השוואת מחירי טיסה טיסות לשיקגו

טיסות לשיקגו – השוואת מחירים ומידע

טיסות לשיקגו – המדריך המלא: השוואת מחירים, איתור טיסות זולות לשיקגו, ביקורת על חברות התעופה השונות המפעילות טיסות לשיקגו מישראל – החל מהמירווח לרגליים במטוס, מערכות הבידור בטיסה ועד לארוחות בטיסה, תדירות ומחירי הטיסות וכמות המטען המותרת בכל סוג כרטיס טיסה לשיקגו

נכון לכתיבת כתבה זו, לא ניתן למצוא טיסות ישירות לשיקגו מת"א. כמובן לא חסרות אופציות של טיסות לשיקגו עם עצירת ביניים, לכן בדקנו עבורכם אילו חברות תעופה מציעות טיסות קונקשן לשיקגו שנחשבות נוחות וזולות. בכתבה זו נסקור שלוש מתוך החברות הרבות שמציעות טיסות זולות לשיקגו. השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל כדי לאתר טיסה לשיקגו במועד הנוח לכם

חופשה בשיקגו – עוד כתבות באותו נושא:

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

שיקגו עם ילדים – אטרקציות בשיקגו והמלצות לחופשה

מלונות בשיקגו שמומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בשיקגו – השוואת מחירים ומידע לנוסע

 

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

 

טיסות לשיקגו – מידע כללי

הטיסות הבינלאומיות שמגיעות לשיקגו נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי או'הייר, שממוקם במרחק של כ27 ק"מ מאיזור ה"לופ" המרכזי של העיר. מדובר בנמל תעופה גדול ועמוס, אחד משדות התעופה הראשיים של ארה"ב אשר מורכב מארבעה טרמינלים.

ישנן מספר חברות הסעות ואוטובוסים  שפועלות באו'הייר, כמו למשל Coach USA, Tri State/United Limo ו-Go Airport Express, באמצעותן תוכלו להגיע למגוון יעדים באיזור. במתחם פועלות כ12 סוכנויות השכרת רכב.כמו כן, תוכלו להגיע בקלות לעיר ברכבות הקו הכחול של ה-CTA או ברכבות הMetra (שמגיעות גם לפרברים). הדרך הנוחה והמומלצת ביותר להגיע משדה התעופה של שיקגו ישירות לבית המלון שלכם היא הזמנה מראש של מונית שתחכה לכם בשדה התעופה עם נהג הנושא שלט עם שמכם וייקח אתכם ישירות למלון במחיר שקוף והגון שנקבע מראש – ניתן לעשות זאת באמצעות הקישור – שירות הזמנת מונית מנמל התעופה

רכבת הATS היא אמצעי נוח למעבר בין הטרמינלים. היא פועלת בכל שעות היום, והנסיעה בה היא בחינם.

בין השירותים המוצעים לנוסעים בנמל התעופה: עמדות להמרת מט"ח, בנק, איזורי משחקים לילדים, עמדות החתלה וחדרי משפחות ועוד. האינטרנט האלחוטי שבמתחם זמין בחינם לנוסעים, בתנאי שתצפו בפרסומת של אחד הספונסרים. כמו כן, תוכלו לשדרג לחבילת אינטרנט פרימיום בתשלום.

ברחבי הנמל ממוקמים איזורי ישיבה בהם ניתן להטעין מכשירים אלקטרוניים (פלאפונים ומחשבים ניידים) ללא עלות. בכל אחד מהטרמינלים יש מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה ורשתות מזון מהיר.

טיסות זולות לשיקגו עם עצירת ביניים

טיסות לשיקגו באיבריה איירליינס

איבריה מציעה טיסות זולות לשיקאגו מת"א עם עצירת ביניים בעיר מדריד. חברת התעופה הלאומית של ספרד מתפעלת טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה – טיסה למדריד מת"א וטיסה לשיקגו ממדריד – ומאפשרת לנוסעים מישראל לרכוש כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים ובתאריכים נוחים.

המחירים מתחילים מכ276 אירו לכיוון בחודשי החורף ומכ456 אירו לכיוון בחודשי הקיץ. אורך הטיסה מת"א למדריד הוא כחמש וחצי שעות, וממדריד לשיקאגו כתשע וחצי שעות.

בעת הזמנת כרטיסי טיסה לשיקגו באיבריה תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים. כל הכרטיסים במחלקת תיירים כוללים מזוודה אחת, תיק קטן וארוחה. כרטיס הFlexible במחלקת תיירים כולל גם את האפשרות לשמירת מושב ללא עלות ולביצוע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

איבריה מציעה שתי מחלקות נוספות – תיירים פרימיום ועסקים. נוסעי מחלקת תיירים פרימיום ומחלקת עסקים רשאים לשלוח לתא המטען 2 מזוודות.

בטיסות הארוכות, המרווח בין המושבים במחלקת תיירים הוא 78-91 ס"מ לעומת 94 ס"מ במחלקת תיירים פרימיום. נוסעי מחלקת העסקים נהנים ממושבי-מיטה שטוחים (200 ס"מ).

השירות על טיסות לשיקגו באיבריה כולל הגשת ארוחות. בטיסה ממדריד לשיקאגו תוכלו לצפות במגוון סרטים וסדרות במסכים אישיים.

נוסעים הטסים אל שיקגו עם תינוק יכולים לבחור אם לרכוש עבורו כרטיס בתעריף מיוחד ללא מושב נפרד (בד"כ בעלות של 10% ממחיר הכרטיס), או להזמין מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד (במקרה זה יהיה עליכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

טיסה לשיקגו בחברת לוט פוליש איירליינס

חברת התעופה הלאומית של פולין מציעה טיסות זולות לשיקגו מת"א עם עצירת ביניים בורשה. תדירות הטיסות בשני קטעי הטיסה גבוהה במיוחד: טיסות יומיות בקו ת"א – ורשה (כארבע שעות טיסה), ואילו טיסות שיקגו מורשה שישה ימים בשבוע (טיסה של כעשר שעות).  המחירים מתחילים מכ359$ לכיוון.

כרטיסי טיסה לשיקגו בלוט כוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען (למעט כרטיסי Economy Simple), משקאות,כיבוד ותיק קטן (8 ק"ג). נוסעי מחלקת פרימיום רשאים לשלוח לתא המטען 2 מזוודות (23 ק"ג כל אחת) ונוסעי מחלקת עסקים רשאים לשלוח לתא המטען 3 מזוודות (32 ק"ג כל אחת).

בטיסות הקצרות – כלומר על טיסות לורשה מת"א – השירות בטיסה כולל הגשת חטיף ומשקאות קרים/חמים (ניתן לרכוש ארוחות בתשלום). בטיסות הארוכות – כלומר טיסות לשיקגו מורשה – השירות כולל הגשת ארוחות. תוכלו גם להזמין מראש ארוחות מיוחדות (צמחוניות, כשרות וכול').

ברוב סוגי הכרטיסים, הנחה לכרטיס טיסה לתינוק (עד גיל שנתיים) היא בד"כ 90% ללא מושב נפרד. תינוקות עד גיל שנתיים זכאים לפריט כבודה אחד (עד 23 ק"ג), שכולל עגלה מתקפלת.

טיסת קונקשן לשיקגו בחברת סוויס אינטרנשיונל איירליינס

חברת סוויס השוויצרית שנמצאת בבעלות של לופטהנזה, מציעה טיסות זולות לשיקאגו עם עצירת ביניים בציריך – העיר הגדולה ביותר בשווייץ.

החברה מתפעלת טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה (שתי טיסות ביום בקו ת"א-ציריך וטיסה לשיקגו מציריך פעם ביום) והמחירים הם בד"כ בין האטרקטיביים ביותר שעולים במנועי החיפוש על טיסות לשיקגו. אורך הטיסה מת"א לציריך הוא כארבע וחצי שעות, ואילו טיסה לשיקאגו מציריך כעשר שעות.

מחירי כרטיסי טיסה לשיקגו בסוויס איירליינס מתחילים מכ329$ לכיוון בחודשי החורף ומכ464$ לכיוון בחודשי הקיץ

גם סוויס איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסים בעת הזמנת טיסות לשיקגו – גמישים יותר או פחות.  כרטיס למחלקת תיירים כולל אוכל, שתייה, מזוודה אחת (23 ק"ג) ותיק קטן. כרטיס למחלקת עסקים כולל 2 מזוודות (32 ק"ג כל אחת), 2 תיקים קטנים, מושב נוח במיוחד (שניתן לכוון למצב שטוח), גישה לטרקלין העסקי ועוד.

בשתי המחלקות תוכלו לבחור בין כרטיס סטנדרטי של טיסה לשיקגו (שינויים כרוכים בעמלה) או כרטיס גמיש (שינויים ללא עמלה-ייתכן חיוב על הפרשי מחירים). בטיסות הקצרות השירות כולל כיבוד קל ומשקאות, ובטיסות ארוכות הוא כולל ארוחה חמה. תוכלו גם להזמין ארוחות מיוחדות מראש.

סוג מערכת הבידור תלוי בסוג המטוס של אותה טיסה. במטוסי A330 ו-A340, למשל, יש  מסכי בידור אישיים בכל המחלקות.

עלות כרטיס טיסה לתינוק (עד גיל שנתיים) ללא מושב נפרד היא כ10% מתעריף הכרטיס הסטנדרטי. על מנת להשתמש במושב בטיחות תקני במהלך הטיסה תאלצו לרכוש עבור התינוק מושב נפרד בתעריף שונה – במקרה זה כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת שימצאו עבורכם מושב מתאים.

טיסות לשיקגו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל