tallinn best hotels

טאלין למשפחות – בתי מלון מומלצים בבירת אסטוניה

מלונות מומלצים בטאלין למשפחות עם ילדים – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות המתכננות לינה בטאלין בירת אסטוניה. יש כמה וכמה מלונות טובים בטאלין אך לא בכולם משפחות עם ילדים ירגישו נוח. ברשימה זו תמצאו בתי מלון בטאלין שקיבלו ציונים גבוהים במיוחד ממשפחות עם ילדים בדירוגים באתרי תיירות בינ"ל

ברשימה זו ריכזנו מלונות בטאלין בכמה רמות מחיר ודירוגי כוכבים ובמיקומים שונים בבירת אסטוניה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הציונים הגבוהים שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בטאלין למשפחות עם ילדים המתבססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי המלון עם הילדים

טיול באסטוניה – עוד באותו נושא:

טאלין למטייל – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות עם ילדים

השכרת רכב באסטוניה – השוואת מחירים והמלצות

מזג האוויר באסטוניה ועונות מומלצות לחופשה

מלונות מומלצים בטאלין למשפחות עם ילדים

מלון רדיסון בלו אולימפיה – Radisson Blu Hotel Olümpia 

רדיסון בלו אולימפיה, מלון מומלץ בטאלין בדירוג 4 כוכבים השוכן במיקום מרכזי, מציע אירוח נהדר בעיר טאלין, הכולל חדרים נפלאים ובריכת שחייה בקומה ה-26. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי מלונות מומלצים בטאלין עם ילדים.

כל חדר במלון מעוצב בסגנון קלאסי וכולל טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי חינם, כספת, מתקני גיהוץ וחדר רחצה צמוד עם אמבטיה או מקלחת ומייבש שיער. בקומה העליונה תוכלו ליהנות מחדר כושר המשקיף אל העיר וכולל גם סאונה מרגיעה.

במסעדת הבית, Senso, תוכלו ליהנות ממגוון גדול למדי של מנות בינלאומיות ואסטוניות, נוסף על מזנון ארוחת בוקר. ב- Café Boulevard תוכלו ליהנות ממבחר גדול למדי של סלטים ומאפים טריים, בזמן שהילדים ייהנו להשתולל באזור המשחקים שבמקום – עניין לא מובן מאליו בין מלונות בטאלין ואחת הסיבות למיקומים הגבוהים של המלון בדירוגי בתי מלון מומלצים בטאלין למשפחות עם ילדים – תוך שהם מכירים ילדים אחרים בני גילם ומוצאים חברים ממדינות אחרות בעולם. בבר הלובי יגישו לכם חטיפים ומשקאות צוננים.

המקום נמצא במרחק 350 מטר ממרכז הקניות סטוקמן; 750 מטרים מהסולאריס סנטר ומהיכל הקונצרטים Nordea; כקילומטר בודד מטאלין העתיקה ומתחנת האוטובוס ובמרחק 1.5 קילומטר מהנמל. נמל התעופה מרוחק 3 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פארק אין ביי רדיסון סנטרל טאלין – Park Inn by Radisson Central Tallinn 

פארק אין ביי רדיסון סנטרל טאלין, בית מלון מומלץ בטאלין בדירוג 4 כוכבים הנהנה ממיקום אסטרטגי בסמוך לרובע הקניות והעסקים המרכזיים והעיר העתיקה. המלון לוקח חלק בתכנית לדירוג אקולוגי Green Key. כל חדרי המלון הם ללא עישון. החדרים שהמלון מציע הם מודרניים, מרווחים, מוארים ומעוטרים בססגוניות; כל חדר כולל אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בכבלים, פינת עבודה, מיזוג אוויר וחדר רחצה מודרני הכולל מקלחת או אמבטיה ומייבש שיער. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בטאלין למשפחות עם ילדים.

צוות דלפק הקבלה זמין כל שעות היממה וישמח לסייע בארגון שירותי כביסה, ניקוי יבש ואחסון מטען. אורחים מוזמנים להירגע בסלון היופי שהאתר או בסאונה הפרטית. מרבית אזורי המלון נגישים לכיסא גלגלים.

תפריט המסעדה שבמקום מציע מאכלים ממטבחים שונים מרחבי הגלובוס, מעדנים אותנטיים מהאזור, ארוחות בהזמנה אישית ומותאמות לאלרגיות, מנות צמחוניות ותפריט ילדים. המלון ניצב מרחק קילומטר בודד מנמל טאלין ואילו תחנת הרכבת המרכזית באלטי ג'אם ממוקמת 1.4 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה של טאלין מרוחק 5 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גו שנלי – Go Hotel Shnelli 

גו שנלי, בית מלון בטאלין בדירוג 3 כוכבים הממוקם ליד העיר העתיקה הימיביניימית של טאלין, בסמיכות לתחנת הרכבת Balti Jaam. המלון מעניק חנייה חינם וחדרים בסיסיים שבהם אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה עם ערוצי לוויין. במקום מופעלים גם מתקני יופי: הספא Spalife Shnelli  כולל מבחר טיפולי פנים וגוף. בספא גם פועלת מרפאת לייזר המעניקה טיפולים שונים. אפשר גם ליהנות מעיסוי ולבקר בקזינו שבאתר.

חדרי המלון מעוצבים בקלאסיות וכוללים ריהוט עץ. בכל חדר תמצאו חדר רחצה צמוד עם מקלחת ושולחן עבודה. חלק מהחדרים משקיפים לעיר העתיקה של טאלין.

ריקויה פלאץ  היא לב העיר העתיקה ונמצאת בטווח של 550 מטרים מהמקום. תחנת האוטובוס ניצבת במרחק 4 קילומטרים מהמלון ואילו נמל התעופה מרוחק 5 קילומטרים ממנו. במקום מופעל דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה, כמו גם כספומט. 400 מטרים מהמלון נמצא מרכז פנאי טליסקיבי (Telliskivi) ואילו אזור קלמג'ה (Kalamaja) נמצא במרחק זהה.

מסעדת המלון מגישה מנות אירופאיות, מזנון ארוחת בוקר, ארוחות צהריים ועוגות. חזית המסעדה משקיפה על גבעת טומפיה ועל הפארק, וכן על רציף הרכבת – מהצד השני.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טאלינק אקספרס – Tallink Express Hotel 

טאלינק אקספרס, בית מלון מומלץ בטאלין בדירוג 3 כוכבים במרחק 500 מטרים מהעיר העתיקה ו-200 מטרים מנמל הנוסעים, מציע אינטרנט אלחוטי חינם, שירות השכרת אופניים ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה.

חדרי האירוח מוארים ומודרניים וכוללים חדר רחצה פרטי, שולחן עבודה וטלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים. מסעדת Tempo מגישה מבחר מנות אסטוניות ובינלאומיות, כמו גם מזנון ארוחת בוקר כל יום. מסוף אינטרנט עומד לרשותכם חינם בלובי המלון.

תוכלו להגיע לכל אתר מרכזי בטאלין בהליכה קצרה בלבד. הכניסה לעיר העתיקה דרך שער החוף הגדול נמצאת רק חמש דקות הליכה מהמקום ואילו שדה התעופה טאלין מרוחק 8 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון שלוסל –  Schlössle Hotel 

שלוסל, מלון בעיר העתיקה בטאלין בדירוג 5 כוכבים, שופץ בשנת 2016 ומעוצב בסגנון מודרני ועם זאת עתיק, שוכן במבנים נושנים מהמאות ה-13 וה-14 בלב העיר העתיקה. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות בתי מלון מומלצים בטאלין עם ילדים.

כל חדר במלון כולל ריהוט עתיק, מכשירי אייפד, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך עם נגן DVD, חדר רחצה ובו מוצרי טיפוח, חלוקי רחצה ונעלי בית. החדרים מעוצבים עם מתקנים ובדים באיכות גבוהה, ללא עישון וממוזגים. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר א-לה-קארט או מזנון, במהלכה גם מוצעת כוס יין; גם השימוש בסאונה הוא חינם לאורחים. מלבד הגישה החופשית לסאונה, ניתן לנסות טיפולי עיסוי שונים (בתשלום). דלפק הקבלה פועל 24 שעות ביממה וניתן לארגן שירות לימוזינה.

המלון נמצא 150 מטרים מבניין העירייה ההיסטורי ומראקויה פלאץ (Raekoja Plats). 650 מטרים מהמקום נמצאת תחנת הרכבת המרכזית, Balti Jaam (באלטי ים). שדה התעופה של טאלין (Tallinn Lennart Meri Aiport) מרוחק 5.5 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אוריג'ינל סוקוס וירו – Original Sokos Hotel Viru 

אוריג'ינל סוקוס וירו, בית מלון במרכז טאלין בדירוג 4 כוכבים הממוקם מרחק 100 מטרים מהעיר העתיקה, מחובר למרכז השופינג וירו סנטר, שם תמצאו גם את מוזיאון הק.ג.ב. הפופולארי. כל חדר מעוצב בסגנון קלאסי צפוני עם צבעים חמים וכולל נוף מרהיב למדי של העיר, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחה 32 אינץ', שולחן עבודה, מיני בר, מתקני גיהוץ וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער.

המלון מפעיל 3 סאונות עם אמבט עיסוי או בריכת שחייה ו-2 מרכזי יופי, כאשר האחד מציע טיפולי בריאות ויופי קלאסיים ואילו השני – שיטות טיפול מודרניות.

שירותים ומתקנים נוספים כוללים בית קולנוע על הגג (עונתי), טראסת שמש, חדרי משחקים לילדים – אחת הסיבות להמלצות החיוביות של המלון בדירוגי בתי מלון בטאלין למשפחות עם ילדים – כביסה וניקוי יבש, פינת מחשב והשכרת רכב.

המלון מפעיל פאב, שני בארים ושתי מסעדות. במסעדת Merineitsi מוגש מזנון ארוחת בוקר בסגנון סקנדינבי. ישנה גם אפשרות למנות בינלאומיות לקבוצות. במסעדת  Amarillo מוגש אוכל בסגנון Tex-Mex. Valuutabaar הוא הבר האגדי עם תפריט המשקאות הסובייטי הידוע, ובלילות הקריוקי שלו. האורחים נהנים מגישה חינם למועדון הלילי Cafe Amigo Night Club.

550 מטרים מהמקום ניצבת כיכר בית העירייה בלב העיר העתיקה. תחנת הרכבת המרכזית ממנה תוכלו להגיע אל יעדים ברחבי אסטוניה ונמל טאלין ממוקמים קילומטר יחיד מהמלון ואילו שדה התעופה טאלין מרוחק 5 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קרויצוואלד טאלין – Kreutzwald Hotel Tallinn 

קרויצוואלד טאלין, מלון מומלץ בטאלין בדירוג 4 כוכבים הממוקם 12 דקות הליכה בלבד מהעיר העתיקה המרשימה של טאלין, הכולל מתקני ספא וספרייה. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימת מלונות מומלצים בטאלין עם ילדים.

חדרי המלון ממוזגים ומעוצבים בסגנון קלאסי, עם צבעים חמימים וריהוט תואם. כל חדר כולל חדר רחצה צמוד עם שירותים, מייבש שיער ונעלי בית, כספת ובחדרים מסוימים גם אמבט ספא. אורחים מוזמנים לבקר בסאונה שבמלון ולבחור מתוך טיפול עיסוי שונים בתוספת תשלום. בדלפק הקבלה עומדים לרשותכם כל שעות היממה.

מסעדת Nipernaadi מגישה מנות העשויות תוצרת עונתית טרייה. בעונה החמה אורחים רבים נהנים ממגוון מרשים של בירות ויינות מקומיים המוגשים בטרקלין הספרייה או על טראסת הקיץ. המלון ממוקם בבניין היסטורי מרשים למדי בקרבה לספריה האסטונית הלאומית. מרכז קריסטינה הוא אחד ממרכזי השופינג הגדולים של טאלין ונמצא במרחק 400 מטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ל'ארמיטאז' – Hotel L'Ermitage 

ל'ארמיטאז', בית מלון במרכז טאלין בסגנון מודרני ובדירוג 4 כוכבים, מרחק 5 דקות הליכה בלבד מבית העירייה, מציע חדרים עם מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.0 בהמלצות על בתי מלון בטאלין למשפחות עם ילדים.

כל חדר מואר ומעוצב בצבעי פסטל; יש בו טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין וחדר רחצה מודרני וצמוד עם מייבש שיער. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר במסעדת המלון עם הריהוט הקלאסי, וכולל מנות בינלאומיות ואסטונית. בבר הלובי ניתן להירגע מול האח ולהתענג על מגוון משקאות רחב. ניתן להשתמש בחניון שבאתר בתוספת תשלום.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה ואילו הצוות ישמח לסייע לכם בשירותי השכרת רכב ואופניים. הסאונה הפינית זמינה לאורחים בתשלום נוסף. המלון נמצא 300 מטרים בלבד מטירת טומפאה (Toompea) ו-6 דקות של נסיעה מכיכר וירו הפופולארית.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ספא בראבו – Braavo Spa Hotel 

ספא בראבו, בית מלון בטאלין העתיקה בדירוג 3 כוכבים, מציע חדרי אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה בכבלים. במלון אפשר ליהנות מגישה יומית ללא עלות למרכז הספא ומועדון הספורט בשעות 06:00 – 22:00. חדרי המלון, המעוצבים בצבעי פסטל בהירים, כוללים כל אחד שולחן עבודה, חדר רחצה פרטי, פינת ישיבה ומאוורר. בית המלון זוכה לציון 8.0 בביקורות על מלונות מומלצים בטאלין למשפחות עם ילדים.

מדי יום מוגשת בפינת האוכל של המטבח ארוחת בוקר קונטיננטלית. מועדון הספורט של המלון כולל חדר כושר רחב ידיים, מרכז ספא הכולל 9 בריכות (מתוכן שתיים חיצוניות), מגוון סאונות וגם אזור מנוחה. המלון כולל גם מגרש סקווש, מכון עיסוי וחניון גדול פרטי.

רוב האטרקציות התיירותיות בטאלין העתיקה נמצאים מרחק הליכה מהמלון. בניין העירייה וכיכר ראקויה פלאץ מצויים 500 מטרים מהמלון ואילו תחנת רכבת באלטי ג'אם מרוחקת רק 850 מטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אולבי רזידנס – Olevi Residents 

אולבי רזידנס, בית מלון מומלץ בטאלין בדירוג 3 כוכבים השוכן בבניין עתיק מן המאה ה-14 באזור העתיק של טאלין, מציע חדרי אירוח המעוצבים בסגנון קלאסי עם גוונים חמים ונופים נהדרים של האזור הנשקפים מהקומות העליונות.

כל חדר אירוח כולל אינטרנט אלחוטי חינם, כספת, טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה. מסעדת המלון האלגנטית מגישה מאכלים שונים לצד מבחר יינות גדול. בית המלון ניצב 270 מטרים בלבד מכיכר ראקויה מבניין העירייה ו-220 מטרים מכנסיית St. Olav. תחנת רכב באלטי ים מרוחקת 650 מטרים בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

טאלין - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל