lucky star park cyprus

פארק לאקי סטאר Lucky Star Park – פארק השעשועים הגדול ביותר בקפריסין

פארק השעשועים לאקי סטאר בקפריסין יהפוך את החופשה המשפחתית בקפריסין למרגשת ובלתי נשכחת עבור ילדיכם, עם אטרקציות לונה פארק רבות, מרכבות הרים, מסלול הקרטינג המושקע וקרוסלות ועד לשיט מירוץ של סירות מתנגשות, מתחם טרמפולינות ענק ואטרקציית המכוניות העתיקות

          דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

פארק לאקי סטאר הוא פארק השעשועים והפנאי הגדול והבולט בקפריסין, המיועד למשפחות עם ילדים, וממוקם סמוך לעיר לרנקה, באזור אראדיפו (Aradippou), קרוב לכביש המהיר. זהו מתחם ענק עם מגוון רחב של מתקני שעשועים ופעילויות כייפיות, כך שכל אחד מבני המשפחה ימצא משהו לטעמו. בזמן תיכנון חופשה בקפריסין עם ילדים כדאי לשים לב לכך שיום אחד לא יספיק כדי להתנסות בכל המתקנים והאטרקציות בפארק השעשועים הגדול, תכננו את הביקור ב"לאקי סטאר" ליום מלא, ומומלץ לנסות להגיע בבוקר, לפני שהמקום מתמלא והתורים מתארכים

חופשה בקפריסין – עוד מידע למטייל

קפריסין עם ילדים – המדריך לחופשה למשפחות

מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים

מוניות בקפריסין ושירותי תחבורה ציבורית

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בקפריסין – מידע חיוני והשוואת מחירים

סים ו-e-sim לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מתקני שעשועים ואטרקציות בפארק השעשועים לאקי סטאר בקפריסין

בפארק השעשועים תמצאו מגוון רחב של מתקני שעשועים ובילויים שיתאימו לילדים בכל הגילאים.

מונורייל

המונורייל היא רכבת בסגנון רכבת מכרות, העולה על גשרים גבוהים ומאפשרת תצפית על כל הפארק, המתקנים והצבעים, וגם כל הנופים בסביבה, מלמעלה.

טרמבולינו

זהו מיתחם טרמפולינות מיוחד שירגש (ויתיש!) ילדים בגילאי 2 עד 14. עבור ילדים רבים, זוהי גולת הכותרת של היום..

רכבות הרים

בפארק השעשועים לאקי סטאר יש מבחר טוב של רכבות הרים, ברמות אקסטרים שונות. בכל מקרה מדובר באטרקצייה מתאימה לילדים גדולים יותר ולחובבי אדרנלין וריגושים. רכבות ההרים בלאקי סטאר ברמה גבוהה, הקרונות משנים כיוון באופן בלתי צפוי והרכבות מגיעות למהירויות גבוהות..

רכבת הספארי

זוהי רכבת קטנה ומתוקה, עם ציורי חיות מחייכות, העוברת ברחבי כל הפארק בנסיעה שלווה ומאפשרת לראות את כל המתקנים ולספוג את האווירה. מתאים לילדים והורים בכל הגילאים, אטרקטיבי בעיקר לקטנטנים.

סירות מתנגשות

כמו קארטינג, אבל על המים! בתוך בריכה גדולה ורדודה שטות הסירות הקטנות שהילדים שולטים בהיגוי שלהן, ומתנגשות זו בזו בעדינות. הכל בטוח לחלוטין ובהשגחה, אבל הביאו בחשבון שהילדים יתרטבו, במקום נמכרות שכמיות ניילון מיוחדות להגנה מנתזי המים.

קרוסלות

קרוסלה מכנית גדולה במרכז פארק השעשועים, המיועדת בעיקר לילדים קטנים, תיקח אותם במסע לארץ האגדות.

מירוץ אופנועים

זהו מסלול מירוץ בסגנון קארטינג לאופנועים קטנטנים, אטרקצייה שמנסה ממש לדמות לילדים מירוץ אופנועים אמיתי, כולל הדרכת הצוות שלפני המירוץ, הדגלים, הכפפות ועוד.  ילדים נהנים מאוד, ההורים יכולים לצפות מהצד.

מכוניות מתנגשות

קארטינג ומכוניות מירוץ הם אטרקציה פופולרית בקרב משפחות עם ילדים בגיל בית ספר. בלאקי סטאר יש שני מסלולי מכוניות מתנגשות: מסלול מיני של קרטינג לילדים, בו ילדים בין גילאי 8 עד 14 נוהגים על רכבי 150 ס"מ מעוקב, ומסלול גדול יותר להורים ולמתבגרים, גילאי 14 עד 70, שנוסעים על רכבי קרטינג גדולים יותר, 200 ס"מ מעוקב. יש גם אפשרות של מירוץ קבוצתי נגד השעון, בתנאי שכל המשתתפים מעל גיל 16. שעות הפתיחה של מסלול הקרטינג הן בכל יום משעה 16:00.

מכוניות עתיקות

בלונה פארק יש מיתחם מיוחד של מכוניות עתיקות, מאמצע וראשית המאה ה- 20. מדובר בתצוגה בהחלט מרשימה של מכוניות עתירות סטייל (וקילומטרז'), שמהווה גם לוקיישן להרבה מאוד תמונות סלפי עם מכוניות עתיקות ומיוחדות.

מתחם הארקייד

זהו אולם משחקים גדול עם מכונות משחק מסוגים רבים – החל משולחנות הוקי אוויר ומשחקי וידאו לשולחנות משחק של ביליארד וכדורגל שולחן, ושלל משחקי מזל ויכולת כמו רכיבה על סימולוטורים של אופנועים, משחקי צלפים וקליעה למטרה ועוד. לילדים קטנים יותר יש כאן מיגוון רחב של צעצועים ומתנפחים. חלק מהמשחקים כמו שעשועי הקליעה למטרה מאפשרים לילדים להפגין כישורים ואף לזכות בפרסים כמו בובות מסוגים שונים.

ארוחת צהריים

בלאקי סטאר יש מבחר די גדול של קיוסקים שמפוזרים ברחבי הלונה פארק ומגישים כל מיני ממתקים, חטיפים וגלידות, מלבד זאת יש גם בית קפה וגם מסעדה שממוקמים במיקומים די מרכזיים בלונה פארק, בהם ההורים יכולים לשבת לכוס קפה כאשר הילדים משחקים במתקנים, וכמובן ניתן לאכול בהם גם ארוחת צהריים משפחתית.

מסעדת פארק לאקי סטאר

מסעדת פארק לאקי סטאר היא מסעדה גדולה שיכולה להכיל יותר מ400 סועדים בו זמנית. יש במסעדה "ארוחות עיסקיות" מיוחדות לילדים- €12  לארוחת ילדים הכוללת גם כניסה למיתחם הבידור של המסעדה. במסעדה יש מבחר די גדול של מנות, החל ממנות ידידותיות לילדים כמו המבורגרים וסנדוויצ'ים, ועד למנות יווניות האופיניות לקפריסין כמו סופלקי.

קבוצות של יותר מ20 אנשים יכולות ליהנות מ10 מנות ראשונות שונות, חמות וקרות, בעלות של בין €8 – €10 לאדם.

שעות הפתיחה של מסעדת לאקי סטאר הן כל יום החל מהשעה 16:00 (מלבד ימי שלישי) ועד 01:00 בשבתות ובראשון.

בטיחות בלאקי סטאר

פארק השעשועים לאקי סטאר מתמחה באירוח משפחות לחוויה שאמורה להנעים את זמנם של הילדים וגם של ההורים.  כדי לאפשר להורים להירגע בשקט ולילדים להתרוצץ בביטחון, הפארק מעסיק צוות מדריכים מקצועי ומנוסה, הפרוס ברחבי הלונה פארק ומשגיח על הילדים. הפארק עומד בתקנים מחמירים של בטיחות ומקפיד מאוד על כל נושאי הבטיחות למיניהם.

פארק לאקי סטאר בקפריסין
דירוג הגולשים 3.38 (16 הצבעות)
Sending

תגובות 3

  • שקר אחד גדול! פארק נטוש ומשש לא גדול .. למי שמעוניין בקארטיג אז ממולץ להגיע למתחם שלו… מעבר לזה לא ממולץ להגיע ללונה פארק הזה, בנוסף לא במקום מרכזי בכלל!! 7/2018

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל