מלונות מומלצים למשפחות באי קו לנטה (Koh Lanta) בתאילנד

האי קו לנטה הוא יעד מומלץ מאוד לטיול משפחות בתאילנד, המציע שילוב מדהים בין חופי ים נהדרית לאטרקציות טבע כמו מפלי מים, פילים, הרים, קופים ועוד. ריכזנו עבורכם רשימה של בתי המלון המומלצים בקו לנטה למשפחות עם ילדים

לפני תכנון חופשה משפחתית בקו לנטה מומלץ לבחור היטב בית מלון – ריזורט – שמתמחה במשפחות וערוך להציע לא רק מיטות לילדים ותפריטי ילדים אלא גם שירותים חשובים כמו בריכות ילדים, משחקיות עם השגחה ואפילו בייביסיטר.

חופשה בתאילנד – עוד מידע חשוב

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות פנים בתאילנד – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

קניית באט תאילנדי במזומן לטיול בתאילנד – המלצות

השכרת רכב בתאילנד – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

 

אתר הנופש לנטה צ'ה-דה Lanta Cha-da Resort

הריזורט היוקרתי בדירוג 5 כוכבים ממוקם בקלונג דאו, חוף הים הפופלארי ביותר בקו לנטה. הריזורט מציע למשפחות וילות וסוויטות יוקרתיות. קצת פוגמת בחווית האירוח במלון העובדה שבניגוד לרוב בתי המלון למשפחות בתאילנד בכלל ובקו לנטה בפרט, אינטרנט חינם מצוי רק במסעדה. יש לזה גם יתרונות בחופשה משפחתית.

בין מתקני האתר הנופש לנטה צ'ה דה יש מכון כושר, משחקיה עם מדריכים מבוגרים, ספא ומרכז בריאות, וגם שירות שמטרפות עם בייביסיטר דוברת אנגלית. מומלץ ליהנות בספא Vimala  הנמצא בריזורט. יש גם כמובן חוף ים שנמצא ממש בכניסה לאתר, תוכלו לנפוש בחולות הלבנים או להנות מפעילויות ספורט, משנורקלינג ועד שיט קיאקים.

טיולים מאורגנים לתאילנד

המלון מעוצב באלגנטיות, הווילות והסוויטות מצויידות היטב וכוללות מרפסת הצופה על גנים טרופיים או על בריכת הלגונה.

חלק מהסוויטות מציעות אמבטיית ספא, בעוד שהווילות כוללות בריכה פרטית לכל וילה. חדרי הלינה של צ'ה-דה מרווחים ומציעים את כל אביזרי הנוחות שתמצאו בבית מגורים מערבי, וכן שירות חדרים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אתר הנופש והספא ראווי וארין  Rawi Warin

מדובר בריזורט מפנק למשפחות, מלון יוקרתי בדירוג 5 כוכבים ובמרחק 5 דקות הליכה מחוף הים, מול הנופים המהממים של מפרץ קלונג טוב (Klong Tob Bay). הראווי וארין מציע להורים גם שירות שמרטפות ובריכת ילדים. באתר הנופש והספא ראווי וארין יש ארבע בריכות חיצוניות גדולות, מרכז כושר ומגרשי טניס. וגם שש מסעדות שונות. מסעדת Watermark, המתמחה במאכלי ים, מציעה לסועדים חווית סעודה בחוץ. ארוחות בוקר נדיבות ומאכלים בינלאומיים מוצעים במסעדה The Golden Pond. ב-Wave Bar מגישים אוכל קל.

כדי להנעים את שעת מנוחתכם, המקום מציע לילדים ומשפחות מרכז בידור עם ספרייה ומשחקים והמון שירותים. פעילויות פנאי יכולות להיקבע עבורכם בדלפק התיירות.

חדרי המלון מרווחים וכוללים מרפסות פרטיות. העיצוב הוא בסגנון תאילנדי מסורתי, עם רצפות עץ וריהוט עץ איכותי. החדרים מאובזרים בטלויזיה עם כבלים, וערכה להכנת קפה ותה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אתר הנופש אננדה לנטה (Ananda Lanta)

אננדה היא רשת תאילנדית המתמחה במשפחות ונחשבת מאוד מומלצת. אננדה לנטה נמצא 2 דקות הליכה מהחוף, ועם נוף אל חוף הים, אך לא ממש צמוד אליו, בחוף המרכזי והפופולרי קלונג דאו (Klong Dao beach), לא רחוק מהעיירה Saladan.  הוא כולל בריכה, מסעדה וחניה חופשית. אינטרנט חינם נמצא רק בלובי.

האורחים יכולים להנות מעיסוי תאילנדי המוצע במלון. המסעדה גם היא נחשבת מוצלחת ומגישה אוכל בינלאומי ותאילנדי.

החדרים באננדה לנטה מגיעים עם נוף לים, לבריכה או לגנים הטרופים. החדרים הממוזגים מגיעים עם מרפסות וטלויזייה בלווין, חדר שירותים פרטי נפרד מהאמבטיה, קומקום חשמלי ונגן DVD.

אתר אננדה לנטה נמצא במרחק שעתיים נסיעה מנמל התעופה קראבי ובמרחק שעה מהאי קופיפי (Phi Phi Island) באמצעות מעבורת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אתר הנופש Twin Bay

זהו ריזורט נופש משתלם, מומלץ למשפחות, המציע גם שירותי שמרטפות ובריכת ילדים (לצד בריכת מבוגרים גדולה כמובן). הוא ממוקם דקה הליכה בלבד מחוף הים הצחור והנקי של חוף קאו קוואנג (Kow Kwang Beach), אחד החופים השקטים יחסית בקו לנטה. האתר מספק לינה במחיר סביר ואינטרנט חופשי באזורים הציבוריים. החדרים והבונגלוז משלבים היטב עיצוב תאילנדי מסורתי ומודרני, והם מוקפים בגנים טרופים מעוצבים. החדרים מרוהטים כולם בריהוט עץ כהה, ממוזגים היטב ויש בכולם חדר אמבטיה צמוד, עם נוף לים או לגנים.

יש בקו לנטה ריזורטים יותר מפנקים אבל לא חסר פה כלום והמחירים סבירים מאוד בד"כ. צוות המלון מציע גם פעילויות ספורט מים שונות כמו צלילה ודיג, וכמובן טיולים בקו לנטה. ארוחת בוקר מומלצת מאוד וארוחת צהריים מוגשות בין 7 בבוקר ל-3 אחה"צ.

אתר הנופש Twin Bay מציע גם שירות הסעה לנמל התעופה קראבי (Krabi) המצוי במרחק 50 ק"מ, המשלב כמובן מונית ומעבורת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

 

ריזורט בוטיק אנדליי Andalay Boutique Resort

הריזורט בוטיק הקטן על חוף קלונג נין באי קו לנטה יאי מציע לאורחיו בריכה שמשקיפה אל הים, בריכת ילדים ושירותי שמרטפות (בייביסטר), אינטרנט אל – חוטי חינם וחנייה פרטית בחינם.

הבונגלוז החמודים מרוהטים בעץ בסגנון תאילנדי וכוללים מרפסות, טלוויזיה עם נגן DVD, ערכה להכנת קפה ותה, ושולחן כתיבה. חלק מהחדרים מגיעים עם נוף דו כיווני גם לבריכה וגם לים.

יש בריזורט מסעדה נחמדה עם מרפסת נוף שמגישה מבחר גדול של מנות תאילנדיות ובינלאומיות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

דירוג הגולשים: בתי מלון קו לנטה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל