אנטוורפן עם ילדים בתי מלון

אנטוורפן – 10 בתי מלון מומלצים למשפחות

מתכננים חופשה באנטוורפן עם הילדים? אחת הערים הגדולות של בלגיה, הידועה בזכות בורסת היהלומים הגדולה בעולם הפועלת בה, היא אחד היעדים האטרקטיביים לחופשה בבלגיה למטייל הישראלי והיא מציעה שלל אטרקציות תיירותיות למשפחות. לא חסרים מלונות טובים באנטוורפן אבל אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באנטוורפן עם ילדים מומלץ לבחור אחד המלונות באנטוורפן שברשימה זו, הנחשבים ידידותיים במיוחד למשפחות

      הזמנת דילים לבריסל        |        הזמנת טיולים מאורגנים לבלגיה

בכתבה זו תוכלו למצוא בתי מלון באנטוורפן (בלגיה) במגוון רחב של רמות מחירים, מיקומים וסגנונות אירוח, כאשר המשותף ביניהם הוא מיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים באנטוורפן עם ילדים אשר מתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים ומתבססים על המלצות של משפחות שהגיעו אל אנטוורפן עם ילדים לחופשה משפחתית.

עוד באותו נושא:

טיסות לבלגיה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בבלגיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

sim ו-e-sim לבלגיה – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בבלגיה – מידע שימושי לתכנון החופשה

10 מלונות מומלצים באנטוורפן למשפחות עם ילדים

מלון דירות פרמייר סוויטס פלוס – PREMIER SUITES PLUS Antwerp 

פרמייר סוויטס פלוס, מלון דירות באנטוורפן בדירוג 3 כוכבים שהוקם בספטמבר 2018, נמצא 400 מטרים מתחנת הרכבת הראשית של אנטוורפן ו-10 דקות הליכה בלבד מרובע הקניות Meir. במקום יש חדרי אירוח מרווחים הכוללים מיזוג אוויר, כספת ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים באנטוורפן עם ילדים.

המלון ניצב בסמוך לרחוב הקניות קייסרליי (Keyserlei) וכולל חדרים, דירות ויחידות סטודיו שבהם מערכת מיזוג, טלוויזיה בלוויין, מכונת קפה נספרסו, קומקום חשמלי וחדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה. שירותי המלון כוללים דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה ומשלוח מזון או מצרכים. אורחים נהנים גם מגישה לחדר הכביסה שבו מכונות כביסה ומייבשים לשימוש חינם.

בבית הקפה Food Café , מגישים ארוחות ערב, צהריים ובוקר. מרחק 5 דקות הליכה מהמקום תוכלו למצוא מקומות נוספים המציעים סעודות איכותיות ומשקאות נהדרים.

כיכר העיר אנטוורפן, בה שוכן מבנה העירייה, מרוחקת שלושה קילומטרים מהמלון; מוזיאון MAS ניצב לו 10 דקות נסיעה ממנו ואילו שדה התעופה בריסל נמצא 45 דקות נסיעה מהמקום. אורחים נהנים מהנחה בגובה 5 אירו על חנייה אם תחנו רכבכם בחניון Parking Diamant שבסמוך למלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הילטון אנטוורפן אולד טאון – Hilton Antwerp Old Town 

הילטון אנטוורפן אולד טאון, בית מלון באנטוורפן בדירוג 4 כוכבים השוכן בבניין מונומנטאלי בליבה ההיסטורי של אנטוורפן ובסמוך לכיכר גרואנפלאץ (Groenplaats Square), מציע חדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה וטרקלין מנהלים איכותי הכולל טראסת גג עם נוף לקתדראלת Cathedral of Our Lady, ואילו רחוב הקניית De Meir נמצא צעדים אחדים ממנו. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחים הציבוריים של המלון. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי מלונות מומלצים באנטוורפן עם ילדים.

חדרי המלון ממוזגים ומרווחים וכל אחד מהם כולל מיטות תוצרת Senenity, טלוויזיה שטוח מסך בגודל 32 אינץ', שולחן עבודה רחב ידיים עם כיסא ארגונומי, מיני בר, אמצעים להכנת שתייה חמה וחדר רחצה עשוי שיש עם מקלחת ואמבט נפרדים. אורחי הסוויטות וחדרי האקזקיוטיב נהנים מארוחות בוקר חינם, כמו גם ממשקאות וחטיפים חינם בטרקלין המנהלים המצוין, שבו טראסת גג פרטית. ניתן גם ליהנות מכוס תה או קפה משובחים בטרקלין הלובי המשופץ והמודרני.

במסעדת  “Brasserie Flo Antwerp” עם העיצוב המסוגנן יוגשו לכם מטעמים אותנטיים מן המטבח הבלגי-צרפתי, בהם נעשה שימוש במוצרים באיכות מעולה ובמצרכים טריים. בדלפק מאכלי הים יציעו לכם דגים ופירות ים. אורחים אוהבים להתפנק על משקאות על הבר, כולל קוקטיילים תוצרת בית ובירות מקומיות. שירות החדרים זמין כל שעות היממה.

תחנת Groenplaats Tram Stop של הרכבת החשמלית ממוקמת 150 מטרים מהמלון, ממנה ניתן תוך 3 תחנות להגיע לתחנת הרכבת אנטוורפן. כיכר העיר מרוחקת 4 דקות הליכה בלבד מהמלון, בעוד שמבצר סטין הימיביניימי ובית העירייה נמצאים 9 דקות הליכה ממנו. מוזיאון MAS ממוקם במרחק קטן מ-15 דקות הליכה מהמקום. המלון מרוחק רק 15 דקות של נסיעה משדה התעופה הבינלאומי אנטוורפן.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סנצ'ורי אנטוורפן צנטרום Century Hotel Antwerpen Centrum 

סנצ'ורי אנטוורפן צנטרום, מלון מומלץ באנטוורפן בדירוג 3 כוכבים השוכן בבניין היסטורי משוחזר הכולל אלמנטים מקוריים, ממוקם בסמוך לתחנת הרכבת המרכזית אנטוורפן ומפעיל בר, דלפק קבלה הפתוח סביב השעון ואינטרנט אלחוטי חינם. כל חדר אירוח כולל חדר רחצה פרטי ושולחן עבודה. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר שופע.

במסעדת Curnonsky תוגשנה לכם מנות מהמטבח המודרני ותוכלו ליהנות בה גם מנוף של חזית הארט נובו. הבר במקום מגיש בירות בלגיות איכותיות וצוננות.

המלון מרוחק רק 200 מטרים מגן החיות של אנטוורפן. רכבת החשמלית Centraal ממוקמת כ-100 מטרים מהמלון וניתן להגיע ממנה ישירות למרכז ההיסטורי של אנטוורפן, תוך 5 דקות של נסיעה. מתחמי הקניות Meir ו-Keyserlei נמצאים פחות מ-5 דקות הליכה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה מייזון נציונל סיטי פלאטס אנד סוויטס – Maison Nationale City Flats & Suites 

מייזון נציונל סיטי פלאטס אנד סוויטס, בית הארחה מודרני במרכז אנטוורפן, המרוחק 350 מטרים בלבד מכיכר גרואנפלאץ (Groenplaats Square), קתדראלת Cathedral of Our Lady וכיכר העיר. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוג מלונות מומלצים באנטוורפן למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח מרוצפת עץ וכוללת אינטרנט אלחוטי חינם, אלמנטים עיצוביים ייחודיים, סלון עם טלוויזיה שטוח מסך, תחנת עגינה לאייפוד, מיני בר, חדר רחצה עם מקלחת ואמבטיה עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. אורחים יכולים להכין ארוחות במטבח המצויד שבסויטה, הכולל מקרר, מיקרוגל, כלי מטבח, קומקום חשמלי ומכונת קפה – יתרון משמעותי מול בתי מלון באנטוורפן למשפחות. אפשר גם להזמין את ארוחת הבוקר ולאוכלה בסוויטה.

מתחם השופינג מאייר אנד קיסרלי ניצב כ-1.5 קילומטרים ממקום האירוח (או 15 דקות הליכה ממנו). המקום נמצא פחות מ-5 דקות של הליכה מהמסעדות, החנויות, הברים והסופרמרקטים.תחנת הרכבת המרכזית אנטוורפן ממוקמת 2.2 קילומטרים מהאתר, בעוד שמוזיאון MAS ניצב לו 2 קילומטרים בלבד ממנו. אצטדיון ספורטפאליי  (Sportpaleis)נמצא 5.7 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ליאופולד אנטוורפן – Leopold Hotel Antwerp 

ליאופולד אנטוורפן, מלון מומלץ באנטוורפן בדירוג 4 כוכבים הממוקם מרחק 5 דקות הליכה מבורסת היהלומים באנטוורפן ומרובעי הקניות האהובים, מייר (Meir) וקייסרלי (Keyserlei). גן החיות אנטוורפן והתחנה המרכזית מרוחקים פחות מ-15 דקות של הליכה מהמלון.

כל חדר אירוח במלון משקיף אל הפארק העירוני ומעוצב בסגנון מוטיב; הוא מציע טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, חלונות אטומים לרעש, מתקני להכנת שתייה חמה וחדר רחצה עם מקלחת או אמבטיה ובהן מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר. בבית הקפה פרם טיים מוגשות מנות קרות וחמות מגוונות, כולל סלטים ופסטות. תוכלו להיפגש עם חברים ובני משפחה בטרקלין, למשקה או חטיף של אחר-צהריים מאוחרים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון המפטון ביי הילטון – Hampton By Hilton Antwerp Central Station 

המפטון ביי הילטון, בית מלון מומלץ באנטוורפן הממוקם הסמוך לתחנה המרכזית אנטוורפן, מרחק 200 מטרים בלבד מגן החיות של אנטוורפן ומרכז הכנסים. האירוח כולל ארוחת בוקר ואינטרנט אלחוטי חינם. בחלק מהחדרים אפשר להוסיף מתקני שבת לשומרי שבת. המלון זוכה לציון 8.4 ברשימת בתי מלון מומלצים באנטוורפן עם ילדים.

בכל חדר תמצאו מערכת מיזוג, שולחן עבודה, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. חלק מהחדרים כוללים מטבחון, פינת אוכל ופינת ישיבה – יתרונות משמעותיים למשפחות בהשוואה אל בתי מלון באנטוורפן ברוב המיקרים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר, בה יש אפשרות למנות כשרות, חלאל, טבעוניות וגלוטן (בבקשה מראש). המלון מפעיל פינת עסקים, טרקלין משותף, בר Hampton Hub המציע משקאות וחטיפים ומכון כושר. בקרבת מקום תמצאו מסעדות וחנויות. דלפק הקבלה כולל צוות רב-לשוני שישמח להעניק מידע חיוני ולבצע צ'ק אין כל שעות היממה.

המקום מרוחק צעדים ספורים מכיכר אסטריד ומרחוב דה קייזרליי, 9 דקות הליכה קצרות ממוזיאון רובנסהויס (Rubenshuis) ו-10 דקות הליכה ממייר (Meir). שדה התעופה הבינלאומי בריסל ניצב 30 דקות נסיעה מהמקום – בקו רכבת ישיר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון  קתדרל – HotelO Kathedral 

קתדרל, מלון במרכז אנטטורפן הוא בית מלון אלגנטי בדירוג 4 כוכבים הממוקם במרכזה ההיסטורי של אנטוורפן, מול קתדראלת Cathedral of Our Lady, מציע יחידות אירוח המעוצבות באופנתיות נהדרת. המלון זוכה לציון 8.2 בהמלצות על מלונות באנטוורפן למשפחות עם ילדים.

כל יחידה כולל ריצוף עץ, שולחן עבודה, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח, ריהוט בעיצוב עכשווי וחדר רחצה פרטי בחלל פתוח שבו מוצרי טיפוח חינם תוצרת Rituals. אורחים נהנים מדי יום ממזנון ארוחת בוקר שופע, הכולל לחמים, לחמניות, קרואסונים, ריבה, מיץ תפוזים וקפה.

מתחם הקניות מייר (Meir) של אנטוורפן נמצא 550 מטרים מהמקום – מרחק הליכה קצרה ממש. כיכר השוק De Grote ממוקמת מעבר לפינה וניתן למצוא בה מגוון יפה של פאבים ומסעדות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רדיסון בלו אסטריד אנטוורפן  – Radisson BLU Astrid Hotel, Antwerp 

רדיסון בלו אסטריד, מלון מומלץ באנטוורפן בדירוג 4 כוכבים בלב אזור היהלומים, מול גן החיות והתחנה המרכזית באנטוורפן, מציע חדרי אירוח אלגנטיים ומועדון בריאות הכולל בריכת שחייה מקורה. מול חזית המלון עוצר אוטובוס הסעות אל נמל התעופה של בריסל, או ממנו.

המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם וחדרי האירוח שבו מעוצבים בטעם טוב; הם כוללים טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצים בתשלום וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח בלא תשלום. אורחים נהנים מארוחת ערב איכותית במסעדת Made in Antwerp, בה מוגשים מאכלים העשויים רכיבים מקומיים טריים, כמו גם יין ובירה בלגית מסורתית.

תוכלו לנצל את יתרונותיו של מועדון הבריאות שבמלון: נפחו את שריריכם והזיעו במכון הכושר החדיש והמאובזר; הירגעו באמבט הספא, בבריכה המקורה או בעזרת טיפולי יופי ועיסויי אבנים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לאונרדו הוטל אנטוורפן – Leonardo Hotel Antwerpen 

לאונרדו הוטל אנטוורפן, בית מלון באנטוורפן  בדירוג 3 כוכבים, המציע יחידות מעוצבות בבניין היסטורי הממוקם, ממוקם ברובע היהלומים ובמרחק 50 מטרים בלבד מגן החיות ומתחנת הרכבת המרכזית. המקום כולל בר מודרני המציע בירות בלגיות, כמו גם שני מחשבים בלובי, המציעים גישה לאינטרנט חינם.

כל חדר במלון מעוצב בבדים עשירים וגוונים חמים כולל טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים, מיני בר, שולחן עבודה וחדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר הכולל מאפים טריים ולחמים. בימות הקיץ החמימים תאכלו לסעוד את ארוחת הבוקר שלכם על הטראסה שופעת קרני השמש. תוכלו גם למצוא מבחר מרשים של אפשרויות קולינאריות במרחק קצר בלבד מהמלון.

תוך 15 דקות של הליכה מהמלון תגיעו לכיכר גרואנפלאץ (Groenplaats Square). ברחוב הקניות מאייר, הנמצא 5 דקות הליכה מהמלון, תגלו מספר גדול של מסעדות, ברים וחנויות בוטיק. כיכר העירייה של אנטוורפן, בו נמצא בית העירייה, מרוחק 20 דקות הליכה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אינדיגו אנטוורפן – Hotel Indigo Antwerp City Centre 

אינדיגו אנטוורפן, בית מלון במרכז אנטוורפן בדירוג 4 כוכבים הממוקם בליבה של אנטוורפן ובסמוך לתחנה המרכזית, ולאטרקציות באנטוורפן כמו גן החיות, מרכז הכנסים פלנדרס ולמתחמי קניות ראשיים, הינו מלון בוטיק הכולל 82 חדרים בעלי עיצוב מרשים הכולל נגיעות מודרניות ופריטי עץ אלון. בית המלון זוכה לציון 8.6 בביקורות על בתי מלון מומלצים באנטוורפן למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל מכונת קפה נספרסו, טלוויזיה שטוחת מסך, אינטרנט אלחוטי חינם (הזמין בכל החדרים ובכל רחבי המלון), מקלחון ומוצרי טיפוח תוצרת MOOOI.

אורחים מוזמנים לפתוח את יומם עם מזנון עשיר של ארוחת בוקר בסגנון אמריקאי. במקום תמצאו גם מטבח פתוח המשמש להכנת מנות שף קרות, כמו גם מנות קלאסיות מבית אמא. פנקו את עצמכם במזון המשובח, לצד בירה בלגית משובחת או יין ישן נושן. את רכבכם תוכלו להחנות בחניון התת-קרקעי הציבורי, Q-Park Astrid, המרוחק 50 מטרים בלבד מהמלון. מרחק הליכה ממקום האירוח תגלו את אטרקציות התיירות המרכזיות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל