טיסות ללפקדה מידע והשוואת מחירים

טיסות ללפקדה – השוואת מחירים ומידע למטייל

מתכננים חופשה בלפקדה, אחד מאיי הנופש המקסימים של יוון? לפני הזמנת טיסה ללפקדה כדאי לקרוא את המדריך הכולל גם טיפים ומנוע חיפוש לאיתור טיסות זולות ללפקדה וגם הסברים וביקורת על חברות התעופה השונות המציעות טיסות ללפקדה – טיסות ישירות או קונקשן – כולל מידע למטייל על תנאי הטיסה

הזמנת דילים ללפקדה   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

האי היווני השקט והמקסים לפקדה, מחובר באמצעות גשר קצר לעיר הקרובה ביוון היבשתית, מה שהופך את הגישה ליעד החופשה הנהדר הזה לקלה הרבה יותר. טיסות ללפקדה ישירות מישראל הן עניין חדש ונדיר יחסית, אך בהחלט ניתן לאתר כרטיסי טיסה ללפקדה מנתב"ג, ויש גם אפשרויות נוחות של טיסות קונקשן ללפקדה. לאיתור טיסות זולות ללפקדה במועדים הרצויים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שלמטה

חופשה בלפקדה – עוד באותו נושא:

לפקדה – מלונות מומלצים עם ילדים ביוון

השכרת רכב בלפקדה שביוון – מידע והשוואת מחירים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

טיסות ללפקדה – שדה התעופה אקטיון

אקטיון הוא שדה התעופה הקרוב ביותר ללפקדה. הוא נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה מעיר הבירה של האי. רוב הפעילות של השדה מרוכזת בחודשי הקיץ, ונוחתות בו בעיקר טיסות לואו-קוסט מנמלי תעופה שונים באירופה.

משדה התעופה אקטיון ללפקדה ניתן להגיע במונית, הסעה פרטית או באוטובוס. האפשרות הנוחה והמומלצת ביותר היא הזמנה מראש (באמצעות הקישור) של מונית מנמל התעופה ישירות למלון

במתחם יש מספר מצומצם של חנויות ובכל איזור יש בית קפה קטן עם חטיפים, משקאות ומאפים. כמו כן, תוכלו למצוא במקום כספומטים ועמדות להמרת מט"ח.

טיסות ישירות ללפקדה

טיסה ללפקדה בחברת טוס איירווייז

חברת התיירות אופק נסיעות מתפעלת טיסות ללפקדה של חברת טוס איירווייז (חברת התעופה של קפריסין) באופן עונתי. השנה, לוח הזמנים מתחיל בתחילת יוני עם טיסות בימי רביעי ושבת. אורך הטיסה כשעתיים.

כרטיס הטיסה כולל כבודה אך לא כולל ארוחה במהלך הטיסות. כמו כן, ברוב טיסות טוס איירווייז תוכלו לבצע רכישות מתוך עגלת הדיוטי פרי.

חברת טוס מאפשרת ללקוחותיה הטסים אל לפקדה עם תינוק לבחור בין רכישת כרטיס לתינוק ללא מושב נפרד, או כרטיס שכולל מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד. במקרה שרכשתם עבור התינוק מושב נפרד, תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

את הטיסות משווקת חברת אופק נסיעות, אך ניתן למצוא את אותן טיסות גם במנועי חיפוש שונים לאיתור טיסות לחו"ל. מחירי טיסות ללפקדה ישירות מנתב"ג מתחילים מכ299 אירו (הלוך חזור).

טיסות זולות ללפקדה עם עצירת ביניים

טיסות זולות ללפקדה בסמארט ווינגס

חברת הלואו-קוסט הצ'כית, סמארט ווינגס, מציעה טיסות זולות ללפקדה (אקטיון) בעונה, עם עצירת ביניים בפראג.

חברת סמארט ווינגס מתפעלת כארבע טיסות שבועיות בין פראג לאקטיון החל מתחילת יוני ועד לסוף ספטמבר, וטיסות יומיות בקו תל אביב פראג.

מדובר על טיסה לפראג מת"א באורך של כארבע שעות וטיסה של כשעתיים ורבע מפראג ללפקדה (אקטיון).

בעת הזמנת כרטיסי טיסה ללפקדה תוכלו לבחור מבין שני סוגי כרטיסים, שההבדל העיקרי ביניהם הוא תנאי גמישות ההזמנה. שני הכרטיסים כוללים כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 15 ק"ג) ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג.

הכרטיסים לא כוללים שמירת מושב מראש (העמלה על שירות זה מתחילה מכ18$). אם תרצו לשמור מושב מראש יהיה עליכם לעשות זאת עד 48 שעות לפני הטיסה.

השירות בטיסות אלו לא כולל הגשת ארוחה, אך ברוב הטיסות תוכלו לרכוש ארוחה בתשלום מראש באתר או בעזרת סוכן הנסיעות או שירות הלקוחות. אם לא רכשתם ארוחה מראש, תוכלו לרכוש מוצרים מתוך  תפריט הSmartBistro הזמין בטיסה.

מחירי טיסות ללפקדה בסמארטס ווינגס מתחילים מכ315$ לכיוון.

אם אתם טסים אל לפקדה עם תינוק, תוכלו לבחור אם לרכוש  עבורו כרטיס טיסה במחיר מוזל שלא כולל מושב נפרד, או להשתמש במושב בטיחות תקני ולרכוש מושב נפרד (הזמנות מסוג זה ניתן לבצע בעזרת שירות הלקוחות או סוכן הנסיעות).  כמו כן, תוכלו לרכוש ארוחת ילדים בתשלום מראש (עד 48 שעות לפני הטיסה). ברוב טיסות סמארט ווינגס יש עגלת דיוטי פרי זמינה.

טיסות ללפקדה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל