השכרת רכב בבוסטון השוואת מחירים

השכרת רכב בבוסטון – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בבוסטון מסצ'וסטס – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבוסטון ויחסוך לכם מאות שקלים באמצעות איתור המחיר הכי זול על מיגוון מכוניות. וגם: המלצות למטייל על נהיגה בבוסטון ומידע חשוב כולל הסברים על כבישי אגרה ואפשרויות חנייה בבוסטון, וסרטון וידאו המדגים נהיגה בבוסטון שיסייע לכם להתכונן

השכרת רכב בבוסטון יכולה להיות זולה יותר מהמחירים במודעות בגוגל – השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירים של השכרת רכב בעולם (למטה בדף זה) אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב בבוסטון בין כל חברת השכרת רכב הנחשבת אמינה ומוכרת. התהליך קצר ופשוט – בתיבת החיפוש למטה, בשדה "ארץ" ביחרו את "ארה"ב" ובשדה עיר את בוסטון Boston. בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום המדויק אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בבוסטון מבין רשימת היעדים הכוללת אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה של בוסטון ויעדים נוספים בבוסטון כמו פארק פלאזה, אטלנטיק אווניו, דאונטאון בוסטון ועוד. לסיום הכניסו את התאריכים המדוייקים בהם רציתם להזמין השכרת רכב בבוסטון – תאריך התחלה ותאריך החזרת האוטו – והקליקו על "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירי השכרת רכבים בבוסטון

השכרת רכב בבוסטון – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בבוסטון – עוד באותו נושא:

בוסטון למשפחות – מידע למטייל ואטרקציות מומלצות עם ילדים

מלונות מומלצים בבוסטון למשפחות עם ילדים

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב בארה"ב – נהיגה בארה"ב וטיפים חשובים

השכרת רכב בבוסטון – טיפים והמלצות למטייל

כעיקרון עדיף להימנע מנהיגה בבוסטון עצמה, או לפחות במרכז העיר, ככל הניתן – בגלל הפקקים, אופציות החנייה המועטות, והמחירים הגבוהים הקשורים בנהיגה וחנייה, המורכבות של הניווט בבוסטון, הנהגים האגרסיביים מאוד ושילוט שקשה להבין, ומשטרת בוסטון תשמח לרשום לכם קנס אפילו על הפרת התנועה הקטנה ביותר. כמובן, אם אתם נוחתים בבוסטון כנקודת הפתיחה של טיול בארה"ב,  השכרת רכב בבוסטון כדי לצאת איתו לטיול יכולה להיות מאוד משתלמת וללא ספק הדרך הכי נוחה לטייל בארה"ב, בוודאי אם אתם מגיעים אל ארה"ב עם ילדים

המלצה טובה שיכולה לחסוך לכם הרבה כסף על השכרת רכב בבוסטון – אם אתם מתכננים להיות כמה לילות בבוסטון ולצאת ממנה לטיול בארה"ב ואתם מגיעים בתקופה שלמזג אוויר נאה – היא לא להזמין השכרת רכב בשדה התעופה של בוסטון אלא דווקא להזמין את השכרת הרכב בבוסטון ליום האחרון שלכם בעיר, ממש לפני שתצטרכו לצאת לטיול במכונית מבוסטון. בעת חופשה בבוסטון עצמה בעונות החמות עדיף ללכת ברגל כי זה יותר קל, יותר זול ויותר נוח. בוסטון ידועה כעיר מצויינת להליכה ברגל, מאחר שהיא נקייה, היסטורית ודי בטוחה באופן כללי.

יש בבוסטון גם תחבורה ציבורית מצויינת הזמינה באזור המטרופוליטני ובפרברים. רוב האטרקציות בבוסטון נגישות ברגל מתחנות הסבוויי בבוסטון (הסבוויי/חשמלית וקווי אוטובוס היברידי-חשמליים של חברת MBTA) החלפת קווים בתחנות המקשרות בתוך מערכת הסבוויי לא כרוכה בתוספת תשלום.

נהיגה בבוסטון

השילוט בבוסטון בד"כ גרוע, ושמות הרחובות המרכזיים בד"כ לא מסומנים כשחוצים רחובות צדדיים. יש הרבה רחובות חד-סטריים שלפעמים קשה להבין שהם חד סיטריים כשמבצעים פנייה. יש שמות רחובות מסויימים שמופיעים על יותר מרחוב אחד בבוסטון, בשכונות שונות (בשל איחודים מוניציפאליים במאה ה-18 ותחילת המאה ה-20). אפילו תושבי בוסטון שחיו כאן כל חייהם, הולכים לאיבוד בקלות. ההתמצאות מ"ריבוע" אחד ל"ריבוע" אחר (ה"ריבועים" הם הצמתים הראשיים, אם כי כמעט אף פעם הם לא ממש ריבוע או צורה מסויימת כלשהי) היא אחת מטכניקות הניווט בבוסטון. יש חלקים מסויימים בבוסטון שקשה להגיע אליהם מאזורים סמוכים כי אין כביש שמחבר ביניהם, מה שהוליד את הביטוי המקומי, "אי אפשר להגיע לשם מכאן!" ("Ya cain't get theyah from hee-ah!").

הימנעו מנהיגה בבוסטון בשעות השיא של הבוקר והערב. הכבישים המהירים והרחובות יכולים להיות מאוד עמוסים. שעות הפקקים בבוסטון משתנות, בהתאם למרחק היחסי מדאונטאון. תחבורה ציבורית בבוסטון גם הופכת לצפופה בשעות השיא, ובדיוק לפני ואחרי אירועי ספורט ראשיים וחגיגות אחרות בבוסטון. משחקי בייסבול, אירועי ספורט גדולים אחרים, וחגיגות סיום לימודים גם עלולים לגרום לעומסים משמעותיים. צפו בסרטון המתעד נהיגה בבוסטון – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בבוסטון

בעת נהיגה בבוסטון היו עירניים ומוכנים להימנע מרכבים החונים חנייה כפולה או שביצעו חנייה גרועה, או רכבים החוסמים נתיבים, והיו עירניים לנתיבים בכביש שלפתע הופכים לנתיבי חנייה או זזים או נעלמים לגמרי בעת חציית צמתים. הוראות כמו "הנתיב השמאלי חייב לפנות" ושילוט המורה על כיוונים לעיתים קרובות כתובים רק על הכביש עצמו ולכן יכול להיות שבכלל לא תוכלו לראות אותו כשיש רכבים כבדים אחרים בכביש, כך ששינויים של הרגע האחרון בנתיבים הופכים לבלתי נמנעים אם אינכם מכירים את הכבישים בבוסטון. שינויים כאלה יכולים להיות מקור לכעס וחיכוכים מיותרים עם נהגים אחרים, אז מומלץ במיקרים כאלה לנפנף בצורה נחמדה או לבקש בנימוס לעבור נתיב.

נהיגה בבוסטון – המלצות וטיפים

כשאתם מחליפים נתיב בעת נהיגה בבוסטון, שימו לב להולכי רגל ורוכבי אופניים, וכן נהגים אחרים, מאחר שהם עלולים לחצות, לזגזג בין נתיבים, או אפילו לעבור באדום במפתיע. החוק במדינת מסצ'וסטס קובע שכלי רכב חייבים לתת זכות קדימה להולכי רגל, בין אם הם חוצים באופן חוקי או לא. אופניים נחשבים כלי רכב בדיוק כמו מכוניות ורוכבי אופניים יכולים למלא את הנתיב כולו אם אין נתיב מיוחד לאופניים. כמו בכל עיר אחרת בארצות הברית, היו מוכנים לעצור בפתאומיות אם אתם נוסעים מאחורי נהג מונית ושימו לב להולכי רגל שמנסים לעצור מוניות כדי לחזות את העצירה הפתאומית של המונית: נהגי מוניות בבוסטון לא יעצרו רק לנוסעים שנמצאים במרחק עצירה הגיוני אלא גם יעשו הכל כולל הכל כדי להגיע אליהם קודם.

כשאתם מבצעים עצירה, השתמשו באיתות האזהרה כדי לסמן בבהירות שאתם עוצרים כדי להזהיר נהגים אחרים, רבים מהם סטודנטים צעירים שאולי אין להם ניסיון בנהיגה בבוסטון בעצמם. מבחינת החוק, אם אתם נתקלים ב-ROTARY, כיכר, זכרו שלפי חוקי התנועה של מסצ'וסטס, זכות הקדימה היא לתנועה שבתוך הכיכר (כמו בישראל).

אל תעקפו חשמליות שעצרו מצד ימין, אל תנסו להיצמד לאוטובוס כדי לעקוף אותו, אלא החליפו נתיב לגמרי כדי להימנע מנסיעה בנתיב של האוטובוסים (אסור לעקוף כל כלי רכב אם אתם נוסעים באותו נתיב, ויש לזכור שלאוטובוסים יש שטח מת גדול), והיו מודעים לכך שהחוק עשוי לדרוש שתבצעו עצירה מלאה ולהמתין להולך רגל לסיים לחצות את הכביש לגמרי. היזהרו גם לא לעקוף אוטובוס בתי ספר צהוב שהפעיל את האיתות האדום, מאחר שזה עדיין יכול להוביל לקנס (נהגים רבים אמנם מתעלמים מהחוק הזה, אפילו שוטרים, אם הנהג העוקף נוהג בזהירות, אבל יש עדיין סיכוי לקבלת דוח תנועה רציני).

טיפ אחרון – מאחר שאתם עשויים לחצות פסי רכבת בבוסטון, היו מודעים לכך שבחורף, הם עלולים להיות מכוסים בקרח ולגרום להחלקה, ואפילו לגרום לרכב לרדת מהמסלול בעת חציית הכביש אם אינכם אוחזים בהגה בחוזקה.

כבישי אגרה בבוסטון

כביש האגרה הגדול באזור בוסטון הוא הטרנפייק של מסצ'וסטס (Massachusetts Turnpike) שגם נקרא אינטרסטייט 90 (Interstate 90), יש לשימוש בו מחירים שונים בהתאם לנקודות הכניסה והיציאה. כבישי אגרה נוספים כוללים את טד וויליאמס (Ted Williams) ואת מנהרות הקיץ (Sumner Tunnels), שכל אחד מהם גובה 3.50 דולר כשחוזרים מנמל התעופה לוגאן (Logan Airport) לכיוון הדאונטאון. גשר טובין (The Tobin Bridge) ב- Route 1  לכיוון דרום, לדאונטאון, התעריף הנגבה הוא 3 דולר. כל הכבישים, הגשרים ומנהרות האגרה במסצ'וסטס הם אלקטרוניים ונהגים שאינם נוהגים עם E-Z Pass ברכבם, מקבלים דרישה לתשלום בדואר.

חנייה בבוסטון

בעת השכרת רכב בבוסטון כדאי להיות מודעים לכך שחנייה בבוסטון יכולה להיות יקרה, עד 40 דולר ליום בדאונטאון במהלך השבוע, אם כי ניתן למצוא דילים של 20 ו-7 דולר בחניונים קצת יותר רחוקים ממרכז בוסטון אם אתם מוכנים ללכת ברגל. רוב החנייה ברחובות עצמם זולה או בחינם רק עבור תושבי בוסטון ודורשת מדבקה מיוחדת או תשלום ע"י מדחן עם הגבלה של חנייה עד שעתיים.

כדי לחנות ברחובות בבוסטון תצטרכו כמעט תמיד לעשות חנייה במקביל. תאמינו או לא, אתם יכולים להידחס למקום חנייה שרק גדול בכמה ס"מ מהרכב שלכם, אם לא אכפת לכם משריטות וכיו"ב, נצלו את הקפיציות של מערכת המיתלים של מכוניות – אבל שימו לב שאם אתם מזמינים השכרת רכב בבוסטון ללא כיסוי ביטוחי מספיק טוב שריטות עלולות לעלות לכם ביוקר.

חניונים בבוסטון נמצאים בשוק Quincy, באקווריום, במרכז המסחרי החדש: State Street Financial Center, וב-Boston Common. יש שלושה מפלסי חנייה מתחת ל-Common. החניון מאוד נקי והמיקום המרכזי שלו מהווה נקודת מוצא טובה לטיולים בבוסטון. כדי לצאת ולהיכנס לחניון, ישנם 4 ביתנים ב-Common, בכל אחד מהם יש מדרגות ומעלית. ברגע שיצאתם מהחניון, תחנות הסבוויי Park Street ו-Boylston Street הם במרחק של שתיים או שלוש דקות בלבד.

ככלל, אם אתם חושבים שחניתם באופן בלתי חוקי, סביר להניח שאתם צודקים. קראו את שלטי הרחוב בזהירות. היזהרו ממשאיות ניקוי רחובות שעלולות לשרוט את האוטו שלכם ברחובות צרים, אזורי חנייה לתושבים בלבד ואזורי חנייה מסחריים – כל אלה משתנים בהתאם לשעת היום. האכיפה של החנייה באמצעות מדחנים מופעלת באופן קפדני בכל העיר. מדחנים באזורים שונים של העיר ייכבו בזמנים שונים (למשל, 8 בערב בדאונטאון או 6 בערב בשכונות רבות אחרות). אם המדחן שבור, זה אומר שמותר לחנות למשך הזמן הקצוב המופיע על המדחן בלי לשלם.

השכרת רכב בבוסטון
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל