המבורג בתי מלון מומלצים עם ילדים

המבורג – אטרקציות תיירותיות והמלצות למשפחות עם ילדים

המבורג, עיר הנמל של גרמניה, היא אחת הערים המעניינות באירופה למטייל – בגלל האווירה הבינלאומית השונה משאר גרמניה ומספר רב של אטרקציות תיירותיות בהמבורג. בכתבה זו תמצאו טיפים חשובים על חופשה בהמבורג ומידע מקיף (כולל סרטוני וידאו וקישורים להזמנת כרטיסים) על אטרקציות בהמבורג והמלצות חשובות עבור משפחות המגיעות אל המבורג עם ילדים

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

העיר המבורג Hamburg ידועה כ-׳שער לעולם׳ של גרמניה. המבורג היא עיר הנמל הגדולה ביותר במדינה והנמל שלה הוא השני באירופה מבחינת היקף פעילות, זאת למרות שהיא נמצאת 50 ק״מ משפך נהר האלבה וכ-100 ק״מ מהים הצפוני. המבורג היא גם העיר השנייה בגרמניה מבחינת מספר תושבים ואוכלוסייתה מונה למעלה מ-1.8 מיליון איש, כאשר באזור המבורג רבתי חיים למעלה מארבעה מיליון איש. המבורג מתגאה בסטטוס שלה כ״עיר החופשייה ואחת מבנות ערי הנזה״, כלומר בחלוקה הפנימית של גרמניה היא בעלת סטטוס זהה לזה של מחוז, ונחשבת בפני עצמה לאחת מ-16 מדינות הפדרציה של גרמניה, הנקראות גם בונדסלנדר (Bundesländer). יש שלל אטרקציות תיירותיות בהמבורג והיא נחשבת עיר תיירות חשובה באירופה, משפחות רבות מגיעות אל המבורג עם הילדים לחופשות וטיולים

חופשה בהמבורג – עוד באותו נושא:

המבורג – בתי מלון מומלצים עם המשפחה

השכרת רכב בהמבורג בגרמניה – טיפים ומחירים

טיסות להמבורג בגרמניה – מה חשוב לדעת

e-sim וסים לגרמניה – מדריך למטייל

תחבורה בגרמניה – תכנון ורכישת כרטיסים

המבורג – טיפים למטייל

המבורג מתגאה במעמד המיוחד שלה בגרמניה כעיר עצמאית ככל האפשר ממדינות אחרות בתוך גרמניה, בהווה ובעבר. במהלך ההיסטוריה, המבורג נחשבה תמיד כעיר בינלאומית, לא רק בגלל מעמדה כעיר מסחר בינלאומית, אלא גם בשל מאפייניה הפוליטיים.

כאחד הנמלים החשובים ביותר באירופה, המבורג מתגאה מאוד ברקע הסחר שלה, אשר תרם ובנה את עושרה של העיר במאות האחרונות. מאז שנת 1241 ואילך, המבורג הייתה חברה ב"ליגת ערי הנזה", מונופל מסחר מימי הביניים שהתפרש על פני צפון אירופה. במאה ה-19 ובתחילת המאה ה-20, מיליוני איש עזבו את אירופה בדרכם לעולם החדש, דרך נמל המבורג. היום נמל המבורג הוא השני בחשיבותו באירופה וה-11 בעולם. כתוצאה מכך, אחד הסלוגנים של המבורג הוא ״השער לעולם״ (לקוח מסמל העיר שעליו חומת עיר לבנה עם שער ושלושה מגדלים על פני רקע אדום). המבורג ידועה כאחד מאזורי המטרופולין העשירים ביותר באיחוד האירופי, לצד בריסל ולונדון.

נמל המבורג העצום נמצא בלב העיר. עם זאת, המבורג ידועה גם כאחד ממרכזי התקשורת החשובים ביותר בגרמניה. כמחצית מן העיתונים והמגזינים של גרמניה מתרכזים בהמבורג, ולמרות שאפילו לא כל המקומיים מודעים לכך, לאור העובדה שאחד ממפעלי מטוסי האיירבוס נמצא בהמבורג, היא נחשבת למוקד חשוב של התעשייה האווירית העולמית, מייד אחרי סיאטל בארה״ב וטולוז בצרפת.

הרקע של המבורג כעיר סוחרים משתקפת גם בארכיטקטורה של העיר. הארמון המוכר ביותר בהמבורג הוא בניין העירייה, שבו שוכנים הפרלמנט האזרחי והסנאט. הארמון הנוסף היחיד בהמבורג שוכן באזור האורבני ברגדורף (Bergedorf). מלבד זאת, יש בעיר מעט אחוזות מרשימות הנמצאות בפארקים ציבוריים, ושכונות עושר גדולות. בעבר הבתים והווילות השתייכו לסוחרים, ואלה מוקפים בשטחים ירוקים גדולים. חלקים גדולים של המבורג נהרסו בהתקפות האוויריות של מלחמת העולם השנייה, ובעיקר אזור הנמל ומספר אזורי מגורים. בהפצצות אלה נהרגו עשרות אלפי אנשים, ויותר ממיליון איש איבדו את בתיהם. יחד עם זאת, המבורג הצליחה לשמר הרבה מהערך ההיסטורי שלה, אם כי לא במידה כזו שאנשים רבים ייחלו לה, וכמו הרבה ערים אחרות בגרמניה, המבורג סובלת מהמראה שנותר מאחור של מבנים הרוסים ומבני משרדים מכוערים.

אבל המבורג עדיין שומרת על המסורת שלה כעיר פתוחה ודיסקרטית באותה עת. אזרחי העיר, כמו רוב הצפון גרמנים, נראים אולי מאופקים כשפוגשים בהם לראשונה, אבל מרגע שהם מכירים אותך, הם ינהגו כלפיך בידידות ובחמימות.

מי שחי בהמבורג נקרא ׳המבורגר׳, ואכן, קציצות הבשר הידועות קיבלו את שמן מהעיר, אבל כדאי לנסות להגות את שם המקומיים לא כמו שהוגים את המאכל, אלא יותר כמו האמ מאורך יותר. ראו גם איך הוגים פרנפורטר (מי שמגיע מפרנקפורט, או ווינר – מי שמגיע מווינה).

אטרקציות בהמבורג

אוטובוס התיירים של המבורג Hop-on Hop-off Bus Hamburg

מתכננים חופשה בהמבורג, בירת הגשרים של העולם? עשו את דרככם בין אטרקציות בהמבורג, תעלות המים היפהפיות, המבנים הארכיטקטונים היפים והיעדים התרבותיים החמים של העיר באמצעות אוטובוס התיירים של המבורג בסגנון עלה-רד-עלה, עם כרטיס חופשי יומי.

אוטובוס התיירים של המבורג נוסע במסלולים מעגליים בין אטרקציות תיירותיות בהמבורג כך שזוהי הדרך הכי נוחה לתכנן טיול בהמבורג – נוסעים באוטובוס הנוח ויורדים בכל אטרקציה בהמבורג שמוצאת חן בעיניכם לכמה זמן שתרצו, ואז עולים שוב על האוטובוס הבא בתור וממשיכים לתחנה הבאה. אם אתם מגיעים אל המבורג עם ילדים ולא מעוניינים ללכת יותר מדי ברגל או לשכור רכב – זוהי הדרך הנוחה ביותר לראות את המבורג למשפחות.

תנו להיסטוריה של המבורג לקום לתחייה מול עיניכם באמצעות הקריינות מלאת החיים של מכשיר השמע שבידכם. זהו מסלול אוטובוסים חכם מאוד ומתוכנן היטב העובר על פני כל האטרקציות המרכזיות בהמבורג ויש לכם אפשרות לעלות או לרדת כמה שתרצו ולספוג את כל נפלאות התרבות שיש לעיר להציע.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של המבורג

קרוז באלסטר על ספינת התיירים בין אטרקציות בהמבורג – כרטיס ליום אחד Alster Hop-on Hop-off Cruise: Day Ticket

המבורג היא אחת הערים היפות ביותר של אירופה, בין היתר בזכות נהר אלסטר. לא מומלץ לבלות חופשה בהמבורג בלי לבוא ולהתפעל ממערכת תעלות המים הציורית של העיר. תוכלו לראות את הכל בקצב שמתאים לכם, עם קרוז רגוע בסגנון עלה-רד-עלה  – כמו אוטובוס התיירים, כאשר ניתן לרדת ולעלות ללא הגבלה בכל אחת מהתחנות הממוקמות ליד אטרקציות בהמבורג לאורך נהר אלסטר. זוהי אחת הדרכים המומלצות לתכנן טיול בהמבורג עם ילדים.

עלו על אחת הספינות של קו ספינות התיירים העוגנות בכל אחת מ-9 תחנות העגינה ורדו כאוות נפשכם. צאו לסיור מהנה לאורך האגם באוויר הצפוני הצח, הביטו בעולם חולף על פניכם, ופנקו את עצמכם בנשנוש טעים נוסח המבורג. המבורגר בהמבורג הוא צילום שלא תרצו לפסוח עליו!

להזמנת הפלגה בנהר אלסטר על ספינת התיירים של המבורג 

אלסטר הלוך ושוב Alster Roundtrip

הוסיפו כמה שעות של רוגע לשהייה שלכם בהמבורג ובלו שעה בקרוז לאורך החופים וגדות נהר אלסטר. שאבו פנימה את הפארקים הירוקים להפליא, את הגשרים מתקופת הבארוק ואת הצריחים הגותיים שלאורך הקצוות החיצוניים של הנהר השלו הזה. השיט בהמבורג היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתרחק מהשאון וההמולה של העיר וליהנות מהשלווה של נופים פתוחים ואוויר צח, בזמן חופשה בהמבורג.

להזמנת קרוז בהמבורג הלוך ושוב על נהר אלסטר

מוזיאון הספינה קאפ סאן דייגו Ship Cap San Diego

בשנת 1986 הספינה קאפ סן דייגו המכונה ׳הברבור הלבן של האוקיינוס הדרום אטלנטי׳ ניצלה מהתפוצצות קטלנית והובאה למקום מבטחים בהמבורג. הספינה עוגנת בהמבורג עד היום ומשמשת כמוזיאון צף, ומזמינה אתכם להפליג או סתם להלך על הסיפון, להציץ בחדרים ה׳חמימים׳ וללמוד על תולדות הסיפון וההפלגה.

צאו לסיור בתוך המערכת הסבוכה של הספינה ועד הגשר. צפו בחדר המנועים של ספינת התובלה הגדולה הזו, שהייתה פעם מלאת חיים כשהספינה הייתה עדיין בפעולה. צפו בתצוגות המוצגות באזורי המשא וזכו למבט מעמיק אל תוך ההיסטוריה של התובלה וכל מה שקשור לאוקיינוס. ללא ספק מדובר על אחת האטרקציות המומלצות של המבורג למשפחות עם ילדים.

ואם אחרי כל זה מצאתם שאתם נורא רעבים, תמצאו על הסיפון ביסטרו שמציע תפריט שלם של מנות הנזיאטיות. מוכנים להמר שהספנים של אותם ימים היו מתענגים על התוספת הברוכה הזו.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הספינה בהמבורג קאפ סאן דייגו

הפלגה בתעלות בהמבורג Waterways Trip Hamburg

שוטו על פני הרובע ההיסטורי ספייכרשטאדט (Speicherstadt) בנוחות, במסע מיוחד לאורך התעלות בהמבורג. ראו את המבנים הארכיטקטונים המנוגדים ואת המיטב של אטרקציות בהמבורג – כולל אולם הקונצרטים המטורף והיפהפה אלבה-פילהרמוני (Elbphilharmonie Concert Hall).

תראו למה שפייכרשטאדט (Speicherstadt) כל כך מיוחדת כשתחלפו על פני הגייבלים והצריחים המשונים שלה שנבנו במיוחד כדי שהאוניות שבתעלות ישתקפו דרכם. שימו לב לאדריכלות הלבנים הניאו-גותית במחסנים שנבנו בשלהי המאה ה-17 וראו כיצד הם מהווים ניגוד מעניין למבני הזכוכית והפלדה המודרניים של העיר השכנה האפןסיטי (HafenCity).

שוטו לאורך התעלות הצרות, מתחת לגשרים ישנים וחדשים. כנסו וצאו מהרציפים של הנמל הישן של המבורג וזכו למבט מקרוב על החזות דמויית הספינה של אולם הקונצרטים אלבה פילהרמוני (Elbphilharmonie Concert Hall). זה אחד מאולמות הקונצרטים הגדולים והמתקדמים ביותר בעולם מבחינה אקוסטית. זוהי חוויה מומלצת מאוד של חופשה בהמבורג עם ילדים.

להזמנת טיול בהמבורג דרך התעלות

המוזיאון הימי הבינלאומי International Maritime Museum

צאו למסע של גילוי על פני תשע ׳מרפסות׳ במוזיאון הימי הבינלאומי המרשים בהמבורג – תפגשו שודדי ים, גלו איך חובלי הים נעשו מאסטרים של ניווט, תפסו בהגה הספינה באמצעות הדמיית שיט והתוודעו לעברה הימי המעניין של המבורג.

לפני עשר שנים, בניין האחסון הישן ביותר ששרד בנמל המבורג הפך למוזיאון לאוסף הימי הפרטי הגדול ביותר בעולם. היום תוכלו לעגון בנמל ולהתוודע לסיפורי הים מהעבר במוזיאון הימי. קחו לעצמכם קצת זמן ללמוד על דרכי הניווט והתקשורת ועשו את דרככם מימי העת העתיקה ועד המאה העשרים. בדרך אפילו תפגשו כמה שודדי ים.

צפו בסרט בהילוך מהיר המציג את בנייתה של ספינת ענק. ראו דגלים ודגמים של ספינות מקוריות ומגדלי אור. נסו את הדמיית הספינה כדי לראות איך זה לעמוד מאחורי הגלגל ואל תפספסו את ״המלכה מרי השנייה״ העשויה מקרוב למיליון לבני לגו. אם אתם מגיעים אל המבורג עם ילדים זהו ללא ספק מוזיאון מומלץ למשפחות.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הימי הבינלאומי בהמבורג

כנסיית סנט מייקל המבורג – כניסה במסלול מהיר St. Michael's Church Hamburg: Fast Track

גלו את אחת מהכנסיות הפרוטסטנטיות הברוקיות בסגנון בני ההנזה המרשימות ביותר באירופה. טפסו לגובה אל המגדל כדי להביט מקרוב על פעמון השעון הגדול ביותר בגרמניה

פנקו את עצמכם במראות יפים של הנמל והמבורג מגובה של 106 מטרים מעל נהר האלבה. זוהי אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות בהמבורג ובעונת התיירות התורים כאן עלולים להתמשך זמן רב, דבר שעלול לגרום לתיסכול רב, בעיקר עבור משפחות אשר מגיעות אל המבורג עם ילדים קטנים שמאבדים את הסבלנות בהמתנה בתור. הכרטיס שניתן להזמין מראש בקישור כולל הטבה מומלצת של כניסה במסלול מהיר מיוחד – פיתרון מושלם לבעיית התורים.

להזמנת כרטיסי כניסה במסלול המהיר לכנסיית סנט מייקל המבורג

מוזיאון השעווה פאנופטיקום – דלגו על התור Wax Museum Panoptikum: Skip The Line

הפנופטיקום, מוזיאון השעווה של המבורג, מלא בפלאי שעווה, כולל סלבס בינלאומיים ומקומיים שמחכים להצטלם איתכם. היכנסו לעולם שבו המלכה אליזבת השנייה לעולם לא מתבגרת, מרלין מונרו עדיין "דופקת" פוזה לתמונה ולאובמה אין שום שערה אפורה. מוזיאון השעווה הישן ביותר בגרמניה הוא בן 130 שנה, עובדה מדהימה לכשעצמה. דלגו על התור עם הכרטיסים המיוחדים שניתן להזמין בקישור והיכנסו ישר אל תוך האקשן באחת האטרקציות הפופולריות של המבורג למשפחות עם ילדים.

דלגו על התור והיכנסו ישר לאזור הכוכבים, עם כל גיבורי המבורג, המלכה אליזבת השנייה, ברק אובמה. או עשו דרככם לעבר ״תא האימה״ (Chamber of Horrors) , שבו מתרחשים שיחזורי שעווה של כמה מהאירועים המכוערים ביותר בעולם (לא מומלץ למשפחות שמתכננות חופשה בהמבורג עם ילדים קטנים).

עם למעלה מ-120 דמויות המוצגות לראווה, חלק מהקסם הוא לראות כמה מהדמויות הישנות יותר משנות ה-1960 ועד ה-1970. זה יגרום לכם להעריך עד כמה הרחיקה לכת אמנות יצירת דמויות השעווה עם השנים.

להזמנת כרטיסים ללא תור לפנופטיקום מוזיאון השעווה של המבורג

מוזיאון ספינת ריקמר ריקמרס Museum Ship RICKMER RICKMERS

תהיתם אי פעם מה היה ׳סדר היום׳ של הצוות על ספינת מפרש עתיקה? אם אתם מגיעים אל המבורג עם ילדים אל תוותרו על ההזדמנות להביא אותם לכאן כדי ללמוד על חייה של הספינה המקומית המפורסמת ריקמר ריקמרס שנבנתה בשנת 1896. תלמדו על ההפלגות שעשתה, תראו איך נראו החיים על סיפונה ואולי אפילו תעוררו את הספן הפנימי שלכם!

בשנת 1896, רב החובל הרמן-היינריך אהלרס יצא מברמרהאבן (Bremerhaven) לעבר הונג קונג. על גבי הסיפון איתו היו שני הגאים, טבח אחד, נגר, בונה מפרשים, וכן – רוכב על חמורים! ועוד 14 ימאים וארבעה מלחים נערים. החבורה הזו יצאה לאוקיינוס הסוער רק כדי להביא איתם חזרה אורז ובמבוק.

גלו כיצד נראו חיי היומיום על גבי הספינה באחת האטרקציות התיירותיות הנחשבות לפופולריות ביותר בנמל המבורג. טיילו באולמות ולאורך הסיפון של ספינה היסטורית אמיתית. שמעו את הסיפורים הממחישים את האווירה ששרתה כאן לפני יותר ממאה שנה.

התצוגות והשחזורים עוצבו במיוחד כדי לגרום לכם להרגיש כאילו אתם באמת מפליגים, בלי להסתכן בהתזת מים.

להזמנת כרטיסים למוזיאון ספינת ריקמר ריקמרס בהמבורג

מוזיאון ההגירה של המבורג The Emigration Museum Hamburg

אולי לא ידעתם את זה אבל בהמבורג נמצאת כמות הגשרים הגדולה ביותר בעולם, אבל עובדה מרתקת עוד יותר היא ה׳גשר׳ ההיסטורי המחבר בין המבורג של העבר לבין מה שנקרא בעבר ׳העולם החדש׳. המבורג מכונה גם ״נמל החלומות״ משום שזה היה המקום האחרון שבו מיליוני מהגרים עצרו בו לפני שהגיעו לאמריקה.

לכו בעקבותיהם של המהגרים האירופאיים וגלו אוצר גנוז המלא בסיפורים אישיים מרגשים, רשומות גינאולוגיות ותערוכות היסטוריות סוחפות – כל זאת במוזיאון ההגירה BallinStadt.

המקום כולל שלושה מרחבי תערוכות. המוזיאון עצמו הוא קפסולת זמן המשמרת את זיכרונותיהם של מיליוני האנשים שעזבו את חופי אירופה בחיפוש אחר חיים טובים יותר בצפון ובדרום אמריקה. המקום סוחף, עוצר נשימה ולגמרי מרתק!

התפעלו מתערוכות הצילום המדהימות שמסוגלות להחליף אלף מלים כל אחת, בתקווה להפנט מבקרים ולהעביר את תחושתם של האנשים שעברו כאן, דרך באלינשטאדט.

טיילו באולמות המחייה והשינה המשוחזרים שלבטח ייקחו אתכם חזרה בזמן. תוכלו לחוש את הפחד והצער של אנשים שמקומם נעתק, ואת התקווה לעתיד טוב יותר, כל זאת על פני 14 חדרים המעוצבים לפי נושא. כל חדר מהווה מבט אל תוך מסעם של המהגרים, כל הדרך עד אליס איילנד ומעבר אליה.

אנשים שנהנים מהעמקה באילן היוחסין המשפחתי שלה יוכלו להתרשם מרשימות הנוסעים שעברו כאן בין 1850 – 1934. זהו האוסף הגדול מסוגו בעולם. יתירה מזאת, הוקם כאן אזור שלם למחקר של תולדות המשפחה, תוך שיתוף עם המרכז הגנאולוגי הדיגיטלי הגדול ביותר בעולם, כולל צוות מוכשר של אנשים שמוכנים לעזור לכם לבצע מחקר של שורשי המשפחה שלכם – חוויה מעניינת לחופשה משפחתית בהמבורג עם הילדים.

להזמנת כרטיסים למוזיאון ההגירה בהמבורג

משטח ההחלקה החיצוני אייסארנה המבורג EisArena Hamburg

עם משטח קרח של 4,300 מ״ר, האייסארנה של המבורג היא אחד ממשטחי ההחלקה על הקרח הגדולים ביותר באירופה! הרגישו את משב הרוח הקר בדרככם בעודכם מתנסים בהחלקה על הקרח, לגמו יין חם וסיידר, החליקו לרקע צלילי מוסיקה חיה והיכונו ליום (או ערב) מלא בכיף משפחתי באחת האטרקציות הפופולריות של המבורג למשפחות עם ילדים.

יש אנשים שאומרים שאייסארנה המבורג היא משטח ההחלקה על הקרח היפה ביותר בעולם. בואו לבדוק אם גם אתם מסכימים. תוכלו להזמין מחליקיים במקום ולראות איך זה להחליק ממש במרכז הפארק Planten un Blomen park!

אנשים מגיעים לכאן כדי להחליק על הקרח כל יום בין נובמבר למרץ. אל תדאגו אם אתם לא ברמה של המקומיים. יש המון מקומות נוחים (ומקורים) שבהם תוכלו לשבת לנוח או לצפות במחליקים (אם אתם לא מספיק אמיצים לעשות את זה בעצמכם!), לשתות משקאות חיים, לשמוע את הדי ג׳יי החי או את אחד הקונצרטים המתקיימים כאן.

ואם החלטתם לצאת לקרח והוצאתם את כל האנרגיה ואתם מוכנים עכשיו לארוחה חמה, תוכלו אפילו לשבת כאן בביסטרו של המקום לארוחת צהריים או ערב. המקום הזה הוא ׳ווינטר וונדרלנד׳ לכל הגילאים ואחד הדברים הכי כיפיים לעשות בהמבורג עם הילדים בקריסמס וניו יירז.

להזמנת כרטיסים לאייסארנה בהמבורג

סיור בהמבורג באוטובוס ואוניית האורות Festival of Light Bus & Boat Tour

עם ארכיטקטורה מלאת קסם ותעלות מים יפות שזוהרות לאור פנסי הרחוב, המבורג בשעת דמדומים תרגיש לכם כמו סרט רומנטי ישן.

מלאו את הריאות באוויר האירופאי הצפוני ותיהנו מהגרסה הגרמנית של ונציה. עלו על ספינה נוחה וחמימה לסיור צף על פני החלק החיצוני של נהר אלסטר כשמי הנהר מנצנצים סביבכם. לאחר מכן, עלו על אוטובוס התיירים של שעות הערב ובקרו במקום שבו מתקיים מופע האורות של המזרקה בפארק פלנטן און בלומן (Planten un Blomen Park).

להזמנת טיול והפלגה בהמבורג

קרוז בנהר אלסטר הלוך וחזור בחורף Winter Alster Roundtrip

מה יכול להיות יותר קסום מאשר קרוז פסטורלי על אלסטר, אחד הנהרות השלווים ביותר של המבורג, בזמן שכפות ידיכם מתחממות על ספל Glühwein (יין מתובל) או קקאו חם?

נערו מעצמכם את הקור החורפי כדי ליהנות מהפסקה שלווה על גבי האוניה החמימה. צאו לקרוז החוצה את אלסטר וקחו לעצמכם רגע ליהנות מהמראה המרהיב של האורות הזוהרים של המבורג על פני המים.

עם יותר גשרים מאשר כל עיר אחרת בעולם (יותר מאמסטרדם וונציה יחד!), המבורג היא לחלוטין עיר הבנויה על המים, ושום מסע לא יהיה שלם בלי לפחות שעה אחת של שיט באחת מתעלות המים הרבות והמהממות של העיר. אז אל תהססו לענות על הסיפון לשיט חמים ונעים לאורך האלסטר לאור הניצוצות והבאז של העיר היוצרת את האווירה המושלמת לשעה שלמה של רגיעה מוחלטת – חוויה מושלמת גם עבור משפחות המתכננות חופשה בהמבורג עם ילדים (בכל הגילאים).

עם בר מלא לגמרי, המגיש את המשקה האלכוהולי המקומי המוכר Glühwein וקקאו חם, והמון משקאות אחרים ונשנושים (במחירים מצויינים), כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לקחת לגימה ופשוט ליהנות מנוף החורף המקסים שמול עיניכם!

להזמנת קרוז בהמבורג על נהר אלסטר

תרבות בהמבורג

קונסטהאלה – כניסה ללא תור Hamburger Kunsthalle: Skip The Line

מוזיאון האמנות הענק קונסטהאלה מציע משהו לכל שוחר אמנות ואפילו מי שלא רגיל לצפות באמנות עשוי למצוא את עצמו מאוהב באמנות בגמר הביקור. התחילו את דרככם במאה ה-14 וטיילו לאורך המאות בגלריות היפות והמרווחות. עם הכרטיסים שניתן להזמין מראש בקישור תקבלו הטבה מיוחדת ותוכלו לדלג על התור בכניסה לאחת הפופולריות בין אטרקציות בהמבורג והיכונו להליכה היסטורית בתוך עולם של אמנות, עם אוסף עשיר מאוד של אמנות מודרנית וכמה תערוכות משתנות מאוד טובות.

באגף האמנות העכשווית, הדומה בצורתו לקובייה, תוכלו ליהנות מאוסף Kunst der Gegenwart , לשבת על ספה מרובעת גדולה או לשכב לאחור וליהנות מהצורות הגיאומטריות על התקרה.

בלו כמה זמן בחדר קספר דיוויד פרידריך (Casper David Friedrich), היכנסו לאורחות החיים של גרמניה של המאה ה-16 כפי שהן משתקפות ביצירות האמנות, וגלו בדרך כמה אמנים חדשים שאולי לא שמעתם עליהם ולא ראיתם באף מקום אחר בעולם. אל תחכו ליום גשום כדי לבקר במקום הזה.

להזמנת כרטיסים ללא תור למוזיאון האמנות בהמבורג קונסטהאלה

קונסטהאלה – כניסה רגילה כולל המתנה בתור The Hamburger Kunsthalle

אחד ממוזיאוני האמנות הגדולים ביותר בגרמניה ייקח אתכם למסע על פני שבעה דורות מעוררי השראה של תולדות האמנות. תראו מזבחים ימי ביניימיים, יצירות אמנות הולנדיות מהמאה ה-17, ציורים מתקופת הרומנטיקה הגרמנית ואמנות מודרנית קלאסית. בקישור זה תוכלו להזמין כרטיס כניסה זול יותר לקונסטהאלה הכולל המתנה בתור – אך שימו לב, קונסטהאלה נחשב אחת הפופולריות שבין אטרקציות בהמבורג ובעונת התיירות התורים עלולים להיות ארוכים. אם אתם לא מעוניינים לבזבז זמן יקר של חופשה בהמבורג על התור – או במיוחד, אם אתם מגיעים אל המבורג עם ילדים קטנים שעלולים לאבד סבלנות בתור – עדיף להשקיע קצת יותר ולרכוש כרטי כניסה לקונסטהאלה ללא תור

להזמנת כרטיסים למוזיאון האמנות המבורג קונסטהאלה

סיור מודרך באלבה-פילהרמוני וגישה לפלאזה (לא כולל גישה לאולמות הקונצרטים) Elbphilharmonie: Guided Tour & Plaza Access (excluding concert halls)

חלפו על פני התורות והיכנסו אל תוך אולם הקונצרטים של המבורג. המבנה הענק והמודרני הזה מתנשא מעל נהר האלבה, והצורה דמויית הקרחון המיוחדת שלו משקפת את המים. עם הכרטיסים המיוחדים שניתן להזמין בקישור תדלגו על התור, תפגשו את המדריך שלכם ותגלו את אחד מאולמות הקונצרטים המתקדמים ביותר בעולם מבחינה אקוסטית. הסיור כולל גישה מיוחדת למרפסת החיצונית.

בכל יום נתון המקום מלא בצלילי הקונצרטים המתקיימים כאן. היעד המוסיקלי הזה כולל שלושה אולמות, כשהגדול מביניהם מסוגל להושיב מעל 2,000 איש. גלו את תולדות האולם ואת מקומו החשוב בסצנה החברתית של המבורג. המקום כל כך אהוב שהמקומיים מכנים אותו בחיבה ״אלפי״.

שמעו על האירועים המתקיימים בפנים, כולל אירועים מיוחדים, ולאחר מכן עלו למעלה לחזות בנופים מהממים. עם גישה מיוחדת לפלאזה החיצונית שעל הקומה השמינית, תוכלו להשקיף על המראות המרשימים של נמל המבורג ועובדיו מלמעלה, לאתר את גשרי הנחיתה, את המישל (Michel) ואת רובע האפן סיטי (HafenCity), ועם קצת מזל, אולי אפילו תוכלו לראות את אחת מספינות התענוגות או את אחת מאוניות המכולה העושות את דרכן אל המבורג.

להזמנת סיור מודרך באלבה-פילהרמוני בהמבורג

קונסטמייל המבורג – כרטיס אחד, 5 מוזיאונים Kunstmeile Hamburg – 1 Pass, 5 Museums

בא לכם לצלול אל תוך מסע תרבותי מרתק בין מוזיאונים בהמבורג? כרטיס זה מקנה לכם שלושה ימים וגישה ללא הגבלה לחמישה מוזיאונים בהמבורג, כולל תערוכות! בקרו בהמבורגר קונסטהאלה (Hamburger Kunsthalle), בוכריס קונסט פורום (Bucerius Kunst Forum), דייכטורהאלן המבורג (Deichtorhallen Hamburg), קונסטווריין (Kunstverein) ובמוזיאון לאמנות ו.      (Museum für Kunst und Gewerbe Hamburg).

להזמנת כרטיס המוזיאונים בהמבורג 

קונסטווריין בהמבורג Kunstverein in Hamburg

מאז 1817, אולם האירועים ״קונסטווריין בהמבורג״ משמש כבימה לאמנים חדשים וצעירים ולכיוונים חדשים באמנות. צפו בעבודתם של אמנים המציעים פרספקטיבות חדשות על סוגיות חברתיות, וצפו בתערוכות האמנות העכשווית שמשתנות על בסיס קבוע.

להזמנת כרטיסים לתערוכות בהמבורג בקונסטווריין בהמבורג

המוזיאון לאמנות ואומנות בהמבורג Museum für Kunst und Gewerbe Hamburg

כאן מוצגים לראווה למעלה מ-500 אלף מוצגים, המשתרעים על פני 4,000 שנה. זהו אחד המוזיאונים המובילים באירופה לאמנות ועיצוב. כאן תגלו אוספים בקנה מידה עולמי, המחברים בין תרבויות ועדינים, עבר והווה, וכן בתערוכות המשתנות המרשימות בהחלט. כמובן, זהו אחד המוזיאונים הפופולריים ביותר של המבורג.

להזמנת כרטיסים למוזיאון לאמנות בהמבורג

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל