ברלין מלונות מומלצים למשפחות

ברלין, גרמניה – 10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

לא חסרים מלונות בברלין ורבים מהם מעולים ממש. אבל אם אתם מתכננים חופשה בברלין עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון ברשימה שהכנו עבורכם הכוללת 10 מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים, אשר מתמחים באירוח משפחות ומציעים יתרונות משמעותיים כמו גני שעשועים או משחקים לילדים, ארוחות חינם לילדים, חדרים מרווחים או דירות נופש עם מטבח, תפריטי ילדים ועוד

   דילים לברלין   |   טיולים מאורגנים לברלין   |   טיולים מאורגנים לגרמניה

ניסינו לכלול ברשימה זו מגוון רחב של מלונות בברלין, בירת גרמניה, בכמה רמות מחירים ודירוגי כוכבים ומיקומים מגוונים בתוך ברלין, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא היותם בתי מלון מומלצים יחסית למחיר וההתמחות המיוחדת באירוח משפחות. כל המלונות בכתבה זו קיבלו ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומתבססים על המלצות של משפחות שהגיעו אל ברלין עם ילדים לחופשה משפחתית (או כחלק מטיול בגרמניה)

חופשה בברלין – כתבות מומלצות נוספות:

טיסות לברלין – השוואת מחירים וחברות תעופה ואיתור טיסות זולות

השכרת רכב בגרמניה – השוואת מחירים וטיפים לנהג

הזמנת כרטיסים לאירועים בברלין – הופעות מוזיקה ומשחקי כדורגל

שירותי מוניות ותחבורה ציבורית בברלין

sim ו-e-sim לגרמניה – מדריך למטייל

10 מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים

מלון אלטו aletto Hotel Kudamm 

מלון אלטו הוא מלון בברלין הממוקם 5 דקות הליכה בלבד מרחוב השופינג קואדאם  (Ku'damm) ובסמוך לתחנת זולוגישר גרטן (Zoologischer Garten) ובו טרקלין בר וטראסה המשקיפה פנוראמית אל ברלין. אופניים תוכלו לשכור בדלפק הקבלה; האורחים מוזמנים ליהנות ממתקני הטניס-שולחן והביליארד שבמקום. בנוסף, ישנם מתקני שעשועים לילדים וכן מתחם כדורגל מגודר מחוץ למלון. באופן טבעי, יחסית אל מלונות בברלין מדובר על מלון המקבל ציונים מעולים בכל רשימת מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים.

במלון חדרים מודרניים ממוזגים, כאשר כל קומה מעוטרת בתמונות של אטרקציה מסויימת בברלין. כל חדר כולל  חדר רחצה צמוד עם חימום תת-רצפתי וטלוויזיה עם מסך שטוח. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר; תוכלו ליהנות גם ממשקאות וחטיפים בבר, על טראסת הגג או בגינת החצר הפנימית.

דלפק הקבלה זמין עבורכם 24 שעות ביממה, בו ניתן להסדיר גם חניה פרטית. בתחנת זולוגישר גרטן זמינים עבורכם קישורים לאוטובוס ולרכבת התחתית ולרכבת. מרכז הירידים Messe Berlin מרוחק 10 דקות נסיעה ברכבת התחתית או ברכבת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון פלוס ברלין Plus Berlin 

פלוס ברלין, מלון מודרני ואכסניה בברלין, ממוקם בבניין היסטורי ברובע פרידריכסהיין (Friedrichshain) השיקי של ברלין, מול תחנת וארשאוור שטראסה (Warschauer Strasse) וכולל אינטרנט אלחוטי חופשי, סאונה, בריכה מקורה ומסעדה איטלקית.

בחדר המשחקים ניתן לשחק בשולחן ביליארד או כדורגל. מדי יום מוצע מזנון מגוון של ארוחת בוקר, כאשר אין צורך לשלם על ילדים עד גיל 3. האורחים ייהנו מפסטה ופיצה במסעדה שבמקום, או יירגעו על משקה תוסס בבית הקפה או בבר. על-פי תיאום, יכולים אורחים להשתמש בסאונת המלון. מכל הסיבות הללו ועוד, מלון פלוס ברלין מקבל ביקורות מצוינות בכל רשימת מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון ממוזגים ובהם טלוויזיה עם מסך שטוח, לוקרים גדולים, חדר רחצה ומצעים. ארנה מרצדס בנץ ממוקמת 5 דקות הליכה מהמקום, ואילו כיכר אלכסנדרפלאץ נמצאת במרחק של 6 דקות נסיעת ברכבת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון H2 ברלין H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz 

H2 ברלין, מלון מומלץ למשפחות הממוקם בליבה של ברלין, 3 דקות הליכה בלבד ממגדל הטלוויזיה ומאלכסנדרפלאץ (Alexanderplatz), מציע חדרים עם אינטרנט אלחוטי חינם, עם עיצוב חדשני ואיטום לרעש.

חדרי המלון מרוהטים בצבעים בהירים ובהם טלוויזיה עם מסך שטוח ומיזוג אוויר. חדר הרחצה שבחדר כולל מקלחת גשם ומרצפות מחוממות.

אלכסנדרפלאץ (Alexanderplatz) הסמוכה היא המקום למצוא תחנות לרכבת התחתית, הרכבת החשמלית ורכבת הפרברים בתוך ברלין והחוצה אל מרחבי גרמניה. ניתן לעלות שם על אוטובוסים ישירים אל שדה התעופה טגל (Tegel) ועל רכבות שייקחו אתכם ישירות אל שדה התעופה שונפלד (Schönefeld).

המלון ממוקם ברובע המרכזי של ברלין, מיטה (Mitte) ובסמוך ליד אטרקציות תיירותיות ותרבותיות רבות בברלין. בקרבת מקום ישנן מסעדות וחנויות, שמהן ניתן לצעוד 15 דקות אל אי המוזיאונים אונסק"ו ואל שדרת אונטר דן לינדן. בדלפק הנסיעות תוכלו לתכנן טיול בברלין וכן לשכור אופניים ולצאת לתור את הסביבה. מדובר ללא ספק על בית מלון מומלץ אשר זוכה לציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים.

בביסטרו H2 Hub תוכלו ליהנות ממאכלים ברלינאיים ובינלאומיים טיפוסיים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון סקנדיק ברלין פוסטדאמר פלאץ Scandic Berlin Potsdamer Platz 

סקנדיק ברלין פוסטדאמר פלאץ, בית מלון מודרני וידידותי לסביבה בברלין, ממוקם בסמוך לרובע הבילויים של כיכר פוטסדאם במרכזה של ברלין. חדרי המלון מציעים אינטרנט אלחוטי חופשי וטלוויזיה עם מסך שטוח.

כל חדר במלון מרווח ומעוצב בסגנון מודרני סקנדינבי. כל חדר כולל דלתות צרפתיות, כורסה, רצפות עץ, מיזוג אוויר מתקדם וחדר רחצה מסוגנן עם מקלחת או אמבטיה. חלק מהחדרים מותאמים לאורחים עם מוגבלויות או קשיי ניידות.

מסעדת המלון מגישה מנות בינלאומיות וברלינאיות, וכן מזנון ארוחת בוקר עשיר עם אפשרויות אורגניות, ללא לקטוז וללא גלוטן, נוסף על מנות מתאימות לילדים. בעונת הקיץ ניתן לסעוד על הטראסה. אין פלא שבית המלו מקבל המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים.

חדר הכושר שבקומה השמינית משקיף אל נוף מרהיב של פוטסדאמר פלאץ; פארק טירגארטן (Tiergarten) שבסמוך מעולה לריצה. ניתן לשכור מקלות הליכה ואופניים בדלפק הקבלה.

חנייה מוצעת באתר בתוספת תשלום יומי. רכבת תחתית, רכבת S-Bahn ואוטובוסים סדירים לרחבי ברלין זמינים בכיכר פוטסדאם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון H4 ברלין אלכסנדרפלאץ H4 Hotel Berlin Alexanderplatz 

H4 ברלין אלכסנדרפלאץ, מלון מומלץ בברלין בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 2 דקות הליכה מאלכסנדרפלאץ, ומציע למשפחות המגיעות אל ברלין עם ילדים חדרי אירוח מודרניים אטומים לרעש ובהם טלוויזיה עם מסך שטוח, כמו גם מזנון עשיר של ארוחת בוקר. אינטרנט אלחוטי זמין חופשי באזור הלובי. בסמוך למלון ישנן תחנות רבות של אוטובוסים ורכבות עם קישורי תחבורה מעולים אל כל חלקי ברלין.

חדרי המלון ממוזגים ומעוצבים בסגנון מודרני, עם אינטרנט חופשי. בכל חדר טלוויזיה עם ערוצי לוויין Sky בלא תוספת תשלום. בחלק מהחדרים, המתאימים במיוחד לחופשה משפחתית בברלין, קומקום חשמלי וסלון נפרד.

מסעדת המלון, Gaumenfreund, מגישה מנות בינלאומיות. במקום יש גם מתקני עסקים, טרקלין עישון ובר בו תוכלו להתרגע על קוקטייל צונן. בתום יום מייגע תוכלו "לתת" אימון כושר מייזע או להתרגע בסאונה. מדובר על מלון מפנק במיקום מעולה יחסית אל מלונות בברלין, אשר מקבל המלצות מצוינות בדירוגי בתי מלון מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים.

2 דקות הליכה מהמלון נמצאת תחנת מולשטראסה/פרנצלאואר אלי של החשמלית. מכיכר אלכסנדרפלאץ ניתן להתחבר לאוטובוסים, רכבת תחתית ורכבת שיובילו לאטרקאציות המרכזיות בברלין, ואל נמלי התעופה. בכיכר ניתן גם למצוא את קניוני Alexa ו-Galeria Kaufhof.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון ברלין סאנה SANA Berlin Hotel 

סאנה ברלין, מלון מסוגנן ומומלץ למשפחות בברלין בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 700 מטרים מחנות הכלבו הידועה קה-דה-ווה (KaDeWe) ומציע בריכה וספא חינם, יחידות אירוח אטומות לרעש ואפשרות אכילה בטרקלין הלובי, המגיש ארוחות קלות וחטיפים לאורך היום. החדרים מרוצפי עץ, וכוללים כספת למחשב נייד ווילונות האפלה.

תוכלו לנפח שרירים ולשרוף שומנים בחדר הכושר של המקום, או להזיע את נשמתכם בחדר האדים או בסאונה הפינית, ללא עלות נוספת. תוכלו גם להזמין מגוון גדול של עיסויים בעבור תשלום.

בר הלובי ובר F8 מציע משקאות וחטיפים. במזג אוויר נעים תוכלו להתפנק במשקאות על הטראסה המרוהטת והמרווחת.

כנסיית הזיכרון לקייסר וילהלם נמצאת 10 דקות הליכה בלבד מהמלון. תחנת התחתית אוגסבורגר שטראסה (Augsburger Straße) ממוקמת 2 דקות הליכה ממנו. ניתן לשכור רכב ואופניים מדלפק הקבלה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון מיינינגר ברלין איירפורט MEININGER Hotel Berlin Airport

מיינינגר ברלין איירפורט, מלון מומלץ וזול בברלין בדירוג 3 כוכבים, ממוקם בסמוך לנמל התעופה שונפלד (Schönefeld) ובו גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. במלון חדר כושר, טרסת גג וטרקלין ובו שולחן ביליארד. יחסית אל מלונות בברלין באותה רמת מחיר (3 כוכבים), המייניגר מציע הרבה מאוד ונחשב מאוד פופולרי בקרב משפחות המתכננות חופשה בברלין עם ילדים – גם בגלל מראהו החיצוני הצבעוני והמיוחד.

חדרי האירוח המודרניים מרוצפי עץ וכוללי טלוויזיה עם ערוצי כבלים של Sky, כמו גם חדר רחצה מסוגנן צמוד.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר, בשעות 10:30-06:30, בתוספת תשלום. ארוחות צהריים ארוזות זמינות גם הן על-פי בקשה. באפשרותכם להתרווח במנוחה בביסטרו, בבר או בטרקלין Airliner.

חניה פרטית זמינה לאורחים בתוספת תשלום. המלון מציע הסעות מנמל התעופה חינם, מדי 30 דקות, בין השעות 6:00 ל-12:00 ו-13:00 ל-23:00, בלא צורך בתיאום מראש. הסעה חזרה אל נמל התעופה כרוכה בתשלום קטן ובתיאום בדלפק הקבלה בזמן הצ'ק-אין.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

דירת אירוח פריינוונונג ברלין Ferienwohnung Berlin 

פריינוונונג ברלין, דירת נופש בדרום ברלין, מציעה למשפחות במהלך חופשה בברלין חלל פתוח ומעוצב בגוונים בהירים, אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיות עם מסך שטוח.

דירת הנופש, אשר זוכה לציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים, מעוצבת בסגנון מודרני וכולל טראסה פרטית וריהוט חדש. חדר הרחצה הצמוד כולל מייבש שיער, ואילו האורחים ייהנו מהתרגעות בטרקלין המשותף.

עבור משפחות המגיעות אל ברלין עם ילדים, היתרון הגדול הוא לא רק המרחב הגדול לעומת מלונות בברלין, אלא גם האפשרות להשתמש במטבח הגדול המשותף, הכולל מיקרוגל ומדיח כלים, לבישול ארוחות משפחתיות במהלך חופשה בברלין. תוכלו, לחילופין, לצאת לסעודה באחת המסעדות הממוקמות 10 דקות הליכה מהמקום.

אפשרויות תחבורה ציבורית מעולות מסייעים לאורחים להגיע למרכז העיר ב-25 דקות. O2 World ו-צ'ק פוינט צ'ארלי ממוקמים 10 קילומטרים מהדירה. נמל התעופה טגל (Tegel) של ברלין נמצא 16 קילומטרים משם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון H+ ברלין מיטה H+ Hotel Berlin Mitte 

H+ ברלין מיטה, בית מלון בברלין בדירוג 4 כוכבים, שוכן במיקום מבוקש בברלין, 300 מטרים מרחוב הקניות הידוע, פרידריכשטראסה (Friedrichstrasse). לרשותכם יחידות אירוח ממוזגות וסאונה לשימוש חופשי. בכל חדר ניתן למצוא טלוויזיה בכבלים וחדר רחצה עם מקלחת, נוסף על אינטרנט אלחוטי חינם.

ביסטרו המלון המואר מציע מבחר אפשרויות ארוחת בוקר. האורחים ייהנו גם ממשקאות וחטיפים על בר הביסטרו Nostalgie, המציע מנות מקומיות ייחודיות ומסך מרשים לצפייה באירועים חשובים.

5 דקות הליכה מהמלון ניתן להגיע למוזיאון לתולדות הטבע (Natural History Museum), ואילו תוך 20 דקות תגיעו לשער ברנדנבורג ולשדרת אונטר דן לינדן, מיקום מעולה יחסית אל מלונות בברלין באופן כללי, כך שהוא מהווה ללא ספק נקודת מוצא מעולה לטיולים בברלין. זוהי איננה הסיבה היחידה לציונים המצויינים של המלון המפנק בדירוגי מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים.

אפשרויות תחבורה נהדרות עומדות לרשותכם, כולל תחנת התחתית נטורקונדמוזיאום (Naturkundemuseum) 100 מטרים מהמקום, והתחנה המרכזית של ברלין, הממוקמת 15 דקות הליכה מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

ברלין - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל