באקו מלונות מומלצים לילדים

באקו – 10 מלונות מומלצים עם ילדים בבירת אזרבייג'ן

מחפשים מלון מומלץ בבאקו בירת אזרבייג'ן? יש הרבה מלונות בבאקו אבל אם אתם מגיעים אל באקו עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון שברשימה זו הכוללת 10 מלונות מומלצים בבאקו למשפחה עם ילדים – בתי מלון בבאקו שכוללים שירותים מתאימים למשפחות, החל מגני שעשועים לילדים ועד חדרים משפחתיים מרווחים

      הזמנת דילים לבאקו       |       הזמנת טיולים מאורגנים לאזרבייג'ן

כתבה זו מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בבאקו עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומורכבים לפי הצבעות של משפחות ששהו במלונות אלו במסגרת חופשה בבאקו עם ילדים. ניסינו לכלול בכתבה מגוון רחב של מלונות בבאקו מבחינת מיקומים בתוך העיר ורמות מחירים

חופשה בבאקו – מידע נוסף למטייל

טיסות לבאקו בירת אזרבייג'ן – איתור טיסות זולות ומידע למטייל

השכרת רכב באזרבייג'ן – השוואת מחירים וטיפים למטייל

eSim ו-Sim לאזרבייג'ן – מידע וטיפים למטייל

10 מלונות מומלצים בבאקו עם ילדים

מלון מונוליט פלאזה Monolit Plaza 

מונוליט פלאזה, מלון מומלץ בבאקו למשפחה בדירוג 4 כוכבים, מציע סאונה, בריכת שחייה מקורה ומתקני שעשועים לילדים, מה שיאפשר להורים לנוח מעט לאחר יום טיולים סוער בבירת אזרבייג'ן. זוהי אחת הסיבות המרכזיות לציונים הגבוהים של המלון בכל דירוג מלונות מומלצים בבאקו עם ילדים

החדרים ממוזגים ואלגנטיים ובהם חלל פנים עם עיצוב מודרני בגווני כחול ובז'. בכל יחידה חדר רחצה פרטי, מיני בר וטלוויזיה במסך שטוח. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים, כמו גם דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה.

מדי יום מוגש במלון מזנון ארוחת בוקר. במסעדת המלון יגישו לכם מנות מסורתיות מהמטבח האירופאי, הטורקי והאזרבייג'ני. בבר המקום נהנים האורחים ממבחר יינות מקומיים.

באקו העתיקה מרוחקת 5 קילומטרים בלבד מהמלון ואילו חוף הים הכספי ממוקם 2 קילומטרים בלבד משם. בתום יום טיולים מיוזע, תהיה לכם הזדמנות להירגע בשלווה עם עיסוי במרכז הספא, או אולי דווקא לנפח את שרירכם במכון הכושר.

תחנת הרכבת המרכזית של באקו ממוקמת 7 קילומטרים מהמלון. שדה התעופה הבינלאומי של אזרבייג'ן היידר אלייב מרוחק 30 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ארבע העונות באקו  – Four Seasons Hotel Baku 

פור סיזנס באקו, מלון מומלץ בבאקו בדירוג 5 כוכבים עם נוף לים הכספי, משקיף גם על רובע העיר העתיקה ובה ארמון שירבאנשאס (Shirvanshahs). המלון כולל טרקלין ומסעדה, בריכת שחייה מקורה ובר.

כל חדר במלון ממוזג, מואר ומרווח וכולל חלל פנים ייחודי ובו טלוויזיה משוכללת ונוף לים או לעיר. חדרי הרחצה מרוצפים שיש וכוללים מקלחת. הפור סיזנס נחשב אחד המפוארים והמובילים מבין מלונות בבאקו והוא מקבל ציונים גבוהים מאוד בדירוגי מלונות מומלצים בבאקו למשפחות עם ילדים.

במסעדת Zafferano יגישו לכם מאכלים איטלקיים נהדרים ואילו בטרקלין Piazza או בבר Bentley’s Whiskey תיהנו ממשקאות מפנקים.

מרכז הספא בקומה העליונה של המלון Jaleh מעניק מגוון אפשרויות לטיפולי יופי. תמצאו שם גם סאונה, חמאם ואפשרויות עיסוי. תיהנו בוודאי גם מטבילה בבריכה או מאימון מפרך במכון הכושר.

פארק בולבאר (Park Bulvar) זהו מרכז הקניות הממוקם רק 2 דקות נסיעה מהמלון. גם במרכז השופינג פורט באקו תוכלו לשרוף כסף במגוון חנויות – ורק 6 דקות נסיעה מהמלון. חובבי האומנות המבקרים בבאקו ישמחו להתרשם מהיצירות במוזיאון האמנות אזרבייג'אן – 5 דקות הליכה מהמקום. שדה התעופה Heydar Alyev ממוקדם 30 קילומטרים מהמלון וניתן לתאם שירותי הסעות לשדה התעופה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ג'יי.דאבליו. מריוט אבשרון JW Marriott Absheron Baku Hotel 

ג'יי.דאבליו. מריוט אבשרון, בית מלון מומלץ במרכז באקו בדירוג 5 כוכבים הממוקם בכיכר החירות (Freedom Square) בליבה של באקו, מרוחק 5 דקות הליכה מאזורי העסקים הבידור והקניות המרכזיים של העיר.

כל חדר אירוח מרווח כולל מיזוג, טלוויזיה משוכללת, תחנת עגינה לאייפוד, כספת למחשב נישא ושולחן עבודה. כל חדר כולל חדר רחצה יוקרתי ובו אמבט, מקלחת, נעלי בית וחלוק רחצה. בבית המלון תמצאו חדר כושר הפעיל 24 שעות ביממה, סאונה ובריכה מקורה נפלאה עם נוף פנוראמי מרהיב לים הכספי. אינטרנט אלחוטי זמין לאורחים בעבור תשלום נוסף. המלון זוכה לשבחים רבים בביקורות על מלונות מומלצים בבאקו עם ילדים

בבית הקפה ZEST Lifestyle הפעיל כל היום ישמחו להגיש לכם ארוחת בוקר, צהריים וערב. במסעדת Fireworks יפנקו אתכם במבחר ארוחות בוקר וברביקיו. במסעדת Oro Nero, לעומת זאת, יגישו לכם מאכלים איטלקיים מפנקים, לצד מבחר יינות מרשים. בבית הקפה Zest או בבר Razzmatazz תיהנו מחטיפים וממשקאות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דון-דאר Don – Dar Hotel 

דור-דאר, מלון בבאקו בדירוג 4 כוכבים, נמצא ברובע מסלול המרוצים העירוני, בסמוך לפארק פושקין (Pushikin) ובו חדרים ממוזגים, מספרה ומסעדה. יחסית אל מלונות בבאקו באותה רמת מחירים הוא מציע תמורה טובה בהשוואה למחיר וזוהי אחת הסיבות לשבחים הרבים שהוא מקבל בכל רשימת מלונות מומלצים בבאקו למשפחה עם ילדים

בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח, קומקום חשמלי וחדר רחצה צמוד עם מקלחת אם אמבטיה, שבו מוצרי טיפוח חינם, נעלי בית וחלוקי רחצה. אינטרנט זמין חינם בכל האזורים. דלפק הקבלה של המלון פעיל כל שעון היממה.

ניתן לתאם הסעות אל נמל התעופה או ממנו, בתוספת תשלום. נמל התעופה הקרוב הוא נמל התעופה היידר אלייב הבינלאומי, המרוחק 20 קילומטרים מבית האירוח. כמו כן, מציע המלון שירות השכרת רכב.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ג'ירה באקו – Jireh Baku Hotel 

ג'ירה באקו, מלון זול ומומלץ בבאקו בדירוג 3 כוכבים, מציע למשפחות המגיעות אל באקו עם ילדים יחידות אירוח הכוללות טלוויזיה משוכללת עם חיבור לוויין וקומקום חשמלי. בכל אחת מהן יש חדר אמבט פרטי עם בידה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה. גם מספרה ושירות קונסיירז' עומדים לרשותכם.

המלון נותן שירותי השכרת רכב ואופניים. יחסית אל מלונות בבאקו בדירוג 3 כוכבים הוא מציע תמורה מעולה בהשוואה למחיר וזוהי אחת הסיבות הבולטות למיקומים הגבוהים שלו בכל דירוג מלונות מומלצים בבאקו עם ילדים

מסגד מחמד ממוקם 100 מטרים מהמקום ואילו מגדל מיידן (Maiden) מרוחק רק 200 מטרים משם. נמל התעופה הסמוך הוא נמל התעופה היידר אלייב, שדה התעופה הבינלאומי של אזבייג'ן, נמצא 22 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דיוואן אקספרס Divan Express Baku 

דיוואן אקספרס, בית מלון בבאקו בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 7 דקות הליכה בלבד ממרכז התרבות ע"ש היידר אלייב. המלון כולל חדרים ממוזגים עם טלוויזיה משוכללת, חניה פרטית חינם וסאונה. כל חדר במלון מעוצב בסגנון מודרני בגווני חום ובכל אחד מהם חדר רחצה עם נעלי בית, כמו גם מיני בר.

במסעדת המלון יפנקו אתכם במאכלים טורקיים משובחים, כמו גם מנות מן המטבח הבינלאומי. בבר הלובי ימזגו לכם משקאות צוננים. הסאונה שבאתר היא מקום מעולה להירגע בו; לעומת זאת, במרכז הכושר שבמקום תוכלו להזיע ולתחזק את השרירים. זהו מלון חמים וידידותי למשפחות המקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בבאקו עם ילדים

פארק נורימאנוב (Nurimanov) ותחנת המטרו ממוקמים רק 10 דקות הליכה מהמלון, הרובע ההיסטורי של באקו – 6 קילומטרים מהמקום ואילו שדה התעופה היידר אלייב – רק 25 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אישרי שהר Icheri Sheher Hotel 

אישרי שהר, מלון מומלץ בבאקו בדירוג 4 כוכבים, ממוקם ברובע ההיסטורי של העיר הפנימית – המוכרז על-ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. הוא עומד ממש בסמוך לארמון שירבנשה (Shirvanshah). אורחי המלון נהנים מגישה לאינטרנט אלחוטי חינם ומחדרים ממוזגים עם עיצוב אלגנטי. מהחדרים נשקף נוף מעורר השתאות של באקו העתיקה.

המלון מתאפיין בחזות אלגנטית ולבנה, בדומה לזה של ארמון, וכולל פארק מרשים בגודלו בו משפחות המגיעות אל באקו עם ילדים יכולות לטייל בשלווה. יחסית אל מלונות בבאקו בד"כ אישרי שהר מציע למשפחות הרבה מאוד ולכן זוכה לציונים גבוהים בכל רשימת בתי מלון מומלצים בבאקו עם ילדים

בכל חדר במלון יש טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור ללוויין ומקרר. בחדר האמבט ניתן למצוא מייבש שיער, נעלי בית וחלוק רחצה. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במסעדת המלון, ממנה נשקף נוף מרשים למדי של הים הכספי וארמון ושל ארמון שירבנשה. דלפק הקבלה של המלון זמין 24 שעות ביממה, שם ישמחו לארגן לכם הסעה לשדה התעופה הבינלאומי ולתחנה המרכזית של באקו, ממנה ניתן להגיע אל רחבי אזרבייג'ן.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פרמייר אולד גייטס Premier Old Gates Hotel 

פרמייר אולד גייטס, בית מלון בבאקו בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 3 דקות הליכה מתחנת המטרו הקרובה ובו דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה וטראסה, אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק תיור עם שירותי סוכנות נסיעות. מגדל מיידן (Maiden) נמצא 300 מטרים מהמקום.

בכל יחידת אירוח יש מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין, קומקום חשמלי ומיני בר. בחדר הרחצה הצמוד יש מייבש שיער.

האורחים נהנים ממסעדת המלון, ארוחות צהריים ארוזות שניתן לקחת איתכם ליום של טיול בבאקו וגם ארוחות בוקר בחדר, בבקשה מראש. זהו מלון מפנק הידוע באוכל מגוון יחסית אל מלונות בבאקו ברוב המיקרים ומקבל המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בבאקו למשפחה עם ילדים

תחנת הרכבת של באקו נמצאת 3 קילומטרים מהמקום, בעוד ששדה התעופה היידר אלייב מרוחק 27 קילומטרים משם. ניתן לתאם הסעה אל שדה התעופה או ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ריץ'- Rich Hotel 

ריץ', מלון מומלץ בבאקו בדירוג 5 כוכבים שנפתח ב-2017, נמצא 2.9 קילומטרים ממרכז התרבות ע"ש היידר אלייב וכולל גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. הוא נמצא 6 קילומטרים מפארק הקצינים. גם תיאטרון הבלט והאופרה של באקו נמצא בסמוך. מסעדת האתר מגישה מנות אירופאיות.

בכל יחידת אירוח יש מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח, מוצרי טיפוח ללא תשלום, חדר רחצה צמוד וקומקום. זהו מלון חדיש ומפואר המקבל ציונים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בבאקו עם ילדים.

מדי בוקר ניתן ליהנות ממזנון ארוחת בוקר או ארוחת בוקר קונטיננטלית.

מסלול המרוצים פורמולה 1 של באקו נמצא 6 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה הקרוב הוא "היידר אלייב". ניתן לתאם שירותי הסעה אל שדה התעופה או ממנו, בעבור תשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון כספיאן פאלאס Caspian Palace Hotel 

כספיאן פאלאס, מלון מומלץ במרכז באקו בדירוג 4 כוכבים, נמצא 3 דקות הליכה מתחנת המטרו הקרובה, ניזאמי (Niazami). האורחים נהנים מדלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה ומאינטרנט אלחוטי חינם.

כל חדר מעוצב באלגנטיות וכולל מיזוג אוויר וחלל פנים מעוצב בגוונים קלאסיים חמימים, כמו גם ריהוט אדמדם. בכל חדר טלוויזיה משוכללת, חדר רחצה פרטי ומיני בר.

מסעדת המקום מגישה מאכלים אזרבייג'ניים ואירופיים. מבחר חנויות ובתי קפה ניתן למצוא 5 דקות הליכה מהמלון. זהו מיקום טוב יחסית אל מלונות בבאקו ברוב המיקרים ואחת הסיבות לשבחים הרבים למלון בדירוגי מלונות מומלצים בבאקו עם ילדים

תחנת הרכבת הקרובה נמצאת 2.5 קילומטרים בלבד מהמלון ואילו נמל התעופה הבינלאומי מרוחק 30 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

באקו - בתי מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל