אפטלינג בתי מלון הולנד

10 מלונות מומלצים ליד אפטלינג למשפחות עם ילדים

פארק השעשועים אפטלינג הוא ללא ספק אחת האטרקציות המרכזיות של הולנד למשפחות עם ילדים – אך הוא נמצא במיקום נידח יחסית מבחינת תיכנון טיול בהולנד, בעיירה קצהובל. בכתבה זו תמצאו המלצות על בתי מלון ליד אפטלינג שנחשבים מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים ויאפשרו לכם לינה ליד אפטלינג והתחלה מוקדמת ורעננה של יום באפטלינג עוד לפני שהתורים הופכים לארוכים

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

בכתבה זו תמצאו מלונות ליד אפטלינג אשר זכו לציונים גבוהים במיוחד בדירוגי בתי מלון מומלצים באיזור אפטלינג למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים ומתבססים על הצבעות של משפחות ששהו באחד מבתי המלון במסגרת טיול משפחות בהולנד עם הילדים. מעבר לכך תמצאו בכתבה מיגוון רחב של בתי מלון בסביבות אפטלינג מבחינת סגנונות אירוח ורמות מחירים, וגם מבחינת מיקומים – החל מבתי מלון בקאטשיובל עצמה הנמצאים במרחק הליכה מאפטלינג, דרך מלונות כפריים בסביבות אפטלינג ועד מלונות בטילבורג הסמוכה הנמצאים במרחק רבע שעה נסיעה מאפטלינג

המלצה נוספת לקריאה לפני חופשה בהולנד

תחבורה בהולנד – מדריך למטייל

אפטלינג Efteling – המדריך (כולל וידאו) לפארק השעשועים בהולנד

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

השכרת רכב בהולנד – השוואת מחירים וטיפים למטייל 

טיסות לאמסטרדם – השוואת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות

מלונות מומלצים בהולנד למשפחות עם ילדים

לרכישת כרטיסים לפארק השעשועים אפטלינג Efteling אונליין לחצו כאן

בתי מלון ליד אפטלינג הולנד – המומלצים למשפחות

מלון דה לייהוף אויסטרוויק – Hotel de Leijhof Oisterwijk 

דה לייהוף אויסטרוויק, מלון בוטיק מקסים ליד אפטלינג בדירוג 4 כוכבים, ממוקם באויסטרוויק (Oisterwijk), העיירה בת מאה השנים, ונמצא במרחק הליכה נוח מדה-לינד (De Lind) – ליבה הבורגונדי של העיר. אורחי המלון נהנים מאינטרנט אלחוטי חינם ברחבי האתר ומחנייה ללא עלות נוספת. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים באיזור אפטלינג למשפחות עם ילדים.

זהו בניין מונומנטלי המוקף גינה מרשימה ובה שדרת עצים עתיקים. יש בו 5 חדרי ישיבות ו-68 חדרי אירוח שמתאימים למפגשים עסקיים ולמסיבות. המסעדה שבאתר מציעה מנות מתפריט וארוחת ערב ובה שלוש מנות, המתעדכנת מדי חודש בחודשו. בארוחת הבוקר תיהנו מפרי עבודת השף ההולנדי רוברט ון דקהובן. מקום האירוח ממוקם מרחק הליכה קצר מתחנת אוטובוס, מתחנת רכב וממתקני פנאי שונים.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן 


מלון NH ואלוויק  NH Waalwijk 

NH ואלוויק, מלון בדירוג 4 כוכבים במיקום אידיאלי בין דן בוש (Den Bosch) וטילבורג (Tilburg), כאשר אל פארק השעשועים אפטלינג אפשר להגיע בנסיעת רכב תוך 10 דקות. חניה ללא תשלום מוצעת לאורחים. בית המלון זוכה לציון 8.6 ברשימות מלונות מומלצים ליד אפטלינג עם ילדים.

החדרים הם מודרניים ומפוארים וכוללים טלוויזיה בלוויין וכל מה שצריך להכנת שתייה חמה. ניתן לבחור כרית מתפריט הכריות, לנוחיותכם. אינטרנט אלחוטי חינם כלול במחיר. התחילו את יומכם במזנון ארוחת בוקר מפנק במסעדת Gusto. התפנקו על ארוחות צהריים וערב במסעדת Brasserie Thyme. במלון תמצאו מרפסת וגינה בהן ניתן ליהנות בימי שמש נעימים. שבו ברוגע בחוץ עם ספר טוב, או קראו במגזין או עיתון שתוכלו להשיג בקרבת מקום.

תוך 5 דקות של נסיעה מהמלון תגיעו אל פארק השעשועים הנפלא, אפטלינג, חביבם של ילדים הולנדים רבים (וגם של ילדים מרחבי העולם כולו שכבר הספיקו לבקר במקום). הפארק הלאומי לונסה אן דרוננסה דאנן ניצב גם הוא בסביבה, ומשמש כנקודה יציאה מוצלחת לטיולים נפלאים בהולנד.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן 


מלון ואן דר ואלק גילצה-טילבורג – Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg 

ואן דר ואלק גילצה-טילבורג, מלון מומלץ באיזור אפטלינג בדירוג 4 כוכבים, הוא בית מלון כפרי בסביבה טבעית ומקסימה. אפשר ליהנות מסטייל ומפאר המוצעים במקום, ולהשתמש במתקני הבריאות הפזורים בו. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי בתי מלון מומלצים ליד אפטלינג למשפחות עם ילדים.

בחדרים תמצאו אמבטיה עם מקלחת נפרדת ומיטות קפיצים. לעת בוקר תוכלו ליהנות מארוחה משביעה בסגנון מזנון. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון. מועדון הבריאות Toucan כולל בריכות מחוממות ומקורות, מרחץ אדים טורקי, סאונה, אמבט עיסוי, תא אינפרא-אדום, חדר מנוחה וטיפולי עיסוי. תוכלו לבחור גם לפתח ולטפח את שרירכם במתקני הכושר המודרניים שבמקום.

המסעדה המופלאה מציעה אפשרויות טובות למנות תפריט וארוחות בראנץ' בימי א'. אתם מוזמנים ליהנות מהמנות המיוחדות המוצעות במסעדה. בתנאי מזג אוויר טובים תוכלו לסעוד את ארוחת הצהריים וארוחת הערב על הטראסה המוצפת באור שמש. המלון ממוקם באזור אידיאלי שבין טילבורג לברדה (Breda) ואינו רחוק מאוד מהכביש והמהיר A58 ומהעיר אנטוורפן אשר בבלגיה. תוכלו לבחור לתור את האזור עם אופניים.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן 


מלון קאטשאופל – GuestHouse Hotel Kaatsheuvel 

קאטשאופל, מלון גסט-האוס בדירוג 3 כוכבים, הממוקם רק 600 מטרים מפארק אפטלינג בעיירה קאטשובל בה ממוקם הפארק, מציע מתקני שעשועים לילדים, מסעדה, כספומט, טרקלין משותף, שירות לרכישת כרטיסים, טראסה וגינה. המלון זוכה לציון 9.1 בביקורות על מלונות מומלצים ליד אפטלינג למשפחה עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל טלוויזיה שטוחת מסך, חדר רחצה צמוד, שולחן עבודה ואינטרנט אלחוטי חינם. מדי בוקר האורחים נהנים מארוחת בוקר הכוללת אפשרויות מזנון ומאכלים צמחוניים וקונטיננטליים. ניתן ליהנות באזור קאטשאופל ובסביבתה מפעילויות כמו רכיבה על אופניים. נמל התעופה הסמוך, איינדהובן, מרוחק 40 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן 


מלון אפטלינג לונסכה לנד – Efteling Loonsche Land Hotel 

אפטלינג לונסכה לנד, בית מלון בקאצהובל בדירוג 3 כוכבים (Kaatsheuvel), מציע חדרי אירוח ובהם חדר רחצה צמוד, טלוויזיה שטוחת מסך, שולחן עבודה ואינטרנט אלחוטי חינם. בית המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג מלונות מומלצים באפטלינג למשפחות עם ילדים. במקום תמצאו מתקנים כגון בר, טראסה ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה. מדי יום מוגשת באתר ארוחת בוקר.

במקום יש מתקני שעשועים לילדים, כך שאפילו כאשר אינכם נמצאים בפארק השעשועים אפטלינג, יוכלו ילדכם להעביר את זמנם בכיף ובשעשוע עם ילדים מרחבי העולם ולהניח לכם לנפשותיכם, לפחות לפרק זמן קצר.

הלונה פארק דה אפטלינג ממוקם 800 מטרים מהמלון ואילו שדה התעופה הסמוך, איינדהובן, נמצא 32 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן 


מלון דה קרון – Hotel De Kroon

דה קרון, מלון בקצובל בדירוג 3 כוכבים הממוקם 5 דקות הליכה בלבד מפארק השעשועים אפטלינג, הידוע והמפורסם, משמש נקודת בסיס נפלאה למשפחות המגיעות להולנד עם ילדים הממתינים להשתגע ולבלות בפארק. ניתן לשבת על המרפסת בחוץ במזג אוויר שמשי וחביב, כמו גם להחנות את רכבכם בסמוך, ללא תשלום נוסף. המלון זוכה לציון 8.1 בהמלצות על מלונות ליד אפטלינג למשפחות עם ילדים.

כל חדר מעוצב בסגנון מודרני ומרווח וכולל תריסים ווילונות האפלה לשנת לילה איכותית. בבוקר תתחילו את יומכם עם מזנון ארוחת בוקר מפנק.

בסופו של יום עמוס, תוכלו ליהנות מקפה וממשקאות באזור הבר. מתחם השעשועים המיועד לילדים יאפשר לכם לנוח ולהתאושש מהיום המתיש, בעוד שילדיכם יהיו עסוקים במשחק עם ילדים אחרים ברחבי העולם, באופן שיתיש אותם ויכין אותם לשנת לילה ערבה ושקטה. המלון נמצא בסמוך לגן החיות ביקסה ברגן, עוד אטרקציה מומלצת של הולנד למשפחות באיזור אפטלינג. מעוניינים לחקור את האזור? תוכלו לבחור לסקור אותו באופניים או דווקא ברגל, ולגלות פניני טבע נהדרות.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן 


מלון הוף ואן ס' גראבנמור – Hotel Restaurant Hof van 's Gravenmoer 

הוף ואן ס' גראבנמו, מלון מומלץ באיזור אפטלינג בדירוג 3 כוכבים, בניהול משפחתי, ממוקם באזור שליו וכפרי ומשקיף לפרדס. המלון כולל חדרים מרווחים עם טראסה ואינטרנט קווי חינם אין כסף. המלון זוכה לציון 8.8 ברשימת בתי מלון ליד אפטלינג עם ילדים.

בכל חדר יש טלוויזיה שטוחת מסך ושולחן עבודה. כל חדר כולל חדר רחצה צמוד, כאשר חלק מהחדרים מאובזרים בתא מקלחת עשוי זכוכית. חדרים מסוימים יוצאים אל טראסה.מדי יום מוגשת ארוחת בוקר תוצרת בית, בסמוך לאח. אפשר גם לנוח ולהירגע בבר, המעוצב בסגנון כפרי והתקרה שלו בעיצוב עץ עם קורות. במלון יש מסעדה פרטית המציעה תפריט נפלא.

מסלולי רכיבה על אופניים והליכה זמינים לכם ותוכלו לקבל עליהם מידע בדלפק התיור שבאתר. ברכיבת אופניים תוכלו להגיע אל Brabant Golg, הממוקם 8 קילומטרים בלבד מהמלון. פארק אפטלינג ממוקם 10 דקות נסיעה מהמקום ואילו גן החיות ביקסה ברגן ניצב מרחק 30 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן 


מלון מרקיור במרכז טילבורג  – Mercure Hotel Tilburg Centrum 

מרקיור, מלון במרכז טילבורג בדירוג 4 כוכבים, מציע חדרי אירוח מודרניים הכוללים חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער, טלוויזיה עם חיבור ללוויין ולכבלים ומיני בר. יש בו גם מכון כושר (Basic Fit) וטראסה אינטימית. תוכלו גם ליהנות ממרכז הבריאות שבאתר, CitySauna. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי בתי מלון מומלצים באיזור אפטלינג עם ילדים.

המלון ניצב רק 850 מטרים מתחנת רכבת טילבורג ממנה ניתן להגיע אל יעדים תיירותיים ברחבי הולנד. תוכלו גם לחקור את הסביבה הנפלאה: בקרו בפארק הספארי, Beekse Bergen Safari Park, במנזר טראפיסטנקלוסטר (Trappistenklooster) ובפארק השעשועים המופלא, אפטלינג – כולם במרחק 15 דקות נסיעת רכב מהמלון.

כל חדר כולל חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער, טלוויזיה בלוויין ובכבלים ומיני בר. במסעדת Taste! האלגנטית תוכלו להתפנק על מנות מודרניות גסטרונומיות העשויות רכיבים אורגניים. במסעדת Grand café Puur תוכלו ליהנות ממנות בראסרי באווירה נינוחה יותר.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן 


מלון Auberge Du Bonheur

אוברג' דו בונייר, בית מלון מומלץ באיזור אפטלינג בדירוג 4 כוכבים, הממוקם ביער de Oude Warande שבפאתי טילבורג, בסביבה יפהפייה, מאפשר טיולי הליכה ומציע חניה ללא תשלום באתר ואינטרנט אלחוטי חינם. חדרי האירוח מעוצבים באווירה כפרית ייחודית, עם עיצוב חם וצבעים נעימים. בכל חדר תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך, חדר רחצה צמוד עם אמבטיה ומיטות קפיצים. לתוספת נוחות מסופקים גם חלוקים. המלון זוכה לציון 8.5 בביקורות על מלונות מומלצים בסביבות אפטלינג עם ילדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר הכוללות מטעמים נהדרים המסייעים לפתיחה מעולה של היום. ניתן בהמשך לשוב לאכול במסעדת המלון הידועה, המגישה מאכלים צרפתיים המורכבים מתוצרת מקומית. ניתן גם לטעום רכיבים טריים וליהנות מנופי גן נהדרים.

המלון נמצא במיקום מרכזי למדי ומשמש נקודת מוצא מצוינת לטיולי אופניים או טיולי הליכה. תוכלו לבקר בפארק השעשועים אפטלינג שבעיירה קאטשאופל (Kaatsheuvel). בסמיכות למלון תמצאו מסלולי טיולים אחדים. החניה זמינה חינם. תוכלו גם לטעון את הרכב החשמלי שלכם בתחנת הטעינה שבמלון.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן 


מלון דה וילה – Hotel De Villa 

דה וילה, בית מלון במרכז דונגן (Dongen) בדירוג 3 כוכבים השוכן בוילה רחבת מימדים, אשר שופץ לאחרונה ומשמר את האווירה האותנטית של המבנה, מציע חדרי אירוח המעוצבים בטוב טעם. כל חדר כולל אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוח מסך וחדר רחצה גודל. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר.

במסעדת Brasserie Winkk יוגשו לכם לארוחת צהריים וארוחת ערב מנות אזוריות, עונתיות ואורגניות באווירה אלגנטית למדי, פנקו עצמכם במוצרים טריים נהדרים. המלון ממוקם בסמוך לפארק עתיק ונעים. תוך נסיעה של 20 דקות תגיעו לערים מרתקות, כגון דן בוש, טילבורג וברדה.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל