sim לספרד

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

גילינו שמטיילים רבים מוצאים עצמם מבולבלים בין מגוון האפשרויות הקיימות, ולכן יש צורך קריטי במדריך לסים לספרד שיעשה סדר בבלאגן, יעזור לכם להחליט איפה לקנות סים לספרד וייתן לכם טיפים לחיסכון בכסף.

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

כרטיס סים לספרד הוא מצרך הכרחי לחופשה. החל מתקשורת עם מקומיים באפליקציות תרגום ועד להזמנת מונית באפליקציה, וכמובן ניווט ברחבי העיר, אינטרנט בטלפון הנייד בספרד (גם כשאין WiFi) משדרג את איכות החיים במהלך החופשה. הזמנת סים לספרד משירותים שמותאמים במיוחד לתיירים, כמו מולטי טראוול (חברה ישראלית) ודרים-סים היא הדרך המומלצת לקנות סים לספרד: אלו יאפשרו לכם לא רק לחסוך כסף אלא גם לחסוך את הבירוקרטיה במהלך החופשה ולסגור את הכל מראש.

דרים-סים, שמציעה סים בספרד עם אינטרנט בלבד. תוכלו לבחור: סים רגיל עם משלוח לארץ או eSim עם התקנה מהבית (למכשירים תומכי eSim בלבד), ולשלם בדיוק על כמה שגלשתם בתעריף זול. מכיוון שמדובר בסים בינלאומי, אפשר להמשיך להשתמש באותו הסים בטיולים הבאים בכ-190 מדינות, כמה פעמים שתרצו. מומלץ למי שלא רוצה להתחייב לחבילות סלולר.

להזמנת eSIM או SIM לספרד מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול, חברה ישראלית עם שירות לקוחות בעברית 24/7. קונים eSim לספרד עם חבילות גלישה זולות, מתקינים מהבית לפני החופשה ומקבלים אינטרנט בנחיתה. מתאים רק למי שהמכשיר שלו תומך בטכנולוגיית eSim, ולמי שמעדיף חבילות קבועות וזולות. בחלק מהמכשירים אפשר לקבל מספר ישראלי.

להזמנת eSIM לספרד מ-Multi-Travel לחצו כאן

Airalo היא חברה בינלאומית המציעה eSim וחבילות גלישה לספרד במחירים זולים ומשתלמים (בנוסף לחבילות אינטרנט אוניברסליות). גם ב-Airalo מציעים איסים לספרד בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות נגיש (באנגלית). השירות מתאים למכשירים תומכי eSim.

להזמנת eSIM לספרד מ-Airalo לחצו כאן

חופשה בספרד – עוד מידע למטייל

טיסות לספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב למטייל

הזמנת כרטיסים לליגה הספרדית – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

השכרת רכב בספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב

מדריד – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

רשימת האפשרויות לקניית סים ספרדי היא ארוכה: חברות מקומיות כמו וודה פון ואורנג', רכישת חבילת חו"ל לפלאפון מהארץ, קניית כרטיסי סים אירופאיים מחברה לא מוכרת באינטרנט וכול'. חלק מהאופציות מאפשרות קניית סים לספרד לפני הטיול, חלקן אחרי הנחיתה, חלקן יקרות יותר וחלקן אמינות יותר, ועל כולן נרחיב כאן במדריך לסים בספרד.

כשמדובר בסים לספרד, וודאי תשימו לב שיש שני סוגי סים: סים קלאסי ו-eSim. מה ההבדל בעצם?

סים לספרד עם סים קלאסי מפלסטיק

סים קלאסי הוא הסים שכולנו מכירים: סים מפלסטיק, שצריך לרכוש בחנות או לקבל במשלוח. כדי להתקין אותו צריך להוציא את הסים הישן (אלא אם כן יש לכם פלאפון עם סים כפול).

אחת החברות הבולטות בתחום, שמציעה סים לספרד במיוחד לתיירים, היא דרים-סים: קניית סים קלאסי במשלוח לארץ (5 אירו למשלוח רגיל), קונספט של הטענת כסף בחשבון אונליין ותשלום רק על הגלישה בפועל (בלי חבילות קבועות מראש). כך תוכלו להגיע מוכנים לטיסה ולא לבזבז זמן בטיול.

eSim לספרד

בשונה מהסים הקלאסי, eSim לספרד מאפשר למטיילים לרכוש חבילת סלולר ולהתקין את הסים מרחוק, לא צריך ללכת לחנות או להמתין למשלוח, ולא צריך לבזבז זמן לפני החופשה או במהלכה. רוכשים eSim לספרד, סורקים את הברקוד שמקבלים (באופן מיידי במייל בדרך כלל), בוחרים חבילה וזהו, אתם מוכנים לחופשה.

חברות מומלצות ואמינות לeSim לספרד:

מולטי טראוול, חברה ישראלית עם שירות לקוחות בעברית 24/7, עם מחירים מאוד תחרותיים לeSim ספרדי (החל מכ-4.4$ בלבד לחבילת גלישה). מעולה למי שצריך חבילות גלישה אירופאיות זולות קבועות מראש, ובחלק מהמכשירים אפשר גם לקבל מספר ישראלי בספרד.

דרים-סים, חברה בינלאומית שמציעה eSim לספרד בקונספט של תשלום על גלישה בפועל. מומלץ במיוחד למי שלא צריך חבילות גדולות ומעוניין לשלם במדויק על כמה שהוא גולש, ולמי שצריך סים אירופאי לספרד שתקף גם למדינות נוספות.

חשוב, לפני הכל, לוודא שהסמארטפון שלכם תומך בטכנולוגית eSim. חברות שמציעות eSim לספרד, כוללות בד"כ גם רשימה מפורטת של מכשירים מתאימים.

מה זה eSim?

eSim לספרד יכול לחסוך לכם כסף וזמן, אבל מה זה בעצם eSim?

לא כל המטיילים מכירים את הטכנולוגיה המהפכנית, לכן נפתח בהסבר.

eSim הוא קיצור של Embedded Sim, כלומר סים מוטמע.

ברוב מכשירי הסמארטפון מהשנים האחרונות, קיים סים מוטמע שלא צריך להוציא או להתקין באופן פיזי. כל מה שצריך כדי לקבל שירותי סלולר מחברה מסוימת הוא לסרוק ברקוד שנשלח אליכם ולהפעיל אותו בהגדרות.

לאחר מכן, מקבלים שירותי סלולר בדיוק כמו בסים רגיל מפלסטיק, עם כל הפונקציות. ההבדל העיקרי הוא שאין צורך להגיע לסניף או להמתין למשלוח של סים פיזי, וניתן לעבור מחברה לחברה בתוך דקה או שתיים ובלי לצאת מהבית או לבזבז זמן במהלך החופשה.

eSim היא טכנולוגיה בטיחותית ואמינה כל עוד החברה ממנה אתם רוכשים את המוצר היא אמינה, כמובן.

חברות כמו מולטי טראוול ודרים-סים מאפשרות לכל מטייל לרכוש eSim לספרד מרחוק, כך שגם אם שכחתם אפשר לעשות זאת בדקה התשעים, מכיוון שהתקנת eSim אורכת מספר דקות בודדות. רק אל תשכחו לוודא שמכשיר הפלאפון שלכם תומך בeSim.

אז מה עדיף, סים רגיל או eSim בספרד?

כעת כשהבנו במה מדובר, הגיע הזמן להבין אם ה-eSim לספרד מציע יתרונות על פני הסים הישן.

נוחות התקנה: eSim לספרד מנצח בקטגוריה הזו, עם התקנה שכוללת סריקת ברקוד פשוטה והפעלה בהגדרות. סים לספרד עם סים רגיל, לעומת זאת, דורש ממכם להמתין למשלוח מחו"ל או להתקין סים מקומי בחנות, בזבוז זמן וגם עלות נוספות של משלוח/נסיעה.

אפשרויות בחירה לחבילות סלולר: גם בסים רגיל וגם ב-eSim ניתן למצוא מגוון רחב של חבילות סלולר לחו"ל, שמתחילות בכמה דולרים בלבד.

שימוש במספר כרטיסי סים בו זמנית: שימוש בeSim בספרד יאפשר לכם להשאיר, למשל, את הסים הישראלי בפלאפון במהלך החופשה. אם תצטרכו לקבל הודעה או שיחה למספר הישראלי, תוכלו להפעיל/לכבות אותו בהגדרות בלחיצה במהלך החופשה. בבחירה בסים רגיל לספרד, תוכלו להשאיר את הסים הישראלי בפלאפון רק אם יש לפלאפון שלכם תיבה לסים כפול. בנוסף, חלק מהמכשירים מאפשרים התקנה של מספר כרטיסי eSim בו זמנית.

אמינות ובטיחות מידע: אלו כמובן תלויים בחברת הסלולר. לכן, חשוב לרכוש סים לספרד מחברה אמינה, מוכרת ומומלצת, ולא סתם מכל מקום. מולטי-טראוול ודרים-סים נחשבות לחברות מוכרות בתחום, ושירות הלקוחות הזמין מוסיף לאמינות.

איך קונים סים לספרד?

האופציה המומלצת ביותר היא רכישת eSim ספרדי לפני החופשה.

בנוסף תוכלו גם:

לרכוש חבילה לחו"ל מהספק בארץ.

לרכוש סים לספרד באינטרנט עם משלוח לארץ.

לקנות סים בברצלונה בשדה התעופה.

לקנות סים במדריד בשדה התעופה.

לקנות סים במדריד או בברצלונה ברחבי העיר: בחנויות נוחות או בסניפים של חברות סלולר.

לנוחתים בקוסטה דל סול: ייתכן שתוכלו לקנות כרטיס סים בשדה התעופה במלגה בהתאם לזמינות, אך בעיר הסיכוי טוב יותר למצוא אפשרויות שונות לכרטיסי סים ספרדי.

לנוחתים באיביזה: סים קארד באיביזה ניתן לרכוש ברחבי העיר.

שימו לב שכל קנייה של סים ספרדי בספרד כרוכה גם בהרשמה של הסים עם תעודה מזהה.

חברות הסלולר המקומיות בספרד כוללות את Vodafona, Moviestar, Orange, Yoigo, וגם את Lobster.

ברכישת eSim לספרד נפתחות בפנינו, המטיילים, מגוון אפשרויות נוספות, כמו למשל:

eSim לספרד עם מולטי-טראוול

מולטי טראוול היא חברה ישראלית שמציעה eSim לספרד. ההתקנה מתבצעת מרחוק בסריקת ברקוד.

בוחרים את היעד והתאריכים ומקבלים מגוון חבילות סלולר שונות שכוללות כמות קבועה של נתוני גלישה (ניתן להוסיף גם שיחות והודעות במכשירים מסוימים, בדרך כלל בתוספת של כמה דולרים בודדים).

היתרונות של סים לספרד עם מולטי טראוול:

eSim לספרד אמין ובטוח, מחברה ישראלית עם שירות לקוחות בעברית 24/7 (היענות מאוד מהירה בוואצפ ובפייסבוק), מגוון רחב של חבילות ואפילו אופציה להתאים את החבילה אישית (בדיוק כמה ג'יגה שתרצו), רשימה מפורטת באתר של מכשירים תומכי eSim, ובחלק מהמכשירים ניתן לעיתים גם לקבל מספר ישראלי לקבלת שיחות.

eSim וסים לספרד עם דרים-סים

דרים סים (Drimsim) מציעים סים לספרד עם אופציה לבחירה בין סים רגיל לeSim, ובקונספט שונה מהרגיל: ללא חבילה קבועה מראש, אלא הטענה של סכום מסוים (כמה שתרצו, החל מ20 אירו פר הטענה), ולאחר מכן חיוב לפי תעריף קבוע (בדרך כלל באירופה 0.01 אירו למגה-בייט). כלומר, משלמים אך ורק על הגלישה בפועל. ניתן לעקוב אחר נתוני הגלישה והחיובים באפליקציה.

גם כאן ההתקנה של eSim לספרד מתבצעת בסריקת ברקוד, ואם המכשיר שלכם לא תומך בeSim, תוכלו לרכוש סים רגיל עם משלוח לארץ.

יתרונות: אותו הסים תקף בכ190 מדינות (עם תעריף שונה בכל מדינה), התשלום הוא בדיוק על הגלישה בפועל, חברה אמינה עם שירות לקוחות זמין ויעיל בצ'אט באנגלית, רשימה מפורטת באתר של מכשירים תומכי eSim, מעקב אחר החיובים באפליקציה נוחה ועוד.

כמה עולה סים לספרד?

מחיר סים בספרד משתנה מאוד. צריך לבדוק כמה עולה הסים עצמו (חלק מהחברות מחייבות על הסים כחלק מהחבילה וחלק מוכרות את הסים בנפרד ואת החבילה בנפרד), ואז כמובן כמה עולה חבילת הסלולר.

לעיתים תצטרכו לרכוש כמה חבילות במהלך הטיול, או להטעין את החשבון כמה פעמים. שימו לב שהמחירים המוצגים כאן נכונים לכתיבת הכתבה ועלולים להשתנות.

אלו המחירים שמצאנו לסים לספרד:

מולטי טראוול הציעו לנו חבילות סלולר לספרד/חבילות סים לאירופה (שכוללות שירות גם בספרד וגם במגוון מדינות נוספות באותו הסים) במחירים הבאים: 4.3$ לג'יגה אחד, 7.5$ לשני ג'יגה, 20.5$ ל6 ג'יגה ועוד.

ניתן, בנוסף, להתאים את החבילה אישית לפי כמות מדויקת של ג'יגה. ניתן להוסיף גם שיחות והודעות בחלק מהמכשירים, שירות שצפוי להתרחב למכשירים נוספים בקרוב מאוד.

בדרים-סים, המחיר לסים לספרד הוא קצת שונה:

10 אירו עבור הסים עצמו, ולאחר מכן 0.01 אירו עבור כל מגה-בייט של גלישה בפועל (ללא חבילה קבועה, אלא חישוב החיוב רק לפי כמות הגלישה בפועל). שימו לב שבכל מדינה התעריף הוא שונה. תעריף הגלישה בספרד עם דרים-סים הוא 0.01 אירו למגה בייט.

אם אתם בוחרים בסים רגיל (ולא eSim לספרד) עם דרים-סים, תצטרכו לחשב גם את עלות המשלוח (5 אירו לישראל למשלוח רגיל, וניתן לבקש בהתאמה אישית משלוח מהיר יותר בעלות שונה).

תקשורת, אינטרנט וסלולר בספרד

כמה פרטים בסיסיים שחשוב לדעת על שירותי אינטרנט וסלולר בספרד, רגע לפני הזמנת סים לספרד:

חברות הסלולר בספרד כוללות את Moviestar, Orange, Yoigo וגם VodaFone, כאשר הגדולה ביותר היא Movistar. החברות מציעות כיסוי די נרחב של 4G וגם 5G בכל רחבי המדינה.

מהירות האינטרנט במובייל בספרד נחשבת לממוצעת, וספרד מגיעה במקום 56 בדירוג המדינות של speedtest עם כ38.36 מגה בייט לשנייה (בחיבור מובייל).

ממש כמו אצלנו, האפליקציה הפופולרית ביותר להודעות ותקשורת בספרד היא וואצפ, כך שתוכלו לתקשר בקלות עם רוב המקומיים בעזרת אינטרנט בלבד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל