ברצלונה איטליה

ברצלונה עם ילדים – אטרקציות מומלצות

מתכננים חופשה משפחתית בברצלונה? במדריך התיירים המלא על ברצלנה למשפחות תמצאו המלצות ומידע מפורט על עשרות אטרקציות בברצלונה (כולל סרטוני וידאו וקישורים להזמנת כרטיסים עם הטבות מיוחדות). הכתבה נותנת מידע מפורט על חופשה בברצלונה שיסייע לכל תייר, עם דגש מיוחד על משפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים ועל אטרקציות תיירותיות בברצלונה הקשורות לאדריכל הידוע המסמל את ברצלונה, אנטוניו גאודי

הזמנת דילים לברצלונה  |  הזמנת דילים לקוסטה ברווה  |  טיולים מאורגנים לספרד

ברצלונה היא עיר הבירה והעיר הגדולה ביותר במחוז קטלוניה והשנייה בגודלה בספרד, ואוכלוסייתה מונה יותר ממיליון וחצי איש (יותר מחמישה מיליון איש במחוז כולו). העיר היפה הזו מלאה בכל מה שמאפיין ערים אירופאיות (שווקים חיצוניים, מסעדות, חנויות, מוזיאונים וכנסיות) ומהווה מקום מצויין לטיולים רגליים, לחופשות משפחתיות וכתחנה במסגרת טיול בספרד. יש אינספור אטרקציות בברצלונה לתיירים – גם עבור זוגות וגם עבור משפחות המגיעות אל ברצלונה עם ילדים בכל הגילאים.

כרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונהכרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונה

מרכז ברצלונה, בעיקר בסביבות ה- Ciutat Vella  (העיר העתיקה) יעניק ימים שלמים של הנאה למי שמחפש לחוות את החיים של ברצלונה, ואילו החופים שלאורכם נבנתה ברצלונה מעניקים לתיירים שמש ורוגע במהלך התקופות הארוכות של מזג אוויר חמים ונעים. מערכת המטרו שלה רחבה ואמינה ומגיעה ליעדים מרוחקים שונים.

חופשה בברצלונה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בברצלונה עם ילדים

טיסות לברצלונה – השוואת מחירי טיסה וטיפים

השכרת רכב בברצלונה – השוואת מחירים וטיפים

e-sim וסים לספרד – מידע וטיפים למטייל

אירועים בברצלונה – אירועי ספורט והופעות בברצלונה – לוח מתעדכן

ברצלונה, השוכנת על חוף הים התיכון בחלקה הצפון-מזרחי של ספרד, היא בעלת היסטוריה עשירה כעיר שהייתה תחת שליטת האימפריה הרומית, ולאחר מכן נתונה לחוק הפרנקופוני, לפני הכרזת עצמאותה. בשנת 1992, ברצלונה צברה תנופה עולמית כאשר התקיימו בה המשחקים האולימפיים, שהביאו להתרעננות מסיבית בתחום התיירות. האפקט היה שברצלונה השתנתה בדרכים שאפשר להרגיש עד היום, עם שכונות שעברו חידוש (ובמקרים מסויימים פשוט נבנה מחדש) ותשומת לב רבה לעיצוב מודרני השולט בכל האספקטים של החיים בברצלונה, ממבנים ציבוריים ועד משהו פשוט כמו ספסל בגן הציבורי או אפילו שלט חוצות פרסומי.

עבור תיירים, הדבר מתבטא בעיר מאוד מודרנית שעדיין שומרת על צביונה ההיסטורי. כיום, במאה ה-21, אפשר לראות כיצד האלמנטים החדשים פועלים כדי לשמר ואף להוקיר את האופי העתיק של ברצלונה.

אירובאס – הסעה מנמל התעופה ברצלונה (הלוך ושוב)

הקו המיוחד "אירובאס" המספק תחבורה משדה התעופה בברצלונה לברצלונה עצמה, הוא ההזדמנות שלכם להגיע בקלות ובזול מנמל התעופה לברצלונה וחזרה עם כרטיס קל אחד שתוכלו להזמין בקישור ולהשתמש בו דרך הסמרטפון.

הזמינו כרטיסים בקישור ואחרי שתנחתו בברצלונה תעלו על האוטובוס "אירובאס" – שירות השאטל הרשמי המחבר את שדה התעופה של ברצלונה למרכז ברצלונה. ההסעה משדה התעופה יוצאת כל 5 דקות בכל יום בשנה, כך שתמיד תוכלו להגיע לטיסה שלכם.

הנסיעה משדה התעופה למרכז ברצלונה היא של כ-35 דקות לכל כיוון. זה מספיק זמן להתעדכן בטיפים שימושיים לגבי החופשה בברצלונה, באמצעות הטלוויזיה באירובאס המקרינה סרטונים למטייל בברצלונה, או לצפות בנופי הטבע של ספרד המשתקפים דרך החלון.

להזמנת כרטיסים לאירובאס – אוטובוס משדה התעופה למרכז ברצלונה

אטרקציות מומלצות בברצלונה

ברצלונה עם ילדים

אוטובוס התיירים של ברצלונה

בין אם אתם מתכננים חופשה בברצלונה למשך שבוע או רק כמה ימים, אוטובוס התיירים של ברצלונה בשיטת "חופשי יומי" הוא פיתרון מעולה לתחבורה בברצלונה – האוטובוס הנוח נוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות בברצלונה כמו סגרדה פמיליה (Sagrada Familia ) המתנוסס מעל העיר, פארק גואל (Parc Güell) הקסום, וכמובן, לאוהדי הכדורגל, קאמפ נואו (CAMP NOU). האיצטדיון די רחוק ממרכז ברצלונה, כך שכדאי לבקר בעוד כמה אטרקציות בברצלונה לאורך הדרך.

בסיור המקיף הזה באוטובוס התיירים של ברצלונה, תוכלו לראות את נופי ברצלונה מתוך המושב הנוח שלכם ולעלות ולרדת כאוות נפשכם בתחנות השונות הפזורות בנקודות עניין ברחבי הבירה הקטלונית. האוטובוס פועל על פני שלושה מסלולים המכסים כמעט את כל ברצלונה, ובקיץ, האוטובוס משמש גם ככלי התחבורה המועדף על תיירים לחוף. בהזמנת הכרטיסים (בקישור) תוכלו לבחור בין כרטיס התקף ליום אחד או יומיים. אם אתם מגיעים אל ברצלונה עם ילדים ורוצים לראות כמה שיותר אטרקציות בברצלונה בלי ללכת הרבה או להוציא הון על מוניות, זהו פתרון התחבורה הטוב ביותר שיש לברצלונה להציע למשפחות בחופשה.

המסלול האדום הוא המרכזי ביותר מבין קווי אוטובוס התיירים. הוא מכסה את הנקודות הרומנטיות של פארק דה לה סיוטאדלה (Parc de la Ciutadella), את השאון וההמולה של Passeig de Gracia, ואת הנופים המרהיבים הנשקפים מההר הגבוה ביותר בברצלונה: מונז'ואיק (Montjuïc). המסלול המגוון הזה מבטיח שתוכלו לראות את היעדים הטובים ביותר של העיר התוססת הזו.

ואם נותר לכם זמן, כדאי שתפנו לכיוון אחד החופים כדי לתפוס קצת שמש. המסלול הירוק (הפועל בקיץ בלבד) מקיף את העיר ולוקח אתכם לרצועות החוף הארוכות שמקיפות את העיר. תוכלו להתמזג עם המקומיים בחוף בוגטל (Bogatell) הפופולרי או לטבול את רגליכם בחול במר בלה (Mar Bella ) ונובה מר בלה (Nova Mar Bella). דרך אגב, שיזוף בעירום מותר כאן, אז אל תתפלאו אם אתם רואים אנשים עירומים.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של ברצלונה

פארק השעשועים Catalonia in Miniature

איך תראו את קטלוניה ביום אחד בלבד? תקטינו אותה! עם יותר מ-60 אלף מ"ר הכוללים 147 דגמים מיניאטוריים, הפארק המיוחד הזה, הגירסה של ברצלונה למיני יזראל, הוא גם מאוד גדול וגם מאוד קטן, ומבטיח המון כיף למשפחות המגיעות אל ברצלונה עם ילדים בכל הגילאים. זהו אחד מהפארקים המיניאטוריים הגדולים ביותר בעולם ואחת הבולטות שבין אטרקציות בברצלונה למשפחות.

"קטלוניה המינאטורית" נבנתה בשנת 1983 ע"י משפחת Ercilla במטרה ליצור מפה ייצוגית של האתרים והמבנים הסמליים ביותר של קטלוניה. כל אחד מ-147 המודלים הם שעתוק מדוייק של המקור שנבנו תוך כדי הקפדה אדירה מצד צוות של מומחים, תוך שימוש בשרטוטים המקוריים, בצילום בחדות גבוהה ובסריקות תלת ממדיות.

תידהמו מרמת הדיוק המוחלטת, וילדים – כמו גם ההורים – יהנו לראות מגבוה כמה מהמבנים היפים ביותר בעולם. זהו יום מושלם שהופך חופשה בברצלונה למעין טיול בקטלוניה כולה.

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים קטלוניה אין מיניאטור

האקווריום של ברצלונה – דלג על התור

האקווריום של ברצלונה הוא האקווריום הגדול ביותר בעולם המבוסס על נושא הים התיכון. האקווריום לוקח אתכם למסע באוקיינוסים טרופיים, שוניות אלמוגים ויצורי המים של הים התיכון. המתחם המהווה את אחת המרכזיעות שבין אטרקציות בברצלונה למשפחות כולל 35 אקווריומים, 11 אלף יצורים, 450 זנים.

צללו אל תוך הממלכה התת-ימית והביזארית של יצורי המים היפהפיים באקווריום של ברצלונה המכיל 35 אקווריומים, מצפה תת ימי (אושנריום), אזור ילדים מיוחד המוקדש למשפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים ואזור הנקרא Planeta Aqua, קומה שלמה המוקדשת לחקר האזור הגדול ביותר והמסתורי ביותר בעולם.

ואם אתם מעוניינים להעמיק עוד יותר: יש כאן מנהרת כרישים באורך 80 מ' שמאפשרת למבקרים להלך באופן בטוח דרך ים המלא בטורפים הנשגבים הללו. באקווריום של ברצלונה מובטח לכם ביקור מהנה, מרתק ואינפורמטיבי, ולא תצטרכו אפילו להתרטב.

להזמנת כרטיסים לאקווריום של ברצלונה

גן החיות של ברצלונה – דלגו על התור

גן החיות של ברצלונה הוא אחד מגני החיות העירוניים הגדולים ביותר בעולם והוא כולל את כל החיות הפרוותיות, בעלות הנוצה ובעלי הסנפירים המוכרים, כך שאם אתם מגיעים אל ברצלונה עם ילדים גן החיות הוא אטרקציה מומלצת מאוד ואתם יכולים להיות בטוחים שזו הרפתקה חינוכית ולא רק מהנה – כל זאת ממש במרכז ברצלונה.

גן החיות משתרע על פני 33 דונם ומכיל כ-5,500 בעלי חיים מלמעלה מ-400 זנים. תוכלו לראות את הלטאות הגדולות ביותר בעולם, דרקוני הקומודו, להתרשם מלהקות התוכים באזור הציפורים ולהתפעל מהדולפינים המהממים, ואפילו ללטף כמה חזירונים ולרכב על סוסי פוני בחוות הליטוף המיועדת לילדים.

וכמובן, תוכלו ללמוד על סביבות החיים ואורח חייהם של בעלי החיים ולראות כיצד גן החיות פועל למען שימור בלי חיים. זהו יום פנטסטי של חופשה בברצלונה לילדים ומבוגרים כאחד, עם מפלט מושלם מהשאון וההמולה של העיר.

להזמנת כרטיסים לגן החיות של ברצלונה ללא המתנה בתור

לאס גולונדרינס (Las Golondrinas) – קרוז אטרקציות בברצלונה

עשו משהו שונה בספרד וקחו קרוז לאורך החוף המהמם של ברצלונה – עלו על הספינה ב-Portal de la Pau והיכונו לראות את המיטב של אטרקציות בברצלונה מנקודת ראות שונה: נמל אולימפיק (Port Olímpic), חופי פובלנו (Poblenou) ונמל פורום (Port Fòrum) המודרני עם כל הסופר יאכטות שלו.

ברצלונה נוצצת כל השנה, אבל אם אתם מגיעים אל ברצלונה עם ילדים ומעוניינים לשלב בין הפלגה שהיא חוויה בפני עצמה, לבין טיול בברצלונה שלא דורש הליכה מרובה ברגל, עלו על הקרוז בברצלונה שמציעה חברת Golondrinas Sightseeing Cruise.

ההפלגה יוצאת מפורטל דה לה פאו, שם תצטרפו לרב החובל ותצאו להפלגה של כ-15 ק"מ לאורך החוף, שבמהלכה תראו את כל האטרקציות החשובות בברצלונה – הפליגו לאורך החופים וחלפו על פני Diagonal Mar, קניון עצום שמכיל יותר ממאתיים חנויות מעצבים, Port Fòrum, מרינה מודרנית שחונות בה סופר יאכטות באורך 80 מטר, פורט אולימפיק (Port Olympic), שבו התקיימו תחרויות באולימפיאדת הקיץ של שנת 1992. ילדים ימותו על הקרוז ההרפתקני הזה וגם ההורים יהנו לראות את ברצלונה מזווית אחרת.

להזמנת קרוז בברצלונה

פארק המים Illa Fantasia

ברצלונה חמה מאוד בקיץ, אז שימו עליכם בגד ים, ארזו את קרם השיזוף ופנו לאילה פנטזיה, שם כל המשפחה יכולה ליהנות מיום קריר ומרענן.

הימלטו מהחום של ברצלונה ופנקו את הילדים באילה פנטזיה, פארק מים ידידותי למשפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים בכל הגילאים, ממש מחוץ לעיר ברצלונה. יש כאן 3 בריכות ענק, 22 אטרקציות מים, כולל מגלשות, אזור לילדים, אזורי פיקניק, ועוד. הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל הטבה מיוחדת שתאפשר לכם לדלג על התור למתקנים השונים לכל אורך היום.

עם 22 אטרקציות ומתקנים יש באילה פנטזיה המון מה לעשות, אלא אם כן אתם מעדיפים לשבת ליד הבריכות או לתפוס מקום בצל. יש כאן גם מגרש מיני גולף לילדים קטנים, ואפילו ספינת פירטים. כולם נהנים באילה פנטזיה.

להזמנת כרטיסים לפארק המים אילה פנטזיה

חווית קאמפ נואו

חווית קאמפ נואו (Camp Nou Experience) היא חגיגה של כדורגל, אווירת איצטדיון וכל הפרטים הקשורים לקבוצת הכדורגל FC ברצלונה, אחת מקבוצות הכדורגל האהודות ביותר בעולם. אבל זה הרבה יותר מזה: זו חגיגה של כל רוח הכדורגל באשר היא. בקרו בקאמפ נואו, שהוא אחד האיצטדיונים המפורסמים ביותר ותבינו למה המוטו של מועדון הכדורגל ברצלונה הוא "יותר מרק מועדון". אם אתם מתכננים להגיע אל ברצלונה עם ילדים שאוהדים את קבוצת הכדורגל של ברצלונה אל תפספסו את האטרקציה הזאת – הם לא יסלחו לכם לעולם.

כיף לצפות בכדורגל על מסך הטלוויזיה, אבל האיצטדיון הוא המקום שבו דברים קורים באמת. חווית קאמפ נואו היא סיור המתרחש בימים בהם אין משחקי כדורגל בקאמפ נואו כך שהיא אולי לא כוללת 98 אלף מעריצים שצורחים "ברסה, ברסה!" אבל הסיור הזה כן ייתן לכם גישה מדהימה ל-FC ברצלונה ולתחושה של איך זה לעבוד (או לשחק) עבורם.

כמו קריאת העידוד המפורסמת שלהם, קבוצת FC ברצלונה היא יותר מסתם מועדון. הם פועלים על בסיס אחריות חברתית ומהווים שגרירים לתרבות הקטלאנית. חוצמזה, הם גם די טובים בכדורגל.

המוזיאון מושך מבקרים פנימה ומאוד מרשים. הוא מכיל מסכי מגע ענקיים, מתקני סאונד (כולל פסקולים ממשחקים), דירוגים היסטוריים וארון גביעים שיאה למלך מידאס.

להזמנת כרטיסים לסיור בקאמפ נואו איצטדיון הכדורגל של ברצלונה

הרכבל של מונז'ואיק

נסיעה נינוחה ברכבל שמאפשרת לכם לספוג את נופי ברצלונה. הרכבל שעבר שיפוץ הוא אחת הדרכים לראות את ברצלונה בסטייל, במיוחד עבור משפחות שמגיעות אל ברצלונה עם ילדים.

הרכבל מחבר בין ברצלונה לבין גבעת מונז'ואיק (Montjuïc), שם נשקפים הנופים היפים ביותר של בירת קטלוניה. עלו על הקו בתחנת המטרו Paral-lel ומשם סעו ברכבל 750 מ' למעלה מונז'ואיק תוכלו לעלות ולרדת כחפצכם בכל אחת משלוש התחנות: Parc de Montjuïc, Miramar ו- Castell de Montjuïc.

בדרך תוכלו להשקיף על ברצלונה כולה. היעד הסופי הוא פסגת הגבעה, והמצודה מהמאה ה-17 שמתנוססת על הפסגה ובית הכלא הקודם, Montjuïc Castle.

בזמן שאתם מבלים על פני מונז'ואיק ומשקיפים על הנופים הכוללים אטרקציות בברצלונה כמו לה סגרדה פמיליה (La Sagrada Familia) וגורד השחקים טורה אגבר (Agbar Tower) – אל תשכחו להביט גם לצד השני לעבר הנמל. הנוף יפה באותו מידה. אטרקציות נוספות שאולי תרצו לבקר בהם בזמן שאתם באזור הן מכון ז'ואן מירו (Fundació Joan Miró), פואבלו אספניול (Poble Espanyol) והמוזיאון הלאומי לאמנות קטלונית (Museu Nacional d'Art de Catalunya).

להזמנת כרטיסים לרכבל של מונז'ואיק

מוזיאון השוקולד

שוקולד מהווה מרכיב מרכזי במרקם החיים החברתי והכלכלי של ברצלונה. הבירה הקטלאנית שימשה פעם כנמל להפצת שוקולד. כאן, במוזיאון השוקולד של ברצלונה (Museu de la Xocolata), תלמדו כל מה שאפשר לדעת על המאכל האהוב הזה. וכן, תוכלו לקחת שוקולד הביתה. באופן טבעי, זוהי אחת האהובות ביותר שבין אטרקציות בברצלונה לילדים.

המוזיאון שוכן במנזר Saint Agusti  לשעבר. הסיור מלמד אתכם על התכונות התזונתיות והרפואיות של שוקולד. במאה ה-18 נציגים מהצבא הבורבוני ומבתי הספר הצבאיים נהגו לקבל קצבה קבועה של שוקולד: "לארוחת בוקר כל חייל וקצין יקבלו אונקייה וחצי של שוקולד ורבע פאונד לחם…"

המשימה של מוזיאון השוקולד היא להפיץ את המידע ההיסטורי על המוצר הנהדר הזה, ולשמר את הערכים המסורתיים של הממתק הקטלאני הזה. האנשים שמפעילים את המוזיאון בעלי ידע רב בתחום.

ואל תשכחו לבקר בבית הקפה של המוזיאון לספל קקאו חם ולמלא את השקיות במוצרי שוקולד.

להזמנת כרטיסים למוזיאון השוקולד בברצלונה

לונה פארק פורט אוונטורה וארץ הפרארי

פורט אוונטורה (PortAvenutra) ופרארי לנד נמצאים 90 דקות מדרום ברצלונה  ומהווים אטרקציות מאוד פופולריות עבור משפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים בכל הגילאים. הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל גם הסעה הלוך חזור מברצלונה. תמצאו כאן עולם של רכבות הרים, מגלשות מים והרפתקאות נוספות, בזמן שארץ הפרארי (Ferrari Land) מלאה בקסם מוטורי שגם מספק שלל מתקנים ואטרקציות לילדים.

פורט אוונטורה מורכב משישה אזורים שונים. האטרקציות הפופולריות ביותר בפארק השעושעים של ברצלונה הן רכבת ההרים Shambhala (ההיפר רכבת הרים הגבוהה והמהירה ביותר באירופה), מבוך המראות El Secreto de los Mayas, ו-Sea Odyssey 4D. ילדים קטנים מתחת לגיל 5 יכולים להשתעשע ב"רחוב סומסום", שלמרבה הפלא מהנה מאוד גם עבור מבוגרים.

ואל תשכחו לארוז את בגדי הים, כי יש כאן המון מתקני מים. למזלכם, אתם נמצאים בקוסטה דאורדה (Costa Dorada) והשמש הספרדית תייבש אתכם עד מהרה.

ולאילו מביניכם שאוהבים המון אקשן, בחרו בעת הזמנת הכרטיס באפשרות combiticket ובקרו בלונה פארק ארץ הפרארי (Ferrari Land) הצמודה, עולם של מכוניות מהירות וטכנולוגיה של אחת מיצרניות הרכבים האהובות ביותר בעולם.

מתקני השעשועים כאן הם באווירה מוטורית והם מתאימים יותר למשפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים גדולים, הם כוללים את Thrill Towers ואת מאיץ הג'י פורס Red Force, ולאלה שביניכם שרוצים להפוך את חלום ה-פורמולה 1 שלהם למציאות אפילו לזמן קצר: עלו על ה-Pole Position Challenge ונסו לשבור את השיא של ה-Pit Stop.

להזמנת כרטיס משולב לפורט אוונטורה ופרארי לנד

פארק המים Caribe

מתכננים חופשה בברצלונה עם הילדים בקיץ? כשהטמפרטורות בחוץ נעשות חמות מדי, עלו על האוטובוס הממוזג היוצא מכיכר קטלוניה (Plaça Catalunya) שייקח אתכם לפארק המים הגדול שליד ברצלונה המשתרע על פני 50,000 מ"ר ומלא במגלשות ומתקני מים אחרים המהווים את אחת האטרקציות המומלצות בברצלונה למשפחות עם ילדים.

הכרטיס שניתן להזמין בקישור, הכולל תחבורה מכיכר קטלוניה בברצלונה וכניסה לפארק המים Caribe, מבטיח לכם שעות של הנאה חסרת מעצורים ושחרור מכל הלחצים, והמון מתקנים כיפיים שיעסיקו את הילדים.

יהיה לכם אומץ לרכב על ה-King Khajuna, מגלשת הנפילה החופשית הגבוהה ביותר באירופה? האמיצים ביותר שביניכם יוכלו לנסות את כישורי הרפטינג שלהם במים הסוערים של הנהר המלאכותי El Torrente ולהפעיל את האדרנלין במגלשות של El Tifón.

מעדיפים לנוח ולהירגע? יש המון אזורי ישיבה ליד הבריכות וסמוך לחוף. רק אל תשכחו את קרם השיזוף.

להזמנת כרטיסים לפארק המים קאריבה בברצלונה

מוזיאון השעווה של ברצלונה

אם אתם מתכננים להגיע אל ברצלונה עם ילדים ביקור במוזיאון השעווה של ברצלונה הוא אטרקציה שאתם והילדים בהחלט תמשיכו לדבר עליה מאוחר יותר.

אנשי מערות, שוד בנק מתקופת היובש במערב הפרוע (1920-1933) , כיפה אדומה וסלבדור דאלי….לא תדעו אף פעם מה מחכה לכם מעבר לפינה במוזיאון השעווה של ברצלונה. 360 בובות שעווה המסודרות בסטים היסטוריים, וכולל זוגות מיתולוגיים כמו אנטוניוס וקליאופטרה וג'ון לנון ויוקו אונו.

המוזיאון שוכן ממש ליד לאס רמבלס (Las Ramblas) ונפתח לראשונה בשנת 1973. המוזיאון לא חודש הרבה מאז, אבל זה רק מוסיף לקסם שלו. תראו כאן אנשי מערות, אסטרונאוטים, שודדי בנקים וגם לא מעט דמויות הקשורות בהיסטוריה של קטלוניה, כך שתרגישו כאילו זכיתם בשיעור היסטורי.

להזמנת כרטיסים למוזיאון השעווה של ברצלונה

קאסה אמטייה – טעימות שוקולד

קאסה אמטייה (Casa Amatller) הייתה ביתו של אמן השוקולד הנודע אנטוני אמטייה קוסטה (1851-1910) והיא אחד המבנים המהפנטים ביותר של ברצלונה. נסו לאתר את הדרקונים, האבירים והדמויות המיתיות המתנוססות על חזית הבית, וגלו את אחת מיצירותיו הטובות ביותר של האדריכל Cadafalch. וגולת הכותרת עבור משפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים היא כמובן השוקולד האגדי שתזכו לטעום בסוף הסיור.

קאסה אמטייה עוצבה מחדש ע"י אחד האדריכלים הידועים ביותר מתקופתו של גאודי, Puig i Cadafalch. אפשר להבין את מוחו המטורלל כשמביטים בחזית הבניין – מישמש מטורף של אריחים צבעוניים.

השתמשו במדריך השמע שתקבלו כהטבה בעת הזמנת כרטיסים מראש (בקישור) כשאתם משוטטים בבניין ומתבוננים בריהוט המקורי שבו השתמש יצרן השוקולד אנטוני אמטייה קוסטה (1851-1910) ומשפחתו. אמטייה היה סוג של "ווילי וונקה" מהסיפור הידוע – הוא טייל באירופה כשהוא פוקד בתי חרושת שונים לייצור שוקולד והוא ירש את העסק המשפחתי מאבו ודודו לפני שהגיע לגיל 25.

לא תראו אומפה לומפות מסתובבים כאן אבל תראו את הדלתות המלכותיות של חדרי השינה שמעוטרות בפיסול אלגורי, את חדרי ההלבשה, חדרי האמבטייה, חדר האוכל, חדר המוסיקה והמטבח. בסוף הסיור תהנו גם מספל קקאו חם.

להזמנת כרטיסים לקאסה אמטייה בברצלונה

ברצלונה במכונית גו-קאר

ברצלונה ידועה בתור עיר יפה, משונה, כיפית, שטופת שמש, וגם – מאוד תלולה, מה שיכול להיות מאוד קשה כשהולכים בברצלונה ברגע – בעיקר עבור משפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים קטנים. אז הפכו את החיסרון הזה ליתרון: גלו את ברצלונה במכונית גו-קאר!

מטפסים למעלה כדי לראות את סגרדה פמיליה עוצרת הנשמה של גאודי? אין בעיה, המכונית הקטנה תתמודד בכבוד. מטפסים אפילו גבוה יותר כדי לראות את פארק גואל? אין בעיה, עלו על הגו-קאר. אפשר גם לעלות איתו על החול של Barceloneta.

אנשי הסגל של חברת השכרת הגו-קאר יתנו לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו כדי להפעיל את הגו-קאר שמאובזר במערכת GPS. אם תטעו בפנייה, המכשיר ינווט אתכם מייד, כך שתוכלו להתמקד במה שחשוב – האטרקציות בברצלונה שתראו שבדרך.

להשכרת רכב גו קאר בברצלונה

סיור מודרך במגדל הפעמון סנטה מריה דל פי Santa Maria del Pi

מאז השלמת בנייתו של מגדל הפעמון ב-1497, המקום משמש כמגדל תצפית נפלא בעיר העתיקה של ברצלונה. במהלך הסיור המודרך הזה בבזיליקה, תכירו מקרוב את תולדות המקום, תגלו את הקריפטה, חדר האוצרות, הגן ועוד. אחרי שתתפעלו מחלון הוורדים – הגדול ביותר בקטלוניה, המדריך יספר לכם בגאווה שהגיע הזמן לעלות למגדל. משם נשקפים מראות של 360 מעלות, והמדריך יצביע לעבר נקודות עניין היסטוריות.

להזמנת כרטיסים לסנטה מריה דל פי

שופינג בברצלונה

אאוטלט המעצבים La Roca Village Barcelona

קניון העודפים המהווה את אחד האתרים המומלצים לשופינג בברצלונה נמצא במרחק 40 דקות נסיעה באוטובוס עם הדרכה ממרכז ברצלונה. בלה רוקה וילאג' הפופולרי נמצאים 130 חנויות עודפים. כרטיס ה-VIP משיג לכם עוד 10% הנחה על מוצרים מוזלים שנמכרים במחירים משתלמים גם ככה.

אוטובוס האקספרס לקניון הוא אוטובוס נינוח יוקרתי היוצא ממרכז העיר. במהלך 40 דקות הנסיעה תוכלו להקשיב לקריינות של המדריך ותקבלו כרטיס VIP המקנה לכם 10% הנחה בחנויות.

הקניון בנוי בסגנון תנועת המודרניסטה (מודרניזם קטלוני) ומבוסס על כפר קטלאני מסורתי. אבל החלק הכי טוב הוא מותגי היוקרה הנמצאים כאן: ברברי, הוגו בוס, פולו ראלף לורן, ורסאצ'ה ועוד רבים.

להזמנת סיור לכפר השופינג לה רוקה וילאג'

אטרקציות בברצלונה של גאודי

סגרדה פמיליה – מסלול מהיר

הסגרדה פמיליה (Sagrada Familia) היא ההישג הגדול ביותר של האדריכל הידוע אנטוניו גאודי – והיא עדיין לא הושלמה. הכנסייה המרשימה הזו משלבת את הדמיון המוערך של האדריכל הקטלאני ואת המסירות הדתית שלו.

כל מה שנאמר על הבזיליקה סגרדה פמיליה (Basi­lica i Temple Expiatori de la Sagrada Familia) הוא לא בלשון המעטה. זוהי יצירת המופת של האדריכל אנטוני גאודי. מהצריחים הדקים של המגדל המתנשא מעל הבירה הקטלאנית ועד הפרט המדוקדק ביותר, הכל בעל משמעות. זהו בהחלט הישג פלאי. הסגרדה פמיליה משלבת בין סמלים נוצריים לבין חומרים אורגניים, מה שיוצר סגנון מיוחד. האדריכל הקטלאני המפורסם היה כל כך מסור לפרוייקט הזה שהחליט לחיות על אתר הבנייה במשך 16 שנים והוא קבור מתחת לכנסייה.

כשהבנייה תסתיים בשנת 2026 – אז יחולו 100 שנים למותו של גאודי – תהיה זו מלאכה שנמשכה 144 שנה. התוכנית המקורית הייתה אמורה לכלול 18 צריחים, כאשר הגבוה שביניהם אמור להתנשא לגובה של 172.5 מטרים, מה שיהפוך אותו לצריח הכנסייה הגבוה ביותר בעולם. משאלתו של גאודי הייתה שבניית המקום תתבסס על תרומות של הציבור, ודמי הכניסה מושקעים בהשלמת הכנסייה שבנייתה החלה בשנת 1882. המוזיאון שנמצא במקום שווה ביקור בפני עצמו. זוהי אחת החשובות ביותר שבין אטרקציות בברצלונה ואם אתם מתכננים להגיע אל ברצלונה עם ילדים אסור לפספס אותה.

שימו לב שמחיר הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל כניסה לסגרדה פמיליה במסלול המהיר שתחסוך לכם הרבה מאוד המתנה בתור, אך אינו כולל גישה למגדלים.

להזמנת כרטיסים לסגרדה פמיליה עם כניסה במסלול המהיר

סגרדה פמיליה (Sagrada Familia) – כניסה מהירה וגישה למגדל

כאן תראו את כל יצירות המופת של גאודי, עם כרטיס המקנה לכם גישה ישירה לכנסייה היפהפיה וצריחיה המפוארים המעניקים תצפיות יחידות במינן לעבר ברצלונה. אתר מורשת העולם הזה מהווה דוגמה טובה לעיצוב המהמם של גאודי עם ההקפדה על הפרטים הקטנים, כולל עמודי הענק הנתמכים ע"י שני צבים, צב יבשה וצב מים, המסמלים את שני האלמנטים של ים ויבשה. זהו כרטיס מומלץ בעזרתו תוכלו לדלג על התור הארוך בכניסה לאחת האטרקציות הפופולריות בברצלונה, הטבה חשובה במיוחד עבור משפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים קטנים אשר עלולים לאבד סבלנות בהמתנה בתור.

להזמנת כרטיסי VIP לסגרדה פמיליה

סיור הליכה מודרך בסגרדה פמיליה

סיור מודרך שמתחיל באוספיטל דה סנט פאו (Hospital de Sant Pau) לאורך אבינגודה גאודי (Avinguda Gaudí) לעבר סגרדה פמיליה. קבלו גישה של מסלול מהיר כשאתם מגיעים לקופה של סגרדה וסיירו עם מכשיר שמע. הסיורים מתקיימים באנגלית, סינית, יפנית או קוריאנית – ניתן לבחור את השפה בהזמנת הסיור.

להזמנת סיור מודרך בסגרדה פמיליה

פארק גואל

פארק גואל (Park Güell ) היא אטרקציה חובה עבור משפחות המגיעות אל ברצלונה עם ילדים. זהו פרי דמיונו של גאודי, והוא בעצם פארק אחד גדול המשקיף על ברצלונה. תמצאו כאן גנים שופעים, מבנים משונים והמון פרטי עיצוב מיוחדים – מהלטאה המקבלת מבקרים בכניסה ועד "ספסל הנחש" (Serpent Bench ) המפורסם, הפרטים הקטנים יגרמו לכם לחייך. ביקור בפארק גואל הוא הזדמנות לצאת למרחב הפתוח ביום שמש נאה של חופשה בברצלונה וליהנות ממיטב יצירתו של האדריכל המפורסם.

מהחומות הצבעוניות, הכבישים והשבילים ועד המבנים שופעי החיוניות והאריחים הצבעוניים של המקום, פארק גואל דומה יותר ללונה פארק בסגנון גאודי. מקום מאוד ססגוני אך גם מאופק באותה מידה.

יש כאן לטאה שעשויה מאריחי מוזאייקה ומשקיפה על הנכנסים לפארק, מאחוריה נמצאים שני בתים בסגנון ג'ינג'רברד, וככל שמעמיקים פנימה, דברים נעשים יותר ויותר מוזרים.

במקור, המקום היה אמור להיות קהילה סגורה של אריסטוקרטים, אבל הפרוייקט הזה של הדוכס אוסבי גואל נכשל והדוכס זימן את גאודי ליצור פארק במקומו. פארק גואל נפתח לציבור בשנת 1926 והפך מייד ללהיט ולאחת האטרקציות התיירותיות של ברצלונה.

מעמודי האבן שביער ועד הספסל המפורסם שמתעקל לאורך המתחם והבית שבו גאודי חי בעצמו בעשרים השנים האחרונות של חייו, אתר מורשת העולם הזה הוא התפרצות של צבע ופסטיבל של גנדרנות.

הערה: הכניסה למוזיאון קאזה גאודי (Casa Gaudí Museum ), ביתו הקודם של גאודי בפארק גואל, דורשת כרטיס כניסה נפרד.

להזמנת כרטיסים לפארק גואל בברצלונה

קאזה מילה – לה פדררה

קאזה מילה (Casa Milà) המוכרת גם כלה פדררה (La Pedrera ) היא לדעת רבים ההישג הנשגב ביותר של גאודי, שעיצב את חזות הבניין כמו גם את המרחבים הפנימיים המהודרים. בעזרת הכרטיס שבקישור תוכלו לדלג על התור בכניסה – הטבה משמעותית שתחסוך לכם זמן יקר של חופשה בברצלונה, במיוחד אם אתם מגיעים אל ברצלונה עם ילדים קטנים שעלולים לאבד סבלנות בתור הארוך – והיכנסו היישר אל תוך יצירת המופת המודרניסטית הזו.

גאודי עיצב את קאזה מילה עבור איש העסקים העשיר פרה מילה ואשתו. זהו מבנה המגורים האחרון של האדריכל בברצלונה. למי שמעריץ את גאודי, זהו אתר חובה והבניין היחיד בעיר שמעניק סקירה מקיפה של עבודתו.

המקום משתרע על פני 4,500 מ"ר על פני 5 קומות ומכיל מוזיאון שהוא שחזור של דירה מתחילת המאה העשרים (El Pis de la Pedrera), תערוכה של עבודתו של גאודי בקומת הגג ומרפסת גג, המתאפיינת בארובות שדומות לחלקי שח סוריאליסטיים.

המקום מוכר בעיקר בשם לה פדררה שמשמעותו: המחצבה אע"פ שהמבנה נקרא על שמה של המשפחה שעבורה נבנה המבנה, בגלל הדמיון למחצבה.

הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל גם הטבה של מדריך שמע ללא עלות, שיעזור לכם לחוות את הפרטים שמאחורי המבנה הארכיטקטוני המיוחד הזה.

להזמנת כרטיסים לקאזה מילה – לה פדררה

התעוררותה של לה פדררה

קאזה מילה עוצבה עבור איש העסקים האמיד פרה מילה ואשתו. "התעוררותה של לה פדררה" (The Awakening of La Pedrera) מאפשרת לכם לחקור את 4,500 המ"ר המתפרשים על פני חמש קומות בסיור מודרך סוחף. הזמן הטוב ביותר לראות את האוצר הזה הוא בהחלט בשעת בוקר מוקדמת כשעדיין אפשר להימנע מההמונים ולספוג את הפלא המודרניסטי הזה בשקט יחסי.

זהו סיור בוקר מוקדם בהשראת גאודי המתקיים בפאר היצירה שלו, לה פדררה (La Pedrera). בקרו בתוך הבית של הקאזה מילה (Casa Milà) שכולו הוד והדר, עלו לקומת הגג כדי להתבונן בארובות המפורסמות ובתערוכה Espai Gaudí  שמתקיימת בגג הבית. הסיור כולל כוס קקאו חם בחינם כדי לעורר אתכם. אז קחו לדרך את כוס הקפה של הבוקר וסמנו את אטרקציית החובה של גאודי ברשימת המקומות לבקר בהם בחופשה בברצלונה.

להזמנת כרטיס לסיור בוקר בלה פדררה

קאזה מילה (הפדררה של גאודי) – מופע ערב (באנגלית)

ברוכים הבאים לקאזה מילה (Casa Milà), המוכר גם כ"לה פדררה" ('La Pedrera), "המשפחה הקדושה". ראו איך הלילה נופל  על גג המבנה בתצוגה אודיו-ויזואלית מרהיבה. מוכנים ליפול מהרגליים? כנסו לתוך קאזה מילה, מבנה מודרניסטי ייחודי שנבנה בין 1906 – 1912 ע"י אנטוני גאודי (1852 – 1926) והוכרז כאתר מורשת עולם בשנת 1984. הקאזה מילה הוא עוד אחד מיצירות המופת של אנטוני גאודי, האדריכל בעל החזון מקטלוניה.

בתצוגה האודיו-ויזאולית המדהימה הזו המתרחשת על גג המבנה, תגלו איך לה פדררה משתנה לעת ערב, כשהצללים הקסומים צובעים את המרחב באור חדש ומסתורי, הופכים את היער למדבר ועורכים טרנספורמציה בנופי הטבע המתמזגים יחדיו עם האלמנטים של יצירתו של גאודי. חוויה מדהימה עבור משפחות המגיעות אל ברצלונה עם ילדים המתחברים לאמנות ועיצוב.

להזמנת כרטיסים למופע ערב בקאזה מילה

קאזה באליו עם מדריך וידאו

הקאזה באליו (Casa Batlló) היא אחד המבנים המפתיעים ביותר של גאודי. מהפרטים הקטנים ביותר בפנים המבנה ועד הדרקון המפורסם שעל הגג, זו באמת יצירת מופת.

קאזה באליו שוכנת בלב ברצלונה ונבנתה בשנת 1877 כבניין דירות. משפחת באליו המפורסמת רכשה את הקומפלקס בשנת 1904 ומשום שהייתה ערה לגאוניותו של האיש, ביקשה מגאודי לבנות מבנה אחר במקומו. אבל גאודי מעולם לא היה אדם שעשה דברים על פי הסטנדרטים הרגילים, ובמקום זה בחר לשפץ את הבניין. היום המבנה נחשב לאחת העבודות שמסמלות את סגנונו באופן המובהק ביותר.

אפשר ממש לחוש בקסם של יצירת האמן הזה כשמהלכים ברחבי הבניין. גאודי העניק לחזות הבית המקורית צורה של גלים והוסיף כל מיני פרטים מעניינים. החלונות, למשל, נראים כמו מלתעות של כריש או עצמות של חיה, ומקנים למקום כולו מראה חייתי, שנראה כמעט כאילו הוא בתנועה.

בכל מקום שבו תסתכלו, תוכלו להבחין בפרטים מעוררי מחשבה, ובאלמנטים של מרחב וססגוניות. אל תשכחו להסתכל למעלה. על הגג נמצאת דבשת שמייצגת את הדרקון שהקדוש ג'ורג' הרג.

המקום מורכב מחמישה אזורים בעלי אופי מובהק, המשתרעים על פני יותר מ-5,000 מ"ר. עולם מרתק ממתין לכם בפנים, ועם מדריך וידאו אשר תקבלו כהטבה בהזמנת הכרטיס בקישור, תזכו באמת להעריך את המקום.

להזמנת כרטיסים לקאזה באליו בברצלונה

בית גאודי

במוזיאון בית גאודי (Gaudí House Museum) תוכלו לראות פריטי ריהוט יקרים וחפצי אמנות שעוצבו בידי האדריכל הקטלאני המפורסם אנטוני גאודי. אל תסתפקו בביקור בפארק גואל (Parc Güell) בלבד, בקרו במקום שבו גאודי בילה את שנותיו האחרונות וקבלו הצצה אל מערכת יצירת האומנות הקטלאנית בתקופת הארט נובו.

להזמנת כרטיסיים לבית גאודי בברצלונה

מרכז התערוכות של גאודי עם משקפי מציאות מדומה ומדריך שמע

האדריכל המהולל אנטוני גאודי היה כל כך חדשני ומתקדם בזמנו שכמה מיצירותיו הגדולות ביותר, הנמנות על הבולטות שבין אטרקציות בברצלונה, כלל לא הושלמו בימי חייו. מרכז התערוכות של גאודי (Gaudí Exhibition Center) עורך שימוש בטכנולוגיית 4D VR כדי לנסות להסביר את דרכי המחשבה היצירתיות של גאודי. זה המקום בו תלמדו על חייו ויצירתו בתוך סביבת סראונד ומושבים נעים, כשכוחות הטבע מתמזגים באלמנטים של בנייה ויוצרים חוויה מושלמת.

לא פחות מ-7 ממבניו של גאודי הוכרזו כאתרי מורשת עולם: פארק גואל (Park Güell), קאזה מילה (Casa Milà), ארמון פלאו גואל (Palau Güell), כנסיית קולוניה גואל (Crypt of Colonia Güell), כנסיית סגרדה פמיליה (Sagrada Familia), קאזה ויסנס (Casa Vicens), וקאזה באליו (Casa Batlló).

ובדיוק כפי שאנטוני גאודי לא היה אדם סטנדרטי, כך גם המוזיאון המנציח את עבודתו אינו מוזיאון רגיל. המוזיאון משתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להכניס אתכם לתוך תהליכי היצירה של האדם ולהראות למבקרים את תהליך הבנייה של יצירות המופת שלו, כך שאם אתם מגיעים אל ברצלונה עם ילדים אשר בד"כ משתעממים במוזיאונים, יש סיכוי טוב שפה הם יסתדרו היטב. המקום מכיל מסכי מגע ענקיים ותוכלו להשתמש באפליקציית מולטימדיה שמעצימה את החוויה עם אלמנטים של מציאות רבודה. הכרטיס המיוחד שאפשר להזמין בקישור כולל גם משקפי מציאות מדומה ומדריך שמע שתקבלו בכניסה. אבל גולת הכותרת היא קולנוע בארבעה ממדים שלוקח אתכם למסע מלא תזוזה הכולל צלילים, מראות וריחות שהיוו השראה עבור היוצר.

להזמנת כרטיסים למרכז התערוכות של גאודי בברצלונה

כנסיית ומוזיאון קולוניה גואל

הגיעו לכנסייה של גאודי ברכבת ותלמדו עוד על המקום המיוחד הזה והמורשת שלו, בעזרת מדריך השמע אותו תקבלו כהטבה בעת הזמנת כרטיס בקישור.

קחו את הרכבת מתחנת Plaza España FGC  ותגלו את הכנסייה המפוארת ואת קולוניה גואל (Colonia Güell). כדי להתנסות במלוא החוויה, אספו את מדריך השמע שלכם שימלא אתכם בכל הפרטים הקטנים.

בנייתה של קולוניה גואל החלה בשנת 1890 ובראשה עמד היזם אאוסבי גואל (Eusebio Güell). אאוסבי גואל עבד על שיפור התנאים החברתיים של עובדיו, בניסיון להעניק להם מבני דת ותרבות. בשנת 1898 הוא זימן את האדריכל אנטוניו גאודי כדי לעבוד על פרוייקט הכנסייה של הקולוניה. בנייתה של הכנסייה החל בשנת 1908, אך בשל מותו של גואל, הפרוייקט הופסק בטרם הושלם.

בלי התמיכה הפיננסית ממשפחת גואל, גאודי נאלץ לזנוח את הפרוייקט והכנסייה נותרת בלתי שלמה עד היום. למרות שהפרוייקט נותר בלתי שלם, הכנסייה מהווה את נקודת השיא של יצירתו של גאודי ואם אתם מגיעים אל ברצלונה עם ילדים הוא בהחלט שווה ביקור. בפעם הראשונה, כל החידושים הארכיטקטוניים של גאודי כלולים בבנייה, שהיוותה גם מקור השראה מאוחר יותר לסגרדה פמיליה (Sagrada Familia). בשנת 2005 ארגון אונסק"ו הכריז על הקריפטה כעל אתר מורשת עולם.

להזמנת כרטיסים לקולוניה גואל

כנסיית קולוניה גואל וקולוניה גואל  עם מדריך שמע

גאודי היה אדם בעל הרבה הפתעות, אבל האוצר אולי הכי חבוי שלו היה הקריפטה, השוכנת בתוך קולוניה גואל (Colonia Güell). גן המשחקים הארכיטקטוני הלא שלם הזה הוכרז כאתר מורשת עולם ע"י ארגון אונסק"ו בשנת 2005.

חופשה בברצלונה עם הילדים היא הזדמנות לבקר באוצר השמור ביותר של גאודי, הקריפטה (כנסייה), השוכנת בקולוניה גואל, כפר הטקסטיל מהמאה ה-19 השוכן מחוץ לברצלונה. כאן תגלו את המעבדה של גאודי, המקום שבו הוא הוציא לפועל את הניסויים הטכניים החדשניים שלו שמאוחר יותר השתמש בהן כדי לעצב את סגרדה פמיליה. מדריך השמע יעדכן אתכם בכל הפרטים הנדרשים כדי להביא את התמונה לחיים.

מה התחולל בראשו כשעיצב את כל העמודים המתפתלים שבקריפטה? על מה אנשים עבדו כאן, בין קירותיו של מבנה שעיצובו נחשב בזמנו לחסר תקדים? התבוננו בעבודה היפה בעצמכם בעודכם מאזינים למדריך השמע, ותוכלו שוב להתפעל מהדמיון הבלתי מוגבל של גאודי.

להזמנת כרטיסים לביקור בקולוניה גואל ובכנסייה

Torre Bellesguard עם מדריך שמע

כאן תראו עוד יצירת מופת של גאודי המפורסם, שנבנתה בין 1900 – 1909. התבוננו בטכניקות החדשניות שהשתמש בהן מאוחר יותר באתר סגרדה פמיליה (Sagrada Familia) באתר שנחשב ליצירה הסמלית והאישית ביותר של גאודי.

למדו את ההיסטוריה שמאחורי הבית באמצעות מכשיר השמע שתקבלו כהטבה בעת הזמנת כרטיסים בקישור והתרשמו מהמראות היפים של אחת מיצירות המופת הפחות מוכרות של האדריכל ואחת המיוחדות שבין אטרקציות בברצלונה.

להזמנת כרטיסים ל- Torre Bellesguard

חווית גאודי

אנטוני גאודי באמת היה איש יוצא דופן, והסגנון הארכיטקטוני הייחודי שלו שינה את פניה של ברצלונה לנצח. במסע הקסום הזה, שהכי כדאי לנסות אותו אחרי ביקור בפארק גואל (Park Güell), תצללו אל תוך עולם בארבעה ממדים של המודרניזם הקטלאני ובאמת ללמוד מה הניע את גאודי.

הסגרדה פמיליה (Sagrada Família) לא הייתה הדבר היחיד שגאודי לא סיים, יש עוד עבודות אחרות שלו שמעולם לא זכו לצאת לאור. בתערוכה המרתקת הזו תלמדו על כל העבודות של גאודי שמעולם לא מומשו, ותוכלו גם להתנסות בחוויית 4D. חוויית גאודי היא הקדמה נהדרת לרעיונות, העיצובים ויצירות המופת הארכיטקטוניות של האיש.

החוויה מורכבת משני חלקים, 10 דקות ב-4D ותערוכה של 20 דקות. הודות לתצוגה המשתמשת במערכת סראונד 7.1 מרשימה ומושבים נעים עם אפקטים מיוחדים זהו מוזיאון אינטראקטיבי אשר מתאים גם למשפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים בו תראו – ואף תרגישו – איך גאודי הושפע מהטבע שסבב אותו. תראו, למשל, יער, שהופך פתאום לעמודים זקופים, תוכלו לנסות לאתר את הלוחמים המסתתרים מאחורי ארובות ולראות איך גג הופך לעור של דרקון. כל זאת ועוד (כולל דגם מוקטן של פארק גואל) יעניק לכם הבנה הרבה יותר עמוקה של הבן האהוב של קטלוניה.

להזמנת כרטיסים לתערוכה "חווית גאודי"

קאזה ויסנס (Casa Vicens) של גאודי – דלגו על התור

ראו את יצירת המופת הראשונה של האדריכל אנטוני גאודי וגלו את כל הסודות הצבעוניים החבויים בבית הקיץ המקסים קאזה ויסנס, בו תלמדו הכל אודות הסגנון האחד והיחיד של גאודי במוזיאון המוקדש לבנייה הייחודית, העיטורים והסימבוליזם שעובר כחוט השני בכל עבודתו.  שבו בגן הבנוי בסגנון ים-תיכוני, וספגו את המראות הנשקפים מטראסת הגג המושלמת, והקדישו זמן לאוצרות הנמכרים בחנות המזכרות שבקומת המרתף – יש כאן כמה מזכרות מושלמות מחופשה בברצלונה.

להזמנת כרטיסים לקאזה וינסנס של גאודי בברצלונה

תרבות בברצלונה

פואבלו אספניול – דלגו על התור

פואבלו אספניול נבנה בשנת 1929 עבור תערוכת ברצלונה הבינלאומית והוא לוקח תיירים למסע בספרד כולה, בלי לעזוב את ברצלונה.

ה'כפר' הזה המשתרע על פני 49 אלף מ"ר ממזג כל מה שנהדר בספרד: הארכיטקטורה שלה, התרבות, האוכל והשופינג! התערוכה החדשה Feeling Spain, על האלמנטים האודיו-ויזאוליים המוחשיים שלה, תכניס אתכם עוד יותר לחוויה הספרדית. בעזרת הכרטיס שבקישור תוכלו לדלג על התור לפואבלו אספניול (Poble Espanyol) – הטבה משמעותית למשפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים אשר עלולים לאבד סבלנות בתור הארוך.

ה'כפר' מכיל 117 בניינים מכל רחבי ספרד, בסגנונות אדריכלות ספרדיים שונים. בתוכו תמצאו רפרודוקציות מרשימות של רחובות טיפוסיים לספרד, כיכרות ופעילויות שמאפשרות למבקרים לטעום את טעמה של המדינה כולה במקום אחד. מוזיאון Fran Daurel הנמצא במתחם גם הוא מכיל יותר מ-300 עבודות של אמנים מוכרים מרחבי העולם, כולל פיקאסו, דאלי ומירו.

השופינג כאן הוא חוויה יחידה מסוגה, עם 20 יוצרים אמנים המוכרים מוצרים מעשי ידם – כלי זכוכית, קרמיקה, עור, תכשיטים ועוד.

בשנת 2017 התוספה התערוכה Feeling Spain – תערוכה המתרחשת על פני 5 קפסולות אודיו-ויזואליות ממחישות שנועדו להחיות את המראות, הריחות, העושר, הפלאים, המנהגים והמסורות של מחוזות ספרד השונים.

להזמנת כרטיסים לפואבלו אספניול

פואבלו אספניול בערב – דלגו על התור

כשהשמש שוקעת, הכיף מתחיל בברצלונה. אבל למה ללכת ליעדי התיירות הרגילים כשאתם יכולים לבלות בפואבלו אספניול, כפר משוחזר חמוד המלא בברים מלאי חיים, די ג'ייאים, מופעי פלמנקו ועוד.

מסע אל חיי הלילה של ברצלונה בגישה קצת שונה בפואבלו אספניול (Poble Espanyol), היעד מספר אחד בברצלונה לריקודים, מופעי פלמנקו, אוכל טוב, טעימות יין ועוד, הרחק ממלכודות התיירים הרגילות. הכפר הספרדי המשוחזר פורח בשעות הערב וכאן אפשר לחוות את סצנת חיי הלילה הספרדית האותנטית, וגם להיכנס מהר יותר למסיבות עם כרטיס כניסה ללא תור שניתן להזמין בקישור.

רוצים לרקוד? בקרו במועדו הלילה La Terrrazza שבנוי בצורה של בית אחוזה מיורקי. תיירים אוהבים את צמרות העצים המסוככים על רחבת הריקודים החיצונית.

מעוניינים לראות קונצרט, לשמוע הרצאה או להשתתף במופע בורלסק עם ארוחת ערב? לכו ל-Upload הנמצא ב-Plaça Major.

לא במצב רוח למסיבות? פואבלו אספניול הוא גם המקום המושלם להליכה רומנטית וצלחת של טאפאס.

שימו לב: חלק מהחנויות סגורות בלילה, אבל הברים ומקומות הבילוי הליליים פתוחים ושוקקים. בחלק מהמקומות הכניסה כרוכה בתשלום נפרד.

להזמנת כרטיסים לכניסה ללא תור לפואבלו אספניול בלילה

סיור תיירותי בברצלונה

עלו על אוטובוס התיירים של ברצלונה וגלו את העיר בקצב שלכם. סעו באוטובוס הקומותיים סביב הבירה הקטלאנית וראו את המיטב של אטרקציות בברצלונה. צלמו תמונות של המקומות הציוריים ביותר ורדו מהאוטובוס כדי לשוטט באיזה חלק של ברצלונה שתבחרו. מדריך השמע הכלול במחיר הסיור כהטבה למזמינים כרטיס מראש אונליין יספק לכם את כל הפרטים על ההיבט ההיסטורי, התרבותי והארכיטקטוני של ברצלונה.

לאחר הזמנת הכרטיס בקישור תקבלו קוד לטלפון הנייד. כשתגיעו לברצלונה, תאספו את הכרטיס המודפס שלכם ועלו על האוטובוס בכל אחת מהתחנות הפזורות ברחבי העיר. שירות האוטובוסים המאוד נוח הזה כולל שני מסלולים. תדירות האוטובוסים נעה בין 5- עד 25 דקות, בהתאם לעונת השנה, וכל מסלול אורך כשעתיים.

המסלול המזרחי (ירוק)

המסלול יוצא מכיכר קטלוניה (Plaça Catalunya) ולוקח אתכם אל אטרקציות בברצלונה כמו הנמל הישן פורט וול (Port Vell), חוף ברצלונטה (Barceloneta beach), פורט אולימפיק (Port Olímpic), סגרדה פמיליה (Sagrada Familia), פארק גואל (Park Güell) ועוד.

המסלול המערבי (כתום)

גם הוא יוצא מכיכר קטלוניה (Plaça Catalunya) ועוצר באטרקציות בברצלונה כמו הסיוטאדלה (Ciutadella) – גן החיות המהווה אטרקציה מומלצת בברצלונה למשפחות עם ילדים, מכון חואן מירו (Fundació Joan Miró), וילה אולימפיקה דל פובלנו (Vila Olímpica del Poblenou), פואבלו אספניול (Poble Espanyol), קאמפ נואו איצטדיון הכדורגל של FC ברצלונה (Camp Nou), שדרת דיאגונל (Avinguda Diagonal), לה פדררה (La Pedrera), קאזה באליו (Casa Batlló) ועוד.

להזמנת כרטיסים לסיור באוטובוס התיירים של ברצלונה

מופע פלמנקו טראנטוס

חופשה בברצלונה היא הזדמנות מצויינת לפלמנקו! צפו במופע פלמנקו אמיתי ומלהיב במועדון לוס טרנטוס (Los Tarantos) בברצלונה, שנוסד בשנת 1963. זהו אולם הפלמנקו הישן ביותר של ברצלונה (והטוב ביותר). צפו בכוכבים הכשרוניים של פסטיבלי הפלמנקו הספרדי שרים ורוקדים.

האירוע מתקיים במרכז העיר, קרוב ללאס רמבלאס (Las Ramblas).

להזמנת כרטיסים למופע פלמנקו במועדון לוס טרנטוס 

אסטרלה דם – סיור מודרך

עבור חובבי בירה המתכננים חופשה בברצלונה, אין דבר יותר מהנה מאשר ללגום בירה במקום שבו הבירה מופקת! תלמדו על תהליכי הייצור ותדעו בדיוק מה נכנס לכל בקבוק של אסטרלה דם (Estrella Damm), תוך סיור אקסקלוסיבי במבשלת הבירה שנבנתה לפני 140 שנה, כולל סשן טעימות בירה.

לפני יותר מ-140 שנה, זוג אוהבים נמלט ממלחמת צרפת – פרוסיה והגיע לאזור הים התיכון ואל ברצלונה, וכאן הם מצאו ייעוד חדש בחייהם. חלומותיהם התגשמו והם כללו בירה, והרבה בירה. גלו מה המרכיבים הנכנסים לבירה של מלני ואוגוסט קונצמן דם במבשלה שפותחת את דלתותיה לציבור בפעם הראשונה.

במהלך הסיור תלמדו את אמנות יצירת הבירה, תצפו בחדר הבישול, במיכל התסיסה, תראו את תהליך הביקבוק, ותוכלו להשתתף בסשן טעימות של ארבע בירות נהדרות. גם אם אתם מגיעים אל ברצלונה עם ילדים אין סיבה להירתע – עבור הילדים מדובר בשילוב של שיעור היסטוריה והדגמה מעשית של כימייה תעשייתית שאין שני לה.

להזמנת סיור מודרך במבשלת הבירה בברצלונה אסטרלה דם

קאזה דה לס פונשס (Casa de Les Punxes) – ערב מוסיקלי

האזינו לקונצרט ג'אז בלתי נשכח המתקיים על טראסת הגג של הבניין המדהים הזה שעוצב ע"י אדריכל המודרניסטה (מודרניזם קטלאני) פואיג אי קדפלך (Puig I Cadafalch). לגמו להנאתכם כוס קאווה שתקבלו חינם כהטבה בעת הזמנת כרטיס ואכלו טאפאס באדיבות מטבח האחוזה, במהלך הקונצרט. ספגו את הנופים המדהימים הנשקפים מהטראסה ואווירת הערב הנפלאה.

להזמנת כרטיסים לקונצרט ג'אז בקאזה דה לס פונשס

ארמון פלארו בארו דה קדרס – סיור מודרך

בכל יום רביעי  יוצא סיור פרטי עם מדריך בארמון פלארו בארו דה קדרס (palau baró de quadras), אחת הדוגמאות המצויינות של אדריכלות מודרניסטית קטלונית. בקרו באזורים הפנימיים היפהפיים של הארמון המעוצבים בסגנון של ארמון קטלאני גותי.

יוזף פואי אי קדפלך (Josep Puig I Cadafalch) הוא האדריכל שנבחר לעצב מחדש את אזור המגורים ב- carrer del Rosselló בשנת 1900 ע"י הברון דה קדרס. האדריכל האמביציוזי עיצב את המבנה בשני סגנונות שונים זה מזה, כאשר חזית אחת פונה ל-Diagonal והשנייה על carrer del Roselló.

שימו לב לגרם המדרגות הניאו-גותי שקדלפך עיצב, לכניסה היצוקה מברזל ולנגיעות האמנות הימי ביינימיות, כמו למשל הקדוש ג'ורג', הפטרון של קטלוניה הקוטל את הדרקון המפורסם.

תיהנו מהאווירה המודרניסטית, כולל הפסיפסים, אמנות הסגרפיטו וגילופי העץ הצבעוניים בסגנון ערבסקה, וכן מהפסלים של Eusebi Arnau  ו-Alfons Juyol. משפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים ייהנו מהארמון המיוחד.

להזמנת סיור מודרך בפלארו בארו דה קדרס

אנדרטת קולומבוס

אומרים שכריסטופר קולומבוס במקרה נקלע לצפון אמריקה כשחיפש את הודו. אבל בכל זאת, הוא זכה לעמוד בגובה 60 מ' שעליו מתנוסס פסלו של קולומבוס בלה רמבלאס (La Rambla), כאות הנצחה של גילוי אמריקה. המונומנט המרכזי הזה נבנה בשנת 1888 עבור התערוכה העולמית (Universal Exhibition), כמחווה לכריסטופר קולומובוס שהגיע לנמל ברצלונה לאחר ש'גילה' את אמריקה.

בתוך האנדרטה תמצאו מעלית שתיקח אתכם לקומת התצפית הנמצאת בגובה 60 מטר מעל האדמה. שם תוכלו ליהנות מנופים פנורמיים ב-360 מעלות של ברצלונה מצפון לדרום וממזרח למערב, חוויה מאוד מומלצת למשפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים. פסלו של קולומבוס, האוחז בידו השמאלית מפת ניווט ומכוון עם ידו הימנית לכיוון הים הוא סמל שולט בקו הרקיע של ברצלונה.

אופציה לטעימת יין – באופציה זו אותה ניתן לבחור בעת הזמנת הכרטיס תוכלו לבחור בכוס יין אדום, לבן או רוזה, או קאווה מארבעה אזורים שונים: Alella, קטלוניה, Penedès, ו-Pla de Bage. תוכלו גם לרכוש יין במקום.

להזמנת כרטיסים לאנדרטת קולומבוס

מונטסראט – דלגו על התור

מנזר סנטה מריה דה מונסטראט (Santa Maria de Montserrat Abbey) הוא מנזר מהמם שהוקם במאה העשירית ועדיין מהווה בית ליותר ממאה נזירים בנדיקטנים. כשתסיירו בשטח השלו, תוכלו להתרשם מהאמנות המדהימה, ואולי לראות כמה נזירים עובדים או נחים. תלמדו גם על ההיסטוריה ותשמעו תעלומות מסתוריות שהתרחשו באזור באמצעות יצירת המופת האודיו-ויזואלית "מונסטראט מאחורי דלתיים סגורות" (Montserrat Behind Closed Doors).

הפסגות המחודדות של מונטסראט (Montserrat) הן יעד רוחני לעלייה לרגל בקרב העם הקטלוני. ביקור כאן גם מהווה מפלט מרגיע מהמולת העיר. כאן תוכלו לספוג את מראות הים, לבקר במנזר בנדיקטני המתנשא בעל העיר וללמוד על ההיסטוריה של ההר במופע AV מלהיב.

שום ביקור כאן אינו מושלם בלי שתלכו להתבונן בפסל הבתולה של מונסטראט (מדונה בעלת הפנים השחורות (Black-Faced Madonna)). פסל העץ מהמאה ה-12 מייצג את אחת הקדושות הפטרוניות של קטלוניה. כדי לצפות בפריטי אמנות נוספים, בקרו במוזיאון מונסטראט הסמוך המכיל חפצים ארכיאולוגיים עתיקים וכן יצירות מופת של אמנים כמו אל גרקו, קאראוואג'ו, פיקאסו ודאלי.

להזמנת כרטיסים למנזר מונסטראט

סיור מודרך בפלאו דה לה מוזיקה קטלנה (Palau de la Música Catalana) – דלגו על התור

בקרו בעולם הקונצרטים היחיד בעולם שהוא גם אתר מורשת עולם של אונסק"ו, כולל אולם הקונצרטים הגדול (grand Concert Hall). חזו ביצירת המופת עתירת הפרטים בסגנון הארט נובו של (כן, מבנה מדהים בתפארתו בברצלונה שלא עוצב ע"י גאודי!) Lluís Domènech i Montaner. בסיום הסיור, תאזינו ללקט מוסיקלי המנוגן על אורגן המשקיף על אולם הקונצרטים הגדול. הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל הטבה מיוחדת שתאפשר לכם לדלג על התור בכניסה.

להזמנת סיור מודרך בפלאו דה לה מוזיקה קטלנה

קאזה דה לס פונשס – דלגו על התור

קאזה דה לס פונשס (Casa de les Punxes) שנפתחה מחדש לאחרונה. זוהי טירה גותית שעוצבה ע"י האדריכל Josep Puig i Cadafalch.  שימו לב לפאנלים הצבעוניים השולטים באזורים שבין הצריחים וספגו את ההיסטוריה של סנט ג'ורדי (Saint Jordi), קוטל הדרקונים הקטלאני הנודע. הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל הטבות של כניסהנ ללא תור ומדריך שמע חינם.

לאחר מכן שבו לארוחת בוקר מסורתית טעימה או בראנץ' דשן בבאר Matalaranya – אחת המסעדות המומלצות בברצלונה

להזמנת כרטיסים לקאזה דה לס פונשס

סנט פאו ארט נובו (Sant Pau Art Nouveau) – דלגו על התור

בתחילת המאה ה-20 , האדריכל בעל החזון דומנק אי מונטנר (Domènech i Montaner) בנה משהו רדיקלי – באתר שבו עמד בי"ח מימי הביניים הוא עיצב בית חולים מודרני כדי לספק לחולים את האלמנטים הארכיטקטוניים יחד עם יופי טבעי שיעזור לאחות את נפשם. הקונספט היה משהו שלא שמעו עליו באותה תקופה, ועד היום הרושם נשאר של משהו מהפכני. בקרו במתחם האר נובו המפואר שהוא המציא ששימש בתור בית חולים.

השטח כולל 16 ביתנים ומנהרות תת-קרקעיות ומאוד מסוגנן לרבות אמנות הפסיפסים, אריחי הגג הצבעוניים, הקשתות המוקפדות וקווים צבעוניים. יש כאן גם חצרות וכרי דשא שמשקפים את הרעיון של מונטנר שפרחים ועצים יכולים לעזור לחולים יותר מאשר סביבה סטרילית קונבנציונאלית. זוהי בהחלט יצירת מופת יותר מאשר בית חולים.

המקום הוכתר כאתר מורשת עולם ע"י ארגון אונסק"ו בשנת 2009 ובית החולים כיום ממוקם בקצה הצפון-מזרחי של הרובע. בעזרת בכרטיס שבקישור תוכלו לדלג על התורים הארוכים שבכניסה ולחסוך לא מעט זמן שתוכלו לנצל היטב בחופשה בברצלונה עם הילדים.

להזמנת כרטיסים לסנט פאו ארט נובו

מרכז ליסאו לאמנויות הבמה

תיאטרון El Gran Teatre Liceu נבנה בברצלונה במאה ה-19 ושרד שתי שריפות והפצצה. בהזמנת הכרטיס בקישור בחרו סיור שמע מודרך והשתמשו בגישה שלכם לפרוזדור ההיסטורי (Vestibule), אולם המראות (Hall of Mirrors), האולם המרכזי (Main Auditorium) והמבואה (Foyer). לאחר מכן תוכלו לבקר במועדון Círculo del Liceo  – מועדון אקסקלוסיבי בסגנון בריטי.

להזמנת כרטיסים למרכז ליסאו לאמנויות הבמה

מופע פלמנקו בברצלונה ב- Tablao de Carmen

כאן תחזו במופע ריקודי פלמנקו מסורתי באולם מופעים מרשים בברצלונה שמבטיח לכם ערב אינטימי מלא ברקדנים, גיטריסטים ושירים (cantaores). בהזמנת הכרטיס בקישור בחרו מתוך שתי אופציות ארוחה שונות – ארוחת ערב הכוללת שלוש מנות, או תפריט טאפאס הכולל 7 מנות, סנגריה, יין (עד חצי בקבוק לאדם) וקפה.

לפני ואחרי המופע בקרו בפלאזות, ברחובות וצפו בארכיטקטורה ההיסטורית של פואבלו אספניול (Pueblo Español).

להזמנת מופע פלמנקו ב- Tablao de Carmen

מנזר Món Sant Benet

המנזר העתיק מון סאנט בנט נמצא במרחק של כ-40 דקות נסיעה מברצלונה, ושוכן בין ההרים בנוף מאוד ציורי. המתחם משלב אלמנטים מודרניים ועתיקים באופן מופלא. המנזר בן אלף השנה הוא המנזר השמור ביותר של קטלוניה ושייך למתחם גדול יותר שמשלב בין העתיק ביותר לבין החדש ביותר, כל זאת בתוך סביבה שלווה יפהפיה.

בואו ליהנות מיום בין ההרים במנזר העתיק הזה. בקרו במבני הדת העתיקים, באחוזה בסגנון ארט נובו ולמדו על החידושים המתקדמים המתרחשים כאן. אל תשכחו לשבת לארוחת צהריים  עם הילדים בין ההרים הציוריים. האוויר הצלול וכל השלווה הזו בטוח יעוררו לכם את התיאבון.

להזמנת טיול למנזר Món Sant Benet

כרטיס חיי הלילה של ברצלונה

ברצלונה היא עיר שמפורסמת בחיי הלילה שלה, כאשר המקומיים מעדיפים לאכול מאוחר בלילה ולרקוד אפילו יותר מאוחר מזה. כרטיס חיי הלילה של ברצלונה מקנה לכם כניסה חינם (כולל אפשרות דילוג על התור) ליותר מ-20  מועדונים בברצלונה, כולל הפופולריים ביותר Opium, Sutton ו-Pacha.

לא משנה מה הטעם שלכם במוזיקה ומסיבות, אין ספק שתמצאו דרך לחגוג את חיי הלילה של ברצלונה עם כרטיס הגישה שניתן להזמין לתקופה של יומיים או 7 ימים.

לאחר הזמנת הכרטיס בקישור תקבלו אישור לטלפון הנייד, אותו תצטרכו להציג כשתגיעו לברצלונה כדי לקבל את הכרטיס עצמו. מהרגע שתאספו את הכרטיס (Plaça de Catalunya, 17, 08002), תוכלו פשוט להציג אותו בכמה קלאבים ומועדונים שתרצו עד שתיים בבוקר. יחד עם הכרטיס, תקבלו מפה ועלון המציין פרטים חשובים ושעות פתיחה בכל מועדון, כך שכל מה שתצטרכו לעשות זה להזמין מונית.

להזמנת כרטיס חיי הלילה של ברצלונה

מוזיאונים בברצלונה

כרטיס המוזיאונים של ברצלונה עם כניסה ללא תורים

אי אפשר לתכנן חופשה בברצלונה בלי להיכנס לפחות לכמה מהמוזיאונים המעולים של העיר.הזמינו בקישור את כרטיס המוזיאונים של ברצלונה שמקנה לכם גישה מהירה לשישה מטובי המוזיאונים בברצלונה, במחיר של שלושה: מוזיאון פיקאסו (Museu Picasso of Barcelona), המוזיאון הלאומי לאמנויות של קטלוניה (Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC)), מכון ז'ואן מירו (Fundació Joan Miró), מרכז התרבות CCCB (The Centre de Cultura Contemporània de Barcelona), המוזיאון לאמנויות עכשוויות (Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA)), ומכון אנטוני טאפייס (Fundació Antoni Tàpies).

הכרטיס הזה תקף ל-12 חודשים מיום רכישתו.

מוזיאון פיקאסו (Museu Picasso) – מוזיאון פיקאסו של ברצלונה נפתח לראשונה ב-9 במרץ ב-1963 הוא המקום שבו תוכלו ללמוד הכל על השנים המעצבות בחייו של האמן הדגול. עם יותר מ-4,000 יצירות השמורות באוסף הקבוע, זהו אחד מהמקומות הטובים ביותר בעולם לבוא במגע עם גאונותו של פיקאסו.

MNAC – המוזיאון הלאומי לאמנויות של קטלוניה (The Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC)) מכיל אוסף מיוחד של ציורי קיר רומנסקים, אמנות גותית ואמנות מתקופת הרנסאנס, וכן אוסף ניכר של חפצי אמנות ופריטי עיצוב. אל תחמיצו את אגף המודרניזם, ואם אתם מגיעים אל ברצלונה עם ילדים אל תשכחו את הגג, שם תזכו לראות נופים מדהימים ב-360 מעלות של ברצלונה.

מכון חואן מירו – "אני שמח על כך שיצרתי מרחב פתוח, מקום שבו אנשים יכולים לסייר וללמוד". שנים רבות לאחר שמירו אמר את הדברים האלה, מכון חואן מירו (Fundació Joan Miró) הפך למוזיאון בעל הכרה עולמית. כאן מבקרים יוכלים ללמוד אודות האמן ולהיחשף לעבודות מאת אמנים מתחילים, מה שהיה בעצם החזון של מירו למוסד הזה.

המרכז לתרבות מודרנית CCCB – המרכז לתרבות מודרנית הוא מרחב המכיל תערוכות ופעילויות המתמקדות בעיר ובתרבות בת ימינו. המרכז משמש גם חממה לאמנות ניסויית ופתוח גם לתחום הקולנוע, מוסיקה, אמנויות הבמה ותחומים אחרים.

MACBA – המוזיאון לאמנות עכשווית של ברצלונה (Museu d’Art Contemporani de Barcelona) מכיל תערוכה מרתקת של אמנות עכשווית. המבנה הראשי האיקוני שלו, שעוצב ע"י ריצ'ארד מאייר, מכיל תערוכות מרתקות ואוסף קבוע הכולל יותר מ-5,800 יצירות.

מכון אנטוני טאפייס – מכון אנטוני טאפייס (Fundació Antoni Tàp), שהוקם ע"י הצייר אנטוני טאפייס, נועד לעודד ולתמוך בידע של אמנות מודרנית ועכשווית. המכון משכן בתוכו את אחד האוספים המקיפים ביותר של עבודתו ומציע פעילויות שונות, וכן תערוכות משתנות.

להזמנת כרטיס המוזיאונים של ברצלונה

Casa Manuel Felip – סיור מודרך

הצטרפו למדריך מקומי חברותי שיספק לכם סיור אינפורמטיבי של מוזיאון קאזה מנואל פליפ ולמדו על תנועת המודרניסטה הקטלונית. צפו בחלק מהאוסף הפרטי של אמנות עכשווית ששוכן במבנה. הפנים המהמם והעשיר בפרטים הוא הבילוי התרבותי המושלם, הרחק מההמולה של ברצלונה.

להזמנת כרטיסים לקאזה מנואל פליפ

קאזה רוקמורה – סיור מודרך

הצטרפו למדריך עתיר ידע לביקור בקאזה רוקמורה (Casa Rocamora) ביתו ההיסטורי של מנואל רוקמורה וידאל, בו תתבוננו באוסף של יותר מ-4,000 פריטים הכוללים ביגוד עתיק, כלי קרמיקה מאלקורה (Alcora), איורים, פסלים ועוד.

האמן ושוחר האמנות מנואל נולד בברצלונה ב-1892 והחל לאסוף ביגוד עתיק בגיל צעיר. במהלך הסיור תלמדו כיצד ומדוע אסף יותר מ-4,000 פריטים, שהפכו בשנת 1969 לאוסף הקבוע של מוזיאון הטקסטיל והתלבושות של ברצלונה (Textile and Costume Museum of Barcelona) – האוסף של רוקמורה. מוזיאון התלבושות יכול להיות מעניין גם עבור משפחות אשר מגיעות אל ברצלונה עם ילדים שבד"כ מתקשים להתרכז במוזיאונים.

להזמנת כרטיסים לסיור מודרך בקאזה רוקמורה

מכון חואן מירו – סיור מודרך

סיור מרתק במכון חואן מירו (Fundació Joan Miró), מרכז תרבות חדשני שהוקם ע"י האמן עצמו. יש כאן מעל 15,000 ציורי שמן, פסלים, כלי חרסינה, טקסטילים ועוד, מכמה מהאמנים הנודעים ביותר בעולם.

בקרו במבנה הנפלא הזה שעיצב האדריכל ז'וזפ לואיס סרט. המבנה הוא יצירת אמנות בפני עצמו. במכון ז'ואן מירו (Fundació Joan Miró) תגלו את עולמו של האמן הקטלאני דרך אוסף רחב יריעה של ציורי שמן ופסלים. בנוסף, נשקפים מכאן נופים נהדרים של ברצלונה.

להזמנת סיור מודרך במכון חואן מירו

מכון חואן מירו – כרטיסי כניסה ללא המתנה בתור

הכרטיסים שבקישור זה הם כרטיסי VIP מיוחדים שיחסכו לכם את ההמתנה בתור הארוך בכניסה לאחת האטרקציות המבוקשות בברצלונה.

להזמנת כרטיסים למכון ז'ואן מירו

המוזיאון לאמנות עכשווית של ברצלונה MACBA

המוזיאון לאמנות עכשווית של ברצלונה הוא בילוי מושלם ליום חופשה בברצלונה עבור שוחרי אמנות. התבוננו באוספים הקבועים והמשתנים הכוללים כ-5,000 יצירות אמנות מאמצע המאה העשרים והלאה. מומלץ לקנות מתנות מהחופשה בברצלונה בחנות הספרים הענקית של המוזיאון, המפורסמת בממכר מתנות כיפיות ומצחיקות, שחלקן עוצבו בידי האמנים עצמם.

להזמנת כרטיסים למוזיאון לאמנות עכשווית של ברצלונה

המוזיאון הלאומי לאמנות של קטלוניה Museu Nacional d’Art de Catalunya

במוזיאון הלאומי לאמנות של קטלוניה תגלו את האוסף הטוב ביותר בעולם של ציורי קיר רומנסקיים והתרשמו מעבודותיהם המופלאות של גאודי, קסאס, טיציאן, ולסקז ועוד. הכינו את המצלמה והיכונו למראות עוצרי הנשימה הנשקפים לעבר ברצלונה מגבעת מונז'ואיק – אם אתם מגיעים אל ברצלונה עם ילדים קטנים יש סיכוי טוב שהם יתעניינו בתצפית על ברצלונה מלמעלה יותר מבמוזיאון עצמו.

בהזמנת הכרטיס בקישור מומלץ לבחור במדריך שמע ובכרטיס קאווה לגישה לתערוכות הזמניות, אזור התצפית שעל הגג וכוס מרעננת של קאווה שתוכלו ללגום בזמן שאתם נהנים מנופי ברצלונה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הלאומי לאמנות של קטלוניה

 

ברצלונה עם ילדים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל