כרטיסי טיסה לטורקיה

טיסות לטורקיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

לפני הזמנת טיסה לטורקיה מומלץ מאוד לקרוא את המדריך המלא הכולל מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לטורקיה וגם ביקורת השוואתית על כל חברות התעופה המפעילות טיסות לטורקיה – גם טיסות לאיסטנבול וגם טיסות לאנטליה – כולל הסברים על שדות התעופה, תנאי הטיסה (ארוחות בטיסה, מערכת בידור במטוס, כמות מטען מותרת, "האותיות הקטנות" של כרטיס הטיסה) וגם – אפשרות מיוחדת להזמנה מראש באינטרנט של מונית שתיקח אתכם משדה התעופה ישירות למלון במחיר מחירון הוגן

        דילים ליעדים בטורקיה  |  דילים לאיסטנבול  |  טיולים מאורגנים בטורקיה

טיסה לטורקיה היא עניין קצר וזול – היא נמצאת במרחק של כשעתיים ורבע טיסה בלבד מתל אביב. מחירי טיסות ישירות לטורקיה נשארים אטרקטיביים במהלך כל השנה (עם עלייה קטנה בקיץ כמובן), ואין צורך להסתבך עם טיסות קונקשן לטורקיה. נכון לכתיבת כתבה זו, שלוש חברות תעופה טורקיות בלבד מתפעלות טיסות ישירות מתל אביב לאיסטנבול. פגסוס היא החברה היחידה שמציעה טיסות ישירות גם לאנטליה. כדי לאתר טיסות לטורקיה במועדים הנוחים לכם ובמחירים המשתלמים ביותר השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל.

חופשה בטורקיה – עוד באותו נושא:

טיסות לטורקיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בטורקיה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בטורקיה – השוואת מחירים ועצות

תחבורה ציבורית בטורקיה – מדריך למטייל

סים ו-eSIM לטורקיה – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

טיסות לטורקיה – מידע למטייל והשוואת חברות תעופה

טיסות לאיסטנבול – נמל התעופה הבינלאומי איסטנבול אטאטורק

החברות המציעות טיסות לאיסטנבול (שדה התעופה) אטאטורק מנתב"ג הן טורקיש איירליינס, פגאסוס ואטלס גלובל.

נמל התעופה אטאטורק הוא הגדול ביותר בטורקיה ובין העמוסים ביותר באירופה. הוא נמצא במרחק של כ28 ק"מ מהבירה איסטנבול. מדובר בנמל תעופה עמוס, גדול ומודרני עם טרמינל לטיסות בינלאומיות וטרמינל נפרד לטיסות פנימיות.

המתחם עשיר במסעדות ובתי קפה, חלקם פתוחים 24 שעות ביממה, כמו סטארבאקס, סבארו, ברגר קינג ועוד. בין השירותים הבסיסיים המוצעים לנוסע באטאטורק: המרת מט"ח, עטיפת מזוודות, שמירת חפצים, אינטרנט אלחוטי ללא עלות לשעתיים ועוד. גם מגוון החנויות גדול במיוחד וחלקן פתוחות 24 שעות ביממה.

קו המטרו M1A מגיע עד לנמל התעופה ודרכו תוכלו להגיע לקווי מטרו נוספים שמגיעים ליעדים מרכזיים בעיר.

ביציאה מנמל התעופה תמצאו את המוניות הצהובות שמחכות לנוסעים. נסיעה מאטאטורק לכיכר טקסים אמורה לעלות כ55 לירות טורקיות. יחד עם זאת, נהגי המוניות הטורקים תחמנים ולא אמינים, ומומלץ מאוד – בעיקר אם אתם מגיעים אל טורקיה עם ילדים – להזמין מראש (באמצעות הקישור) מונית מנמל התעופה למלון דרך שירות קיויטקסי האמין והמומלץ.

ישנן מספר חברות אוטובוסים כמו IETT וhavatas שמציעות קווי אוטובוסים שמגיעים מנמל התעופה ליעדים מקומיים באיזור.

כמו כן, במתחם יש מגוון רחב של סוכנויות השכרת רכב שפתוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

טיסות לטורקיה – נמל התעופה הבינלאומי איסטנבול סביהה גקצ'ן

החברות המציעות טיסות לסביהה גקצ'ן מנתב"ג הן טורקיש איירליינס ופגאסוס איירליינס.

סביהה גקצ'ן נמצא במרחק של כ35 ק"מ ממרכז איסטנבול.  הסעת HAVABUS נמצאת מחוץ לאיזור הנחיתות ותיקח אתכם למרכז העיר במחירים זולים ובתדירות גבוהה בין השעות 03:30 ו01:00. ישנם מספר קווי אוטובוסים נוספים איתם ניתן להגיע ליעדים מרכזיים באיזור.

מונית לכיכר טקסים תעלה כ37 אירו בד"כ – תלוי בעומס התנועה, כמובן. בין השירותים המוצעים לנוסעים במתחם: המרת מט"ח, בנקים, סוכנויות להשכרת רכב, דואר, בית מרקחת, מספרה ועוד.

בין מגוון המסעדות ובתי הקפה שבמתחם תוכלו למצוא ברגר קינג, סטארבאקס, מסעדות עם אוכל טורקי ועוד.

טיסות לאנטליה – נמל התעופה הבינלאומי של אנטליה

החברה היחידה שמציעה טיסות אל אנטליה ישירות מת"א היא פגאסוס איירליינס. נמל התעופה של אנטליה נמצא במרחק של כעשרה ק"מ ממרכז העיר.

על מנת להגיע למרכז העיר, תוכלו לנסוע באוטובוס ציבורי (קו 600 שיוצא בכל חצי שעה מנמל התעופה, או 800 שיוצא בכל שעתיים מנמל התעופה בשעות הפעילות) או במונית (כחצי שעה נסיעה). אם תרצו להשכיר רכב לאחר הנחיתה, תוכלו לבחור מבין כשמונה סוכנויות להשכרת רכב שנמצאות במתחם.

בין השירותים המוצעים במתחם: המרת מט"ח, בנק, כספומטים, בית מרקחת, עגלות למזוודות, עטיפת מזוודות, לוקרים ועוד. בנמל יש מגוון גדול של מסעדות, רשתות מזון מהיר (ברגר קינג, סאבווי ועוד) ובתי קפה (כמו סטארבאקס למשל).

טיסות זולות לטורקיה בטורקיש איירליינס

טורקיש איירליינס מציעה טיסות זולות לטורקיה בתדירות גבוהה במיוחד: מספר טיסות יומיות לאטאטוראק, וטיסה יומית לנמל התעופה סביהה גקצ'ן. טורקיש מציעה טיסות עם שירות מלא ושני סוגי כרטיסים בכל מחלקה, שההבדל העיקרי ביניהם הוא עמלות השינויים.

המחירים בקו נתב"ג-אטאטורק מתחילים מכ297$ לכרטיס הלוך חזור. בקו נתב"ג-סביהה גקצ'ן המחירים מתחילים מכ240$ לכרטיס הלוך חזור.

גודל המזוודה שתוכלו לקחת אתכם אמור להיות מפורט בהזמנה הספציפית שלכם. בד"כ הכבודה המותרת (שנשלחת לתא המטען) לנוסעי מחלקת תיירים היא מזוודה עד 20 ק"ג, ולנוסעי מחלקת עסקים מזוודה עד 30 ק"ג.

סוג המטוס בו תטוסו משתנה מטיסה לטיסה וכל מטוס כולל סוג שונה של מערכת בידור.

במהלך טיסה לטורקיה בטורקיש תוגש ארוחה. אם יש לכם צורך בארוחה מיוחדת, צמחונית או כשרה למשל, אל תשכחו לבצע הזמנה מראש. נוסעי מחלקת עסקים על טיסות לטורקיה בטורקיש נהנים כמובן מארוחה מושקעת ומשקה קבלת פנים, כיסאות מעוצבים נוחים ומרווחים במיוחד וגישה לטרקלין העסקי של החברה.

על טיסות לטורקיה בטורקיש תינוקות לא מקבלים מושב נפרד אלא טסים עם ההורה המלווה באותו מושב, עם חגורת בטיחות מיוחדת. אם בכל זאת תרצו לרכוש מושב נפרד עבור התינוק, התעריף יהיה כמו זה של כרטיס טיסה לילד ותצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני. אל תשכחו להזמין מזון לתינוקות מראש במידת הצורך.

טיסות זולות לאיסטנבול באטלס גלובל

חברת התעופה הטורקית השלישית שהצטרפה לתחרות על קווי טיסה לטורקיה מישראל היא אטלס גלובל. אטלס גלובל מציעה טיסות זולות לטורקיה (אטאטורק) מנתב"ג  מדי יום, במחירים של כ100$ לכיוון. הטיסות כוללות שירות מלא.

בדרך כלל, טיסות לאיסטנבול בקו זה ממריאות מת"א בשעות הבוקר ומאיסטנבול בשעות הלילה.

במחלקת התיירים (EkonomiPlus) ניתן לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים (לפי הזמינות) שכוללים ארוחה, משקאות, שמירת מושב מראש ושליחת מזוודה במשקל של עד 30 ק"ג לתא המטען. כרטיס הPromo כולל אפשרות לשינוי בעמלה גבוהה במיוחד, ולא כולל אפשרות לביטול. כרטיס הSaver כולל עמלת שינוי של 40$ ועמלת ביטול של 80$. כרטיס הValue מאפשר לבצע שינויים ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד) ועמלת הביטול שלו היא 60$.

כרטיס הFlexi הוא כמובן הגמיש מכולם, והוא אינו כולל עמלה על ביטול או שינוי בהזמנה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד).

גם בעת הזמנת כרטיסי טיסה לטורקיה במחלקת העסקים ניתן לבחור מבין מספר כרטיסים, גמישים יותר או פחות. כרטיס למחלקת עסקים כולל תפריט מגוון, מושבים נוחים, שליחת מזוודה במשקל של עד 40 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם שני תיקים קטנים.

כל הנוסעים על טיסות לטורקיה באטלס גלובל יכולים להזמין ארוחות מיוחדות מראש (לפחות 48 שעות לפני הטיסה). כרטיס טיסה לטורקיה לתינוק נמכר בד"כ בעלות של 10% מהתעריף הרגיל.  הכבודה המותרת לתינוקות היא מזוודה במשקל של עד 10 ק"ג.

טיסה לטורקיה בפגאסוס איירליינס

חברת פגאסוס מציעה טיסות יומיות לאיסטנבול (סביהה גקצ'ן) וטיסות זולות לאנטליה פעמיים בשבוע.

פגאסוס איירליינס היא חברת לואו-קוסט טורקית, שמאפשרת למזמינים באתר לבחור בין כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי לבין כרטיסים משודרגים יותר שכוללים הטבות נוספות. מחירי טיסות לטורקיה בפגסוס מתחילים מכ58 אירו לכיוון (או מכ78 אירו לכיוון בקיץ) בקו נתב"ג-סביהה גקצ'ן.

בקו נתב"ג – אנטליה, מחירי טיסות לטורקיה מתחילים מכ60 אירו בחודשי החורף (ומכ82 אירו בחודשי הקיץ) לכיוון.

כרטיס הBASIC כולל עלייה למטוס עם תיק קטן בלבד. כרטיס הESSENTIALS כולל, בין היתר, מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג ותיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג. כרטיס הADVANTAGE כולל בנוסף למזוודה ולתיק הקטן גם כריך בטיסה ואפשרות לשמירת מושב מראש.

כרטיס הBUSINESS FLEX כולל, בנוסף למזוודה (20 ק"ג) ולאפשרות לשמירת מקום מראש, גם את האפשרות לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלות (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים) עד שעתיים לפני הטיסה. כרטיס זה אינו כולל ארוחה.

אם רכשתם כרטיס טיסה לטורקיה ללא ארוחה, תוכלו להזמין את אחת מבין מגוון הארוחות הטעימות (ארוחה צמחונית, ארוחת שניצל, ארוחת ילדים ועוד…) שמציעה פגאסוס איירליינס, עד 24 שעות לפני הטיסה.

טיסות לטורקיה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל