המבורג בתי מלון מומלצים עם ילדים

המבורג – 10 בתי מלון מומלצים עם המשפחה

מחפשים מלון מומלץ בהמבורג שבגרמניה? אם אתם מגיעים אל המבורג עם ילדים, מומלץ מאוד לבחור אחד מבין בתי המלון בהמבורג המופיעים בכתבה זו המסקרת (כולל מידע מפורט וסרטי וידאו וכמובן אפשרות להזמנת חדרים) מלונות מומלצים בהמבורג למשפחות עם ילדים

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

ברשימה זו תמצאו מלונות בהמבורג (גרמניה) במגוון רחב של רמות מחירים, דירוגי כוכבים, סגנונות אירוח ומיקומים בתוך המבורג, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בהמבורג למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמות באינטרנט ומתבססות על הצבעות של משפחות מרחבי העולם ששהו בחופשה משפחתית בהמבורג עם הילדים.

טיול בגרמניה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בהמבורג בגרמניה – טיפים ומחירים

טיסות להמבורג בגרמניה – מה חשוב לדעת

e-sim ו-sim לגרמניה – מדריך למטייל

תחבורה בגרמניה – תכנון ורכישת כרטיסים


מלון ארקוטל רובין המבורג ARCOTEL Rubin Hamburg 

ארקוטל רובין המבורג, מלון מומלץ בהמבורג בדירוג 4 כוכבים, מתהדר בעיצוב במוטיב אדום ומציע אינטרנט אלחוטי חינם וחדרים מרווחים; הוא ממוקם ברובע סנט גאורג האופנתי ובמרחק 500 מטרים בלבד מהתחנה המרכזית של המבורג. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בהמבורג עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה שטוחת מסך, מיזוג אוויר, חלונות אטומים לרעש, רהיטים מעור וטלפונים אלחוטיים. במסעדת FACETTE יגישו לכם מאכלים גרמניים ומטעמים טבעוניים ומאפים ועוגות תוצרת בית. הבר Crystal מציע סוגים נדירים למדי של ג'ין מאזורים שונים בעולם.

חלק מהאורחים בוחרים להירגע במתחם הספא במלון – בו מופעלים שני סוגי סאונות. במקום פועלים גם טראסת גג, חדר כושר ומרחץ אדים.

בתי הקפה והחנויות שעל הרחוב מרוחקים רק 5 דקות הליכה מהמלון ואילו אגם אוסנאלסטר (Außenalster) מרוחק 10 דקות הליכה בלבד ממנו. הרכבל ריפרבאן  (Reeperbahn) מרוחק 15 דקות נסיעת רכב ממקום האירוח.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון אטלנטיק קמפינסקי Hotel Atlantic Kempinski Hamburg 

אטלנטיק קמפינסקי, בית מלון בהמבורג שכל חדריו שופצו ב-2012 הוא מלון קלאסי בדירוג 5 כוכבים עם נוף של אגם אאוסבנלסטר (Außenalster), כולל אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדת גורמה, בית קולנוע פרטי וספא אלגנטי עם בריכה. התחנה המרכזית ממוקמת 500 מטרים מהמקום. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג מלונות מומלצים בהמבורג למשפחות עם ילדים.

מאחורי החזית המפוארת, מספק המלון סוויטות וחדרים מרווחים שבהם חדר רחצה משיש וטלוויזיה שטוחת מסך. כל קומה מעוצבת תוך השראה מצבע שונה.

אורחים נהנים משימוש חינמי בסאונה. באתר פועל הספא Energy Clinic, שבו חדר כושר עם נוף של אגם אוסבנלסטר וסלון יופי יוקרתי. גם בית הקולנוע PrivateMax המתאים ל-8 אנשים בלבד מהווה גולת כותרת מרשימה נוספת של המלון.

במסעדת המלון מוגשים מאכלים מסורתיים מהמבורג, כמו גם התמחויות עונתיות.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון רנסאנס המבורג Renaissance Hamburg Hotel 

רנסאנס המבורג, בית מלון במרכז המבורג בדירוג 5 כוכבים  – מרחק 5 דקות הליכה בלבד מאגם אלסטר ומבית העירייה, מציע חדרים גדולים ומטעמים מהמטבח הגרמני. המלון זוכה לציון 8.7 ברשימות בתי מלון מומלצים בהמבורג עם ילדים.

החדרים ממוזגים ומעוצבים בסגנון מודרני ועם נגיעות מקומיות בגווני בז', אפור וכחול וכוללים חלונות מרצפה עד תקרה, תמונות שחור-לבן, עיתונים בימי חול ללא עלות, וטלוויזיה בלוויין. אינטרנט אלחוטי זמין בחדרים ובאזורים הציבוריים.

במסעדת Broscheks Sea to Table מוגשים מזנון ארוחת בוקר וארוחות צהריים. בטרקלין Bricks תיהנו ממשקאות ומחטיפים, כולל בידור מוסיקלי בימי חמישי, בהשתתפות תקליטנים ואמנים מקומיים.

במלון פועל מרכז כושר, כאשר אורחים זכאים לכניסה חופשית לחדר הכושר, הסאונה והבריכה שבמלון המבורג מריוט הסמוך.

תחנת יונגפרנשטיג (Jungfernstieg) מרוחקת 5 דקות הליכה בלבד מהמלון, ממנה ניתן לעלות על קוים ישירים לתחנת המבורג המרכזית ולרחוב רייפרבאהן האופנתי.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון המבורג מריוט – Hamburg Marriott Hotel 

המבורג מריוט, מלון  מומלץ בהמבורג בדירוג 5 כוכבים המרוחק שלוש דקות הליכה בלבד מאגם ביננאלסטר  (Binnenalster), מציע מטבח נורדי אותנטי וגישה ישירה למתחם הקניות היוקרתי גאנסמרקט  (Gänsemarkt). המלון זוכה לציון 8.2 בהמלצות על מלונות בהמבורג למשפחות עם ילדים.

המקום כולל סוויטות וחדרים מרווחים וממוזגים, כמו גם אינטרנט אלחוטי בלא תשלום נוסף. אורחי המלון נהנים ממרכז כושר, סאונה ובריכה מקורה במקום.

במסעדת הגריל Cast Iron מוגשות מנות סטייקים מעולות, סלטים משובחים והמבורגרים. בפיאנו בר תיהנו ממוסיקה חיה וממזנון מאפים בשעות אחר הצהריים.

אל תחנת התחתית גאנסמרקט (Gänsemarkt U-Bahn) תגיעו תוך 3 דקות הליכה בלבד מהמלון ומשם תוכלו להגיע אל תחנת המבורג המרכזית תוך 5 דקות בלבד.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון הירות סיטדינס מיקל המבורג Citadines Michel Hamburg 

סיטדינס מיקל המבורג, מלון דירות במרכז המבורג בדירוג 4 חדרים הנהנה ממיקום אידיאלי במרכזה של המבורג – מרחק 3 דקות הליכה בלבד מכנסיית סנט מיקאל ו-10 דקות הליכה בלבד מרובע סנט פאולי וממתחם הבילויים רייפרבאהן (Reeperbahn). במקום תמצאו פינת עסקים, חדר כושר וחנייה. המלון זוכה לציון 9.1 בביקורות על מלונות מומלצים בהמבורג עם ילדים.

הדירות ויחידות הסטודיו של המלון מעוצבות באופן עכשווי וכוללות אינטרנט אלחוטי בפס רחב חינם; בכל אחת מהיחידות תמצאו מטבח מאובזר לחלוטין – יתרון משמעותי עבור משפחות לעומת בתי מלון בהמבורג בד"כ – טלוויזיה שטוחת מסך וערוצי לוויין ותחנת עגינה לאייפוד.

המלון נמצא במיקום אסטרטגי נוח בסמוך לנהר האלבה, מרכז הקונגרסים של העיר, האפן סיטי ומרכז המבורג, בו ניתן ליהנות ממסעדות, בתי קפה וחנויות.

המקום גם מציע קישורי תחבורה ציבורית מעולים. המקום מרוחק רק 5 דקות הליכה מתחנת התחתית רודינגסמרקט (Rödingsmarkt, קו U3) ומתחנת רכבת S-Bahn שטאדטהאוסברוקה (Stadthausbrücke) – קווים S1, S2 ו-S3. המלון מרוחק 10 דקות נסיעה בלבד במונית משדה התעופה המבורג ו-10 דקות נסיעה בתחבורה הציבורית מהתחנה המרכזית.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון רייכסהוף המבורג Reichshof Hamburg, Curio Collection by Hilton 

רייכסהוף המבורג, בית מלון מומלץ בהמבורג בדירוג 4 כוכבים, מציע אירוח עם עיצובים מרהיבים המפגישים בין מסורת לבין היסטוריה ומודרנה. המלון, שנפתח מחדש ביולי 2015, ממוקם בליבה של המבורג. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי בתי מלון מומלצים בהמבורג למשפחות עם ילדים.

הסוויטות והחדרים מעוצבים בסגנון נהדר של ארט דקו וכוללים ריהוט מפואר ותקרות גבוהות; האווירה בהם נינוחה למדי לאחרי בילוי מתיש ברחוב העיר הסואנים. כל חדר כולל טלוויזיה שטוחת מסך מערכת מיזוג וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומראת איפור מוארת. אינטרנט אלחוטי זמין ברחבי המלון כולו. בקבוק מים ימתין לכם בחדר עם הגעתכם.

במלון ניתן ליהנות מארוחות איכות בהשראת הגסטרונומיה האזורית במסעדת Stadt שבמלון. יתרה מכך, EMIL's Bistro, Cafe and Bar הוא המקום לסעוד בו ארוחת בוקר אנרגטית ליום עמוס, תה של אחר הצהריים ואפרטיפים וחטיפים לפני פעילויות הערב.

המקום מפעיל גם מתחם כושר וספא בשטח של 250 מ"ר, ובו שתי סאונות וטרקלין מנוחה בלעדי לאורחים (בתשלום). ניתן להזמין עיסויים וטיפולים קוסמטיים במתחם הספא והכושר המודרני.

תחנת הרכבת של המבורג ממוקמת 170 מטרים מהמלון ומהווה מקום אידיאלי לנסיעה אל מקומות שונים בעיר. רחוב הקניות הראשי, מונקברג שטראסה (Mönkebergstrasse), נמצא 500 מטרים מהמלון ואילו בית העירייה והמוזיאונים נמצאים במרחק של 15 דקות הליכה בלבד מהמלון. חניה ציבורית זמינה בעלות נוספת.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


בית דירות הבוטיק אריק ווקל – המבורג סוויטס Eric Vökel Boutique Apartments – Hamburg Suites 

אריק ווקל – המבורג סוויטס, מלון דירות נופש בהמבורג בדירוג 4 כוכבים – מרחק 4 דקות הליכה בלבד מהתחנה המרכזית של העיר ומאגם אלסטר הפנימי, מציע אירוח נהדר עם אינטרנט אלחוטי חינם. מלון הסוויטות זוכה לציון 9.3 בהמלצות על מלונות בהמבורג למשפחות עם ילדים.

דירות הנופש מציעות שילוב נהדר של עיצוב ים תיכוני ונורדי וכוללות מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוחת מסך, מטבח מאובזר לחלוטין עם פינת אוכל – יתרון משמעותי עבור משפחות לעומת מלונות בהמבורג ברוב המיקרים – מכונת קפה ומדיח כלים, וכן חדר רחצה צמוד.

בין האטרקציות התיירותיות הפופולאריות באזור ניתן למנות את צ'ילהאוס (Chilehaus) ואת ספיישרסטאדט (Speicherstadt); בסביבה גם תמצאו שפע מסעדות וחנויות.

המלון נמצא במיקום אידיאלי עבור קישורי תחבורה ציבורית, כדוגמת הרכבת התחתית (קווים U4 ו-U2), מוניות ואוטובוסים. שדה התעופה הקרוב – המבורג, ממוקם 9 קילומטרים משם.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון JUFA המבורג האפן סיטי JUFA Hotel Hamburg HafenCity 

JUFA המבורג האפן סיטי, בית מלון בהמבטרג בדירוג 4 כוכבים המרוחק 800 מטרים מ-Dialog im Dunkeln, מציע חדרי אירוח ברמה של 4 כוכבים ברובע האפן סיטי בהמבורג. דלפק הקבלה פועל כל שעות היממה. תוכלו ליהנות מארוחת מסעדה באתר, להירגע בבר או לשבת בטראסה הנפלאה. המלון זוכה לציון 8.4 ברשימות בתי מלון מומלצים בהמבורג למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין, חדר רחצה פרטי ומקרר – עניין לא מובן מאליו בין בתי מלון בהמבורג – ואילו חלקם משקיפים לנהר. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר הכוללות אפשרויות קונטיננטליות, צמחוניות או מזנון.

האפן סיטי המבורג ממוקם קילומטר בודד מהמלון, ואילו שדה התעופה הקרוב – שדה התעופה המבורג – נמצא 13 קילומטרים מהמקום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון המעצבים סייד המבורג SIDE Design Hotel Hamburg 

סייד המבורג, מלון מעצבים בהמבורג בדירוג 5 כוכבים, מציע ספא עם בריכה, אינטרנט אלחוטי חינם, טראסת גג עם נוף להמבורג ויחידות אירוח מרווחות. המקום מרוחק שתי תחנות רכבת תחתית מהתחנה המרכזית של המבורג. המלון זוכה לציון 9.2 בביקורות על מלונות מומלצים בהמבורג עם ילדים.

המלון בדירוג 5 כוכבים וכולל חדרי אירוח מפוארים ששופצו לחלוטין ב-2018 וכוללים מערכת מיזוג אוויר ידידותית לסביבה. כל סוויטה בעלת עיצוב מודרני-קלאסי, ריהוט עץ, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין וחדר רחצה פרטי.

מדי יום מוגש במקום מזנון ארוחת בוקר אינטר קונטיננטלי, ואילו הבר-מסעדה [m]eatery bar יגיש לכם קוקטיילים איכותיים וארוחות.

ספא המלון כולל אמבט עיסוי, סאונה ומכון כושר; כמו כן, ניתן להזמין טיפולי יופי ועיסויים. אפשר להתרווח בטרקלין Sky שבקומה השמינית, עם העיצוב המינימליסטי.

המלון נמצא ברובע נוישטאדט  (Neustadt) של המבורג – מרחק שלוש דקות הליכה בלבד מהאופרה הלאומית של המבורג ומתחנת הרכבת התחתית העונה לשם גנסמרקט (Gänsemarkt). חניון ציבורי מקורה ומקומות חניה פרטיים זמינים באתר לשימושכם.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון המעצבים רדיסון בלו Radisson Blu Hotel, Hamburg 

רדיסון בלו, מלון מעצבים בהמבורג בדירוג 4 כוכבים, המתנשא מעל העיר המבורג, מציע קישורי תחבורה ישירים למרכז הכנסים CCH. המלון המסוגנן כולל ספא בעלת טראסה פנוראמית, מסעדה נעימה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.1 בהמלצות על בתי מלון בהמבורג למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון אטומים לרעש ומעוצבים בסגנון עירוני או טבעי. כל חדר כולל טלוויזיה שטוחת מסך, אמצעים להכנת שתייה חמה וכספת למחשב נישא.

ספא 'Health&Sport Botanical SPA' של המלון כולל שתי סאונות (אחת לנשים בלבד), חדר אדים וחדר כושר בכניסה חופשית. טיפולים קוסמיים ועיסויים יוקרתיים זמינים בתוספת תשלום.

במסעדת Filini המודרנית יגישו לכם מנות איטלקיות טריות ומאכלים עונתיים. ב-The Room – הטרקלין החדש שבמרתף המלון, יגישו לכם קוקטייל אקזוטי בסביבה רוגעת.

טיילת יונגפרנשטיג (Jungfernstieg) ונהר אלסטר מרוחקים 800 מטרים בלבד מהמלון ואילו תחנת דאמטור (Damtor) של רכבת S-Bahn, נמצאת 100 מטרים בלבד ממנו.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

המבורג - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל