רודוס - בתי מלונות למשפחות

מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים

10 מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים – אם אתם מתכננים חופשה ברודוס עם ילדים מומלץ לבחור אחד מבין המלונות ברודוס שכלולים ברשימה זו אשר זכו להמלצות טובות במיוחד מצד משפחות שהגיעו אל רודוס עם ילדים לחופשה משפחתית. הרשימה כוללת מלונות בכמה רמות – החל מריזורטים ברודוס בשיטת "הכל כלול" ועד מלונות 3 כוכבים ברודוס המציעים למשפחות תמורה משתלמת במיוחד יחסית למחירים

הזמנת דילים לרודוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

הרשימה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים ברודוס, יוון, למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על המלצות של משפחות מרחבי העולם אשר חזרו מחופשה משפחתית ברודוס באחד מבתי המלון

חופשה ברודוס – עוד כתבות באותו נושא:

השכרת רכב ברודוס – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה ברודוס

טיסות לרודוס – השוואת מחירים ומידע למטייל

רודוס – מוניות ושירותי הסעות לתיירים

הכל על השכרת יאכטה ביוון

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

10 מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים


אתר הנופש והספא אליסיום Elysium Resort & Spa

אליסיום, אתר נופש וספא מומלץ ברודוס בדירוג 5 כוכבים, נמצא במקום מעולה מול חוף הים של קליתאה (Kallithea) וכולל בריכת לגונה, בריכת הידרומסאג', מרכז ספא בשטח 800 מ"ר, 4 ברים, אוכל מצוין ויחידות אירוח אלגנטיות.

החדרים המרווחים והמסוגננים כוללים מרפסת המשקיפה לים, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כספת ומקרר קטן. חלק מהיחידות כוללות אמבט ספא. הסוויטות והחדרים שבקומת ה-Elite מאפשרים גישה לטרקלין מועד Elite ובו גישה לאינטרנט אלחוטי חינם.

בספא Serenity תוכלו ליהנות ממגוון סוגי עיסוי, טיפולי גוף ופנים והידרותראפיה. מתקני האתר הזמינים בתשלום נוסף כוללים אמבט עיסוי חיצוני, בריכות עם 16 סילוני עיסוי, סאונה, חמאם ומרכז כושר. כפי שניתן להבין זהו מלון מפנק אשר זוכה בצדק רב לציונים גבוהים מאוד בדירוגי מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים

מדי יום מוגש במסעדה הראשית מזנון ארוחת בוקר בסגנון אמריקאי עשיר. המסעדה שלצד הבריכה מגישה מעדנים ים תיכוניים ומקומיים. מסעדת Emerald תפנק אתכם במנות בינלאומיות; במסעדת הגג Noble יפנקו אתכם במאכלי גורמה מהמטבח האירופאי המודרני.

העיר רודוס נמצאת 8 קילומטרים מהמקום, ואילו עיירת החוף פליראקי (Faliraki), עם חיי הלילה התוססים שלה, מרוחקת 4 קילומטרים משם. אינטרנט אלחוטי זמין חינם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון אין קמרה ארט בוטיק In Camera Art Boutique Hotel 

אין קמרה ארט בוטיק, בית מלון מומלץ ברודוס בדירוג 4 כוכבים, מעוצב עם אלמנטים מרשימים של דקורציה ואדריכלות בעלי אופי ימיי-ביניימי. יחידות האירוח מתאימות למשפחות המגיעות אל רודוס עם ילדים, ממוזגות וכוללות אינטרנט אלחוטי חינם.

ווילות וסוויטות המלון משלבות מאפייני עיצוב ייחודיים, כדוגמת אריחים מעוטרים, תקרות ובהן קורות עץ, קשתות וקירות אבן. עיצוב יחידות האירוח כולל תצלומים אמנותיים ייחודיים, ואילו כל יחידה משקיפה לעיר העתיקה של רודוס וכוללת טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין ומיטה עם מזרונים תוצרת COCO-MAT.

אמבט עיסוי עם סילוני מסאג' עומד לרשותכם בהתאם לזמינות. בין המתקנים במקום ניתן למצוא גם גן ובר. אטרקציות בסביבה כוללות את ארמון המושל ואת בית הכנסת קהל שלום, הממוקמים כקילומטר אחד מהמקום.

חנויות, סופרמרקט, מסעדות וטברנות נמצאות במרחק הליכה מהמקום. נמל רודוס ממוקם קילומטר אחד מהמקום, ואילו נמל התעופה הבינלאומי מרוחק 15 קילומטרים משם. אל ארמון Grand Master's Palace ניתן להגיע בהליכה קצרה. זהו מיקום מושלם עבור חופשה ברודוס ואחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של בית המלון ברשימות מלונות מומלצים ברודוס למשפחות עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון K בוטיק K Boutique Hotel 

K בוטיק, מלון ברודוס בדירוג 4 כוכבים בסגנון מודרני, כולל מרכז ספא, מכון כושר מאובזר ובריכה חיצונית הסמוכה לטרסת שמש מרוהטת. בית המלון כולל גם שני ברים, מתוכם אחד לצד הבריכה. הסוויטות האלגנטיות שבמקום כוללות גישה לאינטרנט אלחוטי חינם.

יחידות האירוח ממוזגות וכוללות אזור מגורים וחדר אמבט צמוד. כל יחידה כוללת ריהוט מודרני ומעוצבת בגוונים עדינים. חלק מהחדרים כוללים אמבט חיצוני או בריכה פרטית. בין המתקנים שבחדרים ניתן למצוא טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מקרר, כספת ופינת קפה.

כמו כן, ניתן להשתמש בחדר הישיבות שבמלון, המתאים להשתתפותם של 80 איש. דלפק הקבלה פעיל 24 ביממה. חנייה ללא תשלום זמינה לאורחי המקום. המלון זוכה לשבחים רבים ממשפחות בביקורות על מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


אתר הנופש מיטסיס אלילה Mitsis Alila Resort & Spa

מיטסיס אלילה, ריזורט מומלץ ברודוס בדירוג 5 כוכבים, ממוקם על חוף פרטי בפליראקי; הוא מציע בריכת שחייה חיצונית מקורה, מסעדות שונות המגישות מנות יפניות, מקסיקניות ואיטלקיות, כמו גם מרכז ספא. חדרי האירוח מעוצבים באלגנטיות וכוללים מרפסת. זהו מלון עם פארק מים כאשר מרכז ספורט מים ומגלשות מים לילדים ולמבוגרים זמינים במקום ובאופן טבעי אתר הנופש מקבל ביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים

החדרים ממוזגים ומעוצבים עם רצפות שיש, ריהוט אקלקטי לבן וטלוויזיה במסך שטוח וערוצי לוויין. בחדר הרחצה שבכל חדר יש מוצרי טיפוח, נעלי בית וחלוקי רחצה רכים.

במסעדה הראשית מוגשות ארוחות צהריים, ערב ובוקר, הכוללות מנות בינלאומיות ויווניות ומציעות גם מופעי בישול וארוחות מזנון. האורחים נהנים גם מהבר שעל החוף, הפעיל לאורך היום כולו, בר יין, בר שמפניה המשקיף אל המים התכולים ותנור הפיצה הפופולארי מאוד בקרב ילדים והורים כאחד.

העיירה פליראקי נמצאת 4 קילומטרים מהריזורט. לינדוס מרוחקת 45 קילומטרים ממנו והעיר רודוס נמצאת רק 8 קילומטרים משם. נמל התעופה הבינלאומי של רודוס מרוחק 20 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


אתר נופש למשפחות אספרידס ביץ' – Esperides Beach Family Resort 

אספרידס ביץ', אתר נופש מומלץ ברודוס למשפחות בדירוג 4 כוכבים, מציע אירוח בשיטת "הכל-כלול" ומהווה אופציה מעולה למשפחות שמחפשות מלון "הכל כלול" ברודוס לחופשה משפחתית עם ילדים. הוא ממוקם על חוף קהליתאה (Kallithea), שבו שמשיות ומיטות שיזוף ו-3 בריכות שחייה. בין מתקני הריזורט ניתן למצוא 2 ברים ליד הבריכה, 2 מסעדות, בר חוף, 2 מגרשי טניס ומתקני כדורעף חופים.

זהו מקום נפלא למשפחות המגיעות אל רודוס עם ילדים, ובעיקר לאור העובדה שהוא כולל בר לילדים הממוקם באזור מתקני השעשועים – כך שמובטחת לילדים חוויה כיפית ומופלאה שתאפשר גם להוריהם מנוחה והתרגעות לצד הבריכה או על המיטה שבחדר הממוזג. בריכות לילדים קטנים ולזאטוטים נמצאות בריזורט. באופן טבעי הריזורט מקבל ציונים גבוהים מאוד בכל דירוג מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים

החדרים ממוזגים וכוללים מרפסת המשקיפה לגן או לים האגאי. בכל חדר יש מקרר וטלוויזיה בלוויין, כמו גם מייבש שיער בחדר הרחצה.

מסעדת Diana מגישה ארוחות מזנון; גם מסעדת Tropicana שלצד הבריכה מגישה ארוחות צהריים בעונת הקיץ.

הריזורט מרוחק 2.5 קילומטרים מהעיירה פליראקי (Faliraki) ו-13 קילומטרים מנמל ומהעיר רודוס. נמל התעופה הבינלאומי של האי נמצא 17 קילומטרים מהמקום. חנייה זמינה חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון אנג'לה סוויטס & לובי Hotel Angela Suites & Lobby 

אנג'לה סוויטס & לובי, מלון זול ומומלץ ברודוס בדירוג 3 כוכבים, שוכן בלב העיר רודוס, מטרים אחדים מכיכר האקדמיה ובסמיכות רבה לאתרים המרכזיים. החדרים והדירות במלון מעוצבים בסגנון וכוללות סלון, מטבחון, פינת אוכל ותנור חימום חשמלי. נדיר למצוא מטבחון מאובזר כאשר מחפשים מלונות ברודוס לחופשה משפחתית וזוהי אחת הסיבות הבולטות לכך שהמלון נכלל בדירוגי בתי מלון מומלצים ברודוס עם ילדים

מלבד בריכה עונתית עם מים מתוקים, מציע המקום בר לובי בו תוכל להתפנק על משקאות קרים, חמים ואלכוהוליים.

מיקומו הנוח של המלון מאפשר גישה קלה לעיר העתיקה מימי הביניים, לאזור קניות ולחיי הלילה הפעילים של רודוס סיטי. 15 דקות הליכה מהמקום ניתן למצוא את האקרופוליס המפורסם המשקיף על הים. גם החוף הקרוב, Elli, נמצא מרחק קצר משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון הדירות מאטינה פפקוס Matina Pefkos Aparthotel

מאטינה פפקוס, מלון דירות נופש מומלץ ברודוס בדירוג 3 כוכבים, מרוחק 50 מטרים בלבד מחוף פפקוס (Pefkos). הוא מציע 2 בריכות שחיה רגילות ו-2 בריכות שחיה לילדים. ילדים יכולים להפיק הנאה מרובה מהמקום, גם בשל מתקני השעשועים לילדים שבאתר. טבעי שהוא זוכה לשבחים רבים בהמלצות באינטרנט על מלונות מומלצים ברודוס למשפחות עם ילדים

בין מתקני המקום ניתן למנות ספרייה, משחקי מחשב, הוקי אוויר ושולחנות ביליארד. במלון מאורגנים אירועי בידור כגון לילות ברביקיו וקריוקי.

כל דירה מצוידת בטלוויזיה בלוויין, מיקרוגל ומקרר כך שיש אפשרות של חופשה ברודוס עם בישול עצמי שלא תמיד תמצאו בקלות בחיפוש מלונות ברודוס. מיזוג אוויר זמין בתשלום נוסף. האורחים נהנים ממנות ים תיכוניות ויווניות מהמסעדה, כמו גם משני הברים שבמקום.

לינדוס מרוחקת 5 קילומטרים מהמקום והעיר רודוס – 50 קילומטרים ממנו. בכפר פפקוס הסמוך ניתן ליהנות ממגוון ברים תוססים, מסעדות טובות, חנויות וסופרמרקטים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


אתר הנופש והספא מיטסיס רודוס מאריס Mitsis Rodos Maris Resort & Spa 

מיטסיס רודוס מאריס, ריזורט מומלץ ברודוס למשפחות בדירוג 5 כוכבים, שוכן על חוף קיוטארי (Kiotari). הוא מציע אירוח "הכל-כלול" ושייך לרשימה הלא גדולה של מלונות ברודוס בשיטת "הכל כלול" שמקבלים ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים – יש בו מרכז ספורט מים, מרכז ספא, שני מגרשי טניס ושלוש בריכות. האורחים נהנים ממשקאות חינם מהמיני בר שבכל חדר.

החדרים הממוזגים מעוצבים בסטייל ים-תיכוני מודרני ובהם טלוויזיה בלוויין וטראסה או מרפסת. אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזור הלובי ובקפה אינטרנט שבמקום.

האפשרויות הקולינאריות כוללות מסעדה עם טראסה תחת כיפת השמיים, מסעדה סינית ומסעדה יוונית. ניתן ליהנות מגלידות וחטיפים בגלידריה ובבר החוף. בית הקפה יגיש לכם מאפים ועוגיות מעולים.

חדרי עיסוי, סאונה, בריכה מקורה ומכון יופי זמינים בספא. לצד הבריכות ובחוף תוכלו לנצל את מיטות השיזוף והשמשיות.

אתר הנופש מרוחק 15 קילומטרים מהעיירה לינדוס, 60 קילומטרים מהעיר רודוס ו-55 קילומטרים מנמל התעופה של רודוס. צוות הקבלה זמין סביב השעון ויסייע לכם בשמחה בענייני הסעה לשדה התעופה, השכרת רכב וטיולים ברודוס.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון לינדוס ווייט אנד סוויטס Lindos White Hotel & Suites 

לינדוס ווייט אנד סוויטס, בית מלון מומלץ ברודוס בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 200 מטרים מחוף במפרץ וליצ'ה (Vlycha) וכולל 2 בריכות שחייה, 2 ברים לצד הבריכה ומסעדה.

חדרי המלון מעוצבים בעיצוב מינימאלי, עם גוונים בהירים, ובהם מרפסת עם נוף לגינה. בכל חדר יש מיזוג אוויר, מקרר מיני וטלוויזיה בלוויין. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

מסעדת המלון מעוצבת בסגנון מודרני וגווני לבן וירוק; היא מציעה מזנון עם מנות בינלאומיות ויוונית. שני הברים שלצד הבריכה מגישים משקאות אלכוהוליים, קפה, גלידות וכיבוד קל עד לשעות הליל המאוחרות.

100 מטרים מהמקום יש תחנת אוטובוס ממנה תוכלו להגיע לכפר היפה לינדוס – 3.5 קילומטרים משם. העיר רודוס העתיקה ממוקמת 48 קילומטרים ממקום האירוח, ואילו שדה התעופה הבינלאומי נמצא 50 קילומטרים משם. חנייה פרטית זמינה חינם לרשות האורחים. לינדוס ווייט אנד סוויטס זוכה לשבחים רבים בדירוג מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דנזיס סיטי סטארס Danezis City Stars 

מלון דנזיס סיטי סטארס שבעיר רודוס, מלון מומלץ ברודוס למשפחות עם ילדים אשר כולל מרכז ספא, טראסת שמש וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

כל יחידת אירוח כולל טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, נגן DCD ובחלק מהן פינת אוכל ו/או פינת ישיבה. בנוסף יש בכל יחידה גם מטבחון שבו קומקום, מכונת קפה, כיריים, מקרר, טוסטר ותנור. המלון מותאם במיוחד לחופשה משפחתית ברודוס ובאופן טבעי זוכה לשבחים רבים בכל דירוג מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים

ניתן לשכור אופניים במלון וליהנות במגרשי הגולף. נמל התעופה הבינלאומי של רודוס מרוחק כ-15 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

 

רודוס - בתי מלון מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל