milano hotels

חופשה משפחתית במילאנו – 10 מלונות עם שירותי בייביסיטר

מילאנו היא אחת הערים המבוקשות לחופשה משפחתית באיטליה, אך עבור הורים חופשה במילאנו עלולה להיות מתסכלת ללא תכנון מוקדם, כאשר הלילה מגיע והילדים הולכים לישון וההורים מעוניינים ליהנות מחיי הלילה והתרבות העשירים שיש למילאנו להציע, ולא תרצו לוותר עליהם כדי להישאר במלון ולשמור על הילדים. כדי לפתור בעיה זו ערכנו עבורכם רשימה של 10 בתי מלון ודירות נופש מומלצים במילאנו, המתמחים באירוח משפחות עם ילדים ומפעילים פיתרון מושלם – שירותי בייביסיטינג המאפשרים להזמין בייביסיטר לחדר המלון

הזמנת דילים למילאנו | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

מילאנו, שנחשבת לבירת האופנה של איטליה, היא עיר מדהימה עבור רוב המבוגרים אך ילדים לא תמיד מוצאים בה את מקומם באופן טבעי. בכתבה זו סקרנו עבורכם מלונות מומלצים במילאנו למשפחות עם ילדים אשר מציעים שירותי בייביסיטר ואווירה ידידותית לילדים.

כרטיסים למילאן כדורגל

חופשה במילאנו – המלצות לקריאה נוספת:

טיסות למילאנו – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב במילאנו – השוואת מחירים וטיפים

SIM ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

אירועים במילאנו – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ומשחקי כדורגל – לוח מתעדכן

רשימת 10 בתי המלון המומלצים במילאנו למשפחות  עם ילדים – עם שירותי בייבי סיטר

מלון סטארהוטלס אנדרסון – Starhotels Anderson

מלון מודרני ליד תחנת הרכבת של מילאנו, סמוך לאזור השופינג של שדרות Via Vittor Pisani. המלון כולל אפשרות להזמין לחדר בייביסיטר לשמירה על הילדים בערב. המלון מתהדר בעיצוב מודרני מלוטש וכולל 106 חדרים משפחתיים אטומים לרעש, מאובזרים בנדיבות, עם פריטים כמו תפריטי כריות שיאפשרו לכם בחירה בין סוגי כריות שונים, כספות המופעלות באמצעות לפטופים וריהוט מסוגנן ומעוצב בסגנון ארט דקו.

בנוסף תמצאו במלון המומלץ – שכולו מיתחם ללא עישון – מסעדה איטלקית מודרנית וחדר כושר מצויד בציוד קרדיו-וסקולרי חדיש.
Starhotels Anderson, Stazione Centrale, Milan, Italy

מלון פורום – Hotel Forum

בית מלון בדירוג 3 כוכבים במילאנו, מומלץ למשפחות עם ילדים, עם גן שעשועים ושירותי בייביסיטר. שימו לב שהמלון נמצא מחוץ למרכז מילאנו, באיזור Fiera Milano Rho, בערך 10 קילומטר מאתרים מרכזיים במילאנו כמו פורטה סמפיונה או מרכז הכנסים של מילאנו. מומלץ בעיקר למשפחות שמבצעות השכרת רכב באיטליה.

האירוח במלון כולל ארוחת בוקר (בופה), ובנוסף תמצאו בו בר, בית קפה ועמדת מחשב לשימוש האורחים, חניה חינם ואינטרנט אלחוטי.

בבית המלון יש 52 חדרים משפחתיים הכוללים מצעים יוקרתיים, טלוויזיה עם מסך שטוח, מיניבר, מייבש שיער, ושירות חדרים הזמין במשך 24 שעות ביממה.
San Fermo – 2189 – Milan – Hld 34431, Brera, Milan, Italy

סוויטיים – Suitime

זהו מלון דירות נופש למשפחות הממוקם במרכז מילאנו ומציע שירותי בייביסיטינג (שמרטפות). כל 6 דירות הנופש במלון הן דירות ללא עישון, עם חדרים משפחתיים מרווחים ואטומים לרעש.

המלון ממוקם במרחק של פחות מרבע שעה הליכה מאתרים מרכזיים במילאנו כמו המוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה ומוזיאון לאונרדו דה וינצ'י.

בכל אחת מהדירות תמצאו מטבחים מאובזרים עם מכונת אספרסו, מקרר עם פריזר, כיריים, מיקרוגל ומדיח כלים, פינת אוכל נפרדת וכמובן כלי אוכל ומטבח. אפשר לבקש בעת ההזמנה הוספה של מיטות מתקפלות נוספות או עריסה לתינוק. יש במלון הדירות שירות משק בית מוגבל.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון מגנה פארס – Hotel Magna Pars Suites

בית מלון ליד שדה התעופה של מילאנו, ידידותי למשפחות וכולל אפשרות להזמנת בייביסיטר לחדר המלון.

בבית המלון תמצאו מתקני נופש כמו מסעדה, בית קפה, מועדון בריאות, בר, חדר אדים, ושירות החניה (ואלט). בנוסף, אורחי המלון נהנים ממזנון ארוחת בוקר (בופה) חינם.

במלון הקטן 28 חדרים בגודל משפחתי, אטומים לרעש וכוללים פינוקים כמו מיטות עם מזרני קצף יוקרתיים, מכונות אספרסו, טלוויזיות LCD עם ערוצי לוויין, חלוקי רחצה, ואינטרנט אלחוטי

המלון במיקום לא רע ליד שדה התעופה, בערך 2 קילומטר ממוזיאון לאונרדו דה וינצ'י וכנסיית סנטה מריה דלה גרציה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון סוויטות מילאן – Milan Suite Hotel

בית מלון למשפחות באיזור קרטוסה  (Certosa), קצת מחוץ למרכז מילאנו, במרחק של בערך 3 קילומטר ממרכז הכנסים של מילאנו, וכ- 5 קילומטר מפארק סמפיונה (Sempione).

במלון תמצאו מתקנים ושירותים לתיירים כמו בר, מעדנייה, מרכז עסקים הפתוח במשך 24 שעות ביממה, חניה חינם, שירותי כביסה וניקוי יבש ואינטרנט אלחוטי בחדרים ובשטחים הציבוריים של המלון.

בבית המלון 50 חדרים משפחתיים, כולם אטומים לרעש ועם מיטות פילו טופ מפנקות (מזרן דק ורך שמתחבר למזרן הקשה ומאפשר בחירה בין שני מצבי שינה), מצעים פרימיום וטלוויזיות LCD עם ערוצי לוויין וגם שירות חדרים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

סוויטות לואו קוסט פסטלוזי – SuiteLowCost Pestalozzi

מלון דירות נופש משתלם למשפחות באיזור פמגוסטה שבמילנו, ליד בזיליקת סן אסטורג'יו ומוזיאון ליאונרדו דה וינצ'י.

כל דירות הנופש מתאימות למשפחות, ללא עישון, וכוללות אפשרות להזמנת שירותי בייבי סיטר, באמצעות הצוות האדיב ודובר האנגלית שישמח לסייע בכל עניין, לרבות שירותי הסעות ברחבי מילאנו ואף הזמנת לימוזינה.

הדירות כוללות ציוד מודרני כמו מטבח מאובזר עם מכונת אספרסו, תנור, מקרר, כיריים ומדיח כלים, חדר אמבטיה מאובזר עם מייבש שיער וסלון נפר. ניתן אף לקבל לחדר עריסת תינוקות בהזמנה מראש. מלון הדירות מפעיל גם שירות חדרים ושירות משק בית שבועי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אלגרואיטליה סאן פייטרו אל אורטו – Allegroitalia San Pietro All'Orto 6

מלון דירות ידידותי למשפחות עם ילדים ברובע ההיסטורי של מילאנו, במרחק של פחות מרבע שעה הליכה מהאתרים התיירותיים המבוקשים ביותר במילאנו – הדואמו, לה סקאלה, קתדרלת מילאנו וגלריה ויטוריו עמנואל.

המלון הוא מלון דירות ללא עישון עם שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה וניקוי יבש, חניה, חדרי ישיבות ודלפק קבלה הפועל 24 שעות בו תוכלו לקבל סיוע (באנגלית) בהזמנת כרטיסים וסיורים במילאנו.

במלון הדירות יש 22 דירות נופש משפחתיות, בכולן תמצאו סלון נפרד ומטבחונים עם מיקרוגל, מקרר גדול עם מקפיא, כיריים ומדיח כלים. בנוסף תמצאו בחדרים מיטות פילוטופ יוקרתיות, טלוויזיות  LCD עם ערוצי לוויין, אינטרנט אלחוטי וגם שירות חדרים. אפשר לקבל לחדר עריסה לתינוק חינם בהזמנה מראש.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון אקה פאלאס – Acca Palace Hotel

מלון במילאנו בדירוג 4 כוכבים, בשכונת בוביסה (Bovisa), צפונית למרכז מילאנו, בערך 5 ק"מ ממרכז הקניות metropoli.

בבית המלון ניתן להזמין שירותי בייבי סיטר לחדר, ופרט לכך הוא כולל מסעדה, מזנון לארוחות קלות, מרפסת גג נעימה, פינת קפה ותה בלובי, מרכז עסקים ובר. בנוסף ניתן לקבל במלון גם שירותי כביסה ושירות חדרים.

במלון הקטן יש 44 חדרים משפחתיים ואטומים לרעש הכוללים גם מיקרוגל וכמובן טלוויזיה עם ערוצי לווין, אינטרנט אלחוטי ומיני בר.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון קרדנו מלפנסה – Cardano Hotel Malpensa

זהו בית מלון בדירוג 4 כוכבים ליד שדה התעופה של מילאנו, במרחק משמעותי ממוקדי התיירות שבתוך מילאנו, בערך 5 קילומטרים ממקדש המדונה בקמפניה.

במלון תוכלו ליהנות משירות בייביסיטר, בריכה חיצונית (פעילה בקיץ), בית קפה, שירות הסעה אל שדה התעופה וממנו,  בר וחניה.

החדרים במלון הם חדרים משפחתיים ואטומים לרעש בהם תמצאו טלוויזיה בלוויין, מיני בר,  מייבש שיער ואינטרנט אלחוטי.
Novotel Milano Malpensa Airport, Cardano al Campo, Italy

סוויטות "חמישים ושמונה" – Fifty Eight Suites

זוהי דירת נופש משפחתית במרכז מילאנו, עם אפשרות להזמנת שירותי בייביסיטר דרך המשפחה דוברת האנגלית שמנהלת את הדירה. שימו לב שמדובר בדירה בה אסור לעשן בכלל.

הדירה בהנהלה מקצועית וניתן לקבל בה שירותים תיירותיים כמו שירות חדרים, שירות חדרנית (מוגבל) וסיוע בהזמנת סיורים במילאנו או כרטיסים למופעים בעיר.

בדירה האלגנטית תמצאו מטבח עם מקרר, כיריים ומדיח כלים, סלון נפרד, פינת אוכל נפרדת, וגם פינוקים כמו תפריט כריות בו תוכלו לבחור כריות רכות או קשות, ומצעים פרימיום. מעבר לכך הדירה מצויידת בטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מיטות ספה נפתחות, אינטרנט אלחוטי, חנייה, ואם תבקשו זאת מראש בזמן ההזמנה ניתן לקבל לדירת הנופש גם מיקרוגל ו/או עריסה לתינוק.

דירת הנופש נמצאת במרכז מילאנו, במרחק הליכה נעימה מאטרקציות כמו הקתדרלה של מילאנו, בית האופרה לה סקאלה והמגסטור של ארמני.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלונות עם שירותי בייביסיטר במילאנו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל