טיסות לנורבגיה השוואת מחירים

טיסות לנורבגיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לנורבגיה – המדריך המלא: מנוע חיפוש טיסות מיוחד שיעשה עבורכם השוואת מחירים על טיסות לנורווגיה וגם מידע למטייל על התנאים בחברות התעופה השונות המשווקות טיסות לאוסלו, הסברים על שדה התעופה של אוסלו ואפשרויות תחבורה מנמל התעופה לאוסלו וגם מדריך מפורט על הזמנת טיסות פנים בנורבגיה

נורבגיה מציעה למטייל טבע מרהיב, אתרי סקי, תרבות מרתקת ומגוון יעדים מעניינים. אוסלו, בירת נורווגיה, נמצאת במרחק טיסה לנורבגיה של כחמש וחצי שעות מתל אביב. במהלך טיול בנורבגיה תוכלו להגיע ממקום למקום בקלות באמצעות טיסות פנים קצרות של אחת ממספר חברות תעופה מקומיות. כדי לאתר טיסות לנורבגיה מישראל – או טיסות פנים בתוך נורבגיה – השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שבדף זה אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים של טיסות לנורבגיה בתאריכים הרצויים עבורכם

טיול בנורבגיה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בנורבגיה – השוואת מחירים והמדריך המלא למטייל

נורבגיה עם ילדים – הכל על טיולי משפחות

טיסות לנורבגיה

נמל התעופה הבינלאומי אוסלו גרדרמואן (OSL)

אוסלו גרדרמואן הוא נמל התעופה הגדול ביותר בנורווגיה. הוא משרת את עיר הבירה של נורבגיה אוסלו וממוקם במרחק של כ50 ק"מ ממרכז העיר. נמל התעופה כולל שני טרמינלים לנוסעים: טרמינל בינלאומי וטרמינל לטיסות פנימיות.

אורחי שדה התעופה הבינלאומי של נורבגיה יוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי ללא עלות לשעתיים. במתחם תוכלו ליהנות ממגוון המסעדות הרחב: מסעדה איטלקית, מסעדת המבורגרים,  מסעדת דגים, אוכל מקומי ועוד. מלבד חנויות הדיוטי פרי, תוכלו למצוא במתחם גם חנויות ספרים, אופנה ועוד.

שירותים למטייל בנמל התעופה של אוסלו כוללים: כספומטים, עמדות להמרת מט"ח, טרקלין עסקי ועוד.

תחבורה משדה התעופה של אוסלו לעיר

הדרך הנוחה והמומלצת ביותר להגיע משדה התעופה של אוסלו ישירות למלונות שבמרכז העיר היא הזמנה מראש (באמצעות הקישור בו תמצאו שירות אמין ומומלץ) של הסעה משדה התעופה

ניתן להגיע מנמל התעופה של נורבגיה למרכז אוסלו ברכבת (נסיעה של כעשרים דקות). בנוסף, מספר קווי אוטובוסים מחברים בין נמל התעופה למרכז אוסלו וליעדים נוספים באיזור.

טיסות ישירות לאוסלו

טיסה לנורבגיה בארקיע

חברת ארקיע הישראלית מפעילה טיסות לאוסלו ישירות מנתב"ג בחודשי הקיץ, פעם בשבוע בדרך כלל (בימי רביעי ושבת לרוב). הכרטיסים לא תמיד כוללים כבודת מטען, כך שכדאי לבדוק בעת ההזמנה את תנאי הכבודה. בהזמנה דרך מנוע השוואת מחירי הטיסות של קיווי למעלה תוכלו להוסיף מזוודה במידת הצורך.

השירות על טיסה לנורבגיה בארקיע לא כולל ארוחות או שתייה בדרך כלל (תוכלו לוודא מה השירות בטיסה שלכם כולל בעזרת מוקד ההזמנות).  בכיס המושב יחכה לכם מגזין "קו רקיע" של החברה.

ארקיע מאפשרת לנוסעים על טיסות לנורווגיה לשדרג את המושבים הסטנדרטים למושבים מרווחים יותר. עלות השידרוג מתחילה מ35$ לכיוון.

טיסות לנורבגיה בנורוויג'ן אייר שאטל

נורוויג'ן מתחילה להפעיל טיסות לנורבגיה בקו תל אביב-אוסלו באוקטובר 2018, עם כשתי טיסות לאוסלו מנתב"ג בשבוע בימי רביעי ושבת. סוגי הכרטיסים הזולים ביותר בדרך כלל לא כוללים שליחת מזוודה לתא המטען, אך בעת ההזמנה תוכלו להוסיף מזוודה בתוספת תשלום. אם תרכשו את סוג הכרטיס טיסה הזול ביותר לאוסלו תחויבו בעמלה על שמירת מושב מראש ועל כל שינוי שתבצעו בהזמנה, ולא תהיה לכם את האפשרות לבטל את הכרטיס.

במהלך טיסה לנורבגיה בנורביג'ן תוכלו לרכוש חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות מתוך התפריט בתשלום.

אם אתם טסים אל נורבגיה עם תינוק עד גיל שנתיים, תוכלו לרכוש עבורו כרטיס במחיר מוזל (כל עוד התינוק מתחת לגיל שנתיים בכל הטיסות בכרטיס) ללא מושב נפרד. לחלופין, תוכלו לרכוש מושב נפרד במחיר של כרטיס טיסה לילד בעזרת מוקד השירות של החברה. מומלץ לבקש פרטים באותה העת לגבי מושבי בטיחות מאושרים לתינוקות.

טיסות פנים בנורבגיה

בנורווגיה פועלים למעלה מ50 שדות תעופה. מספר חברות תעופה מפעילות טיסות פנימיות בנורבגיה מדי יום אשר מקשרות בין מגוון יעדים במדינה. טיסות פנים בנורבגיה הן אמצעי פופולרי לטיול בנורבגיה – אם אתם מעוניינים להזמין טיסה לנורבגיה ולנחות ביעדים שאינם אוסלו תוכלו ללחוץ על העיר בנורבגיה אליה אתם מעוניינים להגיע בתצוגה של מנוע החיפוש ולהזמין טיסה לברגן או טיסה לסטוונגר עם עצירת קונקשן באמצע.

אם אתם מעוניינים לנחות באוסלו ולבלות בה כמה ימים ואז להמשיך לטיול בנורבגיה ניתן להשתמש במנוע לחיפוש טיסות גם להזמנת והשוואת מחירים של טיסות פנים בנורבגיה – רק שנו את ההגדרות המוזנות במנוע השוואת המחירים שלמטה: בשדה מוצא ביחרו את העיר בנורבגיה ממנה אתם רוצים לטוס ובשדה יעד ביחרו את העיר בנורבגיה אליה אתם מעוניינים להגיע. כך תוכלו למשל לעשות השוואת מחירים של טיסות מאוסלו לברגן או טיסות מברגן לבודה ועוד אין סוף אפשרויות להזמנת טיסות פנים בנורווגיה במחירים זולים.

טיסות פנימיות בנורבגיה בחברת Widerøe

ווידרו היא חברת תעופה שפועלת בעיקר בטיסות פנים בנורווגיה בכ41 יעדים פנימיים.

רוב הכרטיסים לטיסות ווידרו כוללים כבודת מטען (מזוודה אחת, עד 23 ק"ג) מלבד סוג כרטיס אחד (Economy Light). במידה והכרטיס שלכם לא כולל כבודת מטען, תוכלו להוסיף מזוודה בעת ההזמנה דרך מנוע קיווי בתוספת תשלום.

בטיסות מעל 45 דקות במטוסים הגדולים, השירות על טיסות פנים בנורבגיה כולל קפה ותה. במטוסים הגדולים והקטנים תוכלו לרכוש חטיפים, שוקולד ומשקאות קלים בתשלום. במטוסים הקטנים בדרך כלל אין הגשת קפה.

בד"כ, תינוקות עד גיל שנתיים טסים בחינם בטיסות הפנימיות של החברה, ללא מושב נפרד.

טיסות פנים בנורווגיה בחברת SAS

למעט סוג הכרטיס הזול ביותר (Go Light), כל כרטיס לטיסת SAS כולל כבודת מטען. כרטיס סטנדרטי (SAS Go) כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען.

בטיסות SAS בתוך אירופה ניתן לרכוש חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות בתשלום מהתפריט הזמין בטיסה. בכרטיסים המשודרגים (פלוס וביזנס), כיבוד ומשקאות כלולים בכרטיס.

אם אתם טסים עם תינוק עד גיל שנתיים, תוכלו לטוס איתו ללא מושב נפרד, או לרכוש עבורו מושב נפרד (במחיר של כרטיס לילד) ולהביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

טיסות פנימיות בנורווגיה בנורוויג'ן אייר שאטל

נורוויג'ן מפעילה טיסות פנימים בנורבגיה בעיקר בין נמלי התעופה הגדולים של נורווגיה. טיסות מאוסלו לברגן וטיסות מאוסלו לטרונדהיים הם בין הקווים הפנימיים הפעילים ביותר של חברת נורוויג'ן בנורווגיה, עם למעלה מעשר טיסות מדי יום.

גם בקווי טיסות הפנים של נורוויג'ן תוכלו לבחור בין כרטיס זול במיוחד ללא כבודת מטען לבין כרטיסים משודרגים שכוללים שליחת מזוודה לתא המטען. במהלך רוב הטיסות של החברה תוכלו לרכוש חטיפים ומשקאות בתשלום.

טיסות לנורווגיה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל