כרטיסי טיסה לחו"ל

טיסות לבולגריה – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לבולגריה הופכות להיות יותר ויותר אטרקטיביות למטייל הישראלי לאחר כניסת חברות תעופה המציעות טיסות זולות לבולגריה – בכתבה זו תמצאו גם מנוע השוואת מחירים לטיסות שיאתר לכם את המחירים הכי זולים עבור טיסות לבולגריה מכל חברות התעופה, וגם השוואה בין חברות התעופה הטסות לבולגריה מבחינת השירות, תנאי הכרטיס וה"אותיות הקטנות" – החל מכמה מקום יש לרגליים ועד לעלות משקה אלכוהולי בטיסה ואפשרויות הטיסה עם תינוקות. בין אם אתם מחפשים מידע על טיסות לסופיה, טיסות לבורגס או טיסות לורנה – כל התשובות במאמר הבא

   טיולים מאורגנים לבולגריה    |    דילים לבורגס    |    דילים לבאנסקו

בולגריה נמצאת בדרום מזרח אירופה במרחק של שעתיים וחצי טיסה מתל אביב. מדובר במדינה ידידותית מאוד לתיירים וגם לכיס, ויש הרבה אופציות לתיכנון חופשה בבולגריה – החל מסופיה עיר הבירה ועד לערי החוף ורנה ובורגס, יעדים אהובים ומוכרים היטב לתייר הישראלי. התחרות על טיסות לבולגריה גדלה עם הצטרפות חברות ה"לואו-קוסט" לתמונה, אשר מציעות טיסות זולות לבולגריה שמתאימות לכל תקציב.

כדי לאתר טיסות לבולגריה במחירים הזולים ביותר ובמועדים הנוחים לכם השתמשו במנוע החיפוש לטיסות זולות לחו"ל שישווה עבורכם מחירים ואפשרויות של הזמנת כרטיסי טיסה ב- 728 חברות תעופה בעולם

שירות הזמנת מונית מנמל התעופה

חופשה בבולגריה – עוד מידע חשוב

טיסות לבולגריה – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בבולגריה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בבולגריה – השוואת מחירים

לב בולגרי – קניית כסף בולגרי בישראל

סים ו-e-sim לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

איתור טיסות זולות לבולגריה – הנחיות

כדי לאתר טיסות זולות לבולגריה בתאריכים הנוחים לכם מלאו (באנגלית) את השדות השונים בתיבת החיפוש שלמעלה.  אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות לבולגריה הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה לבולגריה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיע שם היעד באנגלית – varna אם אתם מעוניינים להזמין טיסה לורנה שהיא יעד פופולרי לחופשה בבולגריה, sofia  אם אתם רוצים לאתר טיסות לסופיה בירת בולגריה ו burgas אם אתם רוצים להזמין טיסה לבורגס שהיא גם יעד פופולרי לחופשה בבולגריה. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לבולגריה ובשדה return את התאריך בו אתם רוצים לטוס חזור מבולגריה לישראל.

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה בבולגריה

השכרת רכב בבולגריה – השוואת מחירים שתחסוך לכם עשרות אחוזים וטיפים חשובים על נהיגה בבולגריה

טיול בבולגריה – המדריך המלא למטייל הישראלי לטיולים וחופשות בבולגריה

טיסות זולות לסופיה

נמל התעופה הבינלאומי של סופיה בו בד"כ נוחתות טיסות לבולגריה ממוקם במרחק של כ10 ק"מ ממרכז העיר. יש בו מספר טרקלינים ובתי קפה, כמו גם שירותי עטיפת מזוודות, מט"ח, כספומט ואינטרנט אלחוטי. הרכבת התחתית של סופיה מגיעה עד לנמל התעופה ומאפשרת לנוסעים להגיע למרכז העיר בכ18 דקות בלבד. אפשר להזמין מראש מונית שתיקח אתכם משדה התעופה בבולגריה לבית המלון – היכנסו לקישור כדי להזמין מונית מנמל התעופה

טיסות לסופיה באל על

חברת התעופה הישראלית מציעה טיסות לחו"ל זולות לסופיה בתדירות גבוהה במיוחד, לעתים קרובות במחיר שמנצח אפילו את חברות התעופה המציעות טיסות מוזלות  (ה"לואו-קוסט"). המחירים משתנים בחודשי הקיץ – כ200$-300$ לכרטיס טיסה לסופיה בולגריה (הלוך חזור).

טיסות לסופיה באל על  מתבצעות לרוב במטוס ה737, מטוס קטן שמכיל כ150 מושבים ו3 תאי שירותים. בחלק מהמטוסים האלו יש מערכת בידור בטכנולוגית סטרימינג (צפייה ממכשיר אישי).

נוסעי מחלקת תיירים יוכלו לשלוח לבטן המטוס מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג, בעוד נוסעי מחלקת עסקים יוכלו לשלוח 2 מזוודות ולעלות למטוס עם 2 תיקי יד (16 ק"ג ו-4 ק"ג), לעומת תיק יד אחד במחלקת תיירים (8 ק"ג).

בנוסף, נוסעי מחלקת עסקים בטיסות אל על לסופיה בולגריה יוכלו להתארח בטרקלין "סופיה לאונג'" שבשדה התעופה של סופיה.

בהזמנת כרטיס טיסה לבולגריה במחלקת תיירים, תוכלו לבחור בין כרטיס בסיסי לגמיש, כאשר הכרטיס הגמיש מאפשר ברוב המקרים ביטול או שינוי ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרשי מחירים). אם יש עמלה, היא הנמוכה ביותר מבין סוגי הכרטיסים.

תהיה לכם אפשרות להזמין מושב מועדף (על בסיס מקום פנוי), עם מרווח רגליים משופר, בעלות של 50$.

אם אתם טסים אל סופיה עם תינוק יש אפשרות להזמין מושב עם עריסה לתינוק עד גיל 9 חודשים (כמות מוגבלת) ולשלוח לבטן המטוס עגלה (מתקפלת באופן מלא) או סל קל או כסא בטיחות לתינוק.

על מנת להזמין מושב נפרד לתינוק בטיסה לסופיה, יש לדאוג לכיסא בטיחות תקני ולשלם על מושב נוסף (בתעריף שונה). הזמנות מסוג זה מומלץ לבצע דרך שירות הלקוחות.

צוות הדיילים ישמח לחמם עבורכם את מזון התינוקות ולספק לכם מים חמים לפי הצורך.

טיסה לסופיה בחברת Bulgaria Air בולגריה אייר

חברת התעופה הלאומית של בולגריה מציעה גם היא טיסות זולות לסופיה בירת בולגריה מתל אביב, בתדירות של כשלוש- ארבע טיסות בשבוע. לרוב, הטיסות נוחתות בסופיה בבוקר, ובחזור בתל אביב אחר הצהריים. מדובר בחברת תעופה מקצועית עם דירוג בטיחות גבוה. כל עוד אתם לא מצפים למטוס מפואר, היא מהווה תמורה טובה למחיר שקשה להתחרות בו: כ200$ לכרטיס טיסה לבולגריה (הלוך חזור).

בולגריה אייר מציעה מספר סוגי כרטיסים של טיסות לבולגריה (סופיה) במחלקת התיירים: החל מכרטיס ללא מזוודה שזמין מדי פעם במחירים זולים, ועד לכרטיסים גמישים יותר ומעט יקרים יותר.

בעת הזמנת טיסות לבולגריה כל כרטיסי הטיסה בבולגריה אייר כוללים הגשת כיבוד במהלך הטיסה, ואפשרות להעלות למטוס תיק יד במשקל של עד 10 ק"ג. כרטיס רגיל במחלקת תיירים (למעט כרטיס ללא מזוודה),  מאפשר לנוסע לשלוח לבטן המטוס מזוודה של עד 23 ק"ג (בעוד נוסעי מחלקת העסקים יכולים לשלוח 2 מזוודות). כרטיס ה"Economy Flexible" הוא כרטיס מחלקת התיירים היחיד שמאפשר לכם לבצע שינויים בכרטיס ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרשי מחירים). כאשר הכרטיס החצי גמיש (Semi-Flexible) והכרטיס החסכוני (Saver) יאפשרו לכם לבצע ביטול של כרטיסי טיסה לסופיה בעד עמלה של 50 אירו.

המטוסים בקו נתב"ג – סופיה קטנים יחסית – כ164 מושבים  ו2 תאי שירותים.

במטוס יש עגלת דיוטי פרי, וניתן להזמין ארוחה צמחונית מראש (לרוב מדובר בסנדוויצ'ים קטנים). נוסעי מחלקת עסקים בטיסות לסופיה יקבלו משקה קבלת פנים, ארוחה חמה ומשקה קל או אלכוהולי.

טיסות לבולגריה (סופיה) בחברת Wizz Air

וויז אייר היא חברת תעופה הונגרית שמספקת טיסות מוזלות ברחבי אירופה – כולל טיסות זולות לבולגריה מישראל. החברה מתפעלת כ4-5 טיסות בשבוע בקו תל אביב-סופיה, בדרך כלל בשעות הבוקר, במחיר של כ270$ לכרטיס טיסה לסופיה הלוך ושוב. לרוב, מדובר במטוס עם כ180 מושבים ו3 תאי שירותים.

היתרון העיקרי של וויז אייר בהזמנת טיסות לבולגריה הוא המחיר הזול, ועליכם להתכונן לכך שכמעט כל תוספת תהיה כרוכה בתשלום.

וויז אייר מציעה מספר סוגי כרטיסים בעת הזמנת טיסות לבולגריה – הכרטיס הבסיסי לא כולל מזוודה גדולה, אלא תיק יד בלבד. כרטיס ה"וויז גו" כולל שליחת מזוודה לבטן המטוס (במשקל של עד 20 ק"ג), תיק יד קטן נוסף ובחירת מושב מראש (לא כולל מושבים מועדפים)

כרטיס ה"וויז פלוס" כולל 2 תיקי יד, מזוודה במשקל של עד 32 ק"ג, בחירת מושב מראש (כולל מושבים מועדפים מרווחים יותר) ותנאי הזמנה גמישים יותר.

במהלך טיסה לבולגריה בוויז אייר תוכלו לקנות חטיפים ומשקאות מתוך תפריט ה"וויז קפה" או מתנות מעגלת הדיוטי פרי.

לטסים אל סופיה עם תינוק עד גיל שנתיים – אין צורך לרכוש מושב נפרד לתינוק, אך הדבר כרוך בעמלה מסוימת. כמו כן, אותם נוסעים יוכלו לשלוח עגלת תינוק לבטן המטוס ולהביא איתם למטוס תיק קטן לתינוק. יש אפשרות להביא אל טיסה לסופיה מושב בטיחות תקני לתינוק, אך הדבר כרוך ברכישת מושב נפרד.

טיסות זולות לורנה

נמל התעופה של ורנה, עיר הנמל שווקת החיים שלחופי הים השחור, הוא השלישי בגודלו בבולגריה. הוא ממוקם במרחק של כ10 ק"מ ממרכז ורנה ומציע מגוון שירותים הנחוצים לתייר. בנוסף, הוא מכיל  מספר בתי קפה, מקדונלדס, פיצריה ועוד. מלבד המוניות שנמצאות במקום, תוכלו להגיע למרכז וארנה באוטובוס שמגיע לתחנה בתדירות גבוהה לאחר נסיעה של כ20 דקות.

טיסה לורנה עם Wizz Air

לא רק טיסות זולות לסופיה – חברת וויז אייר מציעה טיסות זולות לורנה כפעמיים שלוש בשבוע, באותם תנאים, במחירים משתנים של כ150$-250$ ולפעמים אפילו יותר.

טיסות לורנה בולגריה בחברת ישראייר

גם חברת ישראייר הישראלית והמוכרת מציעה טיסות זולות לורנה, במחירים של כ350$ לכרטיס הלוך חזור.

בטיסות של ישראייר תוכלו לשלוח מזוודה לבטן המטוס במשקל של עד 23 ק"ג – אך עליכם לוודא זאת בתנאי הכרטיס שלכם. אם הכרטיס שהזמנתם עבור טיסה לוארנה לא כולל כבודה, תאלצו לשלם 50$ על שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לבטן המטוס.

בטיסות לורנה בישראייר ניתן לרכוש מתנות מעגלת הדיוטי פרי, כמו גם משקאות קרים או חמים.

לנוסעים המתכננים טיסה לורנה עם תינוקות יש אפשרות להזמין מושב עם עריסה (מספר המושבים מוגבל וצריך לקבל על כך אישור). כאשר מדובר על טיסות לורנה בישראייר ניתן להשתמש בכיסא תקני לתינוק רק לאחר רכישת מושב נפרד (במחיר של מושב לילד).

טיסות זולות לבורגס

גם בנמל התעופה של בורגס – אחד מאתרי הנופש האטרקטיביים עבור חופשה בבולגריה – תוכלו למצוא מקדונלדס, פיצריה, בתי קפה, חנויות דיוטי פרי, שירותי השכרת רכב, שירותי המרת מט"ח ועוד. מנמל התעופה למרכז העיר בורגס תוכלו להגיע באוטובוס מס' 15 לאחר נסיעה של כחצי שעה. לחלופין, תוכלו להזמין הסעה מראש מחברה פרטית או לנסוע במונית.

טיסות לבורגס עם חברת Ryanair

חברת הלואו קוסט המפורסמת, רייאנאייר, מתפעלת טיסות זולות לבורגס מתל אביב על בסיס שבועי בחודשי הקיץ במחירים זולים.  הנחיתה בבורגס היא בשעות הערב, והנחיתה בתל אביב היא בשעות הצהריים. המחירים נעים בין כ100 ל200 אירו לכרטיס טיסה לבורגס הלוך חזור.

בעת הזמנת טיסות לבורגס בולגריה בריאנאייר ניתן לבחור בכרטיס הפלוס, כרטיס מעט יקר יותר מהכרטיס הבסיסי, שמאפשר שליחת מזוודה לבטן המטוס (במשקל של עד 20 ק"ג) ושמירת מושב מראש, או בכרטיס הפלקסי פלוס, היקר מבין שלושת הכרטיסים, אשר כולל בנוסף גם תנאי הזמנה גמישים יותר.

טיסות לבולגריה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל