הזמנית מוניות מנמלי תעופה

מוניות בבריסל ותחבורה משדה התעופה

קל מאוד להתנייע בבריסל בירת בלגיה. התחבורה הציבורית בבריסל נחשבת מגוונת, יעילה, זולה וזמינה והיא תיקח אתכם לכל אטרקציה תיירותית בבריסל בקלות. עם זאת, אם תרצו הסעה משדה התעופה בבריסל לבית המלון שלכם או בין שתי נקודות בבלגיה – הזמנת מונית בבריסל היא הדרך היעילה לעשות זאת באמצעות שירות אינטרנטי מיוחד שתמצאו בכתבה זו. כל המידע הנחוץ לנסיעה בתחבורה הציבורית בבריסל ועל הזמנת הסעות בבריסל – בכתבה שלפניכם

      הזמנת דילים לבריסל        |        הזמנת טיולים מאורגנים לבלגיה

אם אתם רוצים לתכנן טיול בבריסל בירת בלגיה, ולנצל את הזמן שיש לכם בעיר בצורה האופטימלית, חשוב מאוד לתכנן את מסלול הטיול על כל פרטיו. אחת הדרכים הטובות ביותר להכיר את בריסל היא דרך הרגליים או דרך שימוש בתחבורה ציבורית היעילה של העיר. חלק מההכנות שלכם לחופשה בבריסל, אם ככה, צריך להתמקד בהיכרות מוקדמת עם מערך התחבורה הציבורית בבריסל, כמו גם מערך המוניות המפותח שיכול לעמוד לרשותכם ודרכי ההגעה משדה התעופה בבריסל לעיר עצמה וחזרה.

העברה מנמל התעופה בריסל לעיר עצמה וחזרה, וגם הסעות פרטיות מבריסל ליעדים תיירותיים סמוכים, כדאי להזמין באמצעות שירות קיוויטקסי. מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי להזמנת מוניות והסעות בחו"ל, מאפשר לכל נוסע להקליד בתיבת החיפוש את נקודת המוצא והיעד של הנסיעה (באנגלית). ביום הנחיתה, ימתין לכם נהג המונית מחוץ לטרמינל עם שלט ועליו שמכם, ויעד הנסיעה שלכם. נהג המונית ייקח אתכם בדרך הקצרה, המהירה והבטוחה ביותר למחוז חפצכם, במחיר שנקבע מראש לפי תעריפון. השירות הוא שירות אמין, מומלץ ומשתלם – כך תוכלו להתחיל את החופשה בבריסל על רגל ימין ולמנוע עיכובים מיותרים בדרך.

להזמנת העברה משדה התעופה בבריסל הזינו את brussels airport בתור המוצא ואת brussels בתור היעד בתיבת החיפוש הצהובה:


בתהליך הזמנת ההסעה ניתן להכניס פרמטרים נוספים, דוגמת מספר הנוסעים, ותאריך הנסיעה הדרוש. לאחר שהכנסתם את כל הפרטים הרלוונטיים המערכת של חברת kiwi taxi תוכל לספק לכם תוצאות מגוונות של אפשרויות הסעה משדה התעופה בבריסל.

חופשה בבריסל – עוד מידע למטייל

טיסות זולות לבריסל – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בבלגיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

בריסל – מלונות מומלצים למשפחות בבירת בלגיה

Sim ו-eSim לבלגיה – מידע וטיפים למטייל

כדורגל בבלגיה – כרטיסים לליגה הבלגית

תחבורה ציבורית בבריסל

ערכנו עבורכם את המדריך המלא להזמנת מוניות ושירותי תחבורה ציבורית בעיר בריסל ובערים הגדולות הסמוכות לה. כך תוכלו לנצל כל רגע שלכם בעיר, ולראות כמה שיותר אטרקציות לבחירתכם.

בבריסל קיימת מערכת תחבורה ציבורית מודרנית ונוחה. כמעט בכל נקודה בעיר, תוכלו לרכוש כרטיסים משולבים לנסיעה בתשתיות התחבורה הציבורית, כמו גם במכונות שמוצבות בתוך אמצעי התחבורה עצמו. על כן מומלץ להצטייד מראש במטבעות וסכומי כסף קטנים לקראת הנסיעות הראשונות שלכם בבריסל. הכרטיסים, ולא משנה איזה הסדר נסיעה אתם רוכשים, תקפים לכל אמצעי התחבורה הציבורית בבריסל וניתן לבצע מעברים בצורה חופשית. בכדי לשלב את שירותי התחבורה הציבורית שקיימים בבריסל בטיול שלכם, חשוב שתכירו את כל האופציות לנסיעה שעומדות לפניכם:

1. רכבת תחתית בבריסל – המטרו של בריסל, הוא אמצעי תחבורה נגיש וזול. יחד עם זאת, מדובר במערכת עם קרונות ישנים יחסית אשר בשעות הערב יכולה להפוך למקום המסתור של חסרי בית רבים. כרטיס נסיעה בכיוון אחד עולה 1.8 יורו. המטרו בבריסל פעיל בכל יום בין השעות חמש לפנות בוקר לאחת לפנות בוקר. במהלך הנסיעה אתם נדרשים לשמור על זהירות מרבית מפני שישנם כייסים רבים, שמנסים לארוב לתיירים ולגנוב את רכושם.

2. חשמלית- הטראם של בריסל, בדומה לרכבת התחתית, היא אמצעי תחבורה נגיש מאוד, אשר מאפשר לכם להגיע לכל נקודה בעיר בתוך זמן נסיעה קצר. במיוחד. אם אתם רוצים להכיר את בריסל תוך כדי נסיעה, אתם רוצים מאוד להשתמש במערכת החשמליות של העיר – בניגוד למטרו, מהטראם אפשר לראות את הדרך. לבריסל יש ארבעה קווי חשמלית מרכזיים: 44, 81, 92, ו94. הקווים חוצים את העיר לאורכה ולרוחבה, כך שאתם יכולים לשלב אותם במהלך הנסיעה שלכם באזורים המרכזיים של בריסל. כיאה למערכת תחבורה ציבורית מודרנית, יש סנכרון בין קווי החשמלית לבין שאר המערכות. המיקום של מרבית תחנות הקצה של החשמלית, הוא סמוך מאוד לתחנות הרכבת התחתית בבריסל, כך שאתם יכולים להתאים את המסלול שלכם ללא חשש.

3. אוטובוסים בבריסל – בשל הנגישות הרבה, מערכת האוטובוסים בבריסל היא המערכת הרחבה ביותר, אשר כוללת את מספר הקווים המשמעותי ביותר. לטובת התיירים בעיקר פועל קו מספר 71, אשר עובר בדרכו דרך כל האטרקציות התיירותיות בבריסל, ומספק לכם הצצה מהירה לבריסל תוך כדי נסיעה. בכל אחת מן התחנות של הקו אתם יכולים למצוא תחנת קו מטרו, אשר תאפשר לכם להגיע ליעדים נוספים ולהשתמש בכרטיס המשולב לנסיעה. מלבד קווי היום הסדירים, בבריסל פועלים גם רשת קווי לילה בסופיה השבוע, בין השעות 00:15-03:00, כך שאם אתם מחמיצים את הרכבת האחרונה, אתם יכולים להיות בטוחים שתהיה לכם דרך הגעה לבית המלון.

4. השכרת רכב בבריסל – בשל העובדה שלבריסל יש מערכת תחבורה ציבורית כל כך מפותחת, ובדומה לערים גדולות אחרות במערב אירופה, השימוש ברכבים מושכרים בתוך העיר הוא לאו דווקא ההחלטה הנכונה לכם ביותר. עלויות ההשכרה של הרכבים הן יקרות יותר מהשימוש בתחבורה ציבורית בבריסל. הכניסה לעיר עם רכב פרטי עשויה לגרום לכם לעמוד בפקקים במשך שעות ארוכות. וישנו קושי משמעותי למצוא חנייה במרכז בריסל. על כן, כאשר אתם מבלים בבריסל אתם יכולים להסתפק בתחבורה הציבורית ולא חייבים להשכיר רכב – אם אתם מתכננים טיול בבלגיה מבריסל זה כמובן סיפור אחר.

5. מוניות בבריסל – אחת מהאפשרויות הנוחות ביותר לנסיעה בתוך בריסל, היא בעזרת מערך המוניות בבריסל. בכל שעה של היום והלילה אתם יכולים להגיע למחוז חפצכם, תוך דקות ספורות ובעזרת נהג אמין. השימוש בשירות מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי להזמנת מוניות בחו"ל הופך את הנסיעה במונית לקלה הרבה יותר. אם יש לכם נסיעות מסויימות מבריסל ליעדים בסביבה – כולל הנסיעה מבריסל חזרה לשדה התעופה – מומלץ להזמין אותן מראש באמצעות מנוע החיפוש עוד לפני היציאה לבריסל.

הזמנת מוניות בבריסל בעזרת מנוע החיפוש קיווי טקסי

על מנת שתוכלו להזמין מוניות בחו"ל והעברה משדה התעופה למלון דרך האינטרנט מראש, חברת קיווי טקסי יצרה את מנוע החיפוש החדש והמתקדם ביותר בתחום.

בין סוגי המכוניות שתוכלו למצוא במנוע החיפוש של חברת kiwi taxi, קיימות מכוניות פרייבט, מכוניות מיני ואן, מיניבוסים לכמות גדולה ומשתנה של נוסעים וגם מכוניות business או פרימיום לאנשים שרוצים לנסוע במכונית מפנקת יותר. מנוע החיפוש יציג לכם את סוגי המכוניות שקיימות במסלול הנסיעה שלכם בבריסל. מלבד סוג המכונית, תוכלו לקבל פרטים גם על כמות הנוסעים והמזוודות שניתן להסיע בכול מונית, זמן הנסיעה הממוצע, סוג המכונית המוצע, וכמובן עלות הנסיעה המדויקת.

לאחר שבחרתם את המכונית אשר עונה בצורה המדויקת ביותר על הצרכים שלכם, אתם יכולים לבצע הזמנה מבעוד מועד בכדי להבטיח את ההעברה שלכם מנמל התעופה בבריסל אל בית המלון ביום הנחיתה בבריסל. על-פי-רוב תוכלו לבחור בין שתי שיטות תשלום מקובלות: האחת – תשלום דרך אתר חברת קיווי טקסי, בעזרת כרטיס האשראי שלכם. במקרים רבים כאשר מדובר במוניות גדולות לקבוצות גדולות של אנשים, מנוע החיפוש ידרוש מכם לשלם מקדמה אשר תבטיח את ההזמנה. צורת התשלום האפשרית השנייה היא ישירות לנהג המונית ביום הנחיתה. זו היא ההחלטה שלכם, על פי הצרכים וההרגלים שלכם כתיירים.

השימוש במנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי נוח במיוחד כאשר אתם מחפשים מוניות מיוחדות. למשל, אם אתם נוסעים עם קבוצה ובה ישנם ילדים, אשר חייבים על פי חוק לנסוע במושבי בטיחות, ניתן לבצע הזמנה של רכב עם מושבים לילדים, על מנת להבטיח שנהג המונית יגיע ביום הנסיעה עם כל הציוד הנדרש.

מחירי מוניות מנמל התעופה למרכז בריסל

בכדי לסייע לכם להגיע מנמל התעופה של בריסל (BRU),למרכז העיר במהירות יחסית, ניתן להסתייע בשירותי מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi. בתוך פרק זמן של 20 דקות תוכלו להגיע למרכז בריסל, להירשם במלון שלכם ולהתחיל את הטיול ברגל ימין. על כן יצרנו את המחירון המלא לנסיעה זו, על בסיס מנוע החיפוש. המחירים נכונים לעת כתיבת שורות אלו, והם:

מכונית אקונומי- 54 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 62 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 86 דולרים.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 67 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 69 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום ( מרצדס)- 89 דולרים, לשישה נוסעים ו4 מזוודות.
מחירון נסיעה במוניות משדה התעופה בבריסל לאנטרוורפן
העיר השנייה בגודלה בבלגיה היא אנטרוורפן. ישראלים רבים מגיעים לבקר בעיר לאורך הטיול במדינה. במקרים רבים הנסיעה במוניות, אשר לוקחת כ-50 דקות, היא נסיעה נוחה יותר ולכן פופולרית הרבה יותר בקרב המטיילים. כך ניתן להגיע בכל שעות היום, וללא תלות בזמני התחבורה הציבורית ליעד הבא בטיול שלכם. בכדי שתוכלו לתכנן את הטיול בצורה אופטימלית, הכנו לכם את המחירון המלא לי נסיעה במוניות מבריסל לאנטרוורפן:
מכונית אקונומי- 104 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 117 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 137 דולרים.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 124 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 134 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום ( מרצדס)- 188 דולרים, לשישה נוסעים ו4 מזוודות.

מחירי נסיעה משדה התעופה בבריסל לברוז'

ברוז' היא אחת מהערים המתויירות ביותר באירופה של השנים האחרונות, בשל העובדה שהיא שמרה על אופייה ההיסטורי, בזכות מבנים מימי הביניים. העיר קיבלה בשנת 2000 הכרה כאתר מורשת עולמי מטעם אונסק"ו. מרבית התנועה בברוז' מתנהלת בהליכה, מפני שלא ניתן להיכנס לסמטאות הצפופות עם כלי רכב. אבל אם אתם רוצים להגיע לאזור ברוז' מבריסל, ניתן להשתמש בשירותי המוניות של חברת קיווי טקסי. זמן הנסיעה הממוצע הוא כשעה וחצי ואילו הם תעריפי הנסיעה מבריסל לברוז' נכון להיום:

מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 182 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית אקונומי- 187 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 239 דולרים.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 190 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 222 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום ( מרצדס)- 341 דולרים, לשישה נוסעים ו4 מזוודות.

מחירי נסיעה משדה התעופה בבריסל לאמסטרדם

תיירים רבים שנוחתים בבריסל מעוניינים לשלב במהלך הטיול שלהם גם גיחה לאמסטרדם. אמסטרדם היא אחת הערים האירופאיות האהובות ביותר על הישראלים. לא רק בגלל המבנים ההיסטוריים שבה, מרכזי התרבות והאירועים הרבים המתרחשים בכל השנה בעיר, אלא גם בגלל תרבות חיי הלילה התוססת. בין המועדונים הרבים, תוכלו למצוא עשרות רבות של מבלים ישראלים בכל עת, ולהנות מנפלאותיה של העיר הצעירה ביותר באירופה. במקום להזמין טיסה נוספת, ולבזבז משאבים רבים כמו גם זמן טיול רב, אתם יכולים להזמין את שירותי חברת קיווי טקסי ולהגיע מבריסל לאמסטרדם תוך פרק זמן של כשלוש שעות ו-10 דקות. אלו הם תעריפי הנסיעה על פי מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi, נכון לעת כתיבת שורות אלו:

מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 329 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית אקונומי- 318 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (מרסדס, אודי או לקסוס)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 408 דולרים.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 395 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 341 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום ( מרצדס)- 680 דולרים, לשישה נוסעים ו4 מזוודות.
מכונית פרימיום (מרסדס, לקסוס או אואדי)- 698 דולרים, לשלושה נוסעים ולשלוש מזוודות.

לא משנה מה היא מטרת הטיול שלכם לבריסל, וכיצד אתם מתכננים להעביר את זמנכם בעיר – אם לא תבצעו תכנון מוקדם, כולל הכרות עם כל האטרקציות אותן אתם רוצים לראות, ומערכת התחבורה הציבורית בעיר, הטיול שלכם עלול להרגיש כמו מרדף אחרי הזמן. בייחוד בשל העובדה שיש לכם זמן שהייה מוגבל בבריסל, אתם חייבים להגיע לכל נקודה בדרך הקצרה ביותר. אומנם קשה מאוד לתכנן את כל הטיול לפרטי פרטים מראש, כי הגיוני מאוד שיהיו לכם שינויים בדרך ואתם תרצו לשמור מקום לזמן חופשי או למקומות בילוי שלא ידעתם על קיומם. יחד עם זאת, כאשר אתם מתכוננים לחופשה בבריסל, רצוי להכיר את הקווים המרכזיים של התחבורה הציבורית בבריסל, הן של הרכבת התחתית, החשמליות וגם של קווי האוטובוסים. כך תוכלו לאפשר לעצמכם התניידות מהירה, כמעט כאילו אתם תושבי המקום.

אך חשוב לזכור כי בכל מקרה, עומדת לרשותכם האופציה להשתמש בשירותי המוניות של חברת קיווי טקסי במהלך הטיול שלכם בבריסל. בכל שעות היום אתם יכולים להזמין מונית שתתן לכם מענה מידי ומהיר אל היעד הבא שלכם. הזמנת מוניות בבריסל דרך חברת קיווי טקסי, מאפשרת לכם להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות המקצועי והאמין ביותר, ושאתם משלמים את המחירים הנוחים ביותר, בכדי לספק לכם חווית טיול מושלמת בכל שלב.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל