טיסות למולדובה מחירים

טיסות לקישינב בירת מולדובה – השוואת מחירים והזמנות

בכתבה זו תמצאו את כל הדרוש לפני הזמנת טיסה למולדובה – מנוע השוואת מחירים לטיסות שיאתר עבורכם טיסות לקישינב בירת מולדובה במחירים הכי זולים, קישור מיוחד להזמנת מוניות משדה התעופה בקישינב ומידע מקיף על חופשה במולדובה, על שדה התעופה והשירותים למטייל שתמצאו בו, ועוד טיפים חשובים

אם גם אתם מרגישים, שכבר טסתם לכל כל היעדים המוכרים והתיירותיים, והפעם אתם מעוניינים לטוס ליעד יוצא דופן שיעניק לכם חוויה מיוחדת במקומות שישראלים אחרים אפילו לא שמעו עליהם, כדאי לכם לחשוב ברצינות על טיסות למולדובה – המדינה הכי פחות מתויירת באירופה. כדי לבצע השוואת מחירים של טיסות לקישינב בירת מולדובה ולהזמין כרטיסי טיסה אונליין השתמשו במנוע להשוואת מחירי טיסות שלמטה בדף זה:

טיול במולדובה – עוד מידע למטייל

השכרת רכב במולדובה – המלצות לנהיגה והשוואת מחירים

מלונות מומלצים בקישינב בירת מולדובה למשפחות

אך לפני שאתם מתחילים לארוז את המזוודות לקראת טיסה לקישינב, יש מספר עניינים שעליכם לברר מראש כגון – צריך לדעת היכן מזמינים כרטיסי טיסה למולדובה? באיזה שדה תעופה מומלץ לנחות ואיזה שדות תעופה קיימים במדינה? מהי חברת התעופה המשתלמת ביותר במחירי טיסות למולדובה? כמה תעלה לנו טיסה לקישינב ושליחת מזוודה לבטן המטוס?

אך כדי לדעת תשובות על שאלות אלו חובה לערוך השוואת מחירים של טיסות לקישינב באמצעות מנוע השוואת המחירים לטיסות לחו"ל (למעלה בדף זה), סקר שוק זה יאפשר לנו לבחור את כרטיס הטיסה הזול ביותר והמשתלם ביותר – מנוע החיפוש קיווי טומן בתוכו את כל התשובות לשאלות הכי חשובות על הזמנת טיסות לקישינב

טיסות למולדובה

אם אתם רוצים לטוס למולדובה, אך אינכם יודעים מהיכן לרכוש כרטיסי טיסה לקישינב אנו רוצים להכיר לכם את המנוע הייחודי לחיפוש והזמנת טיסות, קיווי. מנוע הטיסות קיווי מראה לנו כי קיימות טיסות ישירות לקישינב – הטיסה יוצאת מנתב"ג לנמל התעופה קישינב, והיא נמשכת 2:50 שעות, כאשר הטיסה היא על ידי חברת air Moldova.  בחזור, משך הטיסה מקישינב לנתב"ג הוא: 2:35 שעות והיא מופעלת על ידי חברת התעופה ארקיע. עלות הטיסה לקישינב ישירות בקו זה היא 1382.2 שקלים בתאריך שבדקנו – אך כמובן שמחירי טיסות לקישינב משתנים מתאריך לתאריך..

במהלך הטיסה לקישינב ישנה אפשרות להכנסת כבודת יד למטוס, אך תוספת של תיק עד 20 ק"ג תעלה לכם 76.78 שקלים. לפני שעולים על טיסה למולדובה ישנו צורך לרכוש ביטוח נסיעות, ולכך מנוע קיווי מקל על הנוסעים בעניין, ויש אפשרות לרכישת ביטוח נסיעות יחד עם רכישת הכרטיס. למרות זאת, כדאי לבדוק מחירי ביטוח נוסעים לפני טיסה לקישינב גם כאן –

ביטוח נסיעות לחו"ל – השוואת מחירים והזמנות אונליין

מנוע קיווי מציע שתי אפשרויות לביטוח נסיעות בהזמנת טיסות לקישינב –

ביטוח נסיעות בסיסי כולל: הוצאות רפואיות, ביטול הטיסה לקישינב מסיבות כמו תאונה, מוות או מחלה, וכן שירותי סיוע בעלות של 55.66 שקלים, כמו כן ישנה אפשרות גם לתוספת של ביטוח נסיעות פלוס הכולל גם: אובדן כבודה, ביטוח טיסות, ואחריות צד ג' בעלות של 76.04 שקלים.

בחיפוש אחר הטיסה הזולה ביותר מנוע קיווי מראה לנו טיסה לקישינב עם עצירה אחת באיסטנבול. משך הטיסה הלוך הוא: 8:25 שעות – טיסה לטורקיה מנתב"ג לנמל התעופה באיסטנבול נמשכת 2:15 שעות על ידי חברת Turkish airlimes , עם עצירת ביניים באיסטנבול במשך 4:40 ולאחר מכן טיסה לקישינב מנמל התעופה באיסטנבול שתיקח עוד שעה וחצי. בחזור מקישינב לנתב"ג הטיסה ממולדובה נמשכת 5:40 שעות – טיסה מקישינב לנמל התעופה באיסטנבול במשך 1:35 שעות עם המתנה של 1:55 בנמל התעופה באיסטנבול, וממנו טיסה עד לנמל התעופה בן גוריון על ידי אותה חברה במשך 2:10 שעות.  ניתן להוסיף כבודת יד למטוס בחינם, וכן הוספת כבודה לבטן המטוס עד 20 ק"ג בחינם.

וכן לטיסה זאת, ישנה ביטוח נסיעות מאפשר לכם לרכוש ביטוח נסיעות יחד עם כרטיס הטיסה. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות בסיסי בעלות של 55.19, וביטוח טיסות פלוס בעלות של 82.36 שקלים.

שדה התעופה במולדובה

נמל התעופה של קישינב הינו הנמל המשמש טיסות למולדובה מרחבי העולם והוא שדה התעופה הבינלאומי היחיד במולדובה. שדה התעופה קישינב נמצא כ13 ק"מ ממרכז העיר, ומכיל שירותים רבים כגון, טרקלין VIP ,שירותי השכרת רכב, חנויות דיוטיפרי, בהן היצע רחב מאד של תמרוקים שוקולדים ועוד, מתקני שעשועים לילדים וחיבור לאינטרנט  אלחוטי.

נכון להיום אין אפשרות נגישה למטייל של הזמנת טיסות פנים במולדובה.

כיצד להגיע משדה התעופה קישינב למרכז העיר?

כדי להגיע משדה התעופה במולדובה למרכז קישינב ישנן שלוש אפשרויות – השכרת רכב, תחבורה ציבורית או במונית.

השכרת רכב – ניתן להשכיר מכונית במולדובה כבר בשדה התעופה על ידי חברות השכרת רכבים הנמצאות שם.

תחבורה ציבורית – אם אתם רוצים לנסוע בתחבורה ציבורית קיימת תחבורה ציבורית משדה התעופה של קישינב למרכז העיר בקווי האוטובוס הבאים ,A, 165, וכן האוטובוסים מגיעים לשדה התעופה כל 40 דקות. הדרך משדה התעופה אל מרכז קישינב תלויה בעומס בכבישים אז נמשכת בדרך כלל בין 40-60 דקות, ומחיר באוטובוס הוא 3 ליי מולדבי.

מוניות – מוניות מהשדה התעופה (עדיף להזמין בקישור) נמצאות באולם הנוסעים הנכנסים, ומחירם של נסיעה במונית הוא 80-100 ליי. בלב קישינב יש את התחנה המרכזית, שבה יש גם נסיעות לערים אחרות במולדובה, בנדר, אירספול ועוד. מוניות לתחנות רחוקות כמו תחנת דרום או צפון תהיה יקרה יותר ותעלה 100-120 ליי.

מידע על מולדובה

מולדובה אינה נחשבת לארץ תיירותית בצורה מובהקת, אך בכל זאת היא מושכת אליה מבקרים רבים בזכות תעשיית היין והכרמים שלה, הגורמים לתיירים רבים להגיע אליה לסיורי יקבים וטעימות בין היקבים. ניתן למצוא במולדובה גם שדות של חמניות ואבטיחים, נופים מיוחדים, מנזרים ייחודיים שבנויים על צלע ההר, וכפרים קטנים עם תושבים מסבירי פנים. מולדובה הינה רפובליקה צעירה שנמצאת בדרום מזרח אירופה. מולדובה קיבלה עצמאות לאחר נפילת ברית המועצות, בשנת 1991. למדינה אין אפשרות לגשת לים, והיא גובלת במערב במדינות רומניה ואוקראינה. מזג האוויר במולדובה הינו נעים – החורף הוא מתון ביותר, והקיץ הינו חם וארוך.

יש במולדובה משאבי טבע אדירים, וקרקע עשירה ופורייה, ולכן במולדובה מייצרים מגוון רחב של מוצרים כמו: ענבים, פירות, מוצרי חלב, ובשר, ומרכיבים אלו מייצרים במולדובה הרבה מוצרי מזון. הקרקע הפורייה, והשימוש בשיטת חקלאות מסורתיות, מאפשרת למולדבים לגדל גוון רחב של גידולים וליצור שימוש בחומרי גלם רבים ואיכותיים. המרכיבים של המטבח המולדבי כוללים: עגבניות, פלפל ירוק, חצילים, בצל לבן ועוד, אך המאכל העממי של מולדובה הוא הממליגה, דייסת התירס כמו ברומניה.

הערים המרכזיות במולדובה הן: קישינב שהיא עיר הבירה, טיראפול, באלטי, וטיגינה. האתר המפורסם ביותר במדינה שאליו מגיעים תיירים רבים הוא קומפלקס של מנזרים, החצובים בסלע. האתר נחצב על ידי נזירים במאה ה13, בנוסף לכך ניתן לראות ולטעום ענבים בשלים וטריים. עיר הבירה של מולדובה קישינב היא גם המרכז התעשייתי והתיירותי הגדול ביותר במולדובה. קישינב נמצאת במרכז מולדובה, והיא ממוקמת על גדות נהר הביק, ניתן למצוא אטרקציות תיירותיות בקישינב כמו: הקניון החדש של מולדובה ,ומגוון מרכזי קניון מוצלחים לשופינג זול במיוחד.

אפשרויות תחבורה משדה התעופה בקישינב לערים במולדובה

מולדובה אינה מדינה גדולה, המרחק בין הערים שלה איננו רב, ולכן ניתן להתנייד במולדובה במגוון רחב של דרכים החל מהשכרת רכב – ניתן לשכור רכב במגוון רחב של תחנות הנמצאות בשדה התעופה, וניתן להתנייד עם המכונית בכל הערים של מולדובה. בנוסף ניתן להגיע במוניות במולדובה במחיר של 5 ליי לקילומטר, וכן ניתן להגיע בקווי אוטובוס בין עירוניים לערים אחרות.

אם כך אתם רואים, שריכזנו עבורכם את כל המידע על טיסות למולדובה וכך ראינו שיש טיסות ישירות לקישינב מנתב"ג. במולדובה הקטנה אין אפשרות לטיסות פנימיות, וניתן לבלות בטיול במולדובה בתחבורה יבשתית, במגוון רחב של אטרקציות תיירותיות וחנויות נוחות. כל שנשאר לכם לעשות הוא להזמין כרטיסי טיסה לקישינב ולהתחיל כבר באריזת המזוודות בהקדם.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל