טיסות לאמטרדם השוואת מחירים

טיסות לאמסטרדם – השוואת מחירים וטיפים

לפני הזמנת טיסה לאמסטרדם מומלץ לקרוא כתבה זו הכוללת גם מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לאמסטרדם וגם ביקורת מקיפה על כל חברות התעופה המפעילות טיסות לאמסטרדם מישראל: החל מהשוואת מחירים ועד התנאים על הטיסה (אוכל, מערכות בידור, אפשרויות שינוי כרטיסים, כמות מטען מותרת ועוד). בנוסף תמצאו כאן מידע חשוב על שדה התעופה סכיפהול ואפשרויות ההגעה ממנו לאמסטרדם עצמה

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

חמש חברות תעופה שונות מציעות טיסות לאמסטרדם מנתב"ג, החל מחברות לואו-קוסט ועד לחברות יקרות יותר שמציעות שירות מלא. הטיסות נוחתות בנמל התעופה סכיפהול שנמצא במרחק של כ12 ק"מ מאמסטרדם בירת הולנד. לאיתור טיסות זולות לאמסטרדם בתאריכים הרצויים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה

חופשה באמסטרדם – כתבות נוספות באותו נושא:

אמסטרדם עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות עם ילדים

אירועים באמסטרדם – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט באמסטרדם

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

השכרת רכב בהולנד – השוואת המחירים שתחסוך לכם מאות שקלים

סים או eSIM להולנד

טיסות לאמסטרדם – מידע כללי

סכיפהול – שדה התעופה הראשי של הולנד – מורכב מטרמינל אחד שמחולק לשלושה חלקים. יש בו המון אטרקציות ומגוון גדול של חנויות. גם אוכל לא חסר בסכיפהול, החל מבורגר קינג וסטארבאקס ועד לפיצריות, אוכל הולנדי ועוד.

בסכיפהול תוכלו ליהנות ממתחם Holland Boulevard המושקע שכולל בין היתר ספרייה, יצירות אומנות, איזורי משחק לילדים ועוד.

נמל התעופה סכיפהול הוא מתחם נהדר למשפחות הטסות אל אמסטרדם עם ילדים – מלבד ה " Holland Boulevard", ישנם בשדה התעופה מספר איזורי משחק, פארק מקסים, חנויות צעצועים ועוד.

שירותים למטייל במתחם הנמל כוללים, בין היתר, ספא, טרקלינים עסקיים, כספומטים, בנקים, עמדות מחשב (עם אפשרות להדפסת חמישה עמודים ראשונים בחינם), מלונות, שירות Shop & Collect (איסוף המוצרים שרכשתם בנמל במועד מאוחר יותר) ועוד.

הדרך הנוחה והמומלצת ביותר להגיע משדה התעופה למלון היא הזמנת הסעה מראש באינטרנט באמצעות שירות הזמנת מונית מנמל התעופה 

ניתן גם להגיע מנמל התעופה למרכז אמסטרדם בכ15-20 דקות ברכבת. בסכיפהול פלאזה, שנמצאת במרחק של כמה דקות הליכה מאיזור הנחיתות, יחכו לכם מגוון קווי אוטובוסים שמגיעים ליעדים שונים, מקומיים או רחוקים יותר וגם ישירות למלון שלכם. מחוץ לאולם הנחיתות מחכות לנוסעים מוניות ממספר סוגים, החל ממוניות סטנדרטיות ועד מוניות יוקרה ומיניבוס.

טיסה לאמסטרדם בחברת KLM

חברת התעופה הלאומית של הולנד נחשבת לאחת מחברות התעופה הבטוחות בעולם ומתפעלת טיסות יומיות בקו ת"א-אמסטרדם. טיסות לאמסטרדם מת"א ממריאות בד"כ בשעות הבוקר והטיסות מאמסטרדם לנתב"ג ממריאות בערב בד"כ.

המחירים מתחילים מכ274$ (לכרטיס טיסה לאמסטרדם הלוך חזור) ועולים מעט יותר בקיץ.

KLM מציעה מספר סוגי כרטיסים:

Light: כרטיס זה כולל עלייה למטוס עם תיק קטן בלבד ולא וכולל אפשרות לשינויים בהזמנה או שליחת מזוודה לתא המטען.

Standard: כרטיס זה כולל תיק קטן, שליחת מזוודה לתא המטען ואפשרות לשינוי בהזמנה בעמלה של 70$+הפרש מחירים. הכרטיס לא כולל אפשרות לביטול ההזמנה.

Flex: כרטיס זה כולל תיק קטן, מזוודה, אפשרות לשינוי ללא עמלה (חיוב על הפרש מחירים בלבד) ועוד.

המרווח לרגליים במושב מחלקת תיירים סטנדרטי על טיסה לאמסטרדם הוא בין 76 ל79 ס"מ. ניתן גם לשמור מושב מרווח יותר בתוספת תשלום. במהלך הטיסה תוגש לכם ארוחה עם משקאות קלים או חריפים (במקרה הצורך, זכרו להזמין ארוחה מיוחדת מראש). כמו כן, תוכלו ליהנות ממערכת בידור אישית ולרכוש מוצרים מעגלת הדיוטי במהלך הטיסה.

תינוק (עד גיל שנתיים) לא מקבל מושב נפרד בטיסות KLM. אם תרצו לרכוש עבורו מושב נפרד תצטרכו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה.

טיסות לאמסטרדם באל על

אל על מציעה טיסות לאמסטרדם בתדירות גבוהה (פעם או פעמיים ביום), במחירים שמתחילים מכ 168$ לכיוון. כרטיס טיסה לאמסטרדם באל על כולל ארוחה ומשקאות, שליחת מזוודה לתא המטען (23 ק"ג) ותיק קטן כמובן.

השוני בין סוגי הכרטיסים השונים במחלקת תיירים/עסקים הוא בעיקר בגמישות של תנאי ההזמנה בכל הנוגע לשינויים, ביטולים ועמלות. את העמלות המדויקת תמצאו בפירוט תנאי ההזמנה.

נוסעי מחלקת עסקים על טיסות לאמסטרדם באל על יקבלו גישה לטרקלין העסקי באמסטרדם וגם בנתב"ג כמובן. תנאי הכבודה של נוסעי מחלקת העסקים הם כמובן טובים יותר, וכוללים 2 מזוודות. כמו כן, הנוסעים במחלקת עסקים נהנים מצ'ק אין אקסקלוסיבי, תפריט עשיר, מושבים נוחים במיוחד ועוד.

בטיסות אל על יש עגלת דיוטי פרי זמינה ממנה תוכלו לרכוש מגוון מוצרים.

אם אתם טסים אל אמסטרדם עם תינוק, תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו מושב נפרד (בתעריף של כרטיס טיסה לילד) ולהביא לטיסה מושב בטיחות תקני, או כרטיס טיסה בתעריף מיוחד שלא כולל מושב נפרד. בכל מקרה, כדי להיעזר בשירות הלקוחות בהזמנות כאלו. כמו כן, תהיו רשאים להביא עגלה עד לפתח המטוס.

טיסות זולות לאמסטרדם באיזיג'ט

חברת הלואו-קוסט הבריטית, איזיג'ט, מציעה טיסות זולות לאמסטרדם מת"א בתדירות של כחמש פעמים בשבוע. הטיסות הלוך ממריאות מת"א בדרך כלל בצהריים, והטיסות חזור ממריאות בד"כ בשעות הבוקר. המחירים מתחילים מכ52 אירו לכיוון.

מחירי כרטיסי טיסה לאמסטרדם של איזיג'ט בדרך כלל זולים במיוחד, אך כדאי לקחת בחשבון את התוספות שייתכן ותצטרכו לשלם (מזוודה, שמירת מושב ועוד..). עם זאת, איזיג'ט מאפשרת לנוסעים לשדרג את כרטיס הלואו-קוסט הסטנדרטי והזול לכרטיס FLEXI  מעט יקר יותר, שכולל יותר הטבות. הכרטיס הסטנדרטי לא כולל מזוודה או שמירת מושב מראש.

כרטיס הFLEXI כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען, שמירת מושב סטנדרטי מראש (והנחה על שמירת מושב מרווח יותר), קופון להזמנה מהתפריט, עלייה לטיסה עם שני תיקים קטנים ועוד.

קחו בחשבון שטיסות איזיג'ט לא כוללות מערכת בידור. למרות שלא מוגשת ארוחה, התפריט שאיזיג'ט מציעה בטיסה הוא די זול ומציע מגוון די רחב של משקאות, חטיפים וארוחות קלות.

נוסעים המזמינים טיסה לאמסטרדם עם תינוק יכולים לרכוש עבור התינוק כרטיס בתעריף מיוחד ללא מושב נפרד. אם ברצונכם לרכוש עבורו מושב נפרד, תצטרכו  ליצור קשר עם שירות הלקוחות. כמו כן, תצטרכו להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני עבור התינוק.

טיסה זולה לאמסטרדם בארקיע

ארקיע הישראלית והמוכרת מציעה טיסות זולות לאמסטרדם מנתב"ג ללא לוח זמנים קבוע, כלומר הטיסות הן עונתיות בתאריכים נבחרים. המחירים מתחילים מכ193$ לכל כיוון.

כרטיס לטיסת ארקיע לאמסטרדם (למעט טיסות ארקיע אקספרס) כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען ללא עלות. אם המזוודה שלכם חורגת מהמשקל, תאלצו לשלם עמלה. מלבד זאת, אלא אם כן ההזמנה שלכם אומרת אחרת, השירות על טיסה זולה לאמסטרדם בד"כ לא כולל כיבוד או אמצעי בידור (מלבד "קו ארקיע", מגזין הנופש של החברה). במהלך הטיסה תוכלו לבצע רכישות מעגלת הדיוטי פרי.

אם תרצו לשדרג את המושב הסטנדרטי למושב מרווח יותר, תוכלו לעשות זאת בעלות של 35$ (לכיוון) בדלפקי הבידוק.

תינוקות בטיסות ארקיע אינם מקבלים מושב נפרד, אלא יושבים עם המבוגר המלווה אותם. בחלק מהמטוסים של החברה יש מספר מוגבל של עריסות לתינוקות.

טיסות להולנד בטראנסאוויה

חברת הלואו-קוסט ההולנדית מבית KLM מציעה טיסות זולות לאמסטרדם מדי יום (מלבד יום שני), בשעות משתנות. ההמראות מת"א הן בד"כ בשעות הערב או הצהריים. ההמראות מאמסטרדם בחזור הן בד"כ בשעות הבוקר או הצהריים.

מחירי טיסה להולנד בטראנסאוויה מתחילים מכ55 אירו לכיוון בחודשי החורף, או מכ89 אירו לכיוון בחודשי הקיץ.

טרנסאוויה מציעה מספר סוגי כרטיסים בעת ההזמנה. כרטיס הBasic כולל עלייה למטוס עם תיק קטן (10 ק"ג) בלבד. כרטיס הPlus כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, שמירת מושב (סטנדרטי בלבד) ושינויים ללא עמלה (חיוב על הפרש מחירים בלבד) עד שבועיים לפני הטיסה. כרטיס הMax כולל שמירת כל סוג של מושב, מזוודה (30 ק"ג) ושינויים ללא עמלה עד שעתיים לפני הטיסה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד).

ישנם מספר סוגי מושבים במטוסים של טראנסאוויה. המרווח לרגליים במושבים הסטנדרטיים ובמושבים הקדמיים הוא 74-76 ס"מ. במושבי השורה הראשונה המרווח לרגליים הוא 91 ס"מ ובמושבי ה"Extra Legroom" 86-100 ס"מ.

במהלך טיסה לאמסטרדם תוכלו לרכוש חטיפים ומשקאות (מגש טאפאס, כריכים, מאפים ועוד) מתוך התפריט.

נוסעים הטסים אל אמסטרדם עם תינוק יכולים לבחור אם לרכוש עבור התינוק מושב נפרד (בעזרת שירות הלקוחות), או לטוס איתו ללא מושב נפרד (בעלות של כ20 אירו לכיוון בד"כ).

טיסות לאמסטרדם
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל