eSim לגרמניה

סים ו-eSim לגרמניה – מידע שימושי למטייל

אם התשובות באינטרנט לשאלה "איך קונים סים לגרמניה" הצליחו לבלבל אתכם, המאמר הבא הוא בשבילכם: מדריך פשוט וישר לעניין, איפה כדאי לקנות סים לגרמניה, מה המחירים המעודכנים ואיך חוסכים כסף.

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

הטיפ הראשון והחשוב ביותר: סים לגרמניה כדאי לקנות לפני החופשה. הפעולה הפשוטה הזו תחסוך לכם שעות יקרות במהלך החופשה, ותאפשר לכם להיות זמינים ומחוברים לרשת מיד עם הנחיתה. מומלץ לבצע את ההזמנה רק מחברות אמינות ומוכרות, שמציעות סים או eSim לגרמניה במחירים הוגנים ובתנאים נוחים.

בדרים סים תוכלו לבחור בין סים רגיל (עם משלוח לארץ) לבין eSim לגרמניה בהתקנה לנייד (למכשירים תומכי eSim). בדרך זו, תקבלו סים (קלאסי או מוטמע) עם אפשרות גלישה באינטרנט. משלמים על הסים עצמו ועל הגלישה בפועל בלבד, בלי התחייבות לחבילות. הסים אוניברסלי ופועל בכ-190 מדינות (כל מדינה עם תעריף משלה), כך שאפשר להשתמש בו שוב גם בטיולים הבאים.

להזמנת SIM או eSIM לגרמניה מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול היא חברה ישראלית עם שירות בעברית (ותמיכה מסביב לשעון). מולטי טראוול מספקת רק eSim (אין אפשרות לרכישת סים קלאסי). החברה מציעה מגוון ענק של חבילות גלישה במחירים מאוד זולים, עם אופציה לשיחות, הודעות ומספר ישראלי באפליקציה (בחלק מהמכשירים כרגע, אך השירות צפוי להתרחב למכשירים נוספים). גם במולטי טראוול ההתקנה היא עצמאית, וניתנת לביצוע מכל מקום ובכל זמן.

להזמנת eSIM לגרמניה ממולטי טראוול לחצו כאן

Airalo, הינה חברה עולמית המציעה eSim וחבילות גלישה לגרמניה במחירים זולים ומשתלמים (בנוסף לחבילות אינטרנט אוניברסליות). גם ב-Airalo מציעים איסים לגרמניה בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות נגיש (באנגלית). השירות מתאים למכשירים תומכי eSim.

להזמנת eSIM לגרמניה מ-Airalo לחצו כאן

בהמשך המדריך נבדוק עלויות, נשווה סוגי סים שונים, ונפרט על כל הדרכים השונות לקנות סים מקומי בגרמניה.

חופשה בגרמניה – עוד מידע שימושי

טיסות לגרמניה – מידע חשוב והשוואת מחירים

כדורגל בגרמניה – הזמנת כרטיסים לליגה הגרמנית (הבונדסליגה)

השכרת רכב בגרמניה – טיפים שיחסכו לכם מאות שקלים

ברלין, גרמניה – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

תחבורה בגרמניה – תכנון ורכישת כרטיסים

סוגי סים בגרמניה

בקניית סים לגרמניה, יש שני סוגי סים לבחירה: סים דיגיטלי (eSim) וסים קלאסי. למי שעדיין לא מכיר, נסביר על שני סוגי כרטיסי הסים השונים.

סים קלאסי לגרמניה

סים קלאסי הוא הסים הרגיל. סים מפלסטיק, זה שקונים בסניף או מזמינים במשלוח. כדי להתקין אותו צריך להוציא את מגש הסים מהפלאפון ולהוציא את הסים הישן. (אלא אם כן יש לכם פלאפון עם מקום לשני כרטיסים, "דאבל סים").

חברות שמציעות סים לגרמניה לתיירים בצורת סים קלאסי:

דרים-סים (DrimSim) חברה שמציעה סים לגרמניה ולמגוון מדינות נוספות (אוניברסלי). הסים נשלח לארץ, ולאחר ההפעלה שלו משלמים רק על גלישה בפועל (ועל הסים עצמו+משלוח).

eSim לגרמניה

eSim לגרמניה הוא האופציה החדשנית יותר, עם התקנה מרחוק בסריקת ברקוד, ללא הצורך להגיע לסניף או להמתין למשלוח. הטריק כאן הוא למצוא חברה אמינה שמציעה eSim לגרמניה שהוא גם זול, וגם אמין.

טיפ חשוב: לבדוק לפני הכול שהסמארטפון שלכם תומך בטכנולוגיית eSIM!

חברות אמינות עם שירות לקוחות מעולה שמציעות eSim לגרמניה:

מולטי טראוול עם חבילות eSim לגרמניה ו-eSim לאירופה במחירים זולים, שירות בעברית ואופציה למספר ישראלי, שיחות והודעות בחלק מהמכשירים.

דרים סים עם eSim לגרמניה שפועל בעצם גם כסים אוניברסלי (בכ190 מדינות) לגלישה באינטרנט, בלי התחייבות לחבילות אלא תשלום רק על הגלישה שהתבצעה בפועל, לפי תעריף למגה בייט (בכל מדינה תעריף שונה, אך התעריף בגרמניה זול במיוחד).

אז מה זה eSim בכלל?

המושג eSim, או סים דיגיטלי, לא הולך להיעלם מתחום הסלולר בזמן הקרוב, ולמעשה רבים סוברים שהוא העתיד.

eSim הוא קיצור של Embedded Sim, או “סים מוטמע” בעברית. וממש כשמו כן הוא: סים שמוטמע במכשיר במהלך הייצור.

אם יש לכם סמארטפון של החברות הגדולות מהשנים האחרונות: אייפון 11 ומעלה, גלקסי S20 ומעלה (כמו גם Z fold ונוט), פיקסל 3 ומעלה ועוד רבים אחרים, סביר להניח שהמכשיר שלכם תומך ב-eSim (חשוב לבדוק לפני ההזמנה).

הסים הדיגיטלי שמוטמע בתוך הפלאפון שלכם מפעיל חבילות סלולר מהחברה הרלוונטית בסריקת ברקוד פשוטה שנשלחת אליכם לאחר הרכישה. זאת במקום להגיע לסניף ולקבל סים מפלסטיק, או להזמין במשלוח ולחכות שיגיע לארץ.

האופציה הנהדרת של eSim לגרמניה מאפשרת לנו לא רק לחסוך את הבירוקרטיה במהלך החופשה, אלא גם לבחור מתוך מגוון חברות שונות (לא רק חברות מקומיות ביעד), לקנות סים בדקה התשעים גם אם שכחנו, וליהנות מאינטרנט מיד בנחיתה.

השוואת eSim לסים רגיל

אז מה עדיף כשקונים סים לגרמניה: סים רגיל או eSim? ההשוואה הבאה תעזור לכם להחליט.

נוחות ההתקנה

להתקנת סים מקומי לגרמניה עם סים קלאסי צריך לבזבז זמן בחופשה ולהגיע לסניף, או לשלם על משלוח לארץ לפני החופשה.

התקנת eSim לעומת זאת, אפשרית מהבית בסריקת ברקוד מרחוק והפעלה בהגדרות.

אמינות

כל עוד רוכשים מחברה אמינה ובאופן בטוח, שתי הדרכים בטוחות.

אפשרויות בחירה

אם בוחרים בסים רגיל לגרמניה, האפשרויות מוגבלות בדרך כלל לחברות סלולר מקומיות באיזור שלכם,  רכישת חבילות לאירופה מהארץ, או הזמנת סים במשלוח.

eSim ניתן לרכוש מכל חברה שמציעה את הטכנולוגיה, בין אם מדובר בחברה מקומית לסים גרמני, באתר אינטרנט או בחברה ישראלית.

מספר ישראלי בגרמניה ושימוש במספר כרטיסי סים

עם סים רגיל: אפשר להשתמש רק בסים אחד כל פעם, אלא אם כן יש לכם מכשיר עם מגש סים כפול.

עם eSim: יש מספר אופציות: להתקין מספר כרטיסי eSim בו זמנית, להשאיר את הסים הקלאסי הישראלי בפלאפון בנוסף להתקנת eSim לגרמניה וכול' (אפשר להחליט בהגדרות איזה סים יהיה פעיל).

איך קונים סים מקומי בגרמניה או חבילות סלולר לגרמניה?

אלו האפשרויות לקניית חבילות סלולר ואינטרנט לגרמניה כיום:

קניית eSim לגרמניה לפני החופשה (מומלץ)

קניית סים גרמני או סים אירופאי באינטרנט עם משלוח לארץ (מומלץ, רק ממקום אמין)

קניית סים בברלין בחנויות נוחות, סלולר וכול'.

קניית סים במינכן ברחבי העיר.

קניית סים גרמני בפרנקפורט ברחבי העיר.

לעיתים תוכלו לרכוש גם סים גרמני בשדה התעופה בגרמניה אך המבחר לרוב מצומצם ועלול להיות יקר מהרגיל.

בנוסף, קיימת האפשרות של קניית חבילת סלולר לגרמניה מהארץ.

טיפ: העניין הבירוקרטי של רישום הסים לגרמניה הפך אדוק יותר לפני כמה שנים, ותהליך ההרשמה עלול לקחת מעט זמן. בנוסף, לא כל חנויות הנוחות יבצעו את ההרשמה עבורכם, שעלולה לקחת להם זמן יקר. זוהי הסיבה שאנחנו באופן אישי מעדיפים לסגור את העניין של סים לגרמניה לפני החופשה.

ההמלצה שלנו היא רכישת eSim לגרמניה או סים רגיל לגרמניה מראש.

הפרט החשוב ביותר בבחירת eSim לגרמניה הוא בחירת החברה שמספקת את הeSim. קניית סים דיגיטלי לגרמניה בלי לדעת אם יש שירות לקוחות טוב במידת הצורך, יכולה בסופו של דבר להתברר כלא משתלמת, גם אם המחיר היה נראה זול.

סים רגיל או eSim לגרמניה עם דרים-סים

דרים-סים היא חברה שמציעה שירות מעולה לתיירים בגרמניה: eSim אוניברסלי לכ190 מדינות, ביניהן גם גרמניה כמובן. אם המכשיר שלכם לא תומך בeSim, תוכלו לקנות סים לגרמניה עם משלוחים לארץ (סים קלאסי).

המחירים בדרים-סים פועלים בצורה קצת שונה: אין כאן חבילות קבועות מראש, חודשיות או שבועיות. משלמים רק על הגלישה שלכם בפועל, תוך מעקב באפליקציה אחר החיובים ונתוני הגלישה, לפי תעריף קבוע פר מגה בייט. תעריפי הגלישה של דרים-סים במדינות אירופה בדרך כלל מאוד זולים, וכך גם בגרמניה (לכל מדינה תעריף משלה).

היתרונות של רכישת eSim לגרמניה עם דרים-סים:

התקנה נוחה ומהירה עם ברקוד.

הסים תקף בכ190 מדינות.

אין צורך להתחייב לחבילה.

שירות לקוחות מהיר ויעיל באנגלית.

ניתן לרכוש גם סים לגרמניה בצורת סים קלאסי רגיל, עם משלוח לארץ, וגם eSim לגרמניה עם התקנה מהבית.

eSim לגרמניה של מולטי טראוול

מולטי טראוול היא חברה ישראלית. השירות שהיא מציעה הוא בעצם eSim לגרמניה או eSim לאירופה (שפועל במגוון מדינות כולל גרמניה).

איך מזמינים eSim לגרמניה עם מולטי טראוול?

מזינים תאריכים ומדינת יעד (גרמניה או אירופה), ומקבלים מגוון חבילות שונות.

המחיר משתנה לפי כמות נתוני הגלישה, והחבילה תקפה לזמן מסוים (למרות שאפשר גם לחדש אוטומטית, אם בוחרים).

מבחינת שיחות והודעות, למולטי טראוול יש שיטה מעולה: אפליקציה שמאפשרת להשתמש במספר ישראלי בגרמניה וכוללת אפשרות לשיחות והודעות. בקרוב האפליקציה צפויה להיות זמינה גם באייפון, אך כרגע חבילות עם שיחות והודעות רלוונטיות רק לחלק מהמכשירים.

היתרונות העיקריים של eSim לגרמניה עם מולטי טראוול:

שירות מעולה 24/7 בעברית.

מחירי חבילות סלולר לגרמניה עם מחירים מאוד תחרותיים, גם בהשוואה לחברות הסלולר המקומיות בגרמניה.

התקנה קלילה עם ברקוד, בלי לצאת מהבית.

אופציה למספר ישראלי בחלק מהמכשירים.

כמה עולה סים בגרמניה?

טווח המחירים לסים בגרמניה הוא רחב. יש אופציות זולות ויקרות, וכל אחת עם יתרונות וחסרונות משלה.

בחישוב מחיר סים לגרמניה צריך לזכור לחשב גם את עלות הסים עצמו (לעיתים מחויב בנפרד ולעיתים כחלק מהחבילה), מחיר המשלוח אם צריך (עם eSim אין צורך במשלוח), ולאחר מכן כמובן עלות החבילה או תעריפי הגלישה.

מחיר סים לגרמניה עם מולטי טראוול

מולטי טראוול הציעו לנו מגוון רחב של חבילות גלישה זולות עם eSim בגרמניה:  ג'יגה בעלות של 3.9$, 2 ג'יגה בעלות של 6.8$, 3 ג'יגה ב-9.8$, 12 ג'יגה ב-36$ ועוד. אפשר להוסיף הודעות ושיחות (רק בחלק מהמכשירים, נכון לעכשיו) ובנוסף ניתן להתאים אישית את החבילה.

מחיר סים לגרמניה עם דרים-סים

המחיר לסים בגרמניה עם דרים-סים מורכב מעלות הסים עצמו (10 אירו), ומתעריף הגלישה בגרמניה (0.01 אירו פר מגה בייט עם דרים-סים). אם מזמינים סים רגיל, צריך לחשב גם את עלות המשלוח (5 אירו למשלוח רגיל).

המחירים נכונים לזמן כתיבת הכתבה ועשויים להשתנות.

אינטרנט תקשורת וסלולר בגרמניה

חברות סלולר מרכזיות בגרמניה כוללות את טלקום, וודה פון וטלפוניקה ג'רמני. אינטרנט בגרמניה בחיבור מובייל נחשב לטוב, במקום 36 במדד מהירות האינטרנט לפי מדינה של אתר Speedtest עם ממוצע של 57.22 מגה בייט לשנייה.

קידומת החיוג הבינלאומי של גרמניה הוא +49

מספרי החירום בגרמניה הם:

112 לשירותי חירום (אמבולנס ומכבי אש).

110 לשירותי משטרה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל