eSim לנורווגיה

סים ו-eSim לנורבגיה – המלצות מידע שימושי למטייל

סים, eSim, חברות מקומיות, חברות אינטרנטיות… מגוון האפשרויות לקניית סים נורווגי עלול להיות מבלבל. אבל מה האפשרות היעילה והזולה מכולן? לשמחת המטיילים, כיום ניתן למצוא חברות סלולר שמתאימות עצמן במיוחד לתיירים בחו"ל, ופוטרות אותנו כמטיילים מהצורך להתחייב לחבילות ארוכות או לשלם הון על שירותי סלולר לטיול קצר. המדריך הבא יספק לכם את כל ההסברים בנוגע לרכישת Sim לנורבגיה ו-eSim לנורבגיה, ויגלה לכם את כל הדרכים היעילות לחיסכון בכסף.

רגע לפני החוויה הבלתי נשכחת של חופשה בנורווגיה, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם ולכן לדאוג גם לפרטים הקטנים, כדי שהכל יעבור חלק. רוב המטיילים מחפשים סים לנורווגיה שהוא לא רק הזול ביותר, אלא גם האמין ביותר. לפני שנסביר בצורה יותר מפורטת לגבי מגוון האפשרויות העומדות בפניכם, כדאי לכם להכיר שלוש חברות מומלצות שמציעות סים לחו"ל ו-e-sim לחו"ל, עם דגש על שירות לתיירים:

Drimsim: פתרון מעולה למי שמחפשים סים לנורווגיה. דרים סים, חברה וותיקה בתחום, מציעה סים פיזי או eSim לבחירתכם. מה שאומר שניתן למצוא סים לכל מחיר (הסבר על ההבדלים יגיע בהמשך המדריך). הקונספט שלהם מכוון כל כולו לתיירים ולשימוש לטווח קצר: סים לגלישה בלבד, בו משלמים אך ורק על הגלישה בפועל בתעריף קבוע. את הסים אפשר לשמור לטיול הבא – הוא תקף בכ-190 מדינות (יש לציין כי לכל מדינה תעריף משלה). מדובר בקונספט חדשני שמבקש להפוך את עניין הסים לחו"ל לכמה שיותר פשוט וקליל עבור תיירים.

להזמנת SIM או eSIM לנורווגיה מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול: ההמלצה הישראלית שלנו היא מתחרה רצינית, שהיא גם חברה ישראלית. עם מחירים זולים במיוחד אפילו ביחס לחברות מקומיות. אחד היתרונות הבולטים של "מולטי טראוול" הוא שירות לקוחות מעולה בעברית, ובנוסף חבילות בהתאמה אישית (עם בחירה מדויקת של נתוני הגלישה והשיחות) ואפילו אופציה לאפליקציית שיחות (במכשירים תומכים). בעצם מדובר בחבילות קבועות וזולות של eSim לנורווגיה, עם התקנה קלילה, מרחוק ובלי לצאת מהבית. טיפ חשוב: מומלץ לבדוק לפני הקנייה שהמכשיר שלכם תומך ב-eSim (באתר של מולטי טראוול יש רשימת מכשירים תומכים).

להזמנת eSIM לנורווגיה ממולטי טראוול לחצו כאן

Airalo: עוד חברה בינלאומית שמציעה eSim לנורבגיה עם חבילות גלישה במחירים זולים, וגם חבילות גלישה אוניברסליות, למי שמתכוון לטייל במספר ארצות, היא Airalo. ה-eSim של Airalo גם הוא מותקן במכשירכם מרחוק, ללא צורך בהתקנה פיזית, וההפעלה פשוטה ונוחה. בכל בעיה או שאלה תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של החברה שזמין בשפה האנגלית.

להזמנת eSIM לנורווגיה מ-Airalo לחצו כאן

חופשה בנורווגיה – עוד מידע למטייל

טיסות לנורבגיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בנורבגיה – המדריך המלא למטייל

קניית קרונה נורבגית (NOK) בנתב"ג

מוניות והסעות משדה התעופה באוסלו בירת נורבגיה

סוגי סים לנורווגיה

שוק הסלולר בנורווגיה הוא בין המתקדמים בעולם. כתיירים אין סיבה להישאר מאחור ומומלץ ליהנות מכל הטכנולוגיות החדשניות בתחום. לכן, חשוב להכיר את שני סוגי הסים הזמינים בנורווגיה: סים קלאסי ו-eSim.

כיאה למדינה טכנולוגית במיוחד, ניתן למצוא eSim לנורווגיה בקלות ובמחירים מעולים, אם יודעים איפה לחפש.

מה זה eSim?

השם eSim הוא למעשה קיצור של Embedded Sim, או בעברית "סים מוטמע". הסים מוטמע בתוך המכשיר כבר ברכישה, ועל מנת לחבר את הסמארטפון לשירותי סלולר כל מה שצריך לעשות הוא לסרוק ברקוד.

ל-eSim לנורווגיה יתרון עיקרי ובולט, והוא – האופציה להתקנה מרחוק, בכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט. שכחתם לקנות סים לפני הטיול? מתקינים e-Sim לנורבגיה בשדה התעופה. לא מעוניינים לנסוע לסניף? מתקינים eSim לנורווגיה בבית באופן פשוט.

ומהו סים קלאסי?

את הסים המסורתי כולנו מכירים: זוהי חתיכת הפלסטיק הקטנה שמותקנת במכשיר הטלפון שלנו, ושניתן להעביר ממכשיר למכשיר. כאשר מזמינים סים קלאסי לחו"ל, מזמינים משלוח או נוסעים לסניף של חברת סלולר, מוציאים את הסים הישן ומתקינים את הסים החדש מפלסטיק (אם ברשותכם סמארטפון עם סים כפול, תוכלו להשאיר את שניהם במכשיר).

אז מה עדיף, סים או eSim לנורווגיה?

על מנת לענות על השאלה, ערכהו את ההשוואה הבאה:

מחיר

באותה חברה, עלות הסים וה-eSim המקביל בדרך כלל לא שונה. למרות הטכנולוגיה המתקדמת, חברות סלולר לרוב לא מחייבות יותר על eSim.

הזמנת eSim לנורווגיה תחסוך לכם את התשלום עבור המשלוח או ההגעה לסניף, כך שמבחינה זו, ניתן לומר של-e-sim יש יתרון על פני סים קלאסי.

נוחות

סים קלאסי: יש צורך בהגעה פיזית לחנות או בקבלת משלוח. לאחר מכן, תאלצו להוציא את הסים הישן מהסמארטפון לצורך ההתקנה (למעט מכשירי סים כפול).

כשמדובר בסים נורווגי, תיירים לרוב רוכשים אותו בשדה התעופה או בעיר, תהליך שעלול לבזבז זמן יקר מהטיול ולהיות מעייף לאחר הטיסה הארוכה. הרבה מחבילות ה-eSim הן בינלאומיות ולכן יהיה אפשר להפעיל אותן מחוץ למדינה, התוקף שלהן לא פג וניתן להטעין אותן במהלך הדרך. למרות שאולי תוכלו למצוא סים זול יותר בנורווגיה, הסים הנורווגי המקומי הרבה פעמים מציע שירות בנורווגית בלבד ולא ניתן יהיה להפעיל אותו מחוץ לנורווגיה, לכן האופציה הנוחה ביותר תהיה להשתמש ב-eSim.

eSim לנורווגיה: התקנה מרחוק שמתבצעת באמצעות סריקת ברקוד שמתקבל בדרך כלל במייל. יתכן ותצטרכו להפעיל את הסים בהגדרות המכשיר שלכם, אך מדובר בפעולה קצרה ופשוטה של כמה לחיצות כפתור.

אמינות

האמינות והבטיחות של סים קלאסי ו-eSim לנורווגיה תלויה לחלוטין באמינות החברה. ל-eSim קיים פוטנציאל להיות יעיל יותר מבחינת יעילות מידע, עם פרוטוקולים מתעדכנים לבטיחות, אך הדבר תלוי בספק הסלולר.

זמינות

סים קלאסי: תלוי מיקום אך זמין באופן נרחב. אם אתם מתכוונים לקנות סים בנורווגיה לאחר הנחיתה תצטרכו למצוא דוכן סים מהימן או חנות סלולר קרובה בעיר, ותהיו תלויים בשעות הפעילות (למשל: אם תנחתו בשעות הלילה, יתכן שהאפשרות הזמינה היחידה שתהיה לכם לרכישת סים נורווגי תהיה בשדה התעופה).

eSim: למרות שלא כל חברות הסלולר המסורתיות מציעות eSim לנורווגיה, ניתן למצוא מגוון רחב של חברות אונליין שמציעות eSim. זאת מכיוון שהשירות אינו תלוי מקום (כל מה שהוא דורש הוא חיבור בסיסי לאינטרנט) ניתן לומר ש-eSim הוא האופציה הזמינה יותר.

התאמה למכשיר

רק מכשירי סמארטפון מהשנים האחרונות תומכים בטכנולוגיית eSim, בעוד כל מכשיר בשוק הסלולר הישראלי מסוגל לקלוט את הסים הקלאסי. אם קניתם סמארטפון בשנים האחרונות, סביר להניח שהוא תומך eSim, אך מומלץ מאוד לבדוק לפני כן באתרי החברות. כאמור, יש רשימות של מכשירים תומכים באתרי החברות שצוינו במדריך, כך שתוכלו לברר במהירות ובקלות האם המכשיר שלכם מתאים להתקנת e-sim לנורווגיה או לא.

לסיכום, אין ספק ש-eSim לנורווגיה מציע מגוון רחב של יתרונות ומתאים לרוב המטיילים. תהליך הקנייה פשוט במיוחד, כך שגם אם אתם חוששים מלהסתדר עם הטכנולוגיה החדשנית, אין סיבה לדאוג, במיוחד אם רכשתם את הסים מחברה עם שירות לקוחות יעיל.

איפה קונים סים לנורווגיה?

אחרי שהצלחנו להבין את הפרטים הטכניים, בואו ניגש לעניין. כיצד ניתן לקנות סים לנורווגיה?!

סים בשדה התעופה אוסלו גרדרמואן, סים בחנות באוסלו או אולי פשוט לקנות חבילת חו"ל מהספק בארץ? האפשרויות הן רבות ואנחנו כאן כדי לעשות לכם ולכן סדר בדברים.

האופציות המרכזיות לקניית סים לנורווגיה:

קניית סים לנורווגיה באינטרנט לפני הנסיעה (מומלץ)

זוהי האופציה הנוחה ביותר. ניתן להגיע לטיסה בראש שקט, וליהנות מגישה לאינטרנט מיד לאחר הנחיתה.

קיימות ברשתות אופציות והצעות רבות ושונות לקניית eSim לנורווגיה, אך כאמור אנו ממליצים על חברות הוגנות ואמינות עם שירות לקוחות מעולה שעושה את כל ההבדל:

DrimSim

דרים-סים הינה חברה שמתמחה בפתרונות סלולר לתיירים. הסים האוניברסלי שלהם עובד בקונספט תשלום שהוא לא פחות ממושלם לחופשות. תוכלו לבחור בין סים פיזי עם משלוח זול לארץ, לבין eSim. בלי התחייבות לחבילה, עם אינטרנט בלבד, תשלום אך ורק על הגלישה בפועל, וגולת הכותרת: סים אוניברסלי שאפשר להשתמש בו בלא פחות מכ-190 מדינות. במידה ובמהלך הטיול תנפשו גם במדינה אחרת, או אפילו תהיה לכם עצירה בדרך, האינטרנט יהיה זמין בטלפון גם שם, כל עוד המדינה מופיעה ברשימה. שני דברים שחשוב לזכור:  אם אתם בוחרים בeSim, תציצו ברשימה שבאתר כדי לוודא שהסמארטפון שלכם תומך eSim. הפרט השני שחשוב לזכור, הוא שבכל מדינה יש תעריף שונה לגלישה, כך שחשוב מאוד לבדוק את רשימת התעריפים באתר לפני כן.

מולטי טראוול

מולטי טראוול היא נציגות ישראלית אשר מציעה חבילות סים לנורווגיה בהתאמה אישית. אין צורך ברכישת סים מיוחד, או בהתחייבות מעבר לחבילה חד פעמית בהיקף שמתאים לכם בדיוק. למעשה, קיימת למולטי טראוול אופציה מדהימה שבה אתם בוחרים בדיוק כמה ג'יגה, כמה שיחות וכמה הודעות אתם רוצים בחבילה, והיא מתומחרת בהתאם באופן אוטומטי.

במולטי טראוול מציעים אך ורק eSim לנורווגיה, כך שחשוב לוודא שהסמארטפון שלכם תומך ב-eSim.

תהליך ההזמנה של eSim פשוט, מזינים את התאריכים והיעד "נורווגיה" בתיבת החיפוש, ובוחרים בין אחת ממגוון חבילות.

במידה ותרצו לבחור את נתוני החבילה באופן מדויק, יש ללחוץ על "התאמה אישית" לאחר קבלת תוצאות החיפוש.

אחד מהיתרונות הבולטים של מולטי טראוול הוא כמובן שירות הלקוחות בעברית, ורשימה ארוכה של חוות דעת מהללות ממטיילים ישראלים ברשת.

Airalo

Airalo היא חברה מוכרת ומהימנה לשירותי eSim, וגם היא מציעה אי-סים לנורבגיה (אינטרנט בלבד) במחירים משתלמים.

eSim לנורבגיה של Airalo מגיע בקונספט של חבילת גלישה קבועה מראש. כמו בשאר החברות שמציעות e-sim לנורווגיה, גם כאן ההתקנה היא פשוטה מאוד, וניתן לבצע אותה בכל מקום בו יש אינטרנט זמין.

קניית סים בשדה התעופה באוסלו

ניתן למצוא מספר שירותים לקניית סים באוסלו בשדה התעופה אוסלו אָרלַנְדַה. בשדה, ניתן יהיה למצוא כרטיסי סים בסגנון Prepaid לתקופה מוגבלת בנורווגיה. וכמובן, ניתן למצוא גם מכונות אוטומטיות לקניית סים נורווגי.

קניית סים באוסלו ברחבי העיר

ניתן למצוא מגוון אופציות לרכישת סים לתיירים בחנויות סלולר המפוזרות ברחבי אוסלו. ניתן לרכוש כרטיסי סים באוסלו ובנורווגיה בכלל גם בחנויות נוחות, בחנויות אלקטרוניקה ועוד.

קניית סים מאתרים של חברות סלולר נורווגיות

קניית סים בנורווגיה מחברות נורווגיות מקומיות היא אפשרות נוספת. לעיתים החברות מאפשרות את שליחת הסים המקומי לבית המלון.

מחירי סים בנורווגיה

ועכשיו, לשאלה החשובה באמת: כמה עולה סים לנורווגיה?

בדקנו את טווח המחירים של סים לנורווגיה ו-eSim לנורווגיה בחברות עליהן המלצנו

מחיר eSim לנורווגיה עם מולטי טראוול

10.8$ לחבילה של3 ג'יגה, 17.3$ ל-5 ג'יגה, 33.7$ ל-10 ג'יגה ועוד.

המחיר לרוב משתלם יותר ככל שחבילת הגלישה גדולה יותר.

מחיר סים לנורווגיה עם דרים-סים

במקרה של סים לנורווגיה של דרים-סים המחיר מורכב ממחיר הסים עצמו (10 אירו גם לסים קלאסי וגם לסים אלקטרוני), ומתעריף הגלישה (שעומד על 0.01 אירו למגה בייט בנורווגיה עם דרים-סים). הסכום המינימלי להטענה בחשבון הוא 10 אירו.

אם אתם בוחרים בסים קלאסי (פיזי), יש לחשב במחיר גם עלות משלוח, שהוא בד"כ די סמלי, גם לארץ.

מחיר eSim לנורווגיה עם Airalo

החבילה הזולה ביותר היא של 1G למשך 7 ימים בעלות של 4.5$ והיקרה ביותר היא של 20G למשך 30 יום בעלות של 32$.

מחיר סים בנורווגיה עם חברות מקומיות

מחירי חבילות לסים נורווגי מחברות מקומיות בדרך כלל נעים באזור של כ-10$ לחבילות עם אינטרנט של כ-1 ג'יגה, אך המחירים מאוד משתנים בהתאם לסוג החבילה ולחברה.

תקשורת וסלולר בנורווגיה

בנורווגיה פועלות ארבע חברות סלולר מובילות: Telenor Mobil  , NetCom , Network Norway , ICE.net .

ברוב חלקי המדינה ניתן ליהנות מחיבור 5G נרחב. חיבור האינטרנט בנורווגיה במובייל הוא די מהיר, נמצא במקום 12 בין מדינות העולם לחיבור מובייל עם כ 58.95< Mbps  מגה בייט לשנייה בממוצע (לפי אתר fastmetrics ).

האפליקציה הכי פופולרית לשליחת הודעות ושיחות קוליות בנורווגיה היא אפליקציית WhatsApp. כדאי להוריד ולהתקין Whatsapp לפני החופשה בנורווגיה כדי שתוכלו לתקשר עם מקומיים ונותני שירות מקומיים בקלות, באמצעות חיבור לאינטרנט בלבד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל