אורדיאה בתי מלון מומלצים ברומניה

אוראדיה – 10 מלונות מומלצים ברומניה עם ילדים

אוראדיה (או אורדיאה) היא אחת הערים הפופולריות של רומניה למטייל, גם בזכות המרחצאות החמים של אתר באילי פליקס הסמוך, וגם בזכות מספר רב של אטרקציות תיירותיות כמו המרכז ההיסטורי היפהפה, אגמי החבצלות ופארקי מים ושעשועים גדולים. יש מבחר סביר של מלונות טובים באוראדיה – אבל אם אתם מגיעים אל אורדיה עם ילדים כדאי לבחור באחד מבתי המלון שברשימה זו שהרכבנו עבורכם, בה תמצאו מלונות מומלצים באורדיאה למשפחות עם ילדים

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

הכתבה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים באורדיה עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומורכבות מהצבעות של משפחות אשר הגיעו אל אורדיאה עם ילדים לחופשה משפחתית ושהו באחד מבתי המלון. ניסינו לכלול בכתבה מלונות באורדיה למשפחות במגוון רחב של רמות מחיר ושל מיקומים בתוך אוראדיה

חופשה באוראדיה – עוד באותו נושא:

טיסות לרומניה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

רומניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

מלונות מומלצים באוראדיה למשפחות עם ילדים

מלון רמאדה אוראדיה – Hotel Ramada Oradea 

רמאדה אוראדיה, מלון בדירוג 4 כוכבים, מציע אירוח עם גישה חופשית לספא הנהדר, Riserva Wine, שבו חדר כושר, סאונות, טראסה עם אמבטיות מסאג' ונוף פנוראמי לעיר העתיקה, חדר מנוחה ומערת מלח. המלון נמצא במיקום נוח בעיר – מרחק 2 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר ההיסטורי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים במלון. בית המלון זוכה לציון 9.0 בביקורות על מלונות מומלצים באוראדיה עם ילדים.

החדרים כולם מרוהטים בסגנון טוב וכוללים בקרת אקלים דיגיטלית, כספת למחשב נייד, מיני בר, מתקני גיהוץ ופינת ישיבה ובה טלוויזיה שטוחת מסך. חדר הרחצה כולל מקלחון גשם, כמו גם מוצרי טיפול מתוצרת אורגנית, ללא עלות נוספת. חלק מהחדרים כוללים אמצעים להכנת שתייה חמה, כגון אספרסו, תה או קפה.

במסעדת HUB, שבה טראסה גדולה ובר, תוכלו למצוא מבחר גדול למדי של יינות, מאכלם בינלאומיים ותפריט גורמה. חלק מהאורחים בוחרים להירגע וליהנות ממשחק ביליארד או סרט טוב, טניס שולחן או באולינג – בקניון הקרוב, הניצב במרחק 6 דקות נסיעה מהמקום. תוכלו לבחור להתפנק עם מגוון גדול של טיפולי ספא בתשלום נוסף, כמו גם מגישה למרכז עסקי מודרני ומאובזר, שבו 2 חדרי ישיבות ו-3 חדרי כנסים מרשימים בגודלם.

חניה זמינה חינם באתר. המלון מרוחק 4 קילומטרים מנמל התעופה ו-10 קילומטרים מבאלי פליקס. בתשלום נוסף ובבקשה מראש ניתן להזמין שירות הסעות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון דאבל-טרי ביי הילטון אוראדיה – DoubleTree by Hilton Oradea 

דאבל-טרי ביי הילטון אוראדיה, מלון בדירוג 4 כוכבים, מציע בריכת שחייה מקורה, ספא, מרכז בריאות בתשלום, חדר כושר ואינטרנט אלחוטי חינם וממוקם על גדות נהר Crişul Repede – מרחק 5 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר אורדיאה. כל יחידת אירוח מרווחת למדי וכוללת מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה פרטי. בחלק מהיחידות תמצאו מרפסת או טראסה, כאשר חלקן כוללות גם סלון וחדר שינה נפרדים. המלון זוכה לציון 9.0 בביקורות על בתי מלון מומלצים באוראדיה למשפחות עם ילדים.

Laurus היא מסעדת המלון, בה יוגשו לכם מטעמים ים תיכוניים, כמו גם ארוחות בוקר, ערב וצהריים. בבר היין שבמתחם תגלו סוגים שונים של חטיפים ומשקאות. חניון תת קרקעי וחניה חיצונית ממתינים לשירותכם בעבור תשלום נוסף.

נמל התעופה הבינלאומי של אורדיה ניצב לו 8 קילומטרים מהמקום ואפשר להגיע אליו בעזרת מונית או הסעה. המעיינות החמים של באלי פליקס נמצאים במרחק 12 קילומטרים ממקום האירוח. תוך דקה וחצי בלבד של הליכה רוגעת תגיעו למלון הקרוב, בו נמצא פארק המים נימפאה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון אימפרו – Hotel Impero 

אימפרו, מלון מומלץ באוראדיה בדירוג 3 כוכבים בעל מיקום עם גישה נוחה למדי על שדרת דצ'באל שבאוראדיה, ובו גישה חופשית לחדר הכושר ולמתקני הסאונה, מסעדה המגישה מנות בינלאומיות וחדרי אירוח מרווחים וגישה לאינטרנט אלחוטי וקווי חינם. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי בתי מלון מומלצים באורדיה למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל מיזוג, מתקני גיהוץ, טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם. מדי בוקר תוכלו לבחור מטעמים ממזנון עשיר של ארוחת בוקר. בימים עם מזג אוויר יפה באפשרותכם לסעוד בחוץ, על טראסת המסעדה. דלפק הקבלה במלון פתוח כל שעות היממה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון איריס – Iris Hotel 

איריס, מלון בדירוג 3 כוכבים על הכביש המהיר E60 – מרחק 8 קילומטרים בלבד מאורדיאה ו-10 דקות נסיעת מכונית מנמל התעופה, מציע חדרים ממוזגים ואטומים לרעש, עם אינטרנט אלחוטי חינם וחניה מאובטחת ללא עלות נוספת. המלון זוכה לציון 8.0 בהמלצות על מלונות באוראדיה למשפחות עם ילדים.

המלון ניצב שני קילומטרים מגבול הונגריה ו-58 קילומטרים מהכביש המהיר שבין בודפשט לדברצן.

במלון יש איזור מיוחד לבעלי חיים עבור אורחים המביאים איתם חיות מחמד לחופשה. בלובי העישון אסור וישנם חדרים ייעודיים עבור האורחים שאינם מעשנים. במסעדת המלון מוגשות מנות בינלאומיות; יש בה 100 מקומות ישיבה. בבר תוכלו להתפנק על מגוון מרשים של משקאות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

בית ההארחה פנסיונה בוורלי הילס – Pensiunea Beverly Hills 

פנסיונה בוורלי הילס, בית הארחה באוראדיה בדירוג 3 כוכבים, הממוקם בכניסה למתחם הספא של באילה פליקס – מרחק 150 מטרים בלבד מיער פליקס ו-5 דקות הליכה קצרות מהמעיינות החמים (Apollo Thermal Spring), מציע חדרים עם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם, חדר רחצה צמוד, מקרר וטלוויזיה בכבלים. חלק מהחדרים כוללים מרפסת. המלון זוכה לציון 9.5 בדירוג בתי מלון מומלצים באורדיה עם ילדים.

לרשות אורחים מטבח משותף ומאובזר, ללא תשלום, ובו אמצעים להכנת שתייה חמה, תנור ומיקרוגל – יתרון משמעותי מול מלונות באוראדיה באותה רמת מחירים. בנוסף, עומדים לרשות האורחים טראסה עם ברביקיו וסלון משותף.

אורחי המלון נהנים מהנחה בגובה 50% על דמי כניסה לפארק המים Aquapark President וכן הנחות נוספות בכניסה למרחצאות חמים באזור. מסעדות וחנויות מכולת נמצאת 5 דקות הליכה מהמקום. מרכז העיר של באילה פליקס מרוחק 1.2 קילומטרים מהמלון והגישה אליו קלה ברכיבה על אופניים שניתן להשכיר במקום ההארחה, או בהליכה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון דירות ליבינג אין אפרטוטל – Living In Aparthotel 

ליבינג אין אפרטוטל, מלון דירות נופש במרכז אוראדיה  בדירוג 3 כוכבים נמצא במרחק של דקה אחת בהליכה מפארק המים נימפאה. המלון שוכן באזור שקט מאוד בסמיכות לנהר קריסו (Crisu). המלון זוכה לציון 8.8 בביקורות על בתי מלון באוראדיה למשפחות עם ילדים.

הדירות מרווחות וכוללות מטבח מאובזר – יתרון משמעותי לעומת מלונות באוראדיה עבור משפחות עם ילדים. אינטרנט קווי ואלחוטי זמינים חינם אין כסף.

במלון הדירות תמצאו מתקנים למטייל ולאנשי עסקים כאחד, כדוגמת חדר פגישות קטן. המלון משלב גמישות של חיים בדירה, עם שירות של מלון. מקום האירוח מיועד עבור אלו הבוחרים לחיות בדירה במהלך חופשה באורדיאה, על-פני השהייה במלון רגיל.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון וילה קרינול – Vila Crinul 

וילה קרינול, בית מלון באוראדיה בדירוג 3 כוכבים הממוקם 800 מטרים בלבד מאתר הנופש באלי פליקס, עם בריכות השחיה התרמיות שלו, כולל מסעדה, מתקני ספא, חניה פרטית חינם וגישה לאינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת. בית המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי מלונות מומלצים באורדיאה עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מערכת מיזוג אוויר, טלוויזיה, מטבחון פרטי עם מקרר קטן – יתרון משמעותי למשפחות לעומת בתי מלון באורדיאה ברוב המיקרים – מרפסת וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח בלא תשלום ומקלחת.

מסעדת האתר מגישה מנות רומניות מסורתיות. חלק מהאורחים אוהבים לשחק וטניס שולחן או ביליארד הזמינים במקום, או דווקא להתרווח באמבט העיסוי או בסאונה, בעבור עלות נוספת. אורחי המלון נהנים מהנחה בגובה 45% בפארק המים פרזידנט.

Lilies lakes ("אגמי החבצלות") ממוקמים מרחק קילומטר בודד מהמלון, ואילו פארק המים המהווה את אחת האטרקציות הגדולות של אורדיה למשפחות עם ילדים – 2 קילומטרים ממנו. ממש בסמוך למלון תמצאו תחנת אוטובוס. על-פי בקשה, תוכלו ליהנות משירותי הסעה מתחנת הרכבת אשר במרחק 5 קילומטרים מהמלון, או מנמל התעופה אורדיאה – המרוחק 10 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

בית הארחה פנסיון אנטימוס – Pension Anthimos 

פנסיון אנטימוס, בית הארחה באורדיאה בדירוג 4 כוכבים המוקף טבע ושוכן ביער פליקס, מרוחק 1.5 קילומטרים בלבד מדרום לספא התרמאלי המפורסם, באילה פליקס, בסמיכות לאורדיאה. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים באורדיאה עם ילדים.

ישנו מגוון חדרים ממנו תוכלו לבחור – כאשר כל חדר כולל מיזוג ועיצוב בטוב טעם, עם ריהוט עץ, מקרר ואינטרנט קווי חינם. אפשר ליהנות ממאכלים נהדרים מהמטבח הבינלאומי והמקומי המוגשים במסעדה וממתקני ברביקיו.

צוות האירוח ידידותי וזמין לכל בקשה. אורחים יכולים ליהנות משובר הנחה לפארק המים Aqua Park, אחת האטרקציות המרכזיות באיזור אורדיאה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון סילבר – Hotel Silver 

סילבר, מלון מומלץ באורדיאה בדירוג 4 כוכבים הממוקם במיקום שליו במרחק 900 מטרים בלבד ממרכז אורדיאה, מציע חדרים מאובזרים היטב, מתקנים עסקיים איכותיים ומרכז ספא ובו מיטות שיזוף, חדר כושר, אמבט עיסוי וסאונה. במלון יש בריכת שחייה עונתית. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוג מלונות מומלצים באורדיאה למשפחות עם ילדים.

בכל חדר יש כספת, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה צמוד עם נעלי בית וחלוק רחצה. במסעדת Quartz שבקומת הקרקע ישמחו לפנק אתכם במנות מהמטבח הבינלאומי וקינוחים משובחים למדי.

מתכננים מסיבה עסקית או אירוע חברה כלשהו? נצלו את אולם הנשפים, חדר Opal Room, החדר הרב תכליתי או את הטראסה הפתוחה – המציעים חללים מגוונים לאירוח אירועים בגודל של 20 עד 250 אנשים.

בית החולים המחוזי ממוקם במרחק 650 מטרים ממקום האירוח ואילו נמל התעופה אורדאה נמצא 8.5 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון פרזידנט ספא – Hotel President SPA 

פרזידנט ספא, מלון בדירוג 4 כוכבים אשר בבאילה פליקס – מרחק 70 מטרים מפארק המים פרזידנט, מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיה שטוחת מסך וחיבור לכבלים, מרפסת, טראסה וחדר רחצה צמוד. בין המתקנים השונים תמצאו חדר כושר, בריכת שחייה, שירות הסעות חינם ובידור לשעות ערב. המלון זוכה לציון 9.1 ברשימות בתי מלון מומלצים באורדיאה עם ילדים.

מתקנים נוספים שהמלון מציע לאורחיו: מרכז בריאות עם אמבט עיסוי, ספא ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה וישמח לסייע לכם בתכנון שהייתכם באזור. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. שדה התעופה הבינלאומי אורדיאה מרוחק 8 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל