השכרת רכבים בהולנד

השכרת רכב בהולנד – השוואת המחירים שתחסוך לכם מאות שקלים

השכרת רכב בהולנד תהפוך להרבה יותר זולה וקלה באמצעות מנוע השוואת המחירים המיוחד שמתעדכן אוטומטית במחירים ובמבצעים בכל חברת השכרת רכב בהולנד ויתאים לצרכיכם את המחירים המשתלמים ביותר עבור השכרת רכב בהולנד. בנוסף אספנו עבורכם טיפים חשובים מידע שימושי על השכרת רכב בהולנד, חוקי התנועה, נהיגה בהולנד, תחנות דלק, חנייה ועוד מידע לנהג

השכרת רכב בהולנד יכולה להיות הרבה יותר משתלמת ונוחה באמצעות מנוע השוואת המחירים המתוחכם, המתעדכן אוטומטית במחירי בכל חברת השכרת רכב בהולנד – כולל מבצעים, הנחות, והצעות מיוחדות של כל החברות והסוכנויות המספקות השכרת רכב בהולנד. פשוט מלאו את הטופס  – ביחרו את הולנד בתור ארץ היעד (אפשר להשתמש בטופס זה להשכרת רכב בחו"ל באופן כללי), וביחרו את העיר בהולנד בה אתם מעוניינים לשכור רכב – למשל אמסטרדם, רוטרדם, ליידן, האג וכדומה – והכניסו את תאריכי הגעתכם להולנד – וקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר עבור השכרת רכב בהולנד

השכרת רכב בהולנד – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השכרת רכב בהולנד – מידע כללי

עוד באותו נושא: טיסות לאמסטרדם – השוואת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות

השכרת רכב בהולנד תאפשר לכם לגלות את האוצרות התרבותיים העשירים של הולנד שהפכו אותה לאחד מיעדי התיירות הידועים ביותר בעולם. הולנד היא אטרקצייה תיירותית לא רק בגלל "תיירות מבוגרים" אל הקופי שופס ורובע החלונות האדומים של אמסטרדם – טיול משפחות בהולנד עם ילדים הוא חוויה מרתקת לכל המשפחה, החל מתעלות המים של אמסטרדם, דרך פארק השעשועים הידוע אפטלינג שישמח כל ילד, ועד למרחבים הכפריים של הולנד עם טחנות הרוח הרבות, הכפרים הציוריים,  כפכפי העץ ופרחי הצבעוני.

הולנד יכולה להציע הרבה יותר מאשר חופשה באמסטרדם, בעזרת השכרת רכב בהולנד תוכלו לחוות הרבה מאוד ברחבי הולנד, החל מארכיטקטורה בת מאות שנים בערים הגדולות, בהן תמצאו גם שלל מוזיאונים המציגים יצירות של אמנים הולנדיים גדולים כמו רמברנדט וואן גוך, ומצד שני הולנד העכשוית, המלאה בבתי קפה סואנים, פינות חמד ומועדוני לילה נחשבים, מאמסטרדם ועד אוטרכט (Utrecht).

השכרה של רכב תאפשר לכם לגלות את הולנד לפי לוח הזמנים המתאים לכם, ללא תלות בתחבורה הציבורית.

השכרת רכב בהולנד היא אמצעי מעולה לחוות את הולנד האמיתית, כולל כל המרחב הכפרי, העיירות ואתרי הטבע, אליהם אפשר להגיע בקלות בעזרת סדרה מצויינת של כבישים מהירים שבעזרתם אפשר בעצם לצאת לטיול יומי לכל מקום בהולנד מכל אחת מהערים הגדולות – אמסטרדם, רוטרדם, האג וכרוניגן – ולחזור למלון באותו ערב.

בזמן הנסיעה תיהנו מהנוף ההולנדי הנחשב לאחד המיוחדים באירופה עם עושר של תעלות מים, טחנות רוח ושדות הצבעוניים הרבים המפוזרים בין כבישי הולנד. השכרת רכב בהולנד תאפשר לכם להגיע בקלות גם לאתרים שפחות נגישים בתחבורה ציבורית אבל בהחלט שווים ביקור, כמו חוף הים הצפוני היפהפה ועיירות הדיג עם הבתים הצבעוניים. רשת הכבישים המהירים בהולנד מחוברת גם בכבישים מהירים ישירים לערים חשובות באירופה כמו בריסל בבלגיה, דיסלדורף בגרמניה ולוכסמבורג.

דרישות ותנאים להשכרת רכב בהולנד

על מנת לשכור רכב בהולנד, עליכם להיות בגיל 21 לפחות (הגיל יכול להיות גבוה יותר בחלק מהחברות ובחלק מקטיגוריות הרכבים – בד"כ כאשר מדובר במכוניות יקרות חברות השכרת הרכב בהולנד דורשות נהגים מבוגרים יותר) ורישיון הנהיגה של הנהג צריך להיות בעל ותק של שנה לפחות. בחלק מחברות השכרת הרכב בהולנד יש תוספת מחיר "נהג צעיר" עבור נהגים מתחת לגיל 25 (ומעל 21).

נהיגה בהולנד

לפי חוקי התנועה ההולנדיים, חגורות בטיחות ומושבי ילדים הם חובה לילדים במשקל של פחות מ- 18 ק"ג. בנוסף, אסור לילדים מתחת לגיל 12 או מתחת לגובה 137 ס"מ לשבת במושב הקדמי, אלא אם כן הם משתמשים בהתקן מיוחד. נהיגה בהולנד דומה לנהיגה ברוב מדינות מערב אירופה המפותחות, צפו בסרטון המדגים חוויה ממוצעת של נהיגה בהולנד כדי להתרשם

כללי נהיגה בהולנד

בהולנד נוהגים בצד ימין של הכביש (כמו בישראל), אבל שימו לב – אם אתם רוצים לעקוף רכבת חשמלית (טראם) מותר לעשות זאת מצד ימין בלבד. בכבישים בעלי פס הפרדה לבן רציף אסור לעקוף או לפנות (כמו בישראל אך בשונה ממדינות אחרות בעולם).

אין בהולנד כבישי אגרה. לאוטובוסים, חשמליות ורוכבי אופניים יש תמיד זכות קדימה.

אם אתם מזמינים השכרת רכב בהולנד עליכם לשאת עימכם (באוטו): רישיון נהיגה,  טופס ביטוח רכב, רישיון רכב, אפוד מחזיר אור, משולש אזהרה. אם אתם מטיילים בהולנד עם ילדים הוסיפו לרשימה גם מושב ילדים מאושר לרכב,  ואם אתם מתכוונים להשתמש בטלפון סלולרי בהולנד, גם דיבורית לרכב.

חובה לחגור חגורת בטיחות בנסיעה בהולנד, או לחבוש קסדה בנהיגה באופנוע. הגיל המותר לרכיבה על אופנועים (125 סמ"ק) הוא 18 ומעלה.

מהירות מותרת בהולנד

הגבלות המהירות בהולנד הן – עד 50 קמ"ש בשטח עירוני, עד 80 קמ"ש בכביש בין עירוני, ועד 120 קמ"ש בכבישים המהירים.

דלק

ברוב הערים בהולנד תחנות הדלק פתוחות מ-8:00 בבוקר עד 21:00 בערב. בכבישים המהירים הראשיים רוב תחנות הדלק פתוחות 24 שעות ביממה.

חנייה בהולנד

בתוך הערים בהולנד, צריך לקנות תווי חנייה עם חותמת כדי לחנות באזורים המסומנים בכחול. את התווים מניחים בחלון הקדמי, וניתן לרכוש אותם בקיוסקים, חנויות סיגריות ועיתונים, בחברות השכרת רכב בהולנד וגם בתחנות משטרה. מדרכות המסומנות בשחור ולבן או בצהוב – המשמעות היא שהחנייה אסורה.

יציאה עם רכב שכור מהולנד למדינות אחרות

ברוב המיקרים חברות השכרת רכב בהולנד מאפשרות לנהוג ברוב הקטגוריות של מכוניות שכורות באירופה כולה (כלומר מדינות האיחוד האירופאי) ללא הגבלה. אבל בגלל כללי ביטוח, אסור להוציא מהולנד רכבי יוקרה מחברת השכרת רכב בהולנד לנסיעה למדינות מסויימות, בד"כ מדובר על מדינות במזרח אירופה. חלק מהחברות מאפשרות להוציא את הרכב השכור למדינות מזרח אירופה תמורת תוספת תשלום (משמעותית, בערך שליש או רבע). לפני השכרת רכב בהולנד ודאו שאתם יודעים האם תהיו מעוניינים לצאת עם הרכב מהולנד למדינות אחרות ובידקו זאת מול התנאים של חברת השכרת הרכב בהולנד בה אתם מעוניינים לשכור.

השכרת רכב בהולנד
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל