אטרקציות מומלצות בשיקגו

שיקגו עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחה

אם אתם מתכננים חופשה בשיקגו אל תוותרו על הכתבה הבאה – אספנו עבורכם המלצות על אטרקציות בשיקגו שנחשבות מומלצות בעיקר עבור משפחות שמגיעות אל שיקגו עם ילדים – אבל בהחלט לא רק: החל מהפלגות בשיקגו, דרך מופעים מיוחדים, מוזיאונים ונקודות תצפית על גורדי שחקים ואפילו טיסה בהליקופטר

שיקגו chicago שוכנת בחלק המרכזי מערבי של ארה"ב הידוע כאזור המידווסט (Midwest) של ארה"ב. היא העיר השלישית בגודלה בארה"ב ואוכלוסייתה מונה קרוב לשלושה מיליון איש. לא חסרות אטרקציות בשיקגו – היא עיר שוקקת חיים, ואזור שיקגו רבתי מתפרש על פני יותר מ-10,874 קמ"ר. שיקגו ידועה במוסיקת ההאוס, בלוז וג'אז שלה, ומשמשת כמוקד מרכזי לקניות, אירועי תרבות, אדריכלות, מסעדות, קומדיה ואטרקציות תרבותיות, ומשפחות רבות מגיעות אל שיקגו עם ילדים לחופשה משפחתית

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

חופשה בשיקגו – עוד מאמרים באותו נושא:

מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים

טיסות לשיקגו – השוואת מחירים, ביקורת חברות תעופה, איתור טיסות זולות

טיול משפחות בארה"ב – המדריך המלא

השכרת רכב בשיקגו – השוואת מחירים ומידע לנוסע

קל לאתר את קו הרקיע של שיקגו הנראה מרחוק מעל אגם מישיגן הענק. בכניסה לעיר המרשימה, אפשר עד מהרה להבחין בפן התרבותי של העיר הכולל שורה ארוכה של מוזיאונים למדע ולאמנות מן הטובים בעולם, חופים חוליים, גנים ענקיים, אמנות רחוב, ולדעת רבים גם הארכיטקטורה המעולה ביותר בעולם.

עם עושר כזה של אטרקציות בשיקגו ושכונות שקל ללכת בהן לאיבוד, תיירים יכולים בקלות לבלות כאן מספר שבועות או אפילו חודשים בלי להשתעמם. כך שאם אתם מגיעים אל שיקגו עם ילדים היכונו לכסות הרבה שטח ואל תסתמכו רק על הליכה. שיקגו נמצאת בתנועה מתמדת, דרך מערכת הרכבות התחתיות שלה ועד מסלולי התנועה המוגבהים שלה.

מזג אוויר בשיקגו

חודשי החורף בשיקגו הם בהחלט קרים, אבל ניתן לומר את אותו הדבר לגבי רוב ארה"ב, ממיין ועד יוטה, למעט בדרום הקיצוני. למעשה, שיקגו זוכה לפחות לחות (שלג וגשם) בחורף מאשר ערי החוף המזרחי כמו ניו יורק או בוסטון. ועל אף ששיקגו קרה בחורף, שכנתה מיניאפוליס קרה יותר בחורף. חודשי הקיץ בשיקגו הרבה יותר חמים מאשר בחוף המזרחי, אבל בהחלט לא חמים כמו דרום ארה"ב. אפשר ליהנות מחופשה בשיקגו בכל עונה שהיא בשנה, וחודשי הקיץ מציעים מגוון של תהלוכות, פסטיבלים ואירועים – כך שאין ספק שהקיץ היא העונה המומלצת לחופשה בשיקגו, בוודאי אם אתם מתכוונים להגיע אל שיקגו עם ילדים שאינם רגילים לקור.

שיקגו עם ילדים – אטרקציות בשיקגו


המצפה של שיקגו – Skydeck Chicago

צפו ב"עיר הרוחות" מנקודת התצפית הטובה ביותר: 103 קומות מעל פני הקרקע! המצפה הוא אחת הידועות שבין אטרקציות בשיקגו והוא שופץ לאחרונה מקומת הקרקע ומעלה. המצפה לא רק מעניק נופים פנורמיים מדהימים של שיקגו והאטרקציות הבולטות שלה, הוא גם מכיל תערוכות ברמה גבוהה וטכנולוגיה אינטראקטיבית שמלמדת על ההיסטוריה של שיקגו. עלו לקומה העליונה של אחד המגדלים הגבוהים ביותר בארה"ב והשקיפו מטה מגובה של 400 מטר.

מפה סקיידק נמצא בקומה העליונה של מגדל Sears אשר היה הבניין הגבוה ביותר בעולם במשך יותר מ-25 שנה. היום הוא נמצא במקום ה-14 בעולם והשני בארה"ב מבחינת גובהו (ומוכר כמגדל וויליס (Willis Tower)), אבל יש לו עדיין מקום של כבוד בקו הרקיע של שיקגו. גורד השחקים הזה שנבנה בשנת 1973 מוכר לדורות של חובבי קולנוע מסצנה אהובה מסרט קומי משנות השמונים Ferris Bueller's Day Off. עמדת התצפית מעניקה מעל כל ספק את המראות הטובים ביותר בעיר. לאחרונה עברה שיפוץ מקיף, ויש בה שלל תצוגות אינטראקטיביות וטריוויה היסטורית מרתקת.

התצוגות המתאימות לכל הגילאים הן חוויה שלא כדאי לפספס אם מגיעים אל שיקגו עם ילדים וכוללות המון מידע על ההיסטוריה של העיר, החל מהפרה של הגברת או'לירי (Mrs O'Leary's cow) ועד 'קללת העז' (Curse of the Billy Goat). יש כאן אפילו סרטון בן 9 דקות – 'לגעת בשמים' (Reaching for the Sky) – המספר את סיפורה של שיקגו על כל החלומות הארכיטקטוניים שלה ואלה מהם שהגיעו לידי מימוש. ברגע שתבינו את ההיסטוריה המיוחדת את העיר, תוכלו ליהנות הרבה יותר מהנופים עצמם.

אחרי שעליתם על המעלית המהירה שתיקח אתכם עד הקומה ה-103 של המבנה בעל 108 הקומות, תוכלו להשקיף בקלות על איצטדיון ריגלי (Wrigley Field), נמל התעופה או'הייר (O'Hare Airport), גן החיות לינקולן פארק (Lincoln Park Zoo), איצטדיון סולג'ר פילד (Soldier Field,) ועוד. וזו לא רק שיקגו שתוכלו לראות – ביום בהיר תוכלו לראות מכאן עוד שלוש מדינות, מלבד אילינוי: אינדיאנה, וויסקונסין ומישיגן.

מעל מיליון איש מבקרים באטרקציה הזו מדי שנה, כך שהתורים בקופות הכניסה עלולים להיות ארוכים בעונת התיירות ולכן עדיף להזמין כרטיסים מראש בקישור.

להזמנת כרטיסים לתצפית סקיידק שיקגו


כרטיס ה-Explorer של שיקגו

אם אתם מתכננים חופשה בשיקגו ועדיין לא בטוחים לגמרי מה לעשות בה, שיקלו להצטייד בכרטיס התיירים של שיקגו Chicago Explorer המציע לכם הנחות גדולות על המיטב של אטרקציות בשיקגו – הכרטיס המשולב מקנה לכם כניסה ל-25 אטרקציות בכרטיס נוח אחד שאותו תקבלו דרך הטלפון הנייד שלכם לאחר ההזמנה בקישור. הכרטיס כולל כניסה לאטרקציות בשיקגו כמו מכון האמנות של שיקגו (Art Institute), מרפסת התצפית 'סקיידק' (Skydeck Chicago), מרפסת התצפית 360 שיקגו (360 CHICAGO) ועוד. בנוסף, תוכלו להשתמש באוטובוס התיירים של שיקגו בשיטת עלה ורד כדי להגיע מאטרקציה לאטרקציה.

יש כל כך הרבה מה לראות בשיקגו. תוכלו להתחיל מגבוה בביקור במצפה 360 שיקגו. המצפה נמצא בקומה ה-94 של מגדל ג'ון הנקוק (John Hancock Building) והתצפית היא דרך חלון זכוכית מוטה בגובה של 300 מ' כך שתוכלו להשקיף על כל מה שמתרחש למטה.

כדי לחוות את שיקגו מהמים בפרספקטיבה שונה, תוכלו לקחת את שיט הנהר הארכיטקטוני (Architecture River Cruise) ולראות מעל מ-40 אטרקציות בשיקגו – כמו מרכז ג'ון הנקוק (John Hancock Center), בניין ריגלי (Wrigley Building) וגורד השחקים Aon Center.

לחלופין, תוכלו להשתתף בחוויה אסטרונומית ואסטרופיזית בפלנטריום אדלר ( Adler Planetarium), או לבלות יום במרכז הלגו הענק לגולנד (LEGOLAND® Discovery Center) שהוא אחת האטרקציות המומלצות למשפחות המגיעות אל שיקגו עם ילדים לחופשה משפחתית, או לבקר בגן החיות ברוקפילד (Brookfield Zoo).

ההמלצה היא לבחור 3 עד 5 אטרקציות בשיקגו ליום בהתאם לאנרגיה ולזמן שברצונכם להקדיש, ופשוט להביא איתכם את הכרטיס שתקבלו לטלפון הנייד לאחר ההזמנה בקישור.  זה עד כדי כך פשוט.

להזמנת כרטיס התיירים אקספלורר שיקגו


מרפסת התצפית 360 של שיקגו

היא אולי נקראת 'עיר הרוחות' (העיר שבה נושבות רוחות), אבל מהקומה ה-94 של גורד השחקים מרכז ג'ון הנקוק (John Hancock Center) תראו הרבה יותר מאשר עצים מתנועעים ברוח. ה-360 שיקגו (360 Chicago) מציע מראות נהדרים של העיר ושל אגם מישיגן וגם של המדינות השכנות. ושלא כמו הסקיידק שיקגו שבמגדל וויליס (Willis Tower), כאן יש מספיק מקום להסתובב בזמן שאתם נהנים מהמראות.

לא ברור איך בניין בעל 100 קומות נשאר כזה "סוד תיירותי", אבל 360 שיקגו הוא ההפתעה הגדולה ביותר של שיקגו. אין כאן את התורות המשתרכים כמו ברוב האטרקציות בשיקגו, ותמצאו שהאווירה כאן רגועה גם בזמן שאתם עולים על אחת המעליות המהירות ביותר בארה"ב למצפה ששטחו 1600 מ"ר. מכאן תוכלו לראות את האקשן של שיקגו מלמעלה ולשחק עם כל מסכי המגע הפנורמיים האינטראקטיביים.

360 מעלות של נוף מהפנט נפרשות לנגד עיניכם מגבוה. מכאן תראו את 4 המדינות הסובבות (וויסקונסין, מישיגן, אינדיאנה ואילינוי), את הקווים הצהובים של המוניות, את התכלת הנוצצת של אגם מישיגן, ואפילו את הציפורים המתעופפות מעל ה'מייל המופלא' (Magnificent Mile) (שדרת השופינג היוקרתית של שיקגו).

אבל ה- 360 מציע חוויה מדהימה בהרבה מאשר הנופים – התכוננו לחוויה אקסטרימית באטרקציה הכי גבוהה ומפחידה בשיקגו – ה- TILT. הישענו על החלונות המתחילים בקרקע ומסתיימים בתקרה והרגישו איך אתם נוטים הצידה באיטיות עד זווית של 30 מעלות מעל שדרת מישיגן. שימו לב: החוויה אינה מיועדת לבעלי לב חלש ואם אתם מגיעים אל שיקגו עם ילדים שימו לב שהוא מתאים רק לילדים גדולים בגילאי העשרה. ניתן להזמין כרטיס כניסה מראש בקישור אבל מתקן TILT הוא בתשלום נוסף, אותו משלמים במקום.

להזמנת כרטיסים לשיקגו 360


טיסת הליקופטר מעל שיקגו לאור יום

יש בעולם קווי רקיע מרהיבים ביופיים, אבל יש רבים שחושבים שקו הרקיע של שיקגו הוא היפה ביותר. מוכנים לראות את שיקגו מלמעלה מתוך הליקופטר? דמיינו לעצמכם שאתם טסים מעל גורדי השחקים הנוצצים הללו, מנופפים לאנשים המתהלכים לאורך המייל המופלא מגבוה. בטיסה המדהימה הזו, תראו את כל זה ועוד – ואין ספק שעבור משפחות המגיעות אל שיקגו עם ילדים טיסה במסוק היא חוויה מיוחדת במינה

מהרגע שהמראתם ממנחת המסוקים הפרטי שלכם, תוך דקות לאחר מכן כבר תהיו מעל העיר הפועמת. ההרפתקה מתחילה במרכז המבקרים (Customer Experience Center) שמתפרש על פני 560 מ"ר. הצוות הידידותי כאן יספק לכם פרטים על ההיסטוריה והארכיטקטורה של שיקגו לפני שתעלו על הטיסה.

שיקגו מוכרת כמקום הולדתם של גורדי השחקים. בטיסה תראו את בניין וויליס (Willis Tower) (לשעבר מגדל סירס (Sears Tower)), שהיה פעם הבניין הגבוה ביותר בעולם. צלמו תמונות ממרכז ג'ון הנקוק (John Hancock Center), ממרכז העסקים Chicago Board of Trade Building (יצירת פאר בסגנון אמנות הארט-דקו) ונופפו לשלום לעבר האנשים הקטנטנים המתהלכים לאורך שדרת היוקרה 'המייל המופלא'. הטייס שלכם עתיר-ידע ויספק לכם את כל הפרטים הנחוצים אודות מה שאתם צריכים לדעת.

כשתחזרו לאדמה, תהיה לכם הזדמנות לרכוש צילום בגודל 10X8 ברזולוציה גבוהה של הקבוצה שלכם בקדמת ההליקופטר,או שישלחו אותו אליכם באימייל כדי להשוויץ בו מאוחר יותר בפייסבוק. (תודו, אתם יודעים שאתם רוצים את זה).

להזמנת כרטיסים לטיסת הליקופטר מעל שיקגו


טיסה בהליקופטר מעל שיקגו בשעת ערב או דמדומים Twilight or Night Chicago Helicopter Tour

כאמור קו הרקיע של שיקגו הוא אחד המראות המופלאים ביותר בעולם, בעיקר בשעת דמדומים או בשעת לילה. זוהי אחת המיוחדות בין אטרקציות בשיקגו עם מסוק שלוקח אתכם לטיסה מעל גורדי השחקים הרבים המאפיינים את קו הרקיע של שיקגו.

השקיעה, שידועה גם בכינוי 'השעה המוזהבת' (The Golden Hour), היא הזמן הטוב ביותר לראות איך שיקגו הופכת את צבעיה. בזמן שהטייס המנוסה שלכם מסביר לכם מה נשקף לעיניכם, אורות העיר ינצנצו. תראו בניינים מפורסמים נדלקים לשעת לילה, ביניהם מרכז ג'ון הנקוק (John Hancock Center), בניין וויליס (Willis Tower) (לפנים מגדל סירס) ובניין השיקגו טריביון (Tribune Tower).

אם אתם מעדיפים את שעת הלילה על פני שעת הדמדומים, ישנה אופציה לטיסה לילית, כאשר עוד יותר אורות יאירו את העיר המדהימה. תתפלאו עד כמה הכול נראה קטן מזווית זו. אין סיבה לדאוג מאטרקציה זו אם אתם מגיעים אל שיקגו עם ילדים – אחרי הכל, מדובר על חופשה, מותר ללכת לישון מאוחר מדי פעם וטיסה בהליקופטר היא חוויה בלתי נשכחת עבור ילדים.

כשתחזרו לקרקע, תזכו לתצלום קבוצתי מול ההליקופטר, כך שתוכלו לזכור את הטיול המשפחתי שלכם בשמי שיקגו שנים רבות.

להזמנת טיסה בהליקופטר מעל שיקגו בערב


חשמלית ואוטובוס התיירים של דאונטאון שיקגו בשיטת עלה ורד

רוצים לראות אטרקציות בשיקגו בלי הטרחה או הפקקים? עלו על חשמלית הקומותיים התיירותית של שיקגו (Chicago Downtown Hop-on Hop-off Trolley and Double-Decker) ותוכלו לראות את העיר ממושבכם הנוח, עם עצירות ביעדים התיירותיים הפופולריים ביותר של העיר. לא רק שהחשמלית היא דרך מעולה להגיע אל המיטב של אטרקציות בשיקגו היא גם בפני עצמה אחת האטרקציות האהובות ביותר על המקומיים וממשיכה לקטוף מדי שנה את פרס ההצטיינות מטעם אתר התיירות TripAdvisor.

הכרטיס הבלתי מוגבל שניתן להזמין בקישור מאפשר לכם לעלות ולרדת כמה פעמים שתרצו על החשמליות ואוטובוסי הקומותיים של שיקגו ולסייר בין אטרקציות בשיקגו בזמנכם החופשי, אחת הדרכים הכי נוחות לראות את שיקגו עם ילדים בלי ללכת הרבה מאוד ברגל או לשכור רכב. כמו כן תקבלו גם מדריך טיולים, מפות, חוברת המלצות, לוחות זמנים וקופונים לקבלת פופקורן חינם.

בזמן הנסיעה, תוכלו להקשיב לסיפורים ואנקדוטות של הנהגים ומדריכי התיירים הנלהבים והכריזמטיים שיראו לכם את כל מה שיש ל'עיר הרוחות' (Windy City) להציע.

באמצעות הכרטיס תוכלו לעבור בין מיטב האטרקציות של שיקגו – להשקיף על העיר ממצפה הסקיידק (Skydeck Chicago) המפורסם של העיר, ולאחר מכן לבקר בפלנטריום אדלר (Adler Planetarium), או לצאת לסיבוב קניות או הליכה לאורך המייל המופלא (Magnificent Mile), קטע רחוב באורך 1.6 ק"מ שמשני צידיו חנויות היוקרה הגבוהות כמו גוצ'י, פראדה וכו'. אל תשכחו גם לטעום את הנקניקיה המפורסמת של שיקגו. וכשאתם סוף סוף מוכנים לסגור את היום, עלו על אחד האוטובוסים או החשמליות אשר יוצאים לעתים תכופות וחיזרו למלון.

להזמנת כרטיס משולב לחשמלית ואוטובוס התיירים של שיקגו


שיט ארכיטקטורה בשיקגו לאורך הנהר והאגם

הפלגה באונייה דרך נהר ואגם היא באופן טבעי חוויה משפחתית מעולה עבור משפחות המגיעות אל שיקגו עם ילדים – אך הפלגה זו נותנת להורים חובבי הארכיטקטורה הרבה מעבר להפלגה סטנדרטית. שוטו במהירות על פני הנהרות כשהרוח של שיקגו מנשבת בשערכם, וראו את כל האטרקציות התיירותיות של שיקגו מסירת מנוע, במסגרת שיט הארכיטקטורה של הנהרות והאגם (River & Lake Architectural Cruise).

צפו מהמים בחשובות שבין אטרקציות בשיקגו – כמו בניין טריביון (Tribune Building), גורד השחקים, מגדל וויליס (Willis Tower) והאופרה הלירית של שיקגו (Lyric Opera), בליווי עובדות מעניינות מפי המדריך המלווה, המתמחה בארכיטקטורה של שיקגו.

חלפו על פני תאי השיט (locks) ההיסטוריים ושוטו במעלה נהר שיקגו. בהפלגה תוכלו לראות את הגשרים המפורסמים של העיר, לשמוע סיפורים מצחיקים ועובדות היסטוריות ולצפות בכמה מהנופים היפים ביותר של אגם מישיגן!

שייט הוא לא רק חוויה מומלצת כאשר מתכננים טיול אל שיקגו עם ילדים – במקרה זה זו גם הדרך הטובה ביותר לראות את שיקגו.

להזמנת כרטיסים לשייט ארכיטקטורה בשיקגו


קרוז וארוחת ערב בשיקגו

קו הרקיע של שיקגו עוד יותר יפה כשמתבוננים בו מאגם מישיגן. בשיט זה תעלו על אונייה מודרנית שעל סיפונה תיהנו מארוחת מזנון הכוללת סלטים טריים, מנות עיקריות ומנות אחרונות, כל זה מלווה בדי.ג'יי, רחבת ריקודים ומשחקים (אשר בד"כ אינם מיועדים לילדים דווקא).

עלו על הספינה מלאת ההפתעות והתבוננו במראות היפים הנשקפים ממנה. תראו את העיר הידועה בארכיטקטורה שלה והמון אטרקציות בשיקגו כמו אקווריום שד (Shedd Aquarium), סולג'ר פילד (Soldier Field), ובניין וויליס (Willis Tower) האיקוני. כמובן, בזמן שעיניכם סופגות את הנוף, פיכם יהיה עסוק בטעימת המנות הטעימות, מאורזו ועד סלט שרימפס, עוף בדבש וסומסום, וברד פודינג בטעם תפוח וקרמל לקינוח, וזאת בזמן שהדי. ג'יי דואג למוסיקה.

הספינה מחוממת במערכת בקרת אקלים, כך שלא משנה מה הטמפטרטורה בחוץ, וגם אם הגעתם אל שיקגו עם ילדים קטנים אין סיבה לדאוג מהקור. כל האוניות המשתתפות בקרוזים הן מודרניות ובעל עיצוב מודרני, לאונג' על הגג, רחבת ריקודים כדי להשתחרר לאחר בראנץ' או ארוחת ערב, והאונייה אפילו מאובזרת בבר ומשחקי בר.

להזמנת כרטיסים לקרוז בשיקגו עם ארוחת ערב


קרוז הארכיטקטורה לאורך הנהר

קו הרקיע האיקוני של שיקגו הוא כור היתוך של עיצובי נועזים וגורדי שחקים ענקיים. יש לכם עכשיו הזדמנות להתקרב לכמה מהמבנים הנהדרים ביותר בעולם, בקרוז זוכה הפרסים הזה.

ברוכים הבאים לקרוז הנהרות הפופולרי ביותר של ארה"ב! בזמן שאתם שטים להנאתכם במורד נהר שיקגו, תוכלו ליהנות מהמראות המיוחדים של כמה מן המבנים הארכיטקטוניים המרשימים ביותר ביקום. אין מקום טוב יותר להתרשם מה'עיר הנושבת' מאשר מהמים, והמדריך עתיר הידע שלכם ימלא את מוחכם בחידות טריוויה, עובדות וכיף. בניגוד לשיט הארכיטקטורה של הנהר והאגם, קרוז זה איננו מגיע לאגם מישיגן.

הקרוז שיוצא משדרת מישיגן (Michigan Avenue) בספינה נוחה ייקח אתכם לסיור מסחרר על פני מעל 40 אטרקציות בשיקגו הנחשבות לתיירותיות ביותר, כולל מגדל טריביון (Tribune Tower), בניין ריגלי (Wrigley Building), מרינה סיטי (Marina City) ומגדל טראמפ (Trump Tower) הכביר.

להזמנת כרטיסים לשיט ארכיטקטורה בשיקגו על הנהר


הפלגה קלאסית באגם מישיגן

שיקגו מעולם לא נראתה יותר מופלאה מאשר מתוך אגם מישיגן האדיר. אם אתם מגיעים אל שיקגו עם ילדים ואין לכם עניין מיוחד בארכיטקטורה – זהו השיט המומלץ עבורכם. זה הזמן לצאת ולחוות בעצמכם את קרוז האגמים המאוד פופולרי הזה, הנחשב בפני עצמו אטרקצציה תיירותית בשיקגו.

הפליגו מנייבי פיר (Navy Pier), מתחם הבניינים של שיקגו ומרכז בילוי הבנוי על מזח שאורכו כקילומטר, למסע של 40 דקות הגדוש בציוני דרך מרהיבים בזמן שהמדריך הקולי שלכם (באנגלית) מלווה אתכם באינסוף פרטים על שיקגו והערות מבדרות.

חברת שורליין (Shoreline) מפעילה קרוזים למעלה מ-75 שנה, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ומנוסות. הקרוז הזריז הזה הוא ההזדמנות המושלמת לצאת אל המים וליהנות ממה שרבים מחשיבים כקו הרקיע הארכיטקטוני המעולה ביותר בארצות הברית.

תסיימו את ההפלגה הזו כשאתם מכירים את שיקגו הרבה יותר טוב, גם מבחינה היסטורית ותלמדו את המשמעות של כמה מהמבנים האיקוניים ביותר בעולם.

מעבר לכך, הבר שנמצא על הסיפון מציע מבחר נהדר של בירות בוטיק מקומיות, וכן יינות ומשקאות קלים, כך שאתם יכולים מהמראות ומהטעמים המיוחדים של שיקגו בעת ובעונה אחת.

להזמנת כרטיסים להפלגה באגם מישיגן


הופעה של להקת התיאטרון הבלו מן גרופ Blue Man Group Chicago

נמצאים בשיקגו ומחפשים חוויה מיוחדת? מופע הראווה האודיו-ויזואלי הזה הוא בהחלט אטרקציה שלא רואים כל יום. זהו מופע שמשלב מוסיקה, תיאטרון, פירוטכניקה מסנוורת וליטרים על ליטרים של צבע כחול בוהק. שלישיית אנשי התכלת תשלח אתכם אל תוך עולם של אנרגיה ודמיון בלתי מוגבלים – היכונו לבלגאן!

מזה למעלה מ-25 שנה, קבוצת בלו מן קוראת תיגר על ציפיות ועל קטגוריות מקובלות של סגנונות מוסיקליים, עם מופעי במה באמת משוגעים שמשלבים אקרובטיקת קרקס נועזת עם כלי הקשה עבודת יד ופעלולים מיוחדים ומטמטמים! אל תנסו למצוא כאן את ההיגיון, אלא תנו לעצמכם ללכת לאיבוד במופע ראווה של שלושה גברים אילמים, כחולים נוצצים, שיוצרים מוסיקה בתוך אוקיינוס של צבעי טכניקולור.

צפו לחוויה לגמרי אינטראקטיבית – אחת המיוחדות שניתן לחוות בטיול אל שיקגו עם ילדים – בזמן שהגבולות בין הבמה לקהל מטשטשים ותיאטרון רחוב בריאר (Briar Street Theater) הופך לגן משחקים מלא צבע. אל תדאגו, יספקו לכם פונצ'ואים על חשבון הבית כדי שלא תטבעו בצבע הכחול שמושפרץ לכל עבר.

מה שלא יהיה הטעם המוסיקלי שלכם, מובטח לכם ערב בלתי נשכח של הנאה. הישארו בסביבה לאחר המופע וצפוי שתפגשו את האנשים הכחולים בלובי – בד"כ הם ישמחו להצטלם איתכם. זוהי אחת המבוקשות שבין אטרקציות בשיקגו ולכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש בקישור.

להזמנת כרטיסים להופעה של הבלו מן גרופ בשיקגו


מוזיאון שיקגו לאמנות עכשווית – MCA

מוזיאונים לאמנות הם בד"כ לא האטרקציה הכי מומלצת עבור משפחות המגיעות אל שיקגו עם ילדים שנוטים להשתעמם במוזיאונים, אבל אם אתם חובבי אמנות, במהלך חופשה בשיקגו אסור לכם לפספס את ה mca. כנסו לעולמה המסקרן של האמנות והעיצוב המודרני במוזיאון לאמנות עכשווית בשיקגו. תמצאו כאן עבודות אמנות, פיסול עיצוב גרפי וצילום – וכן קולנוע, תיאטרון, מוסיקה ואמנות בימתית – זהו המקום מס' 1 לכל מה שאמנותי במדינת אילינוי.

כאחד ממוזיאוני האמנות העכשווית הגדולים בעולם, האוסף הקבוע של המוזיאון לאמנות עכשווית של שיקגו מכיל יותר מ-2,500 יצירות, והגלריה מכילה עשרות תערוכות מעניינות מדי שנה.

המוזיאון מסור להפיכת המקום הנהדר הזה למתחם המשלב בין כל סוגי האמנות, אז אל תופתעו אם אתם עדים פתאום למופע מאולתר על המדרגות, או נתקלים בסרט המוקרן על תקרת הגלריה.

תוכלו לראות יצירות מקוריות של אמנים מפורסמים כמו אנדי וורהול, אדוארד קרסינסקי וגרטרוד אברקרומבי, וכן תערוכות המבליטות את השמות החמים ביותר באמנות העכשווית. ועם חנות מזכרות ומסעדה מסוגננים גם הם, זהו יעד מצויין לבילוי של יום מלא של חופשה בשיקגו – עם ילדים או בלי.

להזמנת כרטיסים למוזיאון שיקגו לאמנות עכשווית

שיקגו - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל