טיסות לברצלונה ספרד

טיסות לברצלונה – השוואת מחירי טיסה וטיפים

אם אתם מחפשים טיסה לברצלונה מומלץ להתחיל בכתבה זו: סקירה מלאה הכוללת מנוע חיפוש לאיתור טיסות זולות לברצלונה וגם ביקורת מפורטת על חברות התעופה השונות שמפעילות טיסות לברצלונה – החל מאוכל בטיסות ומערכת הבידור על המטוס, ועד ל"אותיות הקטנות" של כרטיס הטיסה – כמות מטען מותרת, אפשרויות ביטול ושינויים ועוד

הזמנת דילים לברצלונה  |  הזמנת דילים לקוסטה ברווה  |  טיולים מאורגנים לספרד

ברצלונה המדהימה היא אחד היעדים האהובים ביותר על התייר הישראלי, בספרד ובכלל. העיר התוססת נמצאת במרחק לא רב – טיסה לברצלונה לוקחת כארבע שעות וארבעים וחמש דקות בלבד מתל אביב. קו ת"א-ברצלונה פופולרי במיוחד וישנן מגוון חברות תעופה שמציעות טיסות לברצלונה ישירות בקו זה. השתמשו במנוע השוואת המחירים לטיסות לחו"ל כדי לאתר טיסות זולות לברצלונה בתאריכים הרלוונטיים לכם

חופשה בברצלונה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בברצלונה למשפחה עם ילדים

השכרת רכב בברצלונה – השוואת מחירים וטיפים

אירועים בברצלונה – אירועי ספורט והופעות מוזיקה בברצלונה – לוח מתעדכן

e-sim וסים לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

כרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונהכרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונה

 

טיסות לברצלונה – טיפים ומידע כללי

נמל התעופה הבינלאומי של ברצלונה, אל פראט, נמצא במרחק של כ14 ק"מ ממרכז העיר, אליה תוכלו להגיע במספר דרכים:

– האופציה הנוחה והאמינה ביותר היא הזמנה מראש של הסעה משדה התעופה בברצלונה ישירות למלון. ניתן לעשות זאת אונליין דרך שירות קיויטקסי המומלץ והמשתלם, שעובד לפי מחירון שקוף ואמין. הנהג ימתין לכם ביציאה משדה התעופה עם שלט הנושא את שדמכם וייקח אתכם ישירות למלון, בלי התמקחויות ותיחמונים. השתמשו בקישור להזמנת מונית משדה התעופה 

-קו המטרו L9 Sud מגיע עד לנמל התעופה, ובאמצעותו תוכלו להגיע לקווי המטרו השונים המגיעים ליעדים מרכזיים בברצלונה.

-אוטובוס הAerobús הוא הדרך המהירה ביותר (חוץ ממונית) להגיע למרכז ברצלונה (בתחבורה ציבורית), והוא מחבר בין כיכר קטלוניה המרכזית לטרמינל 1 או 2 עם עצירה בכשתיים שלוש תחנות בדרך בלבד. באוטובוס הAerobús יש מקום מיוחד לכבודה, מה שהופך אותו לנוח יותר מהמטרו אם יש לכם מזוודות גדולות.

-בנמל התעופה יש תחנת רכבת הממוקמת בטרמינל 2, ממנה הרכבת מגיעה למרכז ברצלונה בכחצי שעה.

-בטרמינל 1 ובטרמינל 2 תוכלו למצוא תחנות מוניות. המחיר לנסיעה מנמל התעופה למרכז ברצלונה הוא בד"כ כ25-30 אירו.

בנוסף, אל המתחם מגיעים מספר קווי אוטובוסים שנוסעים לערים שונות בספרד.

בשני הטרמינלים בשדה התעופה של ברצלונה יש מגוון גדול של חנויות אופנה, מתנות, אלקטרוניקה, מסעדות וברים, כמו גם שירותים בסיסיים לנוסע שכוללים, בין היתר, בית מרקחת, סוכנויות להשכרת רכב, עמדות להמרת מט"ח, כספומטים ועוד. למשפחות שטסות אל ברצלונה עם ילדים יש מספר איזורי משחקים לילדים בשני הטרמינלים.

טיסות לברצלונה – השוואת חברות תעופה

טיסות זולות לברצלונה בוולינג איירליינס

וולינג איירליינס היא חברת לואו-קוסט ספרדית שמבוססת בברצלונה ומציעה טיסות זולות לברצלונה מת"א ארבעה ימים בשבוע. הטיסות ממריאות בד"כ בשעות הבוקר המוקדמות בהלוך ובשעות הלילה בחזור.

מחירי טיסות לברצלונה בחברה מתחילים מכ109 אירו לכיוון בחודשי החורף ומכ170 אירו לכיוון בחודשי הקיץ.

התעריף הבסיסי והזול ביותר שוולינג מציעה לא כולל מזוודה כלל, ויאלץ אתכם לשלם על כל תוספת קטנה כמו שמירת מושב מראש.

כרטיס הOptima מעט יקר יותר, אך הוא יחסוך לכם את העמלות המרגיזות כיוון שהוא כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען. בנוסף, הוא כולל שמירת מושב סטנדרטי ללא עלות.  מושבי הXL המרווחים עדיין כרוכים בתשלום גם לנוסעי Optima.

כרטיס הExcellence יאפשר לכם לשבת במושבים המרווחים והאקסקלוסיביים ביותר במטוס. כמו כן, נוסעי הExcellence נהנים ממקום שמור עבור התיק הקטן שלהם בטיסה, שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרשי מחירים), כיבוד ומשקאות במהלך הטיסה וגישה לטרקלין הVIP בברצלונה.

כל שלושת הכרטיסים האלו כוללים צ'ק אין בנמל התעופה ללא תשלום.

ברוב הטיסות תוכלו לבצע רכישות מתוך התפריט של וולינג שכולל מגוון של משקאות, חטיפים, כריכים ועוד.

תנאי כרטיס טיסה לתינוק הם די סטנדרטים בטיסות וולינג – תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו מושב נפרד ולהביא לטיסה מושב בטיחות, או לשבת איתו באותו מושב במחיר מיוחד.  כמו כן, נוסעים הטסים אל ברצלונה עם תינוק רשאים להביא עגלה עד לשער המטוס ללא תשלום.

טיסה לברצלונה בנורוויג'ן אייר Norwegian Air

נורוויג'ן אייר מנורבגיה היא חברת הלואו-קוסט השלישית בגודלה באירופה. נורוויג'ן מציעה טיסות זולות לברצלונה מת"א כשלוש פעמים בשבוע. הטיסות ממריאות מת"א בד"כ בשעות הצהריים, ובחזור מברצלונה בד"כ בבוקר.

מחירי טיסות לברצלונה בחברה מתחילים מכ78 אירו לכיוון בחודשי החורף ומכ138 אירו לכיוון בחודשי הקיץ.

נורוויג'ן מציעה לנוסע כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי בעת ההזמנה, או כרטיסים משודרגים יותר עם הטבות נוספות.

כרטיס הLowFare, כשמו כן הוא, הוא הכרטיס הזול ביותר ואינו כולל שמירת מושב או מזוודה. על אלו תצטרכו לשלם תוספת.

כרטיס הLowFare+ כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען ושמירת מושב ללא עלות.

כרטיס הFlex כולל 2 מזוודות (20 ק"ג כל אחת), שמירת מושב, מסלול מהיר ושינויים ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרשי מחירים).

ברוב הטיסות של נורוויג'ן ניתן לרכוש חטיפים ומשקאות. בטיסות בינלאומיות כמו טיסות לברצלונה מישראל, נורוויג'ן מציעה כרטיס טיסה לתינוק (עד גיל שנתיים) בעלות של 10% מעלות הכרטיס של המבוגר + מס שדה תעופה (לא רלוונטי לכרטיסי פרימיום). גם נורוויג'ן מאפשרת להורים המעוניינים להשתמש במושב בטיחות (תקני) לתינוק לרכוש עבורו מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד.

טיסות זולות לברצלונה בארקיע

חברת התעופה הישראלית הוותיקה, ארקיע, מצטרפת גם היא לתחרות על קו ת"א-ברצלונה ומציעה טיסות זולות לברצלונה בעונה, בתאריכים נבחרים.

מחירי טיסות לברצלונה בארקיע מתחילים מכ$154 לכיוון. בחודשי יולי אוגוסט המחירים הם בד"כ 203$ לכיוון, נכון לכתיבת כתבה זו.

למעט טיסות ארקיע אקספרס, ארקיע מאפשר לנוסעיה לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג ללא עלות. כל מזוודה שחורגת ממשקל זה תחויב בתשלום נוסף. כרטיס לטיסת ארקיע אקספרס לא כולל מזוודה כלל.

טיסות ארקיע בד"כ לא כוללות כיבוד ושתייה – אלא אם כן צוין אחרת בעת ההזמנה. כדאי לקחת זאת בחשבון ולהביא חטיפים לטיסה. גם אמצעי בידור לא תמצאו על טיסות בברצלונה בארקיע, מלבד מגזין הנופש של החברה, "קו ארקיע". אם אתם מעוניינים לשדרג את המושב הרגיל למושב מרווח יותר, תוכלו לעשות זאת בדלפקי הבידוק בעלות שמתחילה מ35$ לכיוון. בטיסה לברצלונה תהיה עגלת דיוטי פרי ממנה תוכלו לרכוש מגוון מוצרים שכוללים בשמים, מוצרי טיפוח, אלכוהול ועוד.

תינוקות בטיסות ארקיע אינם מקבלים מושב נפרד, אלא יושבים עם המבוגר המלווה אותם. בחלק מהמטוסים של החברה יש מספר מוגבל של עריסות, כך שאם יש לכם צורך בעריסה במהלך הטיסה, אל תשכחו לציין זאת בעת ביצוע ההזמנה מוקדם ככל האפשר.

טיסות לברצלונה באל על

חברת אל על מציעה טיסות לברצלונה בתדירות גבוהה במיוחד יחסית לשאר החברות הפועלות בקו זה: טיסה או שתיים ביום, שישה ימים בשבוע.

בהלוך (ת"א-ברצלונה): אין טיסות בשבת. טיסות לברצלונה באל על ממריאות בד"כ בשעות הבוקר המוקדמות או גם באחה"צ בימים בהם יש שתי טיסות.

בחזור (ברצלונה-ת"א): אין טיסות בשישי. הטיסות ממריאות בד"כ בשעות הצהריים, או גם בלילה בימים בהם יש שתי טיסות.

מחירי כרטיסי טיסה לברצלונה באל על מתחילים מכ170$ לכיוון בחודשי החורף ומכ220$ לכיוון בחודשי הקיץ.

טיסות לברצלונה באל על הן טיסות עם שירות מלא שכולל הגשת ארוחה ומשקאות. אל תשכחו להזמין ארוחות מיוחדות (כשרות, צמחוניות וכול') מראש, במקרה הצורך. וכמובן, אם תרצו לקנות מתנות, שוקולד או בשמים תוכלו לבצע רכישה מעגלת הדיוטי פרי שתהיה זמינה בטיסה.

אל על מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לברצלונה בכל מחלקה. השוני העיקרי ביניהם הוא גובה העמלות על שינויים בהזמנה (אם בכלל) ותנאי ההזמנה בכל הנוגע לביטולים או שינויים.

כל כרטיס למחלקת תיירים כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של 8 ק"ג.

כרטיס למחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען, עלייה למטוס עם 2 תיקי יד, מושבים מרווחים ונוחים במיוחד, תפריט מגוון ומושקע, גישה לטרקלין העסקי בברצלונה ובנתב"ג ועוד.

לטסים עם תינוק יש את האפשרות לרכוש עבורו מושב נפרד (בתעריף של כרטיס לילד). במקרה זה, יהיה על נוסעים אלו להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני. מומלץ להיעזר בשירות הלקוחות להזמנות מסוג זה. כמו כן, נוסעים עם תינוק רשאים להביא עגלה עד לשער המטוס.

טיסות לברצלונה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל