ברוז' בלגיה

ברוז' (בלגיה) – אטרקציות מומלצות וטיפים למטייל

ברוז' בבלגיה היא אחת הערים העתיקות המרשימות ביותר באירופה ונחשבת מוקד תיירותי מוביל. לפני חופשה בברוז' ממומלץ לקרוא את הכתבה הבאה בה תמצאו מידע על אטרקציות בברוז' (כולל סרטוני וידאו), טיפים חשובים למשפחות אשר מגיעות אל ברוז' עם הילדים והמלצות לחופשה בעיר

      הזמנת דילים לבריסל        |        הזמנת טיולים מאורגנים לבלגיה

ברוז' Bruges היא עיר גותית ידועה מתקופת ימי הביניים בפלנדריה (Flanders), בחלק הצפוני של בלגיה. ברוז' היא אחת הערים השמורות ביותר באירופה מהתקופה שלפני המצאת הרכבים, ולמרות גודלה הצנוע היא עיר יחסית קוסמופוליטית ומציעה למבקרים קסם שנדיר למצוא במקומות אחרים. ברוז' היא עיר ציורית ותחנה מושלמת לכל טיול באירופה.

חופשה בבלגיה – עוד באותו נושא:

ברוז' בלגיה – בתי מלון מומלצים עם ילדים

השכרת רכב בבלגיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לבלגיה – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

סים ו-e-sim לבלגיה – מידע וטיפים למטייל

כדורגל בבלגיה – כרטיסים לליגה הבלגית

ברוז' – מידע למטייל

ברגע שיוצאים מאזור התעלה המקיפה את העיר ונמצאים בתוך חומות העיר, ברוז'  מקיפה אותך בשורה של רחובות מלאי קסם, בתים היסטוריים ותעלת מים שנמצאת תמיד בקרבת מקום. בשנים האחרונות, העיר מכוונת את עצמה לתיירות עד כדי כך שהמקומיים לפעמים מתלוננים על כך שהם חיים בדיסנילנד. אבל אל תתנו לבתים הנקיים החדשים לבלבל אתכם, הם בעצם הרבה יותר עתיקים ממה שהם נראים. ואם תצליחו להתרחק מחנויות השוקולד הבלגח המדהימות – אתגר לא פשוט עבור משפחות שמגיעות אל ברוז' עם ילדים – תוכלו לבקר באזורים שקטים יותר כמו סנט אנה (St. Anna) ולדמיין כיצד נראו החיים בברוז' בשלהי ימי הביניים.

יש גם אפשרות לרכוש כרטיס משולב שמקנה כניסה לכל המוזיאונים בברוז' המאוגדים תחת "מוזיאה ברוז'" (Musea Brugge), וזהו עניין משתלם מבחינת הכסף אם אתם מתכוונים לבקר ביותר משני מוזיאונים בברוז'.

תמצאו מפה שימושית ברבים מההוסטלים (Bauhaus) וקרוב לוודאי גם בתחנת הרכבת ובמרכזי התיירות. המפה מכילה רשימה מעניינת של מקומות פחות תיירותיים שאפשר לבקר בהם במשך היום וכמה מקומות מיוחדים שאפשר לבקר בהם בערב. המפה מעניקה טיפים טובים ותחושה יותר אמיתית של העיר ואיך להימנע מהמלכודות התיירותיות ולמצוא את האוצרות התיירותיים האמיתיים, הפחות מוכרים.

אטרקציות מומלצות בברוז' למשפחות

טירת לופפם והמבוך Loppem Castle

טירת לופפם המרשימה היא אנדרטה ניאו-גותית שאי אפשר להחמיץ, בקרבת ברוז׳, והיא טובלת בהיסטוריה, אמנות ופריטי ריהוט עם גילוף מדוייק. גלו את הכנסייה, המטבח ועוד, והירגעו בגן הבנוי בסגנון אנגלי רומנטי. טיילו גם במבוך לתוספת כיף קלאסית עבור משפחות שמגיעות אל ברוז' עם הילדים

האדריכלות הניאו-גותית ופנים הטירה מלאים בהיסטוריה. העבירו אצבע על גילופי העץ של המדרגות, שימו לב לידיות הדלת המיוחדות ואריחי הרצפה ולמדו על אורח החיים היומיומי של תושבי הטירה. סיירו באולמות ובחדרים המלכותיים. בדקו את המטבח ואת הכנסייה המשפחתית והביטו באוסף האמנותי של הטירה הכולל פסלים עתיקים, ולמדו על אמנות אסיאתית ואפריקנית.

בגן תמצאו עצים בני מאות שנים, ציפורים מעופפות מעל בריכות מים ואפילו עטלפים במרתפי הקירור. בהזמנת הכרטיסים בקישור, בחרו באופציה הכוללת גם הרפתקאה במבוך הפופולרי שנבנה בשנת 1873 ותמצאו את עצמכם בלבירינת כיפי שמבלבל אנשים מאז המאה ה-19.

להזמנת כרטיסים לטירת לופמם והמבוך


מוזיאון הצ׳יפס בברוז׳ Fries Museum Bruges

אם אתם אוהבים צ׳יפס – ומי לא – כנראה תיהנו מאוד מעולם מלא בטוב קריספי ותגלו מדוע בלגיה מפורסמת בצ׳יפס שלה – במוזיאון הצ׳יפס של ברוז׳. תטעמו את המאכל וכמה רטבים טעימים, תגלו את תולדות תפוח האדמה ומלאו את עצמכם בעובדות פריכות

המוזיאון שוכן בתוך מבנה מהמאה ה-14. אם אתם מגיעים אל ברוז' עם ילדים זוהי אטרקציה מומלצת מאוד – יש דוכן למשחקי תפקידים לילדים במוזיאון.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הצ׳יפס של ברוז׳


מוזיאון המנורות לומינה דומסטיקה Lamp Museum Lumina Domestica

ביקור במוזיאון המנורות יאיר את יומכם בברוז׳. המוזיאון שובה הלב הזה שופך אור על 400 אלף שנות היסטוריה אנושית של המאבק נגד החושך – הכוונה כמובן היא לא לכוחות הרשע, אלא לחשיכה עצמה. יש כאן יותר מ-6,000 מנורות ומקורות אור שנמצאים בתצוגה, המתחילים בעידן האבן ועד הזמן המודרני. חוויה מאירה של חופשה בברוז'.

להזמנת כרטיסים למוזיאון המנורות לומינה דומסטיקה בברוז'


סיפור השוקולד של ברוז׳ Choco-Story Bruges

מתכננים חופשה משפחתית בברוז' ומפנטזים על שוקולד בלגי? חכו עד שתיכנסו ל- Choco-Story Bruges! זה גן עדן לאוהבי השוקולד. ה׳מוזיאון׳ הזה הוא הסחה טעימה מהמסלול התיירותי הרגיל. תלמדו כאן כל מה שיש לדעת על קקאו ושוקולד. תלמדו מתכונים, את ההיסטוריה של הקקאו ותפגשו מומחים בלגים לשוקולד.

 

רוצים לדעת מה היה המתכון שלפי שבט המאיה הכינו את משקה הקקאו לפני שהשוקולד הומצא? תמצאו את התשובה לכך ועוד פרטים היסטוריים, גיאוגרפיים ובוטניים מעניינים. זוהי אחת האטרקציות המובילות של ברוז' למשפחות עם ילדים

להזמנת כרטיסים למוזיאון השוקולד בברוז'


חווית בירה וטעימות בירה בברוז׳

אינטראקטיביות, טכנולוגיות חדשניות – וכמובן, בירה – הופכות את "חוויית הבירה של ברוז׳" ליותר מרק מוזיאון לבירה. הזמינו כרטיסים בקישור, צאו לסיור עצמאי באטרקציה ולמדו על המרכיבים שנכנסים לבירה, שחקו בחידון כיפי וטעמו בירה בבר בסוף. החוויה מתאימה גם למשפחות שמגיעות אל ברוז' עם הילדים – ״סיור הילדים״ (The Kids Tour) הוא סיפור ילדים מעניין אודות הדב של ברוז׳, שאפשר להקריא או לשמוע בעשר שפות תוך כדי הטיול במוזיאון הבירה.

תרבות הבירה הבלגית גדולה, ואפילו מתפרשת מעבר לבלגיה. תוכלו להכיר אותה מקרוב ב"חוויית הבירה של ברוז׳", עם סיור עצמאי שילמד אתכם כל מה שצריך על תהליך ייצור הבירה

למדו עוד על בירות מנזרים ועל המרכיבים, איך משלבים בירות שונות אם אוכל ועל ההיסטוריה של נשים ובירה. אחרי כן שבו לטעום בירה בבר.

להזמנת כרטיסים לחווית בירה בלגית בברוז'

מבשלת הבירה Bourgogne Des Flandres

הבלגים משביחים את תהליך ייצור הבירה שלהם על פני הדורות ומייצרים כמה מהבירות הטובות ביותר בעולם. מבשלת Bourgogne des Flandres חזרה עכשיו למרכז ברוז׳ ותוכלו לראות את המאסטרים של הבירות הבלגיות בפעולה.

מבשלת הבירה הזו תיקח אתכם למסע אל תוך תהליך ייצור הבירה הפלמית. תפגשו את המייצרים, תלמדו על התהליכים ותשבו לאחור עם כוס של בירה בלגית משובחת.

להזמנת כרטיסים למבשלת בירה בברוז'

תגובה

  • עיר יפהםיה ,עם תושבים נעימים ו סבירי פנים ,בצירוף אטרקציות מענייינות. מומלצת לביקור בן יומיים (בלי לחץ -בניחותא).

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל