פיניקס אריזונה בתי מלון

פיניקס אריזונה – בתי מלון מומלצים למשפחות

העיר פיניקס בירת אריזונה בארה"ב היא אחת הערים החשובות בארה"ב ולא חסרים מלונות טובים בפיניקס – אך לא כולם תמיד מתאימים למשפחות. אם אתם מתכננים חופשה בפיניקס עם הילדים אולי תרצו לבחור בית מלון מתוך רשימה זו של מלונות מומלצים בפיניקס למשפחות עם ילדים

ברשימה זו עשינו מאמץ לכלול מיגוון בתי מלון מומלצים בפיניקס בירת אריזונה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בפיניקס למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

פיניקס עם ילדים – אטרקציות מומלצות וטיפים לטיול

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב בארצות הברית – מידע והזמנות

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיול משפחות בארה"ב עם ילדים – המדריך המלא

מלונות מומלצים בפיניקס עם ילדים

אתר נופש אריזונה בילטמור Arizona Biltmore A Waldorf Astoria Resort

אריזונה בילטמור, אתר נופש מפואר בפיניקס בדירוג 5 כוכבים השוכן בתוך גנים שופעים המתפרסים על פני שטח של למעלה מ-150 דונם, מציע סביבת נווה מדבר שלווה הכוללת מתקנים איכותיים באתר עצמו, כולל יחידות אירוח ממדרגה ראשונה ולא פחות מ-8 בריכות. המלון זוכה לציון 9.1 ברשימות בתי מלון מומלצים בפיניקס עם ילדים.

אתם מוזמנים לנצל עד תום את הספא בשירות מלא שבמקום, שירות שמרטפות (בייביסיטינג) לילדים ו-2 מגרשי גולף בעלי 18 גומות; ללא ספק, כל אחת ואחד יוכלו למצוא משהו באתר הנופש. בנוסף, המקום מציע 5 מסעדות המגישות מאכלים מסוגים שונים. אורחים אוהבים ליהנות גם משירותי סלון יופי, כמו גם מ-7 מגרשי טניס המופעלים באתר.

המלון נמצא במתחם היוקרתי בילטמור – מרחק קצר מהאטרקציות החשובות של פיניקס. באפשרותכם לסייר בחנויות השונות של Biltmore Fashion Park ולהיעזר לשם כך בשירות ההסעות של המקום, המוציא הסעה מדי שעה.

אתם מוזמנים להסתייע בשירות הקונסיירז' כדי להתארגן על טיול רגלי באיזור קאמבלבק (Camelback) או אל אתרים היסטוריים מרתקים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון גראנד קניון יוניברסיטי The Grand Canyon University Hotel 

גראנד קניון יוניברסיטי, מלון מומלץ בפניקס בדירוג 4 כוכבים ברובע אלהמברה בפיניקס, ממוקם 12 קילומטרים ממרכז הכנסים וכולל בריכת שחיה חיצונית. כיכר קופר (Copper) מרוחקת 8 קילומטרים מהמלון. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים בפניקס עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת טלוויזיה שטוחת מסך ופינת ישיבה. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח ללא תשלום ומקלחת פרטית. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל החדרים. מרכז כושר מופעל להנאתם ובריאותם של אורחי המלון.

מוזיאון פניקס לאמנות ומוזיאון הרד מרוחקים 6 קילומטרים ממקום האירוח ואילו שדה התעופה Phoenix Sky Harbour Airport נמצא 13 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קורטיארד פיניקס איירפורט  Courtyard Phoenix Airport 

קורטיארד פניקס אירפורט, בית מלון בפיניקס בירת אריזונה בדירוג 3 כוכבים המציע חדרי אירוח עם מרפסת פרטית, נמצא 5.6 קילומטרים משדה התעופה Phoenix Sky Harbor Airport ומפעיל שירות הסעות אל שדה התעופה וממנו חינם. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוג מלונות מומלצים בפיניקס למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון כולל מרפסת פרטית, מערכת מיזוג, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי חינם, מקרר, מיקרוגל ומכונת קפה – יתרונות שלא תמיד תמצאו בין מלונות בפיניקס.

מסעדת ביסטרו שבמלון מגישה ארוחות ערב ובוקר ובנוסף מציעה מבחר קוקטיילים, יין ובירות. עיתונים מסופקים חינם בלובי המלון. אמבט עיסוי, מרכז כושר חדיש ומאובזר ובריכת שחייה הם חלק ממתקני הנוחות של המלון.

מקום האירוח מרוחק 8 קילומטרים ממתחם הגולף פאפאגו וכ-10 דקות נסיעה מאוניברסיטת אריזונה (Arizona State University).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וספא קלרנדון The Clarendon Hotel & Spa 

מלון וספא קלרנדון, מלון מומלץ בפיניקס בדירוג 4 כוכבים הממוקם במרחק נסיעה קצר ממרכז הכנסים של פניקס, מציע יחידות אירוח אלגנטיות וחדר כושר של המלון. המלון זוכה לציון 8.2 ברשימות בתי מלון מומלצים בפניקס למשפחות עם ילדים.

ניתן ליהנות מנופים מרהיבים עירוניים והרריים ולהתרגע עם קוקטייל על טרקלין המלון ובבר שעל הגג. משקאות, מים מינראליים ושירותים אחרים מסופקים ללא תשלום בסמוך לבריכת השחייה החיצונית במלון.

בסביבת המלון תוכלו לאתר בקלות את רובע התיאטרון העירוני ואת החנויות של מתחם Biltmore Fashion Park. גני הידידות היפניים ומסלול הגולף אנקאנטו נגישים בקלות יחסית מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ביימונט ביי ווידהאם פיניקס – Baymont by Wyndham Phoenix I-10 near 51st Ave 

ביימונט ביי ווידהאם פניקס, מלון בפיניקס, אריזונה בדירוג 2 כוכבים, ממוקם קרוב כ-16 קילומטרים לשדה התעופה הבינלאומי Phoenix Sky Harbor ומציע בריכה חיצונית עונתית וחדר אורחים עם טלוויזיה בכבלים, כולל ערוצי סרטים של HBO. המלון זוכה לציון 8.0 ברשימת מלונות מומלצים בפיניקס עם ילדים.

החדרים מרווחים, מעוצבים בצבעים חמים ומצוידים במיקרוגל ומקרר = יתרונות משמעותיים מול בתי מלון בפיניקס למשפחות באותה רמת מחירים. המקום כולל גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל החדרים.

מקום האירוח נמצא כ-11 קילומטרים מאוניברסיטת המדינה של אריזונה (Downtown Phoenix Campus). אצטדיון Tempe Diablo Stadium ממוקם 20 דקות בלבד מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סליפ אין – Sleep Inn Phoenix North I-17 

סליפ אין, בית מלון בפיניקס הנמצא במרחק נסיעה קצרה מסקוטדייל וסדונה, מגיש ארוחת בוקר קונטיננטלית יומית ומציע חדרי אירוח ידידותיים לחיות מחמד הכוללים אינטרנט אלחוטי חינם. מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים ומכונה להכנת קפה נמצאים בכל חדר, כמו גם כספת בחדר ומייבש שיער. המלון זוכה לציון 8.5 ברשימות בתי מלון מומלצים בפיניקס למשפחות עם ילדים.

אורחי המלון מוזמנים להשתמש במתקני הכביסה של המקום, כמו גם בבריכה המחוממת ובמרכז הכושר. אטרקציות כדוגמת US Airways Center Arena נמצאות דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רזידנס אין פיניקס – Residence Inn Phoenix

רזידנס אין פניקס, מלון מומלץ בפיניקס בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 16 קילומטרים ממרכז פניקס ומציע חדרים מרווחים עם טלוויזיה שטוחת מסך, כמו גם מטבח – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בפיניקס ברוב המיקרים. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר חמה. מכון הכושר במקום זמין לאורחים לטובת טיפוח השרירים ושמירה על אורח חיים בריא.

בכל חדר אירוח יש סלון אורחים נפרד ובו טלוויזיה עם ערוצי כבלים ו-HBO, כמו גם מטבח הכולל כלי בישול מלאים, כולל מקרר ותנור. האינטרנט האלחוטי המהיר שבמקום הינו ללא עלות.

אורחים יכולים להירגע תוך כדי קריאת עיתון בלובי המלון. ניתן ליהנות גם מקבלת פנים שבועית הכוללות חטיפים, יין ובירה – ללא עלות. בין מתקני הספורט שבמקום תוכלו למצוא מגרש טניס, מכון כושר לטיפוח הגוף ושמירה על כושר, כמו גם בריכת שחייה חיצונית.

Phoenix Mountains Park ממוקם 8 קילומטרים מהמקום ואילו שדה התעופה הבינלאומי (Phoenix Sky Harbor International Airport) – 22 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אקזקיוטיב אין – Executive Inn 

אקזקיוטיב אין, בית מלון בפניקס בדירוג 3 כוכבים – 8 קילומטרים משדה התעופה העירוני (Phoenix-Deer Valley Municipal Airport), מציע בריכת שחיה חיצונית עם אמבט עיסוי חם, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם.

חדרי המלון כוללים שולחן עבודה, מתקן להכנת שתייה חמה, טלוויזיה בלוויין ואזור ישיבה.

מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר הכוללות קפה טרי, מאפינס, עוגות ודגני בוקר קרים וחמים. חדר ארוחת הבוקר כוללת גם תחנת ואפל. קפה מוגש חינם באזור הלובי.

המלון נמצא בסמיכות ל-L-17 ולכביש Bell Road ומציע חניה חינם באתר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דרוּרי אין – Drury Inn & Suites Phoenix Happy Valley 

דרוּרי אין, בית מלון מומלץ בפיניקס בדירוג 3 כוכבים, מציע בריכה חיצונית ובריכה מקורה וממוקם 25 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי Phoenix Sky Harbor. יש גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל החדרים וארוחת בוקר QUIKSTART מוגשת חינם מדי יום. המלון זוכה לציון 9.5 בביקורות על מלונות מומלצים בפיניקס עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, מיקרוגל, מקרר קטן, מתקן להכנת שתייה חמה וחדר אמבטיה פרטי עם מייבש שיער. אורחים מוזמנים להירגע באמבט העיסוי של המלון. במקום מופעלים גם מרכז כושר ומרכז עסקי. חטיפים חינם ושתייה קרה מוגשים בכל ערב.

צ'ייס פילד (Chase Field) ממוקם 32 קילומטרים מהמלון ואילו בית החולים מאיו קליניק (Mayo Clinic) נמצא 15 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אלופט פיניקס אירפורט – Aloft Phoenix Airport 

אלופט פיניקס אירפורט, מלון בדירוג 3 כוכבים בפיניקס הממוקם 5 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי Sky Harbor, מציע בריכת שחיה חיצונית מחוממת וחדרי אירוח מודרניים עם טלוויזיית 42 אינץ' שטוחת מסך ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוג מלונות מומלצים בפיניקס למשפחות עם ילדים.

זהו מלון אופנתי עם חדרים המצוידים במקרר ובמתקני אמבטיה שתוכננו על-ידי מעצבים. עוד בחדר – בקבוק מים, קפה ותה חינם.

במלון פועלים מכון כושר ומרכז עסקי 24 שעות ביממה. שירותי הסעה חינם לשדה התעופה וממנו מסופקים לאורחים. ניתן ליהנות ממשקאות, חטיפים, שולחן ביליארד ומוסיקה בבר WXYZ. גם חנות נוחות זמינה לאורחים כל שעות היממה. מרכז הכנסים של פניקס (Phoenix Convention Center) נמצא 8.1 קילומטרים ממקום האירוח ואילו אוניברסיטת המדינה של פניקס (Arizona State University) – 8.6 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל