רוטרדם הולנד בתי מלונות למשפחות

5 מלונות מומלצים ברוטרדם עם ילדים

רוטרדם היא עיר מקסימה המהווה יעד פופולרי לחופשה משפחתית בהולנד. אך כאשר מחפשים מלונות ברוטרדם שמתאימים לחופשה ברוטרדם עם ילדים לא כדאי להסתפק בכל מלון מומלץ ברוטרדם כי יש הרבה מלונות מומלצים ברוטרדם שמתמקדים באירוח אנשי עסקים או זוגות בירח דבש ופחות מתאימים למשפחות עם ילדים. בכתבה זו תמצאו 5 בתי מלון מומלצים ברוטרדם שקיבלו המלצות מעולות ממשפחות שהגיעו אל רוטרדם עם ילדים

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

בכתבה זו כללנו מלונות ברוטרדם במיגוון של רמות מחיר (5 כוכבים, 4 כוכבים ו- 3 כוכבים) וכמה מיקומים שונים ברוטרדם, אשר המכנה המשותף לכולם הוא ההמלצות המעולות שהם זכו להן בדירוגי מלונות מומלצים ברוטרדם למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות ששהו בבתי המלון במסגרת חופשה ברוטרדם עם ילדים

חופשה ברוטרדם – עוד כתבות באותו נושא:

רוטרדם עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

תחבורה בהולנד – מדריך למטייל

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

טיסות לאמסטרדם – השוואת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות

השכרת רכב בהולנד – השוואת מחירים ומידע

5 מלונות מומלצים ברוטרדם למשפחות עם ילדים


מלון המעצבים מיינפורט Mainport Design Hotel 

מיינפורט, מלון מעצבים ברוטרדם ברמת 5 כוכבים, הוא מלון יוקרתי הניצב על גדותיו של נהר מאס (Mass) במרכזה של רוטרדאם ומציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי מהיר וגישה חינם למרכז הבריאות H20 שבו בריכת שחייה מקורה, ולמרכז הספא, Spa Heaven. 5 דקות נסיעה במטרו נמצאת התחנה המרכזית של רוטרדם, ממנה תוכלו להגיע אל רחבי הולנד. הטראסה הנפלאה שבמלון פונה למזח פרטי ואל קו המים.

חדרי המעצבים של המלון מעוצבים אינדיבידואלית בסביבה יוקרתית. כל חדר מצויד במיטת XXL ייחודית בעלת 4 שכבות, כמו גם בתא מקלחת ואמבט עיסוי. חלק מהחדרים כוללים סאונה פינית ואמבט ספא פרטי. החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה משוכללת, מראה עם טלוויזיה, מיני בר ושולחן עבודה. כל חדר ממוזג באופן נפרד וכולל מתקנים כגון מכונת אספרסו, ציוד גיהוץ, נעלי בתי וחלוקי רחצה. מדובר על מלון מפנק במיוחד ואין פלא שהוא מקבל המלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים ברוטרדם למשפחות עם ילדים.

מסעדת המלון, Down Under, מגישה מדי יום ארוחת בוקר במזנון, תוך מופע של בישול ראווה הנערך ע"י שף. לעת ערב נהנים האורחים מתפריט א-לה-קארט. בר הקוקטיילים באתר, On The Rocks, יגיש לכם מבחר משקאות צוננים.

מרכז הספא, Spa Haven, מציע לאורחיו מגוון של מתקני בריאות, כולל סאונה פנוראמית עם נוף לקו הרקיע של העיר, חדר אדים טורקי, מקלחות עם קרצוף, טיפולי גוף ועיסויים שונים. תוכלו לשמר על השרירים בחדר הכושר שבסמוך לספא, Life Fitness Gym, או לגמוע בריכות במועדון הכושר Wellnessclub H2O.

דלפק המלון פעיל כל שעות היממה. אולם האירועים Ahoy ממוקם 9 דקות נסיעה מהמלון ואילו נמל רוטרדם ממוקם 6 דקות נסיעה בלבד ממנו. הכבישים המהירים נמצאים 10 דקות נסיעה מהמקום ותחנת החשמלית והמטרו הקרובה, לופהאפן (Leuvehaven), ממוקמת ממש מולו. ניתן להשתמש בשירותי החנייה של בית המלון בתוספת תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אורבן רזידנסס רוטרדם Urban Residences Rotterdam 

אורבן רזידנס, מלון דירות ברוטרדם ברמת 4 כוכבים, ממוקם בלב רוטרדם ובו דירות מעצבים יוקרתיות שעוצבו בסגנון מודרני בהיר, הכוללות חלונות מרצפה עד תקרה. רחוב השופינג הראשי של רוטרדם, ליינבאן (Lijnbaan), ממוקם 2 דקות מהמקום.

דירות הנופש מתאימות למשפחות המתכננות להגיע אל רוטרדם עם ילדים לחופשה משפחתית או כתחנה במסגרת טיול בהולנד וכוללות מטבח מאובזר במלואו בו תוכלו להכין ארוחות. מסעדות, בתי קפה וברים מקומיים נמצאים בטווח של 300 מטרים ממנו. השילוב בין הדירות המרווחות לאפשרות הבישול העצמי והמיקום המוצלח הוא הגורם העיקרי לביקורות המעולות שהמלון מקבל ברשימות מלונות מומלצים ברוטרדם למשפחות עם ילדים.

תוך דקות הליכה מעטות תגיעו לרוב נקודות העניין ולמיטב של אטרקציות ברוטרדם. קילומטר אחד בלבד מבית האירוח נמצאת התחנה המרכזית של רוטרדם, בעוד מרכז הסחר העולמי נמצא 200 מטרים בלבד ממנו. מתחת לבניין המלון ישנו חניון פרטי מקורה שהשימוש בו כרוך בעלות נוספת.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אינטל רוטרדם סנטר Inntel Hotels Rotterdam Centre 

אינטל רוטרדם סנטר, מלון ברוטרדם בדרגת 4 כוכבים, נמצא במיקום מעולה במרכז העיר רוטרדם, למרגלותיו של גשר ארסמוס (Erasmus), בסמיכות לנהר מאס (Maas) וכולל אינטרנט אלחוטי חופשי וכניסה חינם לבריכת שחייה מקורה. מהנהר ישנה גישה למזח פרטי ממנו יוצאות סירות מונית. החדרים המודרניים במקום פונים לנוף ציורי של הנהר.

כל אחד מהחדרים מעוצב בנושא מסוים וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין.

צעדים ספורים מהמלון ממוקמת תחנת המטרו והטראם, לופהאפן (Leuvehaven). ויטה דה ווית', רחוב הקניות הפופולארי עם החנויות האופנתיות וחיי הלילה התוססים נמצא 10 דקות הליכה מהמלון. מוזיאונים שונים, כמו מוזיאון הספנות, ניתן למצוא במרחק קצר מהמקום.

במועדון הבריאות H2O ניתן למצוא חמאם טורקי, סאונה פינית, מקלחת גשם טרופית ובריכת שחייה. חדר הכושר שבמקום, Life Fitness כולל מתקני כושר מהמקצועיים והחדשניים ביותר כיום. אין פלא שהמלון מקבל ביקורות מעולות בכל רשימת בתי מלון מומלצים ברוטרדם למשפחות עם ילדים.

מסעדת האתר, Aan het Water, מגישה מדי יום ארוחת בוקר הכוללת שמפניה, מהמזנון המשקיף אל לופהאפן. הבראסרי ובר Water מציע סעודות באווירה לא פורמאלית, לאורך היום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ון ואלסום Hotel Van Walsum 

ון ואלסום, בית מלון מומלץ ברוטרדם ברמת 3 כוכבים, הוא מלון למשפחות בבעלות משפחתית, אשר שוכן בבניין היסטורי בסביבה שקטה במרכז רוטרדם, 150 מטרים מתחנת הרכבת החשמלית מאת'נסרלאאן (Mathenesserlaan). 6 דקות הליכה משם ניתן להגיע אל מוזיאומפארק (Museumpark). אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון ואילו חנייה פרטית זמינה לאורחים בעלות נוספת.

הדירות והחדרים כוללים חדר רחצה צמוד וחללי פנים מוארים. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במזנון, הכוללת לחם טרי ומגוון של מוצרים אורגניים שונים. בטרסת הגן הפרטית ניתן ליהנות משקט ושלווה בתום יום עמוס וארוך.

טרקלין נפרד ובר זמינים לאורחים המעוניינים להתרגע עם חטיף קל או משקה. מסעדת המלון מציעה ארוחת צהריים בתפריט עונתי.

הרבה אטרקציות ברוטרדם ממוקמות בסמיכות למלון אשר נמצא במיקום מעולה יחסית אל מלונות ברוטרדם באותה רמת מחירים – למשל, מרקט-האל (Markthal), יורומאסט (Euromast), הנמל ומוזיאונים. מרכז האירועים אהוי וגן החיות בליידורפ (Blijdorp) נגישים בקלות מהמלון בתחבורה הציבורית.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אמה – Hotel Emma 

אמה, מלון ידידותי וקטן ברוטרדם בדרגת 3 כוכבים, שוכן במיקום אידיאלי במרכזה של רוטרדם, 7 דקות הליכה מתחנת הרכבת המרכזית וכולל גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

במידה שאתם מחפשים לחופשה ברוטרדם מקום לינה קטן עם איכות מיוחדת – מלון אמה הוא הבחירה הטובה עבורכם. מיקומו המרכזי מאפשר לכם הגעה קלה ורגלית ברובה לאטרקציות התרבותיות והקולינאריות, כמו גם למתקני התיירות שבעיר.

חלל הפנים המסוגנן של המקום והמגע האישי עם אנשי הצוות תורמים לאווירת החמימות בימי השהות. זהו המקום לשהות בעיר עם אחד מהנמלים הגדולים בעולם, והשירות האדיב זוכה להמלצות מצוינות ברשימות מלונות מומלצים ברוטרדם למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

רוטרדם - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל