טיסות לחו"ל לתאילנד

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וחברות תעופה

קריאת חובה לפני הזמנת טיסות לתאילנד – אספנו עבורכם השוואת מחירי כרטיסי טיסה לתאילנד בחברות תעופה שונות וגם טיפים חשובים על הזמנת טיסות לתאילנד והשוואה בין חברות התעופה השונות – החל מההבדלים בין טיסה ישירה לבנגקוק לטיסות קונקשן לתאילנד, השוואה בין טיסות לתאילנד בחברות תעופה שונות מבחינת המקום לרגליים, אוכל בטיסה, מסכי טלוויזיה ותכנים, שירות ודירוג חברות התעופה, כמה מזוודות אפשר לקחת, הזמנת ארוחות כשרות או טבעוניות בטיסה לתאילנד, הבדלים בין מחלקת עסקים ומחלקת תיירים, הזמנת טיסות פנים בתאילנד ועוד מידע חשוב

מספר הישראלים המבקרים בתאילנד מדי שנה רק הולך וגדל, ואין ספק שהמדינה היא יעד מועדף במיוחד על התייר הישראלי. התחרות בין חברות התעופה השונות על טיסות לתאילנד גדולה, ולאחרונה יותר ויותר תיירים בוחרים בטיסות לחו"ל לתאילנד עם עצירת ביניים (קונקשן) על מנת להוזיל את ההוצאות. כדי לאתר טיסות זולות לתאילנד השתמשו במנוע השוואת המחירים המתוחכם שישווה עבורכם מחירי טיסות מ- 728 חברת תעופה ברחבי העולם ויאתר עבורכם כרטיסי טיסה לתאילנד בתאריכים בהם אתם מעוניינים במחירים הזולים ביותר

חופשה בתאילנד – עוד מידע למטייל

טיסות פנים בתאילנד – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

קניית באט תאילנדי במזומן לטיול בתאילנד – המלצות

השכרת רכב בתאילנד – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים

מלונות למשפחות בבנגקוק – עשרת בתי המלון המומלצים

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים

כדי למצוא טיסות זולות לתאילנד מלאו (באנגלית) את השדות השונים בתיבת החיפוש של מנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות שלמעלה. אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה לתאילנד שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants).

בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה,  ביחרו את בנגקוק Bangkok בירת תאילנד, או יעד אחר עם שדה תעופה בתאילנד כמו קוסמוי (אפשר להזמין גם טיסות פנים בתאילנד באמצעות מנוע השוואת המחירים). בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לתאילנד ובשדה return את התאריך בו אתם רוצים לטוס חזור מתאילנד לישראל -וכל מה שנותר לכם הוא לבחור טיסות זולות לתאילנד שמתאימות לתאריכים שלכם.

טיולים מאורגנים לתאילנד

הסעה משדה התעופה בתאילנד למלון

אחרי הטיסה הארוכה מומלץ להזמין מראש מונית משדה התעופה בתאילנד למלון שלכם, וגם חזרה. ניתן לעשות זאת באמצעות שירות קיוויטקסי, חברת מוניות בינלאומית. המתמחה בשירותי הסעה משדה התעופה לבית המלון עבור תיירים ברחבי העולם. דרך Kiwitaxi תוכלו להזמין מונית מנמל התעופה למלון מראש – הנהג יפגוש אתכם בנמל התעופה כשהוא נושא שלט עם השם שלכם וייקח אתכם ישירות לבית המלון, ללא שום לחץ, דאגות והתמקחויות, במחיר שקוף והוגן שנקבע מראש לפי מחירון עוד לפני שהמראתם לחופשה. השתמשו בקישור להזמנת שירות הסעות משדה התעופה למלון

חופשה בתאילנד – המלצות לקריאה נוספת

מלונות מומלצים בבנגקוק למשפחות עם ילדים – 10 בתי מלון מומלצים בבנגקוק שמציעים יותר למשפחות – משירותי בייביסיטר ועד משחקיות מאובזרות

בנגקוק עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות בבנגקוק

השכרת רכב בתאילנד –  המדריך המלא כולל השוואת מחירים שתחסוך לכם עשרות אחוזים והסברים על נהיגה בתאילנד

תאילנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות וחופשות בתאילנד

טיסות לתאילנד – השוואה בין חברות התעופה

טיסות לתאילנד ישירות – מתל אביב לבנגקוק עם אל על

כשמדובר בטיסות לתאילנד לאל על, חברת התעופה הישראלית והמוכרת יש יתרון משמעותי על האחרות: היא היחידה כיום שמספקת טיסות ישירות לבנגקוק. כך שאם אתם לא מעוניינים לבלות מספר שעות בשדה תעופה זר בטיסות קונקשן לתאילנד ומוכנים לשלם יותר על טיסה ישירה לתאילנד – אל על היא הבחירה בשבילכם.

גם אם מחיר זול נמצא בעדיפות עליונה בעת החיפוש אחר טיסה לתאילנד אצל רוב המטיילים, לפעמים ההבדל במחיר בין טיסת אל על לבנגקוק לבין טיסה לתאילנד עם עצירה הוא לא משמעותי במיוחד, כך שכדאי לבחון את כל האפשרויות.

אל על מפעילה טיסות יומיות בקו תל אביב – בנגקוק. (למעט יום שישי מת"א לבנגקוק). בהלוך, ההמראה מתל אביב היא בלילה, והנחיתה בבנגקוק תהיה למחרת בצהריים. בחזור, ההמראה מבנגקוק תתבצע בשעות הלילה והנחיתה בתל אביב תהיה בשעות הבוקר. אורך טיסה ישירה לתאילנד מישראל הוא כ11 שעות ורבע.

בענייני כבודה, התקנות של אל על בהזמנת טיסות לתאילנד הן די סטנדרטיות: נוסעי מחלקת תיירים יוכלו לעלות למטוס עם תיק במשקל של עד 8 ק"ג, ולשלוח מזוודה אחת לבטן המטוס במשקל של עד 23 ק"ג. נוסעי מחלקת עסקים לבנגקוק יוכלו לקחת למטוס שני תיקים קטנים – אחד במשקל של 16 ק"ג ואחד במשקל 4 ק"ג, ולשלוח 2 מזוודות לבטן המטוס.

במהלך טיסה לתאילנד באל על תקבלו ארוחות כמובן, ותוכלו להזמין ארוחה מיוחדת מראש מתוך מגוון סוגי הארוחות: ארוחה כשרה, ארוחות ילדים, צמחוניות, ארוחות טבעוניות ועוד.

סוג מערכת הבידור שתהיה זמינה במהלך טיסות ישירות לתאילנד באל על תלוי בסוג המטוס. לרוב מדובר במסכים אישיים עם ערוצים שכוללים סדרות ישראליות, סרטים הוליוודיים ועוד. בחלק מהמטוסים מדובר במערכת סטרימינג לצפייה במכשיר אישי – במקרה זה הנוסעים יקבלו עדכון לפני הטיסה.

אם אתם טסים אל תאילנד עם ילדים, שימו לב שבין הערוצים יש גם ערוצי צפייה לילדים. בנוסף, תיירים שטסים אל תאילנד עם תינוק (עד גיל שנתיים) זכאים לקחת איתם עגלת תינוק (מתקפלת באופן מלא) או סל קל או כסא בטיחות לתינוק – אשר נשלחים לבטן המטוס. בתאי השירותים יש עמדות החתלה. בטיסה לתאילנד ניתן לבקש מושב עם התקן לעריסה לתינוק עד גיל 9 חודשים, אך מספר המושבים מסוג זה מוגבל.

נוסעי מחלקת עסקים לתאילנד באל על יוכלו להתארח בטרקלין בבנגקוק וליהנות משירות צ'ק אין מהיר יותר.

חברת אל על מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לתאילנד – במחלקת תיירים, העלות של שינוי וביטול כרטיסים בסיסיים ומוזלים היא הגבוהה ביותר, בעוד עלות השינויים בכרטיס התיירים הגמיש תהיה הזולה ביותר (מבין כרטיסי מחלקת תיירים). העלויות המדויקות מפורטות בתנאי ההזמנה.

מחירי כרטיסי טיסה לתאילנד באלעל מתל אביב לבנגקוק משתנים בתדירות גבוהה מאוד. במקרה הטוב, תוכלו למצוא כרטיס הלוך חזור בעלות של כ800$, אך לפעמים המחירים גבוהים הרבה יותר ומגיעים לכ1200$.

טיסות זולות לתאילנד – מתל אביב לבנגקוק עם קונקשן (עצירת ביניים)

Aeroflot

חברת אירופלוט היא בין החברות הבולטות בעת החיפוש אחר טיסות זולות לתאילנד ונחשבת לאלטרנטיבה טובה ומשתלמת. אירופלוט היא חברת תעופה רוסית, כך שעצירת הביניים בטיסה לתאילנד תהיה בשדה התעופה הבינלאומי שרמטייבו שבמוסקבה. בשדה יש מגוון של מסעדות, בתי קפה ורשתות מזון מהיר מוכרות וגם אינטרנט אלחוטי בחינם (לאחר אימות בפלאפון).

אורך העצירה בשדה התעופה במוסקבה בקונקשן לתאילנד דרך רוסיה יכול להיות כשעתיים, 8 שעות ולפעמים כ14 שעות. טיסות אירופלוט לבנגקוק נוחתות בדרך כלל בבוקר. אורך הטיסה מתל אביב למוסקבה הוא כארבע שעות,  ועוד טיסה לבנגקוק ממוסקבה שאורכה כ9 שעות ו45 דקות. כאשר מדובר על טיסות זולות לתאילנד מדובר על זמני המתנה קצרים יחסית בד"כ.

בהזמנת טיסה לתאילנד באירופלוט ניתן להזמין ארוחות מיוחדות עד 36 שעות לפני הטיסה, כגון ארוחות צמחוניות, ארוחות לילדים או לתינוקות ועוד. במהלך טיסות לתאילנד באירופלוט תוכלו לרכוש מוצרי קוסמטיקה, בשמים, מזכרות ועוד מעגלת הדיוטי פרי.

חברת אירופלוט מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לתאילנד – אם אתם מחפשים טיסות זולות לתאילנד הכרטיסים הזולים יותר הם כרטיסי האקונומי סייבר והאקונומי קלאסיק איתם תוכלו לקחת תיק יד של עד 10 ק"ג ומזוודה אחת של עד 23 ק"ג, ובשניהם תצטרכו לשלם עמלה על שינויים בכרטיס. כרטיס האקונומי קלאסיק יאפשר לכם לשמור מושב מראש, ולקבל החזר כספי (חלקי, בניכוי עמלה) במקרה של ביטול.

עם כרטיס האקונומי פלקס היקר יותר ניתן לבצע שינוי בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים), לקבל תאריך חזרה פתוח (לפי התנאים), ולשלוח 2 מזוודות לבטן המטוס במשקל של עד 23 ק"ג.

במחלקות העסקים והקומפורט תוכלו לקחת 2 מזוודות, ליהנות ממושבים מרווחים יותר ומהטבות נוספות – למרות שהעלויות יקרות יותר ממה שאפשר לקבל בהזמנת טיסות זולות לתאילנד במחלקת תיירים רגילה וכבר דומות יותר לעלויות של טיסה ישירה לתאילנד.

למרות המחיר הזול של כרטיסי טיסה לתאילנד באירופלוט החברה זוכה לביקורות מפרגנות רבות ונחשבת לאיכותית ומקצועית יחסית למחיר. דירוג הבטיחות של החברה גבוה, אתר האינטרנט ידידותי למשתמש והיא מהווה תמורה טובה למחיר.

אוזבקיסטן איירווייז

חברת התעופה הלאומית של אוזבקיסטן הפכה גם היא לאפשרות פופולרית במיוחד להזמנת טיסה לתאילנד (בנגקוק). החברה מספקת טיסות זולות לתאילנד עם שירות טוב וזמני עצירה קצרים בקונקשן בדרך נחשבת לאטרקטיבית במיוחד למטייל הישראלי.

בהזמנת כרטיסי טיסה לתאילנד באוזבקיסטן איירווייז במחלקת תיירים תוכלו לקחת למטוס תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג ולשלוח לבטן המטוס מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג. המרווח לרגליים ברוב המטוסים במחלקת התיירים הוא כ70-80 ס"מ.

בכל הטיסות לתאילנד באוזבקיסטן מוגשות ארוחות הכוללות שתייה קלה ויין. כמו כן, יש אפשרות לבקש ארוחות מיוחדות מראש: ארוחה כשרה (מיוצרת בישראל), טבעונית, ארוחות ילדים ועוד.

בזמן טיסות לתאילנד במטוסי הבואינג 764 או 788 של אוזבקיסטן איירוויז תוכלו ליהנות ממערכת מולטימדיה אישית, אך במטוסי הבואינג 757 או איירבס 320 של החברה המסכים הם במעבר בלבד.

נוסעי מחלקת עסקים לבנגקוק יוכלו ליהנות ממרווח לרגליים של כמטר עד מטר וחצי (תלוי במטוס), תפריט מגוון יותר, ערכת נסיעה והטבות נוספות.

לחברת אוזבקיסטן איריווייז יש שירות לקוחות יעיל בישראל, ובעברית. חברת התעופה מקבלת ביקורות לא רעות יחסית למחיר הזול שהיא מספקת לנוסעים, ודירוג הבטיחות שלה גבוה.

יש עוד מגוון אפשרויות לרכישת כרטיס טיסה לתאילנד במחירים זולים – הכל תלוי בתקציב, בתאריכים ובהעדפות של הנוסע. השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות שבדף זה כדי לאתר טיסה זולה לתאילנד במועד הנוח לכם.

טיסות פנימיות בתאילנד

אם אתם רוצים להגיע ישירות לאיים או ליעדים נוספים בתאילנד מלבד בנגקוק, תוכלו להזמין טיסות פנים בתאילנד דרך מנוע החיפוש לטיסות זולות שבדף זה למגוון יעדים בתאילנד (קוסמוי, פוקט או צ'אנג מאי ועוד) שיכלול עצירת ביניים אחת בבנגקוק, וטיסה נוספת בשיתוף עם בנגקוק אירוויז או תאי אירוויז. בדרך כלל זו לא אפשרות זולה – אך נוחה בהחלט, ולפעמים ניתן למצוא מחירים משתלמים.

סביר להניח שכרטיס טיסה של חברה זרה, מישראל ליעדים שונים בתאילנד (למעט בנגקוק), יכלול 2 עצירות. אפשרות נוספת היא כמובן להגיע לבנגקוק, לבלות בעיר מעט, ולטוס בטיסה פנימית נפרדת של אחת מתוך מגוון חברות התעופה המפעילות טיסות פנימיות בתאילנד – כמו למשל תאי אירווייז ובנגקוק אירווייז, אשר יאפשרו לכם לשלוח מזוודה לבטן המטוס ללא תוספת תשלום. (תאי איירווייז – 30 ק"ג, בנגקוק איירווייז – 20 ק"ג).

שדה התעופה סוברנבהומי הוא נמל התעופה הבינלאומי של בנגקוק אשר נמצא במרחק של כ25 ק"מ ממרכז העיר. הוא מכיל מגוון מסעדות, רשתות מזון מהיר מוכרות, בתי קפה, חנויות מזכרות, שירותי כרטיסי SIM לתיירים ועוד. על מנת להגיע למרכז העיר מנמל תעופה זה תוכלו לקחת מונית, הסעה פרטית, אוטובוס, או שתוכלו לעלות על הרכבת של נמל התעופה, הAirport City Line, שמתחברת עם הרכבת התחתית של בנגקוק ועם רכבת ה-BTS תוך כחצי שעה.

טיסות לתאילנד
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל