השכרת רכב בבאקו השוואת מחירים

השכרת רכב בבאקו אזרבייג'ן – המדריך למטייל

השכרת רכב בבאקו בירת אזרבייג'ן – מנוע השוואת מחירים מיוחד בין חברות השכרת רכבים בבאקו שיאתר לכם את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם מידע מפורט והמלצות למטייל על נהיגה בבאקו (כולל סרטון וידאו וטיפים חשובים לנהג)

      הזמנת דילים לבאקו       |       הזמנת טיולים מאורגנים לאזרבייג'ן

כדי לאתר את המחיר הכי זול להשכרת רכב בבאקו השתמשו במנוע להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שלמטה בדף זה – בשדה ארץ בחרו את אזרבייג'ן, בשדה עיר את baku באקו, ולאחר מכן בשדה תחנה הכניסו את המיקום הספציפי בו תרצו להזמין השכרת רכב בבאקו מבין רשימת מיקומי הסוכנויות של חברות השכרת הרכבים בבאקו, הזינו את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת מכונית בבאקו ולחצו "חפש" כדי לראות תוצאות של השוואת מחירים בין חסרות השכרת רכב בבאקו הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית (על מגוון דגמי מכוניות).

השכרת רכב בבאקו – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בבאקו – עוד באותו נושא:

טיסות לבאקו – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב באזרבייג'ן – השוואת מחירים ומידע

באקו – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת אזרבייג'ן

eSim ו-Sim לאזרבייג'ן – מידע וטיפים למטייל

השכרת רכב בבאקו – שאלות נפוצות

אילו מסמכים נדרשים כדי לשכור רכב בבאקו בירת אזרבייג'ן?

חובה להציג דרכון ורישיון נהיגה. השאלה אם כדי לנהוג בבאקו יש צורך ברישיון נהיגה בינלאומי או ניתן להסתפק ברישיון נהיגה ישראלי איננה מספיק ברורה ולפעמים נדמה שבכל חברת השכרת רכב בבאקו ואצל כל שוטר תנועה תקבלו תשובה שונה. ליתר ביטחון, תמיד כדאי להצטייד גם ברישיון נהיגה בינלאומי, העלויות אינן יקרות.  חברת השכרת הרכב תשמור עותקים של המסמכים האלה כל עוד הרכב אצלכם.

השכרת רכב בבאקו – דמי פיקדון

בכל מדינה שבה תשכרו רכב תשלמו דמי פיקדון בסכום שונה ממדינה למדינה. בהשכרת רכב בבאקו או אזרבייג'ן צפו להפקיד פיקדון בסדק גודל של 400 דולר אמריקאי באמצעות כרטיס אשראי. לאחר שתחזירו את הרכב תוודאו שהתשלום ירד מכרטיס האשראי, דמי הפיקדון אמורים להשתחרר מכרטיס האשראי תוך 5 ימי עסקים.

איפה נמצאות סוכנויות השכרת רכב בנמל התעופה הבינלאומי באקו – היידר אלייב

יש מספר רב של סוכנויות השכרת רכב בבאקו. המיקום הכי פופולרי להשכרת רכב הוא בשדה התעופה של באקו, אבל אפשר גם למצוא סוכנויות השכרת רכבים בתחנת הרכבת בבאקו. אם אתם מתכננים השכרת רכב בנמל התעופה של באקו, הסוכנויות נמצאות בקומה הראשונה בטרמינל 1 (שהוא הטרמינל החדש והיפה יותר). הדלפקים נראים כמעט יפים מדי עבור דוכנים להשכרת רכבים והסימן לכך שזהו הדלפק של סוכנויות השכרת הרכבים הוא רק שלטי נייר קטנים המונחים על הדלפק, כך שקל לפספס אותם.

אם אתם לא מוצאים את חברת השכרת הרכב שאתם צריכים, פשוט שאלו בדלפק המידע. אחרי שעברתם את תהליך השכרת הרכב בשדה התעופה בבאקו, האוטו יחכה לכם במגרש החנייה בחלק הקדמי של הבניין. אין שלטים המורים על כך, אבל בד"כ הסוכן של חברת השכרת הרכב ייקח אתכם היישר אל הרכב, יראה לכם אותו ואז ילווה אתכם חזרה ליציאה מנמל התעופה כדי שתוכלו לצאת מהחניון בלי לשלם.

נהיגה באזרבייג'ן – רקע והמלצות למטייל

נהיגה באזרבייג'ן היא דווקא בסדר גמור יחסית לנהיגה באסיה שיכולה להיות קשה ברוב המדינות. אבל מומלץ לשים לב לכמה דברים:

באזרבייג'ן נוהגים בצד ימין של הכביש, כמו בישראל

בכבישים המהירים יש לפחות שני נתיבים

הרחובות מאוד נקיים ורחבים באזורים המרכזיים

רחובות קטנים יותר יכולים פתאום להפוך צרים באזורים הישנים יותר של העיירות והכפרים הקטנים

ברוב המקומות באזרבייג'ן החנייה נהדרת ופשוטה מאוד (מלבד בבאקו)

לפני השכרת רכב בבאקו מומלץ לצפות בסרטון המתעד נהיגה בבאקו –

תמרורים באזרבייג'ן

הדבר המפתיע והמוזר ביותר בנהיגה באזרבייג'ן הוא היעדר של תמרורים ושלטי הכוונה בכבישים. (ממש בלי שילוט הכוונה בכלל כמעט בכל הכבישים) לכן חובה לצאת לדרך לנהיגה באזרבייג'ן עם מערכת GPS שעליכם להזמין מחברת השכרת הרכב בבאקו, אחרת פשוט תפספסו כמעט כל יציאה מרכזית ותיטעו בדרך כל הזמן.

היזהרו ממנקי רחובות בכבישים

כמעט בכל מקום, בשעות היום תמצאו נשים שמטאטאות את הכבישים. כשאתם נוהגים בבאקו ומנסים לא להיפגע מהרכב שלידכם שמנסה להחליף נתיב בלי לאותת, עליכם לשים לב שמצידכם השני אין מנקת כבישים, הן עובדות ממש בצידי הכביש ולא על המדרכה וזה בהחלט מסוכן.

תדלוק לפני החזרת הרכב

אם אתם מחזירים את הרכב לשדה התעופה, יש תחנות דלק בקרבת מקום, וכדאי למלא את המיכל כדי לא לשלם עמלה גבוהה לחברת השכרת הרכב בבאקו. הדלק די זול באזרבייג'ן בהשוואה לאירופה ואמריקה. תשלמו בערך 30 מנאט לחצי מיכל, שזה בערך 15 יורו. המיכלים של רכבי השכרה בבאקו בד"כ קטנים יותר, אבל זה עדיין מחיר מאוד סביר שמאפשר להסתובב כל היום.

חיובים פוטנציאליים נוספים בחשבון מחברת השכרת רכב בבאקו

עמלות נוספות של חברות השכרת רכב בבאקו שכדאי לפקוח עין לגביהן:

  • קנסות על המהירות המותרת והפרות תנועה אחרות שנתפסות ע"י מצלמות ומחוייבות מאוחר יותר
  • נזק למכונית
  • אם אתם עוברים מעל הגבלת הקילומטראז'
  • אי החזרת הרכב עם מיכל מלא

החזרת המכונית לחברת השכרת הרכב בנמל התעופה בבאקו

החזרת הרכב השכור בשדה התעופה באקו היא תהליך די פשוט, אבל יש כמה דברים קצת שונים שכדאי לשים לב אליהם:

תצטרכו לקחת כרטיס חנייה בכניסה ולתת אותו לנציג סוכנות השכרת הרכב כשתחזירו את האוטו

אין מקום מיועד שמסומן בצורה ברורה בו אמורים לחנות כדי להחזיר את הרכב – תחנו באזור הכללי שבו אספתם את הרכב.

מעבר לכך, התהליך שיגרתי – החזרנו לנציג סוכנות השכרת הרכב בבאקו את המפתחות, הוא יבדוק את הרכב, תחתמו על הטפסים וצאו לדרככם.

השכרת רכב בבאקו
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל