אמסטרדם עם ילדים

אמסטרדם עם ילדים – אטרקציות מומלצות בבירת הולנד

המדריך המלא לחופשה באמסטרדם מציג מידע מפורט על עשרות אטרקציות באמסטרדם – החל מאטרקציות מומלצות עבור משפחות המגיעות אל אמסטרדם עם ילדים דרך הפלגות וקרוזים באמסטרדם, טיולים מאורגנים לרחבי הולנד שיוצאים מעיר הבירה, מוזיאונים באמסטרדם ועוד טיפים חשובים למטייל על בירת הולנד

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

אמסטרדם Amsterdam היא עיר הבירה של הולנד. יותר ממיליון איש חיים בעיר, וכמעט 2.5 מיליון בעיר רבתי. אמסטרדם היא העיר הגדולה ביותר בהולנד ומשמשת כמוקד הפיננסי, התרבותי והיצירתי. אמסטרדם נחשבת לאחד היעדים הפופולריים ביותר באירופה ומושכת אליה מעל 7 מיליון תיירים זרים מדי שנה. בעיני רבים, שמה של אמסטרדם מאפיין תיירות למבוגרים, אך זוהי טעות – אמסטרדם היא עיר ירוקה, נעימה ומופלאה הכוללת מאות אטרקציות לכל המשפחה, ומאות אלפי משפחות מכל העולם מגיעות כל שנה אל אמסטרדם עם ילדים לחופשה משפחתית

כרטיסים לאייקס אמסטרדם כדורגל

אמסטרדם זכתה לכינוי 'ונציה הצפונית' בשל התעלות הרבות החוצות את העיר לאורכה ולרוחבה, ובשל המבנים האדריכליים המרשימים ויותר מ-1,500 גשרים. כל מטייל ימצא משהו לטעמו בעיר. בין אם אתם שוחרי תרבות והיסטוריה, בליינים, זוגות בחופשה רומנטית, משפחות המגיעות אל אמסטרדם עם ילדים או סתם מעוניינים להתרשם מקסמה של העיר האירופאית העתיקה הזו – אמסטרדם לא תאכזב אתכם

חופשה באמסטרדם – עוד באותו נושא:

אמסטרדם – מלונות מומלצים למשפחות בבירת הולנד

השכרת רכב באמסטרדם – השוואת מחירים והמלצות

טיסות לאמסטרדם – השוואת מחירים וטיפים

אירועים באמסטרדם – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט באמסטרדם

תחבורה ציבורית בהולנד – מדריך למטייל

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

מקורו של השם אמסטרדם הוא מהמילים "דאם" (Dam) ו"אמסטל" (Amstel), כלומר: הסכר של נהר אמסטל. בעבר, השם Amstelredamme, ומאוחר יותר הוא שונה ל-Amsterdam.

השכרת אופניים באמסטרדם ליממה

השכרת אופניים באמסטרדם היא הדרך הטובה ביותר לטייל באמסטרדם כמו המקומיים. הזמינו מראש השכרת אופניים באמסטרדם באמצעות הקישור, ולמשך 24 שעות תוכלו להגיע לכל פינה באמסטרדם, לחסוך בהוצאות תחבורה ויותר מכל – לא תצטרכו להמתין לאוטובוסים. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים גדולים מספיק כדי לרכב על אופניים – זוהי דרך מומלצת לטייל באמסטרדם.

להזמנת השכרת אופניים באמסטרדם

אמסטרדם עם ילדים – אטרקציות מומלצות

סיור מודרך במרכז אמסטרדם בעברית עם מדריך וירטואלי בווידאו

במהלך החופשה באמסטרדם עם ילדים, תוכלו לערוך סיור מודרך במרכז העיר, בליווי אפליקציה בשפה העברית, כך שתוכלו להסתובב בזמן שלכם ובקצב המתאים לכם.

הסיור עובר במקומות הכי יפים ומעניינים בעיר, כמו הרובע היהודי, שוק הפרחים הצף, התעלות המפורסמות של אמסטרדם ועוד, בליווי מדריך ישראלי מקומי, שיסביר וידריך אתכם בעברית באמצעות אפליקציה שתורידו למכשיר הטלפון הנייד שלכם.

להזמנת סיור מודרך במרכז אמסטרדם בעברית עם מדריך וירטואלי בווידאו לחצו כאן

אוטובוס התיירים של אמסטרדם

הכרטיס שניתן להזמין בקישור מקנה לכם גישה של 24 שעות למסלול אוטובוס התיירים האדום של אמסטרדם שנוסע בין אטרקציות באמסטרדם במסלול מעגלי ועוצר בכל האטרקציות העיקריות של העיר. עם הכרטיס הזה, טיול באמסטרדם עם ילדים לא יכול להיות יותר קל – פשוט עוצרים באטרקציה שאתם רוצים לבקר בה וכשמסיימים חוזרים לתחנה, תופסים את האוטובוס הבא וממשיכים אל האטרקציה הבאה.

כשתרצו לעצור באתרי התיירות המרכזיים של אמסטרדם, תגלו שאוטובוס התיירים למעשה מכסה את כל העיר. המסלול כולל 12 עצירות כשאוטובוסים בקו יוצאים כל 15-20 דקות והכרטיסים הם כרטיסי "חופשי יומי" שמקנים נסיעה בלתי מוגבלת כך שזו הדרך המושלמת לגלות את אמסטרדם בקצב שלכם. בנוסף, תזכו לנופים נהדרים בזמן שאתם נוסעים ברחבי העיר וחולפים על פני האטרקציות המרכזיות של אמסטרדם.

גגות האוטובוסים מעוצבים במיוחד כדי להעניק לכם את המקסימום של הנופים היפים של הצריחים והשמיים. ודרך החלונות תוכלו לראות את התעלות, את הבתים דמויי הג'ינג'רברד ואופניים. המון אופניים.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של אמסטרדם

אוטובוס ואוניית התיירים של אמסטרדם – כרטיס משולב

הסתובבו באמסטרדם בזריזות ובקלות באוטובוס התיירים או באוניית התיירים, עם 18 תחנות בין אטרציות תיירותיות באמסטרדם (11 תחנות אוטובוסים ו-7 תחנות אונייה)..בחרו (בקישור) כרטיס התקף ל-24 או 48 שעות וראו את המובילות שבין אטרקציות באמסטרדם בקצב שלכם. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים – זוהי דרך משולמת לראות את העיר ולשוט בה בלי ללכת הרבה ברגל. בנוסף – בהזמנת הכרטיס תיכנסו בחינם גם למפעל היהלומים ותלמדו את ההיסטוריה שלו בעזרת מדריך השמע.

להזמנת כרטיס משולב לאוטובוס ואוניית התיירים של אמסטרדם

גן החיות המלכותי ARTIS – דלגו על התור

יותר מ-700 מיני בעלי חיים חיים בגן החיות של אמסטרדם ARTIS. תפגשו כאן פינגווינים, זאבים, ג'ירפות ועוד. המקום מתגאה גם באוסף אמנות מרשים, ספרייה זואולוגית, פלנטריום ו-27 מבנים היסטוריים. ואם זה לא הספיק לכם, היום אפשר גם לבצע חקר מיקרוסקופי ב"מיקרופיה" (Micropia) ולגלות את חייהם הסודיים של היצורים הקטנים ביותר ביקום – החיידקים (ראו הסבר מורחב על מיקרופיה למטה).

פילים, פינגווינים, ג'ירפות, תנינים – כל ה"להיטים הגדולים" של מיני בעלי חיים ועוד נמצאים כאן, בגן החיות העתיק ביותר בהולנד. סיירו במבנים היפהפיים כדי לספוג את האווירה ולאתר את החיות. הגן נבנה ב-1838 ומורכב מ-27 מבנים היסטוריים.

באקווריום, תמצאו חפצי אמנות, לצד יצורים ימיים. ספרייה זואולוגית שוכנת ממש מאחורי דובי הנמלים, ויש גם מסעדה מצויינת עם מרפסת המשקיפה למתחם הציפורים, מקום מעולה לאכול ארוחת צהריים עם הילדים. אזור אהוב נוסף הוא 'גינת הפרפרים', בה תוכלו להתרועע עם אלפי בעלי הכנפיים הקטנים.

ואחרי שראיתם את כל היצורים, הגיע הזמן לצפות ביצורים הקטנים ביותר – החיידקים. בהזמנת הכרטיס (בקישור) תוכלו לבחור גם באופציה הכוללת נסיעה למיקרופיה שנבחר בשנת 2016 למוזיאון השנה. כאן תמצאו יצורים מיקרוסקופיים ומיצגים המלמדים איך הגיבורים הקטנים האלה משפיעים על חיינו.

באופן טבעי, מדובר על אחת המבוקשות ביותר בין אטרקציות באמסטרדם למשפחות ובעונת התיירות התורים בכניסה עלולים להיות ארוכים מאוד. הדבר יכול להיות מרגיז במיוחד עבור משפחות אשר מגיעות אל אמסטרדם עם ילדים קטנים, אשר עלולים לאבד סבלנות בתור הארוך. הכרטיס אשר ניתן להזמין בקישור מראש יחסוך לכם זמן יקר של חופשה באמסטרדם ויאפשר לכם להיכנס לגן החיות ללא המתנה בתור!

להזמנת כרטיסים לגן החיות של אמסטרדם ARTIS

מיקרופיה – דלגו על התור

האם ידעתם ששני שליש מהמספר הכולל של המינים בעולם אינם נראים לעין האנושית? היצורים האלה חיים בכמה מקומות מפתיעים: על הלשון שלכם, מתחת לבית השחי ועל העור. למעשה, מיקרובים נמצאים בכל מקום. ואם זה נשמע מגעיל, אתם חייבים להגיע למיקרופיה באמסטרדם ולקבל פרספקטיבה חדשה על היצורים האלה. ללא מיקרו-אורגניזמים כגון פטריות, שמרים, אצות מיקרוסקופיות, ארכיאות, וירוסים ויצורים מיקרוסקופיים אחרים, החיים על הפלנטה לא היו מתאפשרים. ובמיקרופיה תהיו עדים לכל הדרכים שבהם אנחנו וכדור הארץ שבו אנו חיים מתקשרים ומושפעים מהיצורים הבלתי נראים הללו.

כדי להבין את עולם הטבע באמת, עליכם להבין את האורגניזמים הקטנים והמוצלחים מכולם: החיידקים (מיקרובים). קטנים, בעלי עוצמה ובלתי נראים לעין האנושית, מיקרובים הם לגמרי מרתקים. בעיקר כשהם מוצגים כפי שהם מוצגים במיקרופיה (Micropia) אשר זכה לתואר המוזיאון החדשני ופורץ הדרך ביותר באירופה בשנת 2016.

מיקרופיה הוא מוזיאון החיידקים הראשון בעולם, ותפקידו להראות את הקשרים בין כל הדברים. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים בגילאי בית הספר, תגלו כאן דברים מעניינים על העולם. באופן טבעי כאשר מדובר על אחת האטרקציות התיירותיות המובילות באמסטרדם למשפחות, התורים בכניסה עלולים להיות מאוד ארוכים – אך אם תזמינו כרטיסים מראש (בקישור) הם כוללים הטבה מיוחדת שבעזרתה תוכלו לדלג על התור ולהיכנס ישירות לאטרקציה.

תלמדו כאן איך מיקרובים יכולים להוביל למחלות. אבל זה רק חלק קטן בסיפור. מיקרוביולוגיה יכולה להציע פתרונות לבעיות גלובאליות, כולל טיהור מים, וכן לרפא מחלות מדבקות. מיקרובים יוצרים אנרגיה, מזון ופלסטיק ביולוגי.

להזמנת כרטיסים למיקרופיה אמסטרדם

"זוהי הולנד" THIS IS HOLLAND

נסקו לשמים כמו ציפורים לתצפית מלמעלה על החלקים הטובים ביותר של הולנד. הודות למסכי הענק המעוגלים של "זוהי הולנד" (THIS IS HOLLAND) ועוד שלל אפקטים מיוחדים באטרקציה, כולל רוח וריחות (מהסוג הטוב), תוכלו לתייר בהולנד בלי להזיז את הרגליים. תראו אתרי מורשת, טחנות רוח, את תעלות אמסטרדם, וגם תקבלו צילום חינם לקחת איתכם הביתה, עם רקע לפי בחירתכם.

טיסת הסימולציה לוקחת אתכם מעל אתרי מורשת עולם הולנדים חשובים כך שתוכלו לצפות לראות דברים כמו רובע התעלות המפורסמות של אמסטרדם, ים ואדן (Wadden Sea) וכמובן, די והותר טחנות רוח.

טיילו דרך שכבת ערפל, רוח וניחוחות שונים והתאהבו בתחושת המעוף. למעשה, זו יכולה להיות "טיסת החימום" המושלמת למשפחות אשר מגיעות אל אמסטרדם עם ילדים חובבי סימולטרים ומשחקי מחשב.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה באמסטרדם THIS IS HOLLAND

מוזיאון המדע נמו

הבניין הירוק העצום הוא מוזיאון המדע הגדול ביותר של הולנד והוא מכיל חמישה מפלסים מלהיבים של מיצגי מדע מוחשיים. למדו עובדות מעניינות כמו הסיבה לכך שהרוח נושבת, מה יוצר את הקשת בענן, איך ללחוש למישהו שעומד חמישה מטרים מכם, ואיך לנפח בועות הגדולות מספיק לעמוד בהן.

יש כאן יותר תערוכות משניתן לספור, אבל אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים בשום פנים ואופן אל תחמיצו את "המדע הסנסציוני" (Sensational Science). אנו עדים לכוחות הפיזיקה כל יום, בכל פעם שאנו רואים קשת בענן, או כשאנו מוצאים ניצוצות על הבגדים שלנו. כאן תוכלו ליצור תופעות כאלה בעצמכם וללמוד איך הכול פועל בעת ובעונה אחת.

ב"מדע לאורך העידנים" (Science throughout the Ages) תוכלו לראות את ציר הזמן של גילויים של מדענים מכל העולם, ולטייל בעידן ההשכלה באמצעות יומני מסע ואטלסים. ב"מסע בתוך המוח" (Journey through the Mind) תלמדו מה מפעיל את מוחנו – באמצעות "לוכד הרגשות" (Emotion Grabber). תוכלו אפילו להוסיף הבעות פנים למשחק המחשב שלכם.

"טכנולוגיה חכמה" (Smart Technology) מלמדת איך אנו יכולים לאגור אנרגיה, ליצור חשמל בצורות ברות-קיימא ולהפחית את שיעור הפחמן הדו-חמצני שאנו שולחים לאטמוספירה. ו"עולם הצורות" ( World of Shapes) הופך את המתמטיקה לכלי מהנה שתוכלו להשתמש בו.

להזמנת כרטיסים למוזיאון המדע נמו באמסטרדם

שייט התעלות של אמסטרדם – דלגו על התור

באמסטרדם תמצאו הכול – את קבקבי העץ המפורסמים של הולנד, בתי התעלות, מוזיאונים מהשורה הראשונה וגם יותר גבינה משתוכלו לדמיין. ואין דרך טובה יותר לראות את כל זה מאשר מהתעלות המפורסמות של אמסטרדם. כדאי להזמין מקום מראש (בקישור) לשייט התעלות, המהווה את אחת המבוקשות ביותר שבין אטרקציות באמסטרדם, ולא תצטרכו לעמוד בתור בכלל. בשייט תפליגו על פני מוזיאון הארמיטאג' (Hermitage Museum), הכנסייה המערבית (Westerkerk), שוק הפרחים הצבעוני ועוד – כל זאת עם מדריך שמע.

אולי לא תצליחו לבטא את המילה Zevenbogenbruggengracht (תעלת שבעת הגשרים), אבל תוכלו עדיין להתרשם ממנה. בשייט לא רק תראו את הנופים של אמסטרדם מהמים, אלא גם תקבלו הסברים בזמן שאתם חולפים על פניהן, הודות לקריינות האודיו האינפורמטיבית.

הכרטיסים שבקישור מאפשרים לכם לדלג על התור ולהיכנס ישר לתוך סירת תעלות הולנדית ממנה תראו את כל האטרקציות העיקריות של העיר, כך שעבור משפחות המגיעות אל אמסטרדם עם ילדים קטנים זוהי דרך מעולה לראות את העיר בלי ללכת יותר מדי ברגל. ממקום מושבכם הנוח תראו את ההעתקים של ספינות VOC בנמל, את ה- Magere Brug המשקיף על נהר אמסטל, המוכר לרבים כ"גשר הרזה", והשקיפו על החיים העירוניים של אמסטרדם על כל האופניים, החשמליות, התיירים והמקומיים המאכלסים אותה.

בתי תעלות אלגנטיים, כנסיות מעוטרות להפליא וגשרים מרשימים, עם שייט מרגיע על גבי אונייה נוחה, כל אלה הופכים חופשה משפחתית באמסטרדם לנעימה ביותר.

להזמנת כרטיסים לשייט תעלות באמסטרדם (ללא תור)

הארמון המלכותי של אמסטרדם – גישה מהירה ומדריך שמע

הארמון המלכותי של אמסטרדם הוא אחד משלושה ארמונות שמשמשים את המשפחה המלכותית של הולנד. כאן תראו את מה שראשי מדינה ואורחיהם רואים כשהם יושבים לסעודות חשובות – ציורי קיר, נברשות, תקרות מקושתות וציורי שמן ופסלים קלאסיים, וכן רהיטים משגעים מתקופת נפוליאון. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים קטנים הסבירו להם שזהו ארמון של מלך ומלכה אמיתיים – הם יתרגשו מאוד.

עם הכרטיס המיוחד שניתן להזמין בקישור תיכנסו לארמון המלכותי של אמסטרדם (Royal Palace Amsterdam) במסלול המהיר וללא המתנה בתור, שיכול להיות ארוך מאוד .

הארמון עדיין בשימוש ונערכים בו ביקורים נשיאותיים וטקסי הענקת פרסים, קבלות פנים לכבוד השנה האזרחית החדשה ואירועים מלכותיים נוספים. עם כרטיסי הגישה המהירה המיוחדים, תהיה לכם הזדמנות לשוטט בתוך תוכו של הארמון המלכותי בלי להמתין להזמנה מלכותית.

הארמון המדהים הזה מהמאה ה-17, המתנשא מעל כיכר דאם (Dam Square), הוא אחד האטרקציות החשובות באמסטרדם כבר 350 שנה. בתקופת הזהב של הולנד, הוא נבנה כבית עירייה וחשיבותו ניכרת בסגנון האדריכלי ובמרחב הפנימי עשוי השיש המהודר. כשלואי נפוליאון (אחיו של) היה מלך הולנד, הוא הפך את בניין העירייה לארמון מלכותי בשנת 1808.

בתוך המבנה תגלו ציורי שמן ופסלים של תלמידיו של רמברנדט, כמו פרדיננד בול וגוברט פלינק. המקום מכיל גם ריהוט מהודר, נברשות, דברי אמנות ושעונים המעטרים את מסדרונות השיש. מדריך השמע שלכם (המוצע בשמונה שפות) יעדכן אתכם בהיסטוריה המרשימה והמרתקת של פנים המבנה.

להזמנת כרטיסים לארמון המלכותי של אמסטרדם

ארוחת ערב ברכבת של אמסטרדם

רוצים לראות את אזור הכפר ההולנדי אבל לחוצים בזמן? או שפשוט בא לכם טיול בהולנד בסטייל מיוחד? צעדו על השטיח האדום של תחנת הרכבת המרכזית של אמסטרדם (Amsterdam's Central Station). צעדו על השטיח האדום ועלו על רכבת ארוחת הערב (Dinner Train Amsterdam) של אמסטרדם. המסע Dinner Express כולל ארוחת בת 4 מנות ונוף מהמם.

הרכבת חוצה את האזור המוכר כ"לב הירוק" (The Green Heart) של הולנד – אזור דליל אוכלוסין באזור רנסטאדט (Randstad) ההולנדי (הערים הסובבות), בקו הראשון המחבר בין העיר הארלם (Haarlem) לבין אמסטרדם, ובמקביל – תיהנו מהמנות הטעימות ביותר של הולנד בארוחת הערב.

זוהי חוויה מיוחדת בת שלוש שעות – מאוד מומלצת עבור משפחות אשר מגיעות אל אמסטרדם עם ילדים – אשר מתחילה בקבלת פנים חגיגית בתחנה המרכזית של אמסטרדם. על גבי הרכבת תקבלו שירות VIP מן המעלה הראשונה ונסיעה בלתי נשכחת, בעודכם חולפים על פני נוף של פרות רועות באחו, שדות צבעונים וטחנות רוח.

ארוחת הערב שלכם, בת ארבע המנות, כוללת כוסית יין מבעבע, קפה או תה וקינוח. התפריט משתנה מיום ליום, אבל צפו למצוא בין המנות הראשונות מטעמים מקומיים טיפוסיים כמו דג מקרל, בשר חזיר או גבינת עיזים מסוג קממבר, ומנות עיקריות כמו צלעות כבש או דג רוטברש. חוויה רומנטית מושלמת או הזדמנות להרשים את כל המשפחה.

להזמנת כרטיסי VIP לארוחת ערב ברכבת של אמסטרדם 

מצפה א'דאם (A'DAM LOOKOUT) – חוויית פרמיום

המצפה הניצב מעל אמסטרדם מעניק הזדמנות לראות את רצועת התעלות הכלולות באתרי מורשת עולם של אונסק"ו מזווית לגמרי חדשה. הנוף נמתח על פני למעלה מ-20 ק"מ בכל הכיוונים, זוהי חוויה שלא תרצו לוותר עלייה אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים

במהלך הביקור במצפה תלמדו עוד על תולדותיה של העיר ועל תרבותה בתערוכת אמסטרדם, החדישה מבחינה טכנולוגית.

תוציאו את המקסימום מחופשה באמסטרדם עם הטבות מפנקות הכלולות בכרטיס כמו דילוג על התור הארוך בכניסה, משקאות חינם ושי מיוחד שתיקחו עימכם הבייתה.

להזמנת כרטיסים למצפה א'דאם באמסטרדם

Splashtour אמסטרדם

סיור של שניים-באחד משלב את כל מה שיש להפלגת התעלות להציע יחד עם אוטובוס התיירים – בחחויה יוצאת דופן של חופשה באמסטרדם שלא תשכחו כשהאוטובוס שלכם ייכנס למים! זהו סיור מיוחד באמסטרדם באוטובוס אמפיבי ששט בתעלות כמו סירה.

הסיור מתחיל בנסיעה ברחבי עיר הגבינות, הקבקבים ובתי הקפה. משם, המשיכו בהפלגה המתחילה במצפה האיקוני A'DAM LOOKOUT. תחלפו על פני מוזיאון הקולנוע, Eye Film Museum, התחנת המרכזית ההיסטורית של אמסטרדם (Amsterdam Central Station) ומוזיאון המדע NEMO. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים – זוהי אולי הדרך הכי מומלצת לטייל בעיר.

להזמנת כרטיסים לספלאשטור אמסטרדם

סדנת דלפט בלו – צביעת אריחים

נסו את כוח היצירה שלכם בצביעה בכחול על אריח לבן בסדנת ה"דלפט בלו" הזו של הסגנון האמנותי ההולנדי המפורסם. הסדנה, במיקום מרכזי באמסטרדם, מתחילה בהקדמה המתארת את תולדות מלאכת היד המפורסמת של ה-Heinen Delfts Blauw ומדוע יש לה את אותה חשיבות כשל טחנות הרוח ההולנדיות.

לאחר מכן תקבלו משקה ומטעם הולנדי ותתחילו לעבוד על אריח ה-Delft Blue שלכם. הסדנה  מגניבה בדיוק כמו המיקום שלה – במגדל שהיה לפני אחד מהשערים הראשיים של המצודות העתיקות של אמסטרדם.

להזמנת סדנת דלפט בלו באמסטרדם

אטרקציות באמסטרדם למשפחות

הרובע היהודי של אמסטרדם

הרובע ההיסטורי היהודי של אמסטרדם משתרע על פני פחות מקמ"ר, אבל הוא מלא במציבות זיכרון, בתי כנסת והיסטוריה בכל פינה. תמצאו כאן את בית הכנסת הפורטוגזי הנשיאותי, את המוזיאון היהודי ההיסטורי המעניין, את מוזיאון הילדים שירתק ויפעיל את הילדים, ואת אתר הזיכרון לשואה הולנדסה סכאובורך (Hollandsche Schouwburg ). הכרטיס שניתן להזמין בקישור מקנה לכם גישה לכל האטרקציות של הרובע היהודי באמסטרדם.

הרובע היהודי התרבותי שוכן באזור פלאנטאג'ה (Plantage) הירוק, לא הרחק משוק הפשפשים. האזור כולל כמה אתרים שחשוב לבקר בהם כאשר מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים. תוכלו לבלות כאן יום שלם או לפחות חצי יום.

המוזיאון היהודי ההיסטורי מתפרש על פני ארבעה בתי כנסת מונומנטלים. התערוכות הקבועות מספרות את סיפורה של התרבות וההיסטוריה היהודית של הולנד.

האזור שבו שוכן מוזיאון הילדים בנוי כביתה של משפחה יהודית טיפוסית. תלמדו על אורח החיים היומיומי של משפחת הולנדר בזמן שאתם מתלווים עם הילדים למדריך מקס המאצו (Max the Matzo).

ממש מול המוזיאון ההיסטורי היהודי נמצא בית הכנסת הפורטוגזי המהמם מהמאה ה-17. החזית שלו אמנם לא מרשימה במיוחד, אבל פנים המבנה הוא מחזה בלתי רגיל, ועדיין נמצא בשימוש מתפללים.

שום ביקור ברובע היהודי של אמסטרדם לא יהיה שלם בלי שתבקרו באתר ההנצחה לחללי השואה (Hollandsche Schouwburg). זה היה המקום שבו נערך מרשם היהודים לפני שהם נשלחו למחנות הריכוז. במקום נמצא חדר זיכרון המוקדש לזכרם של הנספים.

להזמנת כרטיסים לסיור ברובע היהודי של אמסטרדם

חוויית היינקן

המבשלה המפורסמת של היינקן באמסטרדם נפתחה ב-1867, וחופשה באמסטרדם היא הזדמנות מצויינת לסיור מקיף במבשלה הידועה,.שהפכה היום לאטרקציה רב-חושית במבשלת הבירה הישנה, בסיור הכולל טעימות בירה. אוהדי הבירה ירגישו כאן בגן עדן – הגיעו צמאים! עבור משפחות המגיעות אל אמסטרדם עם ילדים זוהי הזדמנות מצויינת לסיור חינוכי שיסביר את תהליכי הייצור וההיסטוריה של הבירה, שהיא חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של אירופה.

הסיור העצמי שניתן להזמין בקישור הוא בן 90 דקות והוא מוביל אתכם דרך העולם של היינקן בחוויה כייפית שתרתק אתכם בזמן שאתם לומדים על המורשת, ההיסטוריה וכמובן תהליכי התסיסה.

ידעתם שהבירה המפורסמת הזו עשוייה מארבעה מרכיבים טבעיים בלבד? גלו איך בדיוק מתרחש תהליך ייצורה של בירת היינקן ולמדו איך ספונסרים כמו פורמולה 1, ליגת האלופות UEFA וגביע הרוגבי העולמי תומכים כולם במותג בדרכים מעניינות.

תערוכות יצירתיות, כמו זו שמראה לכם מה ההרגשה של להיות בקבוק בירה, תצחיק את כולם, ועם האפליקציה 'חוויית היינקן' (Heineken Experience) תוכלו לשדרג את הביקור באמצעות חומר נלווה נוסף, כולל מפגש טעימות בירה וכן עוד דגימות בירה חינם בבר.

להזמנת כרטיסים לסיור במבשלת הייניקן באמסטרדם

סיור באיצטדיון ארנה

בלו 75 דקות בסיור מודרך באיצטדיון הספורט ארנה (Amsterdam ArenA) של אמסטרדם – ביתה של קבוצת הכדורגל AFC אייאקס אמסטרדם וגם מקום בו מתקיימים קונצרטים של אמנים מפורסמים כמו וואן דירקשן, מדונה, האבנים המתגלגלות ועוד.

עבור משפחות שמגיעות אל אמסטרדם עם ילדים חובבי כדורגל הולנדי, אין כמו לעמוד באמצע מגרש המשחקים של קבוצת AFC. ברור שהיציעים לא יהיו מלאים במעריצים להוטים בזמן הסיור, אבל עדיין תקבלו מבט מקרוב על האיצטדיון הגדול ביותר של הולנד. תוכלו לעמוד באמצע המגרש, להריח את הדשא, לעמוד מאחורי המיקרופון בחדר התקשורת ולהקיף את עצמכם בתמונות התלויות על הקירות של כל שחקני הקבוצה.

בסיור זה, בן ה-75 דקות, המדריך שלכם ייקח אתכם אל תוך מרכז העניינים ויספר לכם סיפורים של מאחורי הקלעים. תראו גם את מקומות הישיבה החדשים ביציע העסקים. מספר סיורים מתקיימים מדי יום – בהולנדית ובאנגלית – מלבד בימים שבהם מתקיימים אירועים.

גלריית התהילה (Gallery of Fame) של אייאקס אמסטרדם כלולה עכשיו בסיור המלהיב הזה. המדריך יספר לכם על ההיסטוריה של אייאקס, החל בהשתלטות האירופאית בשנת השבעים, דרך שמות הליגות ואולי אפילו ייתן לכם הצצה קטנה לעתידה של הקבוצה.

להזמנת סיור מודרך באיצטדיון של אייאקס אמסטרדם

מאדאם טוסו אמסטרדם – כניסה במסלול מהיר

במוזיאון השעווה מאדאם טוסו באמסטרדם תתקרבו לדמויות בינלאומיות באופן אישי ואפילו תפגשו כמה דמויות מפורסמות מקומיות. תמצאו בובות שעווה במראה אמיתי של סלבס כמו מדונה, אנג'לינה ג'ולי, ג'וני דפ, אדל, ליידי גאגא, ריאן גוסלינג וריאן ריינולדס.

תמצאו את כל הכוכבים האלה ועוד, ועבור משפחות המגיעות אל אמסטרדם עם ילדים מתבגרים השמחה הגדולה היא שכולם ישמחו להצטלם איתכם לסלפי. פסל השעווה העדכני ביותר הוא ג'סטין ביבר. הצעירים שביניכם יתלהבו ואפילו המבוגרים יותר יידהמו מכמה הוא נראה אמיתי. ואל תתפלאו אם תמצאו את אותם קעקועים של הסלב האמיתי על בובת השעווה.

ואם אתם מעוניינים במשהו יותר רציני, תוכלו להגיד שלום לברק אובמה או נלסון מנדלה, להכיר מקרוב את בית המלוכה ההולנדי, הכולל את המלך ווילם-אלכסנדר והמלכה מקסימה. היא מגיעה מארגנטינה אבל העם ההולנדי אוהב אותה מאוד.

יש כאן גם סטודיו הקלטות בו תוכלו לשיר על הרקע של השיר האהוב עליכם ביותר ולשלוח אותו לעצמכם באימייל.

להזמנת כרטיסים למוזיאון השעווה מאדאם טוסו אמסטרדם

המוזיאון ההיסטורי היהודי

מתחם המוזיאון ההיסטורי היהודי של הולנד מורכב מארבע בתי כנסת השוכנים ליד ואטרלופליין (Waterlooplein). המוזיאון מציע למבקרים הזדמנות להיוודע להיסטוריה היהודית ולתרבות של יהדות הולנד באמצעות מצגות תלת-ממד, סרטים, ציורים וצילומים. זהו המוזיאון היחיד בהולנד המוקדש לתולדות היהדות.

המוזיאון שוכן ברובע שקט במרכז אמסטרדם שהיווה בעבר מוקד תרבותי ודתי של יהדות אמסטרדם, אם כי ברבות השנים מספר היהודים באמסטרדם ירד באופן ניכר, בעיקר לאחר מלחה"ע השנייה והשואה. המוזיאון ניצב כעדות לקיומה של הקהילה היהודית באמסטרדם, ומסמל את המסורת של יהדות אמסטרדם והולנד בכלל.

המוזיאון נפרש על פני ארבעה בתי כנסת והתצוגות הקבועות מספרות את סיפורה של הקהילה היהודית לאורך הדורות. חלק אחד של המוזיאון מוקדש לילדים היהודים – מוזיאון הילדים – ומעוצב כביתה של משפחה יהודית טיפוסית.

תלמדו כאן איך משפחת הולנדר חיה כחלק מיהדות אמסטרדם בסיור אינטראקטיבי עם המדריך החברותי מקס המצה (בצורת מצה של פסח). מדריך השמע שלכם, שתקבלו כהטבה לאחר הזמנת כרטיסים בקישור, ילווה אתכם ויספק לכם את הפרטים הנחוצים.

הכרטיס מקנה לכם גם גישה לאתרי מורשת יהודית מרכזיים אחרים ברובע היהודי של אמסטרדם, כולל בית הכנסת הפורטוגזי (Portuguese Synagogue), ומוזיאון השואה ( Hollandsche Schouwbur), כך שאם אתם מתכננים טיול אל אמסטרדם עם ילדים ואתם מעוניינים לחזק את הקשר שלהם למורשת של יהדות הולנד זוהי הזדמנות מצויינת לכך.

להזמנת כרטיסים למוזיאון ההיסטורי היהודי באמסטרדם

יוזיאום Youseum

האינסטגרם של המוזיאונים. אמסטרדם מפורסמת במוזיאונים שלה, אבל אין עוד מוזיאון כמו היוזיאום. עם שילוב של סטודיו צילומים, אינסטלציית אמנות ומתחם שעשועים, יוזיאום שם אתכם במרכז העניינים. תפסו פוזה, צחקו, שחקו וחקרו בסיור מודרך של שעה וחצי הלוקח אתכם על פני 15 חדרים, עם למעלה מ-25 אלמנטים אינטראקטיביים.

היכנסו לחדר האינפיניטי הגדול ביותר של הולנד – בור כדורים ענקי, חדר מלא בבועות ו״הבנק הבינלאומי של אתה״ (International Bank of You) בזמן שאתם מגלים מה המשמעות של לחיות בעולם דיגיטלי. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים גדולים שגולשים כל הזמן באינסטגרם – – הם ימותו על המוזיאון הזה.

להזמנת כרטיסים ליוזיאום באמסטרדם

בית הכנסת הפורטוגזי

לאחר מאות שנים שיהדות אמסטרדם חיה תחת הגבלות, החל מהמחצית השנייה של המאה ה- 17, לקהילה היהודית היה מותר לבנות בתי כנסת עם חזית לרחוב. ההחלטה שינתה את המראה והתחושה של אמסטרדם כולה. במאה ה-17, הסחר ההולנדי, וכן המדע, הצבא והאמנות היו בין המובילים בעולם, וזו הסיבה שהתקופה נקראה תור הזהב של הולנד. עד מלחה"ע השנייה, היהודים היוו 10% מאוכלוסיית אמסטרדם, רבים מצאו בעיר מפלט לאחר שנמלטו מהרדיפות בספרד ופורטוגל.

בימיו, בית הכנסת הפורטוגזי היה אחד המבנים הגדולים ביותר באמסטרדם. היום הוא אחד מחמישה בתי כנסת בעולם בלבד שהרצפה בהם עשויה מחול (משתמשים בחול כדי לספוג אבק, לחות וקול).

צעדו לאור הנרות באולמות בית הכנסת הפורטוגזי (הנקרא גם Esnoga), התרשמו מגילופי העץ המדוייקים, והרגישו את הקרקע החולית מתחת לכפות רגליכם. מדריך השמע שלכם יעדכן אתכם בפרטים בזמן שאתם מסיירים ברחבי הבניין.

פנים הבניין שנשתמר באופן יפהפה הוא חיזיון מרהיב עין בפני עצמו. מלבד האלמנטים הארכיטקטוניים ורצפות העץ, אין עדיין חימום מודרני או תאורה, כך שכדי להיכנס לבניין, עליכם לעבור דרך אזור קסום עם ניחוחות של פעם, המואר באור נרות, כדי לחזור לתקופת תור הזהב. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים ומעוניינים לנצל את ההזדמנות כדי לקרב אותם להיסטוריה ולמורשת היהודית, ביקור בבית הכנסת שהוקם באמסטרדם ע"י קהילת יהדות פורטוגל לאחר הגירוש היא הזדמנות מצויינת לכך.

הכרטיס שבקישור מקנה לכם גישה גם למוזיאון ההיסטורי היהודי הצמוד, ולאנדרטת השואה הלאומית של הולנד (Hollandsche Schouwburg) הסמוכה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון היהודי ובית הכנסת הפורטוגזי באמסטרדם

סיור מודרך בקונצרטחבאו

סיור מודרך אל מאחורי הקלעים של אולם הקונצרטים המפורסם של אמסטרדם, קונצרטחבאו (Concertgebouw). בסיור המאורגן תזכו לראות אזורים שבד"כ לא מוצגים בפני מבקרים – תסיירו בחדרי ההלבשה, בעליית הגג ובמערכת המנהרות התת-קרקעיות. בנוסף, תלמדו על ההיסטוריה של המבנה היפהפה הזה מן המאה ה-19, אחד מאולמות הקונצרטים הנחשבים ביותר בעולם.

להזמנת כרטיסים לסיור מודרך בקונצרטחבאו

הצינוק של אמסטרדם

כל החושים שלכם יהיו בהפעלה בסיור המרתק ב"צינוק של אמסטרדם" (Amsterdam Dungeon) בזמן שאתם מהלכים בהרפתקה מפחידה בת 500 שנה בתולדותיה של אמסטרדם. המקום כלל איננו מתאים למשפחות אשר מגיעות אל אמסטרדם עם ילדים קטנים, אבל אם אתם מתכננים חופשה באמסטרדם עם ילדים גדולים, זה יכול להיות מרתק. כאן תיהנו מ-12 מופעים, תפגשו קבוצת דמויות מפחידות ותכינו את עצמכם לערב מסמר שיער. הצינוק של אמסטרדם מבטיח לכם הרבה רגעים מפחידים בעודכם סורקים את העבר המפחלץ של העיר.

כאן תהיו עדים לעונש מוות "מוחשי", תלמדו עד כמה אתם בני מזל אם נמצאתם חפים מפשע באמסטרדם של ימי הביניים, תבקרו בבר שאותו מפעיל קוסם אכזרי, תעלו על ספינה מטונפת מאמסטרדם של המאה ה-17, ה-Batavia, ותנסו לחלץ את עצמכם משם דרך מבוך מבלבל.

קבוצה תיאטרלית של שחקנים עם פעלולים מיוחדים יהפכו את האטרקציה הזו לעוד יותר מרגשת, אבל אם קל להפחיד אתכם – ראו, הוזהרתם.

להזמנת כרטיסים לצינוק של אמסטרדם

מוזיאון ריפלי אמסטרדם (תאמינו או לא) – דלגו על התור

רוברט ריפלי סייר בעולם בחיפוש אחר תופעות מוזרות וחזר עם מידע מפתיע וחפצים משונים. ב"מוזיאון ריפלי תאמינו או לא!" (Ripley’s Believe It or Not Amsterdam) תוכלו להפיק תועלת מהעבודה הקשה שלו בזמן שאתם משוטטים בין 5 מפלסים. התחילו את הסיור בכניסה, שם תצטלמו לסלפי עם האדם הגבוה ביותר בעולם. משם, תצללו עמוק יותר אל תוך אוסף מקיף של מוצגים שונים ומשונים.

החל מארון קבורה מגאנה בצורה של רכב מעופף, לפסל מורכב מאוד העשוי כולו מסכו"ם, התערוכה הנמצאת כאן תדהים, תענג ותתעתע אתכם. אם אתם פוחדים מרופא השיניים, מחלץ השיניים המבעית מהמאה ה-19 יוכיח לכם עד כמה אתם בידיים טובות כשאתם הולכים לרופא השיניים המודרני.

בסך הכול, יש כאן יותר מ-500 תצוגות וחפצים המסודרים על פני 19 גלריות – אבל אל דאגה, יש שביל ברור שינחה אתכם דרך המבנה. תוכלו לבלות כמה זמן שתרצו בבדיקת תוכנו של כל חדר לפני שתעברו לחדר הבא.

תלמדו איך לכווץ ראש אנושי בגלריית הגו'נגל, ואז תלכו לתא המפחיד (אלא אם כן אתם פחדנים מדי) ותראו איזה חובב עינויים היווה את ההשראה עבור בראם סטוקר כשהגה את דרקולה. שימו לב: אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים קטנים חלק מהמוצגים עלולים להפחיד אותם, ילדים גדולים בד"כ ייהנו מאוד.

בין אם אתם מכירים את המורשת של ריפלי מתוכנית הטלוויזיה הידועה ובין אם לא, המקום הזה יתפוס את תשומת ליבכם ויחזיק בה למשך שעות. אמרו שלום לכל מה שמוזר ומשונה ולהתראות לכל שאר הדברים שהיו בלו"ז שלכם לאותו יום.

להזמנת כרטיסים למוזיאון ריפלי אמסטרדם

אונסא ליווה הר אופ סולדר עם מדריך שמע Ons' Lieve Heer op Solder

כאן תחוו כנסייה סודית באותו אופן שבו חוו אותה מתפללים במאה ה-17, וראו כיצד חיו בבית תעלה טיפוסי באמסטרדם באותה תקופה. בנוסף, תראו אורגן משנת 1794 ואוצרות מחיי היומיום במאות ה-17,18 ו-19.

תשמעו סיפורים מן העבר באמצעות מדריך האודיו הכלול במחיר הכרטיס ותראו את הנופים היפים של אמסטרדם מהקומות העליונות.

להזמנת כרטיסים לכנסייה הסודית באמסטרדם אונסא ליווה הר אופ סולדר

הפלגות באמסטרדם

ספינת התיירים של אמסטרדם

התעלות של אמסטרדם נמצאות בכל פינה ומעניקים לבירת הולנד אווירה אלגנטית ושלווה. עם הכרטיס שניתן להזמין בקישור תוכלו לשוט בין אטרקציות באמסטרדם במשך 24 שעות בספינת התיירים השטה במסלול מעגלי בין שבע תחנות. אם אתם מתכננים להגיע אל אמסטרדם עם ילדים קטנים זוהי דרך מעולה לטייל בעיר בלי הליכה מרובה או הוצאות גדולות על מוניות.

מסלול ההפלגה מתחיל במרכז אמסטרדם, שם כדאי להבחין בבתים הישנים שנוטים קדימה והצידה (העיר נבנתה על גבי ביצת מים). משם, תפליגו לאזור הרחב יותר של חגורת התעלות (Grachtengordel). היום מדובר על אתר מורשת עולם – השכונה ה'חדשה יותר' שנבנתה במאה ה-17 כשסוחרי אמסטרדם האמיצים החזירו עימם אוצרות רבים ממסעותיהם מעבר לים. הם בנו שלוש תעלות גדולות המקבילות זו לזו בצורה מרשימה של חצי מעגל.

אמסטרדם היא כל כך קומפקטית ומערכת התעלות כל כך נרחבת שכל העיר תהיה בכף ידכם. המסלול עוצר בין אטרקציות באמסטרדם כמו הרייקסמוזיאום (Rijksmuseum), בית אנה פראנק ושוק אלברט קאופ (Albert Cuyp Market) שאהוב מאוד על המקומיים.

השתמשו בשבע התחנות של ספינת התיירים כקרש קפיצה לטיול באמסטרדם – יהיו לכם 24 שעות לנצל.

להזמנת כרטיסים לספינת התיירים של אמסטרדם

קרוז הערב של אמסטרדם

עלו על הקרוז הפופולרי ביותר של אמסטרדם ושאפו לקרבכם את קסמה של בירת הולנד בשעת לילה מהתעלות המפורסמות של העיר. בזמן ההפלגה תקבלו "שיעור בהיסטוריה" בזמן שמדריך השמע שלכם מעדכן אתכם בפרטים אודות ימיה המוקדמים של העיר – מראשית ימי הביניים ועד תור הזהב של הולנד. שוטו מתחת ועל פני רבים מבין מאות הגשרים של אמסטרדם, התפעלו מהארכיטקטורה הנשקפת לנגד עיניכם וראו את אתר מורשת העולם (התעלות של אמסטרדם) מזווית שונה ומיוחדת.

להזמנת כרטיסים לקרוז באמסטרדם בערב

שייט במעבורת וולנדם-מרקן אקספרס Volendam-Marken Express: Boat Tour

המעבורת היפהפיה וולנדם-מרקן אקספרס (Volendam-Marken Express) מחברת את עיירת הדייגים וולנדם לחצי אי מרקן כבר למעלה מ-80 שנה, והיא אהובה ע"י מקומיים ותיירים גם יחד בזכות הנופים מרהיבי העין.

חופשה באמסטרדם עם הילדים היא הזדמנות נהדרת לצאת להפלגה במעבורת לאורך קו החוף של Zuiderzee בה תלמדו כל מה שיש לדעת על ההיסטוריה והתרבות של האזור המרתק הזה, עם מדריך אודיו כיפי שזמין באנגלית והולנדית.

הפליגו בסירת המעבורת המסורתית הזו ותגלו שתי עיירות הולנדיות קסומות הגדושות בהיסטוריה של הים: וולנדם מפורסמת בעולם בשל תעשיית הדיג שלה ובשל המקומיים החרוצים שלה, בזמן שמרקן, שבה התיישבו נזירים פריזיאנים במאה ה-13 הייתה קהילה מבודדת עד שהתחברה ליבשת בשנת 1957.

בין השתיים, תוכלו לראות את כל הבניינים החמודים, ואת כל הדברים שמקנים להולנד את הקסם שלה – את האופניים, הצבעונים, הגבינות והכפכפים שאפשר לצפות להם. תוכלו לבחור אם אתם רוצים להפליג לוולנדאם או ממרקן. או רכשו כרטיס הלוך ושוב (בקישור) ותהיה לכם הזדמנות ליהנות משני קווי החוף המקסימים הללו.

אתם מוזמנים להביא איתכם אופניים תמורת תשלום נוסף קטן, ואם אתם רוצים לקחת את החוויה ההולנדית האותנטית לרמה הבאה, תוכלו לבחור גם בסשן צילומים מיוחד בוולנדאם כשאתם מחופשים בתחפושת הולנדית מסורתית.

להזמנת כרטיסים להפלגה במעבורת וולנדם – מרקן

שייט המעבורת Zaanferry

עלו על ההפלגה הנעימה הזאת באמסטרדם או בזאנסה סכאנס ( Zaanse Schans) ושוטו באיזור Hembrug  וחזרה. עצרו בזאנדאם (Zaandam) כדי לערוך קניות או לארוחת צהריים, או פשוט המשיכו לשוט וליהנות מהנוף!

נתיב השייט החדש הזה מאמסטרדם סנטראל לזאנסה סכאנס ובחזרה לוקח אתכם דרך האיזור Hembrug שהוא אתר של מורשת תעשייתית ויערות המשתרעים למרחקים. לא תאמינו שאתם עדיין כל-כך קרובים לאמסטרדם.

אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים ספרו להם שאיזור המברוג Hembrug היה מתחם צבאי סודי ובו מפעל נשק ותחמושת של צבא הולנד ומשנת 1890 שימש כקו ההגנה של אמסטרדם שהיה מורכב מ-46 מבצרים, סוללות, מנעולים וסכרים. המקום עדיין נכלל ברשימת אתרי מורשת העולם של אונסק"ו.

ולקראת סוף המסע שלכם….תעברו מול טחנות הרוח של הכפר המסורתי המשונה Zaanse Schans. אידיליה הולנדית!

להזמנת כרטיסים לשייט במעבורת Zaanferry

שייט התעלות של אמסטרדם

הדרך הטובה ביותר ליהנות מאממסטרדם המהפנטת היא דרך הסמל הייחודי ביותר שלה – התעלות. עלו על ספינת קרוז ובלו שעה של שייט באמסטרדם דרך ההיסטוריה, הארכיטקטורה ונופים מדהימים. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים קטנים זוהי דרך מעולה לראות המון אטרקציות באמסטרדם בלי ללכת הרבה ברגל.

המסע מתחיל בלב אמסטרדם, באיזור שנבנה בימי הביניים. האזור הבולט הזה של אמסטרדם נבנה במאה ה-13 על ביצה – תוכלו להבחין בבתים רבים שנוטים הצידה או קדימה.

מכאן תתקדמו לעבר הנמל הישן ותקבלו תחושה של פעילות הסחר שהתקיימה כאן ואשר הביאה להולדת עידן הזהב של המאה ה-17. תעברו על פני ה'אמסטרדם', שיחזור מרשים של ספינת מסע מאותה תקופה ומשם תתקדמו לעבר המקום שבו נהר אמסטל (Amstel River), שנתן לעיר את שמה, נפגש עם מערכת התעלות.

משם תפנו לחגורת התעלות (Grachtengordel) של אמסטרדם שנחשבת היום לאתר מורשת עולם – אל השכונה ה'חדשה יותר' שנבנתה בזמן תור הזהב. שלוש תעלות גדולות מקבילות נחפרו בצורת קשת מרשימה סביב צד אחד של העיר. בתי התעלה גם הם מעוצבים באופן דומה, עם חלונות נחמדים ואדריכלות המשרה שלווה.

הקרוז גם לוקח אתכם אל אטרקציות באמסטרדם כמו ביתה של אנה פראנק והכנסייה המערבית 'ווסטקרק' (Westerkerk). מדריך שמע אינפורמטיבי מספק לכם את כל הפרטים על מה שאתם רואים. תחלפו מתחת ל'גשר הרזה' (Skinny Bridge ) ובאופן כללי תספגו את האווירה של אמסטרדם שהיא באופן מרשים גם רגועה וגם אלגנטית.

הטיול הזה הוא מיצוי מושלם של הצד הפרגמטי של הולנד. אמסטרדם היפהפיה מפורסמת בשל רוכבי האופניים הנלהבים שלה, אבל בשייט הזה, תוכלו לגלות את העיר בלי לדאוג שהם ידרסו אתכם בזמן שאתם עוצרים לתמונה.

להזמנת כרטיסים לשייט התעלות של אמסטרדם

קרוז תעלות בספינה חצי פתוחה

עלו על סיפונה של ספינת התעלות. אם השמש זורחת, תוכלו לעמוד על הסיפון הפתוח. זוהי דרך נפלאה ללמוד את הפרטים המעניינים על אמסטרדם באמצעות מדריך שמע, אותו תקבלו כהטבה בהזמנת כרטיסים מראש בקישור. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים גדולים מספיק, ספינה חצי פתוחה היא דרך מעולה לראות רבות מבין אטרקציות באמסטרדם מהתעלות – כמו הגשר הרזה (Skinny Bridge), מתחם תשעת הרחובות (Nine Streets), אזור ה-Golden Bend היוקרתי ועוד.

להזמנת קרוז באמסטרדם בספינה חצי פתוחה

שייט היסטורי באמסטרדם

מיטב אמסטרדם נשקפת מהתעלות ההיסטוריות בזמן שאתם נחים לכם על סיפונה של אונייה הולנדית מסורתית בת מאה שנה. לכו בנעליו של רמברנדט וראו את הרחובות והשכונות האהובות על האמן האיקוני. תיהנו מתה או קפה על חשבון הבית ודבר המתיקה המפורסם stoopwafel – אם עדיין לא טעמתם את המעדן ההולנדי הזה, מצפה לכם הפתעה!

להזמנת כרטיסים לקרוז באמסטרדם על ספינה היסטורית

שייט לאור נרות של אמסטרדם

עלו על אוניית קרוז המוארת באור נרות וראו את התעלות של אמסטרדם לאור הכוכבים. במהלך ההפלגה הזו תיהנו מכמות בלתי מוגבלת של יין ומשקאות קלים, וכן מבשרים וגבינות הולנדים מסורתיים. תלמדו על כל האטרקציות של אמסטרדם בזמן שאתם חולפים על פניהן באמצעות מדריך מקומי תוסס.

להזמנת כרטיסים לשייט באמסטרדם לאור נרות

שייט הפיצה של אמסטרדם

גלו את פינות החמד של העיר ואת ההיסטוריה המרתקת שלה מהמים. פקחו את עיניכם כדי לא להחמיץ את המבנים הנוטים קדימה או הצידה. תיהנו מארוחת ערב נעימה בסגנון פיצריה ומשקאות עם המשפחה בזמן שאתם סופגים את נופי אמסטרדם עם הילדים, ברוגע מושלם. תמצאו את עצמכם צפים מתחת לאחדים מתוך 1,500 הגשרים של אמסטרדם ותראו את רצועת המים שבו נפגשים נהר אמסטל (Amstel River) ומערכת התעלות.

להזמנת כרטיסים לשייט משפחתי באמסטרדם עם פיצה

שייט בתעלות של אמסטרדם עם ארוחת ערב

קרוז באמסטרדם עם ארוחת ערב הכוללת ארבע מנות, לאורך התעלות של אמסטרדם. בתחילת הערב יקבלו את פניכם עם כוסית פרסקו. זהו קרוז פופולרי בין משפחות אשר מגיעות אל אמסטרדם עם ילדים כך שבמקביל, מוצע תפריט ילדים מיוחד. משקאות נוספים, כמו בירה, יין הבית, קפה ותה, כלולים במחיר.

להזמנת כרטיסים לשייט בתעלות של אמסטרדם עם ארוחת ערב

קרוז הבורגרים של אמסטרדם

קרוז מודרך בליווי מדריך בתעלות של אמסטרדם לאחר רדת הערב. הקרוז הפופולרי נחשב אחת האטרקציות המעולות של אמסטרדם למשפחות וכולל ארוחת בורגר בלאק אנגוס, ובר עם משקאות ללא הגבלה – בירה, יין ומשקאות קלים. בנוסף, תקבלו בראוני באפייה ביתית ותלמדו על ההיסטוריה המדהימה של אמסטרדם.

להזמנת קרוז באמסטרדם עם ארוחת המבורגר

טיולים מאורגנים בהולנד מאמסטרדם

חיטהורן – טיול הלוך ושוב מאמסטרדם וקרוז תעלות חינם

קבלו טעימה של החיים הכפריים של הולנד האמיתית בכפר קטנטן שאין בו בכלל כלי רכב. זהו כפר חיטהורן (Giethoorn), המוכר בעולם כ'ונציה הקטנה' של הולנד. הסיור המודרך עובר ברחובות העיירה הקטנה הזו בהם תראו את בתי החווה, גשרי העץ ועוד. כהטבה מיוחדת, הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל גם שייט קרוז בתעלות הציוריות של אמסטרדם. אם אתם מתכננים להגיע אל אמסטרדם עם ילדים לחופשה קצרה, זוהי הזדמנות מושלמת לגוון את החוויה העירונית עם חוויה שונה בנוף כפרי שונה שמרגיש כמו מסע אחורה בזמן.

תמצאו כאן תעלות מים מלאות בסירות, שבילים יפים, אפס מכוניות (אסור להכניס כלי רכב לחיטהורן) ושבילי אופניים. עלו על אוניית התעלות עם מדריך תיירים וצלמו את גשרי העץ החמודים ואת בתי החווה הישנים בעלי גגות הסכך. לכו לאורך גדות התעלות ושבו באחת המסעדות לארוחת צהריים – ההיצע גדול מאוד.

בדרך חזרה לאמסטרדם של הטיול המאורגן הזה תראו גם את כביש הסכר אפסלאודייק (Afsluitdijk) המחבר את צפון הולנד לפרובינציית פריסלנד (Friesland) לפני שתחזרו לאמסטרם לקרוז תעלות חינם.

אם נמאס לכם מהשאון וההמולה של הערים הגדולות של הולנד, הצטרפו לסיור הזה בעיירה הקטנה השוכנת בצפון מזרח הולנד, והמכונה לעתים 'ונציה הקטנה'.

להזמנת כרטיסים לטיול מאמסטרדם לחיטהורן

סיור הולנד הגדולה מאמסטרדם – מדורודם, רויאל דלפט, יורומטסט

טיול "הולנד הגדולה" (Grand Holland Tour) לוקח אתכם מהמרכז הסואן של אמסטרדם אל מדורודם (Madurodam), עיר מיניאטורית מגניבה, לביננהוף (Binnenhof), בניין הפרלמנט העתיק של הולנד בהאג, ולבית כלי החרסינה מפורסמים Delft Blue. משם תצאו לרוטרדם כדי לטפס אל יורומטסט (Euromast) וליהנות מהנופים המדהימים הנשקפים ממנו. זו הדרך הטובה ביותר להפוך חופשה באמסטרדם לטיול בהולנד של יום אחד.

לאחר הזמנת הכרטיסים בקישור, תפגשו את המדריך שלכם במרכז אמסטרדם ותעלו על האוטובוס הנוח שייקח אתכם למדורודם בהאג. העיר המיניאטורית (בסגנון מיני יזראל) הזו תדהים אתכם בהעתקים הקטנים של כמה מן המבנים האיקוניים ביותר של הולנד.

לאחר מכן, תסיירו במרכז העירוני היפה של האג ותיכנסו אל ביננהוף, מבנה הפרלמנט העתיק ביותר בעולם שעדיין בשימוש. תראו כאן את Paleis Noordeinde ואפילו תזכו לבקר בארמון השלום (Peace Palace) – מקום משכנו של בית המשפט הבינלאומי לשלום.

התחנה הבאה בטיול היא דלפט. כאן תוכלו לעשות את הפסקת הצהריים ולסייר באחד המפעלים היחידים בעולם שעדיין מייצרים את כלי החרסינה הידועים של דלפט בלו.

מכאן, תפנו לרוטרדם כדי לטפס על המבנה הגבוה ביותר של העיר – מגדל יורומסט המתנשא לגובה של 185 מ'. הנופים הנשקפים ממנו עוצרי נשימה ואפשר לראות את גשר ארסמוס (Erasmus Bridg) ועוד. אם אתם מגיעים אל הולנד עם ילדים לחופשה קצרה ומתמקדים באמסטרדם, הטיול היומי הזה יראה לכם קצת מכל השאר.

להזמנת טיול "הולנד הגדולה" מאמסטרדם

טיול בזאנסה סכאנס

ההולנדים תמיד היו עם חרוץ ומאז שלהי המאה ה-16 הם עובדים קשה כדי להפיק חשמל מרוח ע"י בנייה של אינספור טחנות רוח. בסופו של דבר, הם בנו יותר מ-10,000 טחנות רוח, אך רק חלק מהן שרדו וכיום הן מנקדות את אזורי הכפרים של הולנד. תוכלו לראות כמה מהן בזאנסה סכאנס (Zaanse Schans).

הכפר שוכן רק 20 דקות מאמסטרדם וניצבות בו שש טחנות רוח היסטוריות זו ליד זו. כולן פועלות ויש להן שימושים שונים. De Huisman משמשת לטחינת חרדל ואפשר לסייר בה בחינם. דמי הכניסה בטחנות האחרות הם רק 4 יורו והבולטת שביניהן היא בוודאי ה- Het Jonge Schaap  (הכבשה הצעירה), שהיא גם אחת מהמנסרות שעזרו להולנד לבנות את הספינות שלה במאה ה-17.

תוכלו לראות מקרוב את הלהבות שלה, את המכשיר החדשני ואת המתנדבים הידידותיים שישמחו לספר לכם איך ההולנדים הצליחו להפחית את משך הזמן שלקח להם לבנות ספינה – משלושה חודשים לשלושה שבועות, באמצעות החידוש הזה.

בזאנסה סכאנס תמצאו לא רק טחנות רוח. הרבה פעמים מכנים את המקום כמוזיאון פתוח בשל 35 הבתים ההיסטוריים הניצבים כאן, כמה מוזיאונים קטנים ומספר בתי מלאכה בסגנון מיושן. באחת מהם נמכרים ממתקים מסורתייים ובחנות אחרת תוכלו לראות איך מיצרים את כפכפי העץ המפורסמים של הולנד בהדגמה בת 10 דקות

משך הסיור שלוש שעות ומלוווה במדריך הנוסע איתכם באוטובוס ומספק פרטים על ההיסטוריה המקומית. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים ומעוניינים להעניק להם טעימה גם ממרחבי הכפר של הולנד זוהי הזדמנות מושלמת.

להזמנת טיול מאורגן בזאנסה סכאנס

טיול בהולנד – וולנדם, מרקן וטחנות הרוח עם שייט תעלות חינם

טיול בהולנד, אידיאלי ואידילי כאחד – יציאה מאמסטרדם והיישר אל תוך אורח החיים ההולנדי המסורתי של ימים עברו. כפכפי עץ, פרחים, טחנות רוח וחיי כפר פסטורליים – זוהי הזדמנות להפוך חופשה באמסטרדם לטיול בהולנד באמצעות מדריך סיורים.

הטיול הזה יוצא מאמסטרדם ישר אל תוך היופי הפסטורלי של הולנד הישנה. מעט צפונית לאמסטרדם, על גדת נהר זאן (Zaan), נמצא הכפר המפורסם זאנסה סכאנס (Zaanse Schans) המלא בטחנות רוח, בתים ומוזיאונים הבנויים בסגנון העץ ההולנדי המסורתי. הכפר מאכלס קהילה הולנדית כפרית שנראית כאילו היא לקוחה ישירות מן העבר.

משם, הטיול פונה לעיירה ההיסטורית וולנדם (Volendam), שם תצאו להליכה רגלית על חופי Zuiderzee לשעבר. לאחר מכן, תעלו על ספינה שתיקח אתכם לכפר הדייגים מרקן (Marken). כאן תבקרו אצל יוצר כפכפים מסורתי ותראו הדגמה חיה במפעל לייצור גבינות.

הטיול הזה הוא התוספת המושלמת לחופשה באמסטרדם עם ילדים – על אף שהעיירות הכלולות בסיור – זאנסה סכאנס, וולנדם ומרק – שוכנות רק כמה קילומטרים מהעיר, התחושה היא כאילו נכנסתם אל תוך ספר ילדים.

אבל ההרפתקה לא מסתיימת כאן. בהזמנת הכרטיס בקישור תקבלו הטבה מיוחדת ותוכלו לצאת לקרוז נוסף לאורך התעלות האיקוניות של אמסטרדם באמצעות כרטיס שי (שיחסוך לכם 18 יורו). פשוט בחרו את היום המתאים לכם ביותר ותוכלו ליהנות מהעיר מהזווית היפה ביותר.

להזמנת טיול בוולנדם, מרקן וטחנות הרוח עם שייט תעלות חינם

קוקנהוף – טיול מאמסטרדם עם כניסה לחוות צבעונים

חוויה פרחונית עם הסעה בסטייל מאמסטרדם לחוות פקעות פרחי הצבעוני הידועה בקוקנהוף (Keukenhof), גן הצבעונים הגדול ביותר בעולם. הקוקנהוף הוא אחד המרכזיות שבין אטרקציות בהולנד ומפורסם בכך שהוא פתוח רק שבעה שבועות בשנה.

בהזמנת הכרטיס בקישור תקבלו כניסה מועדפת והתחילו ליהנות מהנופים המופלאים, הגנים המטופחים והגן ההיסטורי המרכזי, ואף גני ההשראה ע"פ נושא – חוויה מושלמת עבור משפחות אשר מגיעות אל אמסטרדם עם ילדים.

הסיור כולל פרטים היסטוריים ופרטים על דרכי הגידול של הפרחים מאת חקלאים.

להזמנת טיול מאמסטרדם לקוקנהוף עם כניסה לחוות צבעונים

סיור יום בברוז׳ מאמסטרדם

אם ראיתם את הסרט In Bruges, שמעתם על הצריחים הגותיים ועל כל הפינות הנסתרות של ברוז' – עיר החומה העתיקה המפורסמת של בלגיה. ואם לא ראיתם את הסרט, מצפה לכם הפתעה נהדרת. סיור היום הזה מתחיל באמסטרדם ונסיעה לברוז' באוטובוס תיירים, כולל הליכה מודרכת של שעה ברחובות המרוצפים של ברוז׳ עם די והותר זמן חופשי. תוכלו לטפס למגדל הפעמון או לנסות שוקולדים בלגיים טעימים.

להזמנת טיול מאורגן מאמסטרדם לברוז'

סיור יום בבריסל מאמסטרדם

התחילו באמסטרדם ועשו את דרככם מנקודה לנקודה עד בריסל עם מדריך מומחה. לפני ההגעה לבירה הבלגית תוכלו לעצור לצלם את ה- Atomium שהוא הישג ארכיטקטוני אדיר. בבריסל ממתינים לכם רחובות מרוצפים, ואפלים בלגיים משובחים והפסל המפורסם של תינוק מלאכי שמציץ לעבר הנצח. המדריך שלכם יראה לכם את האטרקציות החשובות ביותר בבריסל ויספק לכם פרטים עליהן (באנגלית). אם אתם מתכננים חופשה באמסטרדם עם הילדים זוהי הזדמנות להראות להם עוד עיר בירה אירופאית חשובה שנמצאת לא רחוק.

להזמנת טיול מאורגן מאמסטרדם לבריסל

אאוטלט האופנה בטביה סטאד – תחבורה הלוך ושוב מאמסטרדם

הזמינו בקישור כרטיסים לנסיעה הלוך ושוב באוטובוס תיירים מנקודה קרובה לתחנה המרכזית של אמסטרדם (Amsterdam Central Station) לכפר מהמאה ה-17 שהומר למרכז קניות עצום. קנו בלמעלה מ-250 מותגי אופנה וסגנון חיים – מהוגו בוס למייקל קורס, נייק, אדידס ועוד ונצלו את מגוון הנחות הענק – מ-30% עד 70% מהמחיר הרגיל

להזמנת תחבורה מאמסטרדם לאאוטלט האופנה בטביה סטאד

קוקנהוף – הסעה ממרכז אמסטרדם

עלו על אוטובוס תיירים יוקרתי, היוצא ממרכז אמסטרדם על שדרת דמארק (Damrak) – וצאו לעולם מלא בפרחים ובו יותר מ-7 מיליון צבעונים נשקפים למרחקים, על פני 32 הקטר של גנים מטופחים. מלבד זאת, תוכלו לראות פריחה של ורדים, סחלבים ועוד. בקוקנהוף יש שלל פעילויות משפחתיות, הזדמנות להצטלם באזורי צילום מיוחדים, ולטעום מנות הולנדיות משובחות.

להזמנת טיול מאמסטרדם לקוקנהוף

קוקנהוף – תחבורה ישירה מאמסטרדם וכניסה ללא תור

כרטיס VIP  לצפייה ב- 7 מיליון ניצני הצבעוני בתקופת הפריחה שלהם – סעו באוטובוס נינוח מאמסטרדם ודלגו על התורות הארוכים של הכניסה. עבור משפחות המגיעות אל אמסטרדם עם ילדים זוהי אופצייה מומלצת כי בעונת התיירות התור בכניסה לקוקנהוף ארוך מאוד וילדים עלולים לאבד את הסבלנות. בפנים תחוו המון פעילויות והנאה לכל המשפחה, עם תצוגות מיוחדות, חוות ליטוף, גנים אנגלים ויפנים, מבוך ועוד.

להזמנת כרטיסים ללא המתנה בתור לקוקנהוף

קוקנהוף – סיור מאמסטרדם וקרוז תעלות

כרטיס גמיש לשיט תעלות באמסטרדם, הכולל גם נסיעה באוטובוס ממוזג מאמסטרדם לקוקנהוף (Keukenhof) וחזרה. ניתן לבחור מבין 3 משבצות זמן לשיט תעלות באמסטרדם במשך היום ואח"כ לצאת לגלות את העולם המופלא של 7 מיליון פרחי צבעוני בגינת הצבעונים הגדולה ביותר בעולם.

להזמנת טיול מאמסטרדם לקוקנהוף עם קרוז תעלות 

חופשה באמסטרדם – כרטיסים משולבים לאטרקציות

כרטיס I amsterdam

כל שעליכם לעשות הוא להציג את כרטיס I amsterdam City שלכם כדי לזכות בהנחות השונות לאתרים ואטרקציות שונות באמסטרדם. כך תחסכו לא מעט כסף על כניסה לאטרקציות באמסטרדם, כולל מוזיאון המדע NEMO, מוזיאון ואן גוך ועוד. הכרטיס כולל גם שייט קרוז תעלות חינם ועוד, ועבור משפחות אשר מגיעות אל אמסטרדם עם ילדים ומתכוונות להיכנס להרבה אטרקציות מדובר על חיסכון כספי ניכר.

בהזמנת הכרטיס בקישור בחרו מבין 24, 48, 72 או 96 שעות והיכונו לגלות את אמסטרדם ומה שמעבר לה -במוזיאון ואן גוך (Van Gogh Museum) וברייקסמוזיאום (Rijksmuseum) תוכלו לראות עבודות שנעשו בתקופת תור הזהב של הולנד. לאחר מכן תוכלו לבקר בגן החיות המלכותי ARTIS, במוזיאון המדע NEMO, במוזיאון הקולנוע  EYE Filmmuseum ובמוזיאון הצבעונים של אמסטרדם (Amsterdam Tulip Museum).

להזמנת כרטיס I amsterdam City לחופשה באמסטרדם

כרטיס ההנחות הולנד פאס

מתכננים טיול בהולנד עם הילדים? עם הכרטיס המשתלם הולנד פאס תראו את מיטב האטרקציות התיירותיות של הולנד – גם באמסטרדם וגם מחוצה לה. בהזמנת הכרטיס (בקישור) תבחרו בין חבילה גדולה, בינונית או קטנה, ולאחר מכן תוכלו לבחור מבין 200 אטרקציות בהולנד – כולל מוזיאונים ואף הנחות לחנויות ברחבי המדינה. אטרקציות מרכזיות באמסטרדם הכלולות בכרטיס כוללות את גן החיות ARTIS, הרייקסמוזיאום (Rijksmuseum), מוזיאון ואן גוך (Van Gogh Museum), מוזיאון סטיידלק (Stedelijk Museum) ומוזיאון הצילום FOAM.

אם זו הפעם הראשונה שאתם מתכננים טיול בהולנד, כרטיס ההנחות הזה (Holland Pass) ממש מומלץ עבורכם. הכרטיס תקף באמסטרדם, אוטרכט (Utrecht), רוטרדם (Rotterdam), וגם האג (The Hague).

תהיה לכם גישה ל-3 אטרקציות בדרגת 'זהב', ועד 3 אטרקציות בדרגת 'כסף' (תלוי בכרטיס שבחרתם), כך שתוכלו לחסוך עד 45% על כניסה לאטרקציות בהולנד. פשוט הציגו את כרטיסכם בכל אתר או אטרקציה.

עם הכרטיס תקבלו גם מדריך בן 200 עמודים המלא בהצעות לטיולים באמסטרדם, מפות שימושיות והמלצות למסעדות וקניות.

להזמנת כרטיס ההנחות לאטרקציות בהולנד הולנד פאס

אוטובוס התיירים של אמטסטרדם והרייקסמוזיאום – כרטיס משולב

גלו את בירת הולנד באוטובוס התיירים של אמסטרדם בשיטת "חופשי יומי". כרטיס זה התקף למשך 24 שעות נותן לכם מספיק זמן לבקר בעיר כולה באמצעות נסיעה בין אטרקציות באמסטרדם באוטובוס התיירים. בנוסף, בקרו ברייקסמוזיאום (Rijksmuseum) כדי לראות מקרוב יצירות מופת של רמברנדט, ורמיר ופרנץ האלס. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים הכרטיס המשולב יכול לחסוך לכם סכום כסף משמעותי.

להזמנת כרטיס משולב לאוטובוס התיירים של אמטסטרדם והרייקסמוזיאום

קרוז תעלות ומוזיאון ואן גוך

הפכו יום של חופשה באמסטרדם לחוויה מושלמת עם שייט תעלות בן שעה וטיול אינפורמטיבי במוזיאון ואן גוך (Van Gogh Museum) הנפלא. בשני המקרים תיהנו מגישת דלג-על-התור מיוחדת.

בשיט התעלות תציפו את עצמכם ביופי של העיר בזמן שאתם שטים לאורך התעלות הציוריות, וחולפים על פני בתים מקסימים וחלונותיהם היפהפיים. במוזיאון ואן גוך תצללו לתוך יצירות האמנות של הצייר ההולנדי המפורסם, שעבודותיו זכו להכרה אמיתית רק אחרי מותו.

להזמנת כרטיס משולב לקרוז תעלות באמסטרדם ומוזיאון ואן גוך

כרטיס משולב: קרוז תעלות  וחוויית היינקן

חסכו זמן וכסף עם הכרטיס המשולב הכולל שתיים מהאטרקציות הטובות ביותר של אמסטרדם –

בסיור במבשלת הבירה של הייניקן תשחקו בתצוגות האינטראקטיביות, למדו את ההיסטוריה של היינקן ותיהנו מכמה סוגי בירה. אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים אל תפספסו את ההזדמנות לצאת לשייט בתעלות אמסטרדם המפורסמות בו תראו המון אטרקציות באמסטרדם ותחלפו על פני מבנים ארכיטקטוניים מהמאות ה-16 וה-17. בהזמנת הכרטיס בקישור תקבלו הטבה של מדריך שמע בחינם.

להזמנת כרטיסים לקרוז בתעלות וסיור במבשלת הייניקן באמסטרדם

מוזיאונים באמסטרדם

מוזיאון ואן גוך – דלגו על התור

ראו למעלה מ-200 יצירות, איורים ומכתבים של האמן. זה האוסף הגדול ביותר בעולם של יצירות ואן גוך ואחת הידועות ביותר שבין אטרקציות באמסטרדם, ובאופן טבעי התור בכניסה ארוך מאוד בעונת התיירות.

כרטיס הגישה הישירה המיוחד שניתן להזמין בקישור מאפשר לכם לדלג על התורות הארוכים ולהיכנס ישר אל תוך עולמו של ואן גוך.

בפנים תקבלו תמונה שלמה של עבודתו של האמן הידוע ע"י השוואת עבודותיו לאלה של ציירים בני דורו. מן היצירות הבולטות של אמנים אחרים המוצגים במוזיאון כוללות את 'עלובי החיים' של גוגן ו'שדות הצבעוני ליד האג' של מונה.

להזמנת כרטיסים ללא המתנה בתור למוזיאון ואן גוך

רייקסמוזיאום – דלגו על התור

זהו אולי החשוב ביותר שבין מוזיאונים באמסטרדם – צפו מקרוב בקרוב ל-800 שנות אמנות והיסטוריה הולנדית עם יותר מ-8,000 חפצים הפרושים על פני 80 גלריות, כולל יצירות מופת מוכרות כמו 'משמר הלילה' של רמברנדט ו'החולבת' של ורמיר, וכן תערוכות מתחלפות פנטסטיות.

לא מדובר רק על ציורי שמן. תמצאו ברייקסמוזיאום גם פסלים, תערוכה של פריטי לבוש וכלי נשק, ואת אחת הספריות הגדולות ביותר שאי פעם תראו. אפילו הכניסה למוזיאון היא מחזה פנומנלי.

כמוזיאון בעל מספר המבקרים הגדול ביותר בהולנד, התורות לרייקסמוזיאום (Rijksmuseum) יכולים להיות מאוד ארוכים. בקישור ניתן להזמין כרטיסי "דלג על התור" מיוחדים שמכניסים אתכם למסלול המהיר ויחסכו לכם זמן יקר של חופשה באמסטרדם.

להזמנת כרטיסים ללא המתנה בתור לרייקסמוזיאום באמסטרדם

ארון החתולים The Cat Cabinet

מוזיאון החתולים של אמסטרדם, הנקרא "ארון החתולים" (KattenKabinet) שוכן בקומה הראשונה – הנקראת  piano nobile – של בית תעלות בהרנגראכט (Herengracht). במוזיאון המיוחד, תוכלו לצפות באוסף הפרטי של בוב מאייר, אוסף של חפצים הקשורים בחתולים, ולראות תמונות המבוססות על נושא החתולים, פוסטרים, וציורי שמן. בוב הקדיש את המקום לחתולה הג'ינג'ית האהובה שלו, ג'ון פיירמונט מורגן (1966-1983).

המוזיאון של מעריץ החתולים כולל ספות וינטג', וילונות גדולים ועבים, עבודות עץ מהמאות ה-17 וה-18 וכמובן – חתולים בכל מקום. יש כאן אפילו יצירות בנושא חתולים של פיקאסו, רמברנדט, תאופיל אלכסנדר סטיינלן, הנרייט רונר קניפ, טולוז לוטרק ועוד. אם אתם חובבי חתולים, או שאתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים שמאוד אוהבים חתולים – אל תפספסו.

להזמנת כרטיסים למוזיאון החתולים באמסטרדם

מוזיאון היהלומים

במוזיאון היהלומים של אמסטרדם תראו יצירות מפורסמות כמו ה-Katana (חרב יפנית מכוסה ביהלומים ובאבני אודם), את היהלום של רמברנדט ואת גולגולת הקופים המרשימה.

כאן תלמדו את ההיסטוריה המדהימה של תעשיית היהלומים של אמסטרדם ופגשו את בעלי המלאכה. עמדו ב"חדר הזוהר" (Glamour Room) עוצר הנשימה שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם עומדים במרכזו של יהלום ענק. זוהי חוויה נוצצת בהחלט גם עבור משפחות המגיעות אל אמסטרדם עם ילדים – או ילדות

להזמנת כרטיסים למוזיאון היהלומים של אמסטרדם

מוזיאון התנ"ך Cromhouthuis & Bijbels Museum

אטרקציה באמסטרדם שכוללת שתי ציפורים במכה אחת – תוכלו להתנסות בחיי הפאר של משפחה עשירה מתקופת תור הזהב וגם לערוך ביקור במוזיאון התנ"ך המרתק.

מוזיאון התנ"ך מביט מקרוב על הספר הקדוש ובוחן אספקטים רבים הנלקחים בד"כ כמובן מאליו. במבנה המוזיאון, תציצו אל תוך חייה של המשפחה האמידה ביותר של אמסטרדם במאה ה-17 ובקרו במטבח העתיק ביותר של הולנד!

להזמנת כרטיסים למוזיאון התנ"ך באמסטרדם

מוזיאון התיקים והארנקים

עיתון ה"גארדיאן" כינה אותו "אחד מעשרת המוזיאונים הטובים ביותר באירופה שאף פעם לא שמעתם עליהם".

במוזיאון התיקים והארנקים באמסטרדם תתבוננו באוסף ייחודי של מעל 5,000 תיקים וארנקים מהמאה ה-17 ועד היום, כולל תיק אותנטי של ורסאצ'ה שהיה שייך למדונה. בנוסף, תבקרו בבית תעלות מסורתי וסיירו בחדרים שנבנו ועוצבו במאה ה-17.

להזמנת כרטיסים למוזיאון התיקים והארנקים באמסטרדם

המוזיאון הארכיאולוגי ע"ש אלארד פירסון Archaeology Museum Allard Pierson

במוזיאון הארכיאולוגי באמסטרדם תתבוננו בחפצי אמנות מהפנטים מציוויליזציות עתיקות. כאן תראו את האוסף הקבוע המקיף הנפרש על פני חמישה אולמות. עבור משפחות אשר מגיעות אל אמסטרדם עם ילדים זוהי הזדמנות מעולה ללמוד כיצד הציוויליזציות העתיקות האלה הן בהשוואה לתרבות האירופאית העכשווית ולהתפעל מהשינויים שהתחוללו בעולם לאורך הדורות

להזמנת כרטיסים למוזיאון הארכיאולוגי ע"ש אלארד פירסון

גלריית הדיוקנאות של תור הזהב

הגודל קובע – גלריית הדיוקנאות המהממת של תור הזהב (Portrait Gallery of The Golden Age) הינה אוסף יוצא מן הכלל של דיוקנאות הולנדים שמוצגים באופן מאוד נדיר בשל גודלם העצום של הציורים.

מעל 30 יצירות מופת ענקיות מתארות את הדמויות יוצאות הדופן העומדות מאחורי הישגים שונים בתקופת תור הזהב של הולנד. תקבלו כאן גם הצצה יוצאת דופן אל החיים באותה תקופה, כולל הצצה אל ציור השמן של רמברנדט "שיעור באנטומיה של ד"ר טולפ".

זהו פרי שיתוף פעולה מיוחד בין שלושה מהמוזיאונים הגדולים ביותר של אמסטרדם: הרייקסמוזיאום (Rijksmuseum), מוזיאון אמסטרדם (Amsterdam Museum) והארמיטאג' (Hermitage). גם אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים אשר בד"כ מתקשים להתרכז במוזיאונים לאמנות, גודלם החריג של הציורים הענקיים יכול להלהיב אותם.

להזמנת כרטיסים לגלריית הדיוקנאות של תור הזהב

מוזיאון אמסטרדם (Amsterdam Museum)

בואו לחזות בהיסטוריה של אמסטרדם במבנה הזה מהמאה ה-16. סיירו דרך התקופות השונות של אמסטרדם, מתור הזהב של הולנד, דרך הכיבוש הנאצי, ועד הגלגול המודרני שלה כמוקד תרבותי מרכזי.

זהו איננו מוזיאון "משעמם" ואם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים אל תחששו שהם ישתעממו במוזיאון אמסטרדם – תוכלו לנגן כאן בקריון (כלי נגינה), להכיר מקרוב מכונית אקולוגית משנות השבעים ועוד הרבה תצוגות מוחשיות אינטראקטיביות לכל המשפחה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון אמסטרדם

מוזיאון בית רמברנדט

כאן מוצג אוסף ייחודי של איורים וחריטות של האמן המפורסם רמברנדט, כולל ציורי שמן של המורה של האמן, של תלמידיו ושל בני דורו. הצטרפו גם לשיעור איור יומי והדגמות ציור כדי שתוכלו ללמוד איך לצייר כמו רמברנדט עצמו. התבוננו בחלק מחפציו האישיים של רמברנדט, כולל אוסף צדפות וכלי נשק, באחד המבוקשים בין מוזיאונים באמסטרדם

להזמנת כרטיסים למוזיאון בית רמברנדט

המוזיאון הטרופי (Tropenmuseum) לאנתרופולוגיה

זהו אחד הגדולים ביותר שבין מוזיאונים באמסטרדם, אבל מאחר שהוא גם מואר ומאוורר, ההרגשה איננה מחניקה. יצירות אמנות מרתקות וחפצים לא פחות מרתקים מספרים את סיפור אורח החיים של תרבויות שונות שאינן מערביות, מיפן ועד מרוקו. המוזיאון מרענן ומרתק – למבוגרים ולילדים כאחד, כך שאל תהססו להיכנס אליו אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים. שעות יחלפו בטרם תסיימו לטייל סביב העולם!

פעילויות נוספות המתקיימות במוזיאון כמו הרצאות, סרטים, סיורים מודרכים, מוסיקה ומופעים תיאטרליים מביאות לחיים את התערוכות התוססות.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הטרופי לאנתרופולוגיה

מוזיאון התלבושות המסורתיות

מוזיאון התלבושות המסורתיות (The Klederdracht) הוא דוגמה מובהקת לתרבות ההולנדית. המוזיאון מכיל תלבושות מרחבי הולנד המוצגות לראווה בבית תעלות מרהיב בליבה של אמסטרדם.

מדריך השמע הוקלט ע"י לובשי התלבושות עצמם, כך שתקבלו גם סיפורים אישיים על החיים שלהם באמסטרדם כילדים. בנוסף תוכלו להלביש אותן בעצמכם ולהצטלם בפוטושוט אקסקלוסיבי. לעיתים קרובות, משפחות שמגיעות אל אמסטרדם עם ילדים קטנים אשר בד"כ לא מסתדרים במוזיאונים מופתעות לגלות שהתלבושות דווקא כן מצליחות לרתק ולעניין את הילדים.

להזמנת כרטיסים למוזיאון התלבושות המסורתיות של הולנד

מוזיאון סטיידלק (Stedelijk Museum) – דלגו על התור

בלו יום מעורר מחשבה כשאתם מוקפים באמנות מודרנית. צפו בעבודות מאת אנדי וורהול, וסילי קנדינסקי, רודן, מאטיס, ג'קסון פולוק ועוד. סיירו בתערוכות המתחלפות באופן קבוע. הכרטיסים שניתן להזמין בקישור הם כרטיסים מיוחדים הכוללים הטבה של דילוג על התור הארוך בכניסה שתחסוך לכם לא מעט זמן יקר של חופשה באמסטרדם.

להזמנת כרטיסים למוזיאון סטיידלק באמסטרדם

תערוכת המאסטרים ההולנדים של הארמיטאג' – דלגו על התור

בדקו את התערוכות "המאסטרים ההולנדים של הארמיטאג'" (Dutch Masters from the Hermitage) ואת "אוצרות הצארים" (Treasures of the Tsars ) וראו את האוסף המוביל בעולם של יצירות אמנות מתקופת תור הזהב של הולנד.

כאן תיהנו מ-6 יצירות מקוריות של רמברנדט, כולל 'פלורה' (Flora) ו'אישה צעירה עם עגילים' (Young Woman with Earrings) וכן 63 יצירות של 50 אמנים הולנדים בעלי שם. יצירות אלה, ממוזיאון הארמיטאג' המפורסם של סנט פטרסבורג ברוסיה, מוצגות במיקום ירוק באמצע אמסטרדם.

להזמנת כרטיסים לתערוכה המאסטרים ההולנדים של הארמיטאג

המוזיאון הימי הלאומי – דלגו על התור

צללו אל תוך הריגושים, האומץ וההרפתקה של מלחים ב- 500 השנה האחרונות במוזיאון הימי הלאומי של הולנד (National Maritime Museum). כאן תראו איך כיבוש האדמה מהים, קרבות הים האכזריים ומסלולי הסחר היוו נקודות מפנה בהיסטוריה של הולנד. ואם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים, אל תחמיצו את חוויית המציאות המדומה שתחזיר אתכם לתור הזהב.

כאן תעלו על חיקוי של ספינת הובלה, תבינו את הסיבות שהאירופאיים נהגו להפליג למרחקים ותתבוננו באטלסים ישנים – אולי תצאו עם חשק מחודש למסעות!

התערוכה Dare to Discover (האומץ לגלות) היא מסע באמצעות מציאות מדומה לתור הזהב של הולנד במאה ה-17. במסגרתה תעמדו על ספינת ההובלה ההולנדית המפורסמת "אמסטרדם", ראו איך נבנה ה– Zeemagazijn – היום מקום משכנו של המוזיאון, וראו כיצד נבנו ספינות המלחמה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הימי הלאומי של הולנד

מוזיאון התעלות של אמסטרדם

מוזיאון התעלות של אמסטרדם (Amsterdam's Canal Museum)  שוכן במבנה מונומנטלי ומשגע ביופיו בפרובינציית Herengracht. הסיור המתקיים כאן ייקח אתכם חזרה בזמן לתקופה שבה אמסטרדם הייתה העיר המרכזית והמשגשגת של תור הזהב של הולנד.

בכניסה, אספו את מדריך השמע שמגיע כהטבה למזמינים כרטיסים בקישור, ואז שבו לכם. מספר דקות לאחר מכן האורות יתעמעמו ותחזרו למאה ה-17  – תקופת השיא של אמסטרדם. תקבלו את כל הרקע שאתם זקוקים לו כדי להבין את התעלות המפורסמות של הולנד (המוגנות כאתר מורשת עולמית ע"י ארגון אונסק"ו). ולכל אורך החוויה במוזיאון התעלות (het Grachtenhuis), תזכו להערכה עמוקה יותר של העיר ושל תעלות המים המסמלות אותה.

המוזיאון משתמש בשורה רחבה של כלים – הולוגרמות, ציורים, מודלים, מדריכי אודיו ואדריכלות, בין היתר, כדי להמחיש את חשיבותן של תעלות המים ולהביא אותם לחיים. תפקידן במסחר התוסס של אמסטרדם בא לידי ביטוי וכן ההישגים ההנדסיים יוצאי הדופן שהן מייצגות. זהו מוזיאון עשיר בתוכן ומרתק אשר עבור משפחות שמגיעות אל אמסטרדם עם ילדים גדולים יהיה גם חינוכי וגם מעניין.

אבל זו לא רק חוויה היסטורית שכלולה כאן – התעלות של אמסטרדם הן גם חלק בלתי נפרד מחגיגות הנערכות בעיר, ואלה גם מיוצגות כאן במוזיאון. מצעד הגאווה המפורסם בכל העולם, להקת החיפושיות והשייט המפורסם שלהם לאורך התעלות בתקופה הביטלמניה, וההחלקה על הקרח על גבי התעלות המתרחשת בחודשי החורף הקרים.

להזמנת כרטיסים למוזיאון התעלות של אמסטרדם

מוזיאון המחתרת ההולנדית

אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים ומעוניינים להרחיב את הידע שלהם בנושאי מורשת והיסטוריה, בקרו במוזיאון המחתרת ההולנדית (Dutch Resistance Museum) בו תשמעו סיפורים מרתקים על חיי היומיום בזמן מלחמת העולם השנייה ועל המחתרת ההולנדית שנלחמה בנאצים, וגם תקבלו הצצה לחברה ההולנדית בשנות ה-30 של המאה ה-20.

אל תחמיצו את התערוכה המיוחדת "מזון בתקופת מלחמה" (Food in Wartime) המתעדת את המזון שאנשים בישלו ואכלו בתקופת הכיבוש הנאצי של הולנד.

צפו במסמכים ובתצלומים אישיים מרגשים מתקופת מלחמת העולם השנייה, המלווים בחומר וידאו ואודיו.

להזמנת כרטיסים למוזיאון המחתרת ההולנדית באמסטרדם

מוזיאון הצילום FOAM

כאן תראו צילומים מפורסמים כגון 'I don't give a damn'  של וויליאם קליין הנטורליסט והדיוקנאות בשחור-לבן של פרנצ'סקה וודמן. לצד כשרונות עולים המשתמשים בטכנולוגיה צילומית ואמצעי עריכה מתקדמים.

המוזיאון, אחד הידועים שבין מוזיאונים באמסטרדם, עורך פרוייקטים משותפים עם MTV מדי שנה כדי להציג כשרונות בולטים המשתמשים באפקט הצילום המבריק הקלאסי עם האינטימיות של עבודה עצמאית.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הצילום באמסטרדם FOAM

מוזיאון וילט הולטהאוסן

מוזיאון זה ממוקם בבית תעלות היסטורי מהמאה ה-17, שהוחזר בשלמותו למדינה ושבו חיו בני המעמד העליון אברהם וילט ולואיזה הולטהאוסן. כאן תתפעמו מהאוסף המקיף של אמנות וחפצים היסטורים המציגים את מיטב תור הזהב ההולנדי. בחוץ הירגעו בגן יפהפה בסגנון צרפתי, גן עדן של שלווה במרכז העיר הסואן.

להזמנת כרטיסים למוזיאון וילט הולטהאוסן

Outsider Art Museum בארמיטאג' – כניסה במסלול מהיר

דלגו על התור בכניסה עם ההטבה המיוחדת בכרטיס שניתן להזמין בקישור וגלו את אחד המעניינים והשנויים במחלוקת שבין מוזיאונים באמסטרדם – העולם המרתק והפרובוקטיבי של אמנות 'חיצונית' (Outsider Art), המציג יצירות של אמנים שאין להם הכשרה רשמית ונחשבים חריגים בחברה או בעלי צרכים מיוחדים.

ה- Outsider Art Museum הוא תוצאה של שיתוף בין מוזיאון הארמיטאג' (Hermitage Amsterdam) של אמסטרדם, מוזיאון דוליהויז ()Dolhuys Museum of the Mind ומוסד הבריאות קורדאן (healthcare facility Cordaan).

שכחו את כל מה שאתם יודעים על אמנות. כאן תוכלו להסתכל על תהליך היצירה בצורה לגמרי חדשה, כולל יצירות עם פן פוליטי.

להזמנת כרטיסים לOutsider Art Museum באמסטרדם

מוזיאון החשיש, המריחואנה והקנביס עם מדריך שמע

מחווה מרתקת לתרבות החשיש במוזיאון המריחואנה הותיק ביותר בעולם, בלב ליבו של רובע האורות האדומים של אמסטרדם (אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים קטנים – אולי תעדיפו לוותר על הרובע של העיר שנחשב למבוגרים בלבד)

מוזיאון החשיש (Hash Marihuana & Hemp Museum) כולל למעלה מ-7,000 חפצים הקשורים בנושא מרחבי העולם, כולל שתילי קנאביס. אפשר גם לנסות כמה מהם באזור המיוחד המוקדש לכך. בנוסף, תלמדו על השימושים הנרחבים של צמח הקנביס ברפואה ועוד במוזיאון הקנביס של אמסטרדם.

להזמנת כרטיסים למוזיאון החשיש והמריחואנה באמסטרדם

אטרקציות באמסטרדם להורים


House of Bols : חוויית קוקטיילים וג'ין הולנדי

חוויה אינטראקטיבית ייחודית המפגישה אתכם עם עולם הקוקטיילים והג'ין ההולנדי. ב'אולם הטעמים' (Hall of Taste) ברמנים מקצועיים ימזגו לכם את הקוקטייל המועדף עליכם, או ייתנו לכם לערבב אותו בעצמכם!

להזמנת כרטיסים לחוויית קוקטיילים וג'ין הולנדי באמסטרדם

חוויית בר הקרח XtraCold – דלגו על התור וקבלו 3 משקאות חינם

הבר החם ביותר באמסטרדם, שהוא גם במקרה הקר ביותר, נמצא ממש מעבר לפינה מכיכר רמברנדט המפורסמת. הכרטיס שניתן להזמין מראש בקישור מקנה לכם כניסה ליעד המדליק והקרררר הזה, וגם שלושה דרינקים חינם, לבוש תרמי שיגן עליכם מהקור, ומסע הרפתקני אל הקוטב הצפוני.

המנחה שלכם, ווילם ברנץ, יקבל את פניכם בתפקיד של מגלה עולם הולנדי מתקופת הרנסנס, וימחיש לכם את החוויה של החיים על גבי ספינתו –  בשנת 1596. האם תצליחו להיאבק בתנאי הקור הקיצוניים כשספינתכם נסחפת?

לאחר שיקבלו את פניכם בטרקלין עם קוקטייל, תיכנסו לחדר נוסף שבו הטמפרטורה השוררת היא -10°C. כאן תראו בר העשוי מ-60 טון קרח טבעי יצוק. הקירות, האמנות, הריהוט, למעשה הכל – כולל הכוס שממנה אתם שותים – עשויים מקרח.

תזכו לעוד שני קוקטיילים כדי לחמם את גופכם ברגע שתלבשו את המעיל והכפפות התרמיים. תהיה לכם בחירה מבין סוגי בירה, שוטים או מיץ תפוזים ותחוו את אפקט צבעי הקשת הנוצר מטכנולוגיית התאורה המתקדמת. למרות שמדובר על בר, זוהי חוויה שאסור לפספס גם אם אתם מגיעים אל אמסטרדם עם ילדים

להזמנת כרטיסים לבר הקרח XtraCold

מזג אוויר באמסטרדם

אמסטרדם היא עיר גדולה ויעד תיירותי מרכזי, כך שאפשר לבקר בה בכל עונה בשנה ותמיד יש מה לעשות באמסטרדם. עם זאת, בחודשי החורף הימים קצרים (8 שעות אור בסביבות חג המולד), ושימו לב שאם אתם מתכננים להגיע אל אמסטרדם עם ילדים בעונה זו, זה דבר שעלול להשפיע לרעה על ילדים.

בנוסף, מזג האוויר בחורף עלול להיות קר מכדי להסתובב באמסטרדם בנוחות, או לרכב על אופניים. ינואר ופברואר הינם החודשים הקרים ביותר בשנה, כאשר הטמפרטורה הנמוכה ביותר היא בסביבות -1°C והגבוהה ביותר בסביבות 5°C. יולי ואוגוסט הם החודשים החמים ביותר, כאשר הטמפרטורה הממוצעת היא בסביבות 22°C.

חלק מהדברים המאפיינים את הולנד במיוחד יכולים להימצא רק בעונות מסויימות, כמו פריחת שדות הצבעוניים באביב בלבד, והחל משנת 2014, 'יום המלך' (Koningsdag) נחגג – למעט אם הוא נופל על יום ראשון – ב-27 באפריל שהינו יום הולדתו של המלך ווילם-אלכסנדר. אם 27 באפריל הוא יום ראשון, היום נחגג ב-26 באפריל.

אמסטרדם - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל