השוואת מחירי טיסה לאיביזה

טיסות לאיביזה – השוואת מחירים ומידע

מתכננים טיסה לאיביזה? קודם כל מומלץ לקרוא מדריך זה הכולל מנוע חיפוש והשוואת מחירים לאיתור טיסות זולות לאיביזה וגם הסברים על שדה התעופה לאיביזה ודרכי הגעה ממנו לאיביזה טאון והשוואת חברות תעופה המפעילות טיסות לאיביזה – החל מאוכל בטיסות וכללי מטען ועד לתדירות טיסות קונקשן לאיביזה

    דילים לאיביזה  |  דילים לפלמה דה מיורקה  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

אם אתם מעוניינים להזמין טיסה לאיביזה, נכון לכתיבת כתבה זו אין טיסות ישירות לאיביזה מנתב"ג, כך שלא תהיה לכם ברירה אלא לעלות על טיסת קונקשן לאיביזה שכוללת בד"כ עצירת ביניים בעיר מרכזית בספרד. כדי לאתר טיסות לאיביזה בהשוואת מחירים בין חברות תעופה שונות ובמועדים הרצויים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל.

חופשה באיביזה – עוד מידע למטייל באותו נושא:

השכרת רכב באיביזה – השוואת מחירים וטיפים לחיסכון

טיסות לספרד – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

טיסות לאיביזה – הנחיתה: נמל התעופה הבינלאומי של איביזה

נמל התעופה הבינלאומי של איביזה נמצא במרחק של כ7 ק"מ מעיר הבירה (איביזה טאון). זהו נמל תעופה עם טרמינל אחד שמשרת לרוב קווי טיסות עונתיים. בין השירותים המוצעים למטייל בנמל תעופה זה: החזר מע"מ, המרת מט"ח, כספומטים, אינטרנט אלחוטי ללא עלות (יש צורך בהרשמה קצרה) ועוד.

במגוון החנויות שבמתחם תוכלו למצוא מותגי אופנה, מוצרי דיוטי פרי, הארד רוק קפה, מזכרות ועוד.

בנמל תוכלו למצוא גם מגוון מסעדות ובתי קפה, כמו סטריט (StrEAT) למשל, מתחם אוכל בהשראת דוכני רחוב עם ארבעה אזורים. כל אחד מהאזורים מוקדש למטבח שונה: פיוז'ן יפני-ים תיכוני, מטבח ספרדי, איטלקי וגם קפה ומאפים מקומיים.

הטרקלין העסקי של הנמל אשר ממוקם בקומה הראשונה כולל כיבוד, מגזינים, טלוויזיות, טאבלטים ועוד. אם כרטיס הטיסה שלכם לא כולל גישה לטרקלין, תוכלו להיכנס אליו בתשלום: 29.760 אירו למבוגר, ו14.20 אירו לילד מגיל 6 עד גיל 10.

הדרך המומלצת והנוחה ביותר להגיע משדה התעופה לאיביזה טאון היא הזמנה מראש (באמצעות הקישור) של מונית לנמל התעופה

בנוסף, ישנם שלושה קווי אוטובוסים שונים שמגיעים מנמל התעופה ליעדים מרכזיים ולאתרי נופש שונים באי. שימו לב שחלקם פועלים רק בעונת התיירות. כמו כן,  בנמל פועלות מוניות לפי תעריף קבוע (מונה) ושבע סוכנויות שונות להשכרת רכב.

טיסות לאיביזה באייר אירופה

אייר אירופה, חברת התעופה השלישית בגודלה בספרד, מציעה טיסות זולות לאיביזה עם עצירת ביניים בבירת ספרד – מדריד. החברה מתפעלת כשש טיסות למדריד מנתב"ג בשבוע וכשתי טיסות ביום בקו מדריד-איביזה. המחירים מתחילים מכ121 אירו לכיוון (לכרטיס הזול ביותר ללא מזוודה).

אורך טיסה מת"א למדריד הוא כחמש וחצי שעות, ואילו טיסה לאיביזה ממדריד היא באורך של כשעה ועשר דקות.

חברת תעופה זו היא בין החברות היחידות שמתפעלות טיסות סדירות (לעומת טיסות עונתיות) לאיביזה.

אלו סוגי הכרטיסים השונים שמציעה חברת אייר אירופה על טיסות לאיביזה (בהתאם לזמינות):

Lite: כרטיס זול במיוחד למחלקת תיירים, שלא כולל מזוודה או אפשרות לביצוע שינויים בהזמנה.

Economy: כרטיס תיירים סטנדרטי שכולל שליחת מזוודה אחת (23 ק"ג) לתא המטען ומאפשר שינויים (ללא אפשרות לביטול) בעד עמלה.

Collective: כרטיס תיירים גמיש, שבנוסף לשליחת מזוודה לתא המטען כולל גם את האפשרות לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

Business:  כרטיס טיסה לאיביזה במחלקת עסקים. כרטיס זה כולל עלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 14 ק"ג (לעומת 10 ק"ג במחלקת תיירים), שליחת 2 מזוודות לתא המטען ואת האפשרות לבטל/לשנות את ההזמנה בעד עמלה.

בטיסות בקו ת"א-מדריד, נוסעי מחלקת תיירים יכולים לרכוש ארוחות בעלות של 20 אירו (או 30 אירו לארוחה כשרה). כרטיס למחלקת עסקים כולל ארוחה. בטיסות פנים בספרד כמו טיסות לאיביזה, אייר אירופה מציעה את תפריט הגוסטו+ שכולל מגוון חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות בתשלום.

במהלך טיסה לאיביזה תוכלו לבצע רכישות מתוך קטלוג הקניות של אייר אירופה (בטיסות מעל שעתיים בלבד).

תינוקות עד גיל שנתיים יושבים באותו המושב עם המבוגר המלווה אותם וזכאים לשליחת פריט כבודה עד 10 ק"ג לתא המטען, ופריט נוסף מבין הפריטים הבאים: עגלה מתקפלת, סל קל או מושב בטיחות לתינוק (בהתאם למידות של פריטים אלו, תוכלו לעלות איתם למטוס. פריטים גדולים מדי יישלחו לתא המטען).

טיסות זולות לאיביזה בוולינג איירליינס

וולינג איירליינס היא חברת לואו-קוסט ספרדית שמציעה טיסות זולות לאיביזה עם עצירת ביניים בברצלונה. אורך טיסה לברצלונה מת"א הוא כארבע שעות ו50 דקות, ואורך טיסה לאיביזה מברצלונה כשעה. מחירי טיסות זולות לאיביזה בוולינג מתחילים מכ145 אירו לכיוון.

החברה מתפעלת ארבע טיסות שבועיות בקו ת"א-ברצלונה וכ3-4 טיסות ביום בקו ברצלונה-איביזה.

בהיעדר טיסות ישירות לאיביזה מישראל, וולינג בד"כ מספקת את האפשרות האטרקטיבית ביותר מבין טיסות הקונקשן השונות מבחינת זמן המסע והמחיר. בזכות תדירות הטיסות הגבוהה בשני קטעי הטיסה, ניתן למצוא בקלות כרטיסים זולים עם זמני קונקשן קצרים יחסית.

וולינג מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לאיביזה –

Basic Fare: כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי שאינו כולל מזוודה (העמלה על שליחת מזוודה לתא המטען מתחילה מכ12 אירו). גם שמירת מושב מראש כרוכה בעמלה.

Optima Fare: כרטיס זה כולל שליחת מזוודה לתא המטען (עד 23 ק"ג) ושמירת מושב מראש (לא כולל מושבי ה-XL המרווחים).

Excellence Fare: בנוסף לאפשרות לשליחת מזוודה לתא המטען (23 ק"ג), כרטיס זה מאפשר לנוסע לשבת במושב הקדמי המרווח והאקסקלוסיבי ביותר במטוס.

כרטיס האקסלנס יאפשר לכם לבצע שינוי בתאריך ובשם שעל הכרטיס ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים). כמו כן, זהו הכרטיס היחיד שכולל כיבוד (חטיף או כריך) במהלך טיסות לאיביזה וגישה לטרקלין העסקי בברצלונה.

אם אתם טסים אל איביזה עם תינוק (עד גיל שנתיים), הוא יצטרך לשבת איתכם באותו מושב. במקרה בו מבוגר אחד טס עם שני תינוקות (אפשרי רק במידה ואחד מהתינוקות בן 18 חודשים ומעלה), תצטרכו להזמין כרטיס עם מושב נפרד עבור אחד מהם דרך שירות הלקוחות, ולהביא לטיסה מושב בטיחות תקני. בנוסף, הורים שטסים לאיביזה עם תינוק רשאים לקחת איתם עגלה עד לפתח המטוס ללא עלות.

טיסה לאיביזה באיבריה איירליינס

איבריה איירליינס מציעה טיסות זולות לאיביזה עם עצירת ביניים במדריד בד"כ. הטיסות הן בשיתוף עם אייר נוסטרום (איבריה רג'יונל), שמפעילה עבור איבריה טיסות אזוריות. שימו לב שבמנוע החיפוש באתר של איבריה מופיעות גם טיסות בשיתוף עם חברות שונות כמו וולינג ואל על, עליהן עלולים לחול תנאים שונים מאלו של איבריה.

מחירי טיסות לאיביזה באיבריה מתחילים מכ158 אירו לכיוון. כרגיל, איבריה מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לאיביזה למחלקת תיירים, שכוללים הטבות שונות:

Basic: כרטיס בסיסי שכולל שליחת מזוודה לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן. שמירת מושב מראש כרוכה בתשלום. תנאי הכרטיס מאפשרים שינויים בעד עמלה.

Optimal: בנוסף להטבות של הכרטיס הבסיסי, כרטיס זה כולל גם את האפשרות לשמור מושב סטנדרטי מראש (לא כולל המושבים המרווחים יותר). העמלה על ביצוע שינוי בהזמנה נמוכה יותר מזו של הכרטיס הבסיסי (עמלת הביטול לא משתנה).

Flexible: הכרטיס הגמיש, בנוסף להטבות של כרטיס האופטימל, מאפשר גם לשמור מראש מושב מרווח יותר (בהתאם לזמינות) ולבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה.

גם בהזמנת טיסה לאיביזה במחלקת עסקים תוכלו לבחור מבין כרטיס גמיש יותר או פחות. כרטיס למחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען ועלייה למטוס עם שני תיקים קטנים. משקל מזוודה סטנדרטי הוא עד 23 ק"ג.

בטיסות אייר נוסטרום (מדריד-איביזה), החברה מציעה תפריט עם חטיפים, משקאות וארוחות קלות בתשלום.

בטיסות איבריה (ת"א-מדריד) השירות כולל ארוחה. עם זאת, הטיסות בקו זה לא כוללות מערכת בידור אישית, אך שירות זה עתיד להשתפר עם החלפת המטוסים המתוכננת ב2018.

לטסים עם תינוק בטיסות איבריה יש אפשרות לבחור בין רכישת מושב נפרד עבורו בתעריף של כרטיס טיסה לילד (במקרה זה, יהיה עליכם להביא כיסא בטיחות שעומד בתקנות) לבין רכישת כרטיס לתינוק ללא מושב נפרד, בד"כ בעלות של 10% ממחיר הכרטיס.

טיסות לאיביזה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל