אנטוורפן השכרת רכב סניפים

השכרת רכב באנטוורפן בבלגיה – מידע והשוואת מחירים

מתכננים טיול באנטוורפן בבלגיה ושוקלים להזמין השכרת רכב באנטוורפן? הכתבה הבאה נועדה עבורכם והיא כוללת גם מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב באנטוורפן ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם טיפים למטייל על נהיגה באנטוורפן (כולל סרטון וידאו), חנייה באנטוורפן ועוד המלצות חשובות

      הזמנת דילים לבריסל        |        הזמנת טיולים מאורגנים לבלגיה

השכרת רכב באנטוורפן יכולה להיות זולה הרבה יותר מאשר המחירים בפרסומות, באמצעות מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בעולם (תיבת החיפוש שלמטה בדף זה). התהליך קצר ופשוט – מלאו בשדה "ארץ" את בלגיה, ובשדה עיר בחרו את אנטוורפן antwerp – אח"כ, בשדה "תחנה", בחרו את המיקום המדויק בו תרצו להזמין השכרת רכב באנטוורפן מבין האפשרויות הכוללות השכרת רכב בשדה התעופה באנטוורפן, תחנת הרכבת או השכרת רכב באנטוורפן בדאונטאון. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב באנטוורפן ולחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באנטוורפן הנחשבות אמינות ומוכרות ומציעות שירות לקוחות באנגלית.

טיול בבלגיה – עוד המלצות לקריאה

בתי מלון מומלצים באנטוורפן למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בבלגיה – המדריך המלא לנהג

טיסות לבריסל בירת בלגיה – השוואת מחירים וטיפים

סים ו-e-sim לבלגיה – מידע וטיפים למטייל

כדורגל בבלגיה – כרטיסים לליגה הבלגית

השכרת רכב באנטוורפן – המלצות וטיפים למטייל

בשנת 2014, INRIX, ארגון האוסף נתוני תחבורה, הכתיר את אנטוורפן ואת בריסל כשתי הערים הפקוקות ביותר באירופה ובצפון אמריקה. עיתון הגארדיאן הלונדוני פרסם ב-2014 כתבה תחת הכותרת ״חמש סיבות לכך שבלגיה היא בעלת התחבורה הגרועה ביותר באירופה״.

ישנם הרבה כבישים חד-סטריים באנטוורפן, מה שיכול לסבך את ההגעה ליעד מסויים. נסו להחנות את הרכב כמה שיותר קרוב וללכת ברגל.

קל מאוד להגיע לאנטוורפן ברכב, אבל עומסי התנועה כבדים. נסו את אחד מחניוני P+R הנמצאים מעט מחוץ למרכז העיר. מאז 1 בפברואר, 2017, האזור הפנים-מרכזי של העיר הוכרז כאזור מופחת פליטות, מה שאומר שרכבים מזהמים אינם מורשים להגיע יותר. קנסות יכולים להגיע ל-125 יורו. שלטי רחוב מזהירים נהגים המתקרבים לאזור. מצלמות תנועה סורקות את לוחיות הזיהוי, אבל לפי דיווחי תקשורת, אין לעיר כרגע דרך לאתר בעלי רכבים עם לוחיות זרות, מלבד רכבים מהולנד.

מעבר לכך נהיגה באנטוורפן איננה מסובכת כ"כ אבל מומלץ לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה באנטוורפן כאשר מקבלים החלטות על השכרת רכב באנטוורפן –

אפשר להזמין מוניות באנטוורפן, אבל הן יכולות להיות די יקרות. הם מחכות ללקוחות במיקומים ספציפיים בעיר (הנפת יד כדי לעצור מונית היא לא דרך טובה לתכנן חופשה באנטוורפן, זה עלול לקחת המון זמן), כגון Groenplaats או בתחנת הרכב. תזהו את השלט הכתום עם הכיתוב TAXI. תעריפי המוניות קבועים ויופיעו במונה.

נהיגה באנטוורפן פחות מסובכת מאשר בערים גדולות אחרות בעולם, אבל הצמתים יכולים להיות מאוד מבלבלים לנהגים זרים. יש מספר מצומצם של מקומות חנייה באנטוורפן בחינם, אבל הרבה מקומות חנייה בתשלום (ברחוב או בחניונים התת-קרקעיים). החניונים התת-קרקעיים משולטים היטב והמחירים הם בד״כ 2 יורו בשעה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל