אוסטרליה

אוסטרליה למשפחות – אטרקציות והמלצות לטיול עם ילדים

יש המון מה לראות באוסטרליה שאי אפשר לראות בשום מקום אחר. היבשת הדרומית המהווה כולה מדינה אחת מלאה בהפתעות – לא רק קנגורו ודובי קואלה, אלא הרבה מעבר. במדריך המפורט שהכנו עבורכם תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש על אוסטרליה למטייל החל ממידע על תחבורה ציבורית ומזג האוויר ועד להמלצות על אטרקציות תיירותיות באוסטרליה וטיפים חשובים למשפחות שמתכננות טיול באוסטרליה עם ילדים

אוסטרליה מפורסמת בפלאיה הטבעיים ובמרחבים הפתוחים והרחבים שלה, בחופיה, במדברים, ב״ערבה״ (bush) שלה וב״אאוטבאק״. אוסטרליה היא אחת המדינות התיירותיות ביותר בעולם. היא מוכרת ב- Glutes, Gooseys, ובאטרקציות התיירותיות בעריה הגדולות – סידני, מלבורן, בריזביין ופרת׳. כל המבקרים באוסטרליה, מלבד אזרחי ניו זילנד, נדרשים להמציא אשרת כניסה לפני ההגעה.

טיול באוסטרליה – עוד באותו נושא:

טיסות לאוסטרליה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב באוסטרליה – טיפים ומידע לנהג

טיסות פנים באוסטרליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

הזמנת דולר אוסטרלי לנתב"ג לפני טיול לאוסטרליה

אוסטרליה היא המדינה השישית בגודלה בעולם מבחינת שטח. היא גובלת ממערב באוקיינוס ההודי, ממזרח באוקיינוס השקט הדרומי, מדרום-מזרח בים הטזמני, המפריד אותה מניו זילנד, ובים האלמוגים מצפון מזרח. פפואה – גיניאה החדשה, מזרח טימור ואינדונזיה הן שכנותיה של אוסטרליה מצפון, כאשר ים אראפורה (Arafura Sea) וים טימור (Timor Sea) מפריד ביניהן.

אוסטרליה היא מדינה אורבנית מאוד, כאשר מרבית האוכלוסייה מרוכזת לאורך החוף המזרחי והדרום מזרחי. רוב האזורים הפנים-יבשתיים של המדינה חצי יבשים והמדינות המאוכלסות ביותר הן ויקטוריה וניו סאות׳ וויילס, אבל אזור מערב אוסטרליה הוא האזור הגיאוגרפי הגדול ביותר.

אוסטרליה משתרעת על פני שטח של 7,682,300 קמ״ר וקל לטעות כלפי מטה בהערכת המרחקים הגדולים בין הערים והעיירות. אוסטרליה מכילה אזורים גדולים שבהם יערות נכרתו לטובת החקלאות, אבל אזורי יער מקוריים רבים קיימים בצורה של פארקים לאומיים נרחבים ואזורים אחרים שלא עברו פיתוח אורבני. הסוגיות התיירותיות העומדות על הפרק עבור אוסטרליה כמדינה הן זיהום אוויר, אובדן הגיוון הביולוגי וניהול ושימור אזורי החוף, בעיקר ה-Great Barrier Reef.

מחוזות באוסטרליה

ניו סאות׳ וויילס (New South Wales) וטריטורית הבירה האוסטרלית (Australian Capital Territory) קנברה (Canberra) או בקיצור – (NSW) & (ACT) – ניו סאות׳ וויילס היא המדינה המאוכלסת ביותר באוסטרליה. עיר הנמל סידני המהווה חלק ממנה היא העיר הגדולה ביותר באוסטרליה. חופי ניו סאות׳ וויילס מנוקדים בקהילות חוף, כשכל אחת מציעה חוויה אחרת של אוסטרליה למטייל. מעט פנימה בתוך היבשת תמצאו את רכס ההרים בלו מאונטיינס (ההרים הכחולים) ואת ההרים המושלגים (Snowy Mountains) וכן את עיר הבירה של אוסטרליה, קנברה. הלאה אל תוך פנים היבשה תמצאו מישורים המכילים שטחי חקלאות ועד מדבריות ככל שמרחיקים לכת אל תוך פנים המדינה. אם אתם מתכננים טיול באוסטרליה עם ילדים – לדעת רבים זהו האיזור הנוח ביותר מבחינת אטרקציות למשפחות ועוד.

הטריטוריה הצפונית (Northern Territory) ((NT – מהמדבריות האדומות הסובבות את אולורו (Uluru) ואליס ספרינגס (Alice Springs) ועד השטחים הטרופיים של דארווין (Darwin) והפארק הלאומי קקדו (Kakadu National Park), הטריטוריה הצפונית של אוסטרליה מדהימה ביופייה ונגישה יותר משאתם אולי חושבים.

קווינסלנד (Queensland) (QLD) – איזור המפורסם במזג אוויר חם ושטוף שמש, עם אפשרויות חוף ואווירה מהגולד קוסט עד האזור הטרופי של שונית המחסום הגדולה (Great Barrier Reef ) ואווירת העיר הסואנת של בריזביין. יש בה גם את יערות הגשם טרופיים של הפארק הלאומי דיינטרי (Daintree National Park), ואת עיירות הנופש של איי וויטסנדיי (Whitsundays). בשטח הפנים יבשתי תמצאו את רכסי ההינטרלנד והלאה משם את השטחים הנפרשים ואת יופיו של האאוטבק האוסטרלי. גם איזור זה יכול להיות אטרקטיבי עבור משפחות המגיעות אל אוסטרליה עם ילדים לטיול משפחתי.

דרום אוסטרליה (South Australia) (SA) – אזור שמפורסם ביינות משובחים של עמק ברוסה (Barossa Valley), יופיים של הרי פלינדרס (Flinders Ranges) והאאוטבק, הטבע וחיי הבר של אי קנגורו (Kangaroo Island) והחופים והאירועים והתרבות של ״עיר הכנסיות״ (City of Churches) אדלייד.

טסמניה (Tasmania) (TAS) – טסמניה מופרדת מהיבשת המרכזית ע״י מצר בס (Bass Strait) ואפשר למצוא בה את היופי המחוספס של הר קריידל (Cradle Mountain) והמערב, חופי המזרח וחיי בר שלמים של אזור הדרום. בהובארט נמצא היישוב האירופאי השני באוסטרליה וכל אתרים היסטוריים רבים אחרים שנשתמרו היטב. האי מפותח היטב ומוכן לקבלת מטיילים, לרבות משפחות שמגיעות אל אוסטרליה עם ילדים בכל הגילאים.

ויקטוריה (Victoria) (VIC) – ויקטוריה היא קטנה ותוססת ויש בה משהו לכל אחד – מחופי גלישה דרמטיים לאורך החוף הדרום-מערבי והמרכזי, שטחי חקלאות עם גבעות ירוקות מתגלגלות ופארקים לאומיים פוטוגניים. רב הגוניות של ויקטוריה הכפרית נגיש יחסית הודות לגודלה והכבישים המתוחזקים. בירת הספורט, קניות, אופנה ואוכל של אוסטרליה וויקטוריה היא מלבורן. בעתיד מתוכננות טיסות ישירות מישראל לאוסטרליה עם נחיתה במלבורו, כך שגם ויקטוריה ככל הנראה תהפוך ליעד פופולרי לטיולי משפחות שמגיעות לטיול באוסטרליה עם הילדים מישראל.

מערב אוסטרליה (Western Australia) (WA) – מדינה גדולת ממדים. דרום-מערב אוסטרליה כולל את בירת המדינה והעיר הראשית, פרת׳, המוקפת בפרחי בר, עצי גפן ואת היעדים הציוריים נהר מרגרט (Margaret River ) ואלבני (Albany). בקצה הצפוני נמצא החלק הטרופי ויעד החוף ברום (Broome). מועצות מקומיות קטנות, בתים לצד הכביש, קהילות כורים ופארקים לאומיים המפוזרים לאורך המרחקים.

איים באוסטרליה

האי לורד האו (Lord Howe Island) – שעתיים טיסה מסידני, עם אוכלוסייה קבועה ומתקנים מפותחים. (חלק מניו סאות׳ וויילס)
האי נורפוק (Norfolk Island) – טיסות ישירות מהחוף המזרחי ומאוקלנד (Auckland). אוכלוסייה קבועה ומתקנים מפותחים.
אי כריסטמס (Christmas Island) – מפורסם בנדידת הסרטנים האדומים שלו. טיסות מפרת׳ וקואלה לומפור (Kuala Lumpur), מתקנים מתפתחים.
איי קוקוס (Cocos Islands) – אטולות אלמוגים, מאוכלס. נגיש בטיסה מפרת׳, עם מתקנים מסויימים לנסיעות.
איי מצר טורס (Torres Strait Islands) – בין כף יורק ופפואה גינאה החדשה, ברוב האיים יש כמה מתקני נוסעים, אבל צריך לקבל רשות מהבעלים כדי לבקר. טיסות מקיירנס.
איי אשמור וקארטייה (Ashmore and Cartier Islands) – בלתי מיושבים ללא מתקני נוסעים מפותחים.
איי ים האלמוגים (Coral Sea Islands) – ברובם לא מיושבים, ללא מתקני נוסעים מפותחים.
אי הרד ואיי מקדונלד (Heard Island and McDonald Islands) – איים בלתי מיושבים יותר מ-4,000 ק״מ מיבשת אוסטרליה המרכזית.
אי מקווארי (Macquarie Island) – בסיס אוסטרלי לאנטרקטיקה, במחצית הדרך לאנטרקטיקה. ללא מתקני נוסעים.
אי קנגרו (Kangaroo Island) – האי השלישי בגודלו באוסטרליה וגן עדן לשוחרי טבע וחיי בר, יעד מדהים עבור משפחות שמתכננות טיול באוסטרליה עם ילדים.

ערים באוסטרליה

קנברה (Canberra) – הבירה הלאומית של אוסטרליה.

אדלייד (Adelaide) – בירת היין של אוסטרליה, אלטרנטיבה דרום אוסטרלית רגועה לערים המזרחיות הגדולות.

בריזביין (Brisbane) – בירת קווינסלנד שטופת השמש והשער לחופים חוליים יפהפיים.

קיירנס (Cairns) – השער לשונית המחסום הגדולה (Great Barrier Reef), פורט דאגלאס (Port Douglas), הפארק הלאומי דיינטרי (Daintree National Park) ועוד הרבה חופים ואתרי נופש יפים. מקום נהדר לצאת לחופשת מרגוע.

דארווין (Darwin) – הבירה הצפונית הטרופית של אוסטרליה, בקצה העליון של הטריטוריה הצפונית (Northern Territory)

הובארט (Hobart) – הבירה הציורית והשקטה של טסמניה, האתר בו הוקמה בעבר הרחוק קהילת האסירים השנייה של אוסטרליה

מלבורן (Melbourne) – העיר השנייה בגודלה באוסטרליה. מלבורן היא הבירה התרבותית ומרכז של קניות וספורט. היא יעד מומלץ למשפחות המגיעות אל אוסטרליה עם ילדים והיא נחשבת לעיר האירופאית ביותר של אוסטרליה.

פרת׳ (Perth) – הבירה הקונטיננטלית המבודדת ביותר בעולם, בקצה הדרום-מערבי של אוסטרליה המערבית.

סידני (Sydney) – העיר הישנה והגדולה ביותר של אוסטרליה, מפורסמת בנמל הציורי שלה. עיר מומלצת לחופשה באוסטרליה למשפחות.

אטרקציות תיירותיות באוסטרליה

ההרים הכחולים (Blue Mountains) – אזור הררי בניו סאות׳ וויילס, כולל את "שלוש האחיות" (Three Sisters).

רכס הרי דנדנונג (Dandenong Ranges) – רכסים יפהפיים המציעים גנים ברמה בינלאומית ואת כפרי הר דנדונג הציוריים.

מחסום השוניות הגדול (Great Barrier Reef ) – סמוך לחוף קווינסלנד, נגיש מקיירנס ואפילו מהעיירה הדרומית ביותר 1770

דרך האוקיינוס הגדולה (Great Ocean Road) – נסיעה נהדרת לאורך החוף בוויקטוריה החולפת על פני איקונים ציוריים רבים כולל "12 השליחים" (12 Apostles)
הפארק הלאומי קקאדו (Kakadu National Park) – נסיעה הרפתקנית באאוטבק של אוסטרליה, דרך תרבות אבוריג'ינית ופעילויות בטבע בטריטוריה הצפונית

הפארק הלאומי ניטמילוק (Nitmiluk National Park) – קניון קתרין (Katherine Gorge) המדהים, קרוב לעיירה קתרין.

גולד קוסט (Gold Coast) – מתחם בילוי עם חוף ים ופארק לאומי, דרומית לבריזביין

הפארק הלאומי אולורו-קאטה ג׳וטה (Uluru-Kata Tjuta National Park) – אולורו (הידועה גם כ- Ayers Rock) וקאטה ג׳וטה (The Olgas) הם תצורות סלע איקוניות במרכז האדום (Red Centre)

הפארק הלאומי ווטארקה (Watarrka National Park) – מפורסם בעיקר בקניון המלכים (Kings Canyon), תהום עמוקה המגיעה לעומק של 270 מ׳.

אטרקציות באוסטרליה

יש באוסטרליה ציוני דרך רבים המפורסמים בכל העולם. מאולורו (Uluru) במרכז האדום ועד גשר נמל סידני (Sydney Harbour Bridge) ובית האופרה של סידני (Opera House in Sydney). בסנשיין קוסט של קווינסלנד (Queenslands Sunshine Coast), בנסיעה קצרה ל- Upper Rosemount המשקיף על שדות קני הסוכר תוכלו לתפוס את הנוף המושלם של הר קולום (Mt Coolum) האיקוני,  208 מטר מעל גובה פני הים, חוויית טיפוס פופולרית לשוחרי הטבע.

אוטובוס התיירים של סידני

עלו ורדו בכל אחת מ-30 התחנות לאורך המסלול העובר בין אטרקציות תיירותיות בסידני, לכל משך תוקף הכרטיס שתזמינו בקישור, בשני מסלולי אוטובוס שונים, מהחוף ועד העיר וחזרה!

ראו נופים בקצב שלכם ותיהנו מקריינות אינפורמטיבית וכיפית באוטובוס התיירים, שנחשב בפני עצמו אחת האטרקציות הפופולריות באוסטרליה למשפחות.

במסלול האוטובוס תראו אטרקציות ידועות באוסטרליה כמו בניין האופרה של סידני (Sydney Opera House), את נמל דארלינג (Darling Harbour), את חוף בונדי (Bondi Beach) ועוד המון

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

גן החיות WILD LIFE בסידני

הזמינו כרטיסים בקישור לאחת האטרקציות המומלצות עבור משפחות המגיעות אל אוסטרליה עם ילדים, השתתפו בשיחות עם שומרי גן החיות ולמדו על חיי הבר המקומיים. פגשו חיות אוסטרליות מוכרות כמו קואלה, קנגורו, וומבט, קרוקודיל וברווזנים. היכנסו לעולם הנועז של קניון קקדו (Kakadu Gorge), שם תוכלו להיישיר מבט לעיניו של תנין מים מלוחים אימתני.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

טיפוס גשר BridgeClimb בסידני

טפסו על גשר נמל סידני בקבוצה קטנה עם מדריך מקומי. ראו את העיר ממבט הציפור, כולל בית האופרה ועד הנמל ומעבר. השתתפו בתמונה קבוצתית בפסגה הנהדרת של הגשר.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

מאדאם טוסו סידני

מוזיאון השעווה בסידני הוא אחת האטרקציות הפופולריות באוסטרליה למשפחות, ובו מוצגות שלל דמויות של סלבס בגודל ומראה טבעי. תעזרו להציל את העולם עם "ליגת הצדק", ואפילו הרימו הליקופטר איתם. צלמו המון תמונות  סלפי – דמויות השעווה בגודל אמיתי נועדו לגרום לכם לצלם אותן.

ראו את אדל, טיילור סוויפט וליאם המסוורת׳, או הבקיעו שער עם הכדורגלן טים קאהיל – זוהי ללא ספק אחת האטרקציות המובילות עבור משפחות שמגיעות אל אוסטרליה עם ילדים, לפני שיוצאים אל מרחבי הטבע.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

סיור מודרך בסידני בבוקר (כולל בית האופרה)

בסידני שטופת השמש תוכלו למצוא הכל: חופים נהדרים, מוזיאונים מרתקים, סצנת אוכל מקומית משובחת ואת אחד מבתי האופרה המפורסמים ביותר בעולם. סיירו בנמל דארלינג, צ׳יינטאון ועוד בזמן שאתם לומדים את העובדות מאחורי האדריכלות העירונית והתרבות המקומית. תיהנו גם מסיור מודרך בבניין האופרה של סידני, הבניין המפורסם ביותר במדינה.

הצטרפו למדריך וסיירו במקום הולדתה של סידני המודרנית, הרוקס! בקרו בהייד פארק, נמל דארלינג, קתדרלת מריה הקדושה (St. Mary's Cathedral), הגנים הבוטניים ועוד. בסיור העירוני הגדוש הזה של סידני תראו את ציוני הדרך ואת כל האטרקציות התיירותיות מנוחות של אוטובוס תיירים.

תוכלו לגם לעצור ב-Mrs Macquarie’s Chair – ציון דרך היסטורי מפורסם – כדי לצלם את הנופים היפים של גשר הנמל ובית האופרה. תבקרו בחוף בונדי (Bondi Beach), בחנויות של פדינגטון (Paddington) הטרנדית ובצ׳יינטאון. כשתהיו מוכנים, תלכו לעבר בית האופרה לסיור מודרך.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

לונה פארק סידני

הכרטיסים שכדאי להזמין מראש בקישור כוללים שימוש ללא הגבלה בכל המתקנים של הלונה פארק בסידני, אחת האטרקציות הפופולריות באוסטרליה למשפחות עם ילדים. שחקו בסדרת מכונות הפינבול הגדולה ביותר באוסטרליה ועוד בקוני איילנד (Coney Island) – מתחם משחקים פנימי כיפי במיוחד גם כשמזג האוויר לא טוב.

ראו את ביתם של ״הליצנים הצוחקים״ (Laughing Clowns) המקוריים במופע Sideshow Alley המפורסם. האם תצליחו להכניס כדור לפה של אחד מהם?

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

מגדל סידני Sydney Tower Eye

מוכנים לעמוד בנקודה הגבוהה ביותר של סידני? השיגו לעצמכם משקפת בעלת עוצמה וצפו מלמעלה על בירת ניו סאות׳ וויילס מראש מגדל סידני, ״העין״. מגדל סידני הוא אחת האטרקציות הפופולריות באוסטרליה והוא חלק מההוויה של סידני כבר 30 שנה. הביטו בגשר נמל סידני (Sydney Harbour Bridge) ב-360 מעלות, בנמל דארלינג (Darling Harbour), הייד פארק (Hyde Park) ממרפסת התצפית הנמצאת בגובה של 250 מ׳ מעל רחובות העיר. ביום בהיר תוכלו אולי לראות אפילו את ההרים הכחולים (Blue Mountains).

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

סי לייף סידני

באקווריום של סידני (דומה למצפה התת ימי של אילת) תראו תחשי משכן יפהפיים, בחוויה מיוחדת עם אחד מהזנים השמורים ביותר בעולם. תלכו לאורך ״הליכת הכרישים״ (Shark Walk) המפחידה וראו כרישים אימתניים השוחים לכל כיוון במנהרת אוקיינוס באורך 100 מ׳.

צאו לשיט אינטראקטיבי בקהילה של פינגוויני ג׳נטו ופינגווינים מלכותיים, גלו את פלאי שונית המחסום הגדולה (Great Barrier Reef) ועוד – אם אתם מתכננים טיול באוסטרליה עם ילדים זוהי אטרקציה שלא תירצו לפספס.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

רוקס: סיור הליכה מודרך

גלו את מקום הולדתה של אוסטרליה האירופאית וקבלו טיפים של אינסיידרים מהמדריך שלכם בסיור הליכה סביב שכונת רוקס. זהו יעד חובה בסידני והוא דרך מצוינת להתחיל טיול באוסטרליה. צאו לסיור נינוח לאורך חוף נמל סידני הנוצץ ושמעו סיפורים על ההיסטוריה של סידני בזמן שאתם סופגים את הנופים של אטרקציות מפורסמות באוסטרליה כמו בית האופרה, גשר נמל סידני, מפרץ קמבל (Campbell's Cove) ו- Cadmans Cottage.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

פארק חיי הבר פת׳רדייל

זוהי הזדמנות להכיר מקרוב את חיי הבר והטבע של ממלכת החיות של אוסטרליה בפארק פת׳רדייל, שנבחר לאטרקציה התיירותית המובילה בניו סאות׳ וויילס (NSW) פעמיים.

ראו קואלות, קנגרואים, וולאבי, שדים טזמניים, דינגו, וומבאט, תנינים, נחשים, זוחלים ענקיים וציפורים בכל צבע אפשרי. צפו בהאכלות ותצוגות זואולוגיות חינוכיות של צוות הפארק המומחה. אם אתם מגיעים אל אוסטרליה עם ילדים לא תרצו לוותר על הפארק הזה, הסמוך לסידני.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

אוטובוס התיירים להרים הכחולים מסידני – כולל כניסה למתקנים של Scenic World

צאו מסידני לחקור את הטבע הבלתי מאולף של ההרים הכחולים עם כרטיס מעבר התקף לעד שלושה ימים, עם גישה בלתי מוגבלת למתקנים על גבי אוטובוס תיירים נוח והכירו את יופיו עוצר הנשימה של האאוטבק של ניו סאות׳ וויילס. על אוטובוס התיירים של ההרים הכחולים, היוצא מסידני, תיסעו לטיול בין 29 תחנות הקרובות למסלולי הליכה, כפרים, פעילויות ואטרקציות.

תיהנו גם משימוש בלתי מוגבל במתקני Scenic World (תחנה #9) למשך יום אחד. זוהי אחת האטרקציות המומלצות של אוסטרליה למשפחות עם ילדים – ברכבלים וברכבות השונות תטוסו בין פסגות צוקים דרמטיים, ותדאו מעל צמרות ג׳ונגלים אפופי אובך ברכבל עם רצפת זכוכית. תראו מפלי מים, תחוו את רכבת הנוסעים התלולה ביותר בעולם ותחקרו את היער האוסטרלי במסלולים מוגבהים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

מערות ג׳נולאן וההרים הכחולים: סיור מודרך מסידני של יום מלא

גלו את ההרים הכחולים עם מדריך מומחה שייקח אתכם מסידני לאטרקציות המהממות של הפארק הלאומי הזה. ואז, רדו לעולם התת-קרקעי לסיור מעמיק בחדרים דמויי הכנסייה של מערות ג׳נולאן Jenolan Caves האפופים באווירה מיוחדת. זהו פינוק מיוחד ואופציה שונה של אטרקציות תיירותיות באוסטרליה מאלו שתמצאו בסידני.

אחרי ההגעה לפארק, המדריך האוסטרלי שלכם ימלא אתכם בפרטים אודות ההיסטוריה והסיפורים האופפים את הר שלוש האחיות (Three Sisters) האיקוני – פסגות אבן החול האימתניות המתנשאות מעל עמק ג׳יימסון (Jamison Valley) בנקודת התצפית Echo Point.

בפארק הנוף Scenic World, תראו ציפורים בטבע ותספגו את המראות עוצרי הנשימה של שלוש האחיות, מפלי קטומבה (Katoomba Falls) ועמק ג׳יימסון. כל פעילות נוספת כרוכה בתשלום נוסף. אם אתם מגיעים אל אוסטרליה עם ילדים אין סיבה לחשוש – יש כאן המון פעילויות מתאימות.

אחרי זה, תגיעו לחלק המלהיב ביותר של הטיול – מערות ג׳נולאן התת-קרקעיות. תידהמו ממערת לוקאס (Lucas Cave), התא הגבוה והרחב ביותר. הודות לרקע האדום המחוספס, נהרות תת-קרקעיים ותאורה דרמטית, הנטיפים הענקיים כאן נראים עוד יותר מרהיבים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

המוזיאון הימי הלאומי של אוסטרליה

גלו את הקשר העמוק של אוסטרליה לאוקיינוסים עם תערוכות מלאות אקשן במוזיאון הימי הלאומי בסידני, אחת האטרקציות המובילות של אוסטרליה למשפחות. צללו אל תוך עולמו של צי הים על גבי צוללת HMAS Onslow אמיתית וה-HMB Endeavour, שהיא רפליקה של ספינתו של ג׳יימס קוק. חוו את עוצמת הלוחמה הימית בתערוכות ותעלו על המשחתת הימית המנוסה HMAS Vampire

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

הליכה בצמרות העצים באילווארה

השתתפו במסלול של 1.5 ק״מ בין צמרות עצים הנמצאים בגובה 20-30 מ׳ מעל קרקעית היער. גלו נופים פנורמיים עוצרי נשימה מעל ה-Illawarra escarpment וצאו לאוקיינוס השקט הדרומי. טפסו למגדל האבירים (Knights Tower), מגדל ספירלי מרכזי המתנשא לגובה מרשים של 45 מטרים מעל האדמה.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

גלו את חוף בונדי – סיור הליכה

צאו לסיור אקסקלוסיבי באחד ממועדוני המצילים הישנים ביותר באוסטרליה, משם תלמדו על חוף בונדי ותולדות הגלישה שלו ממציל אמיתי. Bondi Beach הוא חוף הים המפורסם ביותר באוסטרליה ואם אתם מגיעים אל אוסטרליה עם הילדים לא תרצו לוותר על היעד הזה.

הסיור המודרך בחוף בונדי כולל הזדמנויות נהדרות לצילומים, והתבוננות באוצרות ילידים אמיתיים של האבוריג'ינים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

כרטיס האטרקציות של סידני

זהו כרטיס מיוחד לתיירים שיאפשר לכם כניסה חינם למגוון אטרקציות תיירותיות באוסטרליה באיזור סידני. באמצעות הכרטיס תוכלו להיכנס למגוון אטרקציות – תלמדו על החיים בעולם הפרא האוסטרלי ותראו קרוקודילים ומכרסמים אחרים מקרוב. תזכו למראות פנורמיים נהדרים של סידני ותיהנו מפרספקטיבה חדשה לגמרי של העיר. בלו במוזיאון השעווה מדאם טוסו עם גרסאות שעווה של סלבס כמו ליאם המסוורת׳, ליידי גאגה וטים קאהיל, ועוד ועוד.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

קרוז בנמל סידני

צאו להפלגה מסידני במים הפתוחים של נמל סידני וגלו כמה אטרקציות ידועות באוסטרליה הנמצאות בו. הפכו את החוויה לעוד יותר אותנטית ועמדו בחרטום הספינה, או עזרו לצוות להרים את המפרשים. עברו מתחת לגשר הנמל (Harbour Bridge) והתפעלו מקו החוף של סידני ומקו הרקיע שלה. הפלגה בסידני יכולה להיות דרך מעולה להתחיל טיול באוסטרליה עם הילדים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

להיטי האופרה הגדולים בבית האופרה של סידני

צפו במופע פופולרי באחת האטרקציות הפופולריות באוסטרליה, בית האופרה של סידני. תשמעו כמה מלהיטי האופרה הגדולים ביותר מאת רוסיני, ביזה, פוצ׳יני, דליבה ומוצרט. הקשיבו לצלילי Una voce poco fa מתוך הספר מסביליה, Caro nome מריגולטו ועוד.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

הפלגה של חצי שעה בסירת מירוץ

עלו על סירת מירוץ בהרפתקה מקפיצת אדרנלין המשולבת עם טיול בנמל סידני. החזיקו חזק בזמן שהקפטן מנסה להרשים אתכם בפעלולים וסיבובים מסחררים. הביאו אתכם מצלמה כדי לתפוס את כל האקשן המלווה במקצבים לוהטים לאורך כל הנסיעה. חוויה מומלצת עבור משפחות שמגיעות אל אוסטרליה עם ילדים גדולים מספיק.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

קרוז וארוחת ערב בשעת דמדומים מנמל סידני

צאו למים הפתוחים של נמל סידני וגלו כמה מהאטרקציות הפופולריות באוסטרליה למשפחות. הפכו את הטיול לעוד יותר בלתי נשכח ע״י טיפוס לתורן הספינה הגבוהה, לנקודת מבט ללא תחרות.  התפעלו מהנוף בזמן שאתם אוכלים ושותים והשמש שוקעת על בית האופרה וגשר הנמל.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

קרוז נהר וחוויית טבע בבלו מאונטיינס

צאו לסיור של יום מלא מסידני לבלו מאונטיינס וגלו כמה מהנופים היפים ביותר של אוסטרליה. בחרו לרכב במסילת הרכבל התלולה ביותר בעולם או תיהנו מנופי עין הציפור של יער הגשם מה- Skyway. פגשו למעלה מ-1,700 ציפורים אוסטרליות ויונקים, כולל קואלות וקנגואים בפארק פת׳רדייל (Featherdale Wildlife Park).

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

סיור מודרך לאוהבי היין והאוכל בעמק האנטר

בקרו ביקב בוטיק בעמק האנטר (Hunter Valley), למדו על יין אוסטרלי ודגמו יינות זוכי פרסים באווירה פרטית. תיהנו מארוחת צהריים מעולה של שתי מנות במרכז אחד האזורים היפים ביותר של ניו סאות׳ וויילס. מלאו את עצמכם ביינות מפורסמים של האזור כמו סמילון ושיראז בזמן שאתם טועמים גבינות ושוקולד עבודת יד.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

לגולנד מלבורן LEGOLAND® Discovery Centre Melbourne

בפארק השעשועים המוקדש ללגו ונחשב אחת האטרקציות המובילות באוסטרליה למשפחות עם ילדים, תיבנו יצירות לגו משל עצמכם, תיבנו רכבי לגו ובדקו את המהירות שלהם במתחם הבנייה והבדיקה.

גלו את מלבורן כמיניאטורה במינילנד, המכילה ציוני דרך איקוניים של מלבורן הבנויים מכמעט 1.5 מיליון לבני לגו. צפו בדמויות הלגו האהובות עליכם בקולנוע ארבע ממדים, עם אפקטים מיוחדים כמו רוח, שלג וגשם.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

מרפסת התצפית סקיידק יוריקה Eureka Skydeck

הרקיעו לגובה מסחרר של 285 מ׳ מעל מלבורן, במרפסת התצפית הגבוהה ביותר בחצי הכדור הדרומי. זכו לנופים סוחפים של ציוני הדרך של מלבורן כגון MCG, כיכר הפדרציה (Federation Square) ותחנת רחוב פלינדרס (Flinders Street Station). הוסיפו את ׳חוויית הקצה׳ ('The Edge Experience) לכרטיס שלכם והיכנסו לקוביית זכוכית המתנשאת לגובה של 300 מ׳ מעל העיר (חוויה מפחידה מדי בד"כ עבור משפחות שמגיעות אל אוסטרליה עם ילדים קטנים).

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

הליכה בין צמרות העצים ב- Otway Fly Treetop Walk

ראו את רכס הרי אוטוויי (Otway Ranges) מרהיבי העין ממסלול מוגבה באורך 600 מ׳ וברוחב 25 מטר. התנועעו מצד לצד בצמרת עצי יערות הגשם בבטחון מוחלט במגדל ספירלי של 45 מטרים. אל תפספסו את שביל ה-Rainforest Ranger, שבו ילדים יוכלו ללמוד על שימור הצמחייה ובעלי החיים המקומיים – חוויה יוצאת דופן של אוסטרליה למשפחות.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

מוזיאון מלבורן גאול הישן

צאו לסיור מודרך עצמית במוזיאון מלבורן גאול הישן והישאבו אל תוך תולדות המוסד. גלו את עולם הפשע של האסיר הידוע לשמצה נד קלי והחליטו בעצמכם האם מדובר על גיבור או דמות הרסנית. קחו על עצמכם את חווית ״המגדלור״ (Watch House) וגלו ממקור ראשון כיצד פושעים מהעבר עברו תהליך מיון ונכלאו מאחורי סורג. הסיור הזה אינו לבעלי הלב החלש ולא למשפחות שמגיעות אל אוסטרליה עם ילדים קטנים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

סיור מורשת אבוריג'ינית בגנים הבוטניים המלכותיים ע״ש ויקטוריה

גלו את עולם הגנים הבוטנים במלבורן, אחד מהגנים הבוטנים הנחשבים ביותר בעולם. בקרו באדמות המורשת של שבט Kulin ולמדו על הקשר שלהם לטבע עם מדריך אבוריג׳יני. התנסו בטקס עישון מסורתי המוקיר את האבות של אוסטרליה והוקירו כבוד לאדמה.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

אוטובוס התיירים של מלבורן

חוויית התיירים האולטימטיבית בעיר היפה הזו ובפרבר החוף שטוף השמש סנט קילדה (St Kilda) – עלו ורדו כאות נפשכם על אוטובוס התיירים, הנוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות במלבורן, וגלו את האתרים ברגל, עם 27 תחנות. עצרו באטרקציות תיירותיות כמו שוק המלכה ויקטוריה (Queen Victoria Market), הארבור טאון (Harbour Town), גני פיצרוי (Fitzroy Gardens), חוף סאות׳ מלבורן (South Melbourne Beach), המצפה תת-ימי סי ליייף (SEA LIFE Aquarium), סקיידק יוריקה (Eureka Skydeck) ועוד.

אם אתם מגיעים אל אוסטרליה עם ילדים ולא רוצים לשכור רכב בתוך מלבורן או להוציא הון על מוניות – זהו פיתרון מושלם.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

הגלגל הענק במלבורן

ראו את מלבורן מהשמיים עם רכיבה רגועה של 30 דקות בגלגל התצפית היחיד באוסטרליה. תוכלו להתהלך בתוך התא המשותף כשאתם נהנים מהמראות הפנורמיים שנמתחים עד 40 ק״מ באופק. הוסיפו לחוויה משקאות אופציונליים – כולל יין, בירה, קפה ועוגיות.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

סי לייף מלבורן SEA LIFE Melbourne

ראו סטינג רייז, כרישים גדולים ומאות יצורים ימיים צבעוניים בתוך אקווריום ענק המכיל 2.2 מיליון ליטר. צפו בפינגווינים המתגלשים ומשתובבים במתחם הפינגווינים. געו בכוכבי ים יפהפיים ועוד בתוך בריכות דיסקברי אינטראקטיביות מלאות בסלעים.

זוהי אחת האטרקציות הפופולריות באוסטרליה למשפחות עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

מוזיאון Sovereign Hill

כרטיס שניים באחד מאפשר לכם להיכנס למוזיאון האוויר הפתוח הייחודי למשך יומיים ולשלם על כניסה ליום אחד. סעו בכביש Western Highway, מסלול כרכרות אמיתי משנות ה-1850 ולמדו על תולדות מכרות הזהב של האזור. פגשו רתכים ובעלי מלאכה מסורתיים וראו מגוון חפצי זהב.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

סיור האוכל האולטימטיבי בשוק המלכה ויקטוריה במלבורן

הכינו את בלוטות הטעם שלכם והכינו את עצמכם לאודיסיאה של טעמים בשוק הפתוח הגדול ביותר בחצי הכדור הדרומי. שוק המלכה ויקטוריה הוא הלב הפועם של סצנת האוכל המדהימה של מלבורן וחובה לאוהבי האוכל.
בסיור של שעתיים, מדריך ייקח אתכם מדוכן לדוכן כדי לדגום תוצרת מקומית טרייה ומעדנים. הגיעו רעבים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

סיור עירוני במלבורן בבוקר כולל סקיידק יוריקה 88

צאו לסיור מודרך בכמה מהארקיידים והסמטאות הטובות ביותר במלבורן – רויאל ארקייד (Royal Arcade), בלוק ארקייד (Block Arcade), סנטר פלייס (Centre Place) ורחוב דגרייבס (Degraves Street). סיירו בצ׳יינטאון הססגונית, ראו את מוזיאון מלבורן ועשו קניות בשוק המלכה ויקטוריה. בקרו בתצפית ה"סקיידק 99" של מגדל יוריקה בקצב שלכם וראו מראות מהממים ברחבי מלבורן ומעבר.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

Puffing Billy Railway: סיור של חצי יום בבוקר ממלבורן

עלו על רכבת הקיטור פאפינג ביל וסעו דרך היער מבלגרייב (Belgrave) ל-Menzies Creek, הקטע עם הנופים המיוחדים ביותר של המסלול המקורי של הרכבת. תידהמו מלב הדנדנונגס (Dandenongs) בליבו של יער שרברוק (Sherbrooke Forest) ותחוו עצי אקליפטוס גבוהים, תוכי מלך, קוקבורות ודבשנים. זוהי דרך מדהימה לראות את אוסטרליה עם הילדים. הפכו ל׳אוסי׳ של כבוד עם תה של אחר הצהריים ב- Bush Billy, הכולל מאכלים אוסטרליים כמו עוגת למינגטון, Vegemite וקרקרים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

כרטיס האטרקציות במלבורן – iVenture Flexi ופאס מלבורן

בחרו 3,5 או 7 אטרקציות מרשימה ארוכה של האטרקציות הפופולריות במלבורן וחסכו עד 40% עם פאס הפלקסי של מלבורן. תיהנו מקסם בעלי החיים בגן החיות הפתוח Werribee Open Range Zoo, פארק הטבע של אי פיליפ (Phillip Island Nature Park), סי לייף מלבורן (SEA LIFE Melbourne Aquarium) או גן החיות של מלבורן (Melbourne Zoo). סיירו במבוך אשקומב (Ashcombe Maze) ובגני לבנדר (Lavender Gardens), בדרך האוקיינוס הגדולה (Great Ocean Road), נהר יארה (Yarra River) בקיאק ועוד ועוד.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

תהלוכת הפינגווינים באי פיליפ: סיור יום ממלבורן

סעו באוטובוס תיירים ממוזג ממלבורן למחסה חיי הבר היפהפה באי פיליפ. חוו את המחזה הנהדר והנדיר של מאות פינגווינים המגיחים מהגלים ומדדים לעבר החוף – אם אתם מגיעים אל אוסטרליה עם ילדים בוודאי שלא תירצו לפספס זאת. פגשו את הקנגורו, וולאבי וכמה קואלות מתוקים המבלים יחד באזורים פתוחים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

סיור הרפתקה ממלבורן בדרך האוקיינוס הגדולה

תיהנו ממראות ציוריים בדרך האוקיינוס הגדולה, אחד ממסלולי דרך החוף היפים ביותר בעולם. ספגו את המראות שובי הלב של חופים חוליים ארוכים, גלים גבוהים, צוקים חופיים, שרכים וצמחיית ים ומפרצוני נהרות. הזדמנות מצוינת לתמונות, הקרנת סרט וחוויית אורות הלילה של מלבורן בדרך חזרה.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

מרפסת התצפית סקיי פוינט בגולד קוסט

הידהמו מנופים פנורמיים מהממים ב-360 מעלות בגולד קוסט בבוקר, בצהריים או בלילה. אולי תצליחו לצפות בלוויתנים הנודדים לאורך קו החוף המזרחי מגובה של 230 מטר מעל פני הים. תיהנו מאוכל טעים במרפסת התצפית היחידה באוסטרליה על החוף מסקיי פוינט ביסטרו.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

פרדייס קאנטרי: חוויית חווה אוסטרלית אותנטית עם ארוחת צהריים

פגשו חיות אוסטרליות מקומיות כמו קואלות, דינגו, קנגרו, אמו ותוכי קקדו באזורים מיוחדים לשימור בע״ח.  ראו מופעי סוסים, מופעי כלבי רועים, תהלוכת ראמים ועוד.  שחררו את הפודי הפנימי שלכם בארוחת ברביקיו אוסטרלית אותנטית. אם אתם מגיעים אל אוסטרליה עם ילדים – אל תוותרו על היום הזה.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

סיור אקוודק של שעה וקרוז נהרות

סיור נופים בעיירת הגולד קוסט שובת הלב Surfers Paradise & Main Beach באוטובוס אמפיבי שנוסע בים וביבשה.. קבלו מידע פנימי ממדריך אוסי מקומי שיציין את נקודות העניין לאורך הדרך ויספר לכם על תולדות האזור ואנשיו.  הידהמו כאשר האקוודק הופך מאוטובוס לרכב מים ושוטו בסטייל לאורך מפרצונים יפהפיים החובקים את הגולד קוסט

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

שמורת חיות הבר בקורומבין (גולד קוסט)

בקרו את הקנגרואים והוולאבים בסביבה המדמה את מקום מחייתם הטבעי וראו חיות מסתובבות במתחמים גדולים. השתתפו במופעים חיים הכוללים ציפורים, תנינים ומופע אבוריג׳יני.

ילדים יכולים להשתתף בשביל הווירטואלי ״שביל גרפאלו״ (Gruffalo Trail) באמצעות אפליקציה מיוחדת – הדרכה במסלול אינטראקטיבי ביער עבות וחשוך.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

קרוז עם ארוחת צהריים בגולד קוסט

קבלו תובנות של מומחים בגולד קוסט ותיהנו מקריינות אינפורמטיבית בקרוז מראי מקום מלא נופים. השלימו את השיזוף על סיפון האונייה בעודכם לוגמים קוקטייל, או בלו בתוך האונייה הממוזגת. ארוחת בופה עם מאכלי ים, עוף צלוי, פירות וסלט, ואפשרות למשקאות.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

חוויה בברודוואטר (גולד קוסט): הפלגה פרימיום בסירת ג׳ט

השביעו את התיאבון לאדרנלין שבכם עם הרפתקת סירת ג׳ט טורבו בגולד קוסט. תחוו רמות חדשות של כאוס בעודכם רוכבים על הגלים וחופי ברודוואטר והפארק הימי מפרץ מורטון (Moreton Bay Marine Park). הישארו עירניים כי אתם עשויים לראות דולפינים מקפצים בהנאה, עופות ים ואת המיליונרים ובתיהם באי Sovereign. אטרקציה מומלצת למשפחות שמגיעות אל אוסטרליה עם ילדים גדולים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

חוויית צניחה חופשית באולם ב"סרפרס פרדייז"

במתקן מיוחד המדמה צניחה חופשית בתוך אולם בעיירת הגולשים סרפרס פרדייז, תקבלו זמן כפול של צניחה חופשית מאשר צניחה חופשית אמיתית, במחיר הרבה יותר נמוך. תקבלו 2 או 4 קפיצות לכל אדם כדי להרגיש איך זה לעוף כמו ציפור.

גם אם אתם מגיעים אל אוסטרליה עם ילדים קטנים, אין ממה לחשוש – כל אחד מעל גיל 3 יוכל לצוף באוויר, בהדרכה של מורים מוסמכים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

הר טמבורין: סיור טרקטורונים מגולד קוסט

הצטרפו למדריך נלהב וגלו את הטבע האוסטרלי הנפלא השוכן מעבר לחופים ולמעברי המים של הגולד קוסט. סעו לאורכן של גבעות מתגלגלות, צאו לטרק ביער גשם המוביל למפל מים יפהפה, ופקחו עיניים למקרה שתראו חיות בטבע. לסיום תנסו את כוחכם באמנות השלכת הבומרנג וסיירו ברחוב חנויות המלאכה Gallery Walk המכילים מעל 70 חנויות מקומיות מסוגים שונים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

Natural Bridge והפארק הלאומי ספרינגברוק: סיור מודרך מגולד קוסט

ראו 5 מפלי מים מהממים כולל Purling Brook ו-Natural Bridge, וכן את הצוקים הגבוהים ושדות המרעה הירוקים של עמק נומינבה (Numinbah Valley). תיהנו מהליכה ביער הגשם בנוף מקסים ומתה אחר הצהריים עם סקונס טריים, ריבה ושמנת (כלול). ראו עצי אשורים ונופים עוצרי נשימה מעל הר וורנינג (Mt Warning) וה- Green Cauldron של ניו סאות׳ וויילס (בהתאם למזג האוויר)

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

דרימוורלד ועולם WhiteWater

תיהנו מיום מלא ריגושים בגולד קוסט בפארק השעשועים דרימוורלד, המלא במתקנים אידיאלים לאוהבי האדרנלין ושוחרי ההרפתקאות, ונחשב אחת האטרקציות הפופולריות באוסטרליה למשפחות עם ילדים. בלו בפארק המים WhiteWater World המלא במגלשות והזדמנויות ליהנות בשמש ולהשתכשך במים.  פגשו מעל 500 חיות בשמורת חיות הבר של דרימוורלד, כולל נמרים וקנגורו עץ.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

טיול לילי ביער גשם וסיור גחליליות מגולד קוסט

התקרבו לגחליליות זוהרות וכל חיות הבר האחרות הערות בלילה ביער הגשם האוסטרלי. הביטו לעבר אורות הגולד קוסט בשמים הבלתי מזוהמים שמעל היער. עשו את דרככם בקבוצה קטנה למפלי קרטיס (Curtis Falls), עם כיבוד מרענן במסעדה מקומית חמודה הנמצאת בדרך. חוויה מומלצת למשפחות שמגיעות אל אוסטרליה עם ילדים גדולים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

כרטיס האטרקציות של גולד קוסט iVenture

הכירו את התרבות האוסטרלית עם סיורים מהנים הכלולים בכרטיס האטרקציות של גולד קוסט, כמו חצי יום בהר טמבורין (Mt Tamborine) בבוקר וסיור גחליליות לילי. נצלו את האוקיינוס עם ביה״ס Get Wet Surf School, מרכז הצלילה והשנורקלינג Queensland  ו״דולפינים בגן עדן״ (Dolphins in Paradise). בחרו מבין 3, 5 או 7 אטרקציות פופולריות באוסטרליה וראו מה שאתם רוצים בגולד קוסט בקצב שלכם.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

עולם הסרטים וורנר בראת׳רס, סי וורלד ו- Wet'n'Wild גולד קוסט

הכרטיס המיוחד שניתן להזמין בקישור כולל גישה לשלושה פארקי שעשועים אוסטרליים מדהימים בגולד קוסט, למשך שלושה ימים רצופים עם גישה בלתי מוגבלת למתקנים – חוויה מושלמת למשפחות שמתכננות חופשה באוסטרליה עם הילדים. עם כרטיס זה תוכלו לבקר בעולם הסרטים וורנר בראת׳רס, סי וורלד ו-Wet'n'Wild גולד קוסט – חוויה שמבטיחה לא לשעמם אף אחד, כיף לכל המשפחה, כולל מתקנים, בעלי חיים ועוד.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

קרוז תצפית לוויתנים בגולד קוסט Whale Watching Cruise Gold Coast

צפו בלוויתנים גדולי סנפיר בעולמם הטבעי בחוויה של פעם בחיים לכל אוהבי בעלי החיים בכל הגילים – זוהי אחת החוויות המיוחדות של אוסטרליה למשפחות. צפו במגוון של חיות טבע אחרות, כולל דולפינים משעשעים, ציפורי ים, צבים ואפילו כרישים.

אם לא תצליחו לצפות בלוויתן (די לא סביר, אבל אפשרי), הסיור ייקבע עבורכם מחדש ללא עלות נוספת.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

המצפה התת-ימי בקיירנס

עולם החי של אוסטרליה אינו כמו אף דבר אחר שראיתם, וזה תקף גם לגבי העולם התת-ימי. עם כרטיס למצפה התת-ימי של קיירנס, תוכלו להתוודע ל-15 אלף חיות מדהימות החיות ב-70 סביבות ייחודיות. תוכלו לראות האכלות אימתניות של כרישים, אקווריומים של זוחלים ויצורים ימיים, סטינג רייז, דגי חרב, פייתונים, סוסי ים, צבים, צלופחי מוריי ומגוון גדול של דגים טרופיים מהממים.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

קורנדה, המסלול הציורי וסקיירייל: סיור יום מלא מקיירנס

תיהנו ממסע שלו במסילת קורנדה היפה ותגלו את יופיו של יער הגשם האוסטרלי בלי שתצטרכו לדאוג ממה שמסתתר מאחורי השיחים. עלו על הרכבת והירגעו בזמן שיער טרופי נגלה לעיניכם מחוץ לחלון מושבכם. כשתרדו, תהיו בקורנדה השלווה, שבה שוק מורשת ופארק קואלות. ברגע שאספתם את המזכרות שלכם, התכוננו להרקיע. כנסו אל הסקיירייל, "מסילת השמיים", וגלו את הנופים הירוקים השופעים בעודכם מטפסים מעבר לצמרות העצים של קניון בארון (Barron Gorge).

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

אוטובוס התיירים להרים הכחולים

מה הדרך הטובה ביותר לחוות את היופי הנשגב של ניו סאות׳ וויילס אם לא באוטובוס האקספלורר של בלו מאונטיינס, שיוצא מהעיר קטומבה להרים הכחולים הידועים, בנוחות ובסטייל.ֿ תראו מפלי מים מדורגים, נקודות תצפית, הרים גבוהים, ג׳ונגל עבות ואת עולם החי והצומח העשיר של אוסטרליה. לאורך המסלול יש 29 עצירות – ממסלולי טרקים מלאי סבכים למסעות מפעירי פה ברכבל. עלו ורדו כאוות נפשכם בכל נקודה שמעניינת אתכם. מסלול מראי המקום ייקח אתכם דרך הנוף המרהיב ביותר ולנקודות תצפית שונות, אז אל תשכחו את המצלמה.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

פארק הזוחלים האוסטרלי

לא חסר מה לעשות בפארק הזוחלים האוסטרלי. זה לא רק פארק זוחלים המלא בזוחלים מחוספסי עור, אלא זה מקום בו תמצאו כל סוג של יצור ׳אוסי׳ שאפשר להעלות על הדמיון – מהפרוונים ביותר ועד בעלי הנוצה – כולם מיוצגים כאן. ראו מקרוב קנגוראים חמודים או אזרו אומץ והתקרבו לטרנטולות, אדומי גב ועכבישי משפך אוסטרליים ממרחק בטוח. אם אתם לא אוהבים מרבי רגליים, בדקו את האיגואנות, הנחשים ואת דרקוני הקומודו התכסיסנים. אם אתם מגיעים אל אוסטרליה עם הילדים ומגיעים לאיזור העיר סומרסבי, שם נמצא הפארק, לא תרצו לוותר על ההזדמנות.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

הרפתקת התנינים של הארטלי (מקיירנס)

תניני מי מלח אינם יצורים נחמדים – קנו את הכרטיס שלכם לפארק ההרפתקאות בקישור, והיווכחו בעצמכם. המקום הוא בית לתנינים הגדולים והמרושעים ביותר בקווינסלנד. פארק התנינים הזה הוא אחת האטרקציות הידועות ביותר באוסטרליה למחפשי ההרפתקאות הטבע. אחרי הסעה מקיירנס לפארק, יורידו אתכם בפארק כדי שתוכלו לראות את תצוגות ההאכלה פוערות הפה, לצאת לשיט בביצות שורצות תנינים, לראות קואלות מקרוב ועוד הרבה.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

מזג אוויר באוסטרליה

בשל גודלה העצום, סוגי האקלים של אוסטרליה רבים. לא כל אוסטרליה חמה כפי שרבים אולי חושבים. ישנם אזורים שיכולים להיות די קרירים ורטובים. עם זאת, חלק גדול של אוסטרליה זוכה ליותר מ-3,000 שעות שמש בשנה. באופן כללי, הצפון חם וטרופי בזמן שדרום אוסטרליה בעל אקלים סוב-טרופי ומתון. רוב הגשמים יורדים באזורי החוף וחלק גדול מהמרכז יבש וחצי-יבש. טמפרטורות היום המקסימליות בדרווין (Darwin) כמעט אף פעם לא יורדות מתחת ל-30 צלזיוס אפילו בחורף, בזמן שמידות החום בלילה בחורף הן בד״כ בין 15-20. הטמפרטורות בכמה מחבלי דרום אוסטרליה יכולה לצנוח מתחת לאפס בחורף וה״הרים המושלגים״ (Snowy Mountains) בדרום מזרח זוכים לכמויות גדולות של שלג. בחלקים מסויימים של טזמניה ו-ויקטוריה טווח הטמפרטורות דומה מאוד לזה שאפשר למצוא באנגליה.

מאחר שאוסטרליה שוכנת בדרום כדור הארץ, עונת החורף מתרחשת ביוני-אוגוסט, בזמן שדצמבר-פברואר הם חודשי הקיץ. החורף הוא העונה היבשה באזורים הטרופיים והקיץ רטוב בחלקים הדרומיים של המדינה, טווח הטמפרטורות העונתיות גדול יותר. כמות הגשמים אחידה יותר במהלך השנה בחלקים הדרומיים של החוף המזרחי (East Coast) בזמן שבשאר הדרום מעבר ל-Great Dividing Range, הקייצים יבשים, כאשר מרבית הגשמים יורדים בחורף.

טבע באוסטרליה

עולם החי והצומח האוסטרלי ייחודי ליבשת, כתוצאה מריחוקה משאר העולם במשך מיליוני שנה. בין החיות שאפשר למצוא באוסטרליה יש קבוצה גדולה של חיות כיס ובעלי ביב (יונקים המטילים ביצים). שניים מבעלי החיים הסמליים של אוסטרליה הם הקנגורו (הסמל הלאומי) והקואלה. טיול באוסטרליה עם ילדים לא יהיה שלם בלי הזדמנות לראות את בעלי החיים הללו בסביבתם הטבעית.

פארקים וגני חיות באוסטרליה

פארקים של חיות בר וגני חיות נמצאים בכל עיר בירה של כל מדינה באוסטרליה, אבל בידקו גם את פארקי בעלי החיים כאשר אתם חולפים על פני ערים קטנות יותר, כמו מילדורה (Mildura) או מוגו (Mogo) או האי המילטון (Hamilton Island). בדקו את מחסה בעלי החיים Warrawong Fauna Sanctuary אם אתם בדרום אוסטרליה או בקרו את הקואלות ובדקו באותה הזדמנות את הנופים היפים ביותר בעולם בגן החיות טארונגה (Taronga Zoo) בסידני.

בעלי חיים באוסטרליה

הקנגורו והוולאבי חיים בפארקים לאומיים בכל רחבי המדינה. לא תראו אף קנגורו מדלג ברחובות סידני, אבל אפשר להבחין בהם בשולי אזורים אורבניים רבים. יש גם קבוצה מפורסמת שהפכה את משטחי האוניברסיטה של סנשיין קוסט (University of the Sunshine Coast) בקווינסלנד למקום מחייתם.

וומבט ואקידנה הם גם בעלי חיים נפוצים, אבל קשה יותר למצוא אותם בשל צבעי ההסוואה שלהם ובעקבות חפירת מנהרות. תוכלו לראות הרבה אקידנות (קיפודונים) באי קנגורו.

דובי קואלה נמצאים ביערות אוסטרליה, אבל קשה מאוד להבחין בהם, ואם תצאו בחיפוש אחריהם בענפי עצים גבוהים, תמצאו את עצמכם נופלים על שורשי העצים. יש אוכלוסייה נחמדה של קואלות באי ריימונד (Raymond Island) ליד פיינסוויל (Paynesville) בוויקטוריה. יש לכם הזדמנות טובה, בדרך האוקיינוס הגדולה (Great Ocean Road) או אפילו בפארק הלאומי ליד נוסה (Noosa) בסנשיין קוסט.

ציפורי האמו נפוצים יותר במרכז אוסטרליה. בהחלט תוכלו לראות אותן אם תגיעו לפארק הלאומי Currawinya שבאאוטבק.

אפשר למצוא ברווזנים בפלגי המים שופעי הקנים בוויקטוריה, דרום ניו סאות׳ וויילס והאזור הדרומי ביותר של קווינסלנד. ניתן לראות אותם בשעת בוקר מוקדמת או לפני השקיעה, עם מזל. נסו את שמורות הטבע של הברווזנים בבומבלה (Bombala) או דלגייט (Delegate) בניו סאות׳ וויילס, או בסקיפטון (Skipton), מעט מחוץ לבלארט (Ballarat).

יש באוסטרליה עולם ציפורים מאוד מגוון:

תוכי קקדו הם משפחה של ציפורים הנמצאים ברחבי היבשת, כולל בערים הגדולות. אפשר אפילו לראות אותם באזורים המרכזיים של סידני, ולצידם את תוכי הגאלה והקורלה. קוקטילים אינם מאוד נפוצים ונמצאים רק באזורי טבע מסויימים בבוקר או בערב בלבד.

עקעק אוסטרלי נמצא ברחבי היבשת ונפוץ עיקר באזורי הפרברים. קוקברה הוא זן סמלי נוסף, פחות נפוץ אבל עדיין די מצוי, בעיקר ברכס ההרים המחלקים הגדולים (Great Dividing Range). האמו הרבה פחות נפוצים, אבל בד״כ אפשר לראות אותם באופק בעת נסיעה בכביש המהיר באזורי הכפר הפנים יבשתיים.

חיסונים לאוסטרליה

אין באוסטרליה מחלות מדבקות הדורשות חיסונים מיוחדים. כמו מדינות רבות אחרות, יש צורך בהוכחה שקיבלתם חיסון נגד קדחת צהובה כשאתם נכנסים למדינה, אך רק אם שהיתם במדינה שיש בה חשש להידבקות במחלה בטווח של שישה ימים לפני ההגעה לאוסטרליה. אין באוסטרליה כלבת.

רכבות באוסטרליה

תהיו מופתעים אולי מחוסר שירות הרכבות העירוניות המהירות באוסטרליה.אין הרבה שיתוף פעולה בין מדינות אוסטרליה השונות, ועובדה זו, יחד עם המרחקים הגדולים והכמות הקטנה של האוכלוסייה, תורמים לכך שמערכת הרכבות הארצית של אוסטרליה יחסית איטית ומשמשת בעיקר להעברת מטענים. נסיעות רכבת באוסטרליה בין הערים, עם זאת, מאוד ציוריות ותיירים שמתכננים טיול באוסטרליה יכולים לצפות לראות יותר מהמדינה בנסיעה ברכבת מאשר בדרך אחרת, ובאותו זמן לתרום להפחתת זיהום האוויר. זוהי גם דרך חסכונית להגיע לערים ועיירות שאין אליהן טיסות זולות או תכופות כמו בין הערים הגדולות.

מפעם לפעם, מחירי רכבות באוסטרליה יכולים להיות הרבה יותר זולים מכרטיסי טיסה למחזיקי כרטיסי ISIC וזכיונות בינלאומיים מוכרים אחרים (בעיקר בשירותי NSW TrainLink ו-V/Line), אך כדאי לשקול אם החיסכון שווה את זמן הנסיעה הארוך.

שירותי הרכבת למרחקים ארוכים הקיימים משמשים בעיקר לחיבור בין מועצות אזוריות לבין בירות מדינה כמו בין בנדיגו (Bendigo) למלבורן או קיירנס לבריזביין. בקווינסלנד, רכבת מהירה מחברת בין בריזביין לרוקהמפטון (Rockhampton) ומבריזביין לקיירנס. בקווינסלנד יש גם שירותי נסיעה למרכזים פנים יבשתיים, כולל לונגריץ׳ (Longreach) הנחשבת ל״רוח האאוטבק״), מאונס איסה (Mount Isa) (ה- Inlander) שארלוויל (Charleville) (ה- Westlander) ופורסיית׳ (Forsayth) (ה-Savannahlander). יש גם שירותי רכבת עירוניים המופעלים ע״י Great Southern Railways במסלולים מלבורן-אדלייד (ה -Overland), סידני-אדלייד-פרת׳ (Indian Pacific), אדלייד-אליס ספרינגס (Alice Springs)-דארווין (The Ghan), אבל, כפי שמוזכר למעלה, אלה אינם שירותים מהירים, אז אם אינכם נהנים מנסיעות רכבת כחלק מהחופשה שלכם, אז זה לא בשבילכם.

בטסמניה אין בכלל שירותי רכבת. בטריטוריה הצפונית יש קו רכבת המחבר את דארווין לאדלייד דרך אליס ספרינגס בלבד, ובטריטוריית הבירה האוסטרלית (Australian Capital Territory) יש תחנת רכבת יחידה הקרובה למרכז קנברה.

רכבות באוסטרליה למרחקים ארוכים

Great Southern Rail – מפעילי רכבות פרטיים המפעילים את שירותי הרכבות לתיירים: The Ghan, The Indian Pacific וה- Overland בין סידני Broken Hill, , אדלייד, Alice Springs, דארווין, פרת׳ ומלבורן.

NSW TrainLink – מחבר את סידני למלבורן, בריזביין וקנברה, ואת החיבורים האזוריים לרוב ערי ניו סאות׳ וויילס, ביניהן דובו (Dubbo), קופס הארבור (Coffs Harbour) ו-וואגה וואגה (Wagga Wagga)

V/Line – שירותי רכבות ואוטובוסי תיירים בוויקטוריה, כולל רכבת ואוטובוס משולב בין מלבורן ואדלייד, מלבורן וקנברה

Queensland Rail Travel – שירותי רכבות נוסעים למרחקים גדולים בקווינסלנד

Savannahlander – שירות רכבות פרטי בקווינסלנד שמחבר את קיירנס לעיר האאוטבק פורסיית׳ (Forsayth), המשתמש ברכבות עתיקות ומספק תאי לינה וסיורים בדרך – חוויה מיוחדת עבור משפחות שמגיעות אל אוסטרליה עם ילדים ולמטייל באוסטרליה באופן כללי.

Transwa – שירות בבעלות ממשלתית המפעיל שירותי רכבות לקלגורלי (Kalgoorlie) ובנברי (Bunbury). מפעילים שירותי אוטובוסי תיירים לחצי הדרומי של המדינה, בעיקר לדרום-מערב.

אוטובוסים באוסטרליה

שירות האוטובוסים באוסטרליה זול ונוח, אם כי המרחקים בין היעדים מדהימים. מערכת מסלולי האוטובוסים הרחבה ביותר היא של אוטובוסי גרייהאונד.

Firefly Express – מתקשרים בינלאומיים, enquiries@fireflyexpress.com.au. פיירפלי אקספרס מחברת בין אדלייד, מלבורן וסידני. , ☎ 1300 730 740 (+61 3 8318-0318

גרייהאונד (Greyhound), ☎ 1300 473 946, (info@greyhound.com.au) אוטובוסי גרייהאונד מגיעים למעל 1,100—יעדים באוסטרליה מדי יום בשנה. מגוון גדול של אופציות כרטיסים המאפשרים לכם לטייל בקצב שלכם, לעלות ולרדת לפי הכמות הקבועה בכרטיס.

Murrays) -שירות המחבר את קנברה לסידני ואת החוף הדרומי NSW South Coast לסנופילדס (Snowfields). , ☎ 13 22 51 , (reservations@murrays.com.au

Australia Wide Coaches – החברה מפעילה שירות אוטובוסים יומי המחבר את סידני עם צפון-מזרח-מערב החוף הדרומי ומעבר. ☎ 02 9516 1300 , (info@austwidecoaches.com.au

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל