אודסה מלונות מומלצים עם משפחה

אודסה אוקראינה – בתי מלון מומלצים עם ילדים

אודסה שבאוקראינה יכולה להיות יעד מדהים לחופשה משפחתית בין חופי הים המדהימים לפאר של העיר המרשימה. יש הרבה מלונות טובים באודסה אבל לא כל בית מלון באודסה מומלץ למשפחות עם ילדים. בכתבה זו תמצאו מלונות מומלצים באודסה למשפחות עם ילדים, הכוללים למשל מלון בו ניתן לשחות עם דולפינים ומלון באודסה עם ארוחות כשרות

בכתבה זו תמצאו מלונות באודסה במבחר מיקומים בעיר (מלונות במרכז אודסה ובתי מלון על חוף הים), סגנונות אירוח ורמות מחיר, כאשר המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים באודסה עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומתבססים על הצבעות של משפחות שחזרו מחופשה באודסה עם הילדים

חופשה באוקראינה – עוד באותו נושא:

טיסות לאוקראינה – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב באוקראינה – השוואת מחירים ועצות

אוקראינה עם ילדים – הכל על טיול באוקראינה למשפחות

מלונות מומלצים באודסה למשפחות עם ילדים

אתר נופש וספא נמו וויד דולפינס Resort & Spa Hotel NEMO with dolphins 

נמו וויד דולפינס, אתר נופש וספא בדירוג 5 כוכבים השוכן על חוף לנזרון, במרכז ההיסטורי של אודסה, ויש בו דולפינריום, אושנריום (אקווריום תצפית על בעלי חיים תת ימיים) ומרכז טיפול באמצעות דולפינים: דולפינו-תראפיה. הוא מתבלט באופן טבעי בין מלונות באודסה למשפחות כי אורח המלון יכולים לשחות עם דולפינים בדולפינריום שלו. במקום תמצאו מיגוון של בריכות שחיה עם מי ים מחוממים, אזור ספא וכושר, שירות חדרים סביב השעון ואינטרנט אלחוטי חינם אין כסף. המלון זוכה לציון 9.0 ברשימת מלונות מומלצים באודסה עם ילדים.

יחידות האירוח ממוזגות וכוללות מרפסת, טלוויזיה חכמה, מיני בר וכספת. בסוויטות יש גם אמבט ספא.

במסעדת המלון האורחים נהנים ממנות אוקראיניות אירופאיות ויפניות ובבר מוגשים משקאות איכות. מרכז העיר אודסה ממוקם 5 דקות נסיעה מהמלון. אל תחנת הרכבת המרכזית ממנה תוכלו להגיע ליעדים ברחבי אוקראינה ניתן להגיע תוך 10 דקות נסיעה. שדה התעופה הבינלאומי של אודסה מרוחק 10 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון בריסטול Hotel Bristol 

בריסטול, בית מלון במרכז אודסה בדירוג 5 כוכבים, ממוקם בקרבה לפילהרמונית של אודסה ו-500 מטרים מתיאטרון הבלט והאופרה הלאומי, ומציע חופשה באודסה באווירה מפנקת יחסית אל מלונות באודסה בד"כ, עם ספא ובו בריכת שחייה מקורה, חניה פרטית חינם, מסעדה, שירותי קונסיירז' ודלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה. בית המלון זוכה לציון 9.0 בדירוג מלונות מומלצים באודסה עם ילדים.

המלון מציע חדרים וסוויטות אטומים לרעש ובעיצוב קלאסי וריהוט איטלקי, הכוללים חדר רחצה עם עיצוב שיש, טלוויזיה מתקדמת ואינטרנט אלחוטי חינם.

לאחר יום טיול באודסה, תוכלו להרגיע את גופכם ונפשכם בספא המלון, הכולל בריכה מקורה וטראסת קיץ עם נוף לעיר. במלון תמצאו גם חדר כושר מודרני, אזורי סאונה, אמבט עיסוי ומגוון עיסויים גדול. במסעדת Le Grand Café Bristol, תוגשנה לכם מנות ים תיכוניות בליווי יינות משובחים. ארוחת בוקר מוגשת במסעדת המלון מדי יום, כאשר קיימת אפילו אפשרות לקבל ארוחת בוקר כשרה – אפשרות יוצאת דופן בקרב בתי מלון באודסה שלא תמיד קל למצו בהם אוכל כשר.

בתיאום מראש, ניתן להשתמש בחדרי הישיבות של המלון. בדלפק הקבלה ניתן לתאם השכרת רכב ולהיעזר בשירות הזמנת כרטיסים. אפשר להזמין הסעות לשדה התעופה אודסה, הניצב 9 קילומטרים מהמלון ולתחנת הרכבת של העיר, הממוקמת 3 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פראפולי 21 Frapolli 21 Hotel 

פראפולי 21, מלון מומלץ באודסה בדירוג 4 כוכבים – קילומטר יחיד מתיאטרון האופרה והבלט, מציע מסעדה ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה. המלון זוכה לציון 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים באודסה עם ילדים.

בכל חדר אירוח תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר מקלחת צמוד, ובו מוצרי טיפוח חינם, חלוקי רחצה ונעלי בית. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון.

המוזיאון הארכיאולוגי של אודסה ממוקם קילומטר יחיד מהמקום ואילו אנדרטת הדוכס דה רישיליה (Duke de Richelieu) ניצבת 1.2 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הסמוך – נמל התעופה הבינלאומי של אודסה, מרוחק 7 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון גאגארין Gagarinn 

גאגארין, בית מלון באודסה בדירוג 4 כוכבים – 5 דקות הליכה בלבד מחוף ארקדיה, מציע אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה הפעיל סביב השעון ובר. בית המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים באודסה למשפחות עם ילדים.

בכל חדר יש מערכת מיזוג, טלוויזיה ומיני בר. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח חינם. החדרים משקיפים לים או לעיר. מלבד שירותי אחסון מטען, מציע המקום גם חניה בלא תשלום. שדה התעופה הבינלאומי אודסה מרוחק 10 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בית הארחה וול סטריט – Wall Street 

וול סטריט, בית הארחה באודסה בדירוג 4 כוכבים ובסגנון יוקרתי, ממוקם ברובע פרימורסקי שבאודסה – 300 מטר מרחוב דריבסובסקאיה ו-700 מטרים בלבד מתיאטרון הבלט והאופרה העירוני, מציע דלפק קבלה הפעיל סביב השעון וטראסה נפלאה. המלון זוכה לציון 9.3 ברשימות בתי מלון מומלצים באודסה עם ילדים.

כל חדר כולל חלל פנים בגווני לבן-שחור, טלוויזיה חכמה עם ערוצי לוויין, חדר רחצה צמוד עם נעלי בית וחלוקי רחצה ואינטרנט אלחוטי חינם. בחלק מהחדרים תמצאו גם פינת ישיבה.

המוזיאון הארכיאולוגי ואנדרטת Duke de Richelieu Monument ממוקמים 900 מטרים מהמלון, בעוד שנמל התעופה Central מרוחק 8 קילומטרים משם. ניתן להשתמש בשירותי הסעות לשדה התעופה מהמלון, בתשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ספא לונדונסקאיה Londonskaya SPA Hotel 

ספא לונדונסקאיה, מלון מומלץ באודסה בדירוג 4 כוכבים, הוא מלון היסטורי בסגנון קלאסי, 10 דקות הליכה בלבד מרחוב דריבסובסקאיה (Deribasovskaya), אנדרטת הדוכס דה רישילייה ומדרגות פוטיומקין ו-300 מטרים מבית האופרה והבלט. הוא מציע נופים מרהיבים של הים השחור. בית המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג מלונות מומלצים באודסה למשפחות עם ילדים.

הסוויטות והחדרים מרווחים ואטומים לרעש – עניין לא מובן מאליו בין מלונות באודסה – והם כוללים טלוויזיה מתקדמת, כספת ושולחן עבודה.

שלוש קומות של מתחם ספא מוצע לאורחים, ובו חמאם, אמבט ספא, חדר כושר ושתי בריכות שחייה. האורחים מוזמנים ליהנות ממגוון יפה של טיפולי קוסמטיקה ועיסויים. במסעדת המלון מוגשים מאכלים אוקראיניים מסורתיים, כמו גם מאכלים אירופאים. בקיץ ניתן לסעוד בפטיו. בדלפק הקבלה, הפועל כל שעות היממה, תוכלו לתאם מראש הסעות מ/אל נמל התעופה. בית ההארחה ממוקם שני קילומטרים בלבד מתחנת הרכבת באודסה ו-10 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי בעיר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אודסקיי דבוריק Odesskiy Dvorik 

אודסקיי דבוריק, מלון במרכז אודסה בדירוג 4 כוכבים במרכז ההיסטורי של העיר, ממוקם 200 מטר מפארק שבצ'נקו (Shevchenko) ו-1.2 קילומטרים מחוף לנזרון. המלון מפעיל דלפק קבלה 24 שעות ביממה, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח אוקראיני ואירופאי. המלון זוכה לציון 8.7 בביקורות על בתי מלון מומלצים באודסה עם ילדים.

במלון יש חדרים וסוויטות מעוצבים בססגוניות וכוללים מיזוג אוויר, מיני בר וטלוויזיה. האורחים יכולים להירגע בסאונת המלון, לנפח שריריהם בחדר הכושר המודרני ולסעוד את ליבם עם מגוון המאכלים המוצעים במזנון ארוחת הבוקר של המלון.

חניה פרטית זמינה באתר בתיאום מראש. שדה התעופה של אודסה מרוחק 20 דקות נסיעה מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון מרלין Marlin 

מרלין, בית מלון באודסה בדירוג 4 כוכבים – 400 מטרים מהמוזיאון הארכיאולוגי, כולל מסעדה, חניה פרטית בלא תשלום, דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים באודסה למשפחות עם ילדים.

תיאטרון הבלט והאופרה של אודסה נמצא 500 מטרים מהמלון, ואילו אנדרטת הדוכס דה רישילייה ניצבת 800 מטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, Odessa International Airport, מרוחק 8 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דיוק Duke Hotel 

דיוק, מלון מומלץ במרכז אודסה בדירוג 5 כוכבים, זהו מלון חדש בליבה של אודסה הממוקם בסמוך לתיאטרון הבלט והאופרה המפורסם של אודסה, מיקום מעולה יחסית אל מלונות באודסה ברוב המיקרים. בית המלון זוכה לציון 9.2 בהמלצות על מלונות באודסה למשפחות עם ילדים.

החדרים ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי ללא עלות, ריהוט איטלקי, טלוויזיה חכמה וכספת. בחדר הרחצה העשוי שיש תמצאו מוצרי טיפוח חינם, נעלי בית, חלוקי רחצה ומייבש שיער.

במסעדת המלון LenMar, נהנים האורחים ממאכלים ים תיכוניים ואוקראיניים, כמו גם מבר המלון. ארוחת בוקר עד החדר, שירות חדרים וארוחת צהריים ארוזה שתוכלו לקחת איתכם ליום של טיול באודסה – כולם זמינים לפי דרישה.

תחנת הרכבת באודסה ממנה תוכלו להגיע אל יעדים ברחבי אוקראינה ניצבת שני קילומטרים מהמלון, בעוד ששדה התעופה הבינלאומי נמצא 8.3 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון בלק סי אוטרדה Black Sea Hotel Otrada 

בלק סי אוטרדה, מלון מומלץ באודסה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם על מפרץ אודסה – 100 מטרים מהחופים החוליים ומשדרת פרנצסוזסקיי (Frantsuzskyi), כולל חדרי אירוח ממוזגים, מסעדה ובה טראסת קיץ ו-4 מגרשי טניס. גם שלושה מגרשי כדורגל זמינים להנאת האורחים. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות מלונות מומלצים באודסה עם ילדים.

בכל חדר יש גישה לאינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח גדול ומיני בר. חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחת גדולה, מוצרי טיפוח ומייבש שיער. העיצוב בגוונים הבהירים משרה אווירה מרגיעה ונעימה. במסעדת המלון מוגשות מנות ים תיכוניות ואירופאיות. ניתן גם להירגע בבר האלגנטי עשוי הלבנים או להתענג על מנות גריל ייחודיות על הטראסה.

תיאטרון הקומדיה המוסיקלית ניצב 10 דקות הליכה מהמלון וכן האצטדיונים של מועדוני הכדורגל ספרטק ודינמו. רחוב דריבסובסקייה (Deribasovskaya) המפורסם נמצא שני קילומטרים משם. חניה מאובטחת זמינה חינם לאורחים, כמו גם דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, בו ניתן לתאם הסעות לשדה התעופה של אודסה, המרוחק 9 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אודסה - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל