וילנה בתי מלון מומלצים עם ילדים

וילנה – בתי מלון מומלצים עם המשפחה בבירת ליטא

מלונות מומלצים בוילנה למשפחות עם ילדים – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות המתכננות לינה בוילנה בירת ליטא. יש כמה וכמה מלונות טובים בוילנה אך לא בכולם משפחות עם ילדים ירגישו נוח. ברשימה זו תמצאו בתי מלון בוילנה שקיבלו ציונים גבוהים במיוחד ממשפחות עם ילדים בדירוגים באתרי תיירות בינ"ל

ברשימה זו ריכזנו מלונות בוילנה בכמה רמות מחיר ודירוגי כוכבים ובמיקומים שונים בבירת ליטא, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הציונים הגבוהים שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בוילנה למשפחות עם ילדים המתבססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי המלון עם הילדים

טיול בליטא – עוד באותו נושא:

וילנה עם ילדים – המלצות למטייל ואטרקציות למשפחות

השכרת רכב בליטא – השוואת מחירים ומידע

מלונות מומלצים בוילנה למשפחות עם ילדים

מלון אורביהופ – Urbihop Hotel 

אורביהופ, מלון מומלץ בוילנה בדירוג 3 כוכבים הממוקם שני קילומטרים ממרכז הקניות Akropolis ו כ-6 קילומטרים מהרובע העתיק ומרכז העיר וילנה, כולל חדרי אירוח המעוצבים בסגנון ייחודי, ובהם טלוויזיה שטוחת מסך ומערכת מיזוג אוויר. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בוילנה עם ילדים.

המלון מציע אזור חנייה נרחב ואינטרנט אלחוטי חינם. במסעדת המלון, "U", מוגש מבחר גדול למדי של מטעמים בינלאומיים העשויים רכיבים מקומיים ועונתיים. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר, הכולל מנות קרות וחמות. ניתן לבקש ארוחת בוקר עם בקשות מיוחדות בתפריט הא-לה-קארט. הבר שבלובי פעיל כל שעות היממה ומציע משקאות וחטיפים לאורך היום כולו.

דלפק הקבלה זמין לשרותכם 24 שעות, כמו גם מתקני פגישות וחדרי ישיבות הזמינים עבורכם בתיאום מראש עם הקבלה. המלון ממוקם בבניין בו ממוקם SEB ארנה. אירועי ארנה ואזור הכדורגל ספורטימה ממוקמים בסמוך.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון Hotel Tilto

טילטו, מלון בדירוג 3 כוכבים בבעלות אירית, השוכן בליבה העתיק של וילנה – מרחק 240 מטרים בלבד מהקתדראלה הידועה של העיר. המקום כולל חדרים ממוזגים עם טלוויזיה שטוחת מסך וחיבור ללוויין. כל יחידת אירוח מעוצבת בסגנון אופנתי וחביב, כאשר רוב היחידות כוללות אלמנטים כמו רהיטים בעבודת יד ולבנים וכולן מצוידות בחדר רחצה צמוד עם אמבט ווילונות האפלה. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג מלונות מומלצים בוילנה למשפחות עם ילדים.

הארמון הנשיאותי ניצב במרחק 550 מטרים מהמלון, בעוד שארמון הדוכס הגדול נמצא 450 מטרים משם. גדות נהר וילניה נמצאות מרחק הליכה מהמקום. צוות הקבלה זמין לרשותכם כל שעות היממה וישמח לסייע לכם במידע תיירותי נדרש ובארגון הסעות משדה התעופה ואליו, בבקשה מראש. מסעדת האתר מגישה מנות מקומיות ואילו בפאב Guinness תוכלו להתפנק על משקאות איכות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דומוס מריה – Hotel Domus Maria 

דומוס מריה, מלון מומלץ בוילנה בדירוג 3 כוכבים השוכן במבנה של מנזר לשעבר בוילנה העתיקה, מציע חדרי אירוח שבכל אחד מהם טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי חינם ושולחן עבודה. חניה פרטית זמינה חינם בלא תשלום. המלון זוכה לציון 8.5 ברשימת בתי מלון מומלצים בוילנה עם ילדים.

חדרי המלון מרוהטים בסטייל קלאסי וכוללים חלונות חסיני רעש, כמו גם חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער. דלפק הקבלה זמין 24 שעות ביממה עבורכם ויסייע לכם עם מידע תיירותי ושירותי שכירת רכב. בית הקפה במקום מגיש ארוחות בוקר בשעות 7:00 – 10:00 בבוקר. Gate of Dawn מרוחק 130 מטרים מהמקום ואילו בית העירייה ממוקם 280 מטרים ממנו. תחנת הרכבת המרכזית ממוקמת 15 דקות הליכה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ויבולסקיו – Vivulskio Hotel 

ויבולסקיו, בית מלון בוילנה בדירוג 3 כוכבים הממוקם רק 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה של וילנה, מציע אמבט עיסוי וסאונה בתשלום נוסף, כמו גם חניה פרטית לאורחים בלא תשלום. בכל חדרי במלון יש טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, אינטרנט אלחוטי חינם, קומקום חשמלי, חלונות אטומים לרעש, עיצוב פנים מסוגנן וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומקלחת. המלון זוכה לציון 8.4 בהמלצות על בתי מלון בוילנה למשפחות עם ילדים.

הכנסייה האורתודוקסית Orthodox Church of St. Michael and St. Constantine ממוקמת 400 מטרים מהאתר ואילו המוזיאון של הגאון מוילנה מרוחק 850 מטרים בלבד ממנו. כנסיית סנטו ניקולס ניצבת 1.3 קילומטרים ממקום האירוח ואילו שדה התעופה וילנה נמצא 4.7 קילומטרים ממנו.

אורחים יכולים להתרגע להם באמבט העיסוי או בסאונה. ניתן ליהנות משירותים נוספים במלון, כדוגמת שירותי הסעה אל שדה התעופה וממנו, כמו גם שירותי השכרת רכב. אוטובוס ההסעות ותחנת הרכבת נמצאים 1.8 קילומטרים מהמלון. כמה שגרירויות נמצאות בסמוך.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סיטי רודניקי – City Hotels Rūdninkai 

סיטי רודניקי, בית מלון בוילנה העתיקה בדירוג 4 כוכבים, מרחק 500 מטרים מ-Gate of Dawn, מתמזג באחד מקירותיו עם חומת ההגנה העתיקה של וילנה, המקיפה את החצר האחורית. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימות בתי מלון מומלצים בוילנה למשפחות עם ילדים.

החדרים מעוצבים בסגנון מודרני וכוללים ריהוט עץ וצבעים טבעיים בהירים. כל חדר כולל טלוויזיה עם חיבור ללוויין ומציע נופים עוצרי נשימה של האזור, כמו גם חדר רחצה צמוד ושולחן עבודה.

במסעדת המלון Belgai יגישו לכם מאכלים בלגיים אותנטיים. בעונה החמה האורחים מוזמנים לאכול בחצר הפנימית. תוכלו גם ליהנות באותה מסעדה ממגוון מרשים של בירות בלגיות. בית העירייה נמצא 350 מטרים מהמקום ואילו תחנת הרכבת הראשית – 650 מטרים משם. המוזיאון הלאומי של הגאון מווילנה ממוקם 500 מטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אייר-אין – AirInn Vilnius Hotel

אייר-אין, בית מלון מומלץ בוילנה בדירוג 3 כוכבים הממוקם בסמוך לנמל התעופה הבינלאומי וילנה, 50 מטרים מהמסוף המרכזי, כולל סאונה, סלון יופי, מתקני ספורט, חניה מאובטח ואינטרנט אלחוטי חינם. החדרים כוללים חדר רחצה צמוד, טלוויזיה וריהוט אלגנטי. בית המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי מלונות מומלצים בוילנה עם ילדים.

במסעדה ניתן ליהנות ממאכלים ליטאיים ואירופאים מסורתיים. המלון מפעיל בר לובי הפעיל כל שעות היממה, עם אח וטלוויזיה מרשימה עם מסך שטוח. אפשר להשתמש בשירות חדרים. מרכז וילנה מרוחק 6 קילומטרים מהמלון, בעוד שהעיר העתיקה מרוחקת 5 קילומטרים ממנו. תחנות הרכבת והאוטובוס הראשיות של וילנה ניצבות במרחק 3 קילומטרים בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ארט מון גארדן – Art Hotel Moon Garden 

ארט מון גארדן, מלון בדירוג 4 כוכבים הממוקם בעיר העתיקה, מרחק דקת הליכה משער הזריחה ומרחק הליכה בודד מחנויות בוטיק, מציע חדרים מעוצבים ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.7 ברשימת בתי מלון מומלצים בוילנה עם ילדים.

כל חדר במלון כולל מקרר – יתרון מובהק עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בוילנה ברוב המיקרים –  מיני בר, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, מייבש שיער, מגבות, חלוקי רחצה ונעלי בית.

המלון מציע דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה, כמו גם ארוחת בוקר המוגשת במלון.

המלון נמצא 100 מטרים משרידי הקדושים הקתוליים של ליטא ו-900 מטרים מהאנסמבל הישן של האוניברסיטה. 4.8 קילומטרים מהמקום נמצא סימנס ארנה ואילו שדה התעופה וילנה ניצב 4 קילומטרים משם. מגדל גדימינאס מרוחק 1.9 קילומטרים מהמקום ואילו ארמון הדוכסים הגדולים מרוחק 1.4 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון שייקספיר בוטיק הוטל – Shakespeare Boutique Hotel 

שייקספיר בוטיק הוטל, מלון בדירוג 4 כוכבים בארמון משופץ מימי המאה ה-17 בלב ליבה של וילנה ובמרחק 50 מטרים מכיכר הקתדראלה, מציע יחידות אירוח מעוצבות אינדיבידואלית ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.0 בביקורות על מלונות מומלצים בוילנה למשפחות עם ילדים.

חללי הפנים של המלון מלאי עתיקות, ספרים ויצירות אמנות. כל חדר אירוח במלון מעוצב להפליא ומוקדש לסופר אחר. כל חדר כולל מיזוג, ספרייה קטנה ומתקנים להכנת שתייה חמה.

מסעדת סונטס האלגנטית שבאתר מתמחה במטעמי גורמה ומאכלים מקומיים שבוודאי תאהבו. אורחים נהנים ממבחר גדול של וויסקי מאלט ויינות ב-Globe Bar ועל המרפסת. צוות הקבלה זמין כל שעות היממה וישמח לארגן לכם שירותי כביסה וניקוי יבש. חנייה בלא תשלום ושירות אחסון מטען מסופקים לאורחים. המלון הוא זוכה פרס וילנה לאירוח לשנים 2008, 2010 ו-2011.

המלון ממוקם במרחק 300 מטר מאטרקציות פופולאריות בוילנה, כדוגמת מגדל גדימינאס, אוניברסיטת וילנה והארמון המלאכותי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אלקסה אולד טאון – Alexa Old Town 

אלקסה אולד טאון, בית מלון בוילנה העתיקה בדירוג 3 כוכבים, מציע חדרי אירוח עם חדר רחצה פרטי, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית בלא תשלום. המקום שוכן בבניין בן המאה ה-10, כאשר כלל חדריו מעוצבים באופן בסיסי וכוללים שולחן עבודה, חימום ומתקני גיהוץ.

צוות המלון זמין כל שעות היממה ומציע שירותי השכרת רכב או אופניים באתר. במלון ניתן ליהנות גם משירותי הסעה אל נמל התעופה או ממנו ומפעיל מכון עיסוי.

תחנת הרכבת המרכזית בעיר נמצאת במרחק 600 מטרים מהמלון, Gate of Dawn נמצא 300 מטרים ממנו ואילו בית העירייה – 500 מטרים משם. מסעדת המקום מגישה מנות מקומיות ובינלאומיות וכן ארוחת בוקר כל יום. יתרה מכך, בדלפק הקבלה זמינים עבורכם משקאות קלים, משקאות חריפים וקפה – 24 שעות ביממה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רדיסון בלו ליטובה – Radisson Blu Hotel Lietuva 

רדיסון בלו ליטובה, מלון אלגנטי בוילנה בדירוג 4 כוכבים הממוקם על גדות ה-Neris שבמרכז וילנה, מציע חדרים מרווחים, חדר כושר וחנייה באתר. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים בוילנה עם ילדים.

מלבד אינטרנט אלחוטי חינם, כולל כל חדר במלון גם מיזוג אוויר, עיצוב חמים, טלוויזיית LCD עם ערוצים רבים, מיני בר, כספת וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומראות איפור.

במסעדת Riverside במלון מגישים ארוחת בוקר בסגנון מזנון ומגוון גדול של מנות סקנדינביות ובינלאומיות. בנוף Skybar שבקומה ה-22 תוכלו ליהנות מנוף של העיר העתיקה. בדלפק הקבלה עומדים לרשותכם כל שעות היממה וישמחו שם לסייע לכם בארגון שירותי כביסה, השכרת רכב, טיפולי עיסוי או סאונה.

המלון מרוחק 9 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי בוילנה. העיר העתיקה המרשימה ניצבת 10 דקות הליכה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

וילנה - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל