כרטיסי טיסה למקדוניה

טיסות למקדוניה – השוואת מחיר וטיפים

אל תזמינו טיסה למקדוניה לפני קריאה של המדריך המפורט שהכנו עבורכם על טיסות למקדוניה – לא רק מנוע השוואת מחירים שיאתר עבורכם טיסות זולות למקדוניה, אלא גם השוואה מפורטת בין חברות תעופה שונות הטסות למקדוניה: מהי האפשרות לטיסה ישירה לסקופיה, איזו חברת תעופה מציעה את זמני ההמתנה הקצרים ביותר בטיסת קונקשן למקדוניה והיכן תוכלו למצוא את כרטיסי הטיסה הזולים ביותר, מה ההבדלים בין טיסות למקדוניה בחברות תעופה שונות מבחינת אוכל בטיסה, מערכות בידור במטוס, מקום לרגליים, אפשרויות מטען, טיסה עם תינוקות ועוד מידע חשוב

מקדוניה היא מדינה מקסימה ועשירה במבצרים היסטוריים, אתרים ארכיאולוגיים ואגמים יפהפיים. בעבר היו טיסות למקדוניה ישירות מישראל בחברת ארקיע, אך הטיסות הישירות למקדוניה הופסקו ואמורות להתחדש בעוד מספר חודשים. כרגע אין אפשרות להזמין כרטיסי טיסה למקדוניה ישירות מישראל, אך שימוש מהיר במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה יאפשר לכם לאתר בקלות טיסות זולות למקדוניה עם עצירות ביניים (טיסות קונקשן למקדוניה). בכתבה זו תמצאו השוואה בין מספר חברות תעופה שמציעות טיסות זולות למקדוניה מתל אביב.

טיסות למקדוניה – השוואת מחירים ואיתור טיסות

אם אתם מעוניינים להשוות מחירים ותאריכים של טיסות למקדוניה מומלץ להשתמש במנוע להשוואת מחירי טיסות שבדף זה אשר יאתר עבורכם טיסות זולות למקדוניה בהשוואת מחירים בין 728 חברות תעופה. יש למלא (באנגלית) את טופס איתור הטיסות – קודם כל, אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות למקדוניה הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה לרומא שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants).

בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס: לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv. יש גם אפשרות להזמין טיסות למקדוניה משדה התעופה בעובדה – אם אתם מעוניינים לטוס מעובדה ממנה יש טיסות זולות למקדוניה רישמו בשדה from את המילה eilat. בשדה to, כדי לאתר טיסות לסקופיה בירת מקדוניה הקלידו Skopje, macedonia. יש גם אפשרות לאתר טיסות לאוכריד המגיעות ישירות לאחד מאתרי החופשה הפופולריים במקדוניה, אגם אוכריד, אך מדובר בטיסות נדירות יותר. כדי לאתר טיסות לאוכריד כיתבו בשדה to את המילה Ohrid. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה למקדוניה ובשדה return את התאריך בו אתם רוצים לטוס חזור ממקדוניה לישראל.

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה במקדוניה –

השכרת רכב במקדוניה – טיפים שיחסכו מאות שקלים

מלונות מומלצים בסקופיה בירת מקדוניה למשפחות עם ילדים

טיול במקדוניה – המדריך המלא למטייל הישראלי

טיסות למקדוניה נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי של מקדוניה, אלכסנדר הגדול, שדה תעופה מודרני עם טרמינל אחד ומגוון מצומצם של מסעדות וחנויות שכולל ברגר קינג, שני בתי קפה ושתי חנויות דיוטי פרי. בנמל תעופה זה תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי בחינם. אם תרצו, תוכלו להמתין לטיסה שלכם בלאונג' “primeclass”  שמציע כיבוד קל, משקאות, טלוויזיות, עיתונים ועוד, בעלות של 20 אירו לאדם (לא כולל מע"מ). נמל התעופה נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה ממרכז עיר הבירה סקופיה, אליה תוכלו להגיע באוטובוס או באחת מהמוניות שיחכו לכם ביציאה משדה התעופה. כמו כן, פועלות במתחם מגוון סוכנויות להשכרת רכב. אם אתם מחליטים לוותר על הזמנת השכרת רכב בשדה התעופה של סקופיה, מומלץ להזמין מראש מונית משדה התעופה למלון באמצעות השירות האמין והמשתלם של חברת קיויטקסי – השתמשו בקישור כדי להזמין הסעה למלון מנמל התעופה 

טיסות למקדוניה – השוואת חברות תעופה

טיסות זולות למקדוניה בחברת פגסוס איירליינס Pegasus Airlines

פגסוס איירליינס,  חברת לואו קוסט טורקית, מציעה טיסות זולות למקדוניה מת"א עם עצירת ביניים בנמל התעופה סיבהה גקצ'ן שבאיסטנבול, בו תוכלו ליהנות ממגוון מסעדות ובתי קפה. מדובר על טיסה לטורקיה של כשעתיים ורבע לאיסטנבול, ועוד טיסה למקדוניה של כשעה וחצי מאיסטנבול לסקופיה בירת מקדוניה.

פגסוס איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסים למחלקת תיירים. כרטיס הBasic הוא הזול ביותר, ומתאים בעיקר למי שמגיע עם תיק קטן בלבד לטיסה כיוון שהוא אינו כולל מזוודה. כרטיס הEssential כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, ובכרטיס הAdvantage נוספת האפשרות לבחור מושב מראש ולקבל סנדוויץ' במהלך הטיסה.

בעת הזמנת כרטיס טיסה למקדוניה ניתן להזמין מראש ארוחות מיוחדות (סושי, ארוחה צמחונית, ארוחת ילדים, ארוחה כשרה ועוד.) באתר האינטרנט, באפליקציה, אצל סוכן הנסיעות או דרך מרכז השירות עד 24 שעות לפני הטיסה.

הטיסות מתל אביב בדרך כלל ממריאות בשעות הבוקר המוקדמות ונוחתות בסקופיה אחר הצהריים או בבוקר. בדרך חזרה, הנחיתה בתל אביב תהיה בדרך כלל בלילה.

פגסוס איירליינס היא חברת לואו קוסט, כך שהיתרון העיקרי שלה הוא המחיר הזול של טיסה למקדוניה: תוכלו למצוא כרטיס טיסה זול למקדוניה במחיר של כ230$-280$ (הלוך חזור). דירוג הבטיחות שלה הוא גבוה. עם זאת, אל תשכחו לקחת בחשבון שכל תוספת קטנה תהיה כרוכה בתשלום נוסף.

טיסות למקדוניה עם טורקיש איירליינס Turkish Airlines

חברת התעופה הלאומית של טורקיה מציעה גם היא טיסות זולות למקדוניה שכוללות עצירת ביניים בנמל התופעה אטאטורק שבאיסטנבול. נמל התעופה בו תנחתו לעצירת הביניים כולל מגוון מסעדות ובתי קפה ומציע לאורחיו אינטרנט אלחוטי חינם לשעתיים. מדובר בטיסה של כשעתיים וחצי לאיסטנבול, ועוד טיסה למקדוניה של כשעה וחצי מאיסטנבול לסקופיה. טורקיש איירליינס מתפעלת את הטיסות בקווים אלו בתדירות גבוהה במיוחד, כך שזוהי בחירה טובה לנוסעים ששעת הטיסה חשובה להם ורוצים לנסות לצמצם את זמן ההמתנה בקונקשן בעת הזמנת טיסות למקדוניה עם עצירת ביניים.

בעת הזמנת כרטיסי טיסה למקדוניה בטורקיש איירליינס תוכלו לבחור מבין שני סוגי כרטיסים. כרטיס הSemi Flexible כולל עמלות על שינויים בהזמנה, וכרטיס הFlexible לא כולל עמלות על שינויים (ייתכן שיחולו חיובים נוספים על הפרשי מחירים).

נוסעי מחלקת תיירים יכולים לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג, ולעלות למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג. בעת טיסות למקדוניה נוסעי מחלקת העסקים, לעומת זאת, יכולים לשלוח מזוודה של עד 30 ק"ג לתא המטען ולעלות למטוס עם שני תיקים קטנים.

במהלך טיסות למקדוניה בטורקיש איירליינס מוגשת לנוסעים ארוחה, בעוד במחלקת העסקים יש שף שמבשל את הארוחות במקום. יש אפשרות להזמין ארוחות מיוחדות מראש (עד 24 שעות לפני הטיסה), כגון: ארוחות ילדים, ארוחות כשרות, צמחוניות ועוד. טורקיש איירליינס מציעה מושבים מרווחים יחסית גם לנוסעי מחלקת תיירים, עם מרווח רגליים של כ78 ס"מ. סוג מערכת הבידור תלוי בסוג המטוס.

אם אתם טסים אל מקדוניה עם תינוק יכולים להזמין כרטיס לתינוק במחיר מיוחד, אך כרטיס זה לא כולל מושב נפרד. אם תרצו שהתינוק יקבל מושב משלו, יהיה עליכם לקנות מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד ולהביא לטיסה למקדוניה מושב בטיחות מתאים. טורקיש איירליינס מציעה טיסות למקדוניה הלוך חזור במחיר של כ450$.

טיסה למקדוניה עם אוסטריאן איירליינס Austrian Airlines

אפשרות נוספת להזמנת כרטיסי טיסה למקדוניה היא דרך חברת הדגל של אוסטריה, אוסטריאן איירליינס, חברת תעופה טובה עם דירוג בטיחות גבוה. טיסה למקדוניה מישראל באוסטריאן איירליינס כוללת עצירת ביניים בנמל התעופה הבינלאומי של וינה, שכולל בין היתר מגוון גדול של מסעדות וחנויות, אינטרנט אלחוטי בחינם ואיזור משחקים מושקע לילדים.

אוסטריאן אירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסים במחלקת תיירים: הEconomy Saver לא כולל אפשרות לשינוי או ביטול של ההזמנה, הEconomy Basic מאפשר שינויים וביטולים בעד עמלה, והEconomy Flex מאפשר שינויים ללא עמלות (ייתכן שיחולו חיובים על הפרשי מחירים ועל שירות) וביטול בעד עמלה.

נוסעי מחלקת תיירים יכולים לשלוח מזוודה לתא המטען במשקל של עד 23 ק"ג (מלבד תעריפי מבצע שלא כוללים מזוודה), ונוסעי מחלקת עסקים יכולים לשלוח 2 מזוודות. בטיסה הקצרה (מוינה למקדוניה) מוגש משקה קל, ובטיסה הארוכה (טיסה לוינה מנתב"ג) יש אפשרות להזמין ארוחה מראש מתוך התפריט המיוחד והמגוון של אוסטריאן איירליינס, שכולל בין היתר ארוחת שניצל, סלט קיסר ועוד.

לנוסעים עם תינוקות יש אפשרות לשלוח עגלה מתקפלת לתא המטען במשקל של עד 10 ק"ג. על מנת שהתינוק יקבל מושב נפרד ליד ההורה, יהיה עליכם לדאוג למושב בטיחות תקני ולרכוש מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד. בטיסות של 3 שעות ו45 דקות ומעלה ניתן להזמין ארוחת ילדים מראש ללא תוספת תשלום.

אוסטריאן איירליינס מציעה כרטיסי טיסה למקדוניה בעלות של כ450$-500$ (הלוך חזור), אך בתקופות מסוימות המחירים גבוהים יותר.

טיסות למקדוניה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל