טיסות לספרד מידע

טיסות לספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב למטייל

טיסות לספרד – המדריך המלא: השוואת מחירים ומנוע חיפוש לאיתור טיסות זולות לספרד וגם מידע למטייל על טיסות אל יעדים שונים בספרד – ברצלונה, מדריד, מאלגה, טנריף, איביזה, ולנסיה, מיורקה, גרנדה ועוד – מידע על טיסות פנים בספרד, הסברים על חברות התעופה השונות המציעות כרטיסי טיסה לספרד, שדות התעופה השונים ועוד

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

ערים תוססות, נופים מדהימים, איים וחופים משגעים, ארכיטקטורה מרשימה – אין ספק שספרד היא יעד נהדר לחופשה שפשוט אסור לפספס. עם התחרות ההולכת וגוברת בין חברות התעופה הלאומיות לבין חברות הלואו-קוסט הזולות, המטייל הישראלי יכול כעת ליהנות ממחירים אטרקטיביים על טיסות לספרד למגוון יעדים, החל מערים ראשיות כמו מדריד וברצלונה ועד לאיים כמו טנריף ומיורקה. מלבד הטיסות הישירות, תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לטיסות קונקשן עם עצירות ביניים בערים מרכזיות באירופה. השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לאיתור טיסות זולות לספרד במועדים הנוחים לכם

טיול בספרד – עוד באותו נושא:

הזמנה מראש של מונית משדה תעופה בספרד ישירות למלון

השכרת רכב בספרד – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות פנים בספרד – השוואת מחירים והזמנות

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

כרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונה

טיסות למדריד

מדריד, בירת ספרד, נמצאת במרחק של כחמש שעות ועשרים דקות טיסה מתל אביב.

כיום, ארבע חברות תעופה מציעות טיסות זולות למדריד – איבריה, אל על וחברות הלואו-קוסט אייר אירופה וסמארט ווינגס.

איבריה הספרדית היא חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות לספרד על בסיס טיסות יומיות למדריד. זו גם החברה היחידה שמתפעלת טיסות לספרד בימי שבת בקו תל אביב-מדריד. אל על מתפעלת טיסות לספרד (מדריד) חמישה ימים בשבוע (כטיסה-שתיים ביום) ואייר אירופה מציעה טיסות לספרד ארבעה ימים בשבוע.

החל מסוף אפריל 2018, גם חברת הלואו-קוסט סמארט ווינגס מצטרפת לתחרות, עם שתי טיסות ישירות למדריד בשבוע. שימו לב שהכרטיס הזול ביותר לטיסת אייר אירופה למדריד לא כולל מזוודה, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון בעת השוואת המחירים.

נמל התעופה הבינלאומי של מדריד, בראחס, הוא נמל תעופה מודרני וגדול שכולל לא פחות מארבעה טרמינלים. בנמל תוכלו למצוא את כל השירותים הנחוצים לכם (המרת מט"ח, השכרת רכב, כספומטים ועוד…) וכמובן מגוון מסעדות וחנויות.

ההגעה מנמל התעופה בראחס למרכז מדריד היא פשוטה יחסית: האופציה הנוחה והמומלצת ביותר היא הזמנה מראש (בקישור שלמעלה) של הסעה משדה התעופה. בנוסף, תוכלו לנסוע במונית (כ30 אירו בדרך כלל), ברכבת התחתית (קו 8) או ברכבת (RENFE).

חופשה במדריד – עוד מידע למטייל

מדריד עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה בבירת ספרד

השכרת רכב במדריד – השוואת מחירים ונהיגה במדריד

טיסות למדריד – המדריך המלא כולל השוואת מחירים וחברות תעופה

מלונות מומלצים במדריד עם ילדים

טיסות לברצלונה

טיסה לברצלונה – בין הערים המפורסמות והאהובות ביותר בספרד – היא באורך של כארבע שעות וארבעים וחמש דקות טיסה מתל אביב.

על טיסות לברצלונה מתל אביב מתחרות ארבע חברות תעופה: אל על, ארקיע, וולינג ונורוויג'ן אייר.

וולינג ונורוויג'ן מציעות שתיהן כרטיסי לואו-קוסט זולים במיוחד של טיסות זולות לברצלונה שלא כוללות שליחת מזוודה לתא המטען או שמירת מושב מראש. כרטיס סטנדרטי לטיסת אל על או ארקיע לברצלונה (לא כולל ארקיע אקספרס) כולל שליחת מזוודה לתא המטען.

וולינג איירליינס ואל על מציעות את התדירות הגבוהה ביותר של טיסות לברצלונה מנתב"ג עם מספר הטיסות השבועי הגבוה ביותר בקו זה – כ7-8 טיסות בשבוע, לעומת ארקיע ונורוויג'ן שמציעות כ2-3 טיסות לברצלונה בשבוע בלבד. עם זאת, ארקיע היא חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות לברצלונה בשבת מנתב"ג

נמל התעופה הבינלאומי של ברצלונה (אל פראט) נמצא במרחק של כ14 ק"מ מהעיר עצמה. שדה התעופה של ברצלונה כולל שני טרמינלים עם מגוון גדול של חנויות, מסעדות ושירותים חיוניים לנוסעים (בית מרקחת, השכרת רכב, המרת מט"ח, כספומטים ועוד). אל מרכז ברצלונה ניתן להגיע בקלות במספר דרכים: קו המטרו L9 Sud, אוטובוס הAerobus, רכבת, מונית או אוטובוס.

חופשה בברצלונה – עוד מידע למטייל

ברצלונה עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה

מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בברצלונה – המדריך לנהיגה בברצלונה

טיסות לברצלונה – המדריך המלא כולל השוואת מחירים ותנאים בחברות תעופה

טיסות למלגה

אם אתם מעדיפים לבקר בחופים היפים של קוסטה דל סול או בערים המרתקות של דרום ספרד, יתכן שטיסה למלגה היפה שבדרום ספרד תהיה אפשרות טובה עבורכם. נכון לכתיבת כתבה זו, סאן דור היא חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות ישירות למלגה מתל אביב. הטיסות הן עונתיות: החל מסוף מרץ ועד סוף אוקטובר, בדרך כלל בימי ראשון ורביעי. כרטיס טיסה למאלגה בסאן דור כולל כבודת מטען. מלבד הטיסות הישירות, תוכלו למצוא גם מגוון טיסות קונקשן, בין היתר של חברת אליטליה וטורקיש איירליינס. רוב הטיסות המגיעות אל נמל התעופה הבינלאומי של מלגה הן עונתיות, מלבד מספר טיסות סדירות מערים נבחרות באירופה.

נמל התעופה של מלגה הוא בין העמוסים ביותר בספרד. הוא כולל מגוון מסעדות, חנויות, טרקלין עסקי ושירותים חיוניים לנוסע (כספומט, השכרת רכב, אינטרנט אלחוטי ועוד).

מנמל התעופה ניתן להגיע למגוון יעדים בקוסטה דל סול באוטובוס, כמו גם לתחנת האוטובוס הראשית של מלגה. לחלופין, תוכלו לקחת רכבת לתחנה מרכזית יותר ומשם להחליף לרכבת שנייה למגוון יעדים בספרד.

חופשה במאלגה – עוד מידע למטייל

מאלגה ספרד – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

מלונות מומלצים במאלגה ספרד למשפחות עם ילדים

השכרת רכב במאלגה ספרד – השוואת מחירים וטיפים

טיסות למאלגה – המדריך המלא כולל השוואת חברות תעופה

טיסות לטנריף

בטנריף, האי הגדול ביותר מבין האיים הקנריים השייכים לספרד, פועלים שני שדות תעופה: אחד בחלקו הדרומי של האי ואחד בחלקו הצפוני.

חברת התעופה הצ'כית, סמארט ווינגס, מתפעלת טיסות זולות לטנריף דרום מתל אביב, פעם בשבוע בימי שלישי. כמו כן, תוכלו כמובן גם לטוס בטיסות קונקשן לטנריף צפון/דרום עם עצירת ביניים בערים אירופאיות שונות.

נמל התעופה ריינה סופיה (טנריף דרום), הוא הגדול מבין שני נמלי התעופה המשרתים את האי. הוא משרת את חלקו הדרומי של האי ונמצא במרחק של כשעה מעיר הבירה, סנטה קרוס.

נמל התעופה לוס רודאוס (טנריף צפון) משרת את חלקו הצפוני של האי, ונמצא במרחק של כ10 ק"מ מסנטה קרוס. בנמל פועלים מספר קווי אוטובוס שמחברים בינו לבין סנטה קרוס ויעדים נוספים באי, כמו גם סוכנויות להשכרת רכב ותחנת מוניות.

שני נמלי התעופה כוללים מגוון מסעדות, חנויות דיוטי פרי ושירותים לנוסע (כספומטים, אינטרנט אלחוטי ועוד).

חופשה בטנריף – עוד מידע למטייל

טנריף עם ילדים – המדריך המלא לחופשה משפחתית בטנריף

מלונות מומלצים בטנריף עם ילדים

השכרת רכב בטנריף – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לטנריף – המדריך המלא כולל ביקורת חברות תעופה

טיסות למיורקה

אם תבקשו להגיע לאיים הבלאריים וליהנות מחופשה קיצית בספרד, פלמה דה מיורקה היא יעד נהדר עבורכם. כיום אין טיסות ישירות למיורקה מתל אביב, אך יש מגוון חברות תעופה שמציעות טיסות לספרד עם קונקשן למיורקה או עם עצירת ביניים בערים אירופאיות מרכזיות, כמו למשל איבריה איירליינס,  אייר אירופה, לופטהנזה ועוד. רוב הטיסות שמגיעות למיורקה הן עונתיות.

נמל התעופה הבינלאומי של פלמה דה מיורקה (סון סנט ז'ואן) נמצא במרחק של כ8 ק"מ מהעיר. הנמל עמוס במיוחד בחודשי הקיץ, ובחורף חלקים ממנו נסגרים. הנמל כולל ארבעה טרמינלים עם מגוון רחב של מסעדות, חנויות, ושירותים חיוניים לנוסע (אינטרנט אלחוטי, המרת מט"ח, כספומטים ועוד). במתחם הנמל פועלים מספר קווי אוטובוסים בתדירות גבוהה יחסית מהבוקר עד הלילה, שמגיעים לעיר הבירה ולמגוון יעדים נוספים במיורקה. כמו כן, תוכלו להיעזר במוניות שנמצאות במתחם.

חופשה במיורקה – עוד מידע למטייל

מיורקה למשפחות – אטרקציות תיירותיות והמלצות למטייל

השכרת רכב במיורקה – השוואת מחירים וטיפים

טיסות למיורקה – המדריך המלא כולל איתור טיסות זולות

טיסות לאיביזה

כדי להגיע אל בירת המסיבות של אירופה, איביזה, תצטרכו לעלות על טיסה לספרד עם קונקשן. בין החברות המציעות טיסות קונקשן זולות ונוחות לאיביזה מתל אביב: אייר אירופה, וולינג איירליינס, איבריה איירליינס, ועוד. שלושת החברות עליהן נפרט בכתבה מציעות טיסות זולות לאיביזה עם עצירת ביניים בספרד, כך שהמסע לא מתיש במיוחד: הטיסה הפנימית בספרד לרוב קצרה במיוחד (כשעה או שעה ורבע).

נמל התעופה הבינלאומי של איביזה נמצא במרחק של כ7 ק"מ בלבד מאיביזה טאון, עיר הבירה. מדובר בנמל קטן יחסית עם טרמינל אחד, שמציע את כל השירותים החיוניים לנוסע כמו גם מגוון חנויות אופנה ומסעדות. אל אתרי הנופש והיעדים המרכזיים באי תוכלו להגיע באמצעות אחד משלושת קווי האוטובוסים הפועלים במקום. שימו לב שחלק מקווי האוטובוסים פועלים בעונה בלבד. כמו כן, תוכלו לנסוע במונית או להשכיר רכב כבר בנמל התעופה.

חופשה באיביזה – עוד מידע למטייל

טיסות לאיביזה – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

השכרת רכב באיביזה – השוואת מחירים ומידע למטייל על נהיגה באיביזה

טיסות לולנסיה

העיר ולנסיה נמצאת במרחק של כארבע וחצי שעות טיסה מתל אביב. לאחרונה התחילו לפעול טיסות לספרד ישירות מנתב"ג גם לולנסיה.

נמל התעופה הבינלאומי של ולנסיה נמצא במרחק של כ8 ק"מ מהעיר. זהו נמל תעופה מודרני עם טרמינל אחד ומגוון מצומצם של חנויות ומסעדות. שני קווים של הרכבת התחתית וקו אוטובוס אחד מקשרים בין מרכז ולנסיה לנמל התעופה.

סאן דור מציעה טיסות זולות לוולנסיה פעם בשבוע בימי שלישי, עם שני סוגי כרטיסים: Travel Easy, כרטיס בסגנון לואו-קוסט ללא מזוודה, וTravel Packed, כרטיס שכולל שליחת מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען. השירות בטיסה כולל הגשת שתייה חמה ושתייה קלה. תוכלו גם לרכוש ארוחות קלות בתשלום.

חופשה בולנסיה – עוד מידע למטייל

ולנסיה עם ילדים – המדריך המלא לחופשה משפחתית 

מלונות מומלצים בולנסיה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בולנסיה – השוואת מחירים וטיפים

רשימת שדות התעופה בספרד עוד ארוכה. גם באי גראן קנרייה, אחד האיים הפופולריים ביותר מבין האיים הקנריים, פועל שדה תעופה בינלאומי אליו מגיעות טיסות בינלאומיות רבות, עונתיות וסדירות.

שדה תעופה בינלאומי נוסף שכדאי לציין הוא שדה התעופה של גרנדה, שממוקם במרחק של כ15 ק"מ מהעיר האנדלוסית גרנדה, ומגיעות אליו טיסות סדירות ממדריד, ברצלונה וממספר מצומצם של ערים מרכזיות באירופה.

טיסות פנים בספרד

רוב הטיסות הפנימיות בספרד מתופעלות על ידי מספר חברות תעופה: איבריה, אייר נוסטרום (חברת בת של איבריה), אייר אירופה, וולינג וריאנאייר.

איבריה ואייר נוסטרום בדרך כלל מציעות כרטיס טיסה בסיסי וזול לטיסות פנימיות, שלא כולל כבודת מטען. ריאנאייר, וולינג ואייר אירופה הן חברות לואו-קוסט, כך שהן מציעות באופן קבוע כרטיס זול ללא מזוודה. הכרטיס הבסיסי לטיסות פנים בספרד בכל חברות התעופה האלו לא כולל ארוחה, אך  הן כולן מציעות תפריט בתשלום.

אל מדריד וברצלונה מגיעות טיסות פנימיות מלמעלה מעשרים יעדים ברחבי ספרד.

כמעט כל הערים המרכזיות בספרד מחוברות בטיסות סדירות של יותר מחברת תעופה אחת, כך שהתחרות גדולה וניתן לראות זאת גם במחירים.

מחירי הכרטיסים בקו איביזה-ברצלונה, למשל, מתחילים מ16$ לכרטיס הלוך חזור (ריאנאייר, ללא מזוודה). מחירי הכרטיסים בקו מדריד-פלמה דה מיורקה מתחילים מכ43$ לכרטיס הלוך חזור (ריאנאייר, ללא מזוודה)

טיסות לספרד
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל