מוניות בארץ

הזמנת מוניות בבוקרשט והסעה משדה התעופה

אם אתם מתכננים חופשה בבוקרשט הכתבה הבאה תחסוך לכם לא מעט כסף והרבה בילבולי מוח באמצעות מידע חשוב למטייל על תחבורה בבוקרשט ועל הזמנת מוניות בבוקרשט באינטרנט עם שירות מומלץ ומשתלם שיאפשר לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה בבוקרשט לעיר, מונית בבוקרשט (מהמלון לאטרקציות) וגם הסעות מבוקרשט ליעדים ברומניה ובבלקן

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

נמל התעופה של בוקרשט אנרי קואנדה הוא העמוס ביותר ברומניה, ואחד מתוך שני נמלי תעופה שמשרתים את העיר. הוא ממוקם במרחק של כ16.5 ק"מ מהעיר. משדה התעופה של בוקרשט לעיר עצמה ניתן להגיע במספר דרכים:

אוטובוס אקספרס שיוצא בכל כעשרים דקות במהלך היום (תדירות נמוכה יותר בשעות הלילה), ומגיע לעיר בנסיעה של כארבעים דקות (או יותר, אם הכבישים עמוסים). אוטובוס נוסף, 780, מקשר בין נמל התעופה ותחנת הרכבת הראשית בבוקרשט ויוצא בכל כארבעים דקות, מהבוקר ועד שעות הערב המאוחרות. תחנת הרכבת הקרובה לשדה התעופה (לא הראשית) נמצאת במרחק של כעשר דקות נסיעה, ותוכלו להגיע אליה בשאטל.

מוניות הן הדרך הנוחה והפשוטה ביותר להגיע משדה התעופה של בוקרשט לעיר. עם זאת, המוניות שפועלות בשדה התעופה עלולות לחייב אתכם במחירים מופקעים ובעמלות בלתי צפויות. האפליקציות השונות להזמנת מוניות הן זולות יותר ולפעמים יותר אמינות, אך לאחר הטיסה חיבור לרשת הזרה ולוויי-פיי ומציאת נקודת המפגש עם המונית שהזמנתם עלולה להיות מעייפת.

בהזמנת מונית מראש בבוקרשט אונליין באמצעות השירות והאמין של חברת קיוויטקסי הבינלאומית, לעומת זאת, הנהג יחכה לכם עם שלט ביציאה לאיזור הנחיתות (קרוב ככל האפשר) והמחיר יהיה קבוע וידוע מראש (הסבר על הזמנת מונית מראש בבוקרשט בעזרת קיווי טקסי יופיע בהמשך הכתבה).

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה או מוניות בבוקרשט בכלל:


חופשה בבוקרשט – עוד באותו נושא:

טיסות לבוקרשט – השוואת מחירים וחברות תעופה

בוקרשט למשפחות – אטרקציות והמלצות לחופשה

בוקרשט – מלונות מומלצים למשפחות בבירת רומניה

השכרת רכב בבוקרשט – השוואת מחירים והמלצות

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

הזמנת מונית בבוקרשט בעזרת מנוע החיפוש של קיוויטקסי

אז איך מזמינים מונית בבוקרשט בעזרת קיווי טקסי? תהליך ההזמנה הוא פשוט וקל (כמה דקות ומספר לחיצות כפתור), ויעזור לכם לחסוך זמן יקר בשלב מאוחר יותר.

הזינו את המוצא והיעד במנוע החיפוש של קיווי טקסי (לנוחיותכם תוכלו למצוא את מנוע החיפוש גם בעמוד זה), ובחרו מיקום מדויק מתוך ההשלמה האוטומטית. אם לא מצאתם את המיקום המדויק, תוכלו להזין את העיר או השכונה, ולכתוב את המיקום המדויק מאוחר יותר בטופס ההזמנה.

כעת יוצגו בפניכם מגוון סוגי רכבים: רכבים קטנים, מיניבוס, ביזנס, פרימיום ועוד. לצד כל סוג רכב תוכלו לבדוק את הפרטים החשובים, כמו מספר המזוודות, מספר הנוסעים, שיטת התשלום ועוד.

שיטת התשלום בדרך כלל משתנה לפי סוג הרכב והמסלול, אך לרוב בסוגי הרכבים הזולים תוכלו לשלם במזומן (לעיתים תתבקשו לשלם פיקדון באתר), ובהזמנות היקרות יותר תתבקשו לשלם מראש באתר בכרטיס אשראי.

בחרו את סוג הרכב הרצוי, מלאו את טופס ההזמנה הקצר (פרטי נסיעה, פרטים אישיים ופרטי תשלום) והמתינו לאישור ההזמנה. במייל אישור ההזמנה תקבלו גם את הפרטים המלאים לפגישה עם הנהג. כמו כן, בסמוך למועד הנסיעה, תקבלו את פרטי יצירת הקשר.

להזמנת מונית בבוקרשט מראש עם קיווי טקסי יש מספר יתרונות, בין אם תבקשו להזמין מונית משדה התעופה, ברחבי העיר או במעבר מעיר לעיר.

תוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר תחנת המוניות, האוטובוס או הרכבת. לא תצטרכו להסתמך על אינטרנט אלחוטי לחיבור לאפליקציות השונות. המחיר קבוע וידוע מראש, ללא הפתעות לא נעימות. אם תתקלו בבעיה, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות בצ'אט שבאתר או באימייל. תוכלו לבחור בסוג רכב מסוים מראש, דבר שלא תמיד אפשרי בעצירת מונית בדקה התשעים או בהזמנה באפליקציה. כמו כן, השירות מעולה במיוחד למשפחות עם ילדים שצריכות מושבי בטיחות, קבוצות גדולות שמעדיפות לנסוע במיניבוס על פני התפצלות למספר רכבים ולנוסעים שמעוניינים בנסיעה ברכבים יוקרתיים יותר.

מוניות בבוקרשט

לבוקרשט יש מערכת תחבורה ציבורית שכוללת ארבעה קווי מטרו, מגוון קווי אוטובוסים ואפילו טראם. למי שמבקש לשמור על תקציב נמוך ולא מטייל עם כבודה או עם קבוצה גדולה, התחבורה הציבורית של בוקרשט יכולה להיות מתאימה. אך אם אתם מטיילים בבוקרשט עם ילדים, עם מזוודות, או אל מחוץ לעיר למשל, הסעה פרטית או מונית היא אפשרות הרבה יותר נוחה. כמו בשדה התעופה של בוקרשט, גם בנקודות תיירותיות ברחבי העיר, עצירת מונית בדקה התשעים עלולה לעלות במחירים מופקעים, ויכוחים עם נהגים תחמנים ועמלות לא צפויות. לכן גם כאן הבחירה הנוחה ביותר היא הזמנת מונית בבוקרשט אונליין מראש באמצעות מנוע ההזמנות של קיוויטקסי (למעלה).

בהזמנת מונית בבוקרשט מראש עם קיווי טקסי לקבוצה גדולה, למשל, יתכן שהמחיר אפילו יוכיח עצמו כמשתלם יותר ממספר רב של כרטיסים לנסיעות בתחבורה ציבורית. כמו כן, עצירת מספר מוניות לקבוצה גדולה בדקה התשעים עלולה להיות מתישה ולא נעימה במיוחד. בקיווי טקסי תוכלו להזמין כל סוג רכב, גם אם מדובר במיניבוס לקבוצה גדולה. תוכלו להזמין רכב פרטי לנסיעות בתוך בוקרשט או לנסיעות מבוקרשט לערים מרכזיות באיזור, אפילו לבירת בולגריה סופיה.

השוואת מחירים למוניות בבוקרשט

ערכנו מספר חיפושים כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים להזמנת מונית בבוקרשט. לשם כך נעזרנו במנוע החיפוש של קיווי טקסי (שפועלת עם חברות הסעות בבוקרשט), ובדקנו מה המחיר הכי זול עבור סוגי הרכב השונים הזמינים בבוקרשט. שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות.

מונית מבוקרשט לשדה התעופה

אלו המחירים שקיבלנו בהשוואת המחירים של קיווי טקסי למונית מבוקרשט לשדה התעופה הנרי קואנדה:

27$ לרכב מסוג מיקרו (לשלושה נוסעים).

40$ לרכב יוקרה (מרצדס E-קלאס, אאודי A6 ועוד)

46$ למיניבוס לשבעה נוסעים.

$124 למיניבוס של 16 נוסעים.

מונית מבוקרשט לסופיה

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו בקיווי טקסי, קיבלנו את המחירים הבאים עבור מונית מבוקרשט לסופיה:

$255 לרכב רגיל לארבעה נוסעים.

370$ למיניבוס לשבעה נוסעים.

464$ לרכב עסקי (מרצדס, אאודי A6, BMW סדרה 5 ועוד).

695$ למיניבוס ל16 נוסעים.

מונית מבוקרשט לבראשוב

אלו המחירים שקיבלנו מהשוואת המחירים של קיווי טקסי עבור הסעה מבוקרשט לעיר בראשוב – אחת הערים האטרקטיביות של רומניה למטייל:

142$ לרכב סטנדרטי לארבעה נוסעים.

202$ לרכב פרימיום.

207$ למיניבוס לשבעה נוסעים.

מונית מבוקרשט לוורנה

אלו המחירים שקיבלנו עבור מונית מבוקרשט לורנה:

192$ לנסיעה ברכב מיקרו (לשלושה נוסעים).

198$ לרכב אקונומי לארבעה נוסעים.

260$ למיניבוס מבוקרשט לורנה לשבעה נוסעים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל