Chicago hotels

שיקגו – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות

אם אתם מתכננים להגיע אל שיקגו עם ילדים כדאי לבחור אחד מבין 10 מלונות בשיקגו שמופיעים ברשימה זו, הנחשבים ידידותיים במיוחד למשפחות עם ילדים ומקבלים ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים. כמובן שלא חסרים בתי מלון בשיקגו ורבים מהם נחשבים מומלצים אך חלקם הגדול פונה לקהל של אנשי עסקים או למטייל הצעיר וילדים לא ירגישו בהם נוח

בכתבה זו אספנו עבורכם 10 מלונות בשיקגו במיגוון רמות מחיר (מלונות 5 כוכבים, 4 כוכבים ו- 3 כוכבים) ואיזורים שונים בתוך העיר הענקית כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הביקורות המצוינות שהם מקבלים בדירוגי מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומתבססים על המלצות של משפחות ששהו בחופשה בשיקגו עם ילדים באחד מבתי המלון

טיול בארה"ב או חופשה בשיקגו – עוד כתבות באותו נושא:

שיקגו עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה בשיקגו

טיסות לשיקגו – ביקורת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות

טיול משפחות בארה"ב – המדריך המלא

השכרת רכב בשיקגו – השוואת מחירים ומידע לנוסע

 

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

10 מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים


מלון הילטון גרדן אין שיקגו דאונטאון Hilton Garden Inn Chicago Downtown/Magnificent Mile

הילטון גרדן אין שיקגו דאונטאון, מלון בשיקגו בדרגת 3 כוכבים, ממוקם שני רחובות מאזור הבילויים והחנויות של מגניפיסנט מייל (Magnificent Mile) שבשכונת ריבר נורת' וכולל מסעדה, מרכז עסקים הפתוח כל שעות היממה, מכון כושר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

בכל חדר יש טלוויזיית HD עם מסך שטוח, מקרר, מיקרוגל ומכונת קפה. מדובר באיבזור מעולה שמהווה יתרון ברור לעומת מלונות בשיקגו באופן כללי עבור משפחות המתכננות חופשה בשיקגו ומעוניינות באפשרות לאכול ארוחות בבית המלון ללא תלות במסעדות ושירות חדרים ומחיריהם הגבוהים. גם חנות החטיפים שבמקום פתוחה 24 שעות ביממה. אילו בין הסיבות המרכזיות לציונים הגבוהים שהמלון מקבל בדירוגי מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים.

במלון, פנקו עצמכם בטבילה באמבט העיסוי והבריכה המחוממת, המוקפים חלונות מרצפה עד תקרה ומשקיפים אל העיר.

המקום נמצא ממש מול תחנת הרכבת התחתית Grand-State Red Line, ממנה תוכלו להגיע בקלות לאטרקציות מרכזיות בשיקגו. רציף נייבי (Navy Pier) ממוקם 1.6 קילומטרים בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הילטון שיקגו Hilton Chicago 

הילטון שיקגו, בית מלון מומלץ בשיקגו בדרגת 4 כוכבים המשקיף לאגם מישיגן ולפארק גראנט, נמצא 5 דקות הליכה מפארק מילניום ומציע אפשרות לסעודה, טבילה בבריכה מקורה, וטלוויזיה משוכללת עם ערוצי כבלים בכל חדר.

כל חדר מעוצב באלגנטיות וכולל מקרר קטן ושעון מעורר mp3. שירות חדרים זמין לאורחים ומוצרי טיפוח ללא עלות ניתן למצוא בחדר הרחצה.

בריכת המלון מחוממת ומקורה ובסמוך ישנם גם אמבט עיסוי ומרפסת שיזוף עונתית. תוכלו לנפח את השרירים בחדר הכושר המודרני, בעלות נוספת, ולהשתמש במרכז העסקי שבמקום.

במסעדת 720 South Bar & Grill תוכלו להתפנק עם מנות מקומיות ובירות תוצרת בית לארוחות הבוקר, הצהריים והערב. בפאב Kitty O’Sheas יציגו בפניכם מופעי בידור חיים. מסעדת Herb N' Kitchen מגישה ארוחות קלות, טייק-אווי וקפה.

מוזיאון פילד ו-Shedd Aquarium נמצאים 1.6 קילומטרים ממקום האירוח, ואילו אצטדיון Soldier Field – המגרש הביתי של קבוצת Bears, ממוקם 5 דקות נסיעה בלבד ממנו. הילטון שיקגו זוכה לציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קינזי – Kinzie Hotel 

קינזי, מלון בוטיק בשיקגו ברמת 4 כוכבים, ממוקם ברובע ריבר נורת' בשיקגו, 5 דקות הליכה מאזור הקולינאריה והקניות הידוע של מגניפיסנט מייל (Magnificent Mile). אינטרנט אלחוטי זמין חינם, כמו גם שירותי קונסיירז' אישיים.

כל חדר במלון כולל טלוויזיה עם מסך שטוח גדול, מיני בר ותחנת עגינה לאייפוד. חדר הרחצה הפרטי כולל נעלי בית וחלוקי רחצה. ניתן גם להזמין שירותי עיסוי לחדר.

ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת מדי יום. ארוחות צהריים וערב אופציונאליות כהגשה לחדרים, בשיתוף עם גסטרופאב Public House.

מדי ערב מתנהלת קבלת פנים בטרקלין Double Cross, בה כל אורח זכאי למשקה חינם ומבחר מתאבנים. מרכז הכושר פתוח משך 24 שעות ביממה לרשות האורחים. קינזי ידוע בין מלונות בשיקגו כמלון ידידותי למשפחות והוא מקבל המלצות טובות בכל דירוג מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים.

המכון לאומנות של שיקגו ופארק המילניום סמוכים למלון – כ-1.6 קילומטרים ממנו, ואילו מרצ'נדייז מארט נמצא רק 5 דקות הליכה ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פאלמר האוס הילטון  – The Palmer House Hilton 

פאלמר האוס הילטון, המרוחק רחוב אחד מהמכון לאמנות של שיקגו ומפארק המילניום, הוא בית מלון מומלץ למשפחות בשיקגו בדרגת 4 כוכבים הממוקם במבנה היסטורי במרכז העיר, ברובע הפיננסיים והתיאטראות, ובו אפשרויות קולינאריות, מרכז עסקים ושירותי ספא.

כל חדר מעוצב בסגנון מודרני וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח, כורסה ושולחן עבודה. שירותי משק בית ושירות חדרים זמינים כל שעות היממה.

האורחים אוהבים להתרגע באמבט העיסוי ובבריכת השחייה המקורה, להתעמל במכון הכושר במלון או לקבל טיפול מפנק בסלון היופי שבמקום.

מסעדת Lockwood שבגג המלון, כוללת גינה בה ילדים יכולים להוציא קצת אנרגיות ומגישה מנות אמריקאיות לאורך היום. האורחים ייהנו מקוקטייל אישי בבר הלובי או יבקרו בטרקלין-בר שבמקום, Potter’s Bar and Lounge.

מתחנת הרכבת התחתית Monroe שבקו האדום, הממוקמת דקת הליכה בודדת מהמלון, ניתן להגיע בקלות אל האטרקציות המרכזיות של שיקגו. רציף נייבי (Navy Pier) נמצא 3.2 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בסט ווסטרן ריבר Best Western River North Hotel 

בסט ווסטרן ריבר, מלון זול ומומלץ בדאונטאון שיקגו בדרגת 3 כוכבים, ממוקם 5 רחובות בלבד מאזור הבילוי, המסעדות והחנויות הידוע, מגניפיסנט מייל (Magnificent Mile) ומציע בריכה מחוממת מקורה ומרפסת גג עם נוף של קו הרקיע של העיר.

גם חדרי המלון משקיפים לקו הרקיע של שיקגו או לנהר שיקגו, ובכולם טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין ומכונת קפה.

במסעדת המלון, Pizzeria Ora Restaurant and Lounge, תוכלו להתפנק על מנות שיקגו אותנטיות, כמו גם תפריט איטלקי קלאסי לאורך היום. שירותי סעודה בחדר המלון אפשריים גם כן, לנוחותכם. היחס המעולה בין העלות לתמורה – יחסית אל מלונות בשיקגו בדירוג 3 כוכבים – מעניק לבית המלון המלצות טובות ברשימות מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים.

מרכז הכושר בבית המלון עומד לרשות חובבי שומרי הכושר, כמו גם מרכז העסקים שבמקום. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה ותוכלו לתאם בעזרתו שירותי כביסה ושירותי חניה.

מגדל וויליס, פארק המילניום ורציף נייבי מרוחקים כולם 2.4 קילומטרים מהמלון ואילו אצטדיון ריגלי ממוקם פחות מ-10 קילומטרים ממנו. שדה התעופה או'האר (O'Hare) הבינלאומי נמצא 35 דקות נסיעה מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הסוויטות אמבסי סוויטס שיקגו דאונטאון מגניפיסנט מייל Embassy Suites Chicago Downtown Magnificent Mile

אמבסי סוויטס שיקגו דאונטאון מגניפיסנט מייל, מלון סוויטות בשיקגו בדרגת 4 כוכבים, שוכן במרכז שיקגו, 2 רחובות מאזור החנויות והמסעדות של רציף נייבי (Navy Pier), וצעדים ספורים מרוב האטרקציות בשיקגו. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר ללא תוספת תשלום ואילו מדי ערב מתנהלת קבלת פנים. בריכה מחוממת מקורה זמינה במלון להנאת האורחים.באופן טיבעי המלון המומלץ והידידותי למשפחות זוכה לביקורות מצוינות בכל רשימת מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים.

הסוויטות מרוהטות כולן וכוללות חדר שינה וחדר מגורים נפרדים, וכן טלוויזיה עם מסך שטוח. חלק מהסוויטות כוללות נוף לקו הרקיע האיקוני של שיקגו.

מרכז הכושר מזמין את האורחים להזיע ולתחזק את שריריהם בעזרת ציוד כושר מתקדם. אזור הפגישות ומרכז העסקים הם אידיאליים לאירועים עסקיים. גם אולם הנשפים, Chicago River עומד לרשות האורחים לאירועים מיוחדים.

אתרים פופולאריים נמצאים צעדים ספורים מדלת המלון, כדוגמת: שדרת מישיגן הידועה, אקווריום Shedd, מגדל סירס ופארק המילניום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון היאט ריג'נסי שיקגו Hyatt Regency Chicago 

היאט ריג'נסי שיקגו, בית מלון מומלץ בשיקגו ברמת 4 כוכבים והמלון הגדול ביותר בשיקגו, ניצב על גדותיו של הנהר, 5 דקות הליכה בלבד מהמגניפיסנט מייל (Magnificent Mile). במלון אפשרויות אכילה שונות ואינטרנט אלחוטי הזמין לאורחים ללא עלות, כמו גם מרכז ספא וכושר הפעיל 24 שעות ביממה.

החדרים בנויים באופן ידידותי לסביבה, וכל אחד מהם כולל טלוויזיה עם מסך שטוח גדול, תחנת עגינה לאייפוד, פינת ישיבה ושולחן עבודה.

המלון מציע מבחר שירותים לאורחיו, כולל השכרת רכב, קונסיירז', סעודה בחדר 24 שעות ביממה, שירותי ניקוי יבש וכביסה ושירות רכישת כרטיסים. השירותים המצויינים שהמלון מציע "מככבים" בדירוגי מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים.

מסעדת Stetsons Modern Steak + Sushi תגיש לכם מיני מאכלים מקומיים ומאכלי ים באווירה שיקית, ואילו ב- Market Chicago ישמחו להגיש לכם מבחר מוצרי קפה של סטארבקס, כריכים ומוצרים שונים – 24 שעות ביממה. BIG זהו בר המשקיף לעיר ומגיש קוקטיילים ייחודיים. גם המסעדה-בר American Craft Kitchen and Bar עומדת לרשותכם ומגישה ארוחות צהריים וערב, כריכים וסלטים.

המלון ממוקם 10 דקות הליכה מאזור התיאטראות של שיקגו, בעוד שמכון שיקגו לאומנות ומוזיאון המדע והתעשייה נמצאים 1.6 קילומטרים בלבד ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פליקס – Hotel Felix 

פליקס, בית מלון בשיקגו ברמת 4 כוכבים, נבנה במחשבה על הסביבה וממוקם בשכונת ריבר נורת' האופנתית של שיקגו – דקות הליכה מאזור המסעדות המובילות והחנויות הייחודיות של מגניפיסנט מייל (Magnificent Mile) ובו גישה חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר.

כל חדר מעוצב בגווני אדמה טבעיים ומרוהט בהתאם; הוא כולל טלוויזיה משוכללת עם מסך שטוח וגדול, שולחן עבודה ותחנת עגינה לאייפוד. בנוסף, ניתן למצוא בחדר גם פינת תה וקפה, כמו גם כספת.

Troquet River North, הביסטרו הצרפתי שבמקום, מגיש מאכלים מהמטבח הצרפתי, קוקטיילים צרפתיים אותנטיים ויינות משובחים. בערבים של ימי חול מסוימים ובסופי שבוע מוצעים מופעי בידור חי. מרכז הכושר של המקום מושך אליו חובבי בריאות, בעוד שחדרי הישיבות המאובזרים משמשים לניהול פגישות ואירועים עסקיים. גם שירותי ספא בשירות מלא עומדים לרשות האורחים.

מרכז הקניות Water Tower Place, תיאטרון שיקגו ותצפית Chicago 360 מרוחקים כולם קילומטר אחד בלבד מהמלון – מיקום מעולה יחסית אל מלונות בשיקגו ברוב המיקרים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טראמפ אינטרנשיונל Trump International Hotel & Tower Chicago

טראמפ אינטרנשיונל, מלון ברמת 5 כוכבים, מציע נוף מרהיב לעיר, השוכן לאורך נהר שיקגו, מעל שדרת Loop and North Michigan. מתקני הנוחות המודרניים, האוכל המשובח ושירותי הספא היוקרתיים מהווים שירותים ייחודיים המוצעים לאורחי המלון.

כל חדר הוא מרווח ובו חלונות מרצפה-עד-תקרה המציגים נופים מהממים של קו הרקיע על העיר, נהר שיקגו או אגם מישיגן, וכולל חדר רחצה עם אמבט מפנק וטלוויזיה עם ערוצי כבלים ומסך שטוח גדול. הנופים המעולים והשירות המצויין זוכים לשבחים רבים בכל רשימת מלונות מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים.

מסעדת סיקסטין מגישה מנות מהמטבח האמריקאי העכשווי ומציעה תפריט ובו משולבים מרכיבים עונתיים ומקומיים מועדפים. בתום יום ארוך, התרגעו לכם עם קוקטייל אישי בטראסה החיצונית או עם צלחות מעוצבות קטנות ב-RBar.

בריכת שחייה מחוממת ומקורה עומדת לרשות האורחים, שיוכלו גם להרפות שרירים על כסאות הנופש המקיפים את הבריכה. מכון כושר מתקדם ומרכז עסקים זמינים באתר לנוחיותם של האורחים.

המלון מרוחק שתי דקות הליכה מאזור הקניות, הבילויים והקולינאריה של מישיגן אווניו. רציף נייבי (Navy Pier) ממוקם 3.5 ק"מ מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון שרתון גרנד שיקגו Sheraton Grand Chicago 

שרתון גרנד שיקגו, מלון מומלץ בשיקגו ברמת 4 כוכבים, ממוקם במרכז שיקגו וחדריו משקיפים אל הנהר ואל קו הרקיע העירוני. במלון 5 ברים ומסעדות, ונמצא 10 דקות הליכה בלבד מרציף נייבי (Navy Pier) וממילניום פארק.

חדרי האירוח כולם מרווחים וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח גדול וערוצי לוויין, ומיני בר. במלון סאונה ובריכת שחייה, כמו גם מרכז כושר ומרכז עסקים, לנוחיותם של האורחים.

המלון ממוקם 5 דקות הליכה בלבד משדרת מישיגן: מרכז חיי הלילה, הבילויים והחנויות היוקרתיות. מוזיאון שיקגו לאומנות עכשווית נמצא 1.6 קילומטרים מהמקום. המיקום המעולה והשירותים המצויינים מתבלטים בביוקות הטובות שהמלון זוכה להן בדירוגי מלונות בשיקגו שנחשבים מומלצים למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

 

שיקגו - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל