תל אביב אטרקציות

אטרקציות וטיולים בתל אביב למשפחות עם ילדים

ת"א, העיר העברית הראשונה מציעה שפע של טיולים, בילויים, חוויות ואטרקציות למטייל – מטיסה בכדור פורח, מוזיאונים, טיולים תרבותיים ואדריכליים בבתי הבאוהאוס של העיר הלבנה דרך טיולי היסטוריה ביפו ועד לסיורי שווקים וקולינריה או טיולי אופניים בתל אביב עם הילדים. חופשה בתל אביב מתאימה לכל אדם ולכל גיל ובכל יום בשנה. אם אתם מתכננים חופשה בת"א או מארחים אורחים מחו"ל השוהים בתל אביב ריכזנו עבורכם מקבץ נדיב במיוחד של טיולים ואטרקציות בתל אביב שאליו תוכלו לקחת את האורחים ואת הילדים

תל אביב, העיר העברית הראשונה, "העיר הלבנה", אינה מפסיקה להפתיע לרגע. העיר ללא הפסקה מחפשת לברוא את עצמה מחדש בכל יום ועושה זאת בהצלחה רבה. אין עוד עיר בישראל שבה יש שפע כה אדיר ומרשים של אטרקציות תיירותיות, תרבותיות, קולינריות והיסטוריות. בכתבה זו ריכזנו עבורכם רשימה ארוכה של אטרקציות בתל אביב המתאימות למעשה לכל אחד, אך בעיקר לתיירים המגיעים אל תל אביב עם הילדים או המשפחה ומבקשים לחוות אותה כפי שהיא באמת. חלק גדול מהטיולים והפעילויות המוצעות כאן מיועדות במקור לתיירים מחו"ל והטיולים המודרכים הם גם באנגלית. לכן, אם אתם מארחים תיירים מחו"ל בת"א, כדאי מאוד לרשום אותם לטיולים מודרכים בת"א שתמצאו בכתבה זו ולהצטרף אליהם – גם אתם תיהנו. כל אחת מהאטרקציות הפופולריות בתל אביב שברשימה מהווה בפני עצמה דרך מעולה לכל משפחה להכיר את תל אביב עם הילדים והאורחים ולחוות חוויה מרגשת וייחודית.

חופשה בתל אביב – עוד מידע למטייל

בתי מלון מומלצים בתל אביב למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בת"א – השוואת מחירים וטיפים

טיולים מאורגנים מתל אביב ליעדים תיירותיים בישראל

הזמנת מוניות באינטרנט בישראל – השוואת מחירים וטיפים למטייל

אטרקציות בתל אביב למשפחות

מסע בת"א עם המדריך של הסלבס – סיור עצמאי אינטראקטיבי

תהיתם פעם איך תייר חווה את ישראל בפעם הראשונה? בין אם הגעתם לחופשה בתל אביב עם ילדים או בלי, ובין אם אתם חיים בעיר, אבל רוצים להכיר אותה מזווית אחרת, אתם מוזמנים להרכיב משקפיים של תייר ולצאת לחוויה טרנספורמטיבית ברחבי תל אביב.

הסיור כולל טעימות (רכישה אופציונלית) משובחות בשוק לוינסקי, טעימות יין בוטיקי, מקומות ידועים שתמיד כיף לגלות ומקומות נסתרים שיפתיעו גם את המקומיים…

להזמנת סיור עצמאי אינטראקטיבי בת"א עם המדריך של הסלבס לחצו כאן

סיור גרפיטי מחתרתי בפלורנטין עם מדריך וירטואלי בווידאו

אם אתם מחפשים פעילות, שתוכלו לעשות ברחובות תל-אביב באופן עצמאי, כיחידים או כמשפחה, בזמנכם החופשי ובקצב שלכם, אתם מוזמנים לצאת לסיור גרפיטי בפלורנטין, בליווי, יערה, המדריכה של גרפיטיול, שתלווה אתכם וירטואלית דרך הטלפון הנייד.

הסיור כולל פעילויות מרתקות, אתרים בהם תוכלו לצלם תמונות מרהיבות ושאלות שפותחות את הראש ומעוררות מחשבה.

להזמנת סיור גרפיטי מחתרתי בפלורנטין עם מדריך וירטואלי בווידאו לחצו כאן

סיור קולינרי בשוק לוינסקי בהדרכה וירטואלית בווידיאו

שוק לוינסקי, הידוע באופי המיוחד שלו, הפך בשנים האחרונות לאחת הפנינים הקולינריות של תל אביב. במהלך הסיור העצמאי תוכלו לטייל בין החנויות והבאסטות של השוק, להכיר את הסיפורים על השוק מראשיתו ועד היום, וכמובן לטעום ממבחר הפינוקים שניתן למצוא במאפיות, במעדניות, בחנויות התבלינים ועוד. ההדרכה מתבצעת באמצעות אפליקציה שתוכלו להוריד לטלפון הנייד, כך שאינכם מוגבלים בזמן ובקצב – הכול בהתאם להעדפות שלכם.

בכל צעד שתעשו בשוק לוינסקי, הצבעים, הריחות והטעמים ישתנו ברגע. בסיור תבקרו בשפע של חנויות תבלינים מלאים בצבעים וריחות מכל העולם, חנויות של פיצוחים וקפה שנקלה במקום. תגלו מעדניות ססגוניות מארצות המזרח התיכון, ריחות של מאפים טריים, שפע של פינוקים מהקונדיטוריות המקומיות, פינות חמד נסתרות ועוד.

להזמנת סיור קולינרי בשוק לוינסקי בהדרכה וירטואלית בווידיאו לחצו כאן

סיור עצמאי אינטראקטיבי: דת, קולינריה והיסטוריה ביפו העתיקה

סיור וירטואלי נוסף שתוכלו לצאת אליו בתל-אביב עם הילדים ייקח אתכם אל תוך הסמטאות הציוריות של יפו העתיקה, אחת מערי הנמל הקדומות ביותר בארץ ובעולם כולו. זהו סיור עצמאי ביפו העתיקה, עם הדרכה בווידאו דרך אפליקציה אותה מורידים לטלפון הנייד.

הסיור מתחיל בהליכה על הטיילת לצד הים אל נמל הדייגים העתיק, שם יונה הנביא הבריז לאלוהים. משם תמשיכו אל הסמטאות הצבעוניות של כפר האומנים. תוכלו לבקר בבית שמעון הבוסקאי ולשמוע מה גרם ליהודי הצדיק שהגיע ליפו להפסיק לאכול כשר. אם תרצו, אתם מוזמנים להביע משאלה על גשר המשאלות, ועל יד המסגד הגדול של יפו תשמעו מי העז להמרות את פוי של אבו נבוט, שליט יפו האגדי. הסיור מסתיים בשוק הפשפשים, שם תוכלו לקנח במלבי מרענן.

להזמנת סיור עצמאי אינטראקטיבי ביפו העתיקה לחצו כאן

סיור קולינרי עצמאי אינטראקטיבי בשוק התקווה: ניחוחות של תקווה

שכונת התקווה, אחת מהשכונות המפורסמות בארץ, התפתחה באופן עצמאי ואכלסה בתוכה עולים רבים, בעיקר מעדות המזרח. כל עדה הביאה את המאכלים, התבלינים, הצלילים ואורח החיים האופייני לה. במהלך הסיור, אליו תוכלו לצאת באופן עצמאי, בליווי הדרכה אינטראקטיבית באפליקציה אותה תתבקשו להוריד לטלפון הנייד, תגלו את הסיפורים הקטנים של השכונה ועל הדברים המיוחדים שצמחו בה.

בין היתר, תבקרו במהלך הסיור במתחם בית דני והאצטדיון הישן של בני יהודה, ברחוב אצ"ל וכמובן בשוק הצבעוני, שבמהלכו תוכלו ליהנות ממגוון טעימות עשיר במיוחד בין המאפיות והדוכנים בשוק התקווה: סמבוסק וקובות עיראקיות, קבב עיראקי, מאפים תימנים ומאפים בוכרים, חמוצים ביתיים, פאלודה פרסי ועוד.

להזמנת סיור קולינרי עצמאי אינטראקטיבי בשוק התקווה לחצו כאן

מעל תל אביב בכדור פורח

בפעם הראשונה בישראל, אתם מוזמנים לנסות חוויה רומנטית/משפחתית, עם מעוף מעל תל אביב בבלון פורח. זוהי חוויית חובה למשפחות המגיעות אל תל אביב עם ילדים לחופשה או מסיבת יום הולדת והזדמנות מיוחדת להציע נישואין. החוויה גם מציעה אירוע נהדר לאירועים חברתיים, עם צוות הבלון שעושה כמיטבו להפוך את האירוע שלכם למיוחד ובלתי נשכח.

הבלון נמצא בפארק הירקון, הפארק העירוני הגדול ביותר בישראל ואחד הגדולים בעולם. היכנסו לבלון לפני שהוא עולה לגובה 120 מטרים, תהיו באוויר 15 דקות ובמהלך הזמן הזה תראו את תל אביב וכן את ההרים הסובבים ואת הים. במהלך המעוף, המפעיל יסביר לכם מה אתם רואים ויענה על שאלות.

הבלון רשום בישראל ככלי תעופה עם תעודות בטיחות טיסה ממנהל התעופה האווירית, כך שהכל נעשה בפיקוח צמוד. גובה הטיסה המקסימלי הוא כ-90 מטקרים, עם מקסימום של 30 נוסעים. משך הטיסה הוא כרבע שעה. אם אתם מתכננים חופשה בתל אביב עם ילדים – זוהי אטרקציה חובה.

לחצו כאן והחלו בריחוף

מתל אביב בטרקטורון מעופף – ראו את ישראל מלמעלה

גרים בצפון או בדרום מחפשים חוויה מרגשת ומיוחדת לחופשה בת"א עם הילדים או המשפחה? גם אם אתם מתכננים חופשה בתל אביב עם חברים, משפחה או לעסקים, החוויה הזו היא עבור כולם – במרחק של 35-40 דקות בלבד מתל אביב, ממנחת עין ורד, תעופו מעל שדות וחורשות של אזור השרון במצנח ממונע (Buckeye). במהלך הטיסה, תראו את רוב ישראל מלמעלה.

אורך הטיסה 20 דקות ואין צורך בידע קודם. הטיסה מותרת לבני 6 ומעלה כך שהיא מתאימה למשפחות שמתכננות חופשה בת"א עם ילדים גדולים – אבל אסורה לנשים הרות. הטיסה תלויה בתנאי מזג האוויר.

לחצו כאן והתחילו בריחוף

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות 

מוזיאון שמציין את אחד מאמניה הדגולים של ישראל הממוקם באזור ההיסטורי ביותר של תל אביב.

תוכלו לחזות בלמעלה ממאתיים פריטי אמנות שנלקחו מבניין בית הסופרים ההיסטורי – אחד מבנייניה הראשונים של העיר השוכן בשכונה היהודית המקורית של העיר, נווה צדק. האוסף כולל איורים, פסלים וספרי ילדים, המתארים בצורה חיה את האנשים והתרבות של העיר השנייה והתוססת של ישראל.

אם אתם מתכננים חופשה בתל אביב עם הילדים ומעוניינים לשלב מוזיאון – מוזיאון נחום גוטמן הוא בהחלט אפשרות טובה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון נחום גוטמן לאמנות 

אוכל בת"א

שוק שרונה בתל אביב – טיול אוכל עצמי

שוק שרונה הוא גן עדן אמיתי ל"פודיס". אם תצאו לשוק שרונה במסגרת יום כיף של תל אביב עם הילדים והאורחים, תמצאו את המטבחים הטובים ביותר של השפים הישראלים הגדולים שמשלבים מרכיבים מיוחדים שמקורם בישראל וברחבי העולם. אין פרי, ירק או תבלין שאי אפשר למצוא בשוק הזה. מברים טרנדיים למעדניות – שוק שרונה מביא למבקרים את מיטב המרכיבים מהבירות האירופאיות השיקיות ביותר, ומזכיר למבקרים את שוק Borough בלונדון ואת ה-Mercado de la Boqueria בברצלונה.

הטיול עובר דרך דוכני האוכל, מותגים מוכרים ומוצרים ייחודיים. תטעמו סחורה מקומית ומיובאת. לאחר שתיהנו ממטעמי השוק, תמשיכו לגלות את מתחם שרונה בתל אביב ותבקרו במקומות מגורים המלאים בסודות מהעבר הרחוק של מסדר האבירים הטמפלרים. בבתים המקסימים האלה חיה פעם קהילה משגשגת – גלו את עברם של התושבים וכיצד הוא שזור בתולדות ישראל. המסע ייקח אתכם דרך גנים מרשימים, ליד בתים משופצים מרהיבים ולדוכני אוכל מעוררי תיאבון.

להצטרפות לטיול בשרונה לחצו כאן

כרטיס הטעימות של שוק הכרמל

בואו ליהנות מטיול אוכל עצמאי בשוק הכרמל. השוק, יחד עם מדריכי הסיורים הגדולים העובדים עם תיירים מחו"ל המגיעים לחופשה בת"א, פעלו יחד כדי ליצור את כרטיס הטעימות – מפה וכרטיס שמאפשר לרוכשים לטעום ממיטב השוק. לכו בקצב שלכם ותיהנו ממאכלים ומשקאות שונים ברחבי השוק.

הכרטיס כולל כוס קפה איכותי, שני מתאבנים, קבב, בריק או בירה, מג׳דרה ביתית עם טחינה ועוד מנות מעניינות שניתן למצוא בדוכני אוכל בשוק הכרמל.

לקבלת הכרטיס לחצו כאן

חוויות קולינריות באירוח תושבים מקומיים

Eatwith היא פלטפורמה שמייצרת חוויות אוכל משותפות ברחבי העולם, וגם בעיר תל אביב. הקהילה האינטרנטית של eatwith מפגישה אנשים סביב פעילויות אוכל בכל מקום שאליו הם מגיעים. האהבה לאוכל מחברת בין אנשים, ומאפשרת להכיר את הייחוד של העיר ואת התרבות שלה. זו חוויה יוצאת דופן שתוכלו לשלב במהלך הטיול בתל אביב עם הילדים. ב-Eatwith תוכלו להזמין ארוחות שבושלו במיוחד עבורכם על ידי בשלנים מקומיים, קורסי בישול פרטיים וסיורים קולינריים בליווי תושב או תושבת העיר.

באתר של Eatwith בוחרים "תל אביב" בשדה העיר (כשתתחילו להקליד המילוי האוטומטי יציע לכם השלמות רלוונטיות) ואת התאריכים בהם תשהו בעיר ומקבלים שפע של הצעות לפעילויות. לאחר שתבחרו פעילות שמתאימה לכם לחצו על 'הזמנת מקום'. המארח יקבל הודעה ויחזור אליכם בהקדם האפשרי. החיוב יתבצע רק לאחר שהמארח אישר את הבקשה. ניתן לבטל את הזמנת המקום בכל עת.

לדף הבית של Eatwith לחצו כאן

טיול בשוק לוינסקי עם ארוחת צהריים מלאה

צאו לטיול ססגוני וטעים בסביבות שוק לוינסקי בדרום תל אביב. שוק לוינסקי נבנה כמרכז מסחרי לתושבי העיר תל אביב כאשר הוקמה, ומשך אליו בולגרים, בוכרים, פרסים, פולנים, צפון אפריקנים ואנשים ממדינות הבלקן, ויצר מיזוג מיוחד ועשיר של תבלינים ומטעמים.

במהלך השנים, שוק לוינסקי שינה את פניו ממרכז למכירה סיטונאית של תבלינים לשוק שוקק והומה, עם חנויות איכותיות ומסעדות המציעות מגוון טעמים ותרבויות. הצטרפו למדריך מקומי כדי לסייר בשוק ולטעום את המאכלים השונים.

להצטרפות לסיור שוק לחצו כאן

טיול אוכל בתל אביב עם 4 טעימות וקינוח

אוכל רחוב הוא חלק מרכזי בסצינה הקולינרית של תל אביב. הרחובות מלאים בדוכנים המציעים מנות וחטיפים מכל פינה בעולם. בטיול אוכל מודרך בתל אביב תיהנו מטעימות של כמה מנות אהובות, כמו פלאפל, חומוס, סביח ובורקס ונסו גם כמה מאכלי עדות שלא כולם מכירים.

תלמדו על האוכל הישראלי – מה ממנו מקורי ואיזה מנות הגיעו עם העליות לארץ. טיילו בת"א עם המדריך ותטעמו ארבעה מאכלי רחוב ישראליים צמחוניים. במהלך הטיול תיהנו גם ממשקה וקינוח אחד.

להצטרפות לטיול האוכל לחצו כאן

טיול אוכל בשוק לוינסקי ובפלורנטין

ישראל מלאה בשווקים מסוגים שונים, אבל אין הרבה שווקים שהם באמת יוצאי דופן ויחידים במינם כמו שוק לווינסקי – פרי יצירתה של שכונת פועלים שבה התיישבו עולים מסלוניקי ובולגריה, שוק לוינסקי הוא סעודה לחושים. זהו אחד השווקים האותנטיים ביותר במדינה, אחת האטרקציות הפופולריות בתל אביב והיכן שלכל דוכן יש סיפור לספר.

מאחורי הסירים המבעבעים עם ניחוחות נהדרים, ניצבים דורות של אמהות וסבתות שהעבירו את סודות המתכונים שלהן מדור לדור. יש תבלינים שהם כל כך מסתוריים שהם כמעט כמו מעשה קסמים, מאפים שנמסים בפה ומשקאות שייקחו אתכם חזרה לימיה הראשונים של תל אביב.

בטיול הזה תצאו במסע של טעמים וזיכרונות: סיפור של תרבויות, קהילות, היסטוריה וסיפורים אנושיים שיחד הופכים את הביקור בשוק לחוויה יחידה במידה. בדרך, תכירו את הסממנים המרדניים של השכונה שאתגרה את עצמה שוב ושוב. מעולים מסלוניקי שייסדו אותה ועד אמני הגרפיטי שמביעים את עצמם כאן כל לילה. הצטרפו לטיול מודרך בפלורנטין – שכונה יוצאת דופן מלאה בהפתעות שתעורר לכם את החושים ואת הדמיון.

לחצו כאן והצטרפו לטיול

כרטיס הטעימות של שוק לוינסקי

בין אתם מגיעים אל תל אביב עם ילדים או עם אורחים, כזוג, בקבוצה קטנה או לבדכם – כדאי להזמין (בקישור) את כרטיס הטעימות של שוק לוינסקי, המציע הזדמנות ליהנות ממטעמים מגוונים בשוק לוינסקי הצבעוני, אחד האטרקציות הפופולריות בתל אביב.

השוק, יחד עם מדריכי הסיורים הפופולריים והסוחרים האהובים והססגוניים ביותר, עבדו יחד כדי ליצור את כרטיס הטעימות של לוינסקי, כרטיס מפה המאפשר לכם ליהנות מהמגוון העשיר של השוק. תוכלו פשוט להסתובב וליהנות מכל המאכלים והמשקאות. הכרטיס מאפשר לכם ליהנות ממטעמים כמו חומוס, סופלקי יווני, פירות טריים, קינוחים טעימים ועוד.

לקבלת הכרטיס לחצו כאן

טיול טבעונות בתל אביב – ההיסטוריה של הטבעונות ואוכל טבעוני עם טעימות

תל אביב כבר זכתה מספר פעמים בתואר היעד הקולינרי הטבעוני מס׳ 1 בעולם. שפים צעירים וחדשניים יוצרים מנות טבעוניות נהדרות המעניקות חוויה קולינרית באמת מיוחדת, הרפתקה מיוחדת במינה לאוהבי אוכל. החוויה מתאימה לכולם, בין אם אתה טבעוני ובין אם לאו.

בין ביס לביס, תשוחחו על הפילוסופיה וההיסטוריה של הטבעונות, נשבור את המיתוסים סביב הנושא ונלמד על תזונה בריאה. הצטרפו לסיור זה של תל אביב עם הילדים והאורחים ונסו מגוון מאכלים טבעוניים שיש לעיר הזו להציע. הגיעו רעבים.

טבעונים והבטן מקרקרת? לחצו כאן

חווית אוכל מקומי בתל אביב

התחילו את הטיול הקולינרי בתל אביב עם הילדים במפגש היכרות עם המדריך. שבו והתפנקו בקפה טורקי והמדריך יתחיל בהקדמה על תרבות ישראל המיועדת לתיירים שמצטרפים לסיור. לאחר הליכה קצרה של 10 דקות, תגיעו לנחלת בנימין, המדרחוב הראשון של תל אביב. תשוטטו יחד עם המדריך באזור ההיסטורי הייחודי הזה ותשמעו את הסיפור ההיסטורי שלו. צפו באמנים המוכרים את מלאכות היד שלהם בשוק, זמרים שמופיעים ממרפסות המשקיפות על השדרה וחנויות הבדים המפורסמות לאורך נחלת בנימין.

הטיול ימשיך בשכונת כרם התימנים. כדי להבין את הנרטיב של המקום המיוחד הזה, כולל הדמוגרפיה המשתנה, תעשו את דרככם בסמטאות דמויות מבוך ותרגישו את הקסם של השכונה הנצחית – האוכל, התרבות והאנשים. המקום הזה מיוחד לא רק כי הוא מרגיש כמו קיבוץ בתוך עיר, אלא בגלל התרבות הקולינרית האותנטית שאינה דומה לשום מקום אחר.

לאחר מכן הקבוצה תגיע לגולת הכותרת של הטיול – שוק הכרמל המפורסם. בשוק תהיה לכם הזדמנות להריח ולטעום את האוכל הישראלי הנפלא. המדריך יראה לכם את המקומות הטובים ביותר בשוק הפתוח ותיהנו מכמה שוטים של ערק.

המחיר כולל: טיול מודרך, מנות מקומיות (אפשרות למנות טבעוניות), מים. לא מתאים לאנשים עם מוגבלויות פיזיות.

להצטרפות לטיול הקולינרי לחצו כאן

סיור אוכל בשוק הכרמל + מוזיאון בית העיר

סצנת האוכל הטרנדית של תל אביב מתעוררת לחיים באזור שבו תמצאו כמה מן השפים החמים ביותר של ישראל ואת המסעדות הטרנדיות שלהם. תמצאו כאן שילוב של המטבח היהודי הקלאסי והטעמים הפיקנטיים של המטבח המזרח תיכוני – אלה מוגשים כמובן עם הטוויסט המודרני הדרוש.

הצטרפו למדריך ישראלי דובר אנגלית שיוכל להראות לכם מה יש לסצנת התרבות של תל אביב להציע – כל זאת תוך שיטוט בשוק הכרמל שוקק החיים, אחת האטרקציות המעניינות בת"א למשפחות עם ילדים גדולים. בדרך, תדגמו כמה מן המטעמים המקומיים המוכרים ביותר ותלמדו על התבלינים העיקריים שמאפיינים את המטבחים של תל אביב ביום. לסיום תוכלו להיכנס לסיור עצמי במוזיאון בית העיר (אם תבחרו באופציה הזאת בעת הזמנת הכרטיס).

להזמנת כרטיסים לסיור אוכל בשוק הכרמל

סדנת בישול ישראלי בתל אביב

המטבח הישראלי, בדומה לעם הישראלי, הוא כור היתוך של סגנונות בישול רבים מסביב לעולם – מלא בטעמים, צבעוני ומכיל מרכיבים בריאים. הסדנה הזו מיועדת בעיקר לתיירים אבל היא יכולה להיות מאוד כייפית גם עבור משפחות שמתכננות חופשה בת"א עם הילדים ורוצות ללמוד לבשל ביחד – היא מתמקדת בהכנת שקשוקה (מנה המבוססת על עגבניות וביצים שמקורה בצפון אפריקה)

זוהי מנה פשוטה וטעימה, המתאימה גם לארוחת צהרים או ארוחת ערב, וקל יחסית ללמוד להכין אותה עם ילדים. בסדנה זו תלמדו אתם והאורחים שלכם את הטריקים להכנה שקשוקה ביתית מושלמת. הסדנה מתקיימת באכסניית אברהם בתל אביב.

להרשמה לסדנת הבישול לחצו כאן

טיולים מודרכים בת"א

טיול רגלי בתל אביב הישנה והחדשה עם מדריך

גלו את העיר המלהיבה ביותר במזרח התיכון בטיול הליכה בן 3 שעות. תל אביב היא עיר החיה על הקצה, שבה היבשה פוגשת את הים, וההיסטוריה את העתיד ושבה המערב פוגש את המזרח.

בעבר, צפונית ליפו, אי אפשר היה למצוא דבר מלבד דיונות חול ואת עקבותיהם של גמלים שנשאו את התפוזים המפורסמים של העיר העתיקה לשווקים רחוקים. מתוך הדיונות האלה צמחו גורדי שחקים והעיר הליברלית, המתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית, הפרוגרסיבית ביותר מבחינה חברתית והדמוקרטית ביותר במזרח התיכון.

בטיול המודרך הזה, תלכו בחופים החוליים של העיר, בשדרות השלוות והמוצלות ובשווקים הומים ותגלו את האטרקציות המרכזיות של תל אביב של היום. בין יפו והעיר החדשה תגלו את שכונת נווה צדק שבה תל אביב החלה. תוכלו לעקוב אחר צמיחתה של העיר תל אביב עם הילדים ועם האורחים ואת תרבותה דרך חייהם של החלוצים המיתולוגיים שבנו את העיר העברית הראשונה.

להרשמה לטיול לחצו כאן

סיפורי יפו – סיור בפינות הסודיות ולא תיירותיות של יפו

במהלך חופשה בתל אביב עם ילדים (וגם בלי ילדים) אולי תרצו לשלב סיור מיוחד ביפו, שמתאים למטיילים שמבקשים להכיר פינות פחות מוכרות ומתויירות בעיר המיוחדת.

נקודת המוצא של הסיור היא ליד תיאטרון גשר, ממנה אפשר לראות את הבתים היפים ביותר של שדרות ירושלים. בהמשך הטיול תבקרו בחצרות סודיות וברחובות היפים והאותנטיים של יפו של המאה ה-19. הסיור עובר במסגד בעל השם המשעשע "סיכסיכ", ברחוב רבי חנינא, ביציאה הסודית אל הבאר העתיקה, בשוק הפשפשים (כולל קנייה וירטואלית של עתיקות), בח'אן הראשון מחוץ לגבולותיה של יפו העתיקה ובשוק היווני.

להזמנת הסיור "סיפורי יפו" לחצו כאן

טיול טעימות בשוק הפשפשים ביפו

סיירו בשוק הפשפשים ביפו עם מדריך מקומי. גלו את אחד השווקים הראשונים בעולם, עם היסטוריה שחוזרת למאה ה-19 ואחת האטרקציות הפופולריות בתל אביב. שוטטו ברחבי השוק וגלו מגוון מטבחים, כולל מאכלים מהמטבח הטורקי, צפון אפריקני, בלקני ומזרח תיכוני. תטעמו מגוון מאכלים כולל קוסקוס לובי, מאפים מזרח-תיכוניים, בירה קראפט מקומית ומנות ישראליות מסורתיות עם טוויסט.

בקרו בשוק הממזג היסטוריה עם מסורת עם בתי קפה, בוטיקים, ברים, מעדניות, חנויות מעצבים וגלריות. עם כשלושה מיליון מבקרים מדי שנה, זוהי אחת האטרקציות הפופולריות בתל אביב ובישראל ומקום נפלא לבקר אם אתם מגיעים אל תל אביב עם ילדים ואורחים.

להצטרפות לטעימות בשוק לחצו כאן

סיור ארכיטקטורה רגלי כולל כניסה למוזיאון בית העיר

כשאתם שומעים ״אתר מורשת עולם של ארגון אונסק״ו״, אתם אולי חושבים על מונומנטים עתיקים, אבל סיור ההליכה הזה בן השעתיים בעיר הלבנה של תל אביב ייתן לכם אפשרות להכיר מקרוב את הארכיטקטורה הייחודית של תל אביב ברובע המפורסם, המשכן בתוכו למעלה מ-4,000 בניינים בסגנון הבאוהאוס המודרני. מדריך (ישראלי דובר אנגלית) יספק לכם פרטים מרתקים על תפקידו הייחודי של רובע הבאוהאוס בסיפורה ההיסטורי של תל אביב. הסיור כולל גם ביקור במוזיאון בית העיר, המעניק טעימה תרבותית נוספת.

להזמנת כרטיסים לסיור ארכיטקטורה בת"א

תל אביב – פארק הירקון וטיול אופניים בנמל

טיול אופניים ברמת קושי קלה של 3 שעות בפארק הירקון, הפארק המרכזי של תל אביב. מתאים מאוד למשפחות המבקשות לגלות את תל אביב עם הילדים והאורחים דרך הרגליים. בבואכם אל החוף, זהו מקום נהדר לבלות בו ועוד יותר כיף כשאתם רוכבים ברחובות ת"א עם ילדים (גדולים מספיק כדי לרכב על האופניים 3 שעות בעיר).

אין צורך ברמת כושר מסויימת מאחר שהשבילים נוחים ויש המון עצירות להסברים על האתרים בדרך.

צאו מנמל תל אביב לפארק הירקון כשאתם רוכבים לאורך הנהר, דרך חורשת ראש הציפור ודרך חורשות האקליפטוס, רוזווד ואלונים. חלפו על פני טחנת הקמח הישנה של נחל הירקון ולפני סיום הסיור אל תשכחו לבקר בגנים המיוחדים.

להצטרפות לטיול בפארק לחצו כאן

טיול אמנות רחוב וגרפיטי בתל אביב

תל אביב נחשבת מובילה עולמית בסצנת אמנות הרחוב והגרפיטי. טיול זה ייקח אתכם דרך הרחובות והסמטאות של המקום שבו הסצנה העירונית נחשפת. תראו את אמנות הרחוב הטובה ביותר שמכסה קירות של מקומות ציבוריים.

תלמדו מהמדריך על ההיסטוריה של הגרפיטי, תשוחחו על האספקטים הפילוסופיים, פסיכולוגיים וכלכליים של אמנות עירונית ותקבלו מושג ראשוני על הסגנונות השונים שמשתנים באופן תמידי ומחלחלים אל תוך תודעתנו היומיומית. הטיול הוא דרך נהדרת להכיר את השפה ואת אמנות הרחוב של תל אביב עם הילדים והאורחים שלכם.

הטיול זמין בשני מסלולים:
שכונת פלורנטין – המוקד של הגרפיטי בתל אביב
נחלת בנימין – גלריית רחוב פתוחה

טיול האמנות בתל אביב מתחיל כאן

טיול עירוני בתל אביב – אדריכלות, אוכל ואמנות רחוב

טיילו והתרשמו משדרות רוטשילד, השדרות המפורסמות ביותר בעיר תל אביב עם הילדים והאורחים וברחובות הסובבים כשאתם מתרשמים מהבניינים והסגנון האדריכלי של תל אביב. תל אביב, המכונה ״העיר הלבנה״ כוללת את אוסף בנייני הבאוהאוס הגדול ביותר בעולם ומספרת סיפור היסטורי עשיר דרך המבנים שלה. תלמדו על העבר והעתיד של העיר כשאתם מסיירים באזורים שונים של תל אביב עם הילדים.

בקרו בשוק הכרמל – מקום שופע בריחות, טעמים, צלילים ומראות, עם מרכיבים מקומיים טריים. התרשמו מהצבעים של הירקות והפירות, התבלינים, המאפים, הבשרים המקומיים, גבינות, זיתים וקינוחים. השוק נמצא בלב העיר ומלא באנרגיה. תיהנו מדגימות רבות בדרך, כולל דולמה – אורז בסגנון דרוזי עטוף בעלי גפן, גת ומיץ אתרוג, תערובת של גרעינים צלויים, זעתר עם לחוח וחלבה.

משם תמשיכו לרובע הדרומי של תל אביב, פלורנטין, מקום המלא בגרפיטי ואמנות רחוב המספרים סיפור, הרבה פעמים בעל רלוונטיות היסטורית ותרבותית. תקבלו הצצה עמוקה יותר לסצנת אמנות הרחוב. לאחר הטיול, המדריך יספר לכם על אמנים שאת עבודותיהם ראיתם במהלך הסיור ויספק מידע כמו קישורים למדיה החברתית שלהם והיכן אפשר לרכוש את יצירותיהם.

להרשמה לטיול לחצו כאן

טיול עצמי מודרך בעיר הלבנה בעזרת אפליקציה

השתמשו בהדרכה נוחה של ישומון קל להורדה אל הטלפונים החכמים שלכם וצאו למסלול מקסים של היכרות עם ת"א עם הילדים והאורחים. התחילו בתיאטרון הבימה, לאורך שדרות רוטשילד היפות, לכניסה לנווה צדק כדי לעקוב אחר התפתחותה של תל אביב מימיה המוקדמים כאחוזת בית (השם המקורי של העיר) עד שהיא הפכה ל״עיר הלבנה״.

הטיול ייקח אתכם לימי הקמתה של תל אביב, ארץ הפלא הארכיטקטונית שבה למעלה מ-4,000 מבני באוהאוס המרוכזים באזור שהוכרז כאתר מורשת עולם בשת 2003. באוהאוס הוא סגנון אדריכלי המתאפיין בתכניות בניה פונקציונליות, עם קווים ישרים ללא הרבה עיטורים. בתל אביב הבניינים האלה כוסו לרוב בצבע לבן, מה שהקנה לה את הכינוי "העיר הלבנה".

כאן, לאורך שדרות רוטשילד והרחובות הסמוכים, צמחה העיר העברית הראשונה, על האנושיות המרתקת שלה, הארכיטקטורה, האמנות, הכלכלה, התרבות וכמובן האוכל. כאן תתוודעו ללב הפועם של תל אביב המודרנית, שבה חדשנות ויצירתיות נפגשים ויוצרים את הקצב הטרנדי שעומד בלב החברה הישראלית היום. מקום שבו אלמנטים קלאסיים משתלבים עם העכשווי, מקום שבו שגרירויות ומוסדות תרבות מתמזגים עם בנקים וחברות היי טק, מקומות עבודה שיתופיים, תיאטראות והרבה מקומות טעימים לאכול. מקום שהוא אטרקציה פופולרית בתל אביב ואחת הפופולריות בישראל.

להצטרפות לטיול לחצו כאן

טיול אופניים בתל אביב

תל אביב מתפארת בלמעלה מ-100 ק״מ של שבילי אופניים ובטיול זה של 3 שעות באופניים נוחים, תחקרו מבחר של כמה מהמסלולים הטובים ביותר בעיר. תחלפו ברכיבה בין מיטב המבנים והאתרים של תל אביב עם הילדים והאורחים, על פני מוזיאונים ואתרי מורשת, לאורך מדרחובים ולאורך חופים יפהפיים. תיהנו מרכיבה קלה, עם הרבה הפסקות להסברים על האתרים שחובה לבקר בהם.

טיילו במתחם התחנה, תחנת הרכבת הישנה של תל אביב, לפני שתמשיכו לשכונת נווה צדק הבוהמית. תתפעלו ממרכז סוזן דלל, תרכבו לאורך שדרת רוטשילד לכיכר רבין ותתפעלו ממוזיאון בן גוריון לפני החזרה לנמל.

עלו על האופניים ולחצו כאן

טיול מודרך באתרי מורשת עולם בתל אביב

הטיול המאורגן בת"א מתחיל ביפו העתיקה, אתר מורשת עולם. כאן, תיהנו מביקור באתרים בעלי היסטוריה של יותר מ-3,500 שנה. תיהנו מהליכה לאורך סמטאות מפותלות של יפו העתיקה ותוכלו לשוטט בין שרידי אדריכלות צלבנית, שבה ניצבים כיום הגלריות המודרניות הטובות ביותר והתאטראות.

לאחר מכן תיהנו מביקור במסגדים עתיקים וכנסיות של ימי הביניים, כולל כנסיית פטרוס הקדוש המפורסמת. לאחר מכן תבקרו בשוק הכרמל, השוק הראשון של תל אביב שהוקם בשנת 1920. הרחובות והסמטאות שלו מלאים בחיים, צלילים, טעמים וריחות ממאות הדוכנים ובתי הקפה והמסעדות.

משם תמשיכו לשכונת נחלת בנימין שמשנת 1909 – אותה שנה שבה תל אביב נוסדה. המדרחוב הזה מלא בחנויות בדים ומסעדות אתניות, והאדריכלות כאן תיקח אתכם חזרה לתחילת המאה העשרים. תיהנו גם מנוף פנורמי מרתקת של תל אביב המודרנית מהמרפסת הפתוחה של מוזיאון ההנצחה ע״ש יצחק רבין.

הטיול ממשיך ללב התוסס של תל אביב המודרנית לאורך שדרות רוטשילד. בשל יופיו האדריכלי וחשיבותו ההיסטורית, החלק הזה של תל אביב, הנקרא בד״כ ״העיר הלבנה״ של תל אביב, כלול ברשימת אתרי מורשת עולם. משם תסעו דרך תל אביב בדרך חזרה למלון, שם הטיול מסתיים.

אם אתם רוצים ללמוד את העבר המיוחד של תל אביב עם הילדים וללמד גם את האורחים שלכם – זהו הטיול עבורכם!

אוהבים אתרי מורשת? לחצו כאן

טיול סגווי ביפו העתיקה ובתל אביב

הצטרפו לטיול סגווי מרתק ביפו ובתל אביב במשך שעתיים כדי לקבל נקודת מבט שונה על ההיסטוריה והאדריכלות של הערים. הטיול מתחיל בנמל העתיק של יפו, שם תקבלו תדריך קצר על איך לרכב ואיך להשתמש בכלי הרכב הידידותיים לסביבה.

התחילו כשאתם חולפים על פני מתחם התחנה, תחנת הרכבת הישנה של יפו, ששופצה היום ויוצרת את אחד המקומות הציבוריים היפים ביותר בתל אביב. המשיכו לנווה שלום, השוכנת ממש מחוץ לחומות יפו. תחלפו על פני בית ביאליק, שבו המשורר הישראלי הלאומי חיים נחמן ביאליק חי, וכיום מוזיאון נחמד שמשחזר את חייו של הסופר. תרכבו לאורך הרחובות של נווה צדק, השכונה היהודית הראשונה מחוץ לחומות יפו.

התפעלו ממרכז סוזן דלאל, בית אהרון שלוש, מייסד נווה צדק ומוזיאון נחום גוטמן. חלפו על פני קולנוע עדן ההיסטורי וצפו באדריכלות באוהאוס הניכרת בתל אביב, בעיקר לאורך שדרות רוטשילד. למדו על מאיר דיזנגוף, ראש העיר הראשון של תל אביב, וספגו את האווירה התרבותית של העיר הדינמית והתוססת בעודכם חוזרים בזמן לבניינים העתיקים של יפו.

אם אתם רוצים להגיע עם ילדים, כדאי לדעת שאסור לצאת לרכיבה בסגווי לאורך רחובות תל אביב עם ילדים מתחת לגיל 16 או נשים הרות.

עלו על הסגווי ולחצו כאן

טיול אדריכלות בתל אביב עם מדריך

זהו טיול הליכה מקסים העובר בחלקים רבים של ת"א ומאפשר לראות את הבניינים מקרוב ומרחוק, ולהבין את הפרטים ואת ההיסטוריה הדינמית שמצויה בבניינים. בטיול המאורגן תגלו את העיר תל אביב עם ילדים בכל גיל ועם האורחים שלכם. הטיול מתמקד בארכיטקטורה ובעיצוב.

זוהי הזדמנות לטייל ברחובות המפורסמים המלאים באוסף הגדול ביותר של מבני באוהאוס בעולם. חלק מהבניינים בתל אביב מוגנים ע״י אונסק״ו כאתרי מורשת ויש להם היסטוריה עשירה ועתיד מזהיר כאשר העיר ממשיכה לצמוח ולהשתנות.

מבחינה אדריכלית, בנייני תל אביב נעים מאקלקטיות למודרניזם עם מגדלים חדשים ומבנים מודרניים ותהליך שחזור מקיף של בניינים ישנים יותר. תלמדו על ההיסטוריה ועל הדרך שבה ת"א התפתחה במרוצת השנים, תראו גם את הרחובות המפורסמים של העיר כגון שדרות רוטשילד. עצים ופרחים מעטרים את הרחוב מכל צד ובאמצע יש אזור השמור להולכי רגל בלבד. טיול בשדרה הוא דרך נפלאה להכיר את המקומיים ואת תל אביב והזדמנות לחוות את אחת האטרקציות התיירותיות של תל אביב אליה מגיעים מיליוני תיירים בשנה.

להשתתפות בטיול לחצו כאן

טיול אופניים בת"א בקבוצה קטנה

תל אביב מתגאה בלמעלה ממאה קילומטרים של שבילי אופניים, ובטיול רכיבה זה של 3 שעות באופניים נוחים, תגלו חלק מהמסלולים הטובים ביותר של העיר. תרכבו על פני מוזיאונים ואתרי מורשת, לאורך מדרחובים וליד חופים יפהפיים. תיהנו מרכיבה קלה, עם הפסקות רבות להסברים על אטרקציות פופולריות בתל אביב.

בקרו במתחם התחנה, תחנת הרכבת הישנה של תל אביב, לפני שתמשיכו לנווה צדק הבוהמית. תתפעלו ממרכז סוזן דלל לריקוד ותיאטרון. תרכבו לאורך שדרות רוטשילד ועד כיכר רבין ותתפעלו ממוזיאון בן גוריון לפני החזרה לנמל. מיועד לקבוצות של 9 עד 14 איש.

להרשמה לטיול לחצו כאן

טיול מודרך בתל אביב האחרת ובאוכל, התרבות והאנשים שלה

הטיול מתחיל כאשר המדריך יבוא לאסוף אתכם מאכסניית אברהם המהווה מקום לינה מרכזי לתיירים בחופשה בת"א. לאחר הקדמה קצרה, יהיו לכם כמה דקות להסתובב בתחנה המרכזית הישנה של תל אביב. בתחנה המרכזית הישנה, תקבלו הקדמה לסיפורה המורכב והמיוחד של שכונת נווה שאנן בדרום ת"א – מייסודה בידי פועלים יהודים לפני כמאה שנה ועד שינויים דמוגרפיים ענקיים בשנים האחרונות. תלמדו על חשיבותה של תחנת האוטובוסים הזאת ותוכלו להתחיל להבין את המצב המסובך של הדיירים והמונחים הפוליטים השונים שמגדירים אותם – פליטים, מחפשי מקלט מדיני, עובדים מהגרים ומסתננים, יחד עם התושבים הישראלים שחיים כאן עשרות שנים.

לאחר מכן, תצללו אל תוך שכונת נווה שאנן ואין דרך טובה יותר מאשר דרך תרבות האוכל המדהימה. השכונה הזו מיוחדת לא רק בשל המגוון של התושבים, זרים וישראלים, אלא גם בשל המיומנויות הקולינריות. תחוו את המנות המדהימות והחטיפים שמקורם בחלקים שונים של העולם. חוו סיור מלא הטעמים הזה כשאתם מבקרים בכמה מהחנויות הישנות ביותר בארץ, בבעלות ישראלי שמתמחה בבוטנים. ההרפתקה כוללת מקום יחסית חבוי, בית משקאות שהוא מקום מפגש חברתי לקהילה האריתראית.

במהלך הטיול, תבקרו בשלוש מסעדות משלוש קהילות ותנסו חטיפים מפתיעים בסופרמרקט אקזוטי. המקומות האלה לא ידועים אפילו לתל אביבים רבים, והטיול הזה הוא הזדמנות להתנסות בחוויה מאוד מקומית. הטיול מסתיים עם ביקור בפארק לוינסקי. המדריך יספר לכם על המציאות הסבוכה של האנשים שחיים כאן ללא יציבות מובטחת. הצטרפו לטיול מרתק זה של תל אביב עם הילדים והאורחים וקבלו טעימה של ההיסטוריה המיוחדת והחיים העכשויים בשכונה המיוחדת הזו.

להצטרפות לטיול לחצו כאן

טיול סגוויי ביפו

צאו לטיול מודרך של רכיבת סגווי בתל אביב ויפו – אפילו אם מעולם לא עליתם על סגווי. ההרפתקה בת השעה מתחילה ומסתיימת במרכז נמל יפו העתיק. קודם, מדריך ילמד אתכם את העקרונות הבסיסיים של רכיבה על סגווי. לאחר מכן תתחילו בטיול רכיבה ציורי לאורך מדרחוב תל אביב-יפו ודרך הפארק החדש שנבנה ממש דרומית לנמל יפו. תיהנו ממראות נהדרים וצלילים בזמן שאתם גולשים בנחת על פני אנשים בקלות בדרך הידידותית ביותר לסביבה.

אורך הטיול הוא כשעה, מתוכה -15 דקות הדרכה. כל רוכב מחויב בחבישת קסדה שאותה תקבלו במקום.

לחצו כאן ועלו על הסגוויי

טיול בתל אביב – יפו העתיקה ושוק הפשפשים

הטיול המודרך הזה בן השלוש שעות ביפו העתיקה מתחיל עם איסוף מבית המלון בתל אביב שבו נמצאים האורחים שלכם. משם, תתחילו בביקור בנמל יפו העתיקה, החוזר אחורה בזמן לימי התנ״ך. משם תבקרו במוזיאונים וגלריות ההופכים את יפו למקום כל כך אטרקטיבי. תתרשמו מנופי תל אביב ומהאזור כולו ממעלה גבעת יפו, לפי שתמשיכו לכנסיית פטרוס הקדוש, הכנסייה היחידה בעולם שפניה מופנות לרומא.

הטיול ימשיך לכיכר מגדל השעון, נקודת המוקד העיקרית של יפו, לפי שתגיעו לשוק הפשפשים המפורסם של יפו. כאן תרגישו כמו מקומיים כשאתם סופגים את האווירה המיוחדת, לפני שיורידו אתכם בחזרה במלון בתל אביב.

להרשמה לטיול ביפו לחצו כאן

מפגש עם מנהיגי קהילות ביפו

במשך דורות יהודים, נוצרים ומוסלמים חיים יחד ביפו. בחוויה המיוחדת במינה הזו, תפגשו את מנהיגי הדתות והקהילות ביפו ותלמדו על תפקידה החשוב של יפו בהתפתחות תרבויות אלה. התחילו את הטיול בביקור בבית כנסת מיוחד, בכנסיה פרוטסטנטית, ובמסגד הגדול ביותר ביפו. בכל אחד מהיעדים תיהנו ממפגש פרטי עם מנהיג רוחני שיספר לכם על אמונתו ויענה בפתיחות לכל שאלה.

בין פגישה לפגישה, תטיילו ברחובות הקסומים של יפו עם הילדים והאורחים, תשמעו על תולדותיה ועל האתרים, ותטעמו מאכלים מקומיים.

להצטרפות למפגש לחצו כאן

ערב פאבים בתל אביב

במהלך סיור הפאבים הזה תראו את חיי הלילה השוקקים של העיר שלעולם לא ישנה. אם אתם מתכננים חופשה בת"א עם ילדים השאירו אותם במלון (בהנחה שהם גדולים מספיק כמובן) וצאו לחיי הלילה של ת"א, שם תפגשו אנשים חדשים ותקבלו משקאות חינם וכניסת VIP לכל המקומות. הלילה מתחיל עם בירה בבר אכסניית אברהם, מקום רגוע ונינוח שבו תתוודעו לאנשים שיוצאים אתכם לטיול (רובם תיירים) ולמדריך.

משם תמשיכו לשדרת רוטשילד, ותיהנו מכניסה מהירה ללא תור ושוט חינם בארבעה ברים ומועדונים, שלכל אחד מהם יש אופי מובהק משלו וכולם נחשבים משפיעים על חיי הלילה של תל אביב. מאוחר יותר תסיימו במועדון שבו תדלגו על התור עם כניסת VIP.

להשתתפות לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל