בתי מלון למשפחות עם ילדים בסידני

מלונות מומלצים בסידני אוסטרליה למשפחות עם ילדים

סידני שבאוסטרליה מציעה שלל אטרקציות מהנות, נופים מרהיבים ושפע של אפשרויות לטיול ונופש למשפחות עם ילדים. דרגנו עבורכם את בתי המלון ודירות הנופש המומלצים ביותר בסידני למשפחות עם ילדים כדי שתוכלו לטייל בחופשיות ביום ולדעת שיש היכן לישון טוב בלילה

סידני, בירת מדינת ניו סאות' וויילס שבאוסטרליה, היא אחת הערים הנפלאות בעולם. עבור הישראלים היא אמנם רחוקה מאוד, בקצה השני שבעולם, אבל בעידן השמיים הפתוחים, מחירי הטיסות הבינלאומיות יורדים ללא הרף, גם ליעדים מרוחקים שנראה היה עד לא מזמן כי יש צורך לשבור קופת חסכון כדי להגיע אליהם, כך שטיסות לאוסטרליה נהיו זולות יותר. ואם לא די בכך, בסוף שנת 2019 הודיעה חברת אל על על הפעלת טיסות ישירות לאוסטרליה במחירים אטרקטיביים למדיי. הקו הניסיוני יחל ברבעון השני של שנת 2020, כך שכעת לא רק זול יותר להגיע לאוסטרליה, אלא גם מהיר יותר. סידני מציעה שלל אטרקציות לכל מבקר בה, וגם למשפחות היוצאות לטיול בסידני עם ילדים. אם אתם מתכננים חופשה בסידני עם הילדים חשוב להתארח במקום המתאים לכם ביותר. במיוחד בשביל משפחות המטיילות בסידני עם ילדים עשינו עבורכם חיפוש קפדני ואיתרנו עשרה בתי מלון בסידני ומקומות לינה המומלצים למשפחות המבלות חופשה בסידני עם ילדים. בסידני ישנם עשרות מלונות ומקומות לינה המתאימים לכל סוג של תייר ומבקר, אך בבתי המלון בסידני שנמצאים ברשימה שהכנו תוכלו למצוא שלל שירותים או הפעלות המתאימים למשפחות המבקרות בסידני עם ילדים.

רשימת המלונות בסידני שלפניכם מבוססת על דירוג בתי מלון מומלצים בסידני עבור משפחות עם ילדים, המתפרסם באתרי הזמנת בתי מלון באינטרנט. את הציון העניקו משפחות שטיילו בסידני עם הילדים ושהו במלונות אלה בעצמן. דאגנו לכלול ברשימת בתי מלון מומלצים בסידני מגוון רחב ככל האפשר של סוגי לינה המתאימים לכל כיס, החל מדירות נופש המתאימות מאוד למשפחות בחופשה בסידני עם ילדים דרך אכסניות בסידני ועד לבתי מלון ברמות שונות המציעים תמורה טובה ביחס למחיר.

טיול באוסטרליה – עוד באותו נושא:

אוסטרליה עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

טיסות לאוסטרליה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בסידני – מידע והמלצות

טיסות פנים באוסטרליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

הזמנת דולר אוסטרלי לנתב"ג לפני טיול לאוסטרליה

מלונות מומלצים בסידני עם ילדים

Meriton Suites Chatswood – סוויטות מריטון צ'אסטווד

Meriton Suites Chatswood נמצאות במרחק של כרבע שעת נסיעה מאזור CBD, מרכז העיר סידני. מדובר על סוויטות נופש בסידני הממוקמות בבניין דירות חדש, שבנייתו הושלמה בשנת 2015 וממוקם כחמש דקות הליכה רגלית ממתחמי הקניות החדישים והפופולריים בסידני צ'אטסווד, צ'ייס וסטפילד צ'אטסווד. תחנת הרכבת צ'אטסווד וטרמינל האוטובוסים של סידני נמצאים גם הם במרחק הליכה קצר של כחמש דקות. שדה התעופה של סידני קינגספורד סמית מרוחק כ-15 ק"מ מהסוויטה.

דירת נופש בסוויטות אלה היא בחירה נהדרת עבור משפחות המטיילות בסידני עם ילדים ובמיוחד משפחות חובבות שופינג איכותי, בילוי בחופי הים ומחפשות גם תחבורה ציבורית נוחה וזמינה. בניין הדירות בסידני מציע למשפחות בריכה פרטית לאורחים, סאונה וחדר כושר מצויד היטב. כל סוויטה במלון הדירות כוללת מטבח מאובזר היטב – יתרון משמעותי לעומת מלונות בסידני עבור משפחות, מזגן מרכזי, סלון מרווח ומעוצב, מסך טלוויזיה שטוח ורב ערוצי, חדר אמבטייה מרווח ומצויד וכן שירות קבלה ושירות חדרים מלא למשך כל שעות היממה. משפחות שטיילו בסידני עם הילדים ולנו במלון סוויטות זה העניקו לו ציון ממוצע מעולה של 9.3 ברשימת מלונות המומלצים ביותר בסידני למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Meriton Suites Chatswood לחצו כאן


Brand new unit that has it all – יחידת דיור חדשה שיש בה הכל

Brand new unit that has it all הן דירות נופש בסידני עם נוף יפהפה של העיר. דירות הנופש נמצאות כ-8 ק"מ מתיאטרון הקפיטול ומנמל דארלינג – שתי אטרקציות בסידני הפופולריות על משפחות עם ילדים. שדה התעופה של סידני, קינגספורד סמית', נמצא במרחק של כק"מ אחד משם. כל יחידת דיור כוללת מיזוג אוויר, מטבח מאובזר היטב – עניין לא מובן מאליו בין בתי מלון בסידני – פינת אוכל מעוצבת וטלוויזיה בעלת מסך שטוח.

דירת הנופש מתאימה מאוד למשפחות המטיילות בסידני עם ילדים כיוון שיש להן בריכה חיצונית העומדת לרשות האורחים ומגרש משחקים גדול עבור הילדים.  משפחות עם ילדים שהתארחו ביחידות דיור אלו בסידני ממליצות עליהן מאוד ודירגו אותן בציון ממוצע של 9.2 ברשימת בתי מלון מומלצים בסידני למשפחות עם ילדים.

להזמנת יחידת הדיור לחצו כאן


Apartment Hyde Park – Sturt Street – דירה בהייד פארק – רחוב סטורט

Apartment Hyde Park – Sturt Street ממוקמת בסידני, במרחק של כ-2 ק"מ מגלריית האומנות של ניו סאות' ויילס – אחת האטרקציות הפופולריות בסידני. עוד אטרקציה בסידני, מרכז הכנסים הבין לאומי של סידני, נמצא במרחק של שני כ-2.9 ק"מ מן הדירה. נמל התעופה של סידני מרוחק כ-8 ק"מ משם והמוזיאון הימי הלאומי של אוסטרליה מרוחק כ-3.2 ק"מ משם. דירת הנופש היא בחירה מצוינת עבור משפחות המבקשות לעשות טיול בסידני עם ילדים, ליהנות משלל בתי הקפה והמסעדות בסביבה ולטייל בין שלל האטרקציות בסידני. מלון הדירות מציע יחידות אירוח עם מיזוג אוויר ומרפסת. בכל דירת אירוח שני חדרי שינה, מטבח מאובזר אשר כולל מדיח כלים ומיקרוגל, מכונת כביסה – יתרונות חשובים למשפחות בהשוואה אל בתי מלון בסידני – וגם טלוויזיה עם מסך שטוח, וחדר רחצה אחד עם מקלחת. זוהי דירה מרווחת ומעוצבת היטב שבה תוכלו לבלות ולנוח היטב בין האטרקציות בעת חופשה בסידני עם הילדים.

להזמנת דירה במתחם Apartment Hyde Park לחצו כאן


Meriton Suites Kent Street – סוויטות מריטון ברחוב קנט

הסוויטות של Meriton Suites Kent Street ממוקמות מול מרכז הקניות האופנתי בכיכר העולם, במרחק של שתי דקות הליכה מתחנת העירייה של סידני. בניין המלכה ויקטוריה ונמל דארלינג – אטרקציות לתיירים בסידני – נמצאים במרחק של עשר דקות הליכה רגלית מהסוויטות. הסוויטות, האידיאליות למשפחות המטיילות בסידני עם ילדים, מציעות דירות יוקרה מודרניות בלב אזור CBD של סידני – מחוז העסקים המרכזי. המתחם מציע בריכה שחייה מקורה, מכון כושר חדיש ומצויד היטב, סאונה וג'קוזי.

כמה מהסוויטות מציעות נוף קסום במיוחד של סידני. מובן שכל סוויטה מציעה אינטרנט אלחוטי חופשי, מיזוג אוויר וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכל סוויטה יש מטבח מצויד היטב וחדר כביסה – יתרון חשוב בהשוואה אל מלונות בסידני ברוב המיקרים. משפחות עם ילדים שטיילו בסידני ושהו בסוויטות אלה המליצו עליהן בחום והעניקו להן את הציון הממוצע של 9.3 ברשימת מלונות מומלצים בסידני עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Meriton Suites לחצו כאן


Meriton Suites Church Street, Parramatta – סוויטות מריטו ברחוב כנסיית פרמטה

Meriton Suites Church Street, Parramatta ממוקמות ליד נהר פאראמאטה בסידני. תחנת פאראמטה נמצאת במרחק של כעשר דקות הליכה משם ובמגרש הצמוד ישנה חנייה חופשית לאורחי המתחם. סוויטות אלו נמצאות במרחק של כעשר דקות הליכה משני פארקים המהווים אטרקציות לתיירים בסידני – פאראמטה ו-Parramatta Wharf, שם תוכלו לעלות על מעבורת של ריבר קאו לנמל סידני ול- CBD.

אצטדיון ANZ מרוחק כ-14 ק"מ משם ונמל התעופה של סידני מרוחק כ-20 ק"מ משם. תחנת פאראמטרה היא הקרובה ביותר לסוויטות ומרוחקת כ-10 דק' הליכה ברגל.

אם אתם באים ברכב שכור, חנייה חינם תמתין לכם בחניון המתחם. במתחם ישנן סוויטות בגדלים שונים – 1-3 חדרים, בהתאם לגודל משפחתכם. משפחות המתארחות במקום עם ילדים יוכלו ליהנות מבריכת שחייה פנימית וחיצונית וכן מחדר כושר איכותי, הפתוח 24/7, אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר ומטבח מעוצב ומאובזר היטב. בכל סוויטה גם חדר כביסה וחדר אוכל. כל הדירות מעוצבות היטב וכוללות סלון מעוצב, ריהוט מלא, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ועוד. משפחות עם ילדים שהתארחו בדירות הנופש המליצו עליהן בחום והעניקו להן  ציון ממוצע של 9.4 ברשימת בתי מלון מומלצים בסידני עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Meriton Suites Church Street לחצו כאן


Australian Tower, high level, full City – אוסטרליאן טאוור, היי לבל

Australian Tower, high level, full City בוא מלון דירות נופש בסידני, כ-700 מ' מפארק Bicentennial וכ-800 מ' מרכז התערוכות של סידני. אצטדיון ANZ נמצא במרחק של כ-1.1 ק"מ משם והיכל קודוס נמצא במרחק של 1.4 ק"מ. שדה התעופה של סידני קינגספורד סמית' מרוחק כ-18 ק"מ מהמגדל. יתרונו של המגדל הוא בנופי העיר המרהיבים הנשקפים ממנו ומספקים תצוגה פנורמית מלאה של סידני. כל דירה במגדל מציעה אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, ארבעה חדרי שינה המתאימים מאוד למשפחות בחופשה בסידני עם ילדים, מסך שטוח ומטבח מאובזר היטב הכולל מקרר ומדיח כלים. כמו-כן מציעה כל דירה חדר כביסה וחדרי רחצה. במגדל מסעדה איכותית וטרקלין משותף ומרפסת נוף מרהיבה. חנייה פרטית תעמוד לרשות האורחים.

להזמנת דירה במגדל Australian Tower לחצו כאן


Stamford Plaza Sydney Airport Hotel & Conference Centre – מלון ומרכז כנסים סטמפורד פלאזה סידני בשדה התעופה

Stamford Plaza Sydney Airport Hotel & Conference Centre הוא מלון מומלץ למשפחות בסידני שרוצות לקצר את הנסיעה אל נמל התעופה של סידני לפני הטיסה. הוא נמצא במרחק 3 דקות נסיעה מהטרמינל של טיסות הפנים ו-10 דק' נסיעה מהטרמינל הבינלאומי. אחת האטרקציות האהובות ביותר בסידני אם לא האהובה ביותר – בית האופרה של סידני – נמצאת במרחק של 20 דק' נסיעה. בית המלון ומרכז הכנסים מציע לאורחיו בריכת שחייה הנפלאה למשפחות עם ילדים וכן חדר כושר איכותי ומאובזר היטב.

כל החדרים בבית המלון בסידני מציעים מיני בר עם מגוון חטיפים לבחירתכם, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וערכה להכנת קפה, תה ואף שוקו עבור הילדים שלכם. חדרים רבים בבית המלון מתהדרים בנוף של מפרץ בוטניקה, העיר סידני ושדה התעופה. אורחי בית המלון יהנו משירות חדרים 24/7. בבית המלון שתי מסעדות איכותיות ובר. המסעדה הארגנטינאית מציעה מטבח בשרים ארגנטיני משובח ומסורתי ובר וקפה AV8 מתמחה בארוחות פאבים קלאסיות כגון פיצות, פסטות וסטייקים. דלפק הקבלה זמין לשירותכם 24/7 ויוכל גם לספק לכם הסעות משדה התעופה וכן שירותי ניקוי יבש.

משפחות אשר ביקרו במלון זה בסידני עם ילדים העניקו לו את הציון הממוצע של 8.7 ברשימת מלונות מומלצים בסידני למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Stamford Plaza Sydney Airport Hotel לחצו כאן


PEAK EAST 2bed2bath APT @Ryde SO RELAXING – פיק איסט (שני חדרי שינה ושני חדרי רחצה)

PEAK EAST 2bed2bath APT @Ryde SO RELAXING הוא מלון דירות בסידני הנמצא במרחק נסיעה קצר משלל אטרקציות פופולריות בסידני ובהן גני הראווה של סידני, אצטדיון ANZ ופארק Bicentennial – כולם במרחק של כ-7 ק"מ מהבניין. היכל Qudos Bank נמצא במרחק של 8 ק"מ משם. נמל התעופה של סידני נמצא 20 ק"מ משם. כל דירה במלון הדירות כוללת שני חדרי שינה, טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבח מאובזר היטב ומכונת כביסה – יתרונות חשובים למשפחות לעומת מלונות בסידני – גם מצעים נקיים תקבלו וכמובן, אינטרנט אלחוטי חופשי.

להזמנת דירה לחצו כאן


Shangri-La Hotel Sydney – מלון שנגרי-לה סידני

Shangri-La Hotel Sydney היא בית מלון בסידני הממוקם באזור הרוקס ההיסטורי, סמוך לנמל סידני ולבית האופרה, היכן שהתיישבו התושבים האירופיים הראשונים באוסטרליה, בשנת 1788. המיקום מעורר קנאה ממש – בלב לבו של מרכז סידני, רק חמש דקות הליכה ברגל מן האטרקציה המרכזית של סידני – בית האופרה של סידני ומ-MCA – המוזיאון לאומנות עכשווית.

משפחות המטיילות בסידני עם ילדים ומתגוררות במלון נפלא זה יתעוררו בכל בוקר מול הנוף עוצר הנשימה של נמל סידני, גשר הארבור ובית האופרה. תוכלו להתפנק בבית המלון בספא יומי; להתאמן בחדר כושר משוכלל ולשחות בבריכת השחייה המקורה העומדת לרשות האורחים. אין כמו רחצה באמבט השיש המהודר בחדר הרחצה בתום יום מתיש של טיול בסידני עם הילדים. כל החדרים בבית המלון מאפשרים גלישה חופשית באינטרנט אלחוטי ומעגן ל-iPod ומספקים חלוקי רחצה ונעלי בית נוחות.

בבית המלון המהודר חדרי ספא פרטיים המעניקים טיפולי גוף ושלל עיסויים, ג'קוזי, סאונה ומרפסת שמש. אם אתם רעבים, בואו עם הילדים אל מסעדת Altitude עטורת הפרסים אשר מתהדרת בנופים מרהיבים של הנמל. קפה מיקס מציע לכם ארוחות בין לאומיות לאורך כל היום, ואילו Blu Bar מציע קוקטיילים בסגנון ניו יורקי. משפחות עם ילדים אוהבות במיוחד לבלות בבית מלון זה בסידני, ודירגו את בית המלון בציון הממוצע של 9.1 ברשימת בתי מלון מומלצים בסידני למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Shangri-La Hotel לחצו כאן


Meriton Suites Sussex Street – סוויטות מריטון ברחוב סאסקס

Meriton Suites Sussex Street ממוקמות ב- CBD, הלב הפועם של סידני. הסוויטות נמצאות בקרבה לכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בסידני ובהן ההייד פארק היפהפה, נמל סידני והקניונים האיכותיים ובהם QVB המפורסם וכן Barangaroo, SEALIFE Aquarium Aquarium and Cockle Bay Wharf – כולם במרחק הליכה קצר מהסוויטות. גם בתי קפה ומסעדות איכותיות נמצאות במרחק הליכה רגלית קצרה מבית הדירות. שדה התעופה של סידני נמצא במרחק 9 ק"מ משם.

הסוויטות מספקות למשפחות עם ילדים אירוח ברמה של חמישה כוכבים. יש במתחם חדר כושר מתקדם, בריכה מקורה ומחוממת בחורף שילדיכם יאהבו מאוד, ג'קוזי וסאונה. אינטרנט אלחוטי פועל במתחם בחינם. בכל הסוויטות מטבח מאובזר היטב, מכונת אספרסו, חדרי רחצה מעוצבים, פינת אוכל מרהיבה וסלון מעוצב ובו מסך טלוויזיה שטוח עם ערוצי כבלים. חלק מהסוויטות מציעות נוף ישיר אל הים. לאחר יום טיול מפרך בסידני עם הילדים – זוהי דירה נפלאה ומפנקת להירגע בה ולצבור כוחות ליום הבא.

להזמנת חדר במלון Meriton Suites לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל