ביטוח נסיעות לארה"ב – המלצות וטיפים למציאת ביטוח נוסעים איכותי וזול

ידוע שטיפול רפואי בארצות הברית הוא לא זול, וגם בדיקה קטנה יכולה לפגוע דרמטית בתקציב החופשה. לכן, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לארצות הברית, עם פוליסה מקיפה, מחברה אמינה. אבל איך בוחרים ביטוח נסיעות איכותי במחיר משתלם? הפתרון המומלץ הוא מנועי השוואת מחירים לביטוח נסיעות, שיסדרו לכם את כל המידע, יסננו את הביטוחים לפי הצרכים שלכם ויספקו נציג מומחה שיסייע לכם בכל שלב בו תזדקקו לעזרה: בחיפוש, בהזמנה, או במקרה של תביעה.

מנועי חיפוש מומלצים לביטוח נסיעות לארה"ב עם השוואת מחירים:

ביטוח נסיעות לארצות הברית עם Smartt (שירות לקוחות בעברית, חברות ביטוח ישראליות)

עם סמארט תוכלו גם להשוות מחירים, גם לרכוש ביטוח וגם לקבל סיוע בוואצפ, והכל דרך סוכנים אמינים וותיקים בתחום. השוואת המחירים לביטוח לארה"ב מצאה עבורינו ביטוחים במחירים שקשה למצוא בשוק, עם ערך מוסף: ליווי אישי של המומחים של סמארט בעברית, לכל אורך הדרך.

לחצו כאן להשוואה ורכישת ביטוח נסיעות לארצות הברית עם מערכת סמארט

ביטוח נסיעות לארצות הברית עם ביטוחו"ל בקליק (שירות לקוחות בעברית, חברות ביטוח ישראליות)

בעזרת המחשבון החכם של ביטוחו"ל בקליק, תוכלו לקבל הצעות ממגוון חברות מובילות (באופן מיידי), להשוות מחירים, להזמין ביטוח (פלוס הרחבות, אם צריך), ולהיעזר בשירות לקוחות יעיל במיוחד. ביטוחו"ל בקליק מפעילים חמ"ל מיוחד למקרים של אירוע רפואי בחו"ל לכל מי שמבצע הזמנה במחשבון החכם שלהם, והם בין המובילים בתחום ביטוחי הנסיעות בארץ, כך שתוכלו להיות רגועים אם אתם מבצעים את הזמנת הביטוח דרכם.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח נוסעים לארה"ב בעזרת ביטוחו"ל בקליק

ביטוח נסיעות לארצות הברית עם Etka (הזמנה ישירה מחברת ביטוח בינלאומית, שירות לקוחות באנגלית)

אטקה היא חברת ביטוח בינלאומית שמציעה ביטוח נסיעות לארצות הברית במחירים זולים, ואופציה לבחירה בין שלוש דרגות כיסוי (סטארט, גולד או מקס+). כיסוי "סטארט" הוא הזול ביותר. אם מחיר זול לביטוח לארה"ב הוא בראש העדיפויות שלכם, אטקה היא בחירה נהדרת. כיסויי גולד ומקס + כוללים גם כיסוי קורונה.

למידע על ביטוח נסיעות זול לארה"ב עם חברת Etka לחצו כאן

ביטוח נסיעות לארצות הברית עם VisitorCoverage (חברות ביטוח אמריקאיות, שירות לקוחות באנגלית)

Visitorcoverage הם הקישור שלכם לחברות ביטוח אמריקאיות ובינלאומיות.

בחירה בחברות ביטוח אמריקאיות לביטוח נסיעות לארה"ב יכולה לתת לכם גישה לאפשרויות נוספות, ולטווח מחירים רחב יותר ולעיתים זול בהרבה.

בנוסף, מנוע החיפוש שלהם מאוד יעיל בסינון התוצאות לפי סוג הביטוח שאתם מחפשים, ומציג את הנקודות הכי חשובות בפוליסה באופן קליל לקריאה.

VisitorCoverage מבצעים את תהליך ההזמנה עבורכם, כך שלא תצטרכו להתאמץ ביצירת קשר עם חברות ביטוח רחוקות. את התביעות תבצעו ישירות מול חברת הביטוח, אך תוכלו להיעזר באיזור האישי באתר של Visitorcoverage כדי לאתר בקלות את המסמכים הדרושים, למצוא הוראות, וכול'. אם יש בעיה, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות שפועל 24/7.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח נסיעות בעזרת חברת  Visitors Coverage

עוד המלצות חשובות למטיילים בארה"ב

שלב ראשון בתכנון טיול בארה"ב הוא הזמנת טיסות לארה"ב. טיסות ישירות לארה"ב מישראל נוחתות בעיקר בניו יורק, מיאמי, בוסטון, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, וניוארק (ניו ג'רזי). במדריך שלנו תמצאו מנוע להשוואת מחירי טיסות שבעזרתו תוכלו לבצע השוואת מחירים של טיסות למגוון יעדים בארצות הברית ולאתר טיסות זולות עם קונקשן לכל יעד בארה"ב שיש בו שדה תעופה. מנוע החיפוש מאפשר לכם גם להזמין כרטיסי טיסה לארצות הברית ישירות מהמערכת. מומלץ לקרוא גם את המדריך בנושא הזמנת טיסות פנים בארה"ב.

אם אתם מתכננים טיול נרחב בארה"ב, ולא חופשה קצרה בעיר גדולה אחת, כמו ניו יורק, לאס ווגאס או לוס אנג'לס, השכרת רכב בארה"ב היא הדרך הכי מומלצת להתנייד ברחבי המדינה רחבת הידיים. באמצעות מנוע השוואת המחירים המתקדם המופיע במדריך שלנו תוכלו לבדוק הצעות מחיר ממגוון עצום של חברות השכרת רכב בארה"ב. בנוסף תמצאו במדריך טיפים שימושיים ומידע בנושא ביטוח רכב ותנאי חברות ההשכרה.

קחו בחשבון, שתכנון ההתניידות בתחבורה בארצות הברית הוא פרט קריטי בתכנון החופשה. תכנון מראש יאפשר לכם לחסוך הרבה כסף על תחבורה בארה"ב במהלך החופשה. במדריך שלנו לתחבורה בארצות הברית תמצאו הסברים ומידע שיעזרו לכם לתכנן את המעברים מיעד ליעד בדרך חכמה וזולה. במדריך תקבלו מענה לשאלות כמו: איך בוחרים אמצעי תחבורה בארצות הברית? האם כדאי לקחת רכבת, טיסה או אוטובוס? איך מזמינים כרטיסים לתחבורה ציבורית בארצות הברית? ועוד.

טרם יציאה לחו"ל, ובמיוחד לפני טיול בארצות הברית, מומלץ להצטייד בדולרים במזומן. במדריך שלנו להזמנת דולרים לנתב"ג, תמצאו מערכת שמאפשרת לכם לבצע הזמנת מט"ח לנתב"ג, בלי המתנה בתורים ובלי לצאת מהבית. הדולרים שתרכשו אונליין באמצעות כרטיס אשראי יחכו לכם בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג לפני הטיסה (פעיל לאורך כל שעות הפעילות של שדה התעופה).

עוד עניין שחשוב לדאוג לו מבעוד מועד לפני חופשה בארה"ב הוא נושא התקשורת במהלך הטיול. רכישת סים או eSim לארצות הברית עלולה להיות מבלבלת, ואם מחכים לדקה התשעים התשלום עבור האפשרות לקיים שיחות ולגלוש באינטרנט במהלך החופשה עלול להיות גבוה בהרבה מהנדרש. במדריך שלנו ריכזנו עבורכם את כל המידע לגבי סים לארצות הברית, כולל הסבר על האפשרויות השונות העומדות בפניכם, והמלצות לרכישת sim לארצות הברית בדרך שתחסוך לכם לא מעט כסף.

איך כדאי לקנות ביטוח נסיעות לארצות הברית?

ביטוח בריאות לארצות הברית לתיירים הוא עניין מורכב, ותלוי בגורמים משתנים: מהם גילאי הנוסעים? האם החופשה כוללת ספורט אתגרי? האם אתם מטיילים עם מצלמה יקרה או מחשב יקר? האם אחד המטיילים סובל ממצב רפואי קיים?

לכן, במיוחד במדינה כמו ארה"ב, בה טיפולים וביטוחים רפואיים נחשבים ליקרים, השוואת מחירים וליווי של סוכן מקצועי הם דברים שלא כדאי לוותר עליהם.

מומלץ להיעזר בהשוואות המחירים במערכות שמופיעות בתחילת המדריך, שמשלבות גם את החיפוש אחר הדיל הכי זול וגם ייעוץ מקצועי של מומחה לביטוח.

שימו לב שפרטים כמו התנאים, המחירים והכיסוי המדויק עלולים להשתנות בהתאם לפוליסה שבחרתם, ולכן חשוב לקרוא היטב את התנאים בעת ההזמנה.

האם צריך ביטוח נסיעות לארצות הברית?

שירותי הרפואה בארצות הברית ידועים בעלויות הגבוהות שלהם. אפילו תור לרופא, צילום או רכישת תרופות סטנדרטיות, יכולים להיות יקרים מאוד. לכן, אין שום ספק שחשוב מאוד לרכוש ביטוח בריאות לארצות הברית גם אם מדובר בנסיעה קצרה, ולא להישאר אפילו לרגע ללא כיסוי.

ביטוח נסיעות לארה"ב מחברות אמריקאיות

אם לא מפריע לכם שההזמנה ושירות הלקוחות מתנהלים באנגלית, תוכלו לבחור ביטוח נסיעות של חברות אמריקאיות (עם השוואת המחירים של VisitorCoverage בתחילת המדריך), וליהנות ממגוון אפשרויות ומחירים זולים.

שימו לב שברוב המקרים, ביטוח נסיעות לארה"ב של חברות מקומיות מתאים רק לאזרחים זרים (כלומר לא לאזרחים או תושבים אמריקאיים). ביטוחים שמתאימים גם לאזרחים או תושבים יסומנו לרוב בVisitorcoverage עם הערה מיוחדת בשלב החיפוש.

ביטוח נסיעות לארצות הברית למשפחות עם ילדים

מטיילים רבים שואלים אותנו אם צריך ביטוח נסיעות לארה"ב לתינוקות ולילדים קטנים. התשובה היא בהחלט כן. יש צורך לרכוש ביטוח נסיעות לארצות הברית למשפחות מראש, עבור כל הנוסעים. מחירי ביטוח נסיעות לתינוקות וילדים הם עניין מאוד משתנה. בבדיקה שערכנו, ישנן מספר חברות ביטוח מקומיות בארצות הברית שמציעות תעריף מעט נמוך יותר לילדים, אך ההבדל הוא לא מאוד משמעותי אם מדובר בטיול של מספר שבועות. ברוב המקרים, התעריף היומי לביטוח בריאות לארה"ב לתיירים לא כולל הנחה לתינוקות או לילדים.

אילו הרחבות כדאי להוסיף לביטוח נסיעות בארצות הברית?

רשימת ההרחבות המומלצות לביטוח נסיעות לארה"ב משתנה, ותלויה מאוד באופי הטיול, בגילאי המטיילים, בציוד שאתם לוקחים איתכם ועוד.

אלו רק כמה הרחבות מומלצות לביטוח נסיעות לארצות הברית:

ביטוח כבודה לארצות הברית

הרחבת כבודה בד"כ מעניקה כיסוי ביטוח לכבודה איתה יצאתם מהארץ, במקרה של אובדן או גניבה. לרוב, הכיסוי רלוונטי לחפצים כלליים, אך בד"כ ישנם מספר פריטים ספציפיים שלא מכוסים בהרחבה זו, ועבורם יש לרכוש הרחבה נפרדת (כמו למשל הרחבת מחשב נייד, מצלמה יקרה וכול'). בחברות הביטוח הישראליות, גבול האחריות לכבודה הוא בד"כ עד כ2,250$-2500$. בחברות הביטוח האמריקאיות המקומיות, כיסוי הכבודה מאוד משתנה, ומצוין לרוב כ"Lost luggage". חלק מהתוכניות האמריקאיות כוללות כיסוי לאובדן כבודה, וחלקן לא מציינות כיסוי כזה בתנאי הפוליסה, ויש צורך לרכוש אותו כתוספת. כדי לבדוק אם הביטוח שלכם כולל אובדן כבודה, חפשו "Lost Luggage" בתנאי הפוליסה.

הרחבת ספורט אתגרי לביטוח נסיעות לארה"ב

חשוב לזכור להוסיף הרחבת ספורט אתגרי לביטוח נסיעות לארצות הברית עבור כל מטייל שמתכנן לשלב ספורט אתגרי במהלך החופשה. לכל חברת ביטוח יש רשימה מוגדרת ומתעדכנת של פעילויות שנחשבות לספורט אתגרי, והביטוח יכסה אתכם עבור הפעילויות המופיעות ברשימה אלו רק אם רכשתם את ההרחבה. גם חברות הביטוח האמריקאיות פועלות באופן דומה, ומציעות כיסוי לספורט אתגרי בארצות הברית כהרחבה בתוספת תשלום. בהשוואת המחירים של VisitoresCoverage, שמציגה הצעות מחברות ביטוח אמריקאיות, ניתן לסמן "Advanture Sports" בסינון התוצאות כדי לבדוק רק הצעות עם אופציה להרחבת ספורט אתגרי.

ביטוח מחשב נייד לארצות הברית

אם אתם מטיילים עם מחשב נייד יקר ערך, מומלץ מאוד להוסיף כיסוי למחשב נייד לביטוח נסיעות לארצות הברית.

אם ברצונכם לקבל כיסוי למקרה של אובדן או גניבה של מחשב נייד, תצטרכו להוסיף הרחבה מיוחדת בעת ההזמנה. לרוב, גובה ההחזר מוגבל לסכום מסוים, ותתבקשו בעת ההזמנה להזין את פרטי הדגם.

ביטוח פלאפון לארצות הברית

מומלץ מאוד להוסיף הרחבה לכיסוי של מכשיר סלולר בביטוח נסיעות לארצות הברית. כדי להיות זכאים להחזר כספי במידה של אובדן או גניבה של מכשיר סלולרי, יש להוסיף את ההרחבה כבר במעמד ההזמנה. לרוב תתבקשו לציין מהו הדגם של מכשיר הסלולר.

האם כדאי להוסיף הרחבת ביטול וקיצור נסיעה לארצות הברית?

הרחבת ביטול וקיצור נסיעה בביטוח חו"ל לארצות הברית היא הרחבה שלא כדאי לוותר עליה. מדובר בהרחבה שתכסה אתכם במידה וביטלתם או קיצרתם את הטיול עקב מקרים מסוימים, שמפורטים בתנאי הפוליסה (וכוללים בד"כ ביטול/קיצור עקב מקרה רפואי או מספר סיבות מוצדקות נוספות). בדרך כלל, במסגרת ההרחבה, תוכלו לקבל החזרים עבור הוצאות נסיעה עד גבול מסוים, מתוכו גם כרטיס נסיעה עד סכום מסוים.

מה כלול בהרחבת ספורט חורף לארצות הברית?

מתכננים חופשת סקי בארצות הברית? אל תשכחו לסמן את ההרחבה הזו בעת ההזמנה. הרחבת ספורט חורף לביטוח נסיעות לארה"ב תאפשר לכם להישאר מכוסים גם בפעילויות כמו סקי שלג, סנובורד, וכול'. רשימת הפעילויות המכוסות בהרחבה זו עלולה להשתנות, ומפורטת בתנאי הפוליסה או באתר של חברת הביטוח.

ביטוח מצלמה לארצות הברית – כדאי?

מצלמה היא פריט בעל ערך, ובדרך כלל כדי לקבל החזר עבור אובדן או גניבה של מצלמה, יש להוסיף הרחבה ייעודית מראש. כיסוי הרחבה לביטוח מצלמה בביטוח נסיעות לארה"ב מומלץ לכל מי שמטייל עם מצלמה יקרה.

האם אפשר לרכוש ביטוח נסיעות לארצות הברית עם מצב רפואי קיים?

חברות ביטוח ישראליות בדרך כלל מאפשרות רכישת הרחבה רלוונטית, שתכסה מקרים מסוימים של החמרה במצב רפואי קודם בביטוח נסיעות לארצות הברית. חברות הביטוח בד"כ מגדירות מהו מצב רפואי קודם בתנאי הפוליסה.

האם ביטוח נסיעות לארצות הברית כולל כיסוי קורונה?

כיסוי קורונה בביטוח נסיעות בארה"ב מאוד משתנה מחברה לחברה. כיום, חלק נכבד מחברות הביטוח יכסו את הטיפול בקורונה בחו"ל כמו כל מחלה אחרת, אך כיסוי למקרים של בידוד כבר פחות נפוץ כמו בתקופת המגיפה. ברוב המקרים, תוכלו לקבל החזר על בדיקת קורונה רק אם רופא הפנה אתכם לבצע אחת כזו.

ביטוח נסיעות לארצות הברית לנשים בהריון

אחת השאלות הנפוצות בעת תכנון החופשה והביטוח היא "האם אפשר לרכוש ביטוח נסיעות לארה"ב לנשים בהריון?". התשובה היא בהחלט כן, אך בדרך כלל יש לרכוש הרחבה לנשים בהריון. לרוב, ההרחבה הזו מכסה מקרי חירום או החמרה (כלומר ללא בדיקות שגרתיות), עד שבוע 32.  בנוסף, בדרך כלל בביטוח הבסיסי קיים כיסוי מסוים לתחילת הריון שהתגלה במהלך החופשה (בתקופת הביטוח). עם זאת, התנאים המדויקים עלולים להשתנות.

איך מגישים תביעה לביטוח נסיעות בארצות הברית?

הגשת תביעה לביטוח נסיעות לארצות הברית כוללת הגשת מסמכים והוכחות, והתנהלות מול חברת הביטוח.

לכן, מומלץ מאוד לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לארצות הברית בליווי של מומחה עם ניסיון בתחום.

מנועי השוואות המחירים בתחילת המדריך מציעים שירות לקוחות נוח ותמיכה, במגוון ערוצים, במקרה של הגשת תביעה.

הדבר הכי חשוב לזכור, בכל מקרה של אובדן, גניבה, אירוע רפואי וכדומה, הוא שיש להגיש תיעוד של המקרה. למשל, במקרה של גניבת ציוד יקר ערך, תתבקשו בדרך כלל להציג מסמך המאשר הגשת תלונה על גניבה במשטרה. במקרה של אובדן, תתבקשו בד"כ להציג מסמך של הגשת תלונה במחלקת אבידות רלוונטית ביעד, וכדומה. בכל מקרה של טיפול רפואי, אל תשכחו לבקש מהקליניקה או מבית החולים בו טופלתם להדפיס עבורכם מסמך מפורט שמאשר את פרטי הביקור וקבלות על התשלום.

השוואת מחירים לביטוח נסיעות לארצות הברית

ערכנו השוואת מחירים לביטוח נסיעות לארה"ב בעזרת ארבעת מנועי החיפוש שבתחילת המדריך. המחירים שמצאנו לתקופה של 15 ימים נעו בין כ-16$ לכ-63$ לאדם, למגוון כיסויים שונים (היקרים שבהם מכסים גם מצב רפואי קודם, והזולים שבהם בסיסיים יותר).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל