המדריך השלם לליגה הגרמנית – הבונדסליגה כרטיסים

כדורגל בגרמניה – הזמנת כרטיסים לליגה הגרמנית (הבונדסליגה)

אם אתם מעוניינים להזמין כרטיסים למשחק כדורגל בליגה הגרמנית, מדריך זה נועד עבורכם והוא כולל את כל הפרטים – החל מקישורים להזמנת כרטיסים לכדורגל בגרמניה דרך מידע מקיף על הליגה הגרמנית, הקבוצות הבכירות, האצטדיונים ומיקומיהם, כללי ההתנהגות והכניסה לאצטדיוני כדורגל בגרמניה וגם מידע למטייל על הזמנת טיסות לגרמניה, אטרקציות לחופשה, השכרת רכב ועוד

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

במדריך זה למטייל הישראלי על צפייה במשחקי כדורגל בליגה הגרמנית נסקור את כל המידע הרלוונטי והעדכני עבור אלו המתעניינים ברכישת כרטיסים למשחקי כדורגל בגרמניה, אשר העונה שלה בד"כ נפתחת ב באוגוסט ונמשכת עד מאי עם פגרה בין אמצע דצמבר לסוף ינואר.

אל תקנו כרטיסים ממקור מפוקפק ובלתי ידוע (כמו ספסרים בכניסה לאצטדיון) משום שעלולים לא לכבד אותם בכניסה לאצטדיון. אנו לא ממליצים לרכוש כרטיסים למשחקי כדורגל בגרמניה באתרי מסחר כמו ebay  משום שהסיכון לקבל כרטיס מזויף גבוה. אפשר להזמין בקלות כרטיסים לליגה הגרמנית ברכישה אונליין מסודרת בעברית עם שירות לקוחות ותמיכה בהקלקה על הבאנר.

רכישת כרטיסים לליגה הגרמנית בכדורגל

חופשה בגרמניה – עוד באותו נושא:

טיסות לגרמניה – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב בגרמניה – טיפים שיחסכו לכם מאות שקלים

Sim ו-eSim לגרמניה – מדריך למטייל

ברלין, גרמניה – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

הליגה הגרמנית הבכירה, הבונדסליגה, הוקמה בשנת 1963 במתכונתה הנוכחית וכוללת היום 18 קבוצות. בסוף העונה הסדירה, שתי הקבוצות המסיימות בתחתית הליגה הבכירה נושרות לליגת המשנה, הבונדסליגה השנייה, כששתי הקבוצות שסיימו במקומות העליונים בליגה השנייה עולות לליגה הראשונה. הקבוצה במקום ה-16 בליגה הראשונה משחקת סיבוב נוק-אאוט (בית וחוץ) נגד הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה השנייה, כשהמנצחת ביניהן משחקת בליגה הראשונה.

עקב בכירותה ודירוגה הגבוה של הליגה הגרמנית בכדורגל על ידי אופ"א, הליגה מיוצגת על ידי 3 הקבוצות אשר מסיימות בראש הטבלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, המקום הרביעי שולח את הקבוצה לפלייאוף של ליגת האלופות. בנוסף הקבוצות המסיימות את העונה בליגה הגרמנית במקומות הרביעי והחמישי יחד עם זוכת הגביע משובצות למפעל השני בחשיבותו, הליגה האירופית של אופ"א.

חשוב לדעת – מותר ואסור במשחקי כדורגל בגרמניה

אם אתם רוצים לקבל חווית כדורגל מושלמת כמו שהליגה הגרמנית יכולה להציע, אנא הימנעו ממספר דברים העלולים לפגוע בחוויה. רכשו כאמור כרטיסים ממקור מהימן, כמו בקישור:

הזמנת כרטיסים לכדורגל בליגה הגרמנית

בהגעתכם למגרש כדורגל בגרמניה כבדו את כללי המקום והנחיות הסדרנים. הימנעו מהכנסת אמצעים אסורים כמו בקבוקי זכוכית, כלים חדים וכו'. זכרו, אסור לעשן ולצרוך משקאות אלכוהוליים וסמים באצטדיוני כדורגל בגרמניה

השתדלו להתרחק מקבוצות אוהדי "אולטראס". מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של אוהדים של כל קבוצה.

שימו לב כי לפי כללי ליגת הכדורגל בגרמניה ילדים מתחת לגיל 12 חייבים ליווי מבוגר בכניסה לאצטדיון.

אסורה כניסה למשחקי כדורגל בליגה הגרמנית עם תיקים העולים על 25.5 ס"מ* 30.5 ס"מ.

ישנו איסור על הכנסת הפריטים הבאים למשחקי כדורגל בגרמניה והם עלולים להיות מוחרמים בכניסה:

  • נוזלים מכל הסוגים
  • זכוכית, בקבוקי פלסטיק, תרמוס, כוסות, פחיות, צנצנות
  • בקבוקי תינוקות בכל הגדלים
  • כדורים מכל סוג שהוא
  • אוכל וכלי מתכת או זכוכית
  • מצביעי לייזר
  • מגאפונים
  • כלי נשק, ספריי פחיות (דיאודורנטים, ספריי לשיער, צבע תרסיס)
  • יותר ממצית אחת לאדם
  • פריטים דליקים
  • צמידים משובצים, צווארונים וחגורות
  • שרשרות מתכת מעל 50 ס"מ אורך
  • קסדות אופנוע
  • מטריות עם קצה מתכתי
  • כרזות או פריטים עם סיסמאות המכילות תוכן פוגעני, פוליטי או גזעני
  • מוטות דגל מתכת, דגלים (מעל 1.5 מטר)
  • ציוד צילום מקצועי
  • מקלות סלפי טלסקופים למכשירים ניידים
  • סוללות וסוללות גיבוי
  • סולמות, שרפרפים, קופסאות ופריטים מגושמים אחרים.
  • מושב בטיחות, כריות ואופניים

כמו כן מומלץ לא להגיע למשחק כדורגל בגרמניה תחת השפעת אלכוהול, משום שעלולים למנוע מכם כניסה לאצטדיון על פי שיקול דעתם של הסדרנים. אם בכל זאת הבאתם פריטים אשר הנהלת הבונדסליגה או האיצטדיון אוסרת עליהם, הם יוחרמו ויוחזרו לבעליהם בתום המשחק. מבקרים אשר לא ימסרו את הפריטים האסורים לא יכנסו לאצטדיון ללא פיצוי כספי על הכרטיס שלהם. בנוסף על פי תקנות ליגת הכדורגל בגרמניה חל איסור להיכנס לאצטדיון אם הנכם חולים במחלה מדבקת. אם יתעורר חשד כזה, עלולים למנוע את כניסתכם לאצטדיון.

כדי לשקול קצת יותר לעומק הזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל בגרמניה ניתן לצפות בסרטון הוידאו המתעד חוויה של אוהד כדורגל תייר המגיע בפעם הראשונה לראות משחק כדורגל בליגה הגרמנית

הליגה הגרמנית – הקבוצות והאצטדיונים

באיירן מינכן

הקבוצה הבכירה, המצליחה והמפורסמת ביותר בליגה הגרמנית היא באיירן מינכן אשר מהווה אחת מהקבוצות המצליחות ביותר באירופה ובעולם. היא אחת מבין 4 קבוצות אירופיות אשר זכו בכל תואר אפשרי יחד עם יובנטוס, אייאקס אמסטרדם, ומנצ'סטר יונייטד.  הקבוצה נוסדה בשנת 1900 ומבין התארים הרבים של הקבוצה ניתן למנות  28 אליפויות הבונדסליגה, 18 זכיות בגביע הכדורגל הגרמני, 5 זכיות בליגת האלופות וזכיה בגביע אופ"א. באיירן מינכן מזוהה עם יהודים מיום הקמתה, כשבין מייסדיה ומאמניה היו יהודים. הקבוצה משחקת באצטדיון האליאנץ ארנה במינכן המכיל 71,137 מקומות ישיבה.

כרטיסים למשחקי באיירן מינכן מומלץ לרכוש בלחיצה על הקישור שלמטה וכך ולהבטיח את מקוריות הכרטיס ואת מקומכם במשחק אליו תרצו ללכת. עם זאת, באיירן שומרת את מרבית הכרטיסים למשחקי הבית לחברי מועדון האוהדים שלה, מה שהופך את המשימה למצוא כרטיסים לקשה יותר.

טווח המחירים לכרטיסים לבאיירן מינכן מתחיל מ 35.00 € עבור מושב פחות אטרקטיבי ביציע עליון מאחורי השערים ועד ל- 70.00 € עבור מושב ביציעים תחתונים יותר מצדי המגרש. בנוסף קיימים כרטיסי עמידה מאחורי השערים במחיר € 15.00.

לרכישת כרטיסים לבאיירן מינכן אונליין לחצו כאן

סיורים מודרכים באצטדיון ביירן מינכן

ניתן להזמין סיור מודרך באצטדיון וביקור במוזיאון של באיירן מינכן. הסיור אורך כ-60 דקות וכולל בין היתר את היציעים, חדרי ההלבשה, מנהרת השחקנים, טרקלין החסות ומועדון העיתונות. הסיורים מתקיימים כל יום בשבוע במרווחי זמן קבועים בין  10:00 עד 18:00 בשפות אנגלית וגרמנית. ביום בו מתקיים משחק, הסיורים פתוחים אך ורק למחזיקי הכרטיסים למשחק של באיירן מינכן – בעלות של  € 49.00.  ניתן לבצע הרשמה לסיורים באינטרנט או באצטדיון עצמו. ההמלצה היא להזמין מראש על מנת להימנע מהמתנה ארוכה בימים עמוסים. עלות הסיור הינה € 19.00. למידע נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון +49 (0) 89 69931-222.

הוראות הגעה בתחבורה ציבורית לאיצטדיון באיירן מינכן

ניתן להגיע בקלות באמצעות המטרו לאליאנץ ארנה. עלו על קו 6 לכיוון Garching-Hochbrück ורדו בתחנת Fröttmaning. ניתן לעלות על קו 6 במרכז העיר העתיקה של מינכן (Marienplatz). הנסיעה אורכת כ -15 דקות. בנוסף ניתן להשתמש ברכבת הקלה מתחנות הרכבת הגדולות של מינכן (Hauptbahnhof ו- Ostbahnhof) אל מריאנפלאץ (Marienplatz). כתובת האליאנץ ארנה היא:   Werner-Heisenberg-Allee 25, München.

בורוסיה דורטמונד

בורוסיה דורטמונד הוא מועדון כדורגל בליגה הגרמנית מהעיר דורטמונד, אשר נוסד בשנת 1909. הקבוצה נחשבת לאחת החשובות והגדולות בבונדסליגה. לזכות הקבוצה 8 אליפויות הליגה הגרמנית, 4 גביעים, זכיה בליגת האלופות, גביע אירופה למחזיקות והגביע הבין-יבשתי. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא הזיגנאל אידונה פארק המכיל 65,829 מקומות ישיבה ו- 15531 מקומות עמידה, מה שהופך אותו לגדול ביותר בגרמניה.

לרכישת כרטיסים לבורוסיה דורטמונד אונליין לחצו כאן

הוראות הגעה בתחבורה הציבורית לאיצטדיון בורוסיה דורטמונד

סיגנל אידונה פארק ממוקם בדרום דורטמונד ליד מרכז הכנסים ווסטפאלנאלן. מרכז העיר דורטמונד ותחנת הרכבת המרכזית נמצאים במרחק של כ -3 ק"מ משם. ניתן להגיע בקלות אל האצטדיון ברכבת היוצאת כל רבע שעה מתחנת הרכבת המרכזית של דורטמונד שבמרכז. הנסיעה אורכת כ- 5 דקות עד תחנת סיגנל אידונה פארק, כשהאצטדיון במרחק הליכה קצר ממנה. משם היא נמצאת במרחק הליכה קצר אל האצטדיון.

לחלופין, אתם יכולים לקחת את ה- רכבת התחתית  מהמרכז ולרדת בתחנת ווסטפאלנאלן (Westfalenhallen), משם האצטדיון נמצא במרחק של 5 דקות הליכה. קו 45 ו 46 משרתים את התחנה. בנוסף האצטדיון נמצא גם במרחק הליכה מתחנת תיאודור-פליידנר-היים, הנמצאת על קו U-Bahn 42. כתובת אצטדיון בורוסיה דורטמונד היא: Strobelallee 50, 44139 דורטמונד

סיורים באצטדיון בורוסיה דורטמונד

בורוסיה דורטמונד מארגנת סיורים מודרכים באצטדיון הכוללים את חדרי ההלבשה, מנהרת השחקנים, אזורי VIP, ומוזיאון המועדון ה"בורוסאום" (כולל חדר הגביעים). הסיור נמשך כ -90 דקות, או 120 דקות עבור סיור מורחב.

הסיורים נערכים בדרך כלל בין  פעמיים לשלוש פעמים ביום, בדרך כלל בשעה 12:00, 14:00 ו – 16:00, למרות זאת לוח הזמנים יכול להשתנות בהתאם לעונה. ישנם סיורים נוספים בסוף השבוע, כולל סיור אחד באנגלית. כמו כן לא נערכים סיורים ביום בו מתקיים משחק באצטדיון. שעות הפתיחה של מוזיאון האוהדים הוא בין 10:00 ל- 16:00

כרטיסים לסיורים באצטדיון בורוסיה דורטמונד ניתן לרכוש באופן מקוון באתר https://www.eventimsports.de/ols/bvbstadion/en/home/channel/shop/index  או באצטדיון עצמו. יש לזכור שמספר המשתתפים בסיור מוגבל ל- 40 כך שאנו ממליצים לרכוש כרטיסים לסיור מראש.

עלות הסיור, הכולל את המוזיאון – 12.00 €. לקבלת מידע נוסף ניתן לפנות לדוא"ל בכתובת stadiontour@bvb.de או להתקשר למספר +49 231 90 20 6600.

כרטיסים למשחקי בורוסיה דורטמונד מומלץ לרכוש כאן להבטיח את מקוריות הכרטיס ואת מקומכם במשחק אליו תרצו ללכת. לרוב נמכרים כל הכרטיסים למשחקי בורוסיה דורטמונד בליגה הגרמנית במכירה מוקדמת כך שמומלץ לא לסמוך על כך שיישארו כרטיסים זמינים ביום המשחק עצמו וכדאי מאוד להזמין כרטיסים למשחק מראש. במקרים הנדירים בהם נשארים כרטיסים למשחקי בורוסיה דורטמונד בליגה הגרמנית שלא נמכרו מראש אונליין, ניתן לרכוש אותם במשרד הכרטיסים באצטדיון.

טווח המחירים לכרטיסים לבורוסיה דורטמונד הוא מ-31.20 € עבור מושב ביציעים העליונים ועד ל- 54.40 € עבור מושב מרכזי ביציע הראשי. כרטיסי עמידה ניתן לרכוש במחיר € 16.70.  שימו לב שהמחירים עולים בכ- 20% עבור משחקים אטרקטיביים מול קבוצות בכירות בליגת הכדורגל הגרמני כמו שאלקה ובאיירן מינכן.

באייר לברקוזן

באייר לברקוזן היא קבוצה בכירה בכדורגל הגרמני מהעיר לברקוזן בגרמניה אשר נוסדה בשנת 1904. שמה של הקבוצה נגזר משם הספונסר הראשי שלה, חברת התרופות הגדולה באייר. הקבוצה נחשבת לאחת הבכירות בגרמניה וידועה גם בגלל העובדה שהיא היחידה אשר הגיעה לגמר ליגת האלופות בשנת 2002 מבלי לזכות באליפות. לבאייר יש זכיה אחת בגביע אופ"א וזכיה אחת בגביע הכדורגל הגרמני. למרות שהקבוצה נחשבת לקבוצת צמרת בליגה הגרמנית, והיתה יותר מפעם אחת בדרך לזכות באליפות, היא ידועה בתור מחמיצת תארים סדרתית. ביתה של הקבוצה הוא האצטדיון באיי ארנה עם קיבולת של 30,210 מושבים.

לרכישת כרטיסים לבאייר לברקוזן אונליין לחצו כאן

הוראות הגעה לבאיי ארנה

האצטדיון ממוקם כ- 10 דקות הליכה מתחנת המטרו Leverkusen Mitte. על מנת להגיע לתחנה יש לעלות על קו 6 הנוסע בין קלן לדיסלדורף. ניתן גם לנסוע ברכבת מתחנת הרכבת המרכזית של קלן ולרדת בתחנת  Leverkusen Schlebusch. זמן הנסיעה הינו כ- 15 דק'. לאחר שירדתם בתחנה האצטדיון נמצא במרחק רבע שעה הליכה. כתובת האצטדיון היא Bismarckstraße 122, 51373 Leverkusen :

סיורים באצטדיון באיי ארנה

הקבוצה מציעה סיורים מודרכים באצטדיון הכוללים ביקורים בחדרי ההלבשה, במנהרת השחקנים, בחדר העיתונות, ביציעים ובאזורי ה- VIP. הסיורים נערכים בתדירות משתנה בהתאם לעונה, בדרך כלל אחר הצהריים. התאריכים מופיעים באתר Bay Arena. ישנם סיורים מיוחדים בימים בהם מתקיימים משחקים של באייר לברקוזן בלייגה הגרמנית.

נדרשת הרשמה מראש לסיורים וניתן לבצעה בטלפון +49 (0) 1805 040404 או בדוא"ל info@bayer04.de. הסיור עולה 10.00 €.

מחירי כרטיסים למשחקי באייר לברקוזן ברמת המחיר הזולה מתחילים מ- 17.00 € עבור מושב ביציע עליון מאחורי השער ועד ל- 32.00 € עבור מושב מרכזי ביציע הראשי. בנוסף ישנה אפשרות לרכישת כרטסי עמידה תמורת € 15. כרטיסים ברמת המחיר היקרה יותר מתחילים מ-32€ עד 68€ . למידע נוסף בנושא כרטיסים לבאייר לברקוזן ניתן לפנות למייל info@bayer04.de

עוד קבוצות כדורגל בליגה הגרמנית (ליחצו על שם הקבוצה להזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל שלה בליגה הגרמנית)

ורדר ברמן הוא מועדון כדורגל מהעיר ברמן. הקבוצה הוקמה בשנת 1899 ולזכותה 4 תארי אליפות כשבשנת 2004 הקבוצה זכתה בדאבל. בנוסף הקבוצה מחזיקה ב-5 זכיות בגביע הכדורגל הגרמני מלבד הגביע בעונת הדאבל, ובגביע אירופה למחזיקות גביע משנת 1992. ורדר ברמן עורכת את משחeי הבית שלה באצטדיון וזרשטדיון המכיל 42,100 מקומות.

שאלקה 04 היא קבוצה ותיקה בבונדסליגה המייצגת את העיר גלזנרירכן. הקבוצה נוסדה בשנת 1904 ומהווה את אחת הקבוצות החזקות בליגה הגרמנית. לזכות הקבוצה 7 אליפויות הליגה הגרמנית אשר האחרונה הושגה בשנת 1958, 5 גביעים, זכיה בודדת בגביע אופ"א משנת 1997. הקבוצה משחקת באצטדיון פלטינס ארנה בעיר גלזנקירכן המכיל 61,673 מקומות.

שטוטגארט היא קבוצת כדורגל השייכת למועדון הספורט מהעיר שטוטגרט אשר נוסדה בשנת 1893. לזכות הקבוצה 5 אליפויות הבונדסליגה כשהאחרונה ביניהן הושגה בשנת 2007. בנוסף המועדון מחזיק ב-3 זכיות בגביע, זכיה בודדת בגביע הסופרקאפ ו3 גביעי האינטרטוטו. שטוטגארט משחקת באצטדיון המרצדס – בנץ ארנה בעיר המכיל 60,441 מקומות.

וולפסבורג היא קבוצת כדורגל בגרמניה מהעיר וולפסבורג. הקבוצה קיימת משנת 1945, ונוסדה כמועדון ספורט עבור עובדי חברת הרכב פולקסוואגן, שמחזיקה בבעלות על הקבוצה עד היום. הקבוצה הצליחה לזכות באליפות הבונדסליגה בעונת 2008-09 ובגביע בעונת 2014-15. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא הפולקסוואגן ארנה המכיל 30,000 מקומות.

אוגסבורג היא קבוצת כדורגל בגרמניה מהעיר בעלת אותו השם אשר הוקמה בשנת 1907. אצטדיונה הביתי הוא WWK ארנה המכיל  30,600 מקומות.

איינטרכט פרנקפורט היא קבוצה מהעיר פרנקפורט שהקומה בשנת 1899. לזכות הקבוצה אליפות בודדת ו-5 זכיות בגביע הכדורגל הגרמני כשהזכייה האחרונה היא משנת 2018. בנוסף יש לקבוצה זכיה בגביע אופ"א משנת 1980 וזכיה באינטרטוטו משנת 1967. הקבוצה משחקת באצטדיון קומרצבנק ארנה בעל הקיבולת של 51,500 מקומות.

בורוסיה מנשנגלדבך היא קבוצה ידועה בליגת הכדורגל הגרמנית מהעיר מנשנגלדבך. הקבוצה נוסדה בשנת 1900  ושיא הצלחתה הייתה בשנות ה-70 במהלכן זכתה בחמשת האליפויות שלה. הקבוצה משחקת באצטדיון בורוסיה פארק המכיל 54,057 אלף מקומות.

הופנהיים היא קבוצה מהעיר היחסית קטנה בגרמניה בשם הופנהיים אשר נוסדה בשנת 1899, ורק משנת 2008 הקבוצה משחקת בליגה הבכירה של הכדורגל בגרמניה. אצטדיונה הביתי הוא ריין-נקר ארנה המכיל 30,000 מקומות

הנובר 96  היא קבוצת כדורגל גרמנית, מהעיר הנובר, אשר קיימת משנת 1896. אצטדיונה הביתי הוא HDI ארנה המכיל כ-49,000 מקומות. לזכות הקבוצה 2 אליפויות מהשנים 1938 ו-1954 וזכיה בודדת בגביע משנת 1992. הקבוצה משחקת באצטדיון HDI ארנה המכיל 49,000 מקומות.

הרטה ברלין היא קבוצת כדורגל מברלין. למרות שהיא מייצגת את עיר הבירה של גרמניה, הקבוצה לא נמנית בין הקבוצות המצליחות בליגה הגרמנית. לזכותה שתי אליפויות מתחילת שנות ה-30. את משחקיה הקבוצה מקיימת באצטדיון האולימפי של ברלין המכיל 76,243 מקומות.

מינץ 05 היא קבוצה מהעיר מיינץ אשר הוקמה על ידי איש עסקים יהודי בשם אויגן סלומון בשנת 1905. הקבוצה עורכת את משחקיה הביתיים באצטדיון אופל ארנה המכיל 30,034 מקומות.

פרייבורג הוא מועדון כדורגל גרמני מהעיר פרייבורג. אצטדיונה הביתי הוא השווארצוואלדשטדיון המכיל 18,000 מקומות ישיבה ו-6,000 מקומות עמידה.

ר.ב לייפציג היא קבוצה מהעיר לייפציג. שמה של הקבוצה נובע מהספונסר הראשי שלה, חברת רד-בול אשר משמשת כספונסר לעוד מספר קבוצות כדורגל באירופה ובעולם כמו למשל רד-בול זלצבורג מאוסטריה. יחסית לקבוצות האחרות בבונדסליגה שבד"כ בעלות ותק רב בכדורגל הגרמני, הקבוצה היא אחת הצעירות בליגה הגרמנית והוקמה בשנת 2009. רד-בול לייפציג משחקת באצטדיון הרד-בול ארנה המכיל 44,345 מקומות.

נירנברג הוא מועדון כדורגל מהעיר נירנברג. הקבוצה נוסדה בשנת 1900, ולזכותה 9 אליפויות גרמניה כשהאחרונה משנת 1968 ו- 4 זכיות בגביע, כשהאחרונה משנת 1962. הקבוצה משחקת באצטדיון מקס מורלוק בעל תכולה של 50,000 מקומות.

פורטונה דיסלדורף היא קבוצה מהעיר דיסלדורף הקיימת משנת 1895. לקבוצה זכיה בודדת באליפות גרמניה משנת 1933, ושתי זכיות רצופות בגביע הכדורגל הגרמני מהשנים 1979-80. הקבוצה משחקת באצטדיון אספרי ארנה המכיל 54,600 מקומות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל