כרטיסים לאטרקציות

חברת Tiqets הבן לאומית הופכת את התרבות לנגישה יותר.

המאה ה- 21 משנה את פני התיירות – לא רק טיסות מוזלות והזמנת בתי מלון באינטרנט, אלא גם הדרך שבה אנשים קונים כרטיסים לאטרקציות בחו"ל השתנתה – במקום לבזבז המון זמן יקר של חופשה בחו"ל על בירורים והמתנה בתור לרכישת הכרטיסים, קונים את הכרטיסים לאטרקציות מראש עוד בישראל, מקבלים אותם לטלפון הנייד וכאשר מגיעים לאטרקציה בחו"ל מדלגים על התורים הארוכים בקופות הכרטיסים ונכנסים ישר לאטרקציה באמצעות הברקוד שקיבלתם לטלפון הנייד.

בודפשט –  שיקגו – דבלין – אדינבורו – פירנצה – גנואה  – גרנדה – מדריד – מיאמי  – פראג – רוטרדם – סן פרנסיסקו  ונציה



מיזם Tiqets הבין לאומי הופך את האטרקציות המבוקשות ביותר בעולם לנגישות הרבה יותר באמצעות שיטת הכירטוס החדשנית אשר חוללה מהפכה באופן שבו תיירים יכולים למצוא, לקנות, ולהשתמש בכרטיסים למוזיאונים, טיולים מאורגנים, מופעים ואטרקציות. כדי להזמין כרטיסים לאטרקציות פשוט ליחצו על שם העיר אליה אתם מתכננים טיול וביחרו מבין מיגוון האטרקציות את אלו שמתאימות לכם.

שיטת Tiqets מאפשרת למטייל להזמין כרטיסים לאטרקציות בעשרות ערים מרכזיות בחו"ל – במדינות תיירותיות באירופה, ארה"ב ואסיה – בתוך שניות, עוד מהבית וללא תור, ולקבל את הכרטיסים ישר לסמרטפון שלכם – ללא הדפסה, ללא המתנה, ללא טרחה, ובמחירים המשתלמים ביותר. כשאתם מגיעים אל האטרקציה עצמה, פשוט הזדהו באמצעות הקוד על מסך הסמארטפון והיכנסו.

האטרקציות שניתן להזמין באמצעות השירות החדשני מגוונות – החל מטיולים מאורגנים של יום אחד לאטרקציות סמוכות לערים ידועות כמו ברלין או ניו יורק, כניסה לפארקי שעשועים או פארקי מים בברצלונה או מיאמי, כניסה לטירות וארמונות מאדינבורו ועד ליסבון, מוזיאונים בפריז או לונדון, מופעים תרבותיים וקונצרטים בפראג או דבלין, ועוד הרבה אפשרויות מסעירות.

ברוב המיקרים, לקוחות השירות נהנים לא רק מהמחירים הזולים ביותר והנחות משמעותיות בהזמנת כרטיסים לאטרקציות ומהנוחות של דילוג על התור, אלא גם מ"צ'ופרים" קטנים ששירות tiqets דואג לארגן ללקוחותיו – החל מתא פרטי במלתחות של מרחצאות חמים בבודפשט ועד למושבי VIP בהופעה נוצצת בלאס וגאס.

יתרון נוסף של הזמנת כרטיסים לאטרקציות מראש באינטרנט עוד לפני טיול לחו"ל הוא היכולת לשלם מראש בכרטיס אשראי וכך גם להימנע מההכבדה של מחירי הכניסה לאטרקציות על כמות המט"ח שאתם לוקחים איתכם בזמן חופשה בחו"ל וגם לאפשר לעצמכם לתכנן נכון יותר את מסגרת האשראי שלכם.

חלק מהכרטיסים ניתנים לביטול עד 24 שעות לפני מועד ההזמנה, בידקו ספציפית כל אטרקציה לחוד.

כרטיסים לאטרקציות בחו"ל
דירוג הגולשים 4.5 (10 הצבעות)
Sending