מלונות במלטה עם ילדים

מלטה – 10 מלונות מומלצים עם ילדים

כאשר מתכננים חופשה במלטה עם ילדים מומלץ לבחור אחד מבתי המלון שבכתבה זו, בה תמצאו רשימה מפורטת של 10 מלונות מומלצים במלטה עם ילדים אשר זכו לשבחים ממשפחות שהגיעו אל מלטה עם ילדים לחופשה משפחתית. יש כמובן הרבה מלונות במלטה אך חלקם פונים לקהלים של אנשי עסקים או זוגות ללא ילדים – אך בבתי המלון המומלצים בכתבה זו תמצאו שירותים מותאמים למשפחות כמו משחקיות לילדים, בריכות ילדים, מטבחונים ועוד

            הזמנת דילים למלטה        |        הזמנת טיולים מאורגנים למלטה

הרשימה מבוססת על דירוגי מלונות מומלצים במלטה למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות אשר טיילו במלטה עם ילדים. ניסינו לכלול ברשימה מגוון רחב של מלונות במלטה מבחינת מיקומים שונים על האי ורמות מחיר שונות – החל מריזורטים במלטה בשיטת הכל כלול ועד למלונות 3 כוכבים המציעים למשפחות תמורה טובה יחסית למחיר.

חופשה במלטה – עוד מידע למטייל

טיסות למלטה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב במלטה – מידע חיוני ומחירים

מוניות במלטה והזמנת הסעה משדה התעופה

Sim ו-eSim למלטה – טיפים והמלצות למטייל

10 מלונות מומלצים במלטה עם ילדים


מלון גרנד אקסלסיור Grand Hotel Excelsior 

גרנד אקסלסיור, מלון בדירוג 5 כוכבים השוכן על השפת הים, בסמיכות לכניסה ההיסטורית אל עיר הבירה של מלטה ואלטה (Valletta), משקיף אל נמל מרסמשט (Marsamxett) והאי מנואל (Manoel). במלון חנייה חינם, חדר כושר, בריכה מקורה גדולה ובריכה חיצונית גדולה – כולם בלא תשלום.

החדרים מעוצבים בסגנון משולב של קלאסה ומודרנה וכוללים טלוויזיה משוכללת עם חיבור לווייני ומיזוג אוויר. מרבית היחידות כוללות טראסה או מרפסת.

במלון יש ספא, חוף פרטי וגנים מטופחים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי האתר. המלון כולל 5 ברים ו-3 מסעדות, בהם מוגשים מאכלים בינלאומיים במגוון רחב. האורחים נהנים מנף פנוראמי לים התיכון הנשקף מבר הבריכה. הוא נחשב אחד מבתי המלון המפוארים במלטה ואין פלא שהוא זוכה לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים במלטה עם ילדים

המלון ניצב 500 מטרים מתחנת האוטובוסים המרכזית ואלטה (Valletta) ו-4 קילומטרים ממגרש הגולף Marsa. המלון מאפשר הסעות חינם לעיר ואלטה – פעמיים ביום: ב-10:00 וב-18:00.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש סישלס ריזורט Seashells Resort – AX Hotels 

סישלס ריזורט, ריזורט מומלץ במלטה למשפחות בדירוג 4 כוכבים, ממוקם על שפת החוף במפרץ סנט פאול שבקאורה (Qawra), ומשקיף אל הים התיכון. יש בו מרכז בריאות, בריכה שחייה עם פינת עיסוי-מים ובריכה להשתכשכות עם מגלשה. לרשות המבקרים עומדת פינה לילדים, כמו גם תכנית בידור יומית להורים. צוות הקבלה יספק לאורחים מידע תיירותי שימושי על חופשה במלטה וישמח לסייע בכל דבר ועניין הנוגע לביקורכם במקום.

באתר הנופש יש חדרים מסוגננים וממוזגים עם גישת חינם לאינטרנט אלחוטי, חדר רחצה צמוד וטלוויזיה משוכללת עם חיבור לוויין. מרבית החדרים יוצאים למרפסת המשקיפה לים. בהשוואה אל מלונות במלטה ברוב המיקרים, זהו ריזורט מושקע ומפנק ואך טבעי שהוא מקבל ביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים במלטה למשפחות עם ילדים

האורחים נהנים מארוחות ערב, בוקר וצהריים במסעדת Coral Cove שבאתר. בר-טרקלין זמין לאורחים.

אתר הנופש נמצא 15 דקות נסיעה מהעיר מדינה (Mdina), בירתה העתיקה של מלטה ובסמיכות רבה אל תחנת אוטובוס המקשרת לשאר אזורי מלטה. החוף (הסלעי) הקרוב נמצא ממש בסמוך למקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הדירות פארק ליין Park Lane Aparthotel 

פארק ליין, מלון דירות נופש מומלץ במלטה בדירוג 4 כוכבים בקאורה (Qawra), מול מפרץ סנט פאול, כולל יחידות אירוח ממוזגות, בריכת גג, טראסה המשקיפה אל נופי הים התיכון ואינטרנט אלחוטי חינם.

הדירות ויחידות הסטודיו כוללות מטבחון עם מקרר קטן – שלא תמיד פשוט למצוא בקרב מלונות במלטה – וגם אמצעים להכנת שתייה חמה, טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה פרטי. האפשרות לבישול עצמי במהלך חופשה במלטה היא אחת הסיבות לציונים הגבוהים של מלון דירות הנופש בכל דירוג מלונות מומלצים במלטה עם ילדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית, או ארוחת בוקר על-פי הזמנה. במלון יש גם בר משקאות הפעיל במשך היום. האורחים נהנים ממשקאות מרווים בפטיו המרוהט.

הרשו לעצמכם להתרווח בלובי, הכולל טלוויזיה מתקדמת, או להסתייע בצוות המלון, שיספק לכם מידע ויסייע ככל הניתן בהזמנות טיולים במלטה.

המקום ניצב מול תחנת האוטובוס Bugibba. תוכלו לארגן בתיאום מראש שירות הסעות אל/משדה התעופה לוקה (Luqa).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש דה ווסטין דרגונארה The Westin Dragonara Resort 

דה ווסטין דרגונארה, אתר נופש מומלץ במלטה בדירוג 5 כוכבים, בסנט ג'וליאנס (St. Julian’s), כולל דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, שני חופים פרטיים, בריכת שחייה חיצונית, בריכת שחייה מקורה ושלוש מסעדות.

כל יחידת אירוח היא ממוזגת, מרווחת וכוללת טראסה המשקיפה לים. בכל חדר יש טלוויזיה משוכללת עם חיבור לוויין, מכונת קפה/תה ומיני בר.

בחלק מהסוויטות יש אמבט ספא בעוד שחדרים מסוימים מציעים גישה לטרקלין מועדון המנהלים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם במסעדה ובלובי.

אורחים אוהבים להירגע מאמבט העיסוי, לקבל עיסוי מפנק ולהתרווח על טראסת השמש Bayview, שבה שמשיות ומיטות שיזוף חינם. מכון הכושר כולל מכשירים מודרניים ומשקולות. המלון זוכה לביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים במלטה למשפחות עם ילדים

במסעדות הריזורט תוכלו להתפנק במאכלים מהמבטח הים תיכוני והמלטזי. מסעדת Terrace תגיש לכם מזנון ארוחת בוקר יומיומי ובחודשים יולי אוגוסט – מזנון על פי נושא לארוחת הערב.

אתר הנופש מרוחק 5 דקות הליכה בלבד מתחנת האוטובוסים המרכזית של סנט ג'וליאנס ו-800 מטרים ממפרץ סנט ג'וליאנס. לאורחים זמינה חניה ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אתר הנופש מרינה קורינתיה ביץ' – Marina Hotel Corinthia Beach Resort Malta 

מרינה קורינתיה ביץ', אתר נופש מומלץ במלטה בדירוג 4 כוכבים ממוקם בסמוך לרובע השוקק פסוויל (Paceville) וכולל נוף פנוראמי של מפרץ סנט ג'ורג' במלטה. במלון תמצאו מועדון חוף פרטי, אינטרנט אלחוטי חינם, מרכז צלילה ואפשרויות מגוונות לסעודה. המלון הוא חלק מאתר הנופש Corinthia Beach שבו מתקני ספורט מים ברמה גבהה וחמש בריכות שחייה חיצוניות. תיהנו בו גם מגישה חופשית למתקני ספא ובריאות, חדר כושר, סאונה ובריכה מקורה ומחוממת. בהשוואה אל מלונות במלטה ברוב המיקרים הוא מציע סטנדרט גבוה לנופש במלטה וזוכה להמלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים במלטה עם ילדים

החדרים מרווחים, מעוצבים בגוונים בהירים וכוללים מיזוג אויר, שולחן איפור, פינת ישיבה, מרפסת וגישת חינם לאינטרנט אלחוטי.

במלון 7 ברים ו-9 מסעדות המגישים מנות בינלאומיות וים תיכוניות. מזנון ארוחת בוקר מוגש מדי יום. המלון נמצא צעדים אחדים מהחוף החולי ומרובע הבילויים של פסוויל. חנייה פרטית זמינה חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אינטרקונטיננטל מלטה InterContinental Malta 

אינטרקונטיננטל מלטה, מלון בדירוג 5 כוכבים בליבה של עירת הנופש סנט ג'וליאנס ו-200 מטרים מרצועת החוף הפרטית במפרץ סנט ג'ורג', מציע חדרים מרווחים וגישה לאינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. המלון ממוקם סביב גנים מטופחים גדולים ומציע שימוש חינם במתקני ספורט, לרבות מגרשי סקווש ובריכות מקורות וחיצוניות. מועדון הילדים הוקם על-מנת להעניק לילדים מרחב משחק והיכרות עם אחרים בני גילם ולאפשר להוריהם מנוחה והפסקה ממטלות הטיפול וההשגחה בילדיהם במהלך החופשה.

כל חדר מעוצב בסגנון אלגנטי וכולל מיזוג אוויר, פינת קפה וטלוויזיה עם ערוצי לוויין וערוצים בתשלום. חלק מהחדרים מציעים טראסה או מרפסת המשקיפה לעיר. בחלק מהחדרים ישנה גישה חופשית לאזור האקסקלוסיבי העונתי, SkyBeach, שבו בריכה ובר. בית המלון זוכה לשבחים בכל רשימת מלונות מומלצים במלטה עם ילדים

במלון 6 ברים ו-6 מסעדות המגישים מאכלים איטלקיים וים-תיכוניים. המלון נמצא שתי דקות הליכה בלבד מתחנת האוטובוס הקרובה, וכ-10 קילומטרים מנמל התעופה של מלטה. 15 דקות של נסיעה תיקח אתכם אל עיר הבירה ואלטה (Valletta).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סליאמה מרינה Sliema Marina Hotel 

סליאמה מרינה, בית מלון מומלץ במלטה בדירוג 3 כוכבים מול חוף הים של העיירה סליאמה (Sliema), צעדים אחדים מתחנת האוטובוס של סליאמה ומנמל המעבורות המקשר אל ואלטה (Valleta), מציע טראסת שמש עם בריכה הידרו-תראפית וחדר ארוחת בוקר המשקיף מהגג אל עבר הנמל.

החדרים ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, טלפון, טלוויזיה, שולחן וכספת, בעוד שחלק מהחדרים כוללים קומקום חשמלי. בהשוואה אל מלונות במלטה באותה רמת מחירים מלון סליאמה מרינה מציע תמורה מעולה למחיר וזוהי אחת הסיבות הבולטות למיקומים הגבוהים שלו בכל רשימת בתי מלון מומלצים במלטה עם ילדים

צוות המלון הידידותי זמין תמיד לסיוע ומתן עצות והמלצות מקומיות. סביב המלון ניתן למצוא ברים, מסעדות וחנויות בשפע, בעוד שמרכז הקניות פוינט ממוקם 350 מטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וספא לה מרידיאן Le Méridien St Julian's Hotel and Spa 

לה מרידיאן, בית מלון ספא מומלץ במלטה בדירוג 5 כוכבים הממוקם על חוף סנט ג'וליאנס, כולל בריכה חיצונית עם נוף פנוראמי אל מפרץ בלוטה (Balluta), את ספא Myoka, חדר כושר ובריכה מקורה – כולם ללא תשלום. זהו מלון עם אווירת בוטיק קסומה ו-276 חדרים עם מרפסת פרטית, אשר זוכה להמלצות מעולות בביקורות על מלונות מומלצים במלטה עם ילדים

החדרים ממוזגים, בעיצוב מודרני וכוללים שטיחים מקיר לקיר או רצפת אריחים וטלוויזיה משוכללת. חדרי הרחצה צמודים, מרווחים וכוללים נעלי בית וחלוק רחצה. חדרים מסוימים משקיפים אל הים.

במסעדת Scirocco יציעו לכם מנות מעניינות מן המטבח הבינלאומי, כמו גם תפריט עשיר של קפה ויינות. אלי תבחרו לסעוד באוויר הפתוח במסעדת הגג Taro, הפתוחה כל ימות השנה.

המלון נמצא 5 דקות הליכה מהחנויות של פסוויל (Paceville) וסליאמה (Sliema) ו-20 דקות נסיעה מבירת מלטה, ואלטה (Valleta). ניתן למצוא בסמוך למלון אפשרויות תחבורה ציבורית טובות אל אטרקציות תיירותיות במלטה.

מבין הפעילויות האפשריות באתר ניתן למנות התעמלות אירובית וסקווש. במלון גישה לאינטרנט אלחוטי חינם ואזור אחסון אופניים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פאלאצו ויאולטה Palazzo Violetta 

פאלאצו ויאולטה, מלון בדירוג 4 כוכבים בסליאמה (Sliema) – כ-10 דקות הליכה מהחוף, מציע למשפחות המתכננות חופשה במלטה עם הילדים בריכה חיצונית הפתוחה כל השנה וטראסה. יש בו חנייה חופשית, אינטרנט אלחוטי חינם ודירות סטודיו בעיצוב מודרני עם מיזוג אוויר ומרפסת.

דירת סטודיו במלון כוללת מטבחון, אופציה שלא תמיד קל למצוא בקרב מלונות במלטה ומהווה יתרון משמעותי למשפחות, טלוויזיה מתקדמת וחדר רחצה צמוד עם מקלחת, מצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. חלק מדירות הסטודיו הן דו-מפלסיות הכוללות קומת ביניים עם אזור שינה מרווח, אשר זוכות להרבה פירגונים בכל רשימת מלונות מומלצים במלטה למשפחות עם ילדים

האורחים נהנים מארוחת בוקר קונטיננטלית מדי יום. ניתן להזמין ארוחת בוקר אנגלית מזינה בתיאום מראש. במקום יש גם דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה ובר. ניתן לשכור אופניים במקום.

מפרץ באלוטה (Balluta) נמצא 700 מטרים מהמלון ומפרץ ספינולה (Spinola) – קילומטר אחד בלבד. Tigne Point מרוחקת 1.7 קילומטרים בלבד מהמקום, בעוד ששדה התעופה הבינלאומי של מלטה מרוחק 7.5 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה די-בי סיבנק db Seabank Resort + Spa 

די-בי סיבנק, בית הארחה מומלץ במלטה בשיטת "הכל כלול" בדירוג 4 כוכבים, שוכן באזור שקט של מליהה (Mellieha) – סמוך למפרץ L-Ghadira. באתר הנופש אפשרויות מגוונות לסעודה, מתקני בריאות ובריכות מקורות וחיצוניות. כל חדר זכאי למקום חניה שמור ללא עלות.

בריזורט ניתן ליהנות מתכניות בידור מגוונות להורים, בעוד שמועדון ילדים זמין כל ימות השנה ומאפשר מנוחה ורגיעה להורים, וזמן איכותי של משחק והיכרות עם ילדים אחרים  עבור הילדים. המועדון מקיים גם פעילויות יומיות לילדים בגילאים 11-4. צוות המלון ישמח לסייע לכם בכל דבר הנוגע לחופשתכם באזור, לרבות מתן המלצות ועצות.

האתר מציע מספר ברי קוקטייל, ספא ומסעדות. האורחים נהנים משימוש חינם באמבט העיסוי, החמאם הטורקי והסאונה – המלון בשיטת "הכל כלול" מציע סטנדרט גבוה של חופשה במלטה לעומת מלונות במלטה באותה רמת מחירים בד"כ, ואחת הסיבות המרכזיות לדירוגים הגבוהים של בית המלון בביקורות על מלונות מומלצים במלטה עם ילדים

כל יחידת אירוח בריזורט כוללת גישת חינם לאינטרנט אלחוטי, טלוויזיה בלוויין, מיזוג אוויר, פינה להכנת שתייה חמה ומרפסת מרוהטת. החדרים משקיפים אל הים או הכפר.

הארוחות (הכלולות במחיר החופשה) מוגשות במסעדות שבריזורט, עם תפריט הכולל מתאבנים, מאכלים מהגריל, קינוחים ופיצות. מזנון ארוחת הבוקר כולל דגנים, מיץ פירות ומאפים. גם ארוחת בוקר אנגלית עשירה זמינה לאורחים.

תחנת האוטובוס הסמוכה למלון מקשרת לכל רחבי מלטה, לרבות קו לשדה התעופה ולבירת האי, ואלטה (Valleta), המרוחקת 25 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלטה - מלונות מומלצים עם ילדים
דירוג הגולשים 3 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל