צרפת בורדו טיסות

טיסות לבורדו שבצרפת – השוואת מחירים ומידע

טיסות לבורדו צרפת – המדריך המלא: טיפים למטייל והשוואה בין חברות תעופה (כולל סוגי כרטיסים, תנאי מטען, אוכל ובידור בטיסה ועוד), מנוע חיפוש טיסות זולות לבורדו והשוואת מחירים, הסברים על נמל התעופה של בורדו ודרכי הגעה ממנו למרכז בורדו, כל מה שכדאי לדעת לפני שמזמינים טיסה לבורדו

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

בורדו מפורסמת בעיקר בתור בירת היין של צרפת – ולמעשה, בירת היין העולמית, אך יש בה הרבה יותר מיין: תרבות, מבנים מרשימים, מסעדות טובות ועוד. נמל התעופה של בורדו ממוקם במרחק של כ-12 ק"מ מהעיר, וכולל שלושה טרמינלים. טיסות ישירות לבורדו הן עניין חדש יחסית מישראל אך בהחלט אטרקטיבי אם אתם מעוניינים לתכנן חופשה בבורדו – יש אופציות טובות להזמנת טיסות זולות לבורדו בלואו קוסט ויש גם אפשרויות טיסה לבורדו עם עצירת קונקשן. לאיתור טיסות לבורדו במועדים המתאימים לכם השתמשו במנוע השוואת המחירים לאיתור טיסות לחו"ל שבדף זה.

חופשה בבורדו – עוד מידע למטייל

טיסות לבורדו – השוואת מחירים וחברות תעופה וטיפים חשובים

השכרת רכב בבורדו צרפת

מלונות מומלצים בבורדו עם ילדים

e-sim וסים לצרפת – טיפים ומידע שימושי

טיסות לבורדו – שדה התעופה של בורדו

טרמינל A משמש בעיקר לטיסות בינלאומיות, טרמינל B משמש בעיקר את חברת אייר פראנס לטיסות פנימיות בתוך צרפת וטרמינל billi משמש בעיקר חברות לואו-קוסט.

ניתן להגיע בקלות יחסית מנמל התעופה למרכז בורדו – הדרך הכי קלה ומומלצת היא הזמנה מראש של מונית לשדה התעופה של בורדו – הנהג של שירות קיויטקסי האמין והמומלץ יחכה לכם ביציאה מהטרמינל עם שלט שעליו שמכם ויסייע לכם עם המזוודות, התשלום עלך הנסיעה למלון נקבע מראש בעת ההזמנה באינטרנט לפי מחירון אמין ומשתלם, כך שמדובר בדרך הכי נוחה להתחלה מוצלחת של חופשה בבורדו ללא מתחים והתמקחויות מיותרות.  כדי להזמין הסעה משדה התעופה של בורדו השתמשו בקישור לשירות העברה מנמל התעופה למלון

יש עוד אפשרויות תחבורה מנמל התעופה של בורדו למרכז בורדו – קו האוטובוס Lianes 1+ מחבר בין נמל התעופה לתחנת הרכבת המרכזית של בורדו.

לחלופין, תוכלו להיעזר באחת מחברות המוניות הפועלות במתחם. חלקן מציעות גם מוניות-אופנוע יעילות למדי בשעות העומס.

הסעת 30direct תיקח אתכם מנמל התעופה לתחנת הרכבת בבורדו בכחצי שעה. כרטיס להסעה כולל שמירת מושב, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וגם מקום לאחסון הכבודה. נכון לכתיבת כתבה זו, כרטיס לכיוון אחד בהסעת 30direct עולה 8€ בהזמנה באתר מראש.

אם אתם מתכננים להשכיר רכב במהלך חופשה בבורדו תוכלו לעשות זאת כבר בנמל התעופה ולבחור מבין 9 סוכנויות להשכרת רכב שפועלות במתחם.

אם הטיסה שלכם מבורדו  ממריאה מטרמינל A, תוכלו לרכוש כרטיס לטרקלין של נמל התעופה (בתשלום) שכולל מגוון משקאות וחטיפים, מגזינים, פינות ישיבה נוחות, אינטרנט אלחוטי בחינם ועוד.

טיסות ישירות לבורדו

טיסות לבורדו באיזיג'ט

חברת הלואו-קוסט הבריטית איזיג'ט ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל, והחל מסוף אפריל תציע טיסות ישירות לבורדו מת"א פעמיים בשבוע, בימי רביעי ושבת. למרות היותה חברת לואו-קוסט, בעת הזמנת טיסות לבורדו באיזי ג'ט תוכלו לבחור בכרטיס משודרג ויקר יותר שכולל (כמעט) את כל ההטבות שמציעה חברת תעופה עם שירות מלא.

כרטיס הStandard הוא כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי שכולל מעט מאוד הטבות. על כבודת מטען ושמירת מושב מראש תאלצו לשלם עמלה.

כרטיס הFLEXI המשודרג, לעומתו, כולל שליחת מזוודה (23 ק"ג) לתא המטען, תנאי הזמנה גמישים יותר, מסלול בורדינג מהיר, שמירת מושב סטנדרטי מראש, קופון להזמנה מתפריט הביסטרו ועוד.

כיאה לחברת לואו-קוסט, השירות על טיסה לבורדו אינו כולל הגשת ארוחה חמה, אך תפריט הביסטרו (בתשלום) של איזיג'ט כולל מגוון ארוחות קלות, חטיפים, משקאות ועוד.

בהזמנת טיסות זולות לבורדו בלואו-קוסט, כדאי להיות מודעים לעמלות השונות של איזי ג'ט, ביניהן:

שמירת מושב מראש תעלה בין £1.99 ל£26.99 (החל מהמושבים הסטנדרטים ועד המרווחים ביותר בשורה הראשונה).

עמלה על שליחת מזוודה (במשקל של עד 23 ק"ג) לתא המטען נעה בין £13.99 ל £33.99, בהתאם לאורך הטיסה.

שימו לב שהעמלות המפורטות כאן רלוונטיות בהזמנת השירות באתר מראש. אם לא תעשו זאת, העמלה בשדה התעופה תהיה יקרה יותר.

אם אתם טסים אל בורדו עם תינוק, תוכלו לבחור בין רכישת כרטיס ללא מושב נפרד עבורו (בתשלום עמלה) או כרטיס שכולל מושב נפרד בעזרת שירות הלקוחות. במקרה שתרכשו עבורו מושב נפרד, תצטרכו להביא כיסא בטיחות תקני לטיסה.

מחירי טיסות לבורדו באיזיג'ט מתחילים מכ25.82 € לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

טיסות זולות לבורדו צרפת עם עצירת ביניים

טיסה לבורדו באייר פראנס

אם אתם לא מעוניינים לחכות לטיסות ישירות לבורדו שמופעלות על בסיס עונתי, אייר פראנס מציעה טיסות זולות לבורדו כל השנה, עם קונקשן בפריז. עם מספר טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה ומחירים אטרקטיביים במיוחד, אין ספק שזוהי אפשרות מצוינת לקו זה. מחירי טיסות לבורדו באייר פראנס מתחילים מכ126$ לכיוון (לכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

בעת הזמנת כרטיסי טיסה לבורדו באייר פראנס תוכלו לבחור מבין כמה סוגי כרטיסים למחלקת תיירים:

Light: כרטיס זול במיוחד בסגנון לואו-קוסט, שאינו כולל את האפשרות לביצוע שינוי בהזמנה או לשליחת מזוודה לתא המטען.

Standard: הכרטיס הסטנדרטי יאפשר לכם לבצע שינוי בהזמנה (ללא אפשרות לביטול) בעד עמלה(+הפרש מחירים). כמו כן, שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען כלולה בכרטיס זה.

Flex: הכרטיס הגמיש יאפשר לכם לשמור מושב בקדמת המטוס, לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלות (תשלום על הפרשי מחירים בלבד) ולשלוח מזוודה לתא המטען (עד 23 ק"ג).

אורך טיסה לפריז מת"א הוא כחמש שעות, ואורך טיסה לבורדו מפריז כשעה. בטיסה הקצרה תקבלו חטיף, ובטיסה הארוכה השירות כולל הגשת ארוחה חמה. נוסעי מחלקת העסקים של אייר פראנס על טיסות לבורדו יוכלו ליהנות ממושבים נוחים ומרווחים במיוחד, ארוחות מגוונות ומושקעות, גישה לטרקלינים העסקיים של החברה ועוד.

בטיסות בקו ת"א-פריז תוכלו ליהנות מתכני בידור במכשיר האישי שלכם (טאבלט או סמארטפון) באמצעות אפליקציית AIR FRANCE PLAY שתצטרכו להוריד במכשיר מראש.

טיסות לבורדו צרפת ב – KLM

חברת התעופה הלאומית של הולנד – KLM –  מציעה טיסות זולות לבורדו עם עצירת ביניים באמסטרדם. בשתי הטיסות השירות כולל הגשת כיבוד ומשקאות קלים.

KLM מציעה סוגי כרטיסים דומים לאלו של אייר פראנס: כרטיס LIGHT ללא כבודת מטען או אפשרות לביצוע שינויים, כרטיס STANDARD שכולל כבודת מטען ואת האפשרות לביצוע שינויים (ללא ביטולים) בעלות של עמלה+הפרש מחירים וכרטיס FLEX שמאפשר שינויים בהזמנה ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד).

לפי מנוע חיפוש הטיסות של KLM, מחירי טיסות לבורדו בחברה מתחילים מ194$ (לכרטיס הלוך-חזור מהסוג הזול ביותר), אך שימו לב שהתוצאות במנוע חיפוש זה כוללות גם טיסות בחברות תעופה שותפות.

KLM מתפעלת טיסה יומית בקו ת"א-אמסטרדם ושלוש טיסות יומיות בקו אמסטרדם-בורדו. אורך טיסות לאמסטרדם מת"א הוא כ5 שעות ואורך טיסה לבורדו מאמסטרדם כשעה ו-40 דקות.

בטיסות בתוך אירופה נוסעי מחלקת תיירים יקבלו חטיף או כריך ומשקה מתוך מגוון של משקאות קלים, יין, בירה, קפה ותה. בטיסות בין יבשתיות, השירות במחלקת תיירים כולל הגשת ארוחה חמה, קינוח ולחמנייה טרייה וחמה עם גבינה וחמאה. כמו כן, בטיסות אלו תהיה עגלת דיוטי פרי זמינה ומושבים שכוללים מערכת בידור אישית.

נוסעי מחלקת עסקים על טיסות לבורדו צרפת נהנים מתנאי כבודה משופרים שכוללים שליחת 2 מזוודות (32 ק"ג כל אחת) לתא המטען.

בKLM, כרטיס טיסה לתינוק עד גיל שנתיים לא כולל מושב נפרד. עם זאת, אם אתם טסים אל בורדו צרפת עם שני תינוקות עד גיל שנתיים, תצטרכו לרכוש עבור אחד מהם מושב נפרד. על מנת לעשות זאת, תצטרכו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה.

טיסות לבורדו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל